Forum » Na cesti » Letos smrtnih žrtev že več kot lani
Letos smrtnih žrtev že več kot lani
scipascapa ::
Se spomnete že lani je bilo pestro...letos če bo tak tempo + lep vreme zna biti spet cca 120+ letno....kar je absolutno za 2mio narod preveč....cilj bi moral biti krepko pod 100.
Pa jebeno izboljšati javne prevoze in zmanjšati število avtov za 10-20%.
Pa jebeno izboljšati javne prevoze in zmanjšati število avtov za 10-20%.
- zaklenil: Mavrik ()
Alencica ::
Kaj pričakuješ od naroda, ki revoltira zaradi pravice do nespoštovanja prometnih predpisov?
Invictus ::
Naravna selekcija plus zastarel in nevzrževan vozni park ter slabe ceste.
Nič posebnega...
Nič posebnega...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
sheeshkar ::
Invictus ::
Število smrtnih žrtev med vozniki je ravno prav.
Problem so tisti, ki nasrkajo zaradi teh voznikov ...
Problem so tisti, ki nasrkajo zaradi teh voznikov ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
bambam20 ::
scipascapa je izjavil:
Se spomnete že lani je bilo pestro...letos če bo tak tempo + lep vreme zna biti spet cca 120+ letno....kar je absolutno za 2mio narod preveč....cilj bi moral biti krepko pod 100.
Pa jebeno izboljšati javne prevoze in zmanjšati število avtov za 10-20%.
Število smrtnih žrtev v prometnih nesrečah po letih :
2015 - 120
2014 - 108
2013 - 125
2012 - 129
2011 - 141
2010 - 138
2009 - 171
2008 - 214
2007 - 294
2006 - 262
2005 - 259
2004 - 274
2003 - 242
2002 - 268
2001 - 278
2000 - 315
Število mrtvih januar
2016 - 13
2015 - 5
2014 - 6
Letos je povišano število tudi posledica največjega naleta vozil na primorski avtocesti.
POvišanju smrtnih žrtev bi dodal še stavko policistov, ki opravljajo zgolj po zakonu nujne zadeve in ne preverjejo prometa.
Drugače pa se lepo vidi , da se je začel močan upad šele, ko so močno povišali denarne kazni za prehitro vožnjo in povišanje kazenskih pik. ( 2010? )
bambam20 ::
Visoke kazni so dost upočasnile voznike, kot tudi novejši bolj varni avti.
Lep primer je vožnja v naselju. PO starem zakonu , če si peljal pri omejitvi 50km/H recimo 95 km/H si dobil 500€ kazni, sodnika za prekrške in 7 kazenskih pik.
500 je prenizek znesek, ker si ga lahko odplačal v 12 obrokih.
Najpogostejši dejavniki prometnih nesreč 2015
mrtvi:
neprilagojena hitrost – 49
nepravilna stran oz. smer vožnje – 31
neupoštevanje pravil o prednosti – 20
nepravilnosti pešcev – 2
nepravilni premiki z vozilom – 6
nepravilno prehitevanje – 4
neustrezna varnostna razdalja – 0
ostalo – 8
Fasinanten se mi zdi podatek, koliko nesreč s smrtnih izzidom se dogaja pri vožnji v nepravilno smer in neupoštevanje pravil prednosti .
Tako, da vožnja z višjo hitrostjo ni največji krivec.
Invictus ::
Drugače pa se lepo vidi , da se je začel močan upad šele, ko so močno povišali denarne kazni za prehitro vožnjo in povišanje kazenskih pik. ( 2010? )
Mislim da to bolj spada z uvedbo vinjet, ko se je uporaba avtoceste za večino pocenila.
In so nehali dirkati po regionalnih cestah ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
sheeshkar ::
Najpogostejši dejavniki prometnih nesreč 2015
mrtvi:
neprilagojena hitrost – 49
nepravilna stran oz. smer vožnje – 31
neupoštevanje pravil o prednosti – 20
nepravilnosti pešcev – 2
nepravilni premiki z vozilom – 6
nepravilno prehitevanje – 4
neustrezna varnostna razdalja – 0
ostalo – 8
Fasinanten se mi zdi podatek, koliko nesreč s smrtnih izzidom se dogaja pri vožnji v nepravilno smer in neupoštevanje pravil prednosti .
Tako, da vožnja z višjo hitrostjo ni največji krivec.
Neprilagojena hitrost je najpogostejši razlog smrtnih nesreč, kar kažejo tudi ti podatki. Kako si torej prišel do sklepa, da vožnja z višjo hitrostjo ni največji krivec?
bambam20 ::
scipascapa je izjavil:
Se spomnete že lani je bilo pestro...letos če bo tak tempo + lep vreme zna biti spet cca 120+ letno....kar je absolutno za 2mio narod preveč....cilj bi moral biti krepko pod 100.
Pa jebeno izboljšati javne prevoze in zmanjšati število avtov za 10-20%.
Bolje povišat policistom za 15% plače pa da naj dejansko več preverjajo promet kot, da delajo slabo. Obstaja seveda tudi opcija, da nabijejo radarje.
že zdavnaj bi bilo potrebno izboljšat vlakovni prevoz, da bi potovanje MB - LJ bilo v časovnem okvirju 40 minut. Potem bi se dejansko ljudje v službo vozili z vlakom. Samo tega ne bomo doživeli.
D-mode ::
Potrebno bo obnoviti cestno omrežje, imamo najslabše ceste v Evropi, potem se bo pa tudi varnost izboljšala. Glede upoštevanja cestnih predpisov in kulture pa je bilo že dosti povedanega. Zadnjič sem bral članek, da sodobni asistenčni sistemi v vozilih ne moraje delovati v Sloveniji, ker je nepravilno označena cesta ali pa sploh ni označeno. Zanimivo, kajne?
R1710 ::
V bistvu smo v povprečju, kar se tiče kakovosti cestišč. Asistenčni sistemi v večini vozil delujejo brez težav.
Izmisli si novo teorijo.
Izmisli si novo teorijo.
MoRp ::
A se vam res zdi tak problem 100 mrtvih na cestah in ogromno resorsov za preventivo nadzor idr., medtem ko slabih 500 samomorov na leto ne omenjamo sploh. Ne preprecujemo, ne izvajamo preventive itd. http://www.rtvslo.si/mmc-priporoca/lani...
scipascapa ::
Premalo radarjev in premalo kontrol. Za samomore vemo, da smo v katastrofi in državo BK.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: scipascapa ()
Aston_11 ::
Ne vem, če statistika upoštava tole današnje, je pa razlog jasen: idiot, ki je pripeljal po prehitevalnem pasu, kateremu se morajo tudi po mnenju nekaterih idiotov na tem forumu vsi umikati, in se mu je kamionič umaknil, nastradal pa je tisti zadaj na voznem. Kar dajte še naprej, prehitevalni, rit, metek.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
Invictus ::
Neprilagojena hitrost je najpogostejši razlog smrtnih nesreč, kar kažejo tudi ti podatki. Kako si torej prišel do sklepa, da vožnja z višjo hitrostjo ni največji krivec?
Neprilagojena hitrost ni enako višja hitrost.
Policija vedno napiše vzrok neprilagojena hitrost kadar se jim ne ljubi ugotavljati pravih razlogov nesreče, ali pa se mu mudi domov, ker je konec šihta. Neprilagojena hitrost je lahko tudi vožnja z 10 km/h.
Pa ja ne mislite da je naša policija temeljita pri iskanju vzrokov nesreče?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
sheeshkar ::
Neprilagojena hitrost je najpogostejši razlog smrtnih nesreč, kar kažejo tudi ti podatki. Kako si torej prišel do sklepa, da vožnja z višjo hitrostjo ni največji krivec?
Neprilagojena hitrost ni enako višja hitrost.
Policija vedno napiše vzrok neprilagojena hitrost kadar se jim ne ljubi ugotavljati pravih razlogov nesreče, ali pa se mu mudi domov, ker je konec šihta. Neprilagojena hitrost je lahko tudi vožnja z 10 km/h.
Pa ja ne mislite da je naša policija temeljita pri iskanju vzrokov nesreče?
Ja, ker pri 10km/h se pogosto dogajajo nesreče s smrtnim izidom.
Najpogostejši vzrok smrtnih nesreč so idioti, ki kompenzirajo svoje mikro penise ter mislijo, da imajo nadnaravne sposobnosti in vozijo preko omejitev, ter izsiljujejo ali nepravilno prehitevajo ostale voznike. To potem ponavadi imenujejo "dinamična" ali "fleksibilna" vožnja in trdijo, da so za nesreče krivi tisti, ki vozijo prepočasi.
Pa še kakšen vir bi potreboval za tvoje trditve, da policija neučinkovito raziskuje vzroke nesreče in da so v resnici glavni krivci za nesreče s smrtnim izidom tisti, ki vozijo prepočasi.
Magic1 ::
Neprilagojena hitrost je lahko vedno in je tako največkrat uporabljena. Lahko ti voziš po omejitvah, pogledaš nekam stran, ovira se pojavi na poti in ti jo prepozno opaziš ter posledično ne moreš pravočasno ustavit. Policaj napiše neprilagojena hitrost glede na okoliščine. Je malo preveč splošen izraz in ne pove kaj dosti.
Magic
kuglvinkl ::
Millenialse menda boli kita za avtomobile. Kar so bo, če to drži (proizvajalci avtov menda paničarjo pri projekcijah) poznalo tudi pri številu nesreč.
kar se tiče varnosti je po mojem glavna uvedba vinjet.
kar se tiče varnosti je po mojem glavna uvedba vinjet.
Your focus determines your reallity
LeQuack ::
Zakaj so samo mrtvi statistika? A če preživiš pa si paraplegik si pa OK in nisi del statistike? Bullshit country, bullshit people.
Quack !
sheeshkar ::
Neprilagojena hitrost je lahko vedno in je tako največkrat uporabljena. Lahko ti voziš po omejitvah, pogledaš nekam stran, ovira se pojavi na poti in ti jo prepozno opaziš ter posledično ne moreš pravočasno ustavit. Policaj napiše neprilagojena hitrost glede na okoliščine. Je malo preveč splošen izraz in ne pove kaj dosti.
Pove nam to, da je nekdo vozil prehitro glede na okoliščine. Če nekdo vozi po omejitvah, a hkrati gleda povsod, razen na cesto, vozi prehitro oz. z neprilagojeno hitrostjo (je pa zaradi vožnje po omejitvah veliko manjša možnost za nesrečo s smrtnim izidom, kot če bi vozil preko omejitev, upam, da je to jasno). Če spremljaš dogajanje okoli tebe ter voziš po omejitvah oziroma s prilagojeno hitrostjo glede na okoliščine (ovinkasto ter slabo cestišče, gost promet na avtocesti, veliko kolesarjev in pešcev blizu ceste v naselju itd.), je možnost za nesrečo s smrtnim izidom veliko manjša, kot če voziš preko omejitev oziroma z neprilagojeno hitrostjo (ker si Ayrton Senna in zate veljajo drugi zakoni fizike). Če pa me želite prepričati, da so najpogostejši krivci za nesreče s smrtnim izidom tisti, ki se držijo predpisov in vozijo v skladu z razmerami na cesti, potem pa veliko sreče pri nekomu drugemu. Glavni krivci za nesreče s smrtnim izidom so kreteni, ki vozijo preko omejitev ali prehitro glede na razmere na cestah, torej z neprilagojeno hitrostjo.
madog ::
Po veljavnem zakonu je tako ali tako vsaka nesreča posledica neprilagojene hitrosti pa ni važno ali se zgodi pri 10km/h ali pri 200+km/h....
Je pa z vsemi temi omejitvami enako kot za cigaretami, opozarjajo, predstavljajo študije kako je nevarno, število smrti je ogromno AMPAK!!! jih pa ne prepovejo prodajati, niti ni v avtomobilih omejena hitrost na 130km/h ker je pač treba dobiti denar od bencina in cigaret tako od enih kot od drugih.
V obeh primerih bi se z drugačno ureditvijo zmanjšala smrtnost in s tem povezani vsi stroški ki sledijo iz ali bolezni in smrti ali smrti direktno.
V sloveniji kjer je razlika med recimo "bogatimi" ki se vozijo z avtomobili in si lahko privoščijo znesek kazni ( jim predstavlja recimo 20% plače) in ostalimi ki živijo recimo z zneskom ki je 1x višji oziroma enak njihovi plači je tudi razlog za neprilagojene hitrosti (saj v povprečju z neprilagojeno hitrostjo vozijo v večjem številu samo iz razloga ker lahko zaradi avtov ki dovoljujejo in omogočajo bolj udobne višje hitrosti).
Kazni naj se formulirajo na :
- Vrednost avta s katerim je bila povzročena nesreča
- Osebnega dohodka odgovornega za nastanek nesreče
- Vrednost osebnega premoženja (nepremičnine + premičnine)
- .....
V kolikor bodo kazni v celotni populaciji povzročile enako bolečino ob izgubi premoženja potem lahko govorimo o poštenih kaznih, do takrat pa je vse to samo priviligiranje bogatejšega sloja in s tem segregacija naroda.
Je pa z vsemi temi omejitvami enako kot za cigaretami, opozarjajo, predstavljajo študije kako je nevarno, število smrti je ogromno AMPAK!!! jih pa ne prepovejo prodajati, niti ni v avtomobilih omejena hitrost na 130km/h ker je pač treba dobiti denar od bencina in cigaret tako od enih kot od drugih.
V obeh primerih bi se z drugačno ureditvijo zmanjšala smrtnost in s tem povezani vsi stroški ki sledijo iz ali bolezni in smrti ali smrti direktno.
V sloveniji kjer je razlika med recimo "bogatimi" ki se vozijo z avtomobili in si lahko privoščijo znesek kazni ( jim predstavlja recimo 20% plače) in ostalimi ki živijo recimo z zneskom ki je 1x višji oziroma enak njihovi plači je tudi razlog za neprilagojene hitrosti (saj v povprečju z neprilagojeno hitrostjo vozijo v večjem številu samo iz razloga ker lahko zaradi avtov ki dovoljujejo in omogočajo bolj udobne višje hitrosti).
Kazni naj se formulirajo na :
- Vrednost avta s katerim je bila povzročena nesreča
- Osebnega dohodka odgovornega za nastanek nesreče
- Vrednost osebnega premoženja (nepremičnine + premičnine)
- .....
V kolikor bodo kazni v celotni populaciji povzročile enako bolečino ob izgubi premoženja potem lahko govorimo o poštenih kaznih, do takrat pa je vse to samo priviligiranje bogatejšega sloja in s tem segregacija naroda.
Phenom II X4 955 BlackEdition|M4A87TD EVO|OCZ 2x2GB @1333MHz|Sapphire HD5770 OC
šernk ::
Pove nam to, da je nekdo vozil prehitro glede na okoliščine.
policaji bodo kot vzrok nesreče neprilagojena hitrost napisali tudi če te za ovinkom preseneti led. pa nima veze al voziš 30km/h al voziš takrat 60km/h lahko zletiš s ceste v obeh primerih bo pa policaj napisal da si vozil z neprilagojeno hitrostjo. pa ti jaz povem da 90% voznikov na naših cestah avta ni sposobnega ujeti pri 30km/h če jih preseneti poledica.
enako je s peskom sredi poletja. če bo motorist padel zaradi peska na cestišču bo avtomatsko krivda na neprilagojeni hitrosti (pa ob pravi svetlobi ga ne boš videl). Vem za precej nesreč ki so bile posledica kolesnice na vozišču (če si vedel za kolesnico si lahko šel tudi 140 skozi ovinek, če te je pa kolesnica presenetila je bilo pa že 80 nevarno (ob nepravilni reakciji si samo poletel v hrib) in nesreč je bilo tam vsako leto vsaj 10. od kar so cesto popravili ne vem če se je zgodilo 5 nesreč tam v 3 letih.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
sheeshkar ::
Po veljavnem zakonu je tako ali tako vsaka nesreča posledica neprilagojene hitrosti pa ni važno ali se zgodi pri 10km/h ali pri 200+km/h....
Govorimo o nesrečah s smrtnim izidom. Pri 10km/h je smrt skoraj nemogoča, pri 200km/h je smrt skoraj zagotovljena. In za nesreče s smrtnim izidom, ki so kvalificirane kot vožnja z neprilagojeno hitrostjo je glavni razlog prehitra vožnja.
šernk ::
aha torej:
nesreča pri 20km/h brez posledic ne more biti vzrok neprilagojena hitrost.
nesreča pri 20km/h in je otrok sredi naselja mrtev: neprilagojena hitrost!
nesreča pri 130km/h in človek odkoraka stran: spet neprilagojena hitrost ni kriva (ja poznam več ljudi, ki so jo pri hitrosti 110km/h+ odnesli brez poškodbe od avta ni ostalo pa ničesar, kot pa takih ki so se ubili),
nesreča pri 80km/h in je človek mrtev: krivda avtomatsko na neprilagojeni hitrosti.
edit:
še to, krivda za vsako prometno nesrečo je 100% neprilagojena hitrost, ker če bi imel prilagojeno potem se ne bi zabil nihče. ampak za to neprilagojeno hitrostjo je treba poiskat pravi vzrok nesreče: mobitel? šarnjenje po avtu? prižiganje cigareta? gledanje punce v minikrilu na pločniku? seveda je vse od tega težko ugotovit in pristane zadeva pod: neprilagojena hitrost...
nesreča pri 20km/h brez posledic ne more biti vzrok neprilagojena hitrost.
nesreča pri 20km/h in je otrok sredi naselja mrtev: neprilagojena hitrost!
nesreča pri 130km/h in človek odkoraka stran: spet neprilagojena hitrost ni kriva (ja poznam več ljudi, ki so jo pri hitrosti 110km/h+ odnesli brez poškodbe od avta ni ostalo pa ničesar, kot pa takih ki so se ubili),
nesreča pri 80km/h in je človek mrtev: krivda avtomatsko na neprilagojeni hitrosti.
edit:
še to, krivda za vsako prometno nesrečo je 100% neprilagojena hitrost, ker če bi imel prilagojeno potem se ne bi zabil nihče. ampak za to neprilagojeno hitrostjo je treba poiskat pravi vzrok nesreče: mobitel? šarnjenje po avtu? prižiganje cigareta? gledanje punce v minikrilu na pločniku? seveda je vse od tega težko ugotovit in pristane zadeva pod: neprilagojena hitrost...
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: šernk ()
Invictus ::
V AMZS reviji je bil enkrat članek o vzrokih za nesreče. Nekaj let nazaj ...
V Sloveniji večinoma neprilagojena hitrost, za primerjavo so pa dali Nemčijo, kjer je bilo v cirka 30% primerih krivo nevzdrževano in neustrezno vozilo. Precejšen procent je bilo tudi neustrezno in nevarno cestišče.
Če bi bili pri nas vsak toliko natančni, bi se pokazalo približno isto. Ampak najlažje je napisati neprilagojena hitrost, saj je zakon napisan precej ohlapno.
V Sloveniji večinoma neprilagojena hitrost, za primerjavo so pa dali Nemčijo, kjer je bilo v cirka 30% primerih krivo nevzdrževano in neustrezno vozilo. Precejšen procent je bilo tudi neustrezno in nevarno cestišče.
Če bi bili pri nas vsak toliko natančni, bi se pokazalo približno isto. Ampak najlažje je napisati neprilagojena hitrost, saj je zakon napisan precej ohlapno.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
solatko ::
V tej temi se zopet vidi, da je večina slovenčkov prometno nepismenih in ne dojema situacij v prometu, predvsem pa ne razlogov za nepredvidene dogodke in posledično smrti v prometu.
Prilagojena hitrost je tista, pri kateri lahko varno, brez nevarne situacije za druge udeležence, vozilo ustavimo, ne glede na tip vozila.
Pri nas pri vzrokih nesreč ni kategorij -tehnično neustrezno vozilo, neizkušenost ali neznanje voznika, neobvladanje vozila, neustrezno cestišče ali prometna signalizacija.
Primer - voznik, nadelan kot krava, se spravi prehitevat kolono vozil, avto požene do 100 ali malo ćez, pride do čelnega trčenja, bo policijski zapisnik govoril o preveiki hitrosti, niti o pijači, niti o vožnji po nasprotnem pasu, niti o oviranju prometnega toka prvega vozila v koloni.
Kriva bo hitrost in to tudi v statistiki.
Nesreča nikoli nima samo enega vzroka, le redko pa je lahko kriva prevelika hitrost, saj bi bili potem vozniki F1 ali GP, v eni sezoni mrtvi.
Seveda prometni analfabeti mastrubirate na podatke, ki jih trosi naša nesposobna policija in prometni strokovnjaki, na to, da v drugih, prometno razvitih državah, kjer jim gre dejansko za varnost in ne za polnjenje proračuna, na področju prometne varnosti dela nekaj ministrstev, inštitutov in avtomoto klubov, policija pa je zadnja med njimi in skrbi, da se dejansko odstrani za promet neprimerne, tudi kazni so za eno 0-lo v znesku nižje pri posameznih kategorijah prekrškov, razen pri dejanskih vzrokih za težke prometne nesreče - kratka varnostna razdalja in ovranje prometnega toka (iz evidenc, sicer sorazmerno nizkih kazni, izločijo stalne kršitelje te kategorije, oziroma morajo še enkrat na preizkus znanja šofiranja).
Če bi bila glavni vzrok prometnih nesreč hitrost, bi bila omejitev na AC v vseh prometno razvitih državah, ogromnih 70-80 km/h in na regionalkah še vedno hitrih 60km/h, po mestih pa vse kar je hitreje od pešcev (pa ne tekačev).
A se vi sploh zavedate, da več kot 50%-ov voznikov, drugega poklica, s tako količino znanja in sposobnosti, nebi smeli opravljati, ljudi po cestah pa lahko spravljajo v nevarnost.
Največ nesreč se zgodi zaradi napak in nepravilnega reagiranja v okviru hitrostnih omejitev, morda nekaj %-ov nad.
Je vam jasno, da kolesar ali pešec, ki izven naselja zapelje ali stopi pred vozilo, ki pelje dovoljenih 90 km/h, nimata niti najmanjše šanse za preživetje, pa voznik po cpp ni nič kriv, ga bodo pa naredili krivega policaji, ker ni prilagodil vožnjo razmeram na cesti.
Koliko bo mrtvih v določenih državah, je odvisno od veliko več dejavnikov, kot je hitrost. Na socialno sliko nihče ne gleda, na stanje cest tudi ne, na vzdržavanje vozil vsak posameznik, kolikor ima denarja (sprememba zakona v smer, da bi pooblaščen mehanik odgovarjal za stanje vozila, recimo), da ne govorimo o psihofizični sposobnosti upravljanja vozil, zaradi zdravstvenih ali odvisniških težav (lečeči zdravnik bi moral imeti pravico, pacientu prepovedati upravljanje vozila, v času zdravljenja,....).
Sedaj se zdravniško spričevalo naredi pri opravljanju izpita (pri zdravstveni ustanovi, ki ne skrbi za zdravje teh ljudi - torej večinoma administrativno iz kartoteke) in potem to velja v pozno starost, med tem pa ima tak voznik lahko nekaj srčnih infarktov, je močen odvisnik od opojnih substanc, ima skoraj nedelujočo hrbtenico, obolenje mišic, duševne težave,.......... in to nikogar ne briga, ravno tako pa se ta stanja ne preiščejo v primeru nesreče, razen pri najtežjih, ko pa je že prepozno, saj ga je tak voznik sral že pred povzročitvijo.
Vsi se zapičite v hitrost, nihče pa v neznanje, nezbranost, upravljanje drugih aktivnosti med vožnjo,......
Res ste prometni analfabeti in vam ni pomoči.
Prilagojena hitrost je tista, pri kateri lahko varno, brez nevarne situacije za druge udeležence, vozilo ustavimo, ne glede na tip vozila.
Pri nas pri vzrokih nesreč ni kategorij -tehnično neustrezno vozilo, neizkušenost ali neznanje voznika, neobvladanje vozila, neustrezno cestišče ali prometna signalizacija.
Primer - voznik, nadelan kot krava, se spravi prehitevat kolono vozil, avto požene do 100 ali malo ćez, pride do čelnega trčenja, bo policijski zapisnik govoril o preveiki hitrosti, niti o pijači, niti o vožnji po nasprotnem pasu, niti o oviranju prometnega toka prvega vozila v koloni.
Kriva bo hitrost in to tudi v statistiki.
Nesreča nikoli nima samo enega vzroka, le redko pa je lahko kriva prevelika hitrost, saj bi bili potem vozniki F1 ali GP, v eni sezoni mrtvi.
Seveda prometni analfabeti mastrubirate na podatke, ki jih trosi naša nesposobna policija in prometni strokovnjaki, na to, da v drugih, prometno razvitih državah, kjer jim gre dejansko za varnost in ne za polnjenje proračuna, na področju prometne varnosti dela nekaj ministrstev, inštitutov in avtomoto klubov, policija pa je zadnja med njimi in skrbi, da se dejansko odstrani za promet neprimerne, tudi kazni so za eno 0-lo v znesku nižje pri posameznih kategorijah prekrškov, razen pri dejanskih vzrokih za težke prometne nesreče - kratka varnostna razdalja in ovranje prometnega toka (iz evidenc, sicer sorazmerno nizkih kazni, izločijo stalne kršitelje te kategorije, oziroma morajo še enkrat na preizkus znanja šofiranja).
Če bi bila glavni vzrok prometnih nesreč hitrost, bi bila omejitev na AC v vseh prometno razvitih državah, ogromnih 70-80 km/h in na regionalkah še vedno hitrih 60km/h, po mestih pa vse kar je hitreje od pešcev (pa ne tekačev).
A se vi sploh zavedate, da več kot 50%-ov voznikov, drugega poklica, s tako količino znanja in sposobnosti, nebi smeli opravljati, ljudi po cestah pa lahko spravljajo v nevarnost.
Največ nesreč se zgodi zaradi napak in nepravilnega reagiranja v okviru hitrostnih omejitev, morda nekaj %-ov nad.
Je vam jasno, da kolesar ali pešec, ki izven naselja zapelje ali stopi pred vozilo, ki pelje dovoljenih 90 km/h, nimata niti najmanjše šanse za preživetje, pa voznik po cpp ni nič kriv, ga bodo pa naredili krivega policaji, ker ni prilagodil vožnjo razmeram na cesti.
Koliko bo mrtvih v določenih državah, je odvisno od veliko več dejavnikov, kot je hitrost. Na socialno sliko nihče ne gleda, na stanje cest tudi ne, na vzdržavanje vozil vsak posameznik, kolikor ima denarja (sprememba zakona v smer, da bi pooblaščen mehanik odgovarjal za stanje vozila, recimo), da ne govorimo o psihofizični sposobnosti upravljanja vozil, zaradi zdravstvenih ali odvisniških težav (lečeči zdravnik bi moral imeti pravico, pacientu prepovedati upravljanje vozila, v času zdravljenja,....).
Sedaj se zdravniško spričevalo naredi pri opravljanju izpita (pri zdravstveni ustanovi, ki ne skrbi za zdravje teh ljudi - torej večinoma administrativno iz kartoteke) in potem to velja v pozno starost, med tem pa ima tak voznik lahko nekaj srčnih infarktov, je močen odvisnik od opojnih substanc, ima skoraj nedelujočo hrbtenico, obolenje mišic, duševne težave,.......... in to nikogar ne briga, ravno tako pa se ta stanja ne preiščejo v primeru nesreče, razen pri najtežjih, ko pa je že prepozno, saj ga je tak voznik sral že pred povzročitvijo.
Vsi se zapičite v hitrost, nihče pa v neznanje, nezbranost, upravljanje drugih aktivnosti med vožnjo,......
Res ste prometni analfabeti in vam ni pomoči.
Delo krepa človeka
Invictus ::
Primer - voznik, nadelan kot krava, se spravi prehitevat kolono vozil, avto požene do 100 ali malo ćez, pride do čelnega trčenja, bo policijski zapisnik govoril o preveiki hitrosti, niti o pijači, niti o vožnji po nasprotnem pasu, niti o oviranju prometnega toka prvega vozila v koloni.
Kriva bo hitrost in to tudi v statistiki.
Ta je čisto lep primer ...
Kriva bo neprilagojena hitrost in prehitevanje v škarje. Ostalih dejavnikov ne bodo preverjali ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
sheeshkar ::
Res zanimivo, kako so nekateri postali eksperti v odkrivanju vseh možnih razlogov in napak pri interpretaciji vzrokov za smrtne nesreče in ravno ti v podobnih temah zagovarjajo "dinamične" in "fleksibilne" vožnje. Ste navadni kreteni, ki svojo divjanje na cestah opravičujete z napakami drugih, dejstvo pa kljub vašim semantičnim akrobacijam in preusmerjanjem pozornosti ostaja samo eno - divjaki ste poleg pijancev največja nevarnost na naših cestah (in ste tudi najpogostejši vzrok za smrtne žrtve). Niste edina nevarnost, ste pa poleg pijancev največja in resnično upam, da že jutri naletite na kakšnega policaja, ki vam bo za vedno vzel vozniško.
Ja, kreteni smo pa tisti, ki zagovarjamo varno vožnjo po predpisih in omejitvah ter opozarjamo, da za volanom nihče nima nadnaravnih sposobnosti, tisti, ki ne doživimo živčnega zloma, ko srečamo počasnejše voznike in jih potem na forumih razglašamo za glavne krivce pri nesrečah, policaji, ki preiskujejo vzroke nesreč (ker ste očitno bolj usposobljeni oziroma veliko več veste o PRAVIH vzrokih) in čez statistiko, ki se ne strinja z vašimi debilnimi pogledi.
Pa tudi če predpostavimo, da imate imbecili prav in prehitra vožnja ni med največjimi krivci za preveliko število smrtnih žrtev na naših cestah - kako za vraga to opravičuje vožnjo preko omejitev oziroma vaše "dinamično fleksibilne" vožnje?
Ja, kreteni smo pa tisti, ki zagovarjamo varno vožnjo po predpisih in omejitvah ter opozarjamo, da za volanom nihče nima nadnaravnih sposobnosti, tisti, ki ne doživimo živčnega zloma, ko srečamo počasnejše voznike in jih potem na forumih razglašamo za glavne krivce pri nesrečah, policaji, ki preiskujejo vzroke nesreč (ker ste očitno bolj usposobljeni oziroma veliko več veste o PRAVIH vzrokih) in čez statistiko, ki se ne strinja z vašimi debilnimi pogledi.
Pa tudi če predpostavimo, da imate imbecili prav in prehitra vožnja ni med največjimi krivci za preveliko število smrtnih žrtev na naših cestah - kako za vraga to opravičuje vožnjo preko omejitev oziroma vaše "dinamično fleksibilne" vožnje?
šernk ::
in čez statistiko, ki se ne strinja z vašimi debilnimi pogledi.
statistika se ne strinja samo v Sloveniji z nami, ker se pač vzrokov za nesrečo sploh ne razišče (pa to vem iz prve roke, ker se je iz: ne vem zakaj sem zletela iz ovinka na policijskem zapisniku znašlo: neprilagojena hitrost - osebno bi pa prej rekel zaradi slabosti, kot pa hitrosti)
mene prehitri vozniki pač skoraj ne ogrožajo pa se vozim po eni najbolj nevarnih odsekov v Sloveniji. Me pa ogrožajo pijani, ljudje ki gledajo v telefon, ljudje ki ne vedo čemu so namenjena vzratna ogledala, ljudje ki ne znajo voziti skozi krožna, itd...Res da me tej najbrž ne bodo ubili ampak večkrat moram reševat zajebe takšnih kot pa zajebe prehitrih.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
korenje3 ::
največ nesreč na cestah je zaradi nesposobnih ljudi, ne pa zaradi ljudi, ki gledajo da vozijo tako kot kaže prometni znak. prometni znaki so zaradi nesposobnih ljudi, sam večini tudi to ne pomaga.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Baja ::
po mojem mnenju je na cestah dosti preveč nesposobnih voznikov in zaradi tega prihaja na koncu do smrtnih žrtev. nesposobni so pač zaradi večih razlogov. alkohol, mladost, starost, vozijo kot da so sami na cesti, ne gledajo niti naprej, ne da bi slučajno pogledal nazaj preden zabremza na polno in zavije iz skrajno desnega pasa na pas za zavijanje levo, potem imaš konstantneze, ki vozijo 60km/h v, in izven naselja. videl sem tipa ki je na enopasovnem krožnem ustavil (seveda brez 4 smerokazov) in gledal zemljevid ??? potem so tu še izsiljevalci, ki vzame prednost obem smerem, samo zato da cez 10m spet zavije levo, ker ne more pocakati 20s 10m nazaj???, za večino kolesarjev avtomobili tako ne obstajajo, vozišče je nazmes, da se slučajno ne zaletijo med sabo, pešči so isti (večina). kolesarji tudi radi vozijo po desnem pasu proti tebi (ob prazni kolesarski stezi zraven-ki seveda teče v drugo smer)??? verjetno sem še kaj pozabil.
in to vse pri mojih slabih 5k km na leto. dejansko rajsi fizično delam 12h kot pa se eno uro peljem po mestu/regionalki.
enostavne rešitve ni, bi pa za izločanje nesposobnih voznikov iz prometa moralo biti zadolženih več inštitucij. kot je napisal nekdo pred mano, policija je zadnja taka.
moja malenkost
in to vse pri mojih slabih 5k km na leto. dejansko rajsi fizično delam 12h kot pa se eno uro peljem po mestu/regionalki.
enostavne rešitve ni, bi pa za izločanje nesposobnih voznikov iz prometa moralo biti zadolženih več inštitucij. kot je napisal nekdo pred mano, policija je zadnja taka.
moja malenkost
scipascapa ::
[D]emon ::
@Baja: boljsi je tisti ... "Kad umres, ti ne znas da si umro i nije ti tesko. Tesko je drugima. Isto je i kad si glup."
@scipascapa: je ze bilo linkano.
@scipascapa: je ze bilo linkano.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
AC_DC ::
Visoke kazni so dost upočasnile voznike, kot tudi novejši bolj varni avti.
Če bi jih zvišali na milijon bi bilo še bolj varno.
Ali 2 milijona, ziher je ziher.
Fail logika.
A se vam res zdi tak problem 100 mrtvih na cestah in ogromno resorsov za preventivo nadzor idr., medtem ko slabih 500 samomorov na leto ne omenjamo sploh. Ne preprecujemo, ne izvajamo preventive itd. http://www.rtvslo.si/mmc-priporoca/lani...
Tu ni denarja zadaj (in raznih agencij & prometnih strokovnjakov) .
Neprilagojena hitrost je najpogostejši razlog smrtnih nesreč, kar kažejo tudi ti podatki. Kako si torej prišel do sklepa, da vožnja z višjo hitrostjo ni največji krivec?
Neprilagojena hitrost ni enako višja hitrost.
Policija vedno napiše vzrok neprilagojena hitrost kadar se jim ne ljubi ugotavljati pravih razlogov nesreče, ali pa se mu mudi domov, ker je konec šihta. Neprilagojena hitrost je lahko tudi vožnja z 10 km/h.
Pa ja ne mislite da je naša policija temeljita pri iskanju vzrokov nesreče?
Policija sploh ni usposobljena za ugotavljanje vzrokov nesreč, to lahko delajo samo sodni izvedenci prometne stroke.
Njihova ugotovitev je vredna malo več kot laično mnenje in še to samo zato, ker imajo dostop do scene.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: AC_DC ()
solatko ::
sheeshkar - Najprej se poduči kaj pomenita pojma dinamična in defenzivna vožnja, potem boš zrel za debato o prometu. Dokler ti osnovni pojmi niso jasni, se raje vzdrži vsakršnih komentarjev, ker razen med analfabeti, ne boš požel pohval.
Dinamično pomeni, da ne čakaš minuto pred semaforjem, ko že gori zelena luč, da potegneš iz mesta normalno in se čimprej približaš hitrosti, ki je dovoljena na odseku, da se voziš s hitrostjo čim bližje dovoljeni, da ne cincaš pri prehitevanju, da ne zaviraš, pred vsakim ovinkom,..........
Defenzivni način vožnje pa pomeni to, da paziš na vse druge udeležence v prometu in po možnosti popravljaš njihove napake.
Lahko ti iz dolgoletnih izkušenj povem, da v situaciji, ko sem prvi na semaforju, pridobim takoj 100m prednosti, brez, da bi prekršil eno črko zakona, po 500 metrih pa po navadi tisti, ki za menoj spijo nasemaforju, padejo mimo mene z vsaj 20 km, preko omejitve. Na naslednjem semaforju pa ista slika, jaz na desnem pasu tip na levem in zopet je v prvih sekundah 100 m prednosti, potem pa me že po 200 m prehiti s še večjo hitrostjo. Če ne ujamemo zeleni val, se zgodba ponavlja pri čisto vsakem semaforju.
Če bi vsi potegnili naenkrat, bi križišče prevozilo 15 voznikov in peti v koloni, bi imel pri semaforju dovoljenih 50 ali 60 ali 70km/h, tako pa gredo v zeleno 3-4-je vozniki, potem pa obvezno vsaj še dva v rdečo.
In taki idioti, kot sem jaz, vsakodnevno rešujemo take idiote, kot si ti.
Govorim pa o vožnji po predpisih, ne o divjanju na ravni odprti cesti ob lepem sončnem vremenu.
Mimogrede - današnja nesreča se je zgodila zaradi neobvladanja motorja, torej premalo znanja ali nezbranost,..., ne pa zaradi neprilagojene hitrosti.
Vsaka hitrost je neprilagojena, če vozila ne obvladamo, vzrok za nesrečo pa je ravno to - precenitev svojih zmožnosti, zaradi pomanjkanja izkušenj.
Morda sploh ni prekoračil dovoljene hitrosti, vprašanje je tudi, kakšno je bilo njegovo psihofizično stanje in seveda tehnična izpravnost motorja, pa tudi stanje ceste (seveda pri nas cestarji ne odgovarjajo za slabo stanje, če prav država veselo pobira uporabnino za ceste pri registraciji vozil, torej računa za nekaj, kar ne nudi).
AC_DC - Novejši avti so kvečjemu vzrok za višje hitrosti, ki jih vozilo doseže bistveno prej, kot s starimi škatlami - fičo do sto 30-40 sekund, clio 10-13sekund.
Je pa veliko štalo na cesti naredilo prodajanje varnih vozil, če bi vsak prodajalec, kupcu povedal, da je ravnokar plačal za zelo nevaren stroj, v katerem lahko umreš ali koga ubiješ, bi vozniki vozili veliko previdneje in nebi počeli vseh neumnosti (telefoniranje, ukvarjanje s sopotniki, štelanjem radia,....), namesto vozili.
Dinamično pomeni, da ne čakaš minuto pred semaforjem, ko že gori zelena luč, da potegneš iz mesta normalno in se čimprej približaš hitrosti, ki je dovoljena na odseku, da se voziš s hitrostjo čim bližje dovoljeni, da ne cincaš pri prehitevanju, da ne zaviraš, pred vsakim ovinkom,..........
Defenzivni način vožnje pa pomeni to, da paziš na vse druge udeležence v prometu in po možnosti popravljaš njihove napake.
Lahko ti iz dolgoletnih izkušenj povem, da v situaciji, ko sem prvi na semaforju, pridobim takoj 100m prednosti, brez, da bi prekršil eno črko zakona, po 500 metrih pa po navadi tisti, ki za menoj spijo nasemaforju, padejo mimo mene z vsaj 20 km, preko omejitve. Na naslednjem semaforju pa ista slika, jaz na desnem pasu tip na levem in zopet je v prvih sekundah 100 m prednosti, potem pa me že po 200 m prehiti s še večjo hitrostjo. Če ne ujamemo zeleni val, se zgodba ponavlja pri čisto vsakem semaforju.
Če bi vsi potegnili naenkrat, bi križišče prevozilo 15 voznikov in peti v koloni, bi imel pri semaforju dovoljenih 50 ali 60 ali 70km/h, tako pa gredo v zeleno 3-4-je vozniki, potem pa obvezno vsaj še dva v rdečo.
In taki idioti, kot sem jaz, vsakodnevno rešujemo take idiote, kot si ti.
Govorim pa o vožnji po predpisih, ne o divjanju na ravni odprti cesti ob lepem sončnem vremenu.
Mimogrede - današnja nesreča se je zgodila zaradi neobvladanja motorja, torej premalo znanja ali nezbranost,..., ne pa zaradi neprilagojene hitrosti.
Vsaka hitrost je neprilagojena, če vozila ne obvladamo, vzrok za nesrečo pa je ravno to - precenitev svojih zmožnosti, zaradi pomanjkanja izkušenj.
Morda sploh ni prekoračil dovoljene hitrosti, vprašanje je tudi, kakšno je bilo njegovo psihofizično stanje in seveda tehnična izpravnost motorja, pa tudi stanje ceste (seveda pri nas cestarji ne odgovarjajo za slabo stanje, če prav država veselo pobira uporabnino za ceste pri registraciji vozil, torej računa za nekaj, kar ne nudi).
AC_DC - Novejši avti so kvečjemu vzrok za višje hitrosti, ki jih vozilo doseže bistveno prej, kot s starimi škatlami - fičo do sto 30-40 sekund, clio 10-13sekund.
Je pa veliko štalo na cesti naredilo prodajanje varnih vozil, če bi vsak prodajalec, kupcu povedal, da je ravnokar plačal za zelo nevaren stroj, v katerem lahko umreš ali koga ubiješ, bi vozniki vozili veliko previdneje in nebi počeli vseh neumnosti (telefoniranje, ukvarjanje s sopotniki, štelanjem radia,....), namesto vozili.
Delo krepa človeka
solatko ::
Se bo zgodilo s satelitskim cestninjenjem, komaj čakam, da bom lahko na AC spet večkrat malo bolj na gas pritisnil in nikogar ogrožal pri tem, saj se bo večina, zopet preselila na regionalke.
Če se le da, se sedaj AC izogibam.
Če se le da, se sedaj AC izogibam.
Delo krepa človeka
LeQuack ::
Mene bolj kot osebni avtomobili motijo tovornjaki. Ljubljanska obvoznica jih je polna, ker se sekajo štirje kraki. Na vsakih 100m kamion, to se mi ne zdi normalno. A so cestnine za tovornjake pri nas res toliko poceni al kaj. Omejeni so na 90 kmh, tako da ali voziš največ 90 po voznem ali pa moraš skoz prehitevati. Poleg tega predstavljajo dosti večjo nevarnost ob trku, omejujejo vidljivost zaradi dolžine in višine itd.
Quack !
LeQuack ::
No shit sherlock, ampak tovornjaki po vsej verjetnosti ne vozijo iz enega konca LJ na drugi.
Quack !
GrimReaper ::
Res, prevelika hitrost je danes na cestah problem. To bo, ja.
Drugače povsem zastopim ljudi da vozijo 60 po ravni cesti, če gredo pa samo do Hoferja in nazaj domov, in se jim tudi znam prilagodit (res pa da prav druge izbire nimaš ob nasprotnem prometu, razen neumnosti kot so vožnja na odbijaču in trobljenje).
Ampak wtf, če vidiš da se ti nekdo zadaj približuje, boš pa vseeno potegnil vsaj na 80. To mislim da se na cesti najbolj manjka, uvidevnosti do ostalih.
Če me na enaki cesti prehiti en Clio RS in doseže 160 me pa niti ne moti tolk kot nekatere tukaj. Ampak takih je 0,01%, prepočasnih pa 60-80%.
In prehiter voznik mene še ni spravljal v nevarnost, so pa počasni precej nevarni s svojimi izsiljevanji prednosti in ostalimi bedastočami. Pa tudi če ti kdo pride v škarje, ima po vsej verjetnosti počasen avto (seveda se to na splošno ne dogaja, ampak prejšnji teden sta bila pa dva zapored), ki med prehitevanjem ne preseže 80-90.
Spremenit pa ne moreš ne ene ne druge, tako da je brezveze neki jamrat.
Podobno, s tem da sam nimam tolk strahu pred samo vožnjo, ampak sem zaradi bedarij ostalih udeležencev vseeno raje čim manj na cesti.
Recimo samo da greš do prve trgovine, pa doživiš kakšno bedarijo, ali od pešca, ali kolesarja ali avtomobilista.
V praksi ima večina teh "Cliotov" 30s do 80, do 100 pa sploh ne pridejo.
Drugače povsem zastopim ljudi da vozijo 60 po ravni cesti, če gredo pa samo do Hoferja in nazaj domov, in se jim tudi znam prilagodit (res pa da prav druge izbire nimaš ob nasprotnem prometu, razen neumnosti kot so vožnja na odbijaču in trobljenje).
Ampak wtf, če vidiš da se ti nekdo zadaj približuje, boš pa vseeno potegnil vsaj na 80. To mislim da se na cesti najbolj manjka, uvidevnosti do ostalih.
Če me na enaki cesti prehiti en Clio RS in doseže 160 me pa niti ne moti tolk kot nekatere tukaj. Ampak takih je 0,01%, prepočasnih pa 60-80%.
In prehiter voznik mene še ni spravljal v nevarnost, so pa počasni precej nevarni s svojimi izsiljevanji prednosti in ostalimi bedastočami. Pa tudi če ti kdo pride v škarje, ima po vsej verjetnosti počasen avto (seveda se to na splošno ne dogaja, ampak prejšnji teden sta bila pa dva zapored), ki med prehitevanjem ne preseže 80-90.
Spremenit pa ne moreš ne ene ne druge, tako da je brezveze neki jamrat.
in to vse pri mojih slabih 5k km na leto. dejansko rajsi fizično delam 12h kot pa se eno uro peljem po mestu/regionalki.
Podobno, s tem da sam nimam tolk strahu pred samo vožnjo, ampak sem zaradi bedarij ostalih udeležencev vseeno raje čim manj na cesti.
Recimo samo da greš do prve trgovine, pa doživiš kakšno bedarijo, ali od pešca, ali kolesarja ali avtomobilista.
AC_DC - Novejši avti so kvečjemu vzrok za višje hitrosti, ki jih vozilo doseže bistveno prej, kot s starimi škatlami - fičo do sto 30-40 sekund, clio 10-13sekund.
V praksi ima večina teh "Cliotov" 30s do 80, do 100 pa sploh ne pridejo.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
krneki0001 ::
GrimReaper je izjavil:
Ampak wtf, če vidiš da se ti nekdo zadaj približuje, boš pa vseeno potegnil vsaj na 80. To mislim da se na cesti najbolj manjka, uvidevnosti do ostalih.
Pa si ti mogočer opazil, da ljudje v ogledala sploh ne gledajo več? Se pripelješ za njim po avtocesti. Ti voziš 130, on 110. Pa se mu približuješ in tip je sam na prehitevalnem pasu, pa se ne bo umaknil. Te niti ne vidi. Ko se pa na trobljo obesiš, pa skor na odstavnega zapelje, ker se tok ustraši avta za sabo.
SuperVeloce ::
Pove nam to, da je nekdo vozil prehitro glede na okoliščine.
policaji bodo kot vzrok nesreče neprilagojena hitrost napisali tudi če te za ovinkom preseneti led. pa nima veze al voziš 30km/h al voziš takrat 60km/h lahko zletiš s ceste v obeh primerih bo pa policaj napisal da si vozil z neprilagojeno hitrostjo. pa ti jaz povem da 90% voznikov na naših cestah avta ni sposobnega ujeti pri 30km/h če jih preseneti poledica.
enako je s peskom sredi poletja. če bo motorist padel zaradi peska na cestišču bo avtomatsko krivda na neprilagojeni hitrosti (pa ob pravi svetlobi ga ne boš videl). Vem za precej nesreč ki so bile posledica kolesnice na vozišču (če si vedel za kolesnico si lahko šel tudi 140 skozi ovinek, če te je pa kolesnica presenetila je bilo pa že 80 nevarno (ob nepravilni reakciji si samo poletel v hrib) in nesreč je bilo tam vsako leto vsaj 10. od kar so cesto popravili ne vem če se je zgodilo 5 nesreč tam v 3 letih.
Tole bo povsem držalo. Poznam kar par takšnih odsekov, kjer se lahko nekdo, ki pozna cesto in razmere glede na letne čase in obvlada vozilo, je skoncentriran itd... pelje povsem kontrolirano precej hitreje, kot nekdo ki ne pozna ceste, brez ene "panike" čez vsa leta. Ko se recimo pripelje nekdo, ki odseka ne pozna, se pa pogosto dogajajo nepredvidene situacije. Na srečo marsikdaj brez nesreč, ampak ko se nesreča zgodi, se nihče ne spotakne ob spremenljive razmere praktično vsak meter ceste. Včasih bi bilo bolje, da bi se vozili po makadamu. Ko bomo na teh statistikah videli 5% nesreč z vzrokom nevarnega in neprimernega vozišča, bo to državni praznik in vseslovensko rajanje.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Alkohol in vožnja. Nekdo je spet upal, da se bo "izmazal" (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 18342 (15286) | Mare2 |
⊘ | Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34528 (28756) | bluefish |
» | Takojšen odvzem motorja (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 25773 (20092) | solatko |
⊘ | Klub Počasni voznik (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Loža | 82525 (75225) | Gandalfar |