» »

Težave z menjalnikom?

Težave z menjalnikom?

«
1
2

Domobrancek ::

Pozdravljeni. Imam opel corso C 1.2 16V letnik 2004. Pred kratkim sem ugotovil, da menjalnik pri avtu zelo zaškrta (al kako bi temu rekl), če prestavim v rikverc in avto ni povsem ustavljen (če se recimo premikam naprej pa prestavim v rikverc se sliši "štetje zobnikov" čeprav je sklopka pritisnjena dokonca). Ugotavljam tudi, da se napram avtu, ki ga vozi punca (golf 4) prestavlja zlo naizi in ima ročica tudi ko je avto v prestavi kar nekaj lufta (lahko jo premikaš levo desno..tudi, ko se vozim po kaki bolj zjebani cesti se ročica praktično sama za nekaj premika za nekaj mm). Prestavlja se sicer lepo (razen zgoraj opisanega) in tudi v rikverc gre lepo, če je avto povsem na miru. Problem je tudi, da včasih sploh noče prestaviti v rikverc, ko pa spustim sklopko in poizkusim ponovno pa prestavi bp. Namen imam poklicati mehanika popoldne, da ga malo povprašam, če je to okj ampak ja sklepam, da ni..kaj bi lahko bilo?

Hvala Lp

Siddh ::

Naš clio dela isto. Moraš biti povsem ustavljen da daš v rikverc, nič nenavadnega.


R1710 ::

Nimaš sinhrona rikverc prestave. Poceni avto pač.

Unknown_001 ::

Rikverca ti iz prve prestave dokler je v gibanju menjalnik ne bo sinhroniziral. Da boš to dosegel boš najperm moral dat v prosti tek, spustiti sklopko, pohodit sklopko, prešaltat v vzvratno in spustiti sklopko. Ampak vseeno raje ustavi.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Sami ::

Če se med tresljaji ročica sama premika pa imaš luft, pojdi do mehanika. Pa seveda ustavi, če menjaš v rikverc ali obratno, ni zdravo za menjalnik če menjaš med premikanjem.

Pri hiši je Corsa D 1.2 16V in Golf 4 TDI, pri obeh se je potrebno vstaviti ko zamenjaš v rikvec (drugače se sliši štetje).
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sami ()

Domobrancek ::

Najlepša hvala za pomoč. Torej ni nič hujšega? Kaj pa luft v ročici?

Sami ::

Torej ni nič hujšega?


Ne nič hujšega, vse je ok :D

Kaj pa luft v ročici?


To pa ni OK, pojdi do mehanika.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

Domobrancek ::

Sami je izjavil:

Torej ni nič hujšega?


Ne nič hujšega, vse je ok :D

Kaj pa luft v ročici?


To pa ni OK, pojdi do mehanika.


Ok. Najlepša hvala za pomoč.

bambam20 ::

Domobrancek je izjavil:

Najlepša hvala za pomoč. Torej ni nič hujšega? Kaj pa luft v ročici?



Verjetno nosilec menjalnika.

Scorpia ::

Za odpravo skrtanja, pomaga menjava olja v kolikor nikoli ni bil menjan. Meni je ze pri dveh pomagalo.
////

Domobrancek ::

Scorpia je izjavil:

Za odpravo skrtanja, pomaga menjava olja v kolikor nikoli ni bil menjan. Meni je ze pri dveh pomagalo.

Bomo videli. Jutri ima tako ali tako "zmenek" z mehanikom pa bomo videli, kaj bo. Rekel je, da verjetno že ve kaj je težava (nevem točno kaj je rekel. Nekaj na menjalniku se razštela..) Sporočim jutri.

;-) ::

To ni res, v menjalniku corse ni nic kaj bi se lahko nastelalo, v rikverc med givanjem naprej bo skrtal vedno in ze nov je isto golf ce je dizel, bencinar pa gre v vzratno ker ma sinhron rikverc brzine.

Popravljal bos nekaj kaj je nareto tako, popravil pa ne. To da ti rocica miga sem ter tja je hin lezisce rocice nic hudega, ce ma miga ko imas npr v prvi in pohodis (naprej nazaj) pa je nosilec menjalnika oz motora.

Domobrancek ::

;-) je izjavil:

To ni res, v menjalniku corse ni nic kaj bi se lahko nastelalo, v rikverc med givanjem naprej bo skrtal vedno in ze nov je isto golf ce je dizel, bencinar pa gre v vzratno ker ma sinhron rikverc brzine.

Popravljal bos nekaj kaj je nareto tako, popravil pa ne. To da ti rocica miga sem ter tja je hin lezisce rocice nic hudega, ce ma miga ko imas npr v prvi in pohodis (naprej nazaj) pa je nosilec menjalnika oz motora.


To za rikverc smo tako ali tako ugotovili, da je okj. Grem zaradi zračnosti ročice menjalnika k njemu, da mi pove kaj je fora. Je pa probleme z menjalnikom pri tem avtu kot kaže kar pogosta stvar. Tukaj je en primer s podobno težavo kot jo imam jaz

Spajky ::

...pa dodaj v olje menjalnika s šprico cca.0,5DL (ostalo v motor po menjavi olja/filtra) tole : http://www.liqui-moly.de/liquimoly/prod...
... prestavljanje in motor čez čas lepše teče :) ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

Domobrancek ::

Spajky je izjavil:

...pa dodaj v olje menjalnika s šprico cca.0,5DL (ostalo v motor po menjavi olja/filtra) tole : http://www.liqui-moly.de/liquimoly/prod...
... prestavljanje in motor čez čas lepše teče :) ...


Hvala za link :) mu bom verjetno rekel, da naj še olje v menjalniku zamenja, ko bo že lih pr tem, ker nevem kdaj je bilo nazadnje menjano.

mojsterleo ::

Sam sem imel enake probleme pri fiat punto letnika 2000. V rikverc ne mores prestaviti dokler avto povsem ne stoji. To ni nic posebnega, tako je narejeno (preberi prirocnik od avta). Sam sem imel tudi problem s trdim menjalnikom, se posebej v hladnejsih mesecih. Vcasih v prvo ali drugo ni slo prestaviti. Problem sem reseval tako, da sem na hitro pretaknil v eno drugo prestavo in potem nazaj v zeljeno prestavo. Bilo je tudi tresenja rocice, vendar nikoli imel nobenih tezav s tem. Ce ti deluje normalno ni kaj skrbet po moje.

Spajky ::

Domobrancek je izjavil:

Najlepša hvala za pomoč.. Kaj pa luft v ročici?
Menjat gumice na sklopih od ročice do menjalnika ... vzami silikonske, tako pravijo na Discoveryu pri Wheeler dealers-ih .. :)
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

zk_eu ::

Opli so znani po trdih menjalnikih, nič kaj takšnega. V zimskih mesecih, dokler se avto ne ogreje, pa moraš z njim delati malo z občutkom (poleti menjalnik ni tako trd) in boš videl, da ti bo avto odlično služil. Če imaš v prestavni ročici "luft," potem ste morali nekaj hudo na silo delati, da je prišlo do tega.

Če se ti zdi menjalnik pretirano trd (da res težko prestavljaš), potem lahko pomaga menjava olja. Za vzvratno prestavo so ti že povedali, da menjalnik nima sinhrona za slednjo in se moraš čisto ustaviti. Tudi, če kdaj ne moreš iz prve prestaviti v vzvratno prestavo (ko avto vžgeš) ni nič takšnega, spusti in ponovno pohodi sklopko in bo šlo čisto lepo.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Domobrancek ::

Najlepša hvala za vso pomoč. Avto sem peljal k mehaniku prejšnji teden. Rekel je, da malo lufta ima ampak da ni še nič hujšega. Bova pa za vsak slučaj menjala nek zglob, ki je med menjalnikom in mašino in je po njegovem mnenju razlog za to, da ima menjalnik luft.

MIHAc27 ::

Mene so učili, da ko daješ v rikverc avto povsem ustaviš najprej, in v leru počakaš 3 sekunde preden prestaviš v vzvratno.

Če ti menjaš, še preden se sploh ustaviš... se ne čudim, da ti škrta.

Sami ::

Sam sem imel tudi problem s trdim menjalnikom, se posebej v hladnejsih mesecih. Vcasih v prvo ali drugo ni slo prestaviti.


Hladno olje v menjalniku, nima še prave viskoznosti....tipična FIAT zadeva :D Pri Oplu nikoli podobne težave.

Pa res ne razumem zakaj menjate v rikverc dokler se avto še premika??? normalno da škrta, vedno se je potrebno ustaviti.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sami ()

Domobrancek ::

MIHAc27 je izjavil:

Mene so učili, da ko daješ v rikverc avto povsem ustaviš najprej, in v leru počakaš 3 sekunde preden prestaviš v vzvratno.

Če ti menjaš, še preden se sploh ustaviš... se ne čudim, da ti škrta.


Sami je izjavil:

Sam sem imel tudi problem s trdim menjalnikom, se posebej v hladnejsih mesecih. Vcasih v prvo ali drugo ni slo prestaviti.


Hladno olje v menjalniku, nima še prave viskoznosti....tipična FIAT zadeva :D Pri Oplu nikoli podobne težave.

Pa res ne razumem zakaj menjate v rikverc dokler se avto še premika??? normalno da škrta, vedno se je potrebno ustaviti.


You live and you learn :) Se bom v prihodnje povsem ustavil. Hvala

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

mojsterleo je izjavil:

Sam sem imel tudi problem s trdim menjalnikom, se posebej v hladnejsih mesecih. Vcasih v prvo ali drugo ni slo prestaviti.


Slabo olje. Pozimi pregosto za tvoj menjalnik in potem se vse skupaj zatika.

Invictus ::

Domobrancek je izjavil:

MIHAc27 je izjavil:


Pa res ne razumem zakaj menjate v rikverc dokler se avto še premika??? normalno da škrta, vedno se je potrebno ustaviti.


You live and you learn :) Se bom v prihodnje povsem ustavil. Hvala

Ojej...

A ni logično, da se v rikverc ne daje, ko se premika naprej? Sicer je to dobra metoda za brušenje zobnikov v menjalniku...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

bambam20 ::

Invictus je izjavil:

Domobrancek je izjavil:

MIHAc27 je izjavil:


Pa res ne razumem zakaj menjate v rikverc dokler se avto še premika??? normalno da škrta, vedno se je potrebno ustaviti.


You live and you learn :) Se bom v prihodnje povsem ustavil. Hvala

Ojej...

A ni logično, da se v rikverc ne daje, ko se premika naprej? Sicer je to dobra metoda za brušenje zobnikov v menjalniku...


In pol se čudim, ko kupim rabljen avto in škrta pri dajanju v rikverc.

Domobrancek je izjavil:

Najlepša hvala za vso pomoč. Avto sem peljal k mehaniku prejšnji teden. Rekel je, da malo lufta ima ampak da ni še nič hujšega. Bova pa za vsak slučaj menjala nek zglob, ki je med menjalnikom in mašino in je po njegovem mnenju razlog za to, da ima menjalnik luft.


Da ne bo ta zglob lepo nosilec menjalnika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

buttplugs ::

mojsterleo je izjavil:

Sam sem imel enake probleme pri fiat punto letnika 2000. V rikverc ne mores prestaviti dokler avto povsem ne stoji. To ni nic posebnega, tako je narejeno (preberi prirocnik od avta). Sam sem imel tudi problem s trdim menjalnikom, se posebej v hladnejsih mesecih. Vcasih v prvo ali drugo ni slo prestaviti. Problem sem reseval tako, da sem na hitro pretaknil v eno drugo prestavo in potem nazaj v zeljeno prestavo. Bilo je tudi tresenja rocice, vendar nikoli imel nobenih tezav s tem. Ce ti deluje normalno ni kaj skrbet po moje.

98 teh problemov velikokrat nima. Je pa res, da je 98 taki avto, kjer ti tudi ni nujna uporaba sklopke. :))

Invictus je izjavil:

Domobrancek je izjavil:

MIHAc27 je izjavil:


Pa res ne razumem zakaj menjate v rikverc dokler se avto še premika??? normalno da škrta, vedno se je potrebno ustaviti.


You live and you learn :) Se bom v prihodnje povsem ustavil. Hvala

Ojej...

A ni logično, da se v rikverc ne daje, ko se premika naprej? Sicer je to dobra metoda za brušenje zobnikov v menjalniku...

Če vloviš moment, ni problema. Vsaj pri tem ne, ki sem ga jaz vozil. Je pa res, da jaz avtomobila nisem šparal.

Zgodovina sprememb…

Domobrancek ::

bambam20 je izjavil:

Invictus je izjavil:

Domobrancek je izjavil:

MIHAc27 je izjavil:


Pa res ne razumem zakaj menjate v rikverc dokler se avto še premika??? normalno da škrta, vedno se je potrebno ustaviti.


You live and you learn :) Se bom v prihodnje povsem ustavil. Hvala

Ojej...

A ni logično, da se v rikverc ne daje, ko se premika naprej? Sicer je to dobra metoda za brušenje zobnikov v menjalniku...


In pol se čudim, ko kupim rabljen avto in škrta pri dajanju v rikverc.

Domobrancek je izjavil:

Najlepša hvala za vso pomoč. Avto sem peljal k mehaniku prejšnji teden. Rekel je, da malo lufta ima ampak da ni še nič hujšega. Bova pa za vsak slučaj menjala nek zglob, ki je med menjalnikom in mašino in je po njegovem mnenju razlog za to, da ima menjalnik luft.


Da ne bo ta zglob lepo nosilec menjalnika.


Pa dobr kaj vi mislte? da sem se vozil naprej 140 pa potem prešaltal v rikverc in užival v zvokih ispod menjalnika? Premikal sem se lih tok, da sem se, ko sem opazil to zadevo v 98% primerov pa sem tako ali tako na mestu prestavil v rikverc. Glede tega kaj je šlo pa nevem točno. Del je baje že naročen tako, da bom poročal po menjavi, če bo kaj boljše. Danes ga pokličem in malo povprašam o tem.

Zgodovina sprememb…

FTad ::

Bom si sposodil tole temo.

Imam namrec tezavo z menjalnikom in preden grem do mehanika, bi rad povprasal po vasih izkusnjah. Problem je sledec: Dogaja se mi, da se pedal za sklopko rad zatakne in sicer, ko spustim pedal, se na poti nazaj v nevtralno lego zatakne nekje na 1/3 poti. Prestavi vseeno, in ko takrat dodam plin, ni stanje, kot da bi dodal na plin npr v "leru". Obcutek je pa tudi, da sklopka pravzaprav zares zagrabi sele, ko jo pritisnem vsaj 2/3 dolznie, prej je samo prazni hod.

To zatikanje se ponavadi zgodi le, npr zjutraj, ko avto prvic prizgem.

Je morda imel kdo podobno izkusnjo? Predvidevam, da bo treba menjati sklopko. Avto je pa VW Passat 2010.

sandmat ::

glede na to, da verjetno že ima hidravlično sklopko, nekaj definitivno ni ok (potisni ležaj?). Če že razdiraš zaradi ležaja ponavadi zamenjaš še sklopko, menjalnik je itak že odprt, sklopka pa tudi ni strašno draga.

ZloTech ::

Namaži zajlo od sklopke ali pa bolje da jo kar zamenjaš saj je scefrana

krneki0001 ::

Passat 2010 ima sklopko na zajlo?

hidravlična sklopka in nekje dobi luft (verjetno vakum pumpa slaba), ampak zelo malo, zato pri prvem pritisku na pedal še nima dovolj pritiska, da bi pedal porinilo nazaj. Probaj zjutraj "napumpat" pedal sklopke.

Zgodovina sprememb…

ZloTech ::

Če je hidravlična mora nafilat rezervoar za hid. tekočino na sklopki če ga ta model ima.

krneki0001 ::

To bi bilo, če bi za vsako prestavljanje ostal pedal notri. Pravi pa da se to zgodi samo zjutraj, ko avto celo noč stoji. Kar pomeni, da čez noč pritisk "uide" in ko parkrat pritisne na pedal, spet deluje vse normalno.

Osebno bi dal to kakemu majstru za preverit, ker je lahko uhajanje zraka na vakumu in bo počasi začelo še kaj drugega odpovedovat.

FTad ::

Hvala za predloge in mnenja. Po hitrem pogovoru z mehanikom po telefonu (nisem se utegnil peljati avto direkt v delavnico) mi je omenjal, da naj bi bilo ponavadi treba menjati tudi vztrajnik. Tu mi ni jasno, zakaj bi moral se vztrajnik menjat.

starboi ::

Dvomiš v svojega mehanika ? Potem je čas, da si najdeš drugega mehanika.

krneki0001 ::

FTad je izjavil:

Hvala za predloge in mnenja. Po hitrem pogovoru z mehanikom po telefonu (nisem se utegnil peljati avto direkt v delavnico) mi je omenjal, da naj bi bilo ponavadi treba menjati tudi vztrajnik. Tu mi ni jasno, zakaj bi moral se vztrajnik menjat.


ČE je vztrajnik dvomasni, se ponavadi menja skupaj s košaro, lamelo in potisnim ležajem.

Včasih so imeli avtomobili enomasne vztrajnike (okrogla plošča, kamor nalega sklopka) in so vibracije in udarce blažili fedri v lameli, sedaj pa so lamele toge (brez fedrov) in udarce ter vibracije blažijo fedri v dvomasnem vztrajniku. Ti se lahko odlomijo in premaknejo zato takrat vztrajnik ni več centriran in ga centrifugalna sila vleče v eno smer, kar pomeni pritisk na glavno gred motorja in uničevanje ležajev glavne gredi.

FTad ::

krneki0001 je izjavil:

FTad je izjavil:

Hvala za predloge in mnenja. Po hitrem pogovoru z mehanikom po telefonu (nisem se utegnil peljati avto direkt v delavnico) mi je omenjal, da naj bi bilo ponavadi treba menjati tudi vztrajnik. Tu mi ni jasno, zakaj bi moral se vztrajnik menjat.


ČE je vztrajnik dvomasni, se ponavadi menja skupaj s košaro, lamelo in potisnim ležajem.

Včasih so imeli avtomobili enomasne vztrajnike (okrogla plošča, kamor nalega sklopka) in so vibracije in udarce blažili fedri v lameli, sedaj pa so lamele toge (brez fedrov) in udarce ter vibracije blažijo fedri v dvomasnem vztrajniku. Ti se lahko odlomijo in premaknejo zato takrat vztrajnik ni več centriran in ga centrifugalna sila vleče v eno smer, kar pomeni pritisk na glavno gred motorja in uničevanje ležajev glavne gredi.


Aha razumem, hvala za pojasnilo. Ja, tudi mehanik mi je rekel, da je v mojem avtu vztrajnik dvomasni. Klinc, to bo kar strosek. Gledam rezervne dele na raznih spletnih straneh in so cene vztrajnikov od 250EUR pa do 1000EUR - kako naj vem, katerega bi rabil? Isto s sklopko... -.-

A ni tako, da ce je problem tudi vztrajnik, da avto (prestavna rocica?) ponavadi trese?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: FTad ()

krneki0001 ::

Kater avto pa imaš? Mogoče se da narediti konverzijo na enomasni vztrajnik, pa boš malo prišparal in pri naslednjih menjavah ne bo več potrebno menjat vztrajnika.

FTad ::

krneki0001 je izjavil:

Kater avto pa imaš? Mogoče se da narediti konverzijo na enomasni vztrajnik, pa boš malo prišparal in pri naslednjih menjavah ne bo več potrebno menjat vztrajnika.


Tako kot sem napisal, VW Passat, 2010. Pa ce menda vztrajnik zdrzi cca 150kkm, ga ne bom vec menjal, saj ne planiram imeti avta tako dolgo, da bi bila potrebna potem ponovna menjava.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: FTad ()

krneki0001 ::

Ja, ampak konverzija na enomasni te bo prišla ceneje kot samo dvomasni vztrajnik brez sklopke.

enomasni vztrajniki so poceni, kit komplet sklopke pa tudi.

FTad ::

Pa ni na dolgi rok nobenih tezav potem z avtom, da je smiselna ta konverzija?

fikus_ ::

FTad ::

fikus iskrena hvala za link, je bilo poucno branje.

MadMax ::

Pri predimenzioniranih menjalnikih bo enomasni bolj ali manj samo povečal glasnost.
Pri poddimenzioniranih pa ga s konverzijo začneš pospešeno silit v še hitrejši grob starega železja. Z dodatkom čipiranih konjev je že itak marsikater serijski na meji.
Ni čisto tako enostavno kot tisti diplingstr opisuje...

Koneckoncev tudi tisti, ki na nekaj let naredijo četrt miljona km, verjetno ne vztrajajo na zgonjenem avtu z miljon km in jim tudi jurja na 3 leta ni nek strošek...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

koyotee ::

Valda adel hoce samo kose prodat, njim je se bolj vsec, ce ti prej crkne :)
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

FTad ::

Torej konverzija na enomasni vztrajnik ni smiselna?

krneki0001 ::

A imaš serijski avto? Si ga čipal?

Če nisi, potem ni nobene panike, samo ceneje te bo prišlo vse skupaj, kot če bi dvomasnega kupoval. Če imaš čipanega, pa prvo vprašaj tistega, ki je avto čipal, če se splača.

FTad ::

Kaj tocno mislis (pomeni), ce je avto serijski?

Ne, avto ni cipan niti kakorkoli predelan.

krneki0001 ::

Potem z enomasnim vztrajnikom ne bo drugega kot malo glasnejša mašina.

fikus_ ::

Dvomasni vztrajniki so bolj prijazni do motorja in menjalnika ter manj prijazni do denarnice. Obratno velja za enomasne.

Kot ti je že napisal nebivedu.

Če sem prav prebral, je avto 2010 letnik in če ga ne misliš še dolgo imeti (5+ let oz. 100+ kkm), ti predlagam enomasni vztrajnik.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Chip-Tuning ... kam? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7429969 (14999) OChack
»

Vzdržljivost sklopk izven mesta (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
597027 (5256) IL_DIAVOLO
»

Koliko je realna življenska doba vozila? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9917634 (14424) Klemzz
»

Poškodovan dvomasni vztrajnik (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6525333 (11431) krneki0001
»

"Šparanje" sklopke na avtu (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15144475 (32698) INSIDE

Več podobnih tem