» »

Euro 6 zakonodaja

Euro 6 zakonodaja

harmony ::

http://www.zurnal24.si/dizel-emisije-eu...

Ko tole berem, bi enmu najraj j....mater.

Sam imam 11 let starega Fiata, ker si enostavno drugega, boljsega, novejsega ne morem privosciti. Pred 5 leti ko sem ga kupil sem zanj dal vse svoje prihranke, sedaj po 5tih letih sem ponovno nasparal enako vsoto, ampak za ta denar lahko danes kupim se vecja jajca od tega kar imam.

Ocitno bo avtomobil rezerviran samo za tiste, ki imajo malo vec pod palcem...ostala raja naj se vozi z bicikli okol...
  • zaklenil: Mavrik ()

morbo ::

Okoljevarstvenost stane. Jemlji to kot kompenzacijski davek na to da Kitajska lahko kuri na milijone ton premoga in nam dostavlja poceni šrot robo, toksične igrače, strupeno hrano in iFone ki jih sestavljajo sužnji.

Znani anti-fa aktivist ti bo seveda predlagal uporabo mednožnega gurala. Če se ne moreš v 30km oddaljeno službo vozit s kolesom, si pa očitno nacist. :P

Utk ::

Pa kupi bencinarja.

dice7 ::

nisem vedel da so mestna sredisca dolga po 30km

K3kec ::

OP, kup sii bicikl.

Wrop ::

Prav je tako. Zakaj bi morala naša pljuča filtrirati tvoje izpuste. Lahko greš z busom v center, lahko s kolesom, lahko pa si kupiš bencinarja.
V enem večjem mestu kot LJ, se v vsem prometu in starejšemu voznemu parku voha precej manj smradu. Res pa je, da ni skoraj ni nobenih dizlov. Prava milina hoditi ob cesti napram v LJ.

fujtajksel ::

OP se to zaenkrat tiče samo če se vozi v nemška mesta, sicer samo če se bo Janković spomnil uvest podoben ukrep.
Je sicer malo smešen ukrep, glede na to da je obče znano da so EURO6 avti v glavnem boljši od EURO4 le na testu ;(( Važno je da je en razlog več da ti fabrika proda nov avto. Glede na to kar je obče znano bodo sicer ti EURO6 dizli ki jih zdaj nove prodajajo najbrž čez tri leta že uvrščeni med onesnaževalce ki ne smejo v mesto...

Utk ::

To je jasno, zato pa pravim, da kupi bencinarja, ali pa električnega. Ker niti z euro 6 se ne boš dolgo vozil po mestu.

Starodavni ::

najbolje kupiti bencinarja, te bo na začetku dražje prišel, dolgoročno pa bo cenejši kot dizel :)

Heavy ::

Če se ne voziš po Germoney se nimaš kaj sekirat.
#TeamFelix

fujtajksel ::

Starodavni je izjavil:

najbolje kupiti bencinarja, te bo na začetku dražje prišel, dolgoročno pa bo cenejši kot dizel :)


Tu so še eni faktorji da če kupuješ novega se lahko zmišljuješ kaj boš vzel, če pa ne...
V ponudbi par let starih večjih avtov ki jih dobiš za razumen denar močno prevladujejo uvoženi dizli s precej sto kkm (ki imajo na števcu tistih čudežnih 120 do 170 kkm). Pa razmeroma velik razred kupcev pritegne nižja poraba in jih boli za onesnaženje, če sami niso astmatiki in ker ne občutijo nobenih državnih sankcij. Ne glede na to da mnogi sploh ne prevozijo veliko in imajo od dizla dejansko samo višje povprečne stroške vzdrževanja.

AC_DC ::

Wrop je izjavil:

Prav je tako. Zakaj bi morala naša pljuča filtrirati tvoje izpuste. Lahko greš z busom v center, lahko s kolesom, lahko pa si kupiš bencinarja.
V enem večjem mestu kot LJ, se v vsem prometu in starejšemu voznemu parku voha precej manj smradu. Res pa je, da ni skoraj ni nobenih dizlov. Prava milina hoditi ob cesti napram v LJ.

Odvisno tudi od lege in prepiha.
Nimajo Japonci bv dizlov za strupene in jih v osebnih vozilih (v JP) skoraj ne uporabljajo.


Važno da se boš z VW TDI (euro 6 na papirju) lahko peljal v mesto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: AC_DC ()

Buggy ::

V Mariboru so ze pred leti imeli podobne ideje, ne vem pa kako je to pol v praksi zazivel. 10 in vec let stare smrdljive in puhajoce dizle bi ze zdavnaj moral na tehnicnih zavracat, pa ne samo za voznjo po mestu. Po eni strani se grejo neke okoljseke regulative, LPG pa se istocasno ignorira oz. ne stimulira zadosti.

Bellzmet ::

@harmony: lej briga mene kdo si lahko kupi nov avto in kdo ne. Me pa ZELO briga, če kdo onesnažuje tisti zrak, ki ga tudi jaz diham. Tako da zelo dobrodošla napoved.

Če je Ljubljana že Zelena prestolnica ali nekja takšnega bi morali sigurno to tudi za Ljubljano uvesti.

Miha 333 ::

Buggy je izjavil:

V Mariboru so ze pred leti imeli podobne ideje, ne vem pa kako je to pol v praksi zazivel.

Projekt je propadel oziroma je občina odstopila od njega, ker so le ugotovili, da ni ustreznih alternativ (mesto nima niti enega P+R parkirišča, manjka obvoznica v smeri V-Z, javni prevoz je preslab, mestni dizelski atobusi onesnažujejo še 100x bolj...)

Buggy je izjavil:


10 in vec let stare smrdljive in puhajoce dizle bi ze zdavnaj moral na tehnicnih zavracat, pa ne samo za voznjo po mestu. Po eni strani se grejo neke okoljseke regulative, LPG pa se istocasno ignorira oz. ne stimulira zadosti.

Dokler je legalno, nima nihče kaj zavračat. Glede na delež dizelskih vozil pri nas pa bodo morali kar paziti, kako bodo tu karkoli omejevali.

Heavy ::

Bellzmet je izjavil:

@harmony: lej briga mene kdo si lahko kupi nov avto in kdo ne. Me pa ZELO briga, če kdo onesnažuje tisti zrak, ki ga tudi jaz diham. Tako da zelo dobrodošla napoved.

Če je Ljubljana že Zelena prestolnica ali nekja takšnega bi morali sigurno to tudi za Ljubljano uvesti.



Kdo pa te sili, da živiš v Ljubljani? Pojdi živet v Vipavsko dolino, boš imel lepo čist zrak.
#TeamFelix

čuhalev ::

Eh, klasičen trik, da bodo povečali prodajo novih modelov.

Bellzmet ::

Heavy je izjavil:

Bellzmet je izjavil:

@harmony: lej briga mene kdo si lahko kupi nov avto in kdo ne. Me pa ZELO briga, če kdo onesnažuje tisti zrak, ki ga tudi jaz diham. Tako da zelo dobrodošla napoved.

Če je Ljubljana že Zelena prestolnica ali nekja takšnega bi morali sigurno to tudi za Ljubljano uvesti.



Kdo pa te sili, da živiš v Ljubljani? Pojdi živet v Vipavsko dolino, boš imel lepo čist zrak.


Jao jao:) No potem pa upam, da bodo enako uvedli tudi v Vipavi. GET the point!?

Oberyn ::

Bellzmet je izjavil:

Jao jao:) No potem pa upam, da bodo enako uvedli tudi v Vipavi. GET the point!?

Pa kaj. V Vipavi je mestno jedro veliko za dva ducata korakov. Pri nas v Kranju na primer je mestno jedro že zdaj zaprto, razen za stanovalce, pa se nihče ne sekira. Prehodiš ga v 5 minutah. Pri nas imajo omembe vredno mestno jedro itak samo 3 mesta.

Buggy ::

Dokler je legalno, nima nihče kaj zavračat. Glede na delež dizelskih vozil pri nas pa bodo morali kar paziti, kako bodo tu karkoli omejevali.


Res je. Zal stvari niso urejene je pa ze cas, da se koncno tudi kaj premakne v to smer. Kot prvo ceno dizla spravit na nivo bencina (tovorni promet se pac rangira drugace), pri registraciji pa motorju, ki odstopa od standardov (za zacetek komot EURO 5) dodati pribitek v obliki okoljske dajatave...vecji smrljivc vozis bolj bos colal in ne neke EKO trosarine pri ceni goriva kot zdaj. Zarad mene, ce bi bile subvencije za alternativo dosti spodbudne lahko tudi oboje.

Da pa ni prisotna samo palica pa je treba ponuditi tudi mamljiv korencek v obliki subvencij za alternative. Tukaj predvsem mislim na EV in LPG. EV imajo do dolocne mere to ze urejeno, predelave na plin ali pa nakup LPG novega avtomobila pa nikakor ne.

Smrdljivcev se sicer ne bomo resili od danes na jutri, bo pa ljudem dalo vsaj malo misliti. Cez 5-10 let bo mogoce kak preskok v miselnost, da golf dizel ni vec nekaj po cemer hrepeni vsak Janez.

Invictus ::

Buggy je izjavil:

Cez 5-10 let bo mogoce kak preskok v miselnost, da golf dizel ni vec nekaj po cemer hrepeni vsak Janez.

Saj že danes ni.

A tisti, ki pa kupijo smrdljive KIE, Hyundaje in podobna korejska sranja, so pa kar ekološki?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

D3m ::

Dobro, da dizel smrdi. Vsaj težje narediš samomor z njim. :))
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

msjr ::

Heavy je izjavil:

Če se ne voziš po Germoney se nimaš kaj sekirat.


Oh, se maš, v center Milana tud ne moreš s staro garo, pa tudi Pariz in London delata na tem, v Grčiji pa je to že stara novica.

 Area C

Area C

Buggy ::

Saj že danes ni.

A tisti, ki pa kupijo smrdljive KIE, Hyundaje in podobna korejska sranja, so pa kar ekološki?


kaj pa vem...na vasi kjer zivim je star VAG dizel se vedno alfa in omega...sploh ce ga potem tankas se s kurilcem ;((

...drugace pa sem "golf dizel" mislil cist figurativno in v to skupino so seveda zajeti vsi stari zmahani in prepihani dizli za par stotakov...roko na srce pa je v tej skupini pri nas se vedno najvec VAG-ovcev, ki so se nedolgo nazaj prodajali v novih avtomobilih tehnologijo iz prejsnjega tisocletja... SDI powah :P

Miha 333 ::

Buggy je izjavil:

kaj pa vem...na vasi kjer zivim je star VAG dizel se vedno alfa in omega...sploh ce ga potem tankas se s kurilcem ;((

Ne pozabi še na obvezno odstranjen DPF filter.

Buggy ::

Miha 333 je izjavil:

Buggy je izjavil:

kaj pa vem...na vasi kjer zivim je star VAG dizel se vedno alfa in omega...sploh ce ga potem tankas se s kurilcem ;((

Ne pozabi še na obvezno odstranjen DPF filter.


tko nekak ja....pa pri malo mlajsih pol se kaksen doma narejen ciptuning ali pa powerbox, ki zmede racunalnik tako da imajo zadnje luci vsi zatemnjene ze serijsko :))

          ::

Miha 333 je izjavil:

Buggy je izjavil:

kaj pa vem...na vasi kjer zivim je star VAG dizel se vedno alfa in omega...sploh ce ga potem tankas se s kurilcem ;((

Ne pozabi še na obvezno odstranjen DPF filter.


ta stari dizli ga še niso imeli.

Sicer mi je pa zanimovo to, da imajo čez dizle največ povedati tisti, ki se vozijo s starimi bencinskimi garjami, ki svinjajo še bistveno več.

sandmat ::

          je izjavil:



Sicer mi je pa zanimovo to, da imajo čez dizle največ povedati tisti, ki se vozijo s starimi bencinskimi garjami, ki svinjajo še bistveno več.


a je treba spet pejstat link do wikipedie? :P

Aston_11 ::

Wrop je izjavil:

Zakaj bi morala naša pljuča filtrirati tvoje izpuste. Lahko greš z busom v center, lahko s kolesom, lahko pa si kupiš bencinarja.

Nisem vedel, da so izpuhi bencinarja koristni za pljuča. Zato imate fetiš na vdihavanje zaradi zdravja. Vsak dan nekaj novega.

Miha 333 je izjavil:

Buggy je izjavil:

kaj pa vem...na vasi kjer zivim je star VAG dizel se vedno alfa in omega...sploh ce ga potem tankas se s kurilcem ;((

Ne pozabi še na obvezno odstranjen DPF filter.

In blindiran EGR. To je šele sranje, da skozi motor gre izpuh ven.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

energetik ::

Aston_11 je izjavil:

Wrop je izjavil:

Zakaj bi morala naša pljuča filtrirati tvoje izpuste. Lahko greš z busom v center, lahko s kolesom, lahko pa si kupiš bencinarja.

Nisem vedel, da so izpuhi bencinarja koristni za pljuča. Zato imate fetiš na vdihavanje zaradi zdravja. Vsak dan nekaj novega.
Kdo je rekel da so koristni? Je pa dejstvo, da izpravnega ogretega bencinarja s katalizatorjem _ne vohaš_. PM-ji so v nuli, praktično gre ven CO2+H20.

Aston_11 ::

energetik je izjavil:

Aston_11 je izjavil:

Wrop je izjavil:

Zakaj bi morala naša pljuča filtrirati tvoje izpuste. Lahko greš z busom v center, lahko s kolesom, lahko pa si kupiš bencinarja.

Nisem vedel, da so izpuhi bencinarja koristni za pljuča. Zato imate fetiš na vdihavanje zaradi zdravja. Vsak dan nekaj novega.
Kdo je rekel da so koristni? Je pa dejstvo, da izpravnega ogretega bencinarja s katalizatorjem _ne vohaš_. PM-ji so v nuli, praktično gre ven CO2+H20.
Vendar jih voham, kar pomeni, da niso izpravni. Kam pa gredo PM-ji torej pri izpravnem? Kante nima, nekam morajo.

matobeli ::

Seveda sej jih voha, ampak ne na 10m ;)

Če že govorimo o neizpravnih avtih so zmagovalci kar dizli. Ko se tisto pokadi...

Poleg tega lahko staro bencinsko kanto vedno daš na plin predelat. Če delaš več kot 10kkm letno se ti že splača.

Aston_11 ::

matobeli je izjavil:

Če že govorimo o neizpravnih avtih so zmagovalci kar dizli. Ko se tisto pokadi...
kadili so tudi novi. Z DPF-jem, če je noter, ne kadijo nič.

matobeli ::

In kako je lahko avto neizpraven ter nov z DPFjem hkrati?

Aston_11 ::

matobeli je izjavil:

In kako je lahko avto neizpraven ter nov z DPFjem hkrati?
Zato sem napisal v pretekliku. Pred DPF era, za pojasnilo, so bili avti tudi novi. In so kot novi kadili.

D3m ::

matobeli je izjavil:

Seveda sej jih voha, ampak ne na 10m ;)

Če že govorimo o neizpravnih avtih so zmagovalci kar dizli. Ko se tisto pokadi...

Poleg tega lahko staro bencinsko kanto vedno daš na plin predelat. Če delaš več kot 10kkm letno se ti že splača.


Kaj? A saje? Si že videl dimnik?
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

s1m0n ::

Politi (v sezoni ko se ne kuri je razlika opazna) a pozimi, ko vsak tudi v mestu (npr.: Maribor) je katastrofa od kurjave :)

bambam20 ::

"Skoraj polovica od treh milijonov novih vozil v Nemčiji, kolikor jih na leto prodajo, je dizelskih"..

Sem pričakoval , da smrduh prevladuje. Še je upanje.

energetik ::

Aston_11 je izjavil:

energetik je izjavil:

Aston_11 je izjavil:

Wrop je izjavil:

Zakaj bi morala naša pljuča filtrirati tvoje izpuste. Lahko greš z busom v center, lahko s kolesom, lahko pa si kupiš bencinarja.

Nisem vedel, da so izpuhi bencinarja koristni za pljuča. Zato imate fetiš na vdihavanje zaradi zdravja. Vsak dan nekaj novega.
Kdo je rekel da so koristni? Je pa dejstvo, da izpravnega ogretega bencinarja s katalizatorjem _ne vohaš_. PM-ji so v nuli, praktično gre ven CO2+H20.
Vendar jih voham, kar pomeni, da niso izpravni. Kam pa gredo PM-ji torej pri izpravnem? Kante nima, nekam morajo.
?? Vohaš neizgorele CH, ne pa PM, ki jih navadni bencinarji po defoltu praktično nimajo. Ja, niso izpravni. GOvoril sem o takih, ki naredijo tehničnik torej ne kurijo olja in imajo delujoč katalizator. Jaz svojega v prostem teku ne voham, pa če se postavim direktno za auspuh. Seveda kot je ogret, recimo po 5 min. Star je 8 let, meritve izpuha na tehničnem je naredil brezhibno, ko nov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

          ::

matobeli je izjavil:

Seveda sej jih voha, ampak ne na 10m ;)

Če že govorimo o neizpravnih avtih so zmagovalci kar dizli. Ko se tisto pokadi...

Poleg tega lahko staro bencinsko kanto vedno daš na plin predelat. Če delaš več kot 10kkm letno se ti že splača.


Ta mit o tem, kako plinarji ne svinjajo, pa že toliko časa ponavljate, da verjetno že verjamete samemu sebi.

razerznak ::

Hibrida pa smo zmagali
vesoljec nacist fojb
#trump2016
ups https://www.rt.com/usa/339768-us-marines-aircraft-aging/

phuntaox ::

Bellzmet je izjavil:

@harmony: lej briga mene kdo si lahko kupi nov avto in kdo ne. Me pa ZELO briga, če kdo onesnažuje tisti zrak, ki ga tudi jaz diham. Tako da zelo dobrodošla napoved.

Če je Ljubljana že Zelena prestolnica ali nekja takšnega bi morali sigurno to tudi za Ljubljano uvesti.


Ljubljana zelana prestolnica ??:)) joke of the month. Vedno ko se za kak dan vrnem v LJ, voham same jedke izpušne pline - jako fejst. Res da sem sem "razvadil" na podeželskem "svežem" zraku, ki pa ima svoje "čare" - sosedje ne znajo kurit - beli dim, sosedje kurijo plastike - pa pač klasični gnoj...
ampak pihne veter pa je mimo. V LJ pa se tega vonja nisem znebil, le senzor se mi je ponastavil, da več po 15 minutah nisem vohal - razen ko trola štarta iz postaje :D

Kolikokrat letno so preseže meritve teh prašnih delcev? Kje so še razne kovine in drugi faktorji onesnaževanja... fjuh. Toxic green, prej..

fujtajksel ::

energetik je izjavil:

Vohaš neizgorele CH, ne pa PM, ki jih navadni bencinarji po defoltu praktično nimajo. Ja, niso izpravni. GOvoril sem o takih, ki naredijo tehničnik torej ne kurijo olja in imajo delujoč katalizator. Jaz svojega v prostem teku ne voham, pa če se postavim direktno za auspuh. Seveda kot je ogret, recimo po 5 min. Star je 8 let, meritve izpuha na tehničnem je naredil brezhibno, ko nov.


Glavni dizelski blef je to da lohk spuščajo NOxov kolkr češ pa te vseeno spustijo čez tehnični. PM (saje) se mi zdi da naj bi nekej merili, ampak izgleda z načipanim avtom brez DPF in z blokiranim EGR tudi prideš čez!? Če pa bi vse merili in to realno pri pospeških ne v tistih skrbno izbranih testnih pogojih, bi vsaj 90% avtov frišnih iz fabrike zdejle padlo po EURO6 limitah.
Ne vem točno kako je s tem pri bencinarjih, vem da se je parim zgodilo da so morali katalizator zamenjat ker neizgorele HC merijo, dejansko naj bi bilo precej manj problematično. PM so menda eni novi visokokompresijski bencinarji tudi dobili ;)

matobeli ::

          je izjavil:

Ta mit o tem, kako plinarji ne svinjajo, pa že toliko časa ponavljate, da verjetno že verjamete samemu sebi.


Tole si preberi magari http://apem-journal.org/Archives/2011/A...

Buggy ::

matobeli je izjavil:

          je izjavil:

Ta mit o tem, kako plinarji ne svinjajo, pa že toliko časa ponavljate, da verjetno že verjamete samemu sebi.


Tole si preberi magari http://apem-journal.org/Archives/2011/A...


pomoje bo cist dost, da sam grafe pogleda, se ne rabi niti z branjemin ozadjem ukvarjat. Vazn da se verjame kako je dizl skatla overpowered...mimgrede kamikaze5, vozis VAG dizel? Cist tko sam firbec me matra, nic osebnega?

Invictus ::

Aston_11 je izjavil:

Vendar jih voham, kar pomeni, da niso izpravni. Kam pa gredo PM-ji torej pri izpravnem? Kante nima, nekam morajo.

Pritoži se na AMZS, ki površno opravlja tehnične preglede.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Utk ::

Aston_11 je izjavil:

matobeli je izjavil:

In kako je lahko avto neizpraven ter nov z DPFjem hkrati?
Zato sem napisal v pretekliku. Pred DPF era, za pojasnilo, so bili avti tudi novi. In so kot novi kadili.

Nekdo je prespal dieselgate, da še vedno verjame v dpf.

Izbrisan_Acc ::

Wrop je izjavil:

Prav je tako. Zakaj bi morala naša pljuča filtrirati tvoje izpuste. Lahko greš z busom v center, lahko s kolesom, lahko pa si kupiš bencinarja.
V enem večjem mestu kot LJ, se v vsem prometu in starejšemu voznemu parku voha precej manj smradu. Res pa je, da ni skoraj ni nobenih dizlov. Prava milina hoditi ob cesti napram v LJ.


Avtobus. Kr pritisk mi dvigne ko to slism. Zivim ene 30 min pes od centra Kranja in delam ene 30 min pes iz centra Skofje Loke. Slisi se kot eno selo, sej vem, ampak gre za glavno industrijsko cono v Škofji Loki in večje predmestno naselje v Kranju. Dal bi levi uč, da bi se lahko vozil na siht z avtobusom in vlakom in bil eko in ohinsploh pršparal,..ampak.

Če želim dopoldne z avtobusom v službo moram najprej 10min pes do postaje Kranjskiga lokalca in se potem odpeljat na kranjsko glavno avtobusno. Tm pocakat avtobus za Skofja Loko. Ko pridem na glavno avtobusno v Loki,...tam cakam loskiga lokalca za v industrijsko cono v Škofji Loki. Potem grem 5min pes. Popoldne seveda obratno nazaj. Čas fjakanja po avtobusih in postajah se kle meri v urah...... Razdalje v km je nekje 8km v eno smer.

Ker delam na dve izmene in ker ob koncu popoldanske ob 22h teh avtobusov ni, grem domov lahko samo peš. Vlak je podobna bolnica. Kranjska železniška postaja je mela pred 50 in več leti odlično lokacijo. Dons jo obkrožajo propadle fabrike.

Razmišlat o nekih eko prometnih rešitvah, dokler časa mamo prometno infrastrukturo iz WW2 je kratkomalo mem.

Mavrik ::

Jamr off. Morda probajte drugič z dejansko debato ne pa pizdurjenjem.
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Poplava rabljenih dizlov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13612039 (5941) krneki0001
»

Prodajalec tomaz gole s.p. trebnje-pošten (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7012677 (7632) krneki0001
»

Zaradi goljufanja pri meritvah Volkswagnu grozi milijardna globa (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
27748315 (34537) stara mama
»

Bencinar ali dizel-pomoč (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15520370 (17725) WarpedGone
»

Zelena energija (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Problemi človeštva
11713155 (10912) Pyr0Beast

Več podobnih tem