Forum » Na cesti » Renault vs ...
Renault vs ...
Martin Krpan ::
Brezpredmetno je o tem debatirati, ker je iz vrstic do zdaj verjetno jasno, da sem imel v mislih npr. primerjavo med Hondo Civic 1998 in kakšnim novejšim renaultom, torej recimo Megane 2010 in sem prepričan, da je slednji veliko varnejši od predpotopne Civic starudinje. Verjetno je imel kaj takšnega v mislih tudi rupsi31 https://slo-tech.com/forum/t676515/p519... na katerega sem tudi repliciral s komentarjem o varnosti.
Če je osel za volanom bo avto crkoval ne glede kolko konjev ima in ne glede ali je to Maruti 800 al pa Rolls Royce Silver Shadow.
Pri Hondi Civic letnik 1998 delaš redne servise in to je to. In to pri 300.000 km.
Pri meganu 2010 imaš abonma pri mehaniku na vsake 3 mesece. Lp.
Kdo govori o varnosti. Kaj mešaš bučke. Jaz sem pisal o zanesljivosti motorjev in tukaj renault nima kaj praskat zraven. Da ne govorim o podvozju, kompresorji za klimo tulijo ko zmešani in to pri 100.000 km, tresejo nosilci? Ma nemoj ...
jaz sicer vozim renaulta ampak je to zadnji. To se skoz kvari. Če avto nima veliko km se nima kaj kavrit, tudi, če je 20 let star, ker enostavno pri določene komponenten ne morejo biti obrabljene, kot so dlei motorja, kompresoor v tem primeru, ravno tako ne menjalnik , sklopka ( da je potrebno zamenjat sklopko pri 100.000 km po 7 -ih letih uporabe je nekaj hudo narobe s takšnim proizvajalcem - pri BMW-ju prva sklopka zdrži 250.000 km brez problema - 20 let )
jype ::
Vsak sodoben supermini ima bistveno močnejšo kletko kot jo je imel Saab 9000, razlike v teži je pa tudi samo še slabih 300 kil.
Če ne znaš računat, pa povej, te lahko naučimo.
Martin Krpan ::
krneki0001 je izjavil:
nebivedu> Si upaš? Lahko greva sprobat. Moj saab 9000 vs tvoja mini toyota, čelno?
Nimam mini Toyote, pa tudi tista, ki je bila pri hiši v Ljubljani je bila starejša od desetih let. Vsekakor bi se sodobna mini Toyota (ali katerikoli drug sodoben mini avto) čelno čisto OK kosal s tvojim Saabom.
Sanja svinja kukuruz!
nebivedu> Sorry, to ni varnost, ampak marketing.
Ti ne boš nikoli razumel, da je smisel varnosti v prometu zagotoviti čim manjše poškodbe ljudi znotraj in zunaj vozila, ne pa da se lahko zaletavaš v druge, ne da bi za to plačal s svojim življenjem.
V tujini že, ne v sloveniji. Tukaj se drugi vate zaletavajo, četudi se po najboljših močeh trudiš da bi bil čimboljši voznik. Bodisi, ker so pijani, bodisi, ker si upajo po nasprotni strani avtoceste vozit ali pa ker ne upoštevajo varnostne razdalje.
In dokler bom živel v sloveniji, bom raje imel avto z 1.5m havbe pred seboj, kot pa nekega malčka, ki je narejen v skrbi, da bodo pešci preživeli.
Potem ti predlagam nakup Opel Diplomata , ne pa da voziš nekega predpotopnega japonca katerega pleh je gnil kot pločevinka od piva ki je 5 let ležala na gnoju.
Varnost uber alles , ja !
Morda je bil tvoj Subaru makina 1996 , danes pa je KRŠ.
Vsak več kot 10 let star avto je danes že krepko zastarel.
Tudi moj , samo jaz se ne slepim.
bambam20 ::
Kaj bodo pa Renault haterji rekli na Trafice in Masterje, ki samo z rednimi servisi delajo 400k km in več? Vprašajte malo GoOpti šoferje ...
Moj fotr je imel Masterja. Sam kvarla so se jetra. Prodal pa kupu Sprinterja podaljašno verzijo. Razn , da je crknala turbina pri 380.000 km je delal ko švicarska ura. Pa mal rje.
Vse bolj se nagibam , da bom se odločil za Škodo. Sicer ni višek lepote samo jaz ne želim mehanika gledat več kot enkrat na leto.
Ne vem a misliš kupovat novejši ali starejši letnik, sam nove škode so čist badass. Npr superb..
Res je :). Tud Octavie novejše niso slabe :).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
Martin Krpan ::
WarpedGone je izjavil:
da so kompresorji, ki so vgrajeni v renualte slabi človeka kar mine.
Kaj pa kompresorji v Nissanih?
(ne bom omenil da so isti)
Zanimivo !
V mojem 13 let starem Renaultu klima še vedno deluje BP čeprav lavfa poleti non -stop in se je noben mehanik še nikoli ni niti pritaknil!
Kakšno polnjenje plina on ostali BS neki !
P.S.
Še avspuh je prvi in nikjer niti pikice rusta , mašina pa tako BP.
Da bog daj , da bi mi vsi naslednji avtomobili crkovali toliko kot ta Renault !
Razen potrošnega materijala sem menjal sem edino fedre , zadnje amortizerje , amortiterje pokrova prtljažnika in stikalo za vse 4 žmigavce.
Vse skupaj cca. 200€ z delom vred.
negotiator ::
Odpor nog proti krčenju lahko kontroliraš - lahko so bolj toge ali bolj "mehke". V prvem primeru ne bi izkoristil možnosti krčenja nog in pristanek bi bil trd. V drugem primeru pa bi bila zgodba enaka, saj bi se noge pokrčile prehitro in ponovno bi bolelo (hitrost bi se ponovno zmanjšala prehitro). Če hočeš doseči čim boljše blaženje, se moraš prilagoditi hitrosti, pri kateri padaš, s tem, da prilagodiš togost nog.
Enako je pri avtomobilu. Recimo, da imamo dva enako dolga avtomobila. Eden ima notri motor, drugi pa ne. Do določene hitrosti bi bil nalet s tistim brez motorja veliko bolj udoben, pri višji hitrosti pa bi se pločevina pokrčila prehitro in bi zadeva postala precej neudobna. Motor in komponente dodajo togost avtomobilu - nalet pri nižji hitrosti ne bi bil tako udoben, kot pri avtomobilu brez motorja, pri višji hitrosti pa bi ti avto z motorjem lažje rešil življenje, saj se bolj upira "prehitremu" mečkanju.
Namesto avta z motorjem ali brez motorja pa lahko spremenimo debelino pločevine, konstrukcijo avtomobila ali oboje.
Vse to gre seveda le do določene mere. Ko hitrost postane prevelika, lahko še tako optimiziraš, pa bo pojemek še vedno prevelik za človeško telo.
Kar pa lahko narediš, je to, da dodaš nekaj dolžine avtomobilu. S tem dodaš čas pojemanja hitrosti, pod pogojem, da je seveda konstrukcija in material pravilno izbran.
Airbag tudi doda nekaj časa in zmanjša možnost, da kam butneš z glavo. Varnostni pas te bolj drži na mestu, da te armatura ne polomi, raztegne se ne kaj preveč.
Če si pogledate recimo na youtubu of fifth gear-a video, v katerem je crash test smart-a (ki je seveda zelo kratek), lahko vidite, da se tudi pri velikih hitrostih ne "zmečka" toliko, kot recimo limuzina, v katero se zabije na posnetku. Marsikdo bi si mislil, da je to super in da bi voznik brez težav preživel, saj avto niti zmečkan ni - pa ni tako. Trk v tisti limuzini bi bil veliko prijetnejši, kot v smartu.
Smart nima dolžine, zato pa so mu dodali togost, kar je še vseeno bolje, kot če te zmečka. Kakorkoli, pojemek pri trku v smartu je veliko večji, kot pri daljših avtomobilih, zato je tudi manj varen.
bambam20 ::
WarpedGone je izjavil:
da so kompresorji, ki so vgrajeni v renualte slabi človeka kar mine.
Kaj pa kompresorji v Nissanih?
(ne bom omenil da so isti)
Ne bi vedel, kako je tam. Tudi,če so isti. V renaultih crkavajo in tulijo. Tega pri BMW-jih in sem jih imel kar nekaj nisem doživel.
Martin Krpan ::
Ker ko naletiš na dober primerek ga voziš vsaj 10-15 let.
Kateri idiot bi to prodajal !!!????
bambam20 ::
Martin Krpan je izjavil:
Ti BMW že niso bili kaj prida , če si jih imel kar nekaj!
Ker ko naletiš na dober primerek ga voziš vsaj 10-15 let.
Kateri idiot bi to prodajal !!!????
Ti očitno še nisi imel rabljenega BMW-ja, kjer pride dober dan pri usposobljenem mehaniku 50€:)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
bambam20 ::
Martin Krpan je izjavil:
13 let BP!
Če jutri crkne je svoje že odslužil!
Pa ne bo !
kdo BMW? Bi rekel.
buttplugs ::
Kaj bodo pa Renault haterji rekli na Trafice in Masterje, ki samo z rednimi servisi delajo 400k km in več? Vprašajte malo GoOpti šoferje ...
Moj fotr je imel Masterja. Sam kvarla so se jetra. Prodal pa kupu Sprinterja podaljašno verzijo. Razn , da je crknala turbina pri 380.000 km je delal ko švicarska ura. Pa mal rje.
Vse bolj se nagibam , da bom se odločil za Škodo. Sicer ni višek lepote samo jaz ne želim mehanika gledat več kot enkrat na leto.
Ne vem a misliš kupovat novejši ali starejši letnik, sam nove škode so čist badass. Npr superb..
Res je :). Tud Octavie novejše niso slabe :).
Sam imam glede Renojevih kombijev podobne izkušne. Kot novi morda(nisem nikoli vozil) še gre, ko pa ima okrog 200 jurjev in več, so pa samo še jajca. Pa sem dal kar nekaj različnih letnikov in modelov Renojevih kombijev skozi.
Martin Krpan ::
Drugače pa iz tvojih ust v božja ušesa , samo ni €€€€€ za novega BMW , 10+ let starih zgonjenih jajc pa nočem !
krneki0001 ::
Martin Krpan je izjavil:
Ha ha ha ha ! Si ti že kdaj v življenju vozil avto ali ga vsaj videl od blizu ?
Saab 8 mm pleh kjerkoli ???!!! Halooooooo !!!!!!
Vrata 70 kg !!!!
Zakaj je torej ta Konigs Tiger tank Saab 9000 za 100 kg lažji od Alfe na isti platformi ?
Ja ja , saj vem , Alfa ima betonski poden in pragove iz osiromašenega urana ,zato je tako težka , Saab pa je cel iz Kriptona iz Supermanovega planeta!
Saab je bil zakon v varnosti od l. 60-85 potem pa jih je konkurenca povozila.
Ti pa še vedno nabijaš kar ti je dedek povedal kaj je prebral v Avto magazinu junija l. 1968.
Saab je bol pojem varnosti do zadnjega modela, vsaj kar se 9000 in 95 modelov tiče, 900 in 93 ni bil tok varen.
4 avtomobili so bili na isti platformi - lancia thema, alfa 164, fiat croma in saab 9000. Prvi trije iz pleha, saab pa iz visokonateznega jekla.
Saab je imel na ključnih delih - recimo sprednji koti, nosilci odbijačev so bili debeli 8mm, medtem ko na ostalih treh ni bilo takih ojačitev.
Invictus ::
Kaj bodo pa Renault haterji rekli na Trafice in Masterje, ki samo z rednimi servisi delajo 400k km in več? Vprašajte malo GoOpti šoferje ...
Oni so bolj slaba referenca, ker so profesionalni vozniki, kombiji so lastniški (oz. od s.p.), in delajo večino kilometrov na avtocesti. Nobena znamka ne bi imela s tem problemov.
Tisti, s katerim sem se jaz peljal, je imel skoraj milijon km . Tip je naredil v enem letu 170.000 km.
http://goo.gl/2YuS2x
krneki0001 ::
Martin Krpan je izjavil:
Še avspuh je prvi in nikjer niti pikice rusta
Tole je laž. Ni izpuhov, ki bi preživeli 13 let vsakodnevne vožnje. Originali sicer zdržijo malo dlje kot samo par let, vendar 13 let in brez pikice rje sigurno ne.
Utk ::
b787 ::
krneki0001 je izjavil:
Martin Krpan je izjavil:
Še avspuh je prvi in nikjer niti pikice rusta
Tole je laž. Ni izpuhov, ki bi preživeli 13 let vsakodnevne vožnje. Originali sicer zdržijo malo dlje kot samo par let, vendar 13 let in brez pikice rje sigurno ne.
Tako skeptičen, tako kritično misleč. Ne verjame euroncapu, ker je "marketing" (zato ker je potrebno imet za 5 zvezdic POLEG močne karoserije tudi varnostno elektroniko).
Dejanski Saabov marketinški material iz leta 1985 pa je najverodostojnejši vir kar jih je.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: b787 ()
msjr ::
Malo novejši SAAB: http://usnews.rankingsandreviews.com/ca...
Isti letnik Toyota: http://usnews.rankingsandreviews.com/ca...
(sicer pa, ne me poslušat - svaki ciga svoga konja hvalii)
Unknown_001 ::
Za nejeverneže ki ne verjamejo da so že prej znali narest varen avto. Bodite pozorni na Mercedes in Audi.
Begabt
Martin Krpan ::
krneki0001 je izjavil:
Martin Krpan je izjavil:
Ha ha ha ha ! Si ti že kdaj v življenju vozil avto ali ga vsaj videl od blizu ?
Saab 8 mm pleh kjerkoli ???!!! Halooooooo !!!!!!
Vrata 70 kg !!!!
Zakaj je torej ta Konigs Tiger tank Saab 9000 za 100 kg lažji od Alfe na isti platformi ?
Ja ja , saj vem , Alfa ima betonski poden in pragove iz osiromašenega urana ,zato je tako težka , Saab pa je cel iz Kriptona iz Supermanovega planeta!
Saab je bil zakon v varnosti od l. 60-85 potem pa jih je konkurenca povozila.
Ti pa še vedno nabijaš kar ti je dedek povedal kaj je prebral v Avto magazinu junija l. 1968.
Saab je bol pojem varnosti do zadnjega modela, vsaj kar se 9000 in 95 modelov tiče, 900 in 93 ni bil tok varen.
4 avtomobili so bili na isti platformi - lancia thema, alfa 164, fiat croma in saab 9000. Prvi trije iz pleha, saab pa iz visokonateznega jekla.
Saab je imel na ključnih delih - recimo sprednji koti, nosilci odbijačev so bili debeli 8mm, medtem ko na ostalih treh ni bilo takih ojačitev.
Jaka muda , pa nosilci odbijačev ! Lahko imaš nosilce odbijačev debele 100 mm pa ti ne bo to čisto nič koristilo.
In kakšen materijal je to je to "pleh" ?
Imam kovinarsko izobrazbo pa nam v šoli materijala "pleh" niso niti omenili !
In če praviš , da je bil Saab iz visokonateznega jekla , 100 kg težja Alfa pa iz "pleha" potem tudi sam potrjuješ da teža sploh ni pomembna , ampak bolj materijal in konstrukcija !
Martin Krpan ::
krneki0001 je izjavil:
Martin Krpan je izjavil:
Še avspuh je prvi in nikjer niti pikice rusta
Tole je laž. Ni izpuhov, ki bi preživeli 13 let vsakodnevne vožnje. Originali sicer zdržijo malo dlje kot samo par let, vendar 13 let in brez pikice rje sigurno ne.
Kolko staviš ? Novega Subaruja ? Se ga ne branim !
Res pa da ne gre za vsakodnevne vožnje , včasih se kako soboto ali nedeljo ne peljem nikamor .
krneki0001 ::
krneki0001 je izjavil:
Martin Krpan je izjavil:
Še avspuh je prvi in nikjer niti pikice rusta
Tole je laž. Ni izpuhov, ki bi preživeli 13 let vsakodnevne vožnje. Originali sicer zdržijo malo dlje kot samo par let, vendar 13 let in brez pikice rje sigurno ne.
Tako skeptičen, tako kritično misleč.
Seveda sem skeptičen ob izjavah, da je plehnat renaultov izpuh po 13ih letih brez pikice rje. Imel sem par renaultov v življenju. Med drugim novega iz štacune, pa mu izpuh ni zdržal dveh let in 120.000 kilometrov. Ga je bilo treba nekje pri 100.000 menjat. Pa ieml sem renaulta ,ki je imel inox izpuh, pa tudi ta ni bil večen.
Zato trdim da je to laž, da renaultov izpuh nima rje po 13ih letih uporabe. (pa tudi če bi stal, bi zarustal)
Martin Krpan ::
Na enem mojem je star 13 let, 230 jurjev, od tega zadnjih 80 jurjev v glavnem ultra kratke razdalje do par km. Vecino auspuhov bi ze to ubilo, tega pa ni niti na 150 jurjev podlage. Ne vem ce nima auspuh pikice rje, ampak me niti ne zanima, ce nima luknje do zdaj, je verjetno nikoli ne bo imel. In ne ni dizel.
Govorim za karoserijo avta , ne za avspuh. Ta zarusta v 6 mesecih (ni mi pa prerustal) tam kjer so nanj privarjeni nosilci in tam kjer je bil pogret in raztegnjen !
Unknown_001 ::
Martin Krpan je izjavil:
krneki0001 je izjavil:
Martin Krpan je izjavil:
Še avspuh je prvi in nikjer niti pikice rusta
Tole je laž. Ni izpuhov, ki bi preživeli 13 let vsakodnevne vožnje. Originali sicer zdržijo malo dlje kot samo par let, vendar 13 let in brez pikice rje sigurno ne.
Kolko staviš ? Novega Subaruja ? Se ga ne branim !
Res pa da ne gre za vsakodnevne vožnje , včasih se kako soboto ali nedeljo ne peljem nikamor .
Praviš da si kovinar po izobrazbi?
Ena stvar mi ne gre skupaj. Prisotnost ogljika in kisika... visoke temperature (difuzija) in po tvojem izpušni sistem ne rjavi nikjer? Tudi na loncu ne?
Ka pa maš to zaeno čudo?
Begabt
krneki0001 ::
Martin Krpan je izjavil:
Na enem mojem je star 13 let, 230 jurjev, od tega zadnjih 80 jurjev v glavnem ultra kratke razdalje do par km. Vecino auspuhov bi ze to ubilo, tega pa ni niti na 150 jurjev podlage. Ne vem ce nima auspuh pikice rje, ampak me niti ne zanima, ce nima luknje do zdaj, je verjetno nikoli ne bo imel. In ne ni dizel.
Govorim za karoserijo avta , ne za avspuh. Ta zarusta v 6 mesecih (ni mi pa prerustal) tam kjer so nanj privarjeni nosilci in tam kjer je bil pogret in raztegnjen !
Kaj zdej? Imaš izpuh brez rje al karoserijo brez rje?
Prej si trdil, da je izpuh cel in brez pikice rje, zdej pa trdiš da po pol leta zarusta?
Martin Krpan ::
Ampak pri meni se je zgodilo !
Še vedno prvi , brez švasanja ali kakršnihkoli flikanj in popravil!
Še vedno nedolžen takorekoč .
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Martin Krpan ()
Unknown_001 ::
Martin Krpan je izjavil:
Valjda karoserija ! Za avspuh je res redko ko zdrži 13 let pa četudi gre za RR !
Ampak pri meni se je zgodilo !
Ta avto je bil verjetno v garaži pod plahto. Ali ima pa izpušni sistem iz keramike o_O al kaj? Kakorkoli, rad bi enkrat videl ta mali čudež.
Begabt
krneki0001 ::
Martin Krpan je izjavil:
Še avspuh je prvi in nikjer niti pikice rusta
Ans, imam 1984 letnik avto, ki je karoserijsko brez rje. Izpuh pa ne zdrži 5 let na njem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Martin Krpan ::
Če bi bil pod plahto bi verjetno že sperel (in karoserija in avspuh).
Še večja fora pa je da se v glavnem vsakodnevno vozim na precej kratke razdalje cca. 5 km. Res pa imam nazaj grede konkreten klanec kjer se in motor in avspuh pošteno segrejeta.
Unknown_001 ::
Martin Krpan je izjavil:
Pridi pogledat !
Če bi bil pod plahto bi verjetno že sperel (in karoserija in avspuh).
Še večja fora pa je da se v glavnem vsakodnevno vozim na precej kratke razdalje cca. 5 km. Res pa imam nazaj grede konkreten klanec kjer se in motor in avspuh pošteno segrejeta.
ooooooooo čakaj čakaj kratke razdalje... če si ga tudi pozimi tako vozil je to sploh še večji čudež. To ti je najhuje za avto. Kondenz v izpuhu, visoke razlike v temperaturi, kaj češ lepšega.
Ah spregledal da ga presušiš... sam men se še zmer nekam tako tako zo zdi.
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Martin Krpan ::
krneki0001 je izjavil:
Torej si tukaj lagal?
Martin Krpan je izjavil:
Še avspuh je prvi in nikjer niti pikice rusta
Ans, imam 1984 letnik avto, ki je karoserijsko brez rje. Izpuh pa ne zdrži 5 let na njem.
Nepocinkan subaru (ali katerikoli drug japonec) brez rusta ! Verjamem , samo kolkokrat je že cel štrihan?
Ima kolega 15 let starega pa lahko zavira z nogami , tehničnega je pa itak kupil. Ampak vsaj prizna !
Martin Krpan ::
Unknown_001 je izjavil:
Martin Krpan je izjavil:
Pridi pogledat !
Če bi bil pod plahto bi verjetno že sperel (in karoserija in avspuh).
Še večja fora pa je da se v glavnem vsakodnevno vozim na precej kratke razdalje cca. 5 km. Res pa imam nazaj grede konkreten klanec kjer se in motor in avspuh pošteno segrejeta.
ooooooooo čakaj čakaj kratke razdalje... če si ga tudi pozimi tako vozil je to sploh še večji čudež. To ti je najhuje za avto. Kondenz v izpuhu, visoke razlike v temperaturi, kaj češ lepšega.
Ah spregledal da ga presušiš... sam men se še zmer nekam tako tako zo zdi.
Jup , kratke razdalje , ga pa presušim , kot si rekel !
Unknown_001 ::
Begabt
krneki0001 ::
Martin Krpan je izjavil:
Nepocinkan subaru (ali katerikoli drug japonec) brez rusta ! Verjamem , samo kolkokrat je že cel štrihan?
Ima kolega 15 let starega pa lahko zavira z nogami , tehničnega je pa itak kupil. Ampak vsaj prizna !
Z 18 letnim subarujem sem delal tehničnega maja letos, ko je bil tam inšpektor, ki se je še posebaj potrudil da bi našel napako, ker je šel avto v prvo skozi pline in ker ni več najlepši (ni pa gnil). Celo toliko se je trudil, da je šel vsak varnostni pas zapenjat in cukat, če bi slučajno spustil. Pa je šel po 90ih minutah pregleda avto lepo čez tehničnega.
Tok o pravljicah, kako moraš z nogami zavirat skozi gnil poden.
Lahko pa prides sedaj pogledat 31, 18, 15 in 10 let stare subaruje, vsi so okol bajte. 31 letnik je gnil, ampak ne toliko kot bi si mislil za taka leta, je pa namenjen za obnovo in bo enkrat postavljen na cesto. Ostali so pa brez rje. Jih pa redno dajem v wurth-ovo zaščito, na vsaki dve leti.
Martin Krpan ::
krneki0001 je izjavil:
Napaka, Porsche 911 letnik 1984.
To pa ja , ampak ne morš zdaj primerjat porša ki je nov stal 100.000 € z renaultom za 10.000 €!
krneki0001 ::
Martin Krpan je izjavil:
Jaka muda , pa nosilci odbijačev ! Lahko imaš nosilce odbijačev debele 100 mm pa ti ne bo to čisto nič koristilo.
Martin Krpan ::
krneki0001 je izjavil:
Martin Krpan je izjavil:
Nepocinkan subaru (ali katerikoli drug japonec) brez rusta ! Verjamem , samo kolkokrat je že cel štrihan?
Ima kolega 15 let starega pa lahko zavira z nogami , tehničnega je pa itak kupil. Ampak vsaj prizna !
Z 18 letnim subarujem sem delal tehničnega maja letos, ko je bil tam inšpektor, ki se je še posebaj potrudil da bi našel napako, ker je šel avto v prvo skozi pline in ker ni več najlepši (ni pa gnil). Celo toliko se je trudil, da je šel vsak varnostni pas zapenjat in cukat, če bi slučajno spustil. Pa je šel po 90ih minutah pregleda avto lepo čez tehničnega.
Tok o pravljicah, kako moraš z nogami zavirat skozi gnil poden.
Lahko pa prides sedaj pogledat 31, 18, 15 in 10 let stare subaruje, vsi so okol bajte. 31 letnik je gnil, ampak ne toliko kot bi si mislil za taka leta, je pa namenjen za obnovo in bo enkrat postavljen na cesto. Ostali so pa brez rje. Jih pa redno dajem v wurth-ovo zaščito, na vsaki dve leti.
Moj renault vseh 13 let brez kakršnekoli dodatne zaščite , še perem ga le 2-3 x letno.
krneki0001 ::
Martin Krpan je izjavil:
krneki0001 je izjavil:
Napaka, Porsche 911 letnik 1984.
To pa ja , ampak ne morš zdaj primerjat porša ki je nov stal 100.000 € z renaultom za 10.000 €!
Po rji komot.
Martin Krpan ::
krneki0001 je izjavil:
Martin Krpan je izjavil:
Jaka muda , pa nosilci odbijačev ! Lahko imaš nosilce odbijačev debele 100 mm pa ti ne bo to čisto nič koristilo.
Ja in ?
Če je pa pršravfan na karton !
krneki0001 je izjavil:
Martin Krpan je izjavil:
krneki0001 je izjavil:
Napaka, Porsche 911 letnik 1984.
To pa ja , ampak ne morš zdaj primerjat porša ki je nov stal 100.000 € z renaultom za 10.000 €!
Po rji komot.
Potem je to žalostno....
Nižja price/performance vrednost za tistega za 100.000 €!
Tak drag avto bi moral biti cel iz inoxa.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Martin Krpan ()
krneki0001 ::
Martin Krpan je izjavil:
Moj renault vseh 13 let brez kakršnekoli dodatne zaščite , še perem ga le 2-3 x letno.
Oćitno že dolgo nisi podvozja pregledal. Tole je recimo megane na podnu:
Medtem, ko je na vrhu pleh kot nov.
krneki0001 ::
Martin Krpan je izjavil:
krneki0001 je izjavil:
Martin Krpan je izjavil:
Jaka muda , pa nosilci odbijačev ! Lahko imaš nosilce odbijačev debele 100 mm pa ti ne bo to čisto nič koristilo.
Ja in ?
Če je pa pršravfan na karton
Iz kartona je tvoj Renault.
Dej še enkrat malo bolj poglej:
Unknown_001 ::
Tist tvoj auspuh je verjetno rosfraj... ok ob prisotnosti ogljika le ta lahko z difuzijo molekul preide v samo jeklo, right? Iz tega razloga se recimo ne sme rosfreja obdelovati z orodjem (predvsem brus, pila, žična krtača,...) s katerim smo prej obdelovali "črno" jeklo. Enako z difuzijo kisik pri visoki temp lahko prodre v notranjost in pri kakem dreckštahlu ki ima nekaj C na primer komot povzroči notranjo podpovršinsko korozijo.
In žal mi še vedno ni jasno kako je ta tvoj auspuh lahko brez pike rje po 13 letih. Sploh na mestih kjer je bila izrazita toplotna obdelava (zvari)...
Bi mi znal pojasnit glede na to da si kovinar z zaključeno izobrazbo in mi mogoče pomagaš še razširiti obzorja?
Begabt
Unknown_001 ::
Martin Krpan je izjavil:
Tak drag avto bi moral biti cel iz inoxa.
Inox je prvo kot prvo drag, zajeban za obdelavo pa še težak kot svina.
Begabt
Martin Krpan ::
krneki0001 je izjavil:
Martin Krpan je izjavil:
Moj renault vseh 13 let brez kakršnekoli dodatne zaščite , še perem ga le 2-3 x letno.
Oćitno že dolgo nisi podvozja pregledal. Tole je recimo megane na podnu:
Medtem, ko je na vrhu pleh kot nov.
Gledam , gledam in tolčem po njem dvakrat letno ob menjavi gum.
Res pa mi ni fetiš izležavanje pod kripo in zijanje v poden.
P.S. Nimam Megana !
Unknown_001 je izjavil:
@Ans
Tist tvoj auspuh je verjetno rosfraj... ok ob prisotnosti ogljika le ta lahko z difuzijo molekul preide v samo jeklo, right? Iz tega razloga se recimo ne sme rosfreja obdelovati z orodjem (predvsem brus, pila, žična krtača,...) s katerim smo prej obdelovali "črno" jeklo. Enako z difuzijo kisik pri visoki temp lahko prodre v notranjost in pri kakem dreckštahlu ki ima nekaj C na primer komot povzroči notranjo podpovršinsko korozijo.
In žal mi še vedno ni jasno kako je ta tvoj auspuh lahko brez pike rje po 13 letih. Sploh na mestih kjer je bila izrazita toplotna obdelava (zvari)...
Bi mi znal pojasnit glede na to da si kovinar z zaključeno izobrazbo in mi mogoče pomagaš še razširiti obzorja?
Preberi še enkrat kaj sem napisal !
Karoserija nima pike rje , avspuh pa je zunaj rahlo zarustan , nikjer pa ni prerustan/potreben menjave .
In nikdar popravljan! ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Martin Krpan ()
Martin Krpan ::
Ni zajeban za obdelavo , lahek kot goska in ne težak kot svina
je pa drag ja , ampak za 100.000 € ne predrag.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup avta za -+2000 evrov (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 27845 (5349) | KTr1sk |
» | Racionalnost ali strast? Megane 1.6 vs. Accord 2.0 vtecOddelek: Na cesti | 5429 (4430) | kiFni |
» | "Življenjske dobe" vaših avtomobilov (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 50587 (26890) | krneki0001 |
» | Težave pri 2 dni starem avtu (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 61563 (47343) | D3m |
⊘ | koliko za nov avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 30252 (25271) | dzinks63 |