Forum » Na cesti » Krožišča
Krožišča
Utk ::
To ni priporočilo, niti "pravilo" ampak dejansko pravilo, ki ga dejansko veliko folka ne uporablja. Zakaj, ne vem?
Zato:
ali prometna situacija tega ne dovoljuje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
SimplyMiha ::
Z globo najmanj 4.000 eurov se kaznuje za prekršek pravna oseba ali samostojni podjetnik posameznik, ki ravna v nasprotju s prvim ali petim odstavkom tega člena, odgovorna oseba pa z globo najmanj 400 eurov.
To pomeni, da je nadaljevanje vožnje po zunanjem pasu mimo izvoza na krožišču s dvema pasoma, ki sta ločena s prekinjeno črto, prekršek, težak 4 jurje.
Red_Mamba ::
[st.slika https://img.shields.io/badge/Slo-Tech-green.svg test]
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Red_Mamba ()
Utk ::
SimplyMiha je izjavil:
Z globo najmanj 4.000 eurov se kaznuje za prekršek pravna oseba ali samostojni podjetnik posameznik, ki ravna v nasprotju s prvim ali petim odstavkom tega člena, odgovorna oseba pa z globo najmanj 400 eurov.
To pomeni, da je nadaljevanje vožnje po zunanjem pasu mimo izvoza na krožišču s dvema pasoma, ki sta ločena s prekinjeno črto, prekršek, težak 4 jurje.
Zdaj je uradno, nepismen si.
Red_Mamba ::
SimplyMiha je izjavil:
Z globo najmanj 4.000 eurov se kaznuje za prekršek pravna oseba ali samostojni podjetnik posameznik, ki ravna v nasprotju s prvim ali petim odstavkom tega člena, odgovorna oseba pa z globo najmanj 400 eurov.
To pomeni, da je nadaljevanje vožnje po zunanjem pasu mimo izvoza na krožišču s dvema pasoma, ki sta ločena s prekinjeno črto, prekršek, težak 4 jurje.
bedarija od zakona, tko kot 95% zakonov v slovenistanu
[st.slika https://img.shields.io/badge/Slo-Tech-green.svg test]
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Red_Mamba ()
SimplyMiha ::
Red_Mamba ::
SimplyMiha je izjavil:
bedarija od zakona, tko kot 95% zakonov v slovenistanu
Se popolnoma strinjam! Žal je zakon zakon in sem ga primoran spoštovati ter tudi pričakujem, da ga bodo spoštovali tudi sotrpini. Žal vidim, da temu ni tako.
pocasi bo treba referendume zacet talat nasim vrlim pos.ancem, da se stvari preoblikujejo
Drugace bodo pa na referendumih bankrotirali
[st.slika https://img.shields.io/badge/Slo-Tech-green.svg test]
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg
MrGTO ::
Meni gredo pa na živce krožišča, katera imajo premer 5m. Tam velja še dodatno pravilo, da moraš upoštevati voznike, ki niso še v krožišču.
Primer : na enem uvozu, čakaš da se lahko vklopiš. Ampak če ljudje vozijo 80km/h čisto do krožišča, in se vmes malce sprosti, ne moreš kar speljati, ker bo nov avtomobil prehitro prišel v krožišče in bo izgledalo kot da si mu izsilil prednost. Dejansko pa je on bil v trenutku, kadar si speljal, še izven krožišča.
Torej je potrebno upoštevati še voznike kateri še niso niti v krožnem, ampak pač predpostavljaš da bo šel skozi krožišče.
Komu da v takem primeru policija prav, če pride do nesreče? Unemu ki je prehitro prišel v krožišče in se ni bil sposoben ustaviti, ali temu ki je "izsilil" prednost?
Če karikiramo primer, je podoben temu, če se želiš vklopiti na cesto kjer ljudje divjajo 200km/h+, omejitev je pa 50. Če "izsilim" ker ga pač nisem videl(ker je šel prehitro), kdo je kriv? Jaz ki ga upravičeno nisem videl, ali voznik kateremu sem "izsilil" prednost?
Primer : na enem uvozu, čakaš da se lahko vklopiš. Ampak če ljudje vozijo 80km/h čisto do krožišča, in se vmes malce sprosti, ne moreš kar speljati, ker bo nov avtomobil prehitro prišel v krožišče in bo izgledalo kot da si mu izsilil prednost. Dejansko pa je on bil v trenutku, kadar si speljal, še izven krožišča.
Torej je potrebno upoštevati še voznike kateri še niso niti v krožnem, ampak pač predpostavljaš da bo šel skozi krožišče.
Komu da v takem primeru policija prav, če pride do nesreče? Unemu ki je prehitro prišel v krožišče in se ni bil sposoben ustaviti, ali temu ki je "izsilil" prednost?
Če karikiramo primer, je podoben temu, če se želiš vklopiti na cesto kjer ljudje divjajo 200km/h+, omejitev je pa 50. Če "izsilim" ker ga pač nisem videl(ker je šel prehitro), kdo je kriv? Jaz ki ga upravičeno nisem videl, ali voznik kateremu sem "izsilil" prednost?
SimplyMiha ::
Ja, poznam taka "mikro" krožišča... Znaki za omejitev 40, trikotnik... avtomobili pa švigajo skoz.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SimplyMiha ()
hotlips ::
Kar se mojega poznavanja in izkušenj tiče in kar se spomnem inštruktorja iz avtošole, s tem da sem vsakodnevni uporabnik vsaj 3-h dvopasovnih ali več pasovnih krožišč med Tomačevim in Žalami:
Absolutno se strinjam da je poanta večpasovnega krožišča, da če voznik nima namena zapeljati na prvem izvozu iz krožišča se ob uvozu na krožišče čimprej razvrsti na notranji pas, v kolikor mu to prometna situacija dopušča. Ne verjamem pa, da so vozniki ki tega ne naredijo - v krožišču s prekinjeno črto - v prometnem prekršku, če tega ne storijo (kljub temu, da se strinjam, da s tem povečujejo možnost nesreče z vozniki, ki se "pravilno" razvrščajo in enako "pravilno" razvrščanje pričakujejo tudi od drugih voznikov).
Glede prednosti v krožišče med že vključenimi vozniki veljajo enaka pravila kot na "običajnih" cestah. Edina izjema je vključevanje na krožišče, kjer imajo vozniki, ki so že v krožišču prednost pred vozniki, ki se vključujejo, se pravi da v primeru primeru desno pravilo ne velja. Če majo vozniki, ki se vključujejo na krožišče namen, da bodo krožišče zapustili na prvem izvozu to praviloma nakažejo z desnim smernikom, že preden oz. pri samem vključevanju na krožišče. V drugih primerih se pri vključevanju na krožišče smernikov ne uporablja. Ostale pravila vožnje v krožišču označujejo talne oznake in prometna signalizacija.
Tako je v Tomačevem krožišče semaforizirano poleg tega pa ima zunanje pasove ločene z polno črto in fizično oviro, ki otežuje prevoz polne črte (t.i. turbišče oz. turbo krožišče). In s tem mislim, da smo rešili tudi dilemo vožnje po zunanjem pasu, brez da bi krožišče zapustili na prvem izvozu. Če izvoz ni označen s polno črto, ki vozišče usmerja izven krožišča, voznik ki vozišča ne zapusti ni v prekršku. Ostane pa tukaj dilema, kdo ima na dvopasovnem krožišču prednost pri izvozu iz krožišča, voznik ki se npr. vozi 3/4 krožišča po zunanjem pasu ali voznik, ki se "pravilno" razvrsti na notranji pas? Odgovor so zopet talne označbe. Po mojih izkušnjah je v večini primerov je v prednosti voznik na zunanjem pasu, saj ima večina krožišč notranje pasove ločene od zunanjih s prekinjeno črto. V tem primeru ima prednost voznik za zunanjem pasu in če voznik pri izvozi iz krožišča zapelje iz notranjega pasu na zunanjega ter izvoz direktno pred voznika na zunanjem pasu (za katerega je v temu primeru čisto vseeno ali zapušča krožišče ali vožnjo po njem nadaljuje) tega izsili (saj je menjal pas) in je v primeru nesreče kriv.
V primeru (kot je npr. srednje krožišče med Tomačevim in Žalami) pa je vozni pas označen tako da prekinjena črta zavije proti izvozu iz krožišča, kar pomeni da voznik na zunanjem pasu s tem, ko ni zapeljal izven krožišča zamenja pas, oz da ima prednost pri izvozu voznik za zunanjem pasu. V primeru nesreče je tako kriv voznik na zunanjem pasu, saj je pri prehodu voznega pasu izsilil voznika, ki je pravilno po svojem voznem pasu zapuščal krožišče.
V vsakem primeru pa mora vsak voznik paziti na varno udeležbo prometu in spremljati ostale voznike. To pa je še najbolj problematičen del, ker ogromno voznikov še več voznic (po mojih izkušnjah) gleda samo pred svoj kljun in sploh ne spremlja prometa okoli njih.
Absolutno se strinjam da je poanta večpasovnega krožišča, da če voznik nima namena zapeljati na prvem izvozu iz krožišča se ob uvozu na krožišče čimprej razvrsti na notranji pas, v kolikor mu to prometna situacija dopušča. Ne verjamem pa, da so vozniki ki tega ne naredijo - v krožišču s prekinjeno črto - v prometnem prekršku, če tega ne storijo (kljub temu, da se strinjam, da s tem povečujejo možnost nesreče z vozniki, ki se "pravilno" razvrščajo in enako "pravilno" razvrščanje pričakujejo tudi od drugih voznikov).
Glede prednosti v krožišče med že vključenimi vozniki veljajo enaka pravila kot na "običajnih" cestah. Edina izjema je vključevanje na krožišče, kjer imajo vozniki, ki so že v krožišču prednost pred vozniki, ki se vključujejo, se pravi da v primeru primeru desno pravilo ne velja. Če majo vozniki, ki se vključujejo na krožišče namen, da bodo krožišče zapustili na prvem izvozu to praviloma nakažejo z desnim smernikom, že preden oz. pri samem vključevanju na krožišče. V drugih primerih se pri vključevanju na krožišče smernikov ne uporablja. Ostale pravila vožnje v krožišču označujejo talne oznake in prometna signalizacija.
Tako je v Tomačevem krožišče semaforizirano poleg tega pa ima zunanje pasove ločene z polno črto in fizično oviro, ki otežuje prevoz polne črte (t.i. turbišče oz. turbo krožišče). In s tem mislim, da smo rešili tudi dilemo vožnje po zunanjem pasu, brez da bi krožišče zapustili na prvem izvozu. Če izvoz ni označen s polno črto, ki vozišče usmerja izven krožišča, voznik ki vozišča ne zapusti ni v prekršku. Ostane pa tukaj dilema, kdo ima na dvopasovnem krožišču prednost pri izvozu iz krožišča, voznik ki se npr. vozi 3/4 krožišča po zunanjem pasu ali voznik, ki se "pravilno" razvrsti na notranji pas? Odgovor so zopet talne označbe. Po mojih izkušnjah je v večini primerov je v prednosti voznik na zunanjem pasu, saj ima večina krožišč notranje pasove ločene od zunanjih s prekinjeno črto. V tem primeru ima prednost voznik za zunanjem pasu in če voznik pri izvozi iz krožišča zapelje iz notranjega pasu na zunanjega ter izvoz direktno pred voznika na zunanjem pasu (za katerega je v temu primeru čisto vseeno ali zapušča krožišče ali vožnjo po njem nadaljuje) tega izsili (saj je menjal pas) in je v primeru nesreče kriv.
V primeru (kot je npr. srednje krožišče med Tomačevim in Žalami) pa je vozni pas označen tako da prekinjena črta zavije proti izvozu iz krožišča, kar pomeni da voznik na zunanjem pasu s tem, ko ni zapeljal izven krožišča zamenja pas, oz da ima prednost pri izvozu voznik za zunanjem pasu. V primeru nesreče je tako kriv voznik na zunanjem pasu, saj je pri prehodu voznega pasu izsilil voznika, ki je pravilno po svojem voznem pasu zapuščal krožišče.
V vsakem primeru pa mora vsak voznik paziti na varno udeležbo prometu in spremljati ostale voznike. To pa je še najbolj problematičen del, ker ogromno voznikov še več voznic (po mojih izkušnjah) gleda samo pred svoj kljun in sploh ne spremlja prometa okoli njih.
Utk ::
SimplyMiha je izjavil:
bedarija od zakona, tko kot 95% zakonov v slovenistanu
Se popolnoma strinjam! Žal je zakon zakon in sem ga primoran spoštovati ter tudi pričakujem, da ga bodo spoštovali tudi sotrpini. Žal vidim, da temu ni tako.
pocasi bo treba referendume zacet talat nasim vrlim pos.ancem, da se stvari preoblikujejo
Drugace bodo pa na referendumih bankrotirali
Pa se vidva zavedata, da pravita da je neumen peti odstavek zakona, ki pravi da ce se sme iz notranjega pasu it na izhod, da mora bit zunanji pas oznacen s polno crto in peljat na izhod, ce ne, je s 4 jurji kaznovan tist, ki je naredil tako krozisce. Kaj tocno je tu neumnega? Ali smo pa malo nepismeni? In taksni naj bi mene in ostale ucili kako se vozi? Sej se brat ne znate.
Mare2 ::
Kaj tocno je tu neumnega? Ali smo pa malo nepismeni? In taksni naj bi mene in ostale ucili kako se vozi? Sej se brat ne znate.
Eden zna pisat, eden pa brat. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
Red_Mamba ::
SimplyMiha je izjavil:
bedarija od zakona, tko kot 95% zakonov v slovenistanu
Se popolnoma strinjam! Žal je zakon zakon in sem ga primoran spoštovati ter tudi pričakujem, da ga bodo spoštovali tudi sotrpini. Žal vidim, da temu ni tako.
pocasi bo treba referendume zacet talat nasim vrlim pos.ancem, da se stvari preoblikujejo
Drugace bodo pa na referendumih bankrotirali
Pa se vidva zavedata, da pravita da je neumen peti odstavek zakona, ki pravi da ce se sme iz notranjega pasu it na izhod, da mora bit zunanji pas oznacen s polno crto in peljat na izhod, ce ne, je s 4 jurji kaznovan tist, ki je naredil tako krozisce. Kaj tocno je tu neumnega? Ali smo pa malo nepismeni? In taksni naj bi mene in ostale ucili kako se vozi? Sej se brat ne znate.
ko bos izpit za avto naredil pa se bos cez krozisca vozil ti bo potegnalo
[st.slika https://img.shields.io/badge/Slo-Tech-green.svg test]
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg
SimplyMiha ::
Kaj tocno je tu neumnega? Ali smo pa malo nepismeni? In taksni naj bi mene in ostale ucili kako se vozi? Sej se brat ne znate.
Eden zna pisat, eden pa brat. :)
Ali mogoče vsaj ti premoreš toliko modrosti, da mi razložiš, kje se motim? Vzvišenega ter brezpredmetnega pametovanja je že bilo dosti z Utk-jeve strani.
Mare2 ::
Za sodelovanje v forumu slo-tech vozniški izpit (dovoljenje) ni potrebno.
Za vožnjo z avtom pa priporočam...
pridobljenega in ne kupljenega.
Za vožnjo z avtom pa priporočam...
pridobljenega in ne kupljenega.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
Blazz ::
SimplyMiha je izjavil:
Opažam, da na krožiščih z dvema pasoma folk praviloma ne ve, kam se razvrstit. Eni gredo na notranjega tudi ko zapustijo na drugem izvozu, drugi pa vztrajajo na zunanjem pasu več kot en izvoz. Pravilnik določa, da lahko voziš po zunanjem pasu samo če greš ven takoj na naslednjem izvozu.
Kaj je s tem?
to sploh ni res. pred cca 5-6 dnevi je bilo na dobro jutro govora točno o tem. Bil je strokovnjak iz tega SLO zavoda varne vožnje in je lepo vse razložil.
iz notranjega tudi ne smeš nikoli zapeljati ven na izvoz, prvo moraš na zunanji pas.
Invictus ::
SimplyMiha je izjavil:
Torej mi znate povedati samo to, da nimam prav, ne pa tudi tega, zakaj?
OK.
Zato ker padeš v tale opis...
http://siol.net/siol-plus/kolumne/velik...
Če se ti ne ljubi brati. Definira malega drekača, ki svoje nebuloze opravičuje s predpisi in zakoni, ne glede na to kako butasti so...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Blazz ::
Unknown_001 ::
ce kdo misli da krozisca obvlada se lahk pride na otok ucit
Tu je lepo razložen mehanizem.
Zadeva je v bistvu še bolj učinkovita kot klasično krožišče.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
bambam20 ::
Ne, samo razumeš jih ne.
Koliko krožišč v Sloveniji je dovolj velikih, da je smiselno it na notranji pas, tudi če ni gužve. In koliko izhodov iz krožišč je dovolj narazen, da ti ni treba praktično it na zunanji pas že nekje okoli prejšnega izhoda. Praktično se ne more nekdo vključit not vzporedno s tabo, pa da bi šel ti na naslednjem izhodu ven. Razen v par izjemah v Sloveniji.
Un v centru LJ, ko imaš izvoze Žale, center, center 1, BTC? Tist je tok premajhen za te zadeve. Tomačevo je ok.
Utk ::
Tomacevo je zdaj itak poglavje zase. Tisto na zalah je pa veliko pa vseeno na meji, med vsemi izhodi sigurno ne mores it ven, ce spustis not nekoga na izvozu prej. Ze tam teorija pade v vodo, pa je eno vecjih krozisc.
Trikrat najmanj smo ti povedali zakaj se motis, samo je to brez veze, ker si nepismen. Poglej si se enkrat peti odstavek in kaj si napisal o njem, in beri in beri dokler ne bos videl, da ga nisi prav prebral. Potem pa se enkrat preberi tisto o tem kdaj se ne razvrstis na notranji pas. Potem pa se razlozi kako bi ti iz svoje pozicije ko se vkljucujes v krozno lahko vedel ali se je tist, ki prihaja po zunanjem pasu, je ali ni mogel premaknit na notranjega. Naj ti pomagam, to lahko ve samo on in morda policaj, tebe pa to niti nic ne briga. Enostavno ne mores sklepat da bo sel ven dokler ocitno ne gre ven. Ce bo karambol, bos pa stoprocentno ti kriv.
Tebi niti to ne bo pomagalo.
SimplyMiha je izjavil:
Torej mi znate povedati samo to, da nimam prav, ne pa tudi tega, zakaj?
OK.
Trikrat najmanj smo ti povedali zakaj se motis, samo je to brez veze, ker si nepismen. Poglej si se enkrat peti odstavek in kaj si napisal o njem, in beri in beri dokler ne bos videl, da ga nisi prav prebral. Potem pa se enkrat preberi tisto o tem kdaj se ne razvrstis na notranji pas. Potem pa se razlozi kako bi ti iz svoje pozicije ko se vkljucujes v krozno lahko vedel ali se je tist, ki prihaja po zunanjem pasu, je ali ni mogel premaknit na notranjega. Naj ti pomagam, to lahko ve samo on in morda policaj, tebe pa to niti nic ne briga. Enostavno ne mores sklepat da bo sel ven dokler ocitno ne gre ven. Ce bo karambol, bos pa stoprocentno ti kriv.
ko bos izpit za avto naredil pa se bos cez krozisca vozil ti bo potegnalo
Tebi niti to ne bo pomagalo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Unknown_001 ::
Ne, samo razumeš jih ne.
Koliko krožišč v Sloveniji je dovolj velikih, da je smiselno it na notranji pas, tudi če ni gužve. In koliko izhodov iz krožišč je dovolj narazen, da ti ni treba praktično it na zunanji pas že nekje okoli prejšnega izhoda. Praktično se ne more nekdo vključit not vzporedno s tabo, pa da bi šel ti na naslednjem izhodu ven. Razen v par izjemah v Sloveniji.
Un v centru LJ, ko imaš izvoze Žale, center, center 1, BTC? Tist je tok premajhen za te zadeve. Tomačevo je ok.
Tomačevo je ok odkar je semaforiziran in urejen. Tako trotl zihr, da če se prav razvrstiš greš samo naravnost. Prej so bili kar konkretni problemi in marsikdo ni znal ven prit.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Shegevara ::
evo
http://4d.rtvslo.si/arhiv/dobro-jutro/1...
od 41:30 dalje
predlagam da si vsi pogledate tole.
No, kolikor jaz tega strokovnjaka razumem, je ravno on razlagal od 53:03 minute dalje, da se vožnja (v 2. in 3. izvoz) po zunanjem pasu pod posebno določbo zelo pogojno dovoljuje samo na nekaterih zelo majhnih krožiščih, ki imajo po dva pasova in ne puščajo nekega dovoljšnega manevrskega prostora za slalomiranje iz notranjega v zunanji pas.
Če imamo pa bolj široko in bolj klasično krožišče, pa naj se vedno za drugi in tretji izvoz (kot stric razlaga od 53:40 minute dalje) uporablja vključevanje v notranji pas.
Vemo kakšen naj bi moral biti torej bonton. Mislim, da tudi ni potrebno razlagati, da je vožnja čez polno črto - po zunanjem pasu (tam kjer je polna črta) tudi prepovedana.
Ostaja nam pa ključno vprašanje odprto:
Ali je vožnja po zunanjem pasu v 2. in 3. izvoz v primeru ko ni prečkanja polne črte dovoljena?
Vi pravite, da je, strokovnjaka se pa razume, kot da ne. SimplyMiha postavlja čisto relevantna vprašanja. Nič nismo še na jasnem, če eni trobijo tako, drugi pa drugače.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Shegevara ()
bambam20 ::
Unknown_001 je izjavil:
Tomačevo je ok odkar je semaforiziran in urejen. Tako trotl zihr, da če se prav razvrstiš greš samo naravnost. Prej so bili kar konkretni problemi in marsikdo ni znal ven prit.
Un ko zaviješ k žalam pa ni dober. Glup je.
Utk ::
Vi pravite, da je, strokovnjaka se pa razume, kot da ne. SimplyMiha postavlja čisto relevantna vprašanja. Nič nismo še na jasnem, če eni trobijo tako, drugi pa drugače.
SimplyMiha se je cudil zakaj se ne more zanest na to in zakaj mu trobijo. Kot sem napisal, ker on iz svoje pozicije ne more vedet ali se tist vozi izjemoma po zunanjem ali dela prekrsek, niti ni to pomembno, ker ima vseeno prednost in ce ni polne crte ne rabi it ven. Tudi ce bi sel lahko na notranji pas, ne pomeni da gre ven, ce je na zunanjem. In takih izjemnih krozisc je v sloveniji tam okoli 90 procentov.
KraitPay ::
TUdi ne bomo na jasnem, ker si zakone tolmačimo po svoje. Še avtošole učijo drugače. Mene so učili da moram vedno na notranjega, punca včeraj povedala, da so ji v AŠ povedali, da se lahko vozi celi dan okoli po zunanjem.
No nekdo je spraševal, zakaj bi potem imeli krožišča s polno črto, ki vodi k prvemu izvozu, če je tako ali tako potrebno iti na prvem ven. Odgovor na spletni strani policije je takšen:"Nekatera večja krožna križišča imajo v smereh z gostejšim prometom dvopasovne priključke in izvoze, prometni pasovi pa so zaradi večje varnosti lahko ločeni z neprekinjeno ločilno črto"
No nekdo je spraševal, zakaj bi potem imeli krožišča s polno črto, ki vodi k prvemu izvozu, če je tako ali tako potrebno iti na prvem ven. Odgovor na spletni strani policije je takšen:"Nekatera večja krožna križišča imajo v smereh z gostejšim prometom dvopasovne priključke in izvoze, prometni pasovi pa so zaradi večje varnosti lahko ločeni z neprekinjeno ločilno črto"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: KraitPay ()
Utk ::
Mene so učili da moram vedno na notranjega, punca včeraj povedala, da so ji v AŠ povedali, da se lahko vozi celi dan okoli po zunanjem.
Oboji imajo prav. Kot da bi rekel en inštruktor, da moraš ustavit, če nekdo stoji ob prehodu za pešce, drugi pa da se lahko cel dan voziš mimo prehodov pa nobenemu ne ustaviš.
Niti ne vidim v čem je tu problem.
"Moraš", ampak če ne, te vseeno nihče ne sme izsilit, niti nihče razen tebe in policaja ne more vedet ali je bila situacija takšna, da nisi mogel na notranji pas. Zakon si pa nekateri tolmačite narobe, kaj moram pomagat.
Mare2 ::
TUdi ne bomo na jasnem, ker si zakone tolmačimo po svoje. Še avtošole učijo drugače. Mene so učili da moram vedno na notranjega, punca včeraj povedala, da so ji v AŠ povedali, da se lahko vozi celi dan okoli po zunanjem.
No nekdo je spraševal, zakaj bi potem imeli krožišča s polno črto, ki vodi k prvemu izvozu, če je tako ali tako potrebno iti na prvem ven. Odgovor na spletni strani policije je takšen:"Nekatera večja krožna križišča imajo v smereh z gostejšim prometom dvopasovne priključke in izvoze, prometni pasovi pa so zaradi večje varnosti lahko ločeni z neprekinjeno ločilno črto"
KraitPay, polno črto je treba upoštevati.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
MIHAc27 ::
Ok, video na rtv sem si ogledal... super stvar. Tudi sam nisem čisto povsem pravilno uporabljal notranjega pasu.
Sem se pa naučil, da je najbolje uporabljat samo zunanjega in te lahko potem boli ***** za vse ostale.
So pa super nekatera novejša krožišča, ki imajo pasove lepo blokirane z robnikom, in te prisilijo, da zapustiš krožišče pri prvem izvozu, če si na zunanjem pasu. Čim več takih.
Sem se pa naučil, da je najbolje uporabljat samo zunanjega in te lahko potem boli ***** za vse ostale.
So pa super nekatera novejša krožišča, ki imajo pasove lepo blokirane z robnikom, in te prisilijo, da zapustiš krožišče pri prvem izvozu, če si na zunanjem pasu. Čim več takih.
KraitPay ::
+1. Takšna krožne bi morali delati. Ampak v realnosti ne ustavi ljudi da peljejo čez robnik. Videl v MBju pri qlandiji, ko sem štel promet. Koliko ljudi je tam šlo čez rob... Niti niso posumili, da je kaj narobe.
Dejansko so ljudje hodili ven iz avtomboilov in gledali, kako bi prišli na tisti željeni izvoz. Na vhodu pa tako velike table da kar glava boli.
Če niso dosti talne oznake + robniki, potem veš kje smo.
@Mare, vem da je treba polno črto upoštevati. Nekateri tukaj so pisali, da zakaj bi sploh rabil polno črto, če po našem tako ali tako moraš iti na prvem ven. Razlaga v njihovi glavi je bila, da če ni polne črte, se lahko pa vozijo okoli in okoli. No očitno imajo prav.
Nebi bilo veliko enostavneje če bi se vsi držali pravil?
Dejansko so ljudje hodili ven iz avtomboilov in gledali, kako bi prišli na tisti željeni izvoz. Na vhodu pa tako velike table da kar glava boli.
Če niso dosti talne oznake + robniki, potem veš kje smo.
@Mare, vem da je treba polno črto upoštevati. Nekateri tukaj so pisali, da zakaj bi sploh rabil polno črto, če po našem tako ali tako moraš iti na prvem ven. Razlaga v njihovi glavi je bila, da če ni polne črte, se lahko pa vozijo okoli in okoli. No očitno imajo prav.
Nebi bilo veliko enostavneje če bi se vsi držali pravil?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: KraitPay ()
MIHAc27 ::
Jaz sem se tudi že zmotil v takem krožišču, ki je imel robnike. Ampak sem požrl napako, zapustil krožišče in obrnil takoj ko sem lahko.
Nisem pa nikoli vozil čez robnik.
Nisem pa nikoli vozil čez robnik.
Utk ::
Nebi bilo veliko enostavneje če bi se vsi držali pravil?Osnovno pravilo v krožišču je, da ima prednost tist, ki je not. Zakaj nekateri mislite, da se vam tega ni treba držat?
Mare2 ::
se lahko pa vozijo okoli in okoli.
Morda so ravno zaradi takih, ki so se vozili ure in ure okoli, zarisali črte? Verjetno ne veš točno, kdo ti je to rekel? Bom naredil poizvedbo.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
M.B. ::
Če smo že pri prometnih pravilih:
Po kateri zamišljeni črti se boste v tem primeru vključiti na krožno križišče?
Po kateri zamišljeni črti se boste v tem primeru vključiti na krožno križišče?
- Po črti A, saj se moram ne glede na okoliščine vedno vključiti na notranji prometni pas. ?
- ?Po črti A ali B, saj velja pri uvozu prosta izbira prometnih pasov ne glede na prometno situacijo.
- ?Po črti B, saj mi prometna situacija ne dovoljuje vključitve na notranji prometni pas.
Everyone started out as a newbie.
Sadly only a handful ever progress past that point.
Sadly only a handful ever progress past that point.
Unknown_001 ::
Če smo že pri prometnih pravilih:
Po kateri zamišljeni črti se boste v tem primeru vključiti na krožno križišče?
- Po črti A, saj se moram ne glede na okoliščine vedno vključiti na notranji prometni pas. ?
- ?Po črti A ali B, saj velja pri uvozu prosta izbira prometnih pasov ne glede na prometno situacijo.
- ?Po črti B, saj mi prometna situacija ne dovoljuje vključitve na notranji prometni pas.
Kretenizem, ali sploh pove na kateri izhod je treba iti?
Načeloma lahko zaviješ na kateregakoli, dokler ne izsiljuješ prednosti.
Kaj smatrajo kot prometno situacijo? (če moraš na notranjega, počakaš da gre avto mimo in pičiš not.
Hvala bogu da sem jaz še na roke pisal teste.
Kdorkoli je to skup sestavljal je za odpustit. Dvoumna navodila in nesmiselni odgovori. ABCD testi v vsem svojem blišču.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
frudi ::
Če ne greš dol na prvem izvozu, je prav A. Počakamo, dokler se lahko varno vključimo na notranji pas. To je edina pravilna, varna in do ostalih udeležencev uvidevna možnost.
To, da je trenutno avto na notranjem pasu, ki ga moramo par sekund počakati, pač ni "situacija, ki nam onemogoča vključitev na notranji pas".
To, da je trenutno avto na notranjem pasu, ki ga moramo par sekund počakati, pač ni "situacija, ki nam onemogoča vključitev na notranji pas".
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: frudi ()
Utk ::
Zakaj obstaja notranji pas ce se itak ne smes vkljucit, ce je nekdo tam? In kaj ce bi bil notranji stalno zaseden, zunanji prost, bi cel popoldan cakal pred kriziscem?
frudi ::
Ne razumem tvojega vprašanja, čemu obstaja notranji pas? Zato, da se po njem pelješ skozi krožišče, ker bi na zunanjem kot arogantna pizda oviral vse ostale voznike.
In ne, če je notranji ves čas zaseden, ne bi cel popoldan čakal. To očitno je ena tistih izjemnih situacij, ki jih zakon omenja. Da pa moraš počakati enega ali dva druga voznika na notranjem pasu, pa po drugi strani to pač ni. Ne bit pizda v tem primeru in lepo počakaj, v svoje dobro in v dobro vseh ostalih voznikov.
In ne, če je notranji ves čas zaseden, ne bi cel popoldan čakal. To očitno je ena tistih izjemnih situacij, ki jih zakon omenja. Da pa moraš počakati enega ali dva druga voznika na notranjem pasu, pa po drugi strani to pač ni. Ne bit pizda v tem primeru in lepo počakaj, v svoje dobro in v dobro vseh ostalih voznikov.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Utk ::
Ne razumem do koga bi bil pizda ce bi sel not. Ce je sansa gres se zmeraj lahko na notranji pas, ce ni moznosti, pa pac ni. Pizda si ce oviras promet, tiste za sabo, tam pa prazen pas stoji.
Unknown_001 ::
Ne razumem do koga bi bil pizda ce bi sel not. Ce je sansa gres se zmeraj lahko na notranji pas, ce ni moznosti, pa pac ni. Pizda si ce oviras promet, tiste za sabo, tam pa prazen pas stoji.
V bistvu si še večja pizda če greš po zunanjem prehitevat da se oni notr ne more razvrstit tako, da bi prišel ven.
Sicer ne vem v katero avtošolo ste vi hodili, ampak če ne zaviješ na prvem izvozu moraš striktno na notranji pas, ker če ne si pizda tudi do onih ki bi se na naslednjih uvozih radi vključili.
Evo, če zaviješ na zunanji pas si dupla pizda :)
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
frudi ::
Če voziš po zunanjem pasu, oviraš tako tiste, ki se želijo vključiti na naslednjem uvozu, kot tiste, ki želijo iz notranjega pasu zapustiti krožišče na naslednjem izvozu, pa si jim ti napoti in morajo zato vozit še enkrat naokrog celega krožišča, kot ene budale. Zato ne tega delat.
Da sploh ne omenjam, da je jebeno nevarno, ker tisti ki se vključujejo, morda računajo, da greš dol, in zapeljejo v krožišče tik pred tebe.
Nekdo, ki pa hoče iz notanjega pasu ven, medtem ko voziš ob njem, pa te tudi komot spregleda zaradi neintuitivnih mrtvih kotov med krožno vožnjo, in mimogrede s strani zarije vate. Zato še enkrat, ne tega delat.
Vozite pravilno skozi krožišča, pa bo varneje, bolj pretočno in manj stresno za vse.
Da sploh ne omenjam, da je jebeno nevarno, ker tisti ki se vključujejo, morda računajo, da greš dol, in zapeljejo v krožišče tik pred tebe.
Nekdo, ki pa hoče iz notanjega pasu ven, medtem ko voziš ob njem, pa te tudi komot spregleda zaradi neintuitivnih mrtvih kotov med krožno vožnjo, in mimogrede s strani zarije vate. Zato še enkrat, ne tega delat.
Vozite pravilno skozi krožišča, pa bo varneje, bolj pretočno in manj stresno za vse.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: frudi ()
Unknown_001 ::
Vozite pravilno skozi krožišča, pa bo varneje, bolj pretočno in manj stresno za vse.
Pa saj oni vozijo prav, samo ostali so idioti in nesposobneži :>
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
negotiator ::
A ni možno, da bi postavili kakšne table pred rondoji, da bi tisti, ki so kupili cpp (namesto, da bi ga pisali) vedeli, kako se v rondojih razvršča? To me preseneča ampak praktično polovica voznikov se razvršča narobe v rondojih. Npr.: grem ven na tretjem izvozu, zato se postavim na notranji pas - najde pa se vsaj en kekec, ki se vozi vzporedno z mano, po zunanjem pasu in gre ven tudi na tretjem izvozu ali pa se pelje še celo naprej, kar pomeni, da ga moram pri izvozu čakat. Edina varianta v izogib temu je, da se take voznike prehiti po notranjem pasu, da jih ne rabiš čakat, to pa seveda ni vedno mogoče - odvisno od količine prometa.
All easy problems have already been solved.
M.B. ::
Čakat ga ne smeš. Moraš se okoli peljat. Pač blinker izklopiš pa greš še en krog. Se mi je že 2krat v avtošoli zgodlo. Enkrat na pobrežju pa enkrat v Pesnici.
Everyone started out as a newbie.
Sadly only a handful ever progress past that point.
Sadly only a handful ever progress past that point.
negotiator ::
Čakat ga ne smeš. Moraš se okoli peljat. Pač blinker izklopiš pa greš še en krog. Se mi je že 2krat v avtošoli zgodlo. Enkrat na pobrežju pa enkrat v Pesnici.
Hja, zaradi nekoga, ki krši pravila.
All easy problems have already been solved.
...:TOMI:... ::
Tabel in označb je že sedaj za moje pojme prevec. Bodi enkrat res pozoren, na enem odseku dolgem 1 km poskusi opaziti vse table, oznacbe ipd. Ne bo ti uspelo. Prevelik napor, da bi pa opazil vse, na celi poti.
Tomi
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vožnja v krožišču - razlike (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 12624 (10366) | MrStein |
» | Krožišče z dvema izhodomaOddelek: Na cesti | 7906 (6405) | bsslo |
» | Pravilna vožnja v krožiščih (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13679 (12473) | darkolord |
» | Krožno križišče - prednost (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 49948 (45901) | floyd1 |
» | Rondo Tomačevo s semaforji? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 26126 (22515) | ThinkPad |