» »

Takojšen odvzem motorja

Takojšen odvzem motorja

1 2
3
»

nejcek74 ::

bajsibajsi je izjavil:

Najbolj pogosta starost smrtno ponesrecenih motoristov je 22 in 23 let.

mmm, nam so na solanju varne voznje na Vranskem razlozili da ne, najbolj pogosta zrtev je moski srednjih let s petimi leti vozniskih izkusenj. Btw, nekako moja kategorija :)
Ma saj niti ni tako pomebno in med motoristi je res kar velik delez tistih, ki si prometno varnost in upostevanje predpisov razlagajo po svoje (hitrost, voznja cez polno crto, dolge luci, prehrupni izpuh) samo redkvica je pa poosebil drugi pol voznikov avtomobilov, tistih, ki se niti ne zavedajo, da njihova nepozornost prav tako ogroza druge.

Aston_11 ::

solatko je izjavil:

da le nekaj %-ov voznikov vozi nad omejitvijo in, da redki od teh tudi povzročijo prometno nesrečo, je logično, da se jih večina zgodi pri hitrostih, ki ne presegajo omejitve.
Proof is z puding? Večina jih vozi nad omejitvijo, le nekaj % jih vozi pod omejitvijo, nekaj % pa tam vmes. Po tvoji logiki, ki je seveda napačna, se torej večina zgodi pri histrostih večjih od omejitve. Proof iz z puding. Ma kakšne klatiš, v enem stavku, celo...

Dejstvo je, da velika večina motoristov sodi med agresivnejše udeležence v prometu, ker ceste uporabljajo izključno za svoj hobi z motorjem, ki ga večina sploh ne obvlada. Razen genij na tem forumu. Pa da ropota, zdeluje ovinke in da se bajsi meni o konjih, pa kako je polagal ovinke, večino pa ne briga popolnoma za avtomobiliste, kolesarje in pešce. So pa tudi izjeme, svaka jim čast, ravno tako kot nekaterim avtomobilistom, vendar so ti redki kot lastovke pozimi.
Potem bi se čudili, da je treba to nevarno orožje nemudoma odvzeti? Prav nič.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

bajsibajsi ::

fikus_ je izjavil:

Bajsibajsi, ravno prejšnji teden sem dal dvema motoristoma prednost, da sta prehitevanje v škarje zvozila brez nesreče!
Tako, da ne piši na pamet, obstajajo policijske statistike.


Ne pisem na pamet. Se strinjam, obstaja statistika. Preveri jo.

bajsibajsi ::

nejcek74 je izjavil:

bajsibajsi je izjavil:

Najbolj pogosta starost smrtno ponesrecenih motoristov je 22 in 23 let.

mmm, nam so na solanju varne voznje na Vranskem razlozili da ne, najbolj pogosta zrtev je moski srednjih let s petimi leti vozniskih izkusenj. Btw, nekako moja kategorija :)
Ma saj niti ni tako pomebno in med motoristi je res kar velik delez tistih, ki si prometno varnost in upostevanje predpisov razlagajo po svoje (hitrost, voznja cez polno crto, dolge luci, prehrupni izpuh) samo redkvica je pa poosebil drugi pol voznikov avtomobilov, tistih, ki se niti ne zavedajo, da njihova nepozornost prav tako ogroza druge.


Ne bo drzalo, razen CE se je v zadnjih letih statistika mocno spremenila; kar pa dvomim. Do pred letom 2010 je veljalo, da je najbolj pogosta starost smrtno ponesrecenih motoristov med 22 in 23 letom. Zelo visoka pa vse do 30 oz. 40 leta. Po 50 letu se je smrtnost, v primerjavi z 20 - 40 letom, razpolovila.

Res pa je da smo zadnji dve leti precej "poslusali" o primerih nesrec s smrtnim izidom starejsih motoristov.

edit/
V bistvu bo kar drzalo, saj moski srednjih leti ne pomeni 50, 60,.., letnik, mar ne? :)

Zgodovina sprememb…

nejcek74 ::

Ja, tam okoli stirideset, malo cez se mi zdi.

Aston, ti tudi prevec posplosujes. V Sloveniji je registriranih cez 55.000 motorjev. Vecina njihovih voznikov NI agresivnih divjakov, kot ti trdis. Bi bil malce drug feeling cez vikende na cesti, ce bi bilo tako.
*ampak ocitno ste skupaj s solatkotom in redkvico ustanovili nakladaski klub kjer projecirate svoje predstave drug na drugega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nejcek74 ()

fikus_ ::

"Ne pisem na pamet. Se strinjam, obstaja statistika. Preveri jo.

Ce navajaš podatke, je dobro da navedeš še vir. Ne bom jaz iskal za tebe!

bajsibajsi ::

Smesen si. Ne bos ti iskal zame?!?! Saj poskusas ti demantirati mojo trditev. Trditev, ki zagotovo drzi (vsaj v obdobju pred letom 2010). Ampak zagotovo imas ti prav. Saj sta te, nenazadnje, dva motorista izsilila, mar ne? Tako lahko lakomno ovrzes mojo trditev, ki sloni na znanih in preverljivih podatkih:

bajsibajsi je izjavil:

Dejstvo je, da je za preko 50% nesrec s smrtnim izidom motorista glavni vzrok NEUPOŠTEVANJE PRAVIL PREDNOSTI s strani nekoga drugega! Po domace povedano, motorista izsili drug udelezenec v prometu; najveckrat voznik osebnega avtomobila.

Najpogostejsi vzrok za nesrece motoristov pa je - jasno - neprilagojena hitrost. Frekvenca je najvisja med 30 in 40 letom starosti.

Zgodovina sprememb…

St235 ::

bajsibajsi je izjavil:

Smesen si. Ne bos ti iskal zame?!?! Saj poskusas ti demantirati mojo trditev. Trditev, ki zagotovo drzi (vsaj v obdobju pred letom 2010). Ampak zagotovo imas ti prav. Saj sta te, nenazadnje, dva motorista izsilila, mar ne? Tako lahko lakomno ovrzes mojo trditev, ki sloni na znanih in preverljivih podatkih:

bajsibajsi je izjavil:

Dejstvo je, da je za preko 50% nesrec s smrtnim izidom motorista glavni vzrok NEUPOŠTEVANJE PRAVIL PREDNOSTI s strani nekoga drugega! Po domace povedano, motorista izsili drug udelezenec v prometu; najveckrat voznik osebnega avtomobila.

Najpogostejsi vzrok za nesrece motoristov pa je - jasno - neprilagojena hitrost. Frekvenca je najvisja med 30 in 40 letom starosti.

Trditev, ki temelji na lastni avtoriteti in je nisi pripravljen podkrepiti z viri je pac nicvredna. Ce postavis trditev je podpri z konkretnim virom, drugace si navaden solatko.

bajsibajsi ::

St235 je izjavil:

bajsibajsi je izjavil:

Smesen si. Ne bos ti iskal zame?!?! Saj poskusas ti demantirati mojo trditev. Trditev, ki zagotovo drzi (vsaj v obdobju pred letom 2010). Ampak zagotovo imas ti prav. Saj sta te, nenazadnje, dva motorista izsilila, mar ne? Tako lahko lakomno ovrzes mojo trditev, ki sloni na znanih in preverljivih podatkih:

bajsibajsi je izjavil:

Dejstvo je, da je za preko 50% nesrec s smrtnim izidom motorista glavni vzrok NEUPOŠTEVANJE PRAVIL PREDNOSTI s strani nekoga drugega! Po domace povedano, motorista izsili drug udelezenec v prometu; najveckrat voznik osebnega avtomobila.

Najpogostejsi vzrok za nesrece motoristov pa je - jasno - neprilagojena hitrost. Frekvenca je najvisja med 30 in 40 letom starosti.

Trditev, ki temelji na lastni avtoriteti in je nisi pripravljen podkrepiti z viri je pac nicvredna. Ce postavis trditev je podpri z konkretnim virom, drugace si navaden solatko.


Bom, ko bos ti ovrgel mojo trditev.

bajsibajsi ::

Z zgresenimi domnevami sta opletala zgolj ti in "fikus". Sam sem podal povsem legitimna in znana statisticna dejstva in bil, od povsem tocnega podatka, oddaljen le za toliko, za kolikor sem zelel prizanesti pogosto slaboumnim custvom izsiljevalskih udelezencev v prometu. Dejansko je pravi podatek precej visji; s priblizkom 60 procentom.

Sam sem jasno odgovoril na fikusovo blodnjo osnovano zgolj na njegovih subjektivnih izkusnjah iz dveh primerov.

bajsibajsi je izjavil:

fikus_ je izjavil:

Bajsibajsi, ravno prejšnji teden sem dal dvema motoristoma prednost, da sta prehitevanje v škarje zvozila brez nesreče!
Tako, da ne piši na pamet, obstajajo policijske statistike.


Ne pisem na pamet. Se strinjam, obstaja statistika. Preveri jo.


Pa se kljub temu se vedno nista potrudila zavreci mojo trditev. V kolikor te podatek zanima, ga bos preveril sam.

Zgodovina sprememb…

fikus_ ::

Ajde bajsi bajsi, nekaj za branje:
"Žerjal je poudaril, da bodo policisti Postaje prometne policije Celje v tem letu nadaljevali z aktivnostmi za večjo varnost voznikov enoslednih vozil in sicer:


oz nadzori nad večkratnimi kršitelji - vozniki enoslednih motornih vozil,
oz meritvami hitrosti z merilniki hitrosti na izpostavljenih delih cest,
os kontrolo tehnične brezhibnosti enoslednih vozil in morebitne predelave vozila,
os kontrolo upoštevanja prometne signalizacije,
os kontrolo uporabe zaščitne čelade,
os preverjanjem psihofizičnega stanja voznikov ter
oIzvajanjem aktivnosti ob javnih prireditvah, ki jih organizirajo moto klubi"

Še nekaj linkov:
http://www.policija.si/index.php/statis...
https://www.dnevnik.si/tag/prometne%20n...
http://www.varna-pot.si/si/335/cat33/Pr...

Pa še to: Pa še tu, kljub temu, da npr. motoristi, kolesarji, pešci v primeru prometne nesreče potegnejo kratko, mnogim ne potegne, da bi sami ravnali bolj samozaščitno v smislu opazovanja prometa okrog sebe. Tako npr. peščci bulijo v telefon in gredo čez prehod ne da bi pogledali na cesto, podobno kolesarji, motoristi prehitevajo kolono, čeprav nasproti vozijo avtomobili, . . .
Nekateri se ne obnašajo tako, tiste ne mečem v isti koš. Vsak mora poskrbeti za svojo varnost in se tako obnašati, da ne ogroža druge. Ceste so za vse enake (bolj ali manj luknjaste), tako da se izgovarjati na to, ni pravi način.

bajsibajsi ::

fikus_ je izjavil:

Ajde bajsi bajsi, nekaj za branje:.. bla bla..


Podatki, ki so na voljo s tvojih povezav, v nicemer ne demantirajo moje vcerajsnje izjave. Kar mi daje slutiti, da nisi dovolj sposoben poiskati in preveriti verodostojnih statisticnih podatkov. Namig - spletna stran policije ne bo pravi naslov.

Ponovno poudarjam, da je spodnji podatek tocen, vsaj za leta pred 2010,...

bajsibajsi je izjavil:

Dejstvo je, da je za preko 50% nesrec s smrtnim izidom motorista glavni vzrok NEUPOŠTEVANJE PRAVIL PREDNOSTI s strani nekoga drugega! Po domace povedano, motorista izsili drug udelezenec v prometu; najveckrat voznik osebnega avtomobila.

Najpogostejsi vzrok za nesrece motoristov pa je - jasno - neprilagojena hitrost. Frekvenca je najvisja med 30 in 40 letom starosti.


... in te hkrati pozivam, da kredibilno ovrzes mojo trditev, v kolikor ji tako gorece kljubujes.

St235 ::

bajsibajsi je izjavil:

St235 je izjavil:

bajsibajsi je izjavil:

Smesen si. Ne bos ti iskal zame?!?! Saj poskusas ti demantirati mojo trditev. Trditev, ki zagotovo drzi (vsaj v obdobju pred letom 2010). Ampak zagotovo imas ti prav. Saj sta te, nenazadnje, dva motorista izsilila, mar ne? Tako lahko lakomno ovrzes mojo trditev, ki sloni na znanih in preverljivih podatkih:

bajsibajsi je izjavil:

Dejstvo je, da je za preko 50% nesrec s smrtnim izidom motorista glavni vzrok NEUPOŠTEVANJE PRAVIL PREDNOSTI s strani nekoga drugega! Po domace povedano, motorista izsili drug udelezenec v prometu; najveckrat voznik osebnega avtomobila.

Najpogostejsi vzrok za nesrece motoristov pa je - jasno - neprilagojena hitrost. Frekvenca je najvisja med 30 in 40 letom starosti.

Trditev, ki temelji na lastni avtoriteti in je nisi pripravljen podkrepiti z viri je pac nicvredna. Ce postavis trditev je podpri z konkretnim virom, drugace si navaden solatko.


Bom, ko bos ti ovrgel mojo trditev.

Kako trditev? Vse kar imam je blodnjo z izmisljenimi stevilkami. Tako neumnist se ovrze v treh sekundah. Nimas prav, jaz pa imam. Nekako tako neumno zgleda tvoja logika.

Ce je dejstvo, da je 50 % smrtnih nesrec posledica neupostevanja prednosti potem mora za to obstajat vir. Ce tega vira nisi sposoben sproducirat si navaden laznjivec in si si stevilko potegnil iz riti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

bajsibajsi ::

@Lakotnik29
Nimam namena spuscati se na osebno raven, a kot domnevni pravnik bi se lahko naucil dosledno brati besedila. Nikjer nisem trdil, da "da je 50 % smrtnih nesrec posledica neupostevanja prednosti", ampak "da je za preko 50% nesrec s smrtnim izidom motorista glavni vzrok NEUPOŠTEVANJE PRAVIL PREDNOSTI".

Vir seveda obstaja, a ce ga nisi sposoben poiskati, si navaden nesposobnez.

St235 ::

No in jaz trdim, da si si to dejstvo potegnil iz riti, ker nisi sposoben sproducirat vira.

Vir sem ze vceraj nasel, sam je zabavno revckom pokazat kaj je to argumentirana debata.

In tako je tvoja trditev se vedno kup dreka, ker nisi pripravljen delit vira.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

bajsibajsi ::

St235 je izjavil:

No in jaz trdim, da si si to dejstvo potegnil iz riti, ker nisi sposoben sproducirat vira.

Vir sem Se vceraj nasel, sam je zabavno revckom dopovedat kaj je to argumentirana debata


OK.

r3dkv1c4 ::

nejcek74 je izjavil:

r3dkv1c4 je izjavil:


Recimo lep primer dobre vzgoje so španci in angleži, ter portugalci.

Portugalci imajo cca 50% vec smrtnih zrtev na prebivalca kot pa slovenci.

To je bedarija, če že gledaš statistiko, poglej tudi vzrok.
Pri njih hitrost ni problematična.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

KraitPay ::

Jas še vedno trdim, da je motorske nesreče v 90% kriva prevelika hitrost.
Motoristi bi se morali obnašati bolj defenzivno kot drugi. Na cesti ljudje niso navajeni na motoriste v začetku februarja.
Motoristi se v večini oblačimo v črna oblačila in črno čelado. Kar sam vem, da je ogromna napaka. Po slučaju imamo še črn motor ali najmanj siv. Pa me na križšču, če me ne pričakuješ, ne vidiš!
Kdo je sedaj kriv?
No lani sem sklenil, da pustim motor za večno pri miru. Zakaj? Ker me je pred prehodom nekdo od zadaj. Seveda, nisem bil kriv, pa sem končal z "kariero". Ljudje pri nas pač niso navajeni na kolesarje in motoriste. Me je že na mestnem kolesu zbil avtomobilist na prehodu! Prišel je z moje desne, tako da me je videl "naravnost" ko sem šel čez krožno.

Torej? Pa sem se peljal počasi, zdelo se mi je, da me je opazil, pa me ni, moja napaka. Če bi bil na motorju in večja hitrost, je nebi dobro odnesel.
Tisti, ki bi rad bil pogumen, naj si kupi motor in se vozi po teh naših "cestah". Ljudje poleg poslušanja radia, še teelfonirajo in pišejo sms-e, če ne to pa kurcajo otroke na zadnjih sedežih. Na 4 kolesih te opazijo, na dveh te ne! Videno že dostikrat.

No če se peljem pa po omejitvah, ti pa zadaj samo plozajo in blinkajo, češ kaj si tako počasen. Če pospešiš, pa si hitro lahko žrtev, kot nekateri tukaj pravite "odvzemu prednosti". Koliko ljudi tukaj pogleda 2x v vsako stran v križišču?

LeQuack ::

Niso navajeni samo pomeni, da niso sposobni varno upravljati svojega vozila. Ampak ker so se nekako preguljufali do izpita se zdaj lahko legalno prevažajo po cesti in ogrožajo ostala življenja.
Quack !

Markus386 ::

Ponavadi rabiš dva za tango.

Situacija danes, tivolska proti tržaški (dva pasova za zavijanje desno, jaz sem bil v levem, v desnem avtobus), zelena luč, zavijamo desno - na srečo sem navajen malo širše iti v tisti ovinek, ker vem da avtobus rabi več placa - in med mano in avtobusom pripelje precej hitro motorist, ki kljub temu, da sem šel precej levo, pa še malo se mu umaknil, ko sem ga videl, z roko/komolcem podrgne ob moje ogledalo, in pelje dalje po sredini, med avti naprej. Če bi gledal v telefon, ali gospodične ob prehodu, in se ne bi umaknil še bolj levo, bi mi odtrgal ogledalo, padel in morda celo končal pod avtobusom.

500m kasneje (nekje pri šparu), še en motorist, precej prehitro po črti med dvema pasovoma. Na srečo brez dotika ogledala. Če bi pa kdo menjal pas, in ga ne bi pričakoval tam (ker realno, nima tam kaj delat), bi pa bila tudi tam kriza.

bajsibajsi ::

KraitPay je izjavil:

Jas še vedno trdim, da je motorske nesreče v 90% kriva prevelika hitrost. ...


Saj sem omenil tudi glavni vzrok prometnih nesrec s smrtnim izidom, ki SO jih zakrivili motoristi (beri predzadnji stavek).

bajsibajsi je izjavil:

Dejstvo je, da je za preko 50% nesrec s smrtnim izidom motorista glavni vzrok NEUPOŠTEVANJE PRAVIL PREDNOSTI s strani nekoga drugega! Po domace povedano, motorista izsili drug udelezenec v prometu; najveckrat voznik osebnega avtomobila.

Najpogostejsi vzrok za nesrece motoristov pa je - jasno - neprilagojena hitrost. Frekvenca je najvisja med 30 in 40 letom starosti.


Delez seveda nikakor ni 90%, kot trdis, ampak se vrti okoli 75%. Na drugem mestu je vzrok nepravilna stran/smer voznje s slabimi 8 procenti. Zanimivo - obratno kot trdi "fikus", na podlagi njegovih dveh(!) primerov - neupostevanje pravil prednosti s strani motorista povzroci prometno nesreco s smrtnim izidom le v 5-6%.

Naj vas ne zmede zgolj letosnje dogajanje, dogodki zadnjega leta, dveh,... Preverite statisticne podatke za obdobje vec let. Seveda v kolikor vas to dovolj zanima; fikusa in Lakotnika29 zagotovo ne.

KraitPay ::

Pač težko je biti pameten, še težje si je pamet kupiti.

Sam se lahko voziš previdno in počasi, a kaj ko so okoli tebe norci. Drugače pa nobenemu ne želim slabo, ampak, odločite se raje za kakšen drugi hobi kot motor.

Spomnem se enega posnetka iz youtuba, ki ga je v javnost dala mama mrtvega sina. Sin se je po eni ravnini peljal se mi zdi cca. 160km/h, ko iz neprednostne ceste zavije avto ali nekaj takega. No seveda, reakcije pri tej hitrosti itak nimaš, no, na licu mesta mrtev.

Ne razumem kaj gre po glavi takšnim ljudem, če že ne cenijo svojega življenja, zakaj spravljajo življenja drugih v nevarnost. Enako kot OP, zakaj si spreminjš motor? Kaj sploh razmišljaš? Motor ni konstrukcijsko narejen za takšne hitrosti? Če hočeš močnejši motor naredi najprej izpit (tam te naprej naučijo pravilnega zaviranja)! Oz še prej odrasti! Motor pač ni za divjake in pika!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: KraitPay ()

fikus_ ::

Bajsibajsi, z virom na plano, ne pa da citiraš samega sebe!
V povezavi, ki sem ti jo dal, je tudi statistika za motoriste. Če bi si vzel malo več časa in dalje prebral, bi to videl!
Lep dan, pa varno vožnjo.

St235 ::

bajsibajsi je izjavil:

KraitPay je izjavil:

Jas še vedno trdim, da je motorske nesreče v 90% kriva prevelika hitrost. ...


Saj sem omenil tudi glavni vzrok prometnih nesrec s smrtnim izidom, ki SO jih zakrivili motoristi (beri predzadnji stavek).

bajsibajsi je izjavil:

Dejstvo je, da je za preko 50% nesrec s smrtnim izidom motorista glavni vzrok NEUPOŠTEVANJE PRAVIL PREDNOSTI s strani nekoga drugega! Po domace povedano, motorista izsili drug udelezenec v prometu; najveckrat voznik osebnega avtomobila.

Najpogostejsi vzrok za nesrece motoristov pa je - jasno - neprilagojena hitrost. Frekvenca je najvisja med 30 in 40 letom starosti.


Delez seveda nikakor ni 90%, kot trdis, ampak se vrti okoli 75%. Na drugem mestu je vzrok nepravilna stran/smer voznje s slabimi 8 procenti. Zanimivo - obratno kot trdi "fikus", na podlagi njegovih dveh(!) primerov - neupostevanje pravil prednosti s strani motorista povzroci prometno nesreco s smrtnim izidom le v 5-6%.

Naj vas ne zmede zgolj letosnje dogajanje, dogodki zadnjega leta, dveh,... Preverite statisticne podatke za obdobje vec let. Seveda v kolikor vas to dovolj zanima; fikusa in Lakotnika29 zagotovo ne.


A bos koncno dokazal da imas iq visji od povprecne januarske teperature in dal vir? Ker to povsem nepotrebno sklicevanje na lastno avtoriteto nikomur ne korist.

bajsibajsi ::

fikus_ je izjavil:

Bajsibajsi, z virom na plano, ne pa da citiraš samega sebe!
V povezavi, ki sem ti jo dal, je tudi statistika za motoriste. Če bi si vzel malo več časa in dalje prebral, bi to videl!
Lep dan, pa varno vožnjo.


Nobena izmed tvojih povezav ne vsebuje kaksnih omembe vrednih celovitih statisticnih podatkov in analize o udelezencih motoristih.

RED_line ::

jz pravim, da tudi če motorist ni po pravilih kriv, je še zmeraj kriv. življenje imaš samo eno in če ti na grobu piše "imel je prednost" ne pomaga veliko.

LeQuack ::

Motorist pa pravila ja haha, dobra šala. Večina jih gre kar krepko nad dovoljeno hitrostjo in se potem sprašujejo, kako zmeraj oni pridejo v nevarne situacije. Res zanimivo.
Quack !

Invictus ::

Zgleda imajo letos motoristi nek samomorilski nagon. Praktično vsak vikend sta eden ali dva mrtva ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

perci ::

Malo je tudi morilskega nagona voznikov dvoslednih vozil - vsaj, če pogledaš, kdo je povzročitelj nesreč.

link_up ::

izsiljevanje motorista? pa kje vi zivite, to je skoraj nemogoce. Zdaj, ce pa motorist tera 150km/h..jah, potem pa seveda da se nalepi na zadnji del avtomobila...
In and Out

bajsibajsi ::

LeQuack je izjavil:

Motorist pa pravila ja haha, dobra šala. Večina jih gre kar krepko nad dovoljeno hitrostjo in se potem sprašujejo, kako zmeraj oni pridejo v nevarne situacije. Res zanimivo.


Vecino si potegnil iz riti!

link_up je izjavil:

izsiljevanje motorista? pa kje vi zivite, to je skoraj nemogoce. Zdaj, ce pa motorist tera 150km/h..jah, potem pa seveda da se nalepi na zadnji del avtomobila...


Zdaj se pa ze ponavljam, ampak to se vedno ne spremeni dejstva, da je za preko 50% nesrec s smrtnim izidom motorista glavni vzrok NEUPOŠTEVANJE PRAVIL PREDNOSTI s strani nekoga drugega! Po domace povedano, motorista izsili drug udelezenec v prometu; najveckrat voznik osebnega avtomobila.

Pa veckrat kot se nalepijo na zadnji del avtomobila, se nalepijo na sprednji/stranski, ko avtomobilist ne uposteva pravila srecanja ali odvzema prednosti.

Zgodovina sprememb…

LeQuack ::

Bogi motoristi kako jih ti zlobni avti izsiljujejo. Zihr zanalašč! Saj itak ne dobijo nobene kazni, ene par evrov pa mal solz potočijo potem pa spet novim izsiljevanjem naproti.
Quack !

bajsibajsi ::

LeQuack je izjavil:

Bogi motoristi kako jih ti zlobni avti izsiljujejo. Zihr zanalašč! Saj itak ne dobijo nobene kazni, ene par evrov pa mal solz potočijo potem pa spet novim izsiljevanjem naproti.


Ce ti matematika in fizika ne lezita dobro, se ne pomeni, da mora motorist voziti krepko nad dovoljeno hitrostjo. Zadostuje povsem prilagojena hitrost motorista, da ga nepozoren voznik avtomobila spregleda, ko zavija na cestisce, po kateren se pripelje motorist; s sinhronim prekrivanjem ogrodja med vetrobranskim in stranskim steklom.

Invictus ::

Pomagalo bi, če bi se motoristi zavedali, da jih kdo lahko izsili, in da oni nimajo vsaj tone oklepa okoli sebe.

Ampak večina motoristov, ki jih vidim, kar lepo navija gas ...

Če ne bodo pazili sami nase, potem se jim ne piše dobro ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

mailer ::

Moje izkušnje na skuterju so take, da te človek v križišču vseeno gleda ko spelje pred tabo in ti zapre pot samo zato, ker ve, da se mu nič ne bo zgodilo, policaji pa bodo v primeru trka več ali manj napisali, da je motorist vozil prehitro. Če bi zagledal na svoji desni/levi šleper zagotovo nebi niti pomislil, da nogo sploh položijo na gas. Sicer pa se je danes ena frača vozila pred mano z nalepko 25 je pa brez težav vozila dobrih 50km/h. Ko bo položnica bo pa jok.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

WarpedGone ::

Moje izkušnje na skuterju so take, da te človek v križišču vseeno gleda ko spelje pred tabo in ti zapre pot samo zato, ker ve, da se mu nič ne bo zgodilo,

Bulšit.
Kreten na skuterju si domišlja da je enako opazen kot šlepar.
Pa je 10x manj opazen in 10x bol agilen.

Žal tudi 100x bol nadležen s svojim ropotom...
Zbogom in hvala za vse ribe

MasterTade ::

Motoristi so poleg kolesarjev, pešcev najbolj ranljivi; toliko bolj ker lahko dosežejo visoke hitrosti na cestah, so včasih nepredvidljivi in težje opazni, zaščiteni so pa ravno toliko kolikor imajo na sebi.. Je razlika če se voziš z avtom in izsiliš drugega voznika avtomobila, ki se vate zabije z recimo 50 km/h, ali pa da pri taki hitrosti izsiliš motorista. Da o večji hitrosti ne zgubljamo besed..
Mors omnia aequat

mailer ::

WarpedGone je izjavil:

Moje izkušnje na skuterju so take, da te človek v križišču vseeno gleda ko spelje pred tabo in ti zapre pot samo zato, ker ve, da se mu nič ne bo zgodilo,

Bulšit.
Kreten na skuterju si domišlja, da je enako opazen kot šlepar.
Pa je 10x manj opazen in 10x bol agilen.

Žal tudi 100x bol nadležen s svojim ropotom...
Očitno si tudi ti eden tistih kretenov za volanom, ki na motorju sploh še niso bili. In ne boš verjel, obstajajo tudi skuterji z večjo kubikažo ki grejo tovarniško več kot 100 km/h. Izsiljen sem bil pa pri 30km/h na mestu kjer je dovoljena hitrost 40. Kreten za volanom me je pogledal, ko sem bil cca 30m oddaljen od križišča in sekundo kasneje speljal pred mano, mogoče si bil pa ti. Naslednjič fašeš na zadnjo šajbo nalepko izsiljujem motoriste.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

WarpedGone ::

Tipičen motorist... poln samega sebe ki VE kaj se dogaja v tujih glavah. Veliko sreče, mogoče celo dočakaš zimo ...
Zbogom in hvala za vse ribe

noraguta ::

Invictus je izjavil:

Pomagalo bi, če bi se motoristi zavedali, da jih kdo lahko izsili, in da oni nimajo vsaj tone oklepa okoli sebe.

Ampak večina motoristov, ki jih vidim, kar lepo navija gas ...

Če ne bodo pazili sami nase, potem se jim ne piše dobro ...

To ni problem per se, naj ko imajo frei in vidijo kam peljejo.
Zaplemba na mestu je pa tko, tko... ni glih ustavna. Gre le za poseg v lastninsko pravico.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: noraguta ()

ziga1990 ::

Povem iz mojih izkušenj:

Kar veliko motoristov še posebno tistih s cestnimi motorji in skuterji so zamene samomorilci zadnjič mi je en samomorilec priletel nasproti izven naselja na nepreglednem ovinku in je kar sekal ovinek sem moral pri 70km/h malo odviti stran če ne bi z čelado v moj avto zadel, ker je bil med polaganje že kar na mojem pasu, če bi bil tovornjak bi bil motorist mrtev.
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ziga1990 ()

solatko ::

Že nekajkrat sem napisal, da se motoristi učijo na cesti - na žalost, kjer ni izletnih con in mehkih padcev. Na motorju je lahko čisto vsaka napaka usodna, za motorista in za tiste, ki pripeljejo nasproti, če motor prileti pod pravim kotom in dovolj hitro.

Vsako leto nam odnese nekaj izkušenih motoristov, ki pač naredijo napako in veliko neizkušenih, pri katerih so pa napake pogoste. Za motor pač ni dovolj očkov denar in velika jajca.

Ta morija motoristov, se na naših cestah, kljub poostrenemu nadzoru, ne bo končala, dokler ne bomo začeli vzgajati otrok in potem skozi celotno šolanje, dokler bo lahko začetnik zajahal bilo kateri stroj, ne glede na to, če je prej sploh vozil bicikel.

V Sloveniji bi res potrebovali avtomoto poligon, ki bi omogočal varno učenje tudi zelo hitre vožnje, saj ljudem nikoli ne bomo vbili v glavo, da nebi želeli hitreje, višje,.....

Stari mački pač vemo, kdaj in koliko odvit, da lahko v vsakem primeru tudi ustaviš in ostaneš živ, jih je pa kar nekaj iz naše generacije odšlo veliko prezgodaj.

Grobnik je v redu, samo je potrebno do tja prit, po navadi na motorju. Tudi ni vsak dan čas, da porabiš malo več kot uro v eno smer, da prideš do steze, na kateri lahko dokaj varno poženeš, če pa bi to naredili nekje okoli Postojne, Celja, Ljubljane, pa bi bilo veliko bolj dostopno in, če bi bile še cene sprejemljive (motoriste naj bi obirali, saj imajo večinoma denar za ta sorazmerno drag hobi), se za zasedenost ni treba bati.

Za normalne smrtnike je vsak motorist samomorilec, saj se zgodbe motoristov sučejo okoli centimetrov, ko je šlo mimo, če se pa zaračuna, nastane pa problem.

Enosledno vozilo pač spada med nevarne produkte, tako kot smuk pri smučanju ali skoki na velikankah, problem je samo v tem, da smučarji in skakalci ne gredo takoj na ekstremne proge ali skakalnice, motorist pa je pač prisiljen (vsaj pri nas), dobre ali slabe izkušnje pridobivat na cesti, med vsakodnevnim prometom, če pa si že izberejo kak odsek, kjer lahko preizkušajo svoje zmogljivosti dokaj varno (planina, rakitna,....) pa imajo velike probleme s policijo, če prav si po radijskih zvezah sporočajo za vsako vozilo, ki prihaja po tej cesti, promet pa je dokaj redek.
Delo krepa človeka
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17334519 (28747) bluefish

Letos smrtnih žrtev že več kot lani (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15424203 (21556) Mavrik
»

Letos 62 lani 50 smrtnih žrtev na naših cestah (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12814490 (10556) Irbis
»

Loviti ali ne loviti motoriste? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6313362 (11533) strup121
»

Motoristi (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8314125 (12032) guest #44

Več podobnih tem