Forum » Na cesti » Renault vs ...
Renault vs ...
buttplugs ::
IMO bi tudi sam raje imel 17 let starega Roverja kot pa 17 let starega Renoja.
rajši mam renault 2016, kot pa roverja z 2005 ..
Wiki pravi, da si zelo bogat šejk, ki je celo videl Roverja izdelanega v letu 2005.
WHo knows, morebit pa Wiki laže.
hojnikb ::
Honestly, ko pogledaš notranjost enega in drugega podobnega letnika, te pr francozu srat stisne :)
#brezpodpisa
M-XXXX ::
bambam20 ::
Mam raje hondo letnik 1998 kot Renaulta 2016.. Renaulti so na dolgi rok šrot od avta. Pr hondi ti pleh gnije pri 300.000.motor pa dela kot švicarksa urca.
mam renaulta in to je moj zadnji renault.
mam renaulta in to je moj zadnji renault.
;-) ::
Mam raje hondo letnik 1998 kot Renaulta 2016.. Renaulti so na dolgi rok šrot od avta. Pr hondi ti pleh gnije pri 300.000.motor pa dela kot švicarksa urca.
mam renaulta in to je moj zadnji renault.
tak sam jaz mislo za japonce zaj pa me jebe Toyota, ki je vseskozi na vrhu po kakovosti na raznih lestvicah...vozit pa se morem z renojem ker je edini "ziher" ostal :)
urli ::
Sem imel od fiata, pegeout, opla, vw, bmw, forda do renault in s slednjim (2011 letnik) sem več kot zadovoljen. Notranjost super, avto dela že 30.000km brez problema tko da kar se mene tiče so renault zakon. Jajco so po mojih izkušnjah edino citroen.
Lol, ti pa še nisi vozil novejše honde saj men je tut honda super avto ampak če pa misliš, da se ne kvari se pa zelo motiš. Kolega ima Hondo Accord, letnik mislim da tam 2008 ali 2009, kupil novo, bla draga ko žafran, opreme, da glava boli ampak žal vsaj mesec kaj crkne.
Je pa res, da pravjo da se stari renaulti (določeni modeli) veliko kvarijo. Recimo megan 2004/05 ampak to so že res stara jajca in če voziš avto za 2000EUR (ki ima za sabo res 300.000km ali več, ni bil vzdrževan kupil si pa itak starega) pać ne moreš ocenjevati kako je z novejšimi modeli.
Mam raje hondo letnik 1998 kot Renaulta 2016.. Renaulti so na dolgi rok šrot od avta. Pr hondi ti pleh gnije pri 300.000.motor pa dela kot švicarksa urca.
mam renaulta in to je moj zadnji renault.
Lol, ti pa še nisi vozil novejše honde saj men je tut honda super avto ampak če pa misliš, da se ne kvari se pa zelo motiš. Kolega ima Hondo Accord, letnik mislim da tam 2008 ali 2009, kupil novo, bla draga ko žafran, opreme, da glava boli ampak žal vsaj mesec kaj crkne.
Je pa res, da pravjo da se stari renaulti (določeni modeli) veliko kvarijo. Recimo megan 2004/05 ampak to so že res stara jajca in če voziš avto za 2000EUR (ki ima za sabo res 300.000km ali več, ni bil vzdrževan kupil si pa itak starega) pać ne moreš ocenjevati kako je z novejšimi modeli.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: urli ()
urli ::
Pa tole, da bi imel raje hondo 1998 kot novega renaulta je res precej bebavo. Verjetno nimaš še niti izpita zato pa takšne bučke streljaš.
krneki0001 ::
Mam raje hondo letnik 1998 kot Renaulta 2016.. Renaulti so na dolgi rok šrot od avta. Pr hondi ti pleh gnije pri 300.000.motor pa dela kot švicarksa urca.
mam renaulta in to je moj zadnji renault.
tak sam jaz mislo za japonce zaj pa me jebe Toyota, ki je vseskozi na vrhu po kakovosti na raznih lestvicah...vozit pa se morem z renojem ker je edini "ziher" ostal :)
Toyota je nateg stoletja. Imaeli so par zanesljivih modelov (ki jih ne delajo več), vse ostalo je pa na stopnji zeljarjev (nemcev); "Pokvarljivo, nezanesljivo in zanič".
Pa tole, da bi imel raje hondo 1998 kot novega renaulta je res precej bebavo. Verjetno nimaš še niti izpita zato pa takšne bučke streljaš.
Nič jih ne strelja. Honda iz leta 1998 dela brez problemov. Slaba stran je samo rja. Če to saniraš, bo tist avto delal še dolgo časa, tudi ko bodo najnovejši renaulti že izdihnili.
Za stare honde in stare subaruja velja, da mašine brez problema preživijo 3 avtomobiljske karoserije, ki razpadejo zaradi rje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
urli ::
krneki0001 je izjavil:
Mam raje hondo letnik 1998 kot Renaulta 2016.. Renaulti so na dolgi rok šrot od avta. Pr hondi ti pleh gnije pri 300.000.motor pa dela kot švicarksa urca.
mam renaulta in to je moj zadnji renault.
tak sam jaz mislo za japonce zaj pa me jebe Toyota, ki je vseskozi na vrhu po kakovosti na raznih lestvicah...vozit pa se morem z renojem ker je edini "ziher" ostal :)
Toyota je nateg stoletja. Imaeli so par zanesljivih modelov (ki jih ne delajo več), vse ostalo je pa na stopnji zeljarjev (nemcev); "Pokvarljivo, nezanesljivo in zanič".
Pa tole, da bi imel raje hondo 1998 kot novega renaulta je res precej bebavo. Verjetno nimaš še niti izpita zato pa takšne bučke streljaš.
Nič jih ne strelja. Honda iz leta 1998 dela brez problemov. Slaba stran je samo rja. Če to saniraš, bo tist avto delal še dolgo časa, tudi ko bodo najnovejši renaulti že izdihnili.
Za stare honde in stare subaruja velja, da mašine brez problema preživijo 3 avtomobiljske karoserije, ki razpadejo zaradi rje.
Slaba tolažba revežev... pa kaj mene briga, če motor zdrži 3 karoserije haha. Pa saj avto ne kupujem za vse življenje, lol. Da bi se pa nekdo vozil v teh predpotopnih jajcih raje kot v novejšem avtomobilu je pa debilno že z vidika same varnosti. Ampak bebčki se pač morajo na nek način tolažiti, da vozijo stare jajce. Magari s tem, da bi njihovi motorji preživeli apokalipso haha
stara mama je izjavil:
Nikol renaulta!!!
Jajc od jajc
Seveda da ne, če pa kupuješ avto za 1000EUR
Zgodovina sprememb…
- spremenil: urli ()
Alien123 ::
IMO bi tudi sam raje imel 17 let starega Roverja kot pa 17 let starega Renoja.
rajši mam renault 2016, kot pa roverja z 2005 ..
Wiki pravi, da si zelo bogat šejk, ki je celo videl Roverja izdelanega v letu 2005.
WHo knows, morebit pa Wiki laže.
who d fak cares, res da sn pogledal do kdaj je rover bil prisoten.. Pa itq me boli za toti avto, tak da mi je vseeno :D
Pa tole, da bi imel raje hondo 1998 kot novega renaulta je res precej bebavo. Verjetno nimaš še niti izpita zato pa takšne bučke streljaš.
res je, al pa nimajo denarja pa se tolažijo s tem da vozijo 15-20 let stare avte..
kot je rekla Britney Spears
"You want a Bugatti?
You want a Maserati? You better work bitch"
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Alien123 ()
Arctander ::
Renault je prišel na slab glas v letih 2002-2006, ko so hoteli šparati na vsak način (tudi na račun kvalitete), hkrati pa so imeli še par večjih konstrukcijskih zajebov pri dizel mašinah.
Od 2006 naprej so se zelo popravili in danes posploševati, da so Renaulti slabši od drugih znamk, kaže samo na omejenost in predsodke. Malo poglejte lestvice pokvarljivosti za zadnja leta in boste videli, da so v zlati sredini. In zanimivo, da se najbolj kvarijo ravno tako zelo opevani Nemci.
Disclaimer: Nisem delničar, niti ne delam za Renault.
Od 2006 naprej so se zelo popravili in danes posploševati, da so Renaulti slabši od drugih znamk, kaže samo na omejenost in predsodke. Malo poglejte lestvice pokvarljivosti za zadnja leta in boste videli, da so v zlati sredini. In zanimivo, da se najbolj kvarijo ravno tako zelo opevani Nemci.
Disclaimer: Nisem delničar, niti ne delam za Renault.
krneki0001 ::
Slaba tolažba revežev... pa kaj mene briga, če motor zdrži 3 karoserije haha. Pa saj avto ne kupujem za vse življenje, lol. Da bi se pa nekdo vozil v teh predpotopnih jajcih raje kot v novejšem avtomobilu je pa debilno že z vidika same varnosti. Ampak bebčki se pač morajo na nek način tolažiti, da vozijo stare jajce. Magari s tem, da bi njihovi motorji preživeli apokalipso haha
Tolažba revežev in vidik varnosti? Ti pa še nisi sedel v avtu, ki bi bil varen.
10 let star audi A8 je še vedno veliko bolj varen od večine današnjih majhnih avtomobilov.
Ti pa take reklame povedo veliko (če jih slovencelj sploh razumeš):
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
jype ::
nebivedu> Ti pa take reklame povedo veliko (če jih slovencelj sploh razumeš):
Ja, pa super komentar je spodaj:
I can't say thanks to Subaru, my daughter life was take at age 15 in a car crash that all passengers was killed. I HATE this car.
Ja, pa super komentar je spodaj:
I can't say thanks to Subaru, my daughter life was take at age 15 in a car crash that all passengers was killed. I HATE this car.
abazuu ::
Najboljš je pa folk k pluva čez renault, hvali hondo in vozi renaulta že celo življenje :) takih ni mal!
moj brat je recimo isti haha
moj brat je recimo isti haha
krneki0001 ::
nebivedu> Ti pa take reklame povedo veliko (če jih slovencelj sploh razumeš):
Ja, pa super komentar je spodaj:
I can't say thanks to Subaru, my daughter life was take at age 15 in a car crash that all passengers was killed. I HATE this car.
V vsakem avtu lahko umreš. Vendar z velikim avtom imaš več možnosti preživetja, kot z malim avtom. Tudi 10 let star velik avto je bolj varen od malega novega avta. (če ni bil velik avto že večkrat razbit in potem samo popravljen za nadaljno prodajo)
Če si pa prvi filmček pogledal - ta avto je bil zaleten v tovornjak, ki jih je izsilil. Če bi bil namesto tega avta clio, nebi noben preživel.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
jype ::
nebivedu> Če si pa prvi filmček pogledal - ta avto je bil zaleten v tovornjak, ki jih je izsilil. Če bi bil namesto tega avta clio, nebi noben preživel.
Če bi bil Clio, se sploh zaleteli ne bi, ker bi bil tisti dan na servisu.
nebivedu> Tudi 10 let star velik avto je bolj varen od malega novega avta.
Ni nujno.
Če bi bil Clio, se sploh zaleteli ne bi, ker bi bil tisti dan na servisu.
nebivedu> Tudi 10 let star velik avto je bolj varen od malega novega avta.
Ni nujno.
krneki0001 ::
nebivedu> Če si pa prvi filmček pogledal - ta avto je bil zaleten v tovornjak, ki jih je izsilil. Če bi bil namesto tega avta clio, nebi noben preživel.
Če bi bil Clio, se sploh zaleteli ne bi, ker bi bil tisti dan na servisu.
nebivedu> Tudi 10 let star velik avto je bolj varen od malega novega avta.
Ni nujno.
Je nujno. Tile tipi so 3 mesece iskali avto, ki bi ga modus razbil. Našli so 30 let star avto, ki je spodaj čisto gnil, odstranili so kar nekaj delov, da je modus priletel z najtršim delom v blatnik volvota, kjer ni bilo zadaj nič, razen gume in nekaj gnilega pleha. Poleg tega mi pokaži mašino od tega volva. Jaz je namreč ne vidim na posnetku.
Ampak to nima veze s tem kar jaz govorim. Govorim namreč za nov in 10 let star avto, ne za nov in 30 let star avto.
urli ::
krneki0001 je izjavil:
Slaba tolažba revežev... pa kaj mene briga, če motor zdrži 3 karoserije haha. Pa saj avto ne kupujem za vse življenje, lol. Da bi se pa nekdo vozil v teh predpotopnih jajcih raje kot v novejšem avtomobilu je pa debilno že z vidika same varnosti. Ampak bebčki se pač morajo na nek način tolažiti, da vozijo stare jajce. Magari s tem, da bi njihovi motorji preživeli apokalipso haha
Tolažba revežev in vidik varnosti? Ti pa še nisi sedel v avtu, ki bi bil varen.
10 let star audi A8 je še vedno veliko bolj varen od večine današnjih majhnih avtomobilov.
Ti pa take reklame povedo veliko (če jih slovencelj sploh razumeš):
Novejši avtomobili so praviloma varnejši. Pika. Seveda je mišljena primerjava med primerljivimi avtomobili, se ti ne zdi? Tko da te tvoje bebave (samoumnevne) primerjave zadrži zase, ker potem gremo lahko primerjat 30 let stare tovornjake in novodobne picikokle in pametovat kok je fajn kupovat stare kripe. Pa itak se je moj zapisal nanašal na tistega, ki pravi, da bi raje vozil predpotopne honde / roverje iz leta 1998 kot nove renaulte. Sploh veš kak zgleda Honda Civic iz tega leta? Daj, lepo te prosim, zresni se...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: urli ()
jype ::
nebivedu> Govorim namreč za nov in 10 let star avto, ne za nov in 30 let star avto.
Predpisi zagotavljajo, da obstaja bistveno višja pariteta med novejšimi avtomobili. Edini avtomobili, ki so bili glede tega problematični, so bili visoki "SUV" modeli, ki so ob trčenju zapeljali preko manjših vozil. Sodobnejši predpisi skrbijo, da so v te avtomobile danes že vgrajene tehnične rešitve, ki to preprečujejo.
Manjši avtomobili tako niso več smrtna obsodba v morebitnem trčenju ob drugo osebno vozilo, še vedno pa šlepar lahko poskrbi, da ne preživiš v nobenem osebnem avtomobilu.
Če tega ne bi uredili, bi ljudje morali kupovati vedno večja in vedno bolj potratna vozila, kar ne pelje nikamor, razen v slabšo kvaliteto cest, zraka in še večjo finančno podporo kalifatu.
Predpisi zagotavljajo, da obstaja bistveno višja pariteta med novejšimi avtomobili. Edini avtomobili, ki so bili glede tega problematični, so bili visoki "SUV" modeli, ki so ob trčenju zapeljali preko manjših vozil. Sodobnejši predpisi skrbijo, da so v te avtomobile danes že vgrajene tehnične rešitve, ki to preprečujejo.
Manjši avtomobili tako niso več smrtna obsodba v morebitnem trčenju ob drugo osebno vozilo, še vedno pa šlepar lahko poskrbi, da ne preživiš v nobenem osebnem avtomobilu.
Če tega ne bi uredili, bi ljudje morali kupovati vedno večja in vedno bolj potratna vozila, kar ne pelje nikamor, razen v slabšo kvaliteto cest, zraka in še večjo finančno podporo kalifatu.
krneki0001 ::
Novejši avtomobili so praviloma varnejši. Pika.
Kaj je zate novejši avto?
Da prvo razčistimo to; 10 let star avto je novejši ali star avto?
Seveda je mišljena primerjava med primerljivimi avtomobili, se ti ne zdi? Tko da te tvoje bebave (samoumnevne) primerjave zadrži zase, ker potem gremo lahko primerjat 30 let stare tovornjake in novodobne picikokle in pametovat kok je fajn kupovat stare kripe.
Primerljivimi avtomobili? Torej če imaš cliota, se vate nekdo z večjim avtom ne sme zaleteti?
Mene ne zanima če je majhen avto prvi med majhnimi po varnosti. Še vedno je veliko manj varen, kot večina večjih avtomobilov.
Če bi naredili test normalen pa postavili 1000 točk za najvarnejši avto in potem po tem ocenjevali vse ostale (ne glede na velikost), bi bilo realno in bi videl kako daleč zadaj si z majhnim avtom po varnosti.
Pa itak se je moj zapisal nanašal na tistega, ki pravi, da bi raje vozil predpotopne honde / roverje iz leta 1998 kot nove renaulte. Sploh veš kak zgleda Honda Civic iz tega leta? Daj, lepo te prosim, zresni se...
Zresni se ti. Kako zgleda honda ali pa rover? Meni všečno. Veliko lepša kot katerikoli clio od začetka do danes. Ampak vsake oči imajo svojega malarja. Meni je tudi lamborgini countach iz leta 1980 lep avto, pa je večini ta avto grd.
krneki0001 ::
Predpisi zagotavljajo, da obstaja bistveno višja pariteta med novejšimi avtomobili. Edini avtomobili, ki so bili glede tega problematični, so bili visoki "SUV" modeli, ki so ob trčenju zapeljali preko manjših vozil. Sodobnejši predpisi skrbijo, da so v te avtomobile danes že vgrajene tehnične rešitve, ki to preprečujejo.
Predpisi so na papirju, drugje jih pa ni prav dosti. Že pri izpuhih se dobro vidi, da so predpisi izključno na papirju in da najnovejši dizli onesnažijejo celo bolj kot pa tisti izpred desetih let, čeprav po predpisih naj bi vsaj 10x manj.
In tudi suv bo še vedno zapeljal na malčka, tudi danes, kljub predpisom. Ali pa še slabše, odbil ga bo, da bo pojemek še huje vplival na ljudi v malem avtu.
jype ::
nebivedu> Kako zgleda honda ali pa rover?
1998 še nima sodobne konstrukcije kletke, zato v primerjavi s sodobnimi avtomobili ni varen, ne glede na njihovo velikost.
nebivedu> Predpisi so na papirju, drugje jih pa ni prav dosti.
To ne drži.
nebivedu> In tudi suv bo še vedno zapeljal na malčka, tudi danes, kljub predpisom. Ali pa še slabše, odbil ga bo, da bo pojemek še huje vplival na ljudi v malem avtu.
Ne, v resnici je:
- bolje, da se mali avto odbije, ker je možnost za preživetje tako bistveno večja in
- sodoben SUV ne more zapeljat na manjši avtomobil, ker ga ni mogoče homologirat brez ustrezne konstrukcije, ki to preprečuje (kar se preverja tudi s praktičnim preizkusom med NCAP testiranjem).
1998 še nima sodobne konstrukcije kletke, zato v primerjavi s sodobnimi avtomobili ni varen, ne glede na njihovo velikost.
nebivedu> Predpisi so na papirju, drugje jih pa ni prav dosti.
To ne drži.
nebivedu> In tudi suv bo še vedno zapeljal na malčka, tudi danes, kljub predpisom. Ali pa še slabše, odbil ga bo, da bo pojemek še huje vplival na ljudi v malem avtu.
Ne, v resnici je:
- bolje, da se mali avto odbije, ker je možnost za preživetje tako bistveno večja in
- sodoben SUV ne more zapeljat na manjši avtomobil, ker ga ni mogoče homologirat brez ustrezne konstrukcije, ki to preprečuje (kar se preverja tudi s praktičnim preizkusom med NCAP testiranjem).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
urli ::
krneki0001 je izjavil:
Novejši avtomobili so praviloma varnejši. Pika.
Kaj je zate novejši avto?
Da prvo razčistimo to; 10 let star avto je novejši ali star avto?
Novejši.
krneki0001 je izjavil:
Novejši avtomobili so praviloma varnejši. Pika.
Seveda je mišljena primerjava med primerljivimi avtomobili, se ti ne zdi? Tko da te tvoje bebave (samoumnevne) primerjave zadrži zase, ker potem gremo lahko primerjat 30 let stare tovornjake in novodobne picikokle in pametovat kok je fajn kupovat stare kripe.
Primerljivimi avtomobili? Torej če imaš cliota, se vate nekdo z večjim avtom ne sme zaleteti?
Mene ne zanima če je majhen avto prvi med majhnimi po varnosti. Še vedno je veliko manj varen, kot večina večjih avtomobilov.
Če bi naredili test normalen pa postavili 1000 točk za najvarnejši avto in potem po tem ocenjevali vse ostale (ne glede na velikost), bi bilo realno in bi videl kako daleč zadaj si z majhnim avtom po varnosti.
Brezpredmetno je o tem debatirati, ker je iz vrstic do zdaj verjetno jasno, da sem imel v mislih npr. primerjavo med Hondo Civic 1998 in kakšnim novejšim renaultom, torej recimo Megane 2010 in sem prepričan, da je slednji veliko varnejši od predpotopne Civic starudinje. Verjetno je imel kaj takšnega v mislih tudi rupsi31 https://slo-tech.com/forum/t676515/p519... na katerega sem tudi repliciral s komentarjem o varnosti.
krneki0001 ::
Jype, sej jaz ne govorim za 20 let stare, ampak za 10 let stare avtomobile.
Pa če že hočeš govorit o res starejših avtih. Saab 9000 je imel konstrukcijsko kletko že leta 1985, narejen je bil iz visokonateznega jekla in na ključnih mestih so imeli 8mm debele stene. Bočne ojačitve v vratih (vrata so bila 70kg težka) so bile serijsko tudi že tistega leta.
Seveda da drži. Še najbolj pa velja to za avtomobile evropske avtomobilske industrije.
Če ni 5 zvezdic za varnost, dodaš pa še 2 lučke in eno piskalo, pa dobi avto 5 zvezdic.
Pa če že hočeš govorit o res starejših avtih. Saab 9000 je imel konstrukcijsko kletko že leta 1985, narejen je bil iz visokonateznega jekla in na ključnih mestih so imeli 8mm debele stene. Bočne ojačitve v vratih (vrata so bila 70kg težka) so bile serijsko tudi že tistega leta.
nebivedu> Predpisi so na papirju, drugje jih pa ni prav dosti.
To ne drži.
Seveda da drži. Še najbolj pa velja to za avtomobile evropske avtomobilske industrije.
Če ni 5 zvezdic za varnost, dodaš pa še 2 lučke in eno piskalo, pa dobi avto 5 zvezdic.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
jype ::
nebivedu> Pa če že hočeš govorit o res starejših avtih. Saab 9000 je imel konstrukcijsko kletko že leta 1985, narejen je bil iz visokonateznega jekla in na ključnih mestih so imeli 8mm debele stene. Bočne ojačitve v vratih (vrata so bila 70kg težka) so bile serijsko tudi že tistega leta.
Ja, pa sodoben supermini se lahko v praksi zapelje skozenj, ker je težji.
nebivedu> Če ni 5 zvezdic za varnost, dodaš pa še 2 lučke in eno piskalo, pa dobi avto 5 zvezdic.
Ti si ogromno reči domišljaš.
Ja, pa sodoben supermini se lahko v praksi zapelje skozenj, ker je težji.
nebivedu> Če ni 5 zvezdic za varnost, dodaš pa še 2 lučke in eno piskalo, pa dobi avto 5 zvezdic.
Ti si ogromno reči domišljaš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Heavy ::
nebivedu> Če ni 5 zvezdic za varnost, dodaš pa še 2 lučke in eno piskalo, pa dobi avto 5 zvezdic.
Ti si ogromno reči domišljaš.
Dejansko je bil en avtomobil, ki je dobil piko manj na ncapu, ker ni piskalo ko potnik ni bil pripet.
#TeamFelix
jype ::
Heavy> Dejansko je bil en avtomobil, ki je dobil piko manj na ncapu, ker ni piskalo ko potnik ni bil pripet.
Ja, kar je prav. Če potnik v trenutku trka ni pripet, je to bistveno slabše za varnost (njega in ostalih), kot če je.
Ja, kar je prav. Če potnik v trenutku trka ni pripet, je to bistveno slabše za varnost (njega in ostalih), kot če je.
krneki0001 ::
Heavy> Dejansko je bil en avtomobil, ki je dobil piko manj na ncapu, ker ni piskalo ko potnik ni bil pripet.
Ja, kar je prav. Če potnik v trenutku trka ni pripet, je to bistveno slabše za varnost (njega in ostalih), kot če je.
Clio je dobil 4 zvezdice. Po nakdnadni vgradnji zvočnika, je dobil eno točko zraven in 5 zvezdic.
Sorry, to ni varnost, ampak marketing.
nebivedu> Pa če že hočeš govorit o res starejših avtih. Saab 9000 je imel konstrukcijsko kletko že leta 1985, narejen je bil iz visokonateznega jekla in na ključnih mestih so imeli 8mm debele stene. Bočne ojačitve v vratih (vrata so bila 70kg težka) so bile serijsko tudi že tistega leta.
Ja, pa sodoben supermini se lahko v praksi zapelje skozenj, ker je težji.
Si upaš? Lahko greva sprobat. Moj saab 9000 vs tvoja mini toyota, čelno?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
jype ::
nebivedu> Si upaš? Lahko greva sprobat. Moj saab 9000 vs tvoja mini toyota, čelno?
Nimam mini Toyote, pa tudi tista, ki je bila pri hiši v Ljubljani je bila starejša od desetih let. Vsekakor bi se sodobna mini Toyota (ali katerikoli drug sodoben mini avto) čelno čisto OK kosal s tvojim Saabom.
nebivedu> Sorry, to ni varnost, ampak marketing.
Ti ne boš nikoli razumel, da je smisel varnosti v prometu zagotoviti čim manjše poškodbe ljudi znotraj in zunaj vozila, ne pa da se lahko zaletavaš v druge, ne da bi za to plačal s svojim življenjem.
Nimam mini Toyote, pa tudi tista, ki je bila pri hiši v Ljubljani je bila starejša od desetih let. Vsekakor bi se sodobna mini Toyota (ali katerikoli drug sodoben mini avto) čelno čisto OK kosal s tvojim Saabom.
nebivedu> Sorry, to ni varnost, ampak marketing.
Ti ne boš nikoli razumel, da je smisel varnosti v prometu zagotoviti čim manjše poškodbe ljudi znotraj in zunaj vozila, ne pa da se lahko zaletavaš v druge, ne da bi za to plačal s svojim življenjem.
bambam20 ::
Brezpredmetno je o tem debatirati, ker je iz vrstic do zdaj verjetno jasno, da sem imel v mislih npr. primerjavo med Hondo Civic 1998 in kakšnim novejšim renaultom, torej recimo Megane 2010 in sem prepričan, da je slednji veliko varnejši od predpotopne Civic starudinje. Verjetno je imel kaj takšnega v mislih tudi rupsi31 https://slo-tech.com/forum/t676515/p519... na katerega sem tudi repliciral s komentarjem o varnosti.
Pri Hondi Civic letnik 1998 delaš redne servise in to je to. In to pri 300.000 km.
Pri meganu 2010 imaš abonma pri mehaniku na vsake 3 mesece. Lp.
Kdo govori o varnosti. Kaj mešaš bučke. Jaz sem pisal o zanesljivosti motorjev in tukaj renault nima kaj praskat zraven. Da ne govorim o podvozju, kompresorji za klimo tulijo ko zmešani in to pri 100.000 km, tresejo nosilci? Ma nemoj ...
jaz sicer vozim renaulta ampak je to zadnji. To se skoz kvari. Če avto nima veliko km se nima kaj kavrit, tudi, če je 20 let star, ker enostavno pri določene komponenten ne morejo biti obrabljene, kot so dlei motorja, kompresoor v tem primeru, ravno tako ne menjalnik , sklopka ( da je potrebno zamenjat sklopko pri 100.000 km po 7 -ih letih uporabe je nekaj hudo narobe s takšnim proizvajalcem - pri BMW-ju prva sklopka zdrži 250.000 km brez problema - 20 let )
Sami ::
Tudi sam nikoli nebi vozil ali kupil Renaulta....vsaj po izkušnjah mojih znancev se jih ne dotaknem :D
Kolega je leta 2005 kupil novega Megana 1.6 16V, avto je bil dobesedno vsake 3 mesece na uradnem servisu, po enem letu se ga je naveličal in prodal.
Danes pa je sodelavcu crknil Clio letnik 2004 1.4 16V...ko obrne ključ se nič ne zgodi (akumulator je OK).
Sosed je leta mislim, da 2007 kupil novo Laguno diesel (ne vem točnega motorja), zgodba ista...mehanik na vsak mesec ali dva...avto tudi prodan.
Dokaz kvalitete, moj Golf 4 TDI Variant ima trenutno 410.000km in prvo sklopko....pri Renaultu tega ne doživiš.
Kolega je leta 2005 kupil novega Megana 1.6 16V, avto je bil dobesedno vsake 3 mesece na uradnem servisu, po enem letu se ga je naveličal in prodal.
Danes pa je sodelavcu crknil Clio letnik 2004 1.4 16V...ko obrne ključ se nič ne zgodi (akumulator je OK).
Sosed je leta mislim, da 2007 kupil novo Laguno diesel (ne vem točnega motorja), zgodba ista...mehanik na vsak mesec ali dva...avto tudi prodan.
da je potrebno zamenjat sklopko pri 100.000 km po 7 -ih letih uporabe je nekaj hudo narobe s takšnim proizvajalcem - pri BMW-ju prva sklopka zdrži 250.000 km brez problema - 20 let
Dokaz kvalitete, moj Golf 4 TDI Variant ima trenutno 410.000km in prvo sklopko....pri Renaultu tega ne doživiš.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sami ()
krneki0001 ::
nebivedu> Si upaš? Lahko greva sprobat. Moj saab 9000 vs tvoja mini toyota, čelno?
Nimam mini Toyote, pa tudi tista, ki je bila pri hiši v Ljubljani je bila starejša od desetih let. Vsekakor bi se sodobna mini Toyota (ali katerikoli drug sodoben mini avto) čelno čisto OK kosal s tvojim Saabom.
Sanja svinja kukuruz!
nebivedu> Sorry, to ni varnost, ampak marketing.
Ti ne boš nikoli razumel, da je smisel varnosti v prometu zagotoviti čim manjše poškodbe ljudi znotraj in zunaj vozila, ne pa da se lahko zaletavaš v druge, ne da bi za to plačal s svojim življenjem.
V tujini že, ne v sloveniji. Tukaj se drugi vate zaletavajo, četudi se po najboljših močeh trudiš da bi bil čimboljši voznik. Bodisi, ker so pijani, bodisi, ker si upajo po nasprotni strani avtoceste vozit ali pa ker ne upoštevajo varnostne razdalje.
In dokler bom živel v sloveniji, bom raje imel avto z 1.5m havbe pred seboj, kot pa nekega malčka, ki je narejen v skrbi, da bodo pešci preživeli.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
shadeX ::
Lejte folk. Vsak ima svojo izkušnjo. Lohk povem še svojo.
Moj prvi avto, Renault clio l95. 200k km. Z njim naredil 40k km, brez nobenih problemov oz. stroškov (edin auspuh menjan).
Drugi avto, Audi 2.0 TDI l2005, "125k km", vsa oprema. Vsak mesec na popravilu. V 2 letih sem v njega zabil okol 2k EUR in naredil skupaj 15k km.
Popizdil, kupil drug avto. Renault Megane l98, 103k km. Mam ga 5.let, problemov pa sem imel ravno toliko:
Megane - Piskanje med zavijanjem
Megane vžge kakor se mu zljubi
Oba problema sem rešil, z minimalnimi stroški.
Fotr ima Renault laguno l2000. Edini problem, ki ga jaz vem je bil podoben mojemu (ni vžigal). Partnerka ima Renault clio l97, (družina prvi lastnik), nikol problema sploh.
In kaj lahko iz tega potegnem? Iz osebnih izkušenj da so Renaulti jaki avti, high class avti pa kurac..
Verjetno ne. Ampak pač z audijem sem imel smolo. Pač naletiš. Isto se pri nas verjetno renaulti bolj obnesejo. Sreča na tej strani..
VW avtomobili so že od nekdaj kvalitetnejši v primerjavi z renaulti(naj bi bili) - sploh ko se gre za motorje. VW motorje vgrajujejo v Audi, Škodo, Seat. Ne moreš primerjat Audi z Renaultom. To je kot bi primerjal middle class telefon z low class telefonom. Normalno, da je kvaliteta boljša, ampak jo tudi plačaš.
Sicer pa tudi Diesel renault z rednim vzdrževanjem nebi naredil dost manj km..
Če ne vergla je šel štarter. S tem pri popoldancu ne bo imel dost stroškov. Kdaj gre štarter je pa odvisno na kakšne razdalje se voziš z avtom. Če se cijaziš po mestu od trgovine do trgovine, bo šel štarter normalno prej, kot pa če bi avto vžgal in bi se peljal v službo 50km v eno smer.
Če primerjamo tvojga golfa, ki vozi na kratke razdalje in renaulta ki vozi na dolge, sem 100% prepričan da bi na dolgi rok šel štarter tvojemu golfu. Za primer. Ampak zaradi tega ne moreš potegnit da je znamka avta kurac. Ne moreš sploh. Vse je odvisno od posameznika, kako z avtom dela, kako se vozi, itd.
Ta debata katera znamka je boljša je čisto brez pomena. Vzeti bi morali isto osebo z istimi navadami, in večkrat zamenjat isto znamko avtomobila. Potem bi pršili do zaključka katera znamka ima prednost in katera ne. Vse drugo je BS in nabijanje v prazno.
Kar se tiče varnosti in posamezne znamke, pa se lahko že lažje debatira.
Moj prvi avto, Renault clio l95. 200k km. Z njim naredil 40k km, brez nobenih problemov oz. stroškov (edin auspuh menjan).
Drugi avto, Audi 2.0 TDI l2005, "125k km", vsa oprema. Vsak mesec na popravilu. V 2 letih sem v njega zabil okol 2k EUR in naredil skupaj 15k km.
Popizdil, kupil drug avto. Renault Megane l98, 103k km. Mam ga 5.let, problemov pa sem imel ravno toliko:
Megane - Piskanje med zavijanjem
Megane vžge kakor se mu zljubi
Oba problema sem rešil, z minimalnimi stroški.
Fotr ima Renault laguno l2000. Edini problem, ki ga jaz vem je bil podoben mojemu (ni vžigal). Partnerka ima Renault clio l97, (družina prvi lastnik), nikol problema sploh.
In kaj lahko iz tega potegnem? Iz osebnih izkušenj da so Renaulti jaki avti, high class avti pa kurac..
Verjetno ne. Ampak pač z audijem sem imel smolo. Pač naletiš. Isto se pri nas verjetno renaulti bolj obnesejo. Sreča na tej strani..
Dokaz kvalitete, moj Golf 4 TDI Variant ima trenutno 410.000km in prvo sklopko....pri Renaultu tega ne doživiš.
VW avtomobili so že od nekdaj kvalitetnejši v primerjavi z renaulti(naj bi bili) - sploh ko se gre za motorje. VW motorje vgrajujejo v Audi, Škodo, Seat. Ne moreš primerjat Audi z Renaultom. To je kot bi primerjal middle class telefon z low class telefonom. Normalno, da je kvaliteta boljša, ampak jo tudi plačaš.
Sicer pa tudi Diesel renault z rednim vzdrževanjem nebi naredil dost manj km..
Danes pa je sodelavcu crknil Clio letnik 2004 1.4 16V...ko obrne ključ se nič ne zgodi (akumulator je OK).
Če ne vergla je šel štarter. S tem pri popoldancu ne bo imel dost stroškov. Kdaj gre štarter je pa odvisno na kakšne razdalje se voziš z avtom. Če se cijaziš po mestu od trgovine do trgovine, bo šel štarter normalno prej, kot pa če bi avto vžgal in bi se peljal v službo 50km v eno smer.
Če primerjamo tvojga golfa, ki vozi na kratke razdalje in renaulta ki vozi na dolge, sem 100% prepričan da bi na dolgi rok šel štarter tvojemu golfu. Za primer. Ampak zaradi tega ne moreš potegnit da je znamka avta kurac. Ne moreš sploh. Vse je odvisno od posameznika, kako z avtom dela, kako se vozi, itd.
Ta debata katera znamka je boljša je čisto brez pomena. Vzeti bi morali isto osebo z istimi navadami, in večkrat zamenjat isto znamko avtomobila. Potem bi pršili do zaključka katera znamka ima prednost in katera ne. Vse drugo je BS in nabijanje v prazno.
Kar se tiče varnosti in posamezne znamke, pa se lahko že lažje debatira.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
Sami ::
@shadeX: Se strinjam, v večini primerov je odvisno na kakšen avto naletiš, drugi sodelavec ima Megana 1.6 l. 2000, brez problemov, verjamem da so bili starejši bolj zanesljivi. Novejšim modelom od 2005 naprej pa res ne gre zaupati....vsaj izkušnje tako kažejo...poznam tudi nekoga, ki je imel Laguna 2009 2.0 diesel 150km....rekel je nikoli več.
Stari clioti (1. gen) pa so bili zakon....1.2 so bili najbolj preverjeni Renaultovi motorji, ki so uspešno zamenjali naše Zastave.
Stari clioti (1. gen) pa so bili zakon....1.2 so bili najbolj preverjeni Renaultovi motorji, ki so uspešno zamenjali naše Zastave.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
shadeX ::
@shadeX: Se strinjam, v večini primerov je odvisno na kakšen avto naletiš
Ja. In tudi na kakšno osebo, kako z avtom dela :)
Zastonj je reči da je X znamka jajc, ker skoz crkuje pa gnije, če ga teraš po snegu,soli, z njim delaš neobičajne manevre, kjer trpi cel avto in motor. Ga ne servisiraš, pol pa jokaš..
Po drugi strani lahko sam delaš z avtom in ga čuvaš, ne veš pa kaj je prejšnji lastnik delal z avtom, nato pa jokaš kako je X znamka jajc, ker ti z njo lepo delaš ampak vsak mesec neki crkuje.
Tako kot jaz ne vem, kaj je delal šmrkavec z Audijem ki sem ga imel, da je vse po vrsti crkovalo. Medtem ko sta oba renaulta vozila penzionista, sem nekako sklepal da sta v malo boljšem stanju. Zgleda da se nisem motil.
stara mama ::
Ma tud penzionisti al pa ženske niso nobena garancija.
Kak penzionist rad recimo dost stoji na sklopkah pa bremzah.
Nekaterim ženskam pa tud ko da bi steni govoru da hladne mašine ne gnat.... pol je pa še pametna.
In ubogi menjalniki..
Kak penzionist rad recimo dost stoji na sklopkah pa bremzah.
Nekaterim ženskam pa tud ko da bi steni govoru da hladne mašine ne gnat.... pol je pa še pametna.
In ubogi menjalniki..
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
mared ::
kot je že bilo ugotovljeno! renault je imel obdobje, kjer je šparal. žal na kvaliteti. raje ne omenjam moje zgodbe z espacom l.2004 1,9 dci!
klima, gumi zglobi, turbo.....na koncu obupal in prodal pod ceno!
je pa še nekaj renaultov v družini. bencin in dizli. vsi brez težav, a so novejši letniki.
klima, gumi zglobi, turbo.....na koncu obupal in prodal pod ceno!
je pa še nekaj renaultov v družini. bencin in dizli. vsi brez težav, a so novejši letniki.
bambam20 ::
jaz bom dodal še kritiko pri uradnih pordajalcih Renaultov. OBnašajo se , kot da prodajajo krompir. O servisih pa ne bom izgubljal besed. Tudi niso višek profesionalnosti.
Znamka, ki izgubi dobro ime in roko na srce Renault ni nikoli slovel kot kvalitena znamka, pač pa avto za navadno rajo, ker je poceni in to, da je sedaj pa v zlati sredini po pokvarah smao pomeni, da se še vedno vrhunsko kvarijo.
Glede Toyot je pa tako, da je potrebno kupit ali naročit novo Toyoto, ki je narejena na Japonskem.
Turške ali Angleške jaz zagotovo ne bi vozil.
Renault je pač za nekritične kupce, ker če bi bil človek kritičen ne bi šel kupit novega renaulta. Glede kako začuda se obrabljajo materijali tudi ob malo delanih kilomtetih an leto bi človek mislil, da je to posledica 20 letne uporabe in obrabe.
Človek ne ve svega ampak ko ti serviser klima kompresorjev dobesedno pove, da so kompresorji, ki so vgrajeni v renualte slabi človeka kar mine.
Vse bolj se nagibam , da bom se odločil za Škodo. Sicer ni višek lepote samo jaz ne želim mehanika gledat več kot enkrat na leto.
Znamka, ki izgubi dobro ime in roko na srce Renault ni nikoli slovel kot kvalitena znamka, pač pa avto za navadno rajo, ker je poceni in to, da je sedaj pa v zlati sredini po pokvarah smao pomeni, da se še vedno vrhunsko kvarijo.
Glede Toyot je pa tako, da je potrebno kupit ali naročit novo Toyoto, ki je narejena na Japonskem.
Turške ali Angleške jaz zagotovo ne bi vozil.
Renault je pač za nekritične kupce, ker če bi bil človek kritičen ne bi šel kupit novega renaulta. Glede kako začuda se obrabljajo materijali tudi ob malo delanih kilomtetih an leto bi človek mislil, da je to posledica 20 letne uporabe in obrabe.
Človek ne ve svega ampak ko ti serviser klima kompresorjev dobesedno pove, da so kompresorji, ki so vgrajeni v renualte slabi človeka kar mine.
Vse bolj se nagibam , da bom se odločil za Škodo. Sicer ni višek lepote samo jaz ne želim mehanika gledat več kot enkrat na leto.
WarpedGone ::
da so kompresorji, ki so vgrajeni v renualte slabi človeka kar mine.
Kaj pa kompresorji v Nissanih?
(ne bom omenil da so isti)
Zbogom in hvala za vse ribe
shadeX ::
ProGo ::
Arctander ::
Kaj bodo pa Renault haterji rekli na Trafice in Masterje, ki samo z rednimi servisi delajo 400k km in več? Vprašajte malo GoOpti šoferje ...
krneki0001 ::
radmannsdorf ::
točno tako. trafica imaš zato, da je nov, ker prevažaš ljudi. iveco je pa za hard work in miljon km :)
Martin Krpan ::
krneki0001 je izjavil:
Jype, sej jaz ne govorim za 20 let stare, ampak za 10 let stare avtomobile.
Pa če že hočeš govorit o res starejših avtih. Saab 9000 je imel konstrukcijsko kletko že leta 1985, narejen je bil iz visokonateznega jekla in na ključnih mestih so imeli 8mm debele stene. Bočne ojačitve v vratih (vrata so bila 70kg težka) so bile serijsko tudi že tistega leta.
nebivedu> Predpisi so na papirju, drugje jih pa ni prav dosti.
To ne drži.
Seveda da drži. Še najbolj pa velja to za avtomobile evropske avtomobilske industrije.
Če ni 5 zvezdic za varnost, dodaš pa še 2 lučke in eno piskalo, pa dobi avto 5 zvezdic.
Ha ha ha ha ! Si ti že kdaj v življenju vozil avto ali ga vsaj videl od blizu ?
Saab 8 mm pleh kjerkoli ???!!! Halooooooo !!!!!!
Vrata 70 kg !!!!
Zakaj je torej ta Konigs Tiger tank Saab 9000 za 100 kg lažji od Alfe na isti platformi ?
Ja ja , saj vem , Alfa ima betonski poden in pragove iz osiromašenega urana ,zato je tako težka , Saab pa je cel iz Kriptona iz Supermanovega planeta!
Saab je bil zakon v varnosti od l. 60-85 potem pa jih je konkurenca povozila.
Ti pa še vedno nabijaš kar ti je dedek povedal kaj je prebral v Avto magazinu junija l. 1968.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup avta za -+2000 evrov (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 28274 (5778) | KTr1sk |
» | Racionalnost ali strast? Megane 1.6 vs. Accord 2.0 vtecOddelek: Na cesti | 5494 (4495) | kiFni |
» | "Življenjske dobe" vaših avtomobilov (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 50857 (27160) | krneki0001 |
» | Težave pri 2 dni starem avtu (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 62086 (47866) | D3m |
⊘ | koliko za nov avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 30571 (25590) | dzinks63 |