» »

Ko ravno kupujete BMW, na kaj morate biti pozorni...

Ko ravno kupujete BMW, na kaj morate biti pozorni...

«
1
2

Brane2 ::

Tole sem dobil malo prej po emailu... Enjoy... :D :D :\


Zadeva: BMW


Resnicna zgodba nekega voznika BMW-ja

Nekaj kar se mi je zgodilo.
Spodaj napisano ni zelja da bi koga ocrnil temvec informacija za vse ki
vozijo avtomatike. Bmw vozim ze od nekdaj predzadnji ki sem ga imel je bil
520 avtomatic tik pred novim letom 2000 se mi je predrla guma.
Zamenjal sem jo in se odpeljal naprej. Cez nekaj casa sem ugotovil da mi
avtomatski menjalnik vec ne dela. avto je vozil samo v prvi in drugi prestavi.
Odpeljal sem ga na servis tehnounion in jih poprosil naj pogledajo kaj je,
saj je tik pred novim letom in avto potrebujem. takoj so se lotili dela in mi
cez priblizno pol ure sporocili da je vse v redu.

Placal sem in se odpeljal. Takoj sem opazil da se ni nic spremenilo in da mi avto
se zmeraj noce zamenjati prestav. Zato sem se odpeljal nazaj na Tehnounion
in jim vse se enkrat razlozil. Prisel je glavni sef in me zacel prepricevati
da je z avtom vse v redu in da si pac jaz vse to samo zamisljam, avto so namrec
pregledali na racunalniku in je vse o.k. Ker sem vztrajal se je koncno vsedel
v avto in se z menoj odpeljal na testno voznjo.

Ze takoj ko sva zavila na cesto je opazil da avto res noce zamenjati prestav
ter da mu se cel cas vkljucuje protizdrsni sistem. /lucka utripa/ Zapeljal je
nazaj na servis in se lotil strokovnega pregleda. V tem casu se je okoli avta
zbrala dokaj velika druscina in vnela se je strokovna debata zakaj avto noce
zamenjati prestav. Cez priblizno 2 uri so ugotovili da bodo avto prikljucili
na racunalnik ter se povezali po telefonu z nemcijo ter prosili za pomoc .
Po priblizno pol ure telefoniranja v nemcijo je bila skupna ugotovitev da je
menjalnik pokvarjen ter da moram kupiti novega /cca 14.000.-dem/ Ker je bil
avto se v garanciji sem zahteval naj te stroske krije bmw. O tem niso hoteli
niti slisati saj naj bi jaz sam pokvaril menjalnik. Po dolgotrajni diskusiji
sem pristal na to da narocijo novi menjalnik samo da se vse uredi.

Po vsem tem sem se odpeljal iz servisa naravnost k vulkanizerju na Brezovico /Span/
da mi zakrpajo predrto gumo ter da nadomestno shranim nazaj na njen prostor.
Delavec ki menjava gume pri spanu mi je zapeljal avto na dvigalko in ga pripravil
da ga dvigne . obenem mi je se rekel brez da bi ga karkoli sploh vprasal
" gospod, kako si se pripeljao kad noce da ti menja ha ? Skoraj me je kap.
Vprasal sem ga kako ve da avto noce zamenjati prestav. pa mi je rekel.
Pa kako da ti menja ce je pa avtomatik. In , sem ga vprasal zakaj naj ne bi menjaval.
Pa vidis valjda da rezervna guma ni enakih dimenzij kot ostale tri. In ga vprasam se
enkrat. In kaj zato. Pa kako da ti menja, pravi, kad mu racunalnik meri obrate na sve
stiri gume, i kad vidi da se ena guma razlicno vrti onda mu racunalnik ne da da
zamenja v visju brzinu ker racunalnik misli da avto spodrsava in ga hoce zaustaviti.
Pa to ti je valjda taj sistem proti zdrsavanju. A ko bos zdaj zamenjal kolo in bodo
vsa stiri kolesa enakih dimenzij bo vse v redu ga radovedno vprasam.
Pa jasno majstore, mi pravi. Placam in se odpeljem. Takoj opazim da avto zamenja
v drugo, tretjo in tako normalno naprej. kot da se ni nikoli nic zgodilo.

Grem na Tehnounion in jim sporocim da sem se odlocil da ne bom zamenjal menjalnika
ter se jim zahvalim za trud ter na miru praznujem novo leto.

zile ::

:D :D :D . Tipično za vse novodobne avtomehanike in njihove šefe, da nimajo pojma o elektroniki v avtomobilih. Bedno bedno.

Yohan del Sud ::

RTFM?

:D

||_^_|| ::

tale tekst sem v parih dneh vidu že sigurno dvajsetič. Dodal bi samo to da to ni nič takšnega in nikakor ne velja samo za bmwja. Mam tut podobne izkušnje z eno drugo znamko.

Brane2 ::

Mam feeling da je jeza uporabnika usmerjena bolj proti našim "pooblaščenim" servisom kot BMWju.

"Računalnikška miza", na katero priklopijo avto ni nič drugega kot slaboten računalniček s posebnim serijskim vmesnikom (največkrat CAN), ki je standardiziran za avtomobilsko industrijo. Vse, kar je v tej mašini posebnega, je košček softvera za komunikacijo z določenim modelom avta.

"Pooblaščeni" folk skešira za to mizo in očitno potem misli, da je prijel boga za jajca, saj ima računalnik, ki "ve vse". Nekakot tako, kot če bi imel program za testiranje pomnilnika ali pa SIsoft Sandro in bi s tem mislil odpret računalniški servis :D .

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

BlackHole ::

To so pa ti novodobni računalničarji "z veliko" izkušenj, ki ne vejo in niti ne pomislijo, da "računalniki" delajo napake. Pozabljajo, da programe še vedno piše človek.

||_^_|| ::

Brane: Sej hotu sm rečt da to ne velja samo za BMWjeve uradne servise. Itak pa so uradni servisi kr neki. Garažni majstri so 100x boljši, zanesljivejši in cenejši.

Slowenc ::

LOL+LOL. Sm se vsaj dobr nasmeju ob tej štoriji.

Je pa res, da je velikokrat bolje vprašat garažne majstre za nasvet, al pa da ti kej popravjo, kot pa une "profesionalce" na pooblaščenih servisih.

Vesoljc ::

kwa pa furaš avtomatike :D
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...

SkIDiver ::

V tehnounionu so sami cigani. Povem lahko iz prve roke.

BigWhale ::

Samo cigane imajo zaposlene? Resno?

Dr_M ::

pa avtomatik je pa ja najbolsa zadeva :)) :)
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

ripmork ::

a ni avtomatik bl za začetnike pa razvajence?...taprav avto ma tapravga voznika
ki zna na taprav menjač prestavt v tapravem trenutku na tapravo prestavo:D

Dr_M ::

a ni avtomatik bl za začetnike

pokaz mi zacetnika ki se zna z avtomatikom odpeljat. se ksni bolj izkuseni vozniki se nebi znal...:\ :\ seveda govorim o prvi voznji.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Dr_M ()

Brane2 ::

Se še nisem peljal z avtomatikom a se mi to zdi preveč pederska zadeva. Predraga, preveč energijsko potratna in sploh nepotrebna. Kaj manjka staremu dobremu šalthebru ?

Mercier ::

Po občutku (ki izhaja iz, sicer omejenih, izkušenj z avtomatiki) je fino šaltat v avtih, ki imajo bolj švohotne mašine in se prestave ne pokrivajo toliko. Kjer s prestavljanjem dejansko voziš. Pri ogromnih avtih, kjer veš, da si prestavil iz ene v drugo prestavo le ko se zmotiš, pa mi je avtomatsko čisto kul. Dejansko se sam sebi zdim tak gospod, ko se peljem v ogromnem avtu, da mi je šaltanje napor. :D

IceIceBaby ::

Samo za zanimivost. Na citroenovih servisih imajo take velike omarce na kolesih, not pa navadnega laptopa ki laufa win98 in externi monitor in eno posebno tipkovnico.
Vse skup je zapakirano tko da je odporno na umazanijo, na zadnjem koncu gre pa kabel ven ki ga priklopijo v avto :)

Drugač pa kar se avtomatike tiče. Zadeva je kr kul, super udobje :) Jaz sicer nebi mel avtomatika, ampak če bi bil pa starejši in bi mi preganjanje gor in dol po cestah presedalo pa ni boljšega kot avtomatik :) Pa za v počasno vožnjo v koloni je tut zlo vredu.

the_unborn ::

haha, smeha polna skleda:D

DSmidgy ::

Zej tko že CVT prihajajo. Da se prestavno razmerje stalno prilagaja ... tko da ni prestav več. Pospeški in poraba so podobni. Tko da ne vidm zakaj bi se človek še z menjavanjem prestav matrou.

the_unborn ::

za filing man, za filling...ce se noces matrat pejt na bus ali taxi>:D

||_^_|| ::

Jst vam povem da ko maš enkrat avtomatika šele vidiš kakšen luksuz je to. Tisto o porabi je mit, o pospeških je pa tut samo napol resnično ker večina folka ne zna tok dobr šaltat da bi z ročnim menjalnikom not prnesla tisto sekundo k je avtomatik počasnejši. Odpade štart z ročno v klancu, odpade crkavanje, odpade šaltanje po mestu,... po podeželskih cestah se pa tut da dirkat, sicer ne tok dobr k z ročnim sam vedno loh tut na roke prestaviš v nižjo prestavo (sam je mal zamika).

IceIceBaby ::

ja to je res. Sodobni avtomatiki so tolk dodelani da malokdo lahko hitrej šalta prestave kot avtomatika. Pa navzgor mogoče še, ampak navzdol pa morš met že kar ornk prakso da tako hitro in lepo zamenjaš kot avtomatika :)

Ampak vseen, pomoje avtomatika paše v večje limuzine, terence, mestne avtomobile... Praktično v vse razen v športne avtomobile. Nesmisel se mi zdi ferarri z avtomatiko.

Dr_M ::

no ja...jest sm se zmeri za sekvencni menjalnikl. navadnih rocnih itak 90% folka ne zna furat. recimo v hud klanc v 5. prestavi pri 1200rpm...kje si se to vidu?seveda govorim o bencinarju. to je pedersko do avta.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

BaRtMaN ::

Vam že kar takoj povem, da bom imel avtomatika, ko si bom lahko avto privoščil. Ne, ker ne bi hotel peljat se z ročnim menjalnikom, ampak zaradi invalidnosti.

MilkyWay ::

Avtomatik je že kul... samo ko se ti pa pokvari, si pa želiš, da ga ne bi nikoli imel :D.

ripmork ::

avtomatika je sicer najbl razširjena v ZDA,ker tam ubogi amerikanci ne znajo vozit avtov ampak se samo šopirjo naokol in se grejo ene j:::bače:D ....
ampak so kmeti,ker taprav j::::bač zna prestavlat,zna prisluhnit hrumenju motorja,številu vrtljajev in situaciji......

undefined ::

> Odpeljal sem ga na servis tehnounion in jih poprosil naj pogledajo kaj je,
saj je tik pred novim letom in avto potrebujem. takoj so se lotili dela in mi
cez priblizno pol ure sporocili da je vse v redu.

> Placal sem in se odpeljal. Takoj sem opazil da se ni nic spremenilo in da mi avto
se zmeraj noce zamenjati prestav.

Kdor verjame tem pravljicam, je en navaden osel.
Namreč, še na vsakem avtomobilskem servisu kjer sem bil, so avto vedno testirali z vožnjo. Serviser se je po popravilu usedel vanj in ga odpeljal na test, da je preveril za ziher, da je vse OK in popravljeno kot more bit. Tako to delajo po VSEH uradnih servisih.
Je pa tudi res, da sem že šel na neuradni privat servis, kjer so stvar le popravili in prepustili test meni. Vendar pa so mi tudi rekli, naj se ob najmanjši opaženi napaki takoj vrnem nazaj in bodo zadevo poštimali.

Tako. Sicer dober vic, Brane2, za vse tiste, ki imajo smisel za tak bolan humor, ki direktno izpodbija kredibilnost najboljših firm, kot je BMW. Grem pa roko stavit, da originalni pisec tega sporočila še danes vozi Yugo Koral 45. :)

sebastjan v ::

Iceman

Brane ni direktno izpodbijal "takih" firm kot je BMW, direktno je samo Tehnounion...
Zgleda, da imaš Bmw-a, sodeč po tvoji reakciji...

Z Bmw je pa takole-malo si preberi nemške avto revije, tudi naše, pa boš v njih našel veliko(ogromno) pritožb čez kvaliteto teh in ostalih nemških luksuznih proizvajalcev avtomobilov...

Ravno včeraj, v Ljubljani-na semaforju stal nov BMw serije 7, ki mu je očitno razneslo cooler, koliko novejših Bmw vidiš za cesto ali na tovornjakih vlećne službe

Pri avtu mojega mehanika.Bmw 318 ci je počila plastika na coolerju, imel je probleme z senorji za airbag, problemi z sklopko oz. ekscentrično košaro za lamelo-obe sta šli v pm-mimogrede avto je l.2001----

To vse se je zgodilo na avtu, ki je bil star komaj dobro leto. Človek se potem lahko le vpraša, kaj se bo vse z njim zgodilo, ko bo star recimo 10 let?

Kredibilnost Bmw in pdb nemških znamk je resno načeta, vendar dokler se bodo še zmeraj dobro prodajali oni ne bodo nič spremenili, kar bi prispevalo k večji kakovosti in zanesljivosti izdelka, sploh za tak denar-tile avti so pa tako ali tako namenjeni snobom, polnih denarja, ki jih take "malenkosti" sploh nič ne motijo-za njih je važno le, da z njimi šminkirajo oz. da so in....
:D

undefined ::

> Zgleda, da imaš Bmw-a, sodeč po tvoji reakciji...

Iz tvojih ust do božjih ušes. :)

MadMax ::

IceMan:

Osli gor ali dol, navedem ti lahko konkretna primera izpred par let:

BMW 320i, l.'85, cca. 250kkm, kronični problemi s pregrevanjem. (dobra 3 leta nazaj)
Servisiran vedno na Tehnounionu v LJ.
Menjali hladilnik, vodno črpalko, vizko-sklopko, notranje čiščenje hladilnega sistema.... Še vedno enako>:D

Stroškov se je v pol leta nabralo že za 160kSIT+, ko pa niso imeli več kaj zamenjat, so končno ugotovili, da je vzrok tesnilo glave motorja. Še zadnjih 45kSIT...:'(


Drugi primer:
Molk Vrhnika, ene 6 let nazaj:
318i, l.'87, redni servis + menjava zadnjih amortizerjev.
Amortizerji naj bi bili na zalogi, toda lej ga zlomka: dostavne službe še ni bilo...
Ostale zadeve se uredijo, le amortizerjev še ni.
Čakamo 3 ure, da nekdo končno pripelje amortizerje. Seveda so bile te 3 ure zaračunane kot servisne...:\
OK, stvar je končno zrihtana, sledi nekaj km testne vožnje (seveda vozi stranka sama, in ne ponosni lastnik servisa, ki ima btw. celo steno raznih priznanj, certifikatov o opravljenih tečajih itd...).
"Kako je? Vse v redu?" "Ja, brez problema", veselo odgovori lastnik jeklenega konjička.

"Končno", zamrmram, še poračunajo in gremo.

Pridemo na avtocesto proti LJ, se veselo peljemo kakih 10km, nakar se začne avto nenormalno obnašat. Zibal se je po diagonali, pri zaviranju nas je nekajkrat skoraj odneslo iz ceste... Časa za vrnitev ni (večer, obveznosti doma...). Prav, pa gremo lepo počasi...
70 na uro, še 100km od doma... |O
Avto v garažo, z "raziskovanjem" nadaljujemo naslednji dan.
Ugotovitev: na zadnjem levem amortizerju ni bil pritegnjen vijak, ki drži amortizer spodaj, zato se je od vibracij seveda odvil... Amortizerja na tem kolesu takorekoč ni bilo.
Za morebitne posledice uporabite domišljijo.
Telefonski klic na Vrhniko: "Ja... in kaj naj jaz sedaj naredim?" Arogantno, brez vsaršnega prizvoka obžalovanja. Opravičilo? Ja seveda... V sanjah...
Aja: obloge v prtljažniku so bile le prislonjene... Ni bilo 5 minut časa za sestavo kot je treba...


Za konec pa naj omenim, da sam nimam nobenih problemov s svojim konjičkom (BMW seveda).
V 4 letih, kolikor ga imam, edini "izredni" stroški akumulator, izpušna cev in (preventivno) vodna črpalka. Pri 12ih letih in 190kkm še vedno veselo prede8-)
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MadMax ()

malinavc ::

sej se vsi avti kvarijo...nevem ka se folk tko na eno znamko včas spravi, pol pa kao vsi so brezhibni, sam (v tem primeru bmw) tale crkuje...


no, naj se še sam pohvalim, imam 92 letnik 520 bimmerja, mam ga šele cca. pol leta, pa nism še pokrova motorja odpru! no, prvič sem ga smo mal olje pogledal in drugo! drgač pa to se sam peleš!
...odvisno s katere perspektive gledamo...

ripmork ::

po vsem tem se loh vprašamo kva sploh pomeni kakovost? BMW je torej isti k.. kot kakšen Daewoo al pa KIA......zapomnite si neki:če hočte met zares dober avto ki se NIKOLI ne pokvari loh izbirate med dvema rižojedskima znamkama:Mazda in Toyota....
resno,kupte japončka pa vam ne bo žal......so garant najbolj vzdržljivi avti...

||_^_|| ::

RIPMORK: Evropski avtomatski menjalniki so par svetlobnih let pred ameriškimi. Kar se pa tiče favoriziranja rižarskih znamk pa rajš ne ker bi vodilo v prerekanje&kreganje.

ripmork ::

o avtih si misli kar si hočeš ampak že večkrat dokazano so Toyotini avti daleč boljši od
drugih po vzdržljivosti-se dosti manj kvarijo....kdor mi pa ne verjame pa loh katerga kol strokovnjaka o avtih vpraša....je pa BMW sigurno boljši avto od kakšnega merđota.....

DavidJ ::

Moj ata ima Subaru Lagacyja letnik '90 in pri svojih 400.000 km uporablja še vedno prvi katalizator.

I'd like to see a bimmer do that. :)
"Do, or do not. There is no 'try'. "
- Yoda ('The Empire Strikes Back')

ripmork ::

moj fotr je meu 4 leta mazdo 626 in v vseh letih se ni NIČ pokvaril,NOBENIH težav,skratka
avto vreden denarja:D ....

vidte,japončki res ne znajo dobr basketa igrat8-) ....znajo pa sestavt enkratne avte
da ne govorim iz kje prihajajo naši in vaši procesorčki....iz ZDA že ne>:D ...

undefined ::

> da ne govorim iz kje prihajajo naši in vaši procesorčki....iz ZDA že ne

Iz Japonske tudi ne. :)

||_^_|| ::

za toyoto sm že slišu ja da je zelo kvalitetna. Sam nevem od kje mazda. Kakorkoli že, vsaj ma svojo favourite znamko, moja je audi in ni po naključju.

para! ::

RIPMORK: procesorji so iz ZDA. Le proizvajajo jih v državah s cenejšo delovno silo. Pa ne le procesorje, temveč ogromno izdelkov.

Glede kakovosti... na avtomobile se sicer bolj malo spoznam, a vseeno: VW Polo Classic l'96, 170k prevoženih km, do zdaj nobene napake ali okvare.

Lp
Death before dishonor!

undefined ::

> RIPMORK: procesorji so iz ZDA.

Made in Malesya ne pomeni Made in USA. :)

darh ::

Jazz, takisto tukaj.. WV POLO '96... 120k prevoženih... če ne štejemo zavornih ploščic.. ni bilo 0 narobe (res da ga je do pred enim letom mat vozila)... Zdej bomo pa vidl kako in kaj 8-)
Excuses are useless! Results are priceless!

Dr_M ::

tole se ti z avtomatikom ne more zgodit :) :)) :D 8-O 8-O
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Dr_M ()

||_^_|| ::

Dr_M: me kr zaboli k to vidm...

xbite: zavorne ploščice pa take pizdarije so itak potrošni materjal

ali3n ::

ajoj!!!
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."

BaRtMaN ::

Kaj je iz batov nastalo... ajoj!

asPeteR ::

BTW procosorji(sicer ne vsi so pa) so iz USA. Mesto Austin, kaj znano?

Potem iz Nemcije, Dresden.

Potem nazadnje se neki na tajwanu peckajo ...:D

Proektirajo jih pa tako ali tako v USA ... Najvec steje kje je brainpower.

8-)

alesrosina ::

>Najvec steje kje je brainpower
jst bi prej reku, da najbolj steje kvaliteta brainpowerja, ne lokacija.


Anyway, mi mamo doma VW passat l. '90 (cca 110kkm), zamenjan je bil le jermen in sprednje bremze (pa ene parkrat akumulator). Na zacetku nas je sicer centralno zaklepanje zezal, amapk to so takoj popravl. Edino kar pa nikakor ne znajo popravt je stevc, kolk bencina je. Je pa res da je za 10 let str avto 100k km zlo mal (pac zvimo u centru lj in se bl mal vozmo - ok, dokler jst nism naredu izpita :P)

asPeteR ::

ASPmaster: Jaz nisem govoril o kvaliteti brainpowerja, temvec o tem, da tam kjer je ta brainpower tudi veliko vpliva, da recemo to je pa iz tam ... Posebej za procesorje to velja ... Npr. ce recemo tajvanski procesor ... Bi vecina mislila na recimo VIA C3 proc ... Ne pa recimo na AMD bartona, ki je tudi del njegovo proizvodnje tam ...

Sicer pa je vse to off topic ...

krneki0001 ::

Kaj se tok kregate o BMW-jih. To so jetra proti SAAB-u. Moj je star 16 let, pa mam vso opremo in še prva turbina je v avtu(bencinar turbak), ma tok kilometrov, k jih bmw težko prevozi, pa mi je po 16 letih šla samo sklopka od klime. - zamenjal sem kompresor in stvar dela dalje BP. Res pa je da 5 let ni bilo pooblaščenega serviserja za ta avto v sloveniji, ampak vsa čast enmu mehaniku, k se spozna na saabe in mi je avto redno servisiral.
Take stvari se pri saabu ne dogajajo. Poleg tega imajo zastonj 24urno pomoč kjerkoli v evropi, če se ti na novem avtu kaj pokvari(v času garancije, kasneje pa plačaš neko simbolično vsoto). Samo problemov pa res ni z avtom.

LP
Nebivedu

undefined ::

> Poleg tega imajo zastonj 24urno pomoč kjerkoli v evropi, če se ti na novem avtu kaj pokvari(v času garancije, kasneje pa plačaš neko simbolično vsoto).

V bistvu podobno pomoč dobiš že pri zavarovalnicah, le simbolično doplačaš letno 4k SIT za zavarovanje in imaš prav tako 24h pomoč na voljo. :)
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45370700 (22124) WizzardOfOZ
»

Najmanj problematični avtomatski menjalniki? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17938562 (34550) WizzardOfOZ
»

Vsiljevanje avtomatskih menjalnikov (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19754495 (47105) SuperVeloce
»

Izpit za kategorijo B in prvi avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12920795 (18560) Unknown_001

Več podobnih tem