» »

Krožišča

Krožišča

1 2
3
4 5

Unknown_001 ::

negotiator je izjavil:

M.B. je izjavil:

Čakat ga ne smeš. Moraš se okoli peljat. Pač blinker izklopiš pa greš še en krog. Se mi je že 2krat v avtošoli zgodlo. Enkrat na pobrežju pa enkrat v Pesnici.


Hja, zaradi nekoga, ki krši pravila.


Defenzivna vožnja...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

bambam20 ::

...:TOMI:... je izjavil:

Tabel in označb je že sedaj za moje pojme prevec. Bodi enkrat res pozoren, na enem odseku dolgem 1 km poskusi opaziti vse table, oznacbe ipd. Ne bo ti uspelo. Prevelik napor, da bi pa opazil vse, na celi poti.


težko slediš prometnim znakom in semaforjem?

...:TOMI:... ::

https://www.eta.co.uk/andrews-blog/too-...

http://www.dailymail.co.uk/news/article...

Vsi bi imeli tablo za to, tablo za ono, nihce pa se ne vprasa, ce nimamo ze prevec tabel.
Tomi

BorutK-73 ::

...:TOMI:... je izjavil:

https://www.eta.co.uk/andrews-blog/too-...

http://www.dailymail.co.uk/news/article...

Vsi bi imeli tablo za to, tablo za ono, nihce pa se ne vprasa, ce nimamo ze prevec tabel.

Se strinjam da je ponekod preveč tabel, nekje pa kakšna premalo.

...:TOMI:... ::

Veckrat je prevec tabel, kot premalo.
Tomi

MrStein ::

R1710 je izjavil:


CPP je enak povsod po EU.

Ne bo držalo.
Že med Slovenijo in sosedami je nekaj razlik. Tudi večjih.

negotiator je izjavil:

A ni možno, da bi postavili kakšne table pred rondoji, da bi tisti, ki so kupili cpp (namesto, da bi ga pisali) vedeli, kako se v rondojih razvršča?

Saj so, primer:

AndrejS je izjavil:



Tu še tabla kaže da ne rabiš na prvem izvozu zapostiti krožišče !

Res pa mogoče ni vsepovsod.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

šernk ::

eno so turbo krožišča kjer si dejansko usmerjen kam lahko greš, drugo pa navadna. Turbo so načeloma bolj pretočna vendar ne dopuščajo nikakršnih napak pri razvrstitvi.

pejte se že enkrat naučit pravilno vozit skozi krožišča, ker že tu na forumu sem prebral samo 5 postov pa vidim da je stanje katastrofalno. samo en je potreben, ki pripelje napačno skozi krožno da se promet v njemu ustavi.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

MrStein ::

Plus, da je taka tema vsake 3 mesece. :P
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

kixs ::

Meni pa gredo ta krozisca ze pocasi na k.... Da jih dajo namesto semaforjev, OK. Opazam pa, da jih gradijo tudi na "navadnih" kriziscih in s tem delajo brezvezno upocasnjevanje prometnega toka. Pa jih nasopajo na vsakih 200 metrov, da ja skos pospesujes in nato bremzas in se jajcas po kroziscu... ;(( Ja, ful pametno, vsako krizisce spremeniti v krozisce ;(

janezvalva ::

v švici konkretno kanton bern, imaš, tudi če si na notranjem pasu v krožišču, če vklopiš smernik za izhod, prednost pred tistimi na zunanjem pasu, saj te lepo počakajo.
kar me je sprva zmedlo, po nekaj dnevih sem se privadil.
ker se vsi držijo tega pravila, stvar funkcionira kot namazano

torej je razlika med slovenijo in švico

Unknown_001 ::

kixs je izjavil:

Meni pa gredo ta krozisca ze pocasi na k.... Da jih dajo namesto semaforjev, OK. Opazam pa, da jih gradijo tudi na "navadnih" kriziscih in s tem delajo brezvezno upocasnjevanje prometnega toka. Pa jih nasopajo na vsakih 200 metrov, da ja skos pospesujes in nato bremzas in se jajcas po kroziscu... ;(( Ja, ful pametno, vsako krizisce spremeniti v krozisce ;(


Men so rondoji kul. Navadno sem preceh hitro durch, dokler so not vključeni ljudje ki se znajo vozit... do takrat vse lepo in prav ampak ker imajo izpit tudi taki ki si ga ne zaslužijo... včasih tudi sam preklinjam čeznje.

Najbolj me razpičkajo predvsem razni invalidi ki se peljejo po sredini črte kiloči notr. in zun. pas, razni "divji" ki se grejo neko prehitevanje in zisiljevanje v tistem asfaltnem krofu, za grande finale in dokončni popizditis pa zmagajo oni ki smerokaze šparajo...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

MrStein ::

Unknown_001 je izjavil:

pa zmagajo oni ki smerokaze šparajo...

Takim sem včasih trobil.
Zdaj jih sicer že en čas nisem videl. (mogoče se le navadil da jih ignoriram, ker, roko na srce, škoda tiste elektrike za hupo)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Pithlit ::

No, zmagajo sicer tisti ki se kontra peljejo.... ampak uni k majo žmigavce za okras so pa zelo, zelo blizu zadaj.
Life is as complicated as we make it...

bambam20 ::

Krožišča bi bila super, če bi imeli ljudje dobre reakcije in ocenjevanje razdalje, tako, pa se skoraj vsi najprej zaustavijo, pogledjao levo in desno in šele nato speljejo. S tem se dela zastoj.

POčasno približevanje, spremljanje prometa in hitra reakcija. Če vozilo ni ravno pred nosom spelješ v krožišče in ne čakaš. Tega ljudje ne zmorejo.

Krožišče je v osovni super ampak v praksi je to polomija.

...:TOMI:... je izjavil:

Veckrat je prevec tabel, kot premalo.



O kakšnih tablah ti bluziš? Oglasnih?

Na nobene odseku cestišča ni toliko cestnih znakov, da jih možgani nekoga, ki je po legalni poti naredil izpit niso zmožni registirat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

Invictus ::

Krožišča so super, dokler se budale v njih ne prehitevajo.

Če se ne, ne rabiš nobenih smernikov, ker ima avto v krožišču VEDNO prednost pred tistimi, ki čakajo na vstop.

Če pač zamudi 2 sekundi, ker nekdo ni dal smernika, in mu to bistveno vpliva na kvaliteto življenja, naj se raje zamisli kako kvaliteto življenja sploh ima...

Jebeno slovensko, za vsako ceno, šparanje vsega...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

KraitPay ::

Invictus je izjavil:

Krožišča so super, dokler se budale v njih ne prehitevajo.

Če se ne, ne rabiš nobenih smernikov, ker ima avto v krožišču VEDNO prednost pred tistimi, ki čakajo na vstop.

Če pač zamudi 2 sekundi, ker nekdo ni dal smernika, in mu to bistveno vpliva na kvaliteto življenja, naj se raje zamisli kako kvaliteto življenja sploh ima...

Jebeno slovensko, za vsako ceno, šparanje vsega...

Prosim, če začne moderator brisati takšna in podobna sporočila.
tebi pa svetujem da obiščeš tole stran in poskusiš malo voziti. Bodi pozoren na primer št. 4.

Pithlit ::

Invictus je izjavil:

Jebeno slovensko, za vsako ceno, šparanje vsega...

Še posebej žmigavcev :P
Life is as complicated as we make it...

Pithlit ::

KraitPay je izjavil:

tebi pa svetujem da obiščeš tole stran in poskusiš malo voziti. Bodi pozoren na primer št. 4.

Zelo slaba izvedba oz. precej butasti primeri. Še posebej 4. Ker te ne vraša ali lahko tako zapustiš, ali pred unim na zunanjem, ali za unim na zunanjem... vpraša te le če lahko. In odgovor je: seveda lahko.
Life is as complicated as we make it...

Invictus ::

KraitPay je izjavil:


Prosim, če začne moderator brisati takšna in podobna sporočila.
tebi pa svetujem da obiščeš tole stran in poskusiš malo voziti. Bodi pozoren na primer št. 4.

Tvoja tudi.

Kateri slovenski kreten se je spomnil dvopasovna krožišča na enopasovni cesti ?!?!?! Že na tem linku je vse butasto...

V Kranju pred Merkatorjem je bil. Cel kup sranja in nesreč. Na koncu se naredili enopasovnega in ni nobenih problemov več. razen izsiljevanja prednosti, ker se folku mudi nekam...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

bambam20 ::

Pithlit je izjavil:

Invictus je izjavil:

Jebeno slovensko, za vsako ceno, šparanje vsega...

Še posebej žmigavcev :P



Brez uporabe žmigovca lahko na cesti preživiš. Brez uporabe ogledal pa ne.

V avtošoli dajo premajhen poudarek na uporabo ogledal.

KraitPay je izjavil:

Invictus je izjavil:

Krožišča so super, dokler se budale v njih ne prehitevajo.

Če se ne, ne rabiš nobenih smernikov, ker ima avto v krožišču VEDNO prednost pred tistimi, ki čakajo na vstop.

Če pač zamudi 2 sekundi, ker nekdo ni dal smernika, in mu to bistveno vpliva na kvaliteto življenja, naj se raje zamisli kako kvaliteto življenja sploh ima...

Jebeno slovensko, za vsako ceno, šparanje vsega...

Prosim, če začne moderator brisati takšna in podobna sporočila.
tebi pa svetujem da obiščeš tole stran in poskusiš malo voziti. Bodi pozoren na primer št. 4.



Ti pa nazaj v avto šolo. Voznik v krožnem ima prednost!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

Pithlit ::

bambam20 je izjavil:

V avtošoli dajo premajhen poudarek na uporabo ogledal.

Niti ne... sam večina učencev je cepljena proti upoštevanju teh pripomočkov. Kar se velikokrat pokaže na izpitni vožnji (in posledičnem pizdenju čez ocenjevalce v lokalni oštariji/forumu).
Life is as complicated as we make it...

negotiator ::

Se strinjam. V šoli vožnje je dovolj poudarka na uporabi ogledal (še skoraj preveč), res pa je, da jih veliko po opravljenem izpitu pozabi uporabljat.

Tudi smerniki se morajo uporabljat, ker se hitro zgodi, da slabo pogledaš okoli avta, preden menjaš pas in, če uporabiš smernik, lahko še ostali okoli tebe rešijo situacijo, če si jih spregledal, drugače pa precej težje.

Je pa še vedno bolje ne uporabit smernika, kot pa, da ga uporabiš narobe. Enkrat sem čakal na križišču za desno, pa tisti ki je prihajal iz leve, vklopi smernik, da bo zavil noter v ulico, kjer sem čakal. Jaz veselo speljem in se zadnji čas uspem ustavit, ker je kekec s prižganim smerokazom peljal še naprej. (v primeru nesreče pa bi bil verjetno še celo jaz kriv, ker bi bilo nemogoče dokazat, da je on imel vklopljen smernik).
All easy problems have already been solved.

Utk ::

v primeru nesreče pa bi bil verjetno še celo jaz kriv, ker bi bilo nemogoče dokazat, da je on imel vklopljen smernik

Tudi če bi to dokazal, bi bil še zmeraj ti kriv, kdo pa drug? A te niso nič naučili v avtošoli?

m0LN4r ::

Opala, vidim da je tema spet aktivna.

Koliko je minimalni standard za radij krozisca in sirino pasa v njem ? (enopasovnega)

Meni se zdi, da je enostavno prevec krozisc premajhnih in nerealnih. Recimo, kjer je razdalja od enega izvoza do drugega dolzine enega passata. Da ne omenjam kak to fenomenalno deluje, ko se v tak krozni prpelje tovornjak.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

andromedar ::

Fun fact iz letošnjega popotovanja po Albaniji:

Pripeljem se do krožišča in seveda ustavim, saj je promet v njem tekel. Hkrati se ustavi tudi ves promet v krožišču in vsi čakajo mene, da zapeljem vanj. Sprva mi ni bilo jasno kaj bi radi, dokler oni za mano ne začnejo trobit.

Tako je bilo potem po celi Albaniji, od Črne gore do Grčije.
Razen, če po krožišču pripelje avto s tujimi registrskimi...po tem se po evropsko odpelje naprej :)

Očitno pri njih pravilo desnega velja tudi za krožišča (če pripelješ do krožišča, si tistemu, ki je že v njem, desni).
Eh?

amacar ::

Tudi js doživel enako v Grčiji, torej da ima prednost avto, ki se vključuje v krožišče.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: amacar ()

Utk ::

Če ni znaka za krožišče in ni znaka, da greš na prednostno cesto, je tudi pri nas teoretično tako, čeprav najbrž tako križišče v Sloveniji ne obstaja.

negotiator ::

Utk je izjavil:

v primeru nesreče pa bi bil verjetno še celo jaz kriv, ker bi bilo nemogoče dokazat, da je on imel vklopljen smernik

Tudi če bi to dokazal, bi bil še zmeraj ti kriv, kdo pa drug? A te niso nič naučili v avtošoli?


Hmm, torej je zavajanje s smerniki zakonito?
All easy problems have already been solved.

MrStein ::

Verjetno deljena krivda. Odvisno od okoliščin (in seveda sodnika).
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Utk ::

negotiator je izjavil:

Utk je izjavil:

v primeru nesreče pa bi bil verjetno še celo jaz kriv, ker bi bilo nemogoče dokazat, da je on imel vklopljen smernik

Tudi če bi to dokazal, bi bil še zmeraj ti kriv, kdo pa drug? A te niso nič naučili v avtošoli?


Hmm, torej je zavajanje s smerniki zakonito?

On je na glavni cesti, on ima prednost, nikjer v zakonu ne piše, da ti z žmigavcem prepusti prednost. Nobene deljene krivde, zakaj bi bla?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Pithlit ::

MrStein je izjavil:

Verjetno deljena krivda. Odvisno od okoliščin (in seveda sodnika).

Zakaj?

Če se meša policijo dobita kazen oba (en zaradi neuporabe smernikov, drugi pa zaradi odvzemanja prednosti), za zavarovalnico je pa stvar jasna, odvzemanje prednosti (smernik nima veze).
Life is as complicated as we make it...

negotiator ::

Ja, in zakaj smernik nima veze? Potem bi bilo vseeno, če se jih ne uporablja. Nimam sicer pojma, kakšen je dejansko zakon, ampak saj praktično vsi tako delajo (če vidiš, da je nakazal, da ne gre v tvojo smer, potem pač domnevaš, da se lahko vključiš). O tem mi ni noben govoril v avtošoli, je pa popolnoma logično. Kaj pa, če bi naprimer rešilec bil na poti v klinični center, nekdo pa bi dal lev smernik, umaknil pa bi se desno - voznik bi hotel torej po desni mimo in po možnosti bi prišlo do nesreče. Ne vem, od kod vam zdaj, da smerniki nimajo nobene veze?

PS: sem bil pa v avtošoli naučen, da se smernik vklopi šele takrat, ko ne bo dvoumno, kam nameravaš zaviti, se pravi, če sta dve ulici blizu skupaj in hočeš zavit pri drugi, daš smernik šele, ko si mimo prve. V tem mojem primeru pa je bila za tistega kekca naslednja možnost za zavoj šele čez kakih 200m, poleg tega križišča, v katerem sem čakal, tako da se ni imel kaj igrat s smerniki in zavajat ostalih voznikov. Tudi tisti za njim bi lahko po nepotrebnem bremzal (kar sicer ni taka kriza, je pa nadležno).
All easy problems have already been solved.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Moraš bit prepričan, da bo res naredil tisto kar pravi njegov žmigavec, da bo naredil. Samo žmigavec ni dovolj. Čudno, da si še zmeraj živ, in z izpitom, če tega ne veš.

negotiator ::

Utk je izjavil:

Moraš bit prepričan, da bo res naredil tisto kar pravi njegov žmigavec, da bo naredil. Samo žmigavec ni dovolj. Čudno, da si še zmeraj živ, in z izpitom, če tega ne veš.



Nekateri tukaj ste pa res "brezmadežni", kot je že nekdo v podobni temi enkrat omenil. Grem stavit, da si v prometu naredil že cel kup napak, meni pa namiguješ, da bi bilo bolje, če sploh ne bi imel izpita.

Poleg tega, zakaj pa ne bi bil živ? Saj ni tisti z vklopljenim smernikom peljal 90, pa tudi če bi omejitev to dopuščala, se ne bi šel vključevat, če ne bi bil prepričan, da je med nama dovolj razdalje. V tistem primeru, ki sem ga opisal, je pa kekec že znatno upočasnil (kot da ima namen zaviti), zato sem se pač hotel vključit, on pa pelje naprej, s prižganim smernikom...
All easy problems have already been solved.

Utk ::

Ne, nismo brezmadežni, zato ti pa pravimo, da se na žmigavc ne moreš zanašat. Morda bo 5 metrov naprej od tvojega križišča ustavil, pa je moral dat žmigacev, in upočasnit. Morda se že eno uro vozi s prižganim. Možnosti je milijon.

ohnowhy ::

Utk je izjavil:

Ne, nismo brezmadežni, zato ti pa pravimo, da se na žmigavc ne moreš zanašat. Morda bo 5 metrov naprej od tvojega križišča ustavil, pa je moral dat žmigacev, in upočasnit. Morda se že eno uro vozi s prižganim. Možnosti je milijon.

Saj drži veliko stvari, kar rečeš, ampak debata bi lahko bila bolj konstruktivno naravnana, ne pa z nekimi očitanji o pismenosti in izpitih. 8-)

negotiator ::

Utk je izjavil:

Ne, nismo brezmadežni, zato ti pa pravimo, da se na žmigavc ne moreš zanašat. Morda bo 5 metrov naprej od tvojega križišča ustavil, pa je moral dat žmigacev, in upočasnit. Morda se že eno uro vozi s prižganim. Možnosti je milijon.


1. To se ni zgodilo.
2. To se ne naredi tako - kot sem že prej povedal, sem bil naučen, da se vklopi smernik tako, da ni dvoumno (šele takrat recimo, ko bi bil že vzporedno s križiščem in ne bi bilo več možnosti, da bi tam zavil).

PS: kaj pa vem, mogoče so pa mene narobe učili v avtošoli. Da pa ne opaziš, da imaš smernik prižgan, to pa ne razumem, kako se lahko zgodi - mogoče pri novejših avtih, ki imajo to izvedeno brez "klikajočega" releja.
All easy problems have already been solved.

Zgodovina sprememb…

ohnowhy ::

negotiator je izjavil:

2. To se ne naredi tako - kot sem že prej povedal, sem bil naučen, da se vklopi smernik tako, da ni dvoumno (šele takrat recimo, ko bi bil že vzporedno s križiščem in ne bi bilo več možnosti, da bi tam zavil).

Ne spremljam teme intenzivno, ampak glede signaliziranja razmišljaj tako - kaj če ima kaj pokvarjen avto, pa še tega ne ve, policija ga čaka 500 m naprej, da ga morda kaznuje, ti pa prideš na vrsto prej. Pa mogoče celo, da se bo na koncu izkazalo, da imaš prav, kar ti bodo (v najslabšem primeru) na nagrobnik napisali. Se razumemo?

Utk ::

Glej, reci kar češ, če se nekdo zanaša na žmigavce, bo slej ko prej ostal brez glave ali pa izpita, ker bo "fental" koga drugega, to je dejstvo. Da ne govorimo o tem, da niti izpita ne bi smel imet. Tudi dejstvo. Kot zadnjič en, ko se je čudil zakaj so mu trobili ko je zapeljal v krožno, ker bi tist na zunanjem pasu "moral" (čeprav to nikjer ne piše) it ven, pa ni šel. Tam je tudi edino čudno kako je človek še živ.

ohnowhy ::

Utk je izjavil:

Glej, reci kar češ, če se nekdo zanaša na žmigavce, bo slej ko prej ostal brez glave ali pa izpita, ker bo "fental" koga drugega, to je dejstvo. Da ne govorimo o tem, da niti izpita ne bi smel imet. Tudi dejstvo. Kot zadnjič en, ko se je čudil zakaj so mu trobili ko je zapeljal v krožno, ker bi tist na zunanjem pasu "moral" (čeprav to nikjer ne piše) it ven, pa ni šel. Tam je tudi edino čudno kako je človek še živ.

Res je, ampak to se da povedati brez neke nepotrebne ostrine :-) Saj sem ga že tudi jaz vsral in vzel prednost, k sreči razen (fejst) pleha ni bilo ničesar drugega. Ampak ja, nič ni 100% gotovo, razen Matilde (in davkov, Matilda pa že mogoče razmišlja o kakšnem dopustu, ne vem). Promet je zelo resna stvar, razumem, da si oster glede tega, brez skrbi...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ohnowhy ()

MrStein ::

Utk je izjavil:

Moraš bit prepričan, da bo res naredil tisto kar pravi njegov žmigavec, da bo naredil. Samo žmigavec ni dovolj. Čudno, da si še zmeraj živ, in z izpitom, če tega ne veš.

Smo že off topic, ampak za "ostati živ" ne rabiš dosti pogojev.
So primeri ljudi brez 90% možganov (ne mislim politike, ampak dejansko) in so živi.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Utk ::

Ja no, če se vozijo s taxiji in avtobusi, potem res.

next3steps ::

Meni se večpasovna krožišča zdijo dobra priložnost za pobiranje denarcev ignorantom. Sploh takim, ki najraje kar iz notranjega pasa zavijajo izven krožišča. Me je že parkrat imelo, da bi take ignorante tudi sam ignoriral, s tem bi povzročili nesrečo in bi od njih pobral dnarce.
Sam me ma premalo ignoratna v sebi.

Pithlit ::

next3steps je izjavil:

Sam me ma premalo ignoratna v sebi.

A veš uno... "in the hindsight...". Eni se pač raje nesreči izognemo... tudi če bi bila, pod črto, za nas ugodnejša. Drugi pa rinejo naprej po svoje, četudi nimajo glih najbolj prav (jim pa zakoni pritrjujejo)
Life is as complicated as we make it...

negotiator ::

Utk je izjavil:

Glej, reci kar češ, če se nekdo zanaša na žmigavce, bo slej ko prej ostal brez glave ali pa izpita, ker bo "fental" koga drugega, to je dejstvo. Da ne govorimo o tem, da niti izpita ne bi smel imet. Tudi dejstvo. Kot zadnjič en, ko se je čudil zakaj so mu trobili ko je zapeljal v krožno, ker bi tist na zunanjem pasu "moral" (čeprav to nikjer ne piše) it ven, pa ni šel. Tam je tudi edino čudno kako je človek še živ.


Ja, moral it ven, po čem je pa to sklepal? Poleg tega, če je imel tisti v krožišču prižgan smernik in ni zapeljal ven, je imel tisti zunaj krožišča še vedno več, kot dovolj časa, da se varno vključi v krožišče, ne vem, zakaj potem trobljenje? Ali to samo ti sklepaš, da "bi moral it ven". Ker jaz sem že dostikrat tako preprečil nesrečo, ko je kakšen frajer z BMW-jem kar vskočil predme v krožišču (pa še s telefonom na ušesu), enako delajo tudi kakšne "smrklje" (tudi na telefonu), pa v teh primerih jaz nikoli nisem imel smernika vklopljenega, češ da grem ven iz krožišča. Kakšnega pomena je smernik v raznih takih primerih, ko se potem zgodi nesreča, ne vem - osebno se mi zdi logično, da vklopljen smernik pomeni, da hočeš spremeniti smer in, da se to pri presoji iz strani policije/zavarovalnice upošteva. Ne vem, zakaj nekateri tako radi spodbujate "zlorabo" smernika - da je vklopljen takrat, ko ne bi smel biti.

Da pa je človek še živ, pa ni nič čudnega, hitrosti v krožiščih so nizke, sploh v manjših, v večjih pa je razdalja med izvozi temu primerno večja in je še vedno več, kot dovolj časa za reakcije.

ohnowhy je izjavil:

negotiator je izjavil:

2. To se ne naredi tako - kot sem že prej povedal, sem bil naučen, da se vklopi smernik tako, da ni dvoumno (šele takrat recimo, ko bi bil že vzporedno s križiščem in ne bi bilo več možnosti, da bi tam zavil).

Ne spremljam teme intenzivno, ampak glede signaliziranja razmišljaj tako - kaj če ima kaj pokvarjen avto, pa še tega ne ve, policija ga čaka 500 m naprej, da ga morda kaznuje, ti pa prideš na vrsto prej. Pa mogoče celo, da se bo na koncu izkazalo, da imaš prav, kar ti bodo (v najslabšem primeru) na nagrobnik napisali. Se razumemo?



Če ima pokvarjen avto, je sam kriv, ker ga ni primerno vzdrževal (hja, kruta so ta cestna pravila). Tudi, če mu sredi ceste odpovedo zavore, je on kriv, ker ni primerno vzdrževal avta.
All easy problems have already been solved.

Zgodovina sprememb…

negotiator ::

next3steps je izjavil:

Meni se večpasovna krožišča zdijo dobra priložnost za pobiranje denarcev ignorantom. Sploh takim, ki najraje kar iz notranjega pasa zavijajo izven krožišča. Me je že parkrat imelo, da bi take ignorante tudi sam ignoriral, s tem bi povzročili nesrečo in bi od njih pobral dnarce.
Sam me ma premalo ignoratna v sebi.



To, da zaviješ iz notranjega pasu ven iz krožišča, je nemogoče. Vedno moraš prej priti do zunanjega pasu. (v manjših krožiščih je ta prehod veliko ostrejši, v večjih pa se da bolj postopno izvesti ta prehod). Tisti, ki vozi po notranjem, mora prej pogledat, preden se pomakne proti zunanjemu pasu. Sicer ne vem, zakaj te taki sploh ovirajo? Teoretično bi moral biti ti za njim, ker preden se vklopiš v krožišče, se prepričaš, da lahko to varno storiš (če se ti za tistega, ki vozi po notranjem zdi, da bo šel cel krog, ko ti čakaš za vključitev in to jemlješ, kot prosto pot za vključitev, si si pač sam kriv, če ti prekriža pot, ko se izključi pri naslednjem izvozu - on je imel namreč prednost, ker je bil v krožišču že pred tabo).

Po tem, kar si napisal, malo sumim, da si eden tistih, ki sploh ne uporabljajo notranjih pasov, ali se motim?
All easy problems have already been solved.

Zgodovina sprememb…

next3steps ::

Seveda jih ne uporabljam, vsaj takrat ne, kadar mi to omogoča prometna signalizacija in kadar grem ven na prvem izvozu.

Problem je v tem:
Vedno moraš prej priti do zunanjega pasu. (v manjših krožiščih je ta prehod veliko ostrejši, v večjih pa se da bolj postopno izvesti ta prehod)


Ljudje, ki se niso učili krožišč ne vedo ali pa nočejo vedeti, da varno zapustiš krožišče iz notranjega pasa tako, da postopoma preideš na zunanji pas in šele takrat zapustiš krožišče. Ignorantom je to vse ena in ista poteza.

Sicer ne vem, zakaj te taki sploh ovirajo?

Če je on na notranjem pasu, jaz pa na zunanjem. Sva si dokaj vzporedna. On se odloči, da mora krožišče zapustiti. On stisne po gasu, jaz pa po bremzi in mu dovolim, da preseka moj pas.
To ti je situacija, kjer ne pride do prometne nesreče.
Lah pa jaz zaigram pečenega prasca z jabolkom v lapah in po bremzi ne stisnem. Če po bremzi ne stisnem, je naslednji logičen korak klic zavarovalniškega agenta, kjer ga povprašam, koliko keša dobim od tega ignoranta.

Zgodovina sprememb…

joze67 ::

Utk je izjavil:

Če ni znaka za krožišče in ni znaka, da greš na prednostno cesto, je tudi pri nas teoretično tako, čeprav najbrž tako križišče v Sloveniji ne obstaja.


Kakšen znak?

ZPrCp
60. člen
(vožnja na krožnem križišču)
(1) Voznik na krožnem križišču ima prednost pred voznikom, ki se vključuje na to križišče.

negotiator je izjavil:

To, da zaviješ iz notranjega pasu ven iz krožišča, je nemogoče. Vedno moraš prej priti do zunanjega pasu.

Fizikalno ... ja, verjetno ga ne moreš preskočiti ali se zapeljati pod njim. Kar pa nima nobene zveze s prometom. Neverjetna množica voznikov mirno pelje po notranjem pasu in potem zavije preko - prečka - zunanji pas. Formalno gledano je tisti trenutek na zunanjem pasu. Dejansko ... ga seka in izsiljuje tiste na zunanjem pasu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: joze67 ()

šernk ::

KraitPay je izjavil:

Invictus je izjavil:

Krožišča so super, dokler se budale v njih ne prehitevajo.

Če se ne, ne rabiš nobenih smernikov, ker ima avto v krožišču VEDNO prednost pred tistimi, ki čakajo na vstop.

Če pač zamudi 2 sekundi, ker nekdo ni dal smernika, in mu to bistveno vpliva na kvaliteto življenja, naj se raje zamisli kako kvaliteto življenja sploh ima...

Jebeno slovensko, za vsako ceno, šparanje vsega...

Prosim, če začne moderator brisati takšna in podobna sporočila.
tebi pa svetujem da obiščeš tole stran in poskusiš malo voziti. Bodi pozoren na primer št. 4.


samo slovenskim butljem v parlamentu se lahko zahvalimo, da ima vozilo, ki te izsili takoj v naslednjem trenutku prednost (no dejansko je nima, moraš pa storiti vse kar je v tvoji moči, da nesrečo preprečiš). Skratka s trditvijo da ima vozilo v krožišču VEDNO prednost pred tistimi, ki čakajo na vstop ni nič narobe. pred vsakim vstopom v križišče imaš celo znak, ki ti pravi da si na neprednostni cesti ampak butcem v SLO to ne gre v glavo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

negotiator ::

joze67 je izjavil:

Utk je izjavil:

Če ni znaka za krožišče in ni znaka, da greš na prednostno cesto, je tudi pri nas teoretično tako, čeprav najbrž tako križišče v Sloveniji ne obstaja.


Kakšen znak?

ZPrCp
60. člen
(vožnja na krožnem križišču)
(1) Voznik na krožnem križišču ima prednost pred voznikom, ki se vključuje na to križišče.

negotiator je izjavil:

To, da zaviješ iz notranjega pasu ven iz krožišča, je nemogoče. Vedno moraš prej priti do zunanjega pasu.

Fizikalno ... ja, verjetno ga ne moreš preskočiti ali se zapeljati pod njim. Kar pa nima nobene zveze s prometom. Neverjetna množica voznikov mirno pelje po notranjem pasu in potem zavije preko - prečka - zunanji pas. Formalno gledano je tisti trenutek na zunanjem pasu. Dejansko ... ga seka in izsiljuje tiste na zunanjem pasu.


To se dogaja predvsem v poddimenzioniranih krožiščih, v katerih si že pri izvozu, še preden sploh dobro zapelješ na notranji pas (če je izhod naravnost od vhoda). Kakorkoli, še vedno ne vem, kako se lahko pelješ vzporedno s tistim znotraj, če bi moral počakat, da gre on mimo tvojega priključka, ker ne veš, če ne bo slučajno zavil takoj, na naslednjem izvozu, desno od tebe. Če se vključiš noter in si takoj vzporedno z njim, to ni dobro. Moraš počakati, ravno da se izogneš temu, da ti prekriža pot.
All easy problems have already been solved.
1 2
3
4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vožnja v krožišču - razlike (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10210889 (8631) MrStein
»

Krožišče z dvema izhodoma

Oddelek: Na cesti
307231 (5730) bsslo
»

Pravilna vožnja v krožiščih (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5612734 (11528) darkolord
»

Krožno križišče - prednost (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
18346542 (42495) floyd1
»

Rondo Tomačevo s semaforji? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10524717 (21106) ThinkPad

Več podobnih tem