Forum » Na cesti » Renault vs ...
Renault vs ...
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
Martin Krpan ::
krneki0001 je izjavil:
Martin Krpan je izjavil:
P.S. Nimam Megana
Kaj pa imaš?
Krš nad krši ! Baje !
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
Clio 2 1.4 16V.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_rudis.png)
69charger ::
Haha kakšni izgovori, "moj je manj rjav kot tvoj"... vsak avto bo rjavel če ga ne boš vzdrževal, pucal in popravil laka ko ga začne načenjat. Rja se popravi, slabo zasnovan motor in slabo elektroniko se pa ne da.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Utk ::
Se vidi, da nekateri kupujete same stare garje. Na novih avtih auspuh ni več noben problem, to je rešeno. Malokdo bo v celi življenjski dobi karkoli delal na auspuhu, morda kakšno gibljivo cev zamenjal, če že.
Neoriginalni so pa še zmeraj enako zanič kot zmeraj, ali so pa dragi.
Neoriginalni so pa še zmeraj enako zanič kot zmeraj, ali so pa dragi.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
krneki0001 ::
Se vidi, da nekateri kupujete same stare garje. Na novih avtih auspuh ni več noben problem, to je rešeno. Malokdo bo v celi življenjski dobi karkoli delal na auspuhu, morda kakšno gibljivo cev zamenjal, če že.
Neoriginalni so pa še zmeraj enako zanič kot zmeraj, ali so pa dragi.
Ko bi bilo to vsaj res. Pa ni. Malo si poglej par let stare avtomobile, pa ne samo zadnjega koščka cevi, ki gleda ven.
Najlažje ti bo pa pogledat http://www.autobild.de/tests/dauertests/ pa si poglej njihove 100k km teste. Z avtom naredijo testnih 100.000km, potem pa avto v nulo razstavijo, da vidijo koliko so obrabljeni deli. In tam lahko vidiš kakšni so izpuhi novih avtomobilov po 100k km. V glavnem, vsi so rjavi po teh kilometrih.
Recimo že naslov pove: "Rüstig, aber rostig" za recimo toyoto yaris hibrid.
V 100.000km ji je recimo razpadel tudi pleh, ki ščiti diske, poleg tega da je še karoserija začela gniti. Pa ni to edini tak avto. Jih je še ogromno. Recimo nemca (golfa) so skurcal, ker je ohišje menjalnik počilo.
V glavnem, ko potegneš črto, je jasno, da novi avtomobili ne bodo nikoli dosegali kvalitete tistih, ki so bili narejeni tam okoli leta 2000 in prej. Takrat se je avtomobile še delalo za ljudi, danes se jih na žalost dela, da čimprej crkne in da imajo servisi delo, da prinesejo denar nazaj, ker so ga na izdelavi avta in znižanju cen zaradi konkurenčnosti izgubili preveč.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Utk ::
Zdaj pa si toplo vodo pogruntal, svaka čast. Auspuh je kolk tolk rjav že ko pride v salon. Pa kaj pol.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
krneki0001 ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
Unknown_001 ::
Martin Krpan je izjavil:
Preberi še enkrat kaj sem napisal !
Karoserija nima pike rje , avspuh pa je zunaj rahlo zarustan , nikjer pa ni prerustan/potreben menjave .
In nikdar popravljan! ;)
Sem prebral... confused AF, al sem pa čorav.
>@AnS
Še avspuh je prvi in nikjer niti pikice rusta
>@nebivedu
Tole je laž. Ni izpuhov, ki bi preživeli 13 let vsakodnevne vožnje. Originali sicer zdržijo malo dlje kot samo par let, vendar 13 let in brez pikice rje sigurno ne.
>@AnS
Kolko staviš ? Novega Subaruja ? Se ga ne branim !:D
Res pa da ne gre za vsakodnevne vožnje , včasih se kako soboto ali nedeljo ne peljem nikamor .:))
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Utk ::
krneki0001 je izjavil:
Je, če imaš avto 10 let, ker v tem času razpade.
Cevi auspuha so rjave že iz tovarne, tudi prvi lonec ponavadi, zadnji so pa ponavadi iz rosfreja ali česa že, ti sicer niso rjavi, ampak tudi hitro spremenijo barvo, vseeno pa trajajo deset let in več, ali 200 jurjev in več.
Včasih so japonci z 80 jurji že vlekli uničene lonce za sabo po asfaltu, renaulti po kakih 120, danes pa niti pri 200-250 še ne. Tako pač je.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
krneki0001 ::
krneki0001 je izjavil:
Je, če imaš avto 10 let, ker v tem času razpade.
Cevi auspuha so rjave že iz tovarne, tudi prvi lonec ponavadi, zadnji so pa ponavadi iz rosfreja ali česa že, ti sicer niso rjavi, ampak tudi hitro spremenijo barvo, vseeno pa trajajo deset let in več, ali 200 jurjev in več.
Včasih so japonci z 80 jurji že vlekli uničene lonce za sabo po asfaltu, renaulti po kakih 120, danes pa niti pri 200-250 še ne. Tako pač je.
No, jaz na novem avtu nisem dobil nič rje na izpuhu. Pa iz rostfreja je bolj malo izpuhov. Mogoče na dražjih avtomobilih. Na nizkocenovne ne bo noben tega gor dajal.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup avta za -+2000 evrov (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 29433 (6937) | KTr1sk |
» | Racionalnost ali strast? Megane 1.6 vs. Accord 2.0 vtecOddelek: Na cesti | 5595 (4596) | kiFni |
» | "Življenjske dobe" vaših avtomobilov (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 51412 (27715) | krneki0001 |
» | Težave pri 2 dni starem avtu (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 63229 (49009) | D3m |
⊘ | koliko za nov avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 30973 (25992) | dzinks63 |