Forum » Na cesti » Takojšen odvzem motorja
Takojšen odvzem motorja
Magic1 ::
Bo pomagalo, ker si človek ne bo mogel privoščiti še bencina, če bo preveč za kazen plačal.
Magic
solatko ::
Kazni ne pomagajo skoraj nič pri preventivi, pomaga pa to, da ti vsak prekršek nekdo vidi in te nanj vsaj opozori ali pa kaznuje.
Pri nas je pač tako, da te ujamejo enkrat na nekaj let in te takrat olupijo, v urejenih državah, pa te ujamejo večkrat v enem dnevu, če si neprilagojen, kazni so sicer nizke, če jih moraš plačat več, vsak dan, pa se nabere.
Kazni so tam tudi različne, za podobne prekrške v različnih situacijah.
Ne boš naprimer ob premoženje in izpit, če boš ob 2-eh ponoči, mimo šole peljal dvojno hitrost, te bodo pa olupili, če boš to storil takrat, ko so na cesti otroci.
Kazni za varnostno razdaljo se sankcionirajo, glede na hitrost in prekratko razdaljo, pri nas je kazen enaka za pol metra (katerga na uč ne moreš ocenit) ali, če voziš dobesedno prednjemu na odbijaču, ne glede na hitrost obeh vozil - kretenizem iz katerega se vidi, da gre za polnjenje proračuna, ne pa za varnost v prometu.
Pri nas je pač tako, da te ujamejo enkrat na nekaj let in te takrat olupijo, v urejenih državah, pa te ujamejo večkrat v enem dnevu, če si neprilagojen, kazni so sicer nizke, če jih moraš plačat več, vsak dan, pa se nabere.
Kazni so tam tudi različne, za podobne prekrške v različnih situacijah.
Ne boš naprimer ob premoženje in izpit, če boš ob 2-eh ponoči, mimo šole peljal dvojno hitrost, te bodo pa olupili, če boš to storil takrat, ko so na cesti otroci.
Kazni za varnostno razdaljo se sankcionirajo, glede na hitrost in prekratko razdaljo, pri nas je kazen enaka za pol metra (katerga na uč ne moreš ocenit) ali, če voziš dobesedno prednjemu na odbijaču, ne glede na hitrost obeh vozil - kretenizem iz katerega se vidi, da gre za polnjenje proračuna, ne pa za varnost v prometu.
Delo krepa človeka
r3dkv1c4 ::
Ja kar se je v medijih poročalo. Sicer nič kaj takega. Koliko jih še bo, sploh v naslednjih mesecih ko bo lepo vreme.
Res je, zgrozi pa me, ko berem vzroke za take izide in začuda nikjer oz. zelo redko opazim, da bi jih kdo izsilil(pri 200 čez vas ga niti vidiš ne oz. prepozno) in vedno bolj izstopa dejstvo, da so motoristi( beri v večini) navadni prepotentneži z majhnih orodjem, ki se radi pokažejo pred ostalim prebivalstvom.
Najbolj žalostno je pa to, da na koncu zahtevajo ne vem kakšne super duper ograje in še tisoč stvari, ki bi jim omogočile še hitrejšo vožnjo.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Sunna ::
Očitno ne poznaš veliko motoristov, kot tudi nimaš izkušenj z motorjem. Če bi jih imel bi videl, da lahko voziš še tako lepo,vozniki avtomobilov te bodo vsak dan parkrat spregledali ali izsilili. In dostikrat iz čiste zlobe zaradi odnosa, kot je tvoj. Motoristi so MNOGO boljši vozniki in veliko bolj pazljivi, kot vozniki avtomobilovm, ker si izredno ranljiv. Tistih par slabih jabolk o katerih se bere ljudje kar mirno posplošijo na vse voznike motorjev. In izpit za A kategorijo je tudi težji od B mimogrede, ker zahteva kar nekaj motorike.
solatko ::
r3dkv1c4 - Kar se tiče varnejših ograj, imajo prav, saj se pri standardnih, pri manši hitrosti, zaradi peska ali valge, z motorjem, hitro znajdeš na asfaltu (napake so sestavni del življenja), če imaš srečo, priletiš ravno v nosilni stebriček, zaradi česar ode glava, že pri hitrosti, katera ne pomeni prekoračitev omejitve in ob pravilno zaščiteni ograji, razen nekaj prask, nimaš posledic.
Veš ni vedno vse hitrost, kar nekaj uporabnikov S-T vedno, pri vsaki temi o prometu, ponavlja, kot stara gramofonska plošča.
Pravilno postavljeni varovalni elementi, dejansko preprečijo hujše poškodbe, lahko pa jih še povečajo, če je to narejeno mimo varnostnih zahtev.
Spomnite se prvih varnostnih pasov, zaradi katerih so se lomili tilniki, saj so bili brez naslonjal za glavo, celo zakonsko predpisani.
Sunna - Večina pametnih motoristov ve, da te skrije pred pogledom voznika, že navadna štanga od prometnega znaka in temu prilagodimo hitrost, ko se bližamo križišču. Ravno tako si neviden, če je barva motorja in oblačil skoraj enaka okolici in cesti, zato so pričeli delat kombinezone živih barv.
Vse drugo je v glavah tistih, ki uporabljajo motor, tisti, ki se prometnim situacijam ne znajo prilagajat, pač končajo na vozičkih, cevkah ali v grobu.
To so dejstva in vsak, ki se usede na enosledno vozilo, bi se moral zavedat predvsem tega - sem praktično neviden in lahko izredno hiter.
Občutki so fantastični, posledice pa ne preveč.
Veš ni vedno vse hitrost, kar nekaj uporabnikov S-T vedno, pri vsaki temi o prometu, ponavlja, kot stara gramofonska plošča.
Pravilno postavljeni varovalni elementi, dejansko preprečijo hujše poškodbe, lahko pa jih še povečajo, če je to narejeno mimo varnostnih zahtev.
Spomnite se prvih varnostnih pasov, zaradi katerih so se lomili tilniki, saj so bili brez naslonjal za glavo, celo zakonsko predpisani.
Sunna - Večina pametnih motoristov ve, da te skrije pred pogledom voznika, že navadna štanga od prometnega znaka in temu prilagodimo hitrost, ko se bližamo križišču. Ravno tako si neviden, če je barva motorja in oblačil skoraj enaka okolici in cesti, zato so pričeli delat kombinezone živih barv.
Vse drugo je v glavah tistih, ki uporabljajo motor, tisti, ki se prometnim situacijam ne znajo prilagajat, pač končajo na vozičkih, cevkah ali v grobu.
To so dejstva in vsak, ki se usede na enosledno vozilo, bi se moral zavedat predvsem tega - sem praktično neviden in lahko izredno hiter.
Občutki so fantastični, posledice pa ne preveč.
Delo krepa človeka
r3dkv1c4 ::
Očitno ne poznaš veliko motoristov, kot tudi nimaš izkušenj z motorjem. Če bi jih imel bi videl, da lahko voziš še tako lepo,vozniki avtomobilov te bodo vsak dan parkrat spregledali ali izsilili. In dostikrat iz čiste zlobe zaradi odnosa, kot je tvoj. Motoristi so MNOGO boljši vozniki in veliko bolj pazljivi, kot vozniki avtomobilovm, ker si izredno ranljiv. Tistih par slabih jabolk o katerih se bere ljudje kar mirno posplošijo na vse voznike motorjev. In izpit za A kategorijo je tudi težji od B mimogrede, ker zahteva kar nekaj motorike.
pa ti si šel že davno v kur..
Zloben odnos?
Od kje si potegnil to frazo?
Nešteto motoristov rešim vsako leto gotove smrti, ker s svojim znanjem in predvidevanji reagiram tako, da rešujem njihove napake.
Res mi ne pametuj o motoristih, še več, ne opravičuj jih, ker večina je samo balast v cestnem prometu.
Si pa zadel z dejstvom, DA SE DA VOZIT NORMALNO ampak to je pa spet druga zgodba.
Motorist(predvsem cestaki) ne kupijo motorja, da bi se vozili po predpisih, se strinjaš?
Se, super, se pravi, da tale tvoja trditev o mnogo bolj pazljivih udeležencih, ne drži.
Več se mi pa ne da razlagat, ker je to tema, ki nima konca.
@solatko
r3dkv1c4 - Kar se tiče varnejših ograj, imajo prav, saj se pri standardnih, pri manši hitrosti, zaradi peska ali valge, z motorjem, hitro znajdeš na asfaltu (napake so sestavni del življenja), če imaš srečo, priletiš ravno v nosilni stebriček, zaradi česar ode glava, že pri hitrosti, katera ne pomeni prekoračitev omejitve in ob pravilno zaščiteni ograji, razen nekaj prask, nimaš posledic.
ne klobasaj, še nisem videl motorista, ki bi padel pri predpisani hitrosti(najde se tudi kakšen štor), še več, nisem še zasledil, da bi motorist umrlu pri padcu v okviru predpisane hitrosti.
Se strinjam, da so stebrički nevarni ampak stebrički niso razlog za smrt.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: r3dkv1c4 ()
r3dkv1c4 ::
Kar se tiče ograj, ti lahko povem edino to, da so brezpredmetne, ker naše ograje so kot iz putra in ne služijo namenu.
Dokaz je, ničkoliko nesreč, kjer vozilo prebije ograjo, da ne govorim, kaj se zgodi, če je udeleženo tovorno vozilo.
Lep primer funkcije odbojne ograje, je bila nesreča na štajerki.
Dokaz je, ničkoliko nesreč, kjer vozilo prebije ograjo, da ne govorim, kaj se zgodi, če je udeleženo tovorno vozilo.
Lep primer funkcije odbojne ograje, je bila nesreča na štajerki.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Magic1 ::
Tukaj se moram kar strinjat s redkvico. Človek ne kupi motorja s 10x potrebno močjo za normalno vožnjo, oziroma 25 skuter, ki gre 90, zato da bo vozil po predpisih. Jebat ga, so majhni in hitri temu primerno velikokrat spregledani. Zato tudi sam ne nameravam imet kakšnega močnejšega motorja, kljub temu da je noro fajn čist normalno se vozit v lepem vremenu.
Da ne omenjamo prehitevanja, manjšina celo zna po predpisih, večina pa povsod plac najde za prehitet...
Da ne omenjamo prehitevanja, manjšina celo zna po predpisih, večina pa povsod plac najde za prehitet...
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
shadeX ::
Jp, sploh cestnega motorja res ne boš kupil da boš vozil po predpisih. Kolega (ravno naredil izpit za težek motor), je kupil neko zverino (se mi zdi da kawasaki - 1000ccm).
Povedal mi je kaj je delal z motorjem. Povedal je da je skoraj nemogoče speljati normalno (ne vem ali je blo to res ali ne) in ga je skor vedno vrglo na zadnje kolo pri speljevanu. Povedal je tudi, da ga je po AC stisnil brez najmanjšega problema 290 km/h, pa tudi da ko ga je policija ustavljala je samo pospešil kolikor je dalo , policaj pa se ni niti trudil iti za njim.
Kake 2 meseca po nakupu motorja je padel v ovinku (popeskana cesta). Ko je prišel iz bolnišnice, je motor prodal ker je rekel da bi se en dan prej ali slej ubil, ker se ni znal kontrolirat kadar ga je imel v rokah.
Pomoje je mislil nekaj takega:
Povedal mi je kaj je delal z motorjem. Povedal je da je skoraj nemogoče speljati normalno (ne vem ali je blo to res ali ne) in ga je skor vedno vrglo na zadnje kolo pri speljevanu. Povedal je tudi, da ga je po AC stisnil brez najmanjšega problema 290 km/h, pa tudi da ko ga je policija ustavljala je samo pospešil kolikor je dalo , policaj pa se ni niti trudil iti za njim.
Kake 2 meseca po nakupu motorja je padel v ovinku (popeskana cesta). Ko je prišel iz bolnišnice, je motor prodal ker je rekel da bi se en dan prej ali slej ubil, ker se ni znal kontrolirat kadar ga je imel v rokah.
Pomoje je mislil nekaj takega:
Problem motorja je, da občutek pospešujočih konjev pod ritjo v momentu lahko odnese ves razum iz glave. Zrel človek zna ta čustva umiriti, otroc pa...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
perci ::
Mimogrede, tudi s "švoh" motorji se da odlično razlemat. Sem vozil parkrat kolegov monster in je na gladkem asfaltu (poleti) lepo odnašalo zadnji konec pri pospeševanju iz ovinka. Še mal bi dodal, pa bi se razlemal.
To, da se Ninje ne da normalno speljati, ne da bi se vozil po zadnji gumi (kar je nekdo zgoraj pisal), je pa totalen BS.
To, da se Ninje ne da normalno speljati, ne da bi se vozil po zadnji gumi (kar je nekdo zgoraj pisal), je pa totalen BS.
loveJDM ::
Seveda se da z ninjo normalno speljati,samo problem je pri ljudeh,ki želijo izstopat in hočejo pokazat ostalim kakšni frajerji so pa dajo gas do konca,takrat pa se zlahkoto obrneš na hrbet,za to sploh ni potrebno 1000cc,bo kr 250dovolj...
Je pa dejstvo,to kar je bilo prej omenjeno,da nekdo ne kupi 1000ccja da bo vozil normalno,ker za to je že 600cc preveč in tudi to,da nekdo nima skuterja brez blokad,da bo vozil 45km/h...Edini pameten tuning je na 50cc supermototu ali pa enduri vzet blokade ven in spredaj menjat zobnik z manjšim,tako,da se da potem potem z njim tudi offroad vredu peljat,končna hitrost pa je še vedno OK,ker verjetno ti nebi zaplenli SM-ja če bi na valčkih pokazal 60km/h
Je pa dejstvo,to kar je bilo prej omenjeno,da nekdo ne kupi 1000ccja da bo vozil normalno,ker za to je že 600cc preveč in tudi to,da nekdo nima skuterja brez blokad,da bo vozil 45km/h...Edini pameten tuning je na 50cc supermototu ali pa enduri vzet blokade ven in spredaj menjat zobnik z manjšim,tako,da se da potem potem z njim tudi offroad vredu peljat,končna hitrost pa je še vedno OK,ker verjetno ti nebi zaplenli SM-ja če bi na valčkih pokazal 60km/h
solatko ::
Z motorji je pač človek bolj svoboden, preskoči marsikater zastoj, brez, da bi koga ogrožal.
Z motoristi je tako, kot z vozniki, nekateri bi se radi postavljali s 50ccm, drugi pa z 1800ccm, vozijo skoraj po predpisih.
Vse je pač odvisno od tega, koliko se ima človek rad. Za veliko motoristov se izkušnje pridobivajo prepočasi in bi radi to storili na hitro, kar je pa na enoslednih vozilih precej bolj nevarno, kot na štirih.
Na srečo nas je veliko, ki smo te mladostniške podvige preživeli in smo danes še zmožni naredit nekaj 1kkm dolgo turo po svetu, brez, da bi nas bilo strah za zdravo vrnitev.
Nesreče se pač dogajajo, napake tudi (tudi starejšim motoristom), izzivanja usode, pa po nekaj letih, ni več, te mine.
Sicer je pa tako, večji motor je, bolj močna mašina, bolj je poskrbljeno za pasivno varnost, še vedno pa odloča glava.
Motorist, ki je gdaj okusil čare vožnje z 1200ccm+, ne bo nikoli več sedel na 500+ cestaka, razen na kakšnem poligonu, zato da se preizkusi, drugače pa opazujte vožnjo cestnih krav (HD, Goldwin, BMW-jeve cestne križarke), se po naseljih vozijo striktno po omejitvah, na odprti cesti pa morda malenkost hitreje, vendar daleč od extremnih hitrosti 200+.
Večinoma so to starejši 50+ motoristični navdušenci, po navadi s soprogo (če nima celo svojega),......., zato po motoristih pljuvat kar počez, je bedarija.
Seveda pa je osip pri mladih motoristih prevelik, navkljub vsemu trudu starejših, da jih vedno in povsod opozarjamo na nevarnosti norenja in vožnje brez pameti. Nekaterim pač nič ne pomaga, zato jih pač vsako leto, med motoristi, nekaj manjka.
Naravna selekcija.
Z motoristi je tako, kot z vozniki, nekateri bi se radi postavljali s 50ccm, drugi pa z 1800ccm, vozijo skoraj po predpisih.
Vse je pač odvisno od tega, koliko se ima človek rad. Za veliko motoristov se izkušnje pridobivajo prepočasi in bi radi to storili na hitro, kar je pa na enoslednih vozilih precej bolj nevarno, kot na štirih.
Na srečo nas je veliko, ki smo te mladostniške podvige preživeli in smo danes še zmožni naredit nekaj 1kkm dolgo turo po svetu, brez, da bi nas bilo strah za zdravo vrnitev.
Nesreče se pač dogajajo, napake tudi (tudi starejšim motoristom), izzivanja usode, pa po nekaj letih, ni več, te mine.
Sicer je pa tako, večji motor je, bolj močna mašina, bolj je poskrbljeno za pasivno varnost, še vedno pa odloča glava.
Motorist, ki je gdaj okusil čare vožnje z 1200ccm+, ne bo nikoli več sedel na 500+ cestaka, razen na kakšnem poligonu, zato da se preizkusi, drugače pa opazujte vožnjo cestnih krav (HD, Goldwin, BMW-jeve cestne križarke), se po naseljih vozijo striktno po omejitvah, na odprti cesti pa morda malenkost hitreje, vendar daleč od extremnih hitrosti 200+.
Večinoma so to starejši 50+ motoristični navdušenci, po navadi s soprogo (če nima celo svojega),......., zato po motoristih pljuvat kar počez, je bedarija.
Seveda pa je osip pri mladih motoristih prevelik, navkljub vsemu trudu starejših, da jih vedno in povsod opozarjamo na nevarnosti norenja in vožnje brez pameti. Nekaterim pač nič ne pomaga, zato jih pač vsako leto, med motoristi, nekaj manjka.
Naravna selekcija.
Delo krepa človeka
solatko ::
LeQuack - In koliko je tam mrtvih vsako leto? Podobno je kar na nekaj ovinkastih delih v SLO.
Fantje in punce se na teh "poligonih" tudi organizirajo, ter preko radijske povezave, sporočijo prihod vsakega avtomobila ali policaja, na ovinkast del, tako, da vsaj delno poskrbijo za varnost. Seveda je za normalne udeležence tako mesto, kraj nevarnosti, ki preži za vsakim ovinkom, vendar nič bat, so obveščeni, preden jih vidite.
Bolj je nevaren, kar se tiče tega, da nam kak nadebuden motorist prileti v havbo, kočevski konec, ko se v petek na stotine motoristov pelje proti morju in se v nedeljo zvečer, večinoma utrujeni od dirkanja na Grobniku, vračajo proti LJ.
Ti pa se kak vikend ustavi na parkirišču proti Rakitni in nekaj časa opazuj dogajajnja, boš videl, da za druge udeležence, praktično ni nevarnosti, za svojo pa pač poskrbijo, kakor gdo, kakšen se tudi zvrne.
Fantje in punce se na teh "poligonih" tudi organizirajo, ter preko radijske povezave, sporočijo prihod vsakega avtomobila ali policaja, na ovinkast del, tako, da vsaj delno poskrbijo za varnost. Seveda je za normalne udeležence tako mesto, kraj nevarnosti, ki preži za vsakim ovinkom, vendar nič bat, so obveščeni, preden jih vidite.
Bolj je nevaren, kar se tiče tega, da nam kak nadebuden motorist prileti v havbo, kočevski konec, ko se v petek na stotine motoristov pelje proti morju in se v nedeljo zvečer, večinoma utrujeni od dirkanja na Grobniku, vračajo proti LJ.
Ti pa se kak vikend ustavi na parkirišču proti Rakitni in nekaj časa opazuj dogajajnja, boš videl, da za druge udeležence, praktično ni nevarnosti, za svojo pa pač poskrbijo, kakor gdo, kakšen se tudi zvrne.
Delo krepa človeka
LeQuack ::
LeQuack - In koliko je tam mrtvih vsako leto? Podobno je kar na nekaj ovinkastih delih v SLO.
Fantje in punce se na teh "poligonih" tudi organizirajo, ter preko radijske povezave, sporočijo prihod vsakega avtomobila ali policaja, na ovinkast del, tako, da vsaj delno poskrbijo za varnost. Seveda je za normalne udeležence tako mesto, kraj nevarnosti, ki preži za vsakim ovinkom, vendar nič bat, so obveščeni, preden jih vidite.
Bolj je nevaren, kar se tiče tega, da nam kak nadebuden motorist prileti v havbo, kočevski konec, ko se v petek na stotine motoristov pelje proti morju in se v nedeljo zvečer, večinoma utrujeni od dirkanja na Grobniku, vračajo proti LJ.
Ti pa se kak vikend ustavi na parkirišču proti Rakitni in nekaj časa opazuj dogajajnja, boš videl, da za druge udeležence, praktično ni nevarnosti, za svojo pa pač poskrbijo, kakor gdo, kakšen se tudi zvrne.
Sem nekajkrat prikolesaril gor in se nisem počutil varnega.
Quack !
r3dkv1c4 ::
@solatko
zdaj pa nehaj lagat sam sebi, sploh pa nam.
Vsak dan naš kraj prevozi več kot sto motoristov in 95% le teh ne vozi po predpisih.
Česa v tem stavku ne razumeš oz. nočeš razumet?
Tole je izjava, s katero hočeš skočit na drugi breg in se na vsak način hočeš izognit sprejemanju dejstev. Spreminjaš debato, ker želiš izpasti pameten. Žalostno!
Nihče ne pljuva vse počez in ti to dobro veš.
Boljše da nehaš telovadit pri izjavah, ker nihče ni govoril o raznih potovalnih motorjih in starejših 50+ motoristih.
To so tista skupina ljudi, ki spada med 5% normalnih, olikanih, umirjenih motoristov.
Problem je drugih 95% in o teh debatiramo.
Čas bi bil, da se ugasneš.
zdaj pa nehaj lagat sam sebi, sploh pa nam.
Z motoristi je tako, kot z vozniki, nekateri bi se radi postavljali s 50ccm, drugi pa z 1800ccm, vozijo skoraj po predpisih.
Vsak dan naš kraj prevozi več kot sto motoristov in 95% le teh ne vozi po predpisih.
Česa v tem stavku ne razumeš oz. nočeš razumet?
Tole je izjava, s katero hočeš skočit na drugi breg in se na vsak način hočeš izognit sprejemanju dejstev. Spreminjaš debato, ker želiš izpasti pameten. Žalostno!
Motorist, ki je gdaj okusil čare vožnje z 1200ccm+, ne bo nikoli več sedel na 500+ cestaka, razen na kakšnem poligonu, zato da se preizkusi, drugače pa opazujte vožnjo cestnih krav (HD, Goldwin, BMW-jeve cestne križarke), se po naseljih vozijo striktno po omejitvah, na odprti cesti pa morda malenkost hitreje, vendar daleč od extremnih hitrosti 200+.
Večinoma so to starejši 50+ motoristični navdušenci, po navadi s soprogo (če nima celo svojega),......., zato po motoristih pljuvat kar počez, je bedarija.
Nihče ne pljuva vse počez in ti to dobro veš.
Boljše da nehaš telovadit pri izjavah, ker nihče ni govoril o raznih potovalnih motorjih in starejših 50+ motoristih.
To so tista skupina ljudi, ki spada med 5% normalnih, olikanih, umirjenih motoristov.
Problem je drugih 95% in o teh debatiramo.
Čas bi bil, da se ugasneš.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
solatko ::
Jaz pa trdim, da je več kot 50%-ov motoristov normalnih, kar za voznike osebnih in kombiniranih vozil, niti slučajno nebi mogel trditi.
Večina vas je skregana z realno sliko. Vsi krivite za vse hudo v prometu hitrost, ki pa, kadar se hitro vozi na varnem ali zaščitenem delu ceste, ni čisto nič nevarnejša, kot hitrost v okviru omejitev.
Jaz vam že vse teme o prometu trdim, da je glavni problem v našem prometu neznanje in iz tega, ter visoketa ega, nekulturno obnašanje udeležencev, od pešcev, kolesarjev, mopedistov, rolkarjev, bordarjev, voznikov, skratka vseh udeležencev. Pešci in kolesarji niso hitri, pa so velikokrat povzročitelji prometnih nesreč, na drugi strani pa se v prometnih nesrečah najde izredno nizek procent "divjakov", seveda več pri motoristih.
Zavedat se morate, da enosledno vozilo, potrebuje izredno malo prostora cca 1m, da se izogne trčenju, vozilo rabi 1,5m+, potem se morate zavedat, da med motoristi ni tistih, ki se vozijo na silo in jih je vožnje vsako minuto strah in jih utruja, temveč tako, kot pri kolesarjih, tisti, ki ima malo jajc, poizkusi in potem s tem nadaljuje ali pa zelo hitro obupa, med vozniki pa je nesposobnih za vožnjo, kar velik procent voznikov (zdravstvene težave, odvisniki, vozniki, ki osnov obnašanja v prometu ne morejo spremljati sproti, ker gre vse prehitro, do popolnih antitalentov za vožnjo, ki pa so zaradi različnih vzrokov, vozilo vseeno upravljati).
Pri motorjih je enako, kot pri voznikih, če daš mladeniču, brez izkušenj v roke vozilo z 250+Kw, tudi ne moreš pričakovati, da za njega veljajo kakšne omejitve. 7
Vsako leto starejši motoristi opozarjamo mlade, kako naj vozijo, na kaj morajo pazit,...., predvsem pa na to, da ni problem ročico pritisnit do konca, temveč je problem, da moraš tudi ustavit in to, velikokrat, zelo hitro, kar pa je na motorju stvar izkušenj, bolj, kot sama tehnična sposobnost motorja.
Večina vas je skregana z realno sliko. Vsi krivite za vse hudo v prometu hitrost, ki pa, kadar se hitro vozi na varnem ali zaščitenem delu ceste, ni čisto nič nevarnejša, kot hitrost v okviru omejitev.
Jaz vam že vse teme o prometu trdim, da je glavni problem v našem prometu neznanje in iz tega, ter visoketa ega, nekulturno obnašanje udeležencev, od pešcev, kolesarjev, mopedistov, rolkarjev, bordarjev, voznikov, skratka vseh udeležencev. Pešci in kolesarji niso hitri, pa so velikokrat povzročitelji prometnih nesreč, na drugi strani pa se v prometnih nesrečah najde izredno nizek procent "divjakov", seveda več pri motoristih.
Zavedat se morate, da enosledno vozilo, potrebuje izredno malo prostora cca 1m, da se izogne trčenju, vozilo rabi 1,5m+, potem se morate zavedat, da med motoristi ni tistih, ki se vozijo na silo in jih je vožnje vsako minuto strah in jih utruja, temveč tako, kot pri kolesarjih, tisti, ki ima malo jajc, poizkusi in potem s tem nadaljuje ali pa zelo hitro obupa, med vozniki pa je nesposobnih za vožnjo, kar velik procent voznikov (zdravstvene težave, odvisniki, vozniki, ki osnov obnašanja v prometu ne morejo spremljati sproti, ker gre vse prehitro, do popolnih antitalentov za vožnjo, ki pa so zaradi različnih vzrokov, vozilo vseeno upravljati).
Pri motorjih je enako, kot pri voznikih, če daš mladeniču, brez izkušenj v roke vozilo z 250+Kw, tudi ne moreš pričakovati, da za njega veljajo kakšne omejitve. 7
Vsako leto starejši motoristi opozarjamo mlade, kako naj vozijo, na kaj morajo pazit,...., predvsem pa na to, da ni problem ročico pritisnit do konca, temveč je problem, da moraš tudi ustavit in to, velikokrat, zelo hitro, kar pa je na motorju stvar izkušenj, bolj, kot sama tehnična sposobnost motorja.
Delo krepa človeka
r3dkv1c4 ::
oh brihta solatkotova...
od kje ti ta teorija?
naslednja cvetka:
vse je stvar vzgoje....sam z neizkušnjami v mladih letih nisem imel težav, skrivnosti ti izdam.
Oče me je od 1 leta, ko sem začel hodit, učil varnosti cestnega prometa, predvidevanja, opazovanja okolice v prometu....itd....
Zavedanje mladih in ignoriranje kolegov ob raznih pametovanjih te pripelje daleč....če ne podležeš izpostavljanju in nastopanju pred družbo, potem ni težav z varnostjo.
Daj si 1x vtolči v glavo(pa magari s kladvom), da je hitrost največji krivec za nastanek prometne nesreče.
Vsi ne morejo obvladovati motornih vozil enako, ker si pač dva osebka nista enaka in nimata enakih karakteristik.
Prometni režim je zasnovan tako, da ščiti tiste manj izkušene, tiste šibkejše, počasnejše, manj okretnejše in dejstvo je, da tisti hitri(samooklicani osebki ala solatko, ki mislijo, da znajo, ki mislijo, da obvladujejo in še kaj si mislijo ampak so v zmoti) se ne znajo prilagodit ostalim in tolerirat vseh naštetih zgoraj.
Zdaj je pa dosti, ker se mi res ne da več s tabo ubadat.
Zavedat se morate, da enosledno vozilo, potrebuje izredno malo prostora cca 1m, da se izogne trčenju
od kje ti ta teorija?
naslednja cvetka:
Pri motorjih je enako, kot pri voznikih, če daš mladeniču, brez izkušenj v roke vozilo z 250+Kw, tudi ne moreš pričakovati, da za njega veljajo kakšne omejitve.
vse je stvar vzgoje....sam z neizkušnjami v mladih letih nisem imel težav, skrivnosti ti izdam.
Oče me je od 1 leta, ko sem začel hodit, učil varnosti cestnega prometa, predvidevanja, opazovanja okolice v prometu....itd....
Zavedanje mladih in ignoriranje kolegov ob raznih pametovanjih te pripelje daleč....če ne podležeš izpostavljanju in nastopanju pred družbo, potem ni težav z varnostjo.
Daj si 1x vtolči v glavo(pa magari s kladvom), da je hitrost največji krivec za nastanek prometne nesreče.
Vsi ne morejo obvladovati motornih vozil enako, ker si pač dva osebka nista enaka in nimata enakih karakteristik.
Prometni režim je zasnovan tako, da ščiti tiste manj izkušene, tiste šibkejše, počasnejše, manj okretnejše in dejstvo je, da tisti hitri(samooklicani osebki ala solatko, ki mislijo, da znajo, ki mislijo, da obvladujejo in še kaj si mislijo ampak so v zmoti) se ne znajo prilagodit ostalim in tolerirat vseh naštetih zgoraj.
Zdaj je pa dosti, ker se mi res ne da več s tabo ubadat.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: r3dkv1c4 ()
solatko ::
r3dkv1c4 - To je zopet tvoja trditev, ki nima nobene podlage v real lifeu, več kot 90%-ov nesreč se zgodi v okviru omejitev in samo bluzenje prometnih analfabetov, trdi drugače.
Prvo pravilo za opravljanje vsakega poklica (vozniški je med najkompleksnejšimi) je znanje in izkušnje, to pa pridobiš v prometu, na žalost, na cesti, le redki uporabijo tudi druge poti.
Nekateri, za laike divjaki, nikoli v življenju ne ogrozijo nikogar, ne povzročijo nesreče, ne prehitevajo v škarje, se prilagodijo počasnejšim, gostoti prometa, nikoli ne vozijo, ko za to niso sposobni, za vas pa še vedno predstavljajo večjo nevarnost, kot nesposobni sosedov Janez, ko vsak dan vozi pijan, ali sosedov Francelj, ki je stalno na pomirjevalih, sosedova Mica, ki komaj še kaj vidi,...........
Zaradi takih pogledov na promet in takih razmišljanj "prometnih" strokovnjakov, pa je situacija, kljub najvišjim kaznim v EU, taka kot je.
Gre za polnjenje proračuna in temu je namenjena tudi izdelava statistike o vzrokih za prometne nesreče.
Poglejte, na katerem mestu je hitrost v D, I,......
Prvo pravilo za opravljanje vsakega poklica (vozniški je med najkompleksnejšimi) je znanje in izkušnje, to pa pridobiš v prometu, na žalost, na cesti, le redki uporabijo tudi druge poti.
Nekateri, za laike divjaki, nikoli v življenju ne ogrozijo nikogar, ne povzročijo nesreče, ne prehitevajo v škarje, se prilagodijo počasnejšim, gostoti prometa, nikoli ne vozijo, ko za to niso sposobni, za vas pa še vedno predstavljajo večjo nevarnost, kot nesposobni sosedov Janez, ko vsak dan vozi pijan, ali sosedov Francelj, ki je stalno na pomirjevalih, sosedova Mica, ki komaj še kaj vidi,...........
Zaradi takih pogledov na promet in takih razmišljanj "prometnih" strokovnjakov, pa je situacija, kljub najvišjim kaznim v EU, taka kot je.
Gre za polnjenje proračuna in temu je namenjena tudi izdelava statistike o vzrokih za prometne nesreče.
Poglejte, na katerem mestu je hitrost v D, I,......
Delo krepa človeka
[D]emon ::
solatko, ce ze navajas neke trditve, jih podkrepi z viri, ker arogantno klobasas v prazno.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
shadeX ::
Jah tale pa ni bil tako mlad. Ko bi le bral tole temo.
52-letni motorist zapeljal s ceste, trčil v drevo in umrl
52-letni motorist zapeljal s ceste, trčil v drevo in umrl
[D]emon ::
Ce bi bral to temo, bi ga pobralo ker bi ga tako mocno prijelo srat ob solatkovem budaliranju.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
Invictus ::
Jah tale pa ni bil tako mlad. Ko bi le bral tole temo.
52-letni motorist zapeljal s ceste, trčil v drevo in umrl
Takih primerov je letno cel kup.
Otroci se odselijo, stroški se zmanjšajo, zdaj je pa denar za mladostne sanje, motor.
Ampak problem nastane, ker ni več mladostniških refleksov ...
Noben, ampak noben ti ne more nadoknaditi mladostniške norosti, fizičnih sposobnosti in kilometrine, ko se greš učit nekaj takega kot vožnja z motorji.
Čudno da niso napisali neprilagojena hitrost ... Opa, saj so ...
Niso pa ne napisali, ali mu je zdrsnil motor, ali pa se je kar v ovinku odpeljal naravnost. Neprilagojena hitrost, case closed ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
solatko ::
[D]emon - podaj mi link, ki demantira moje trditve, tvoje lenobe pa ne bom podpiral pa, če se boš še tako pametnega delal.
Poglej si nemško statistiko prometnih nesreč in našo, pa boš videl razliko, poglej si višine kazni v zahodni Evropi in jih primerjaj z našimi, poglej si posledice večkratnih, ponavljajočih prekrškov pri nas in v prometno razvitih državah. Sosed, ki dela v Nemčiji, je bil 3x kaznovan, ker je vozil prepočasi in za seboj zadrževal nekaj vozil (okoli 70, omejitev 90), kazen 120€, po tretji v nekaj mesecih, je dobil poziv policijske uprave, na preverjanje vozniških sposobnosti (ponovno opravljanje vozniškega izpita).
Ker ga je opravil, ga ni bilo potrebno plačat, samo od takrat, redno opazuje promet zadaj in se umika na prvih primernih mestih, noče pa vozit hitreje.
Zanimivo, da se je tako pričel obnašat tudi, ko se vozi v SLO.
Smo šli zadnjič skupaj na Bled in je med potjo 3x ustavil, da je spustil mimo tiste, ki so hoteli hitreje. Na AC smo zavili šele na odcepu za Tržič.
Možakar vozi mečko S320.
Nazaj sem peljal jaz in, ko smo prišli domov je lepo priznal, da se tako hitro in tekoče, v življenju ni peljal, smo že zmenjeni, da kadar bomo šli skupaj ven, vozim jaz ali moja žena.
Pokazal je vse štrafnge, vabilo na ponovni izpit in nov, nemški izpit, ki ga je pridobil.
Poglej si nemško statistiko prometnih nesreč in našo, pa boš videl razliko, poglej si višine kazni v zahodni Evropi in jih primerjaj z našimi, poglej si posledice večkratnih, ponavljajočih prekrškov pri nas in v prometno razvitih državah. Sosed, ki dela v Nemčiji, je bil 3x kaznovan, ker je vozil prepočasi in za seboj zadrževal nekaj vozil (okoli 70, omejitev 90), kazen 120€, po tretji v nekaj mesecih, je dobil poziv policijske uprave, na preverjanje vozniških sposobnosti (ponovno opravljanje vozniškega izpita).
Ker ga je opravil, ga ni bilo potrebno plačat, samo od takrat, redno opazuje promet zadaj in se umika na prvih primernih mestih, noče pa vozit hitreje.
Zanimivo, da se je tako pričel obnašat tudi, ko se vozi v SLO.
Smo šli zadnjič skupaj na Bled in je med potjo 3x ustavil, da je spustil mimo tiste, ki so hoteli hitreje. Na AC smo zavili šele na odcepu za Tržič.
Možakar vozi mečko S320.
Nazaj sem peljal jaz in, ko smo prišli domov je lepo priznal, da se tako hitro in tekoče, v življenju ni peljal, smo že zmenjeni, da kadar bomo šli skupaj ven, vozim jaz ali moja žena.
Pokazal je vse štrafnge, vabilo na ponovni izpit in nov, nemški izpit, ki ga je pridobil.
Delo krepa človeka
[D]emon ::
Daj prisparaj nakladanje, ker bos tipkovnico zjebal. Ako nekaj trdis, potem to podkrepi z viri. Do takrat bos pa samo prodajal bucke.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
AC_DC ::
oamtc
http://tinyurl.com/j4tbdyg
36/64
https://rideapart.com/articles/what-the...
http://tinyurl.com/j4tbdyg
36/64
https://rideapart.com/articles/what-the...
NHTSA claims that of all motorcycle deaths in 2011, 35% (1,614) were the direct result of the rider speeding. This according to its research and data is a substantially higher death toll than any other vehicle type on the roads - 22% for cars, 19 % for trucks and 8% for large trucks.
solatko ::
Moje trditve lahko vsak demantira, če to podkrepi z viri, ki so na voljo na netu.
Vire bom dajal takrat, ko bo šlo za dokazovanje, zaenkrat je to še zmeraj prosti razgovor. Lahko pa označiš trditve, ki po tvoje ne držijo, pa di bom podal linke do strani, kjer boš lahko ugotovil ali imam vsaj deloma prav (nikjer ne trdim, da so moje trditve 100%-ne, kot to trdi cerkev, so pa malo plod poznavanja situacij tudi zunaj SLO in veliko lastnih izkušenj).
Nikoli nisem od nikogar zahteval, da upošteva moja mnenja, hotel sem vas samo spodbuditi, da nebi vedno, v vsaki temi govorili o hitrosti, temveč o vsem dogajanju v prometu in to, da po mednarodnih statistikah, hitrost ni na prvem mestu, pri vzrokih za hujše prometne nesreče, v nobeni od prometno razvitih držav, z dobrim preiskovanjem vzrokov prometnih nesreč in kolikor toliko pošteno statistiko, katera ni namenjena samo proračunu.
Že danes so kazni take, da jih le redkokdo lahko plača iz žepa, še nekaj krat višje, to prometno sliko ne bodo spremenile, ko pa bomo začeli z vzgojo, ureditvami prometih površin (hvala Bogu za prometno ureditev dela Slovenske, se bodo različni udeleženci v prometu, morda navadili na sobivanje in pešci, ter kolesarji, ne bodo ravno pogosto skakali pod kolesa mestnih avtobusov).
Dejstvo je, da se v svetu trudijo, da se vozniki in ostale površine namenjene pešcem in kolesarjem, ne križajo prepogosto, saj so drug drugemu moteč element - avtomobilisti vedno prehitri, ostali vedno prepočasni in zaradi napak enih ali drugih (ni nujno, da gre za kršitev cpp, temveč čisto običajnih napak, ki jih stori lahko vsak), ne more priti do direktnega srečanja (zakaj na AC ni mrtvih kolesarjev in pešcev, je menda jasno vsakemu).
Vedno bo tako, ne glede na kazni, da so eni sposobni bolj, kot drugi, tako, kot v vseh porah življenja, ni pa vedno tako, da sposobni vlečejo iz dreka nesposobne, poglejte samo po službah, tudi nesposobnega kirurga, ne bo podpiral in reševal noben pameten sodelavec, temveč bodo naredili vse, da tega poklica ne bo več opravljal.
Vozijo pa ljudje, ki niti treh razredov šole vožnje, niso sposobni opravit in opravljat, delali pa bi radi med vrhunskimi in malo manj vrhunskimi šoferji. To enostavno ne gre v poklicih, ravno tako pa nebi smelo it v prometu. Osebe, ki niso sposobne normalno upravljat vozila v skladu z zakonodajo ali kvečjemu čez, nebi smele voziti, saj 30%-ov nesposobnih voznikov, naredi na cesti več škode, kot tistih nekaj procentov malo bolj hitrih voznikov.
Med nesposobne štejem seveda tudi tiste, ki znajo samo pritiskat na gas in na katere mislite tudi vi, vendar samo ne te, jaz pa tudi tiste, zaradi katerih promet ni tekoč in ni varen, ker nihče ne ve, kaj bodo v določeni situaciji naredili, tako kot gospa, ki je pred leti podrla gostinski vrt, pa je imela veljavno vozniško dovoljenje in praktično zakonito licenco za ubijanje.
Obvladanje vozila pomeni namreč ravno to, da nikoli ne voziš z neprilagojeno hitrostjo, torej, da si sposoben vozilo obdržat na cesti in po potrebi tudi ustavit, pred nesrečo.
Iz tega je razvidno, da še nikoli v življenju nisem peljal z neprilagojeno hirostjo in vas v bodoče prosim, da me ne zmirjate z divjakom.
Tudi jaz sem pred mnogo leti dobil potencialno licenco za ubijanje, česar sem se zavedel vsak trenutek, nekateri pa se tega ne zavedate in lepo vam svetujem, pazite na svoje zdravje, s tem boste največ pripomogli k mojemu.
Naj vam bo dovolj podatek, da enkrat v življenju nisem imel kasko zavarovano vozilo, pa so šle vrednosti kar v višave. Na cesto se namreč ne grem zaletavat in me ne zanima ali vozim miljon vredno dirkalno specialko ali 40 let starega fičota, motor za 500€ ali Goldwing za 30-40k€.
Če bi bilo možno, bi se vozil tudi brez obveznega zavarovanja, katerega je bilo v žiljenju za dobro vilo, nebi plačeval in bi bil pripravljen pokrivat čisto vso materialno in nematerialno škodo, ki bi jo povzročil s svojim načinom vožnje.
Kaj pa vi?
Vire bom dajal takrat, ko bo šlo za dokazovanje, zaenkrat je to še zmeraj prosti razgovor. Lahko pa označiš trditve, ki po tvoje ne držijo, pa di bom podal linke do strani, kjer boš lahko ugotovil ali imam vsaj deloma prav (nikjer ne trdim, da so moje trditve 100%-ne, kot to trdi cerkev, so pa malo plod poznavanja situacij tudi zunaj SLO in veliko lastnih izkušenj).
Nikoli nisem od nikogar zahteval, da upošteva moja mnenja, hotel sem vas samo spodbuditi, da nebi vedno, v vsaki temi govorili o hitrosti, temveč o vsem dogajanju v prometu in to, da po mednarodnih statistikah, hitrost ni na prvem mestu, pri vzrokih za hujše prometne nesreče, v nobeni od prometno razvitih držav, z dobrim preiskovanjem vzrokov prometnih nesreč in kolikor toliko pošteno statistiko, katera ni namenjena samo proračunu.
Že danes so kazni take, da jih le redkokdo lahko plača iz žepa, še nekaj krat višje, to prometno sliko ne bodo spremenile, ko pa bomo začeli z vzgojo, ureditvami prometih površin (hvala Bogu za prometno ureditev dela Slovenske, se bodo različni udeleženci v prometu, morda navadili na sobivanje in pešci, ter kolesarji, ne bodo ravno pogosto skakali pod kolesa mestnih avtobusov).
Dejstvo je, da se v svetu trudijo, da se vozniki in ostale površine namenjene pešcem in kolesarjem, ne križajo prepogosto, saj so drug drugemu moteč element - avtomobilisti vedno prehitri, ostali vedno prepočasni in zaradi napak enih ali drugih (ni nujno, da gre za kršitev cpp, temveč čisto običajnih napak, ki jih stori lahko vsak), ne more priti do direktnega srečanja (zakaj na AC ni mrtvih kolesarjev in pešcev, je menda jasno vsakemu).
Vedno bo tako, ne glede na kazni, da so eni sposobni bolj, kot drugi, tako, kot v vseh porah življenja, ni pa vedno tako, da sposobni vlečejo iz dreka nesposobne, poglejte samo po službah, tudi nesposobnega kirurga, ne bo podpiral in reševal noben pameten sodelavec, temveč bodo naredili vse, da tega poklica ne bo več opravljal.
Vozijo pa ljudje, ki niti treh razredov šole vožnje, niso sposobni opravit in opravljat, delali pa bi radi med vrhunskimi in malo manj vrhunskimi šoferji. To enostavno ne gre v poklicih, ravno tako pa nebi smelo it v prometu. Osebe, ki niso sposobne normalno upravljat vozila v skladu z zakonodajo ali kvečjemu čez, nebi smele voziti, saj 30%-ov nesposobnih voznikov, naredi na cesti več škode, kot tistih nekaj procentov malo bolj hitrih voznikov.
Med nesposobne štejem seveda tudi tiste, ki znajo samo pritiskat na gas in na katere mislite tudi vi, vendar samo ne te, jaz pa tudi tiste, zaradi katerih promet ni tekoč in ni varen, ker nihče ne ve, kaj bodo v določeni situaciji naredili, tako kot gospa, ki je pred leti podrla gostinski vrt, pa je imela veljavno vozniško dovoljenje in praktično zakonito licenco za ubijanje.
Obvladanje vozila pomeni namreč ravno to, da nikoli ne voziš z neprilagojeno hitrostjo, torej, da si sposoben vozilo obdržat na cesti in po potrebi tudi ustavit, pred nesrečo.
Iz tega je razvidno, da še nikoli v življenju nisem peljal z neprilagojeno hirostjo in vas v bodoče prosim, da me ne zmirjate z divjakom.
Tudi jaz sem pred mnogo leti dobil potencialno licenco za ubijanje, česar sem se zavedel vsak trenutek, nekateri pa se tega ne zavedate in lepo vam svetujem, pazite na svoje zdravje, s tem boste največ pripomogli k mojemu.
Naj vam bo dovolj podatek, da enkrat v življenju nisem imel kasko zavarovano vozilo, pa so šle vrednosti kar v višave. Na cesto se namreč ne grem zaletavat in me ne zanima ali vozim miljon vredno dirkalno specialko ali 40 let starega fičota, motor za 500€ ali Goldwing za 30-40k€.
Če bi bilo možno, bi se vozil tudi brez obveznega zavarovanja, katerega je bilo v žiljenju za dobro vilo, nebi plačeval in bi bil pripravljen pokrivat čisto vso materialno in nematerialno škodo, ki bi jo povzročil s svojim načinom vožnje.
Kaj pa vi?
Delo krepa človeka
BigWhale ::
Naj vam bo dovolj podatek, da enkrat v življenju nisem imel kasko zavarovano vozilo, pa so šle vrednosti kar v višave. ...
Če bi bilo možno, bi se vozil tudi brez obveznega zavarovanja, katerega je bilo v žiljenju za dobro vilo, nebi plačeval in bi bil pripravljen pokrivat čisto vso materialno in nematerialno škodo, ki bi jo povzročil s svojim načinom vožnje.
Men se zdi, da ti ne razumes povsem koncepta zavarovanja.
Nobena tvoja izkusnja nam ne more dati garancije, da ne bo jutri, zaradi tebe, v prepad zgrmel avtobus poln nosecnic. Bi rad videl junaka, ki bi kril vso materialno in nematerialno skodo. :)
Magic1 ::
Se mi zdi da je problem v tem, da še najbolj umirjeni motoristi upoštevajo omejitve s 20% popravkom. In polne črte so za večino prekinjene, razlika je le da umirjeni malo počakajo, da je vidljivost malo boljša.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
ziga1990 ::
Prvo kot prvo bi vas rad lepo pozdravil če sem postal v napačni topic se opravičujem namreč nisem nekaj veliko gor na temu forumu pred kratnim sem kupil predelan skuter peda italijanski skuter 25kmh z homologacijo prvi lastnik ga je predelal z tem da je dal novi 70ccm cilinder kit ter športno cdi enoto kar je pomagalo skuterju dosečti preko 90kmh... Torej par dni po tem ko sem ga kupil sem se vozil po cesti in naletel na radar na omejitev 70kmh sem pripeljal 54. Policist me je ustavil in zahteval izpit ter prometne papirje rekel sem da jih nimam ker je 25tka nisem videl radarja nevem kako je lahko on mene nato mi je pokazal radar ter je pisalo 54kmh na njemu in so se mi samo zasvetle oci in sem rekel pričo njega jebiga kaj naj drugega zdaj rekel je zakaj skuter gre tolko rekel sem da sem ga kupil predelanga itd malo sem se naredil idiota ter da jaz to neznam naredit nazaj na normalno nato je policist šel v avto ter nekaj minut potem me poklical k avtu ter hotel da mu izročim kontaktni ključ jaz seveda sem ker nisem vedel kaj naj nardim saj je bil prvi prometni prekršek rekel je da ga bodo dali na izrednega tehničnega in sem ga vprašal ali lahko jaz to nardim sam? trdil je da ne da bo to policija naredla in mi nikakor ni pustil torej takojšen odzvem motorja je bil zdaj je že 1 tedn od tege kar je blo imam samo dokazilo od vzema vozila in nič drugega, Skuter je sedaj na deponiji pri ANB Trade stranice že en teden.
Torej zanima me naslednje za kazen vem predelava motorja v višini 500/450€ to mi je že policist rekel zanima me je možnost da dobim motor nazaj? namreč lastnik mi je dal original dele za njega zraven motor je homologiran imam vse papirje za njega itd. zanimajo me tudi naslednji postopki kaj bodo sedaj naredili ker sem čist zgubljen in me zanima ali je kdo mel že takšne probleme hvala:)
Bres neomestnih komentarjov prosim.
Glej plačal boš kazen 100% glede motorja pa je tako lahko da ga dobiš ali pa ga ne boš dobil odvisno kako se bojo odločili ampak tvoj motor nima samo blokade odmaknjene ima celo motor predelan, kar bi mogoče jih privedlo do odločitve da ga uničijo drugače.Kaj boš pa naredil, če ga nazaj dobiš se ponovno vozil 25km/h+ po cesti?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
ziga1990 ::
^^Verjamem, da bo v primeru, da dobi motor nazaj ponovno 25km/h+ vozil samo sem odgovor od njega hotel slišat.
Sicer je pa tukaj tudi spraševal: http://motosvet.com/tabla/topic/40152-t...
Sicer je pa tukaj tudi spraševal: http://motosvet.com/tabla/topic/40152-t...
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
solatko ::
BigWhale - Koncept zavarovanja razumem bolje, kot večina uporabnikov zavarovanj, zato nisem imel vozila nikoli zavarovanega za to, da bi bilo zaradi moje napake, popravljeno zastonj. Se pač celo življenje trudim, da ne delam takih napak.
V devetdesetih letih, sem delal kot zavarovalni agent, ravno na premoženjskih zavarovanjih.
To kar si omenil, je pokrito do določenega zneska iz obveznega zavarovanja. V 45+ letih, skoraj bivanja v prometu, ni bilo z moje strani, niti enkrat uporabljeno.
Ko bom začutil, da ne zmorem bit več zbran, da mi refleksi šepajo, toliko, da sem postal nevaren zase in za druge, bom vozniško dovoljenje enostavno deponiral in pričel uporabljati javni prevoz.
Ko delaš določene vaje vsak dan, dobro občutiš, kdaj je prišel čas, da se z določenimi aktivnostmi preneha.
Zato trdim, da bi v primeru, ko bi bilo to možno, po svetu vozil popolnoma brez zavarovanja moje odgovornosti.
Ko bo prišlo tako daleč, da bi tako zavarovanje potreboval, bi se s temi aktivnostmi nehal ukvarjat, tako kot sem se že, z nekaterimi, ki niso za moja leta, oziroma telo, če prav trenerano, brez posledic nebi preneslo obremenitev.
Velika večina teh stvari je predvsem v glavi.
Veš, to je tako, kot pri grehu, grešim, v nedeljo pa k spovedi in mi je odpuščeno - ne ni!
Se moraš pač odločit, da ne grešiš.
V devetdesetih letih, sem delal kot zavarovalni agent, ravno na premoženjskih zavarovanjih.
To kar si omenil, je pokrito do določenega zneska iz obveznega zavarovanja. V 45+ letih, skoraj bivanja v prometu, ni bilo z moje strani, niti enkrat uporabljeno.
Ko bom začutil, da ne zmorem bit več zbran, da mi refleksi šepajo, toliko, da sem postal nevaren zase in za druge, bom vozniško dovoljenje enostavno deponiral in pričel uporabljati javni prevoz.
Ko delaš določene vaje vsak dan, dobro občutiš, kdaj je prišel čas, da se z določenimi aktivnostmi preneha.
Zato trdim, da bi v primeru, ko bi bilo to možno, po svetu vozil popolnoma brez zavarovanja moje odgovornosti.
Ko bo prišlo tako daleč, da bi tako zavarovanje potreboval, bi se s temi aktivnostmi nehal ukvarjat, tako kot sem se že, z nekaterimi, ki niso za moja leta, oziroma telo, če prav trenerano, brez posledic nebi preneslo obremenitev.
Velika večina teh stvari je predvsem v glavi.
Veš, to je tako, kot pri grehu, grešim, v nedeljo pa k spovedi in mi je odpuščeno - ne ni!
Se moraš pač odločit, da ne grešiš.
Delo krepa človeka
St235 ::
Moje trditve lahko vsak demantira, če to podkrepi z viri, ki so na voljo na netu.
Vire bom dajal takrat, ko bo šlo za dokazovanje, zaenkrat je to še zmeraj prosti razgovor. Lahko pa označiš trditve, ki po tvoje ne držijo, pa di bom podal linke do strani, kjer boš lahko ugotovil ali imam vsaj deloma prav (nikjer ne trdim, da so moje trditve 100%-ne, kot to trdi cerkev, so pa malo plod poznavanja situacij tudi zunaj SLO in veliko lastnih izkušenj).
Post AC DC, ki ti vključuje statistike, ki so v direktnem nasprotju s tvojimi idiotizmi si pa kot ponavadi modro spregledal? Daj ne pametuj, ker do sedaj še enkrat nisi bil sposoben svojih izjav podkrepit z čimerkoli drugim kot lastno (bore malo vredno) avtoriteto.
oh brihta solatkotova...
Daj si 1x vtolči v glavo(pa magari s kladvom), da je hitrost največji krivec za nastanek prometne nesreče.
Vsi ne morejo obvladovati motornih vozil enako, ker si pač dva osebka nista enaka in nimata enakih karakteristik.
Prometni režim je zasnovan tako, da ščiti tiste manj izkušene, tiste šibkejše, počasnejše, manj okretnejše in dejstvo je, da tisti hitri(samooklicani osebki ala solatko, ki mislijo, da znajo, ki mislijo, da obvladujejo in še kaj si mislijo ampak so v zmoti) se ne znajo prilagodit ostalim in tolerirat vseh naštetih zgoraj.
Zdaj je pa dosti, ker se mi res ne da več s tabo ubadat.
Pozabljaš, da za solatka fizikalna pravila ne veljajo. Hitrost je za njega povsem irelavanten pojem, ker jo lahko z uporabo tretje prestave prosto prilagaja svoji volji.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
solatko ::
Lakotnik29 - Kot pravnik, bi lahko poznal razliko med vzroki in posledicami, nikoli ni vzrok hitrost, so pa posledice hujše, pri višjih hitrostih, kar z moje strani ni bilo nikoli sporno.
Neprilagojena hitrost pa ni nujno višja od omejitve, temveč je to hitrost, ko vozila ne obvladaš več, to pa je pri vsakem vozniku drugačna, saj sicer nebi bilo dirk.
Torej, če gremo suhoparno, je čisto za vsako nesrečo kriva neprilagojena hitrost, torej vse ostale vzroke lahko mirno zanemarimo, tudi vse omejitve lahko umaknemo, saj bo vsak odgovarjal zato, ker ni prilagodil hitrosti razmeram na cesti in svojemu znanju.
Neprilagojena hitrost pa ni nujno višja od omejitve, temveč je to hitrost, ko vozila ne obvladaš več, to pa je pri vsakem vozniku drugačna, saj sicer nebi bilo dirk.
Torej, če gremo suhoparno, je čisto za vsako nesrečo kriva neprilagojena hitrost, torej vse ostale vzroke lahko mirno zanemarimo, tudi vse omejitve lahko umaknemo, saj bo vsak odgovarjal zato, ker ni prilagodil hitrosti razmeram na cesti in svojemu znanju.
Delo krepa človeka
r3dkv1c4 ::
r3dkv1c4 - To je zopet tvoja trditev, ki nima nobene podlage v real lifeu, več kot 90%-ov nesreč se zgodi v okviru omejitev in samo bluzenje prometnih analfabetov, trdi drugače.
Prvo pravilo za opravljanje vsakega poklica (vozniški je med najkompleksnejšimi) je znanje in izkušnje, to pa pridobiš v prometu, na žalost, na cesti, le redki uporabijo tudi druge poti.
Nekateri, za laike divjaki, nikoli v življenju ne ogrozijo nikogar, ne povzročijo nesreče, ne prehitevajo v škarje, se prilagodijo počasnejšim, gostoti prometa, nikoli ne vozijo, ko za to niso sposobni, za vas pa še vedno predstavljajo večjo nevarnost, kot nesposobni sosedov Janez, ko vsak dan vozi pijan, ali sosedov Francelj, ki je stalno na pomirjevalih, sosedova Mica, ki komaj še kaj vidi,...........
Zaradi takih pogledov na promet in takih razmišljanj "prometnih" strokovnjakov, pa je situacija, kljub najvišjim kaznim v EU, taka kot je.
Gre za polnjenje proračuna in temu je namenjena tudi izdelava statistike o vzrokih za prometne nesreče.
Poglejte, na katerem mestu je hitrost v D, I,......
Kje lahko najdem statistiko, ki bi govorila tebi v prid?
Res je ne najdem.
Skratka, ti živiš v res čudnem svetu, pa kje zaboga imaš brlog, da te učijo take bedarije, ki jih potem klatiš tu.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
solatko ::
r3dkv1c4 - Tam, kjer najdeš statistiko, da se določeno število nesreč zgodi, pri hitrostih večjih od omejitve.
Vodi se statistika o neprilagojeni hitrosti, kar pa ne pomeni, da je ta nad omejitvijo.
Glede na to, da le nekaj %-ov voznikov vozi nad omejitvijo in, da redki od teh tudi povzročijo prometno nesrečo, je logično, da se jih večina zgodi pri hitrostih, ki ne presegajo omejitve.
Izjema so nesreče motoristov, kar je pač posledica tega, da se vsako leto, pojavi toliko in toliko novih, ki ne preživijo uvajalnega obdobja, ko se pridobivajo izkušnje.
Takemu zajebu se strokovno pravi - neprilagojena hitrost.
In še to, živim v državi, v kateri pojem - prometna varnost, služi predvsem za polnjenje proračuna, vse ostalo pa je prepuščeno cesti in udeležencem.
Vsem, razen inkasantom, se hebe za statistiko in raziskanost vzrokov prometnih nesreč, hebe se jim za ustrezno infrastrukturo, hebe se jim za črne točke, razen takrat, ko jih po p. dobi kakšna znana oseba.
Glede na to, da se večina voznikov "drži" cpp, se bodo stvari v naslednjih 100 letih, uredile.
Vodi se statistika o neprilagojeni hitrosti, kar pa ne pomeni, da je ta nad omejitvijo.
Glede na to, da le nekaj %-ov voznikov vozi nad omejitvijo in, da redki od teh tudi povzročijo prometno nesrečo, je logično, da se jih večina zgodi pri hitrostih, ki ne presegajo omejitve.
Izjema so nesreče motoristov, kar je pač posledica tega, da se vsako leto, pojavi toliko in toliko novih, ki ne preživijo uvajalnega obdobja, ko se pridobivajo izkušnje.
Takemu zajebu se strokovno pravi - neprilagojena hitrost.
In še to, živim v državi, v kateri pojem - prometna varnost, služi predvsem za polnjenje proračuna, vse ostalo pa je prepuščeno cesti in udeležencem.
Vsem, razen inkasantom, se hebe za statistiko in raziskanost vzrokov prometnih nesreč, hebe se jim za ustrezno infrastrukturo, hebe se jim za črne točke, razen takrat, ko jih po p. dobi kakšna znana oseba.
Glede na to, da se večina voznikov "drži" cpp, se bodo stvari v naslednjih 100 letih, uredile.
Delo krepa človeka
r3dkv1c4 ::
Ni res, to kar ti govoriš je čisto druga tema, na katero hočeš speljat zato, da bi sam izpadel pameten.
Dejstvo pa je ravno to, da v Sloveniji ljudje vozijo definitivno prehitro, ker imajo pač balkansko mentaliteto.
Recimo lep primer dobre vzgoje so španci in angleži, ter portugalci.
Oni imajo odlične ceste ter avtoceste, vendar za razliko od nas, imajo zakoreninjeno v genih, da se vozijo v večini po omejitvah in jih široke ceste ne spodbudijo k temu, da bi vozili hitro.
s tem se strinjam
Lep primer je bil včeraj, ko sem se vračal domov po primorskem delu AC iz koprske smeri proti Lj.
Padal je dež, cesta je bila ravno prav mokra, vendar ne sprana, naši "varni" vozniki, ki po tvoje spadajo v tistih nekaj %, so pa vozili v večini nekje med 140-160 km/h, ob slabi vidljivosti in za nameček brez varnostne razdalje med posameznimi vozili in četudi je bil vozni pas prazen, so se stalno držali skrajno levega pasu.
Zanimivo, kako še kar naprej slepo verjameš in prepričuješ ostale na forumu(in najbrž tudi v družbi), da je neprilagojena hitrost razlog za prometne nesreče, zgolj zaradi vodenje statistike.
Dejstvo pa je ravno to, da v Sloveniji ljudje vozijo definitivno prehitro, ker imajo pač balkansko mentaliteto.
Recimo lep primer dobre vzgoje so španci in angleži, ter portugalci.
Oni imajo odlične ceste ter avtoceste, vendar za razliko od nas, imajo zakoreninjeno v genih, da se vozijo v večini po omejitvah in jih široke ceste ne spodbudijo k temu, da bi vozili hitro.
In še to, živim v državi, v kateri pojem - prometna varnost, služi predvsem za polnjenje proračuna, vse ostalo pa je prepuščeno cesti in udeležencem.
Vsem, razen inkasantom, se hebe za statistiko in raziskanost vzrokov prometnih nesreč, hebe se jim za ustrezno infrastrukturo, hebe se jim za črne točke, razen takrat, ko jih po p. dobi kakšna znana oseba.
s tem se strinjam
Lep primer je bil včeraj, ko sem se vračal domov po primorskem delu AC iz koprske smeri proti Lj.
Padal je dež, cesta je bila ravno prav mokra, vendar ne sprana, naši "varni" vozniki, ki po tvoje spadajo v tistih nekaj %, so pa vozili v večini nekje med 140-160 km/h, ob slabi vidljivosti in za nameček brez varnostne razdalje med posameznimi vozili in četudi je bil vozni pas prazen, so se stalno držali skrajno levega pasu.
da se določeno število nesreč zgodi, pri hitrostih večjih od omejitve.
Vodi se statistika o neprilagojeni hitrosti, kar pa ne pomeni, da je ta nad omejitvijo.
Zanimivo, kako še kar naprej slepo verjameš in prepričuješ ostale na forumu(in najbrž tudi v družbi), da je neprilagojena hitrost razlog za prometne nesreče, zgolj zaradi vodenje statistike.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
ziga1990 ::
^^ neprigalojena hitrost je najbolj pogost vzrok za nesreče na naših cestah
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
nejcek74 ::
[D]emon ::
Recimo lep primer dobre vzgoje so španci
Zdaj pa samo se italijane vtakni v to mesanico, pa si prodal najvecjo buco do sedaj.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
LeQuack ::
Saj bodo kmalu samovozeči avtomobili in bo konec teh težav. Sicer bodo raznimi dinamiki protestiral ampak itak ne bodo imel izbire.
Quack !
solatko ::
Razumevanje pojmov je vaša slaba lastnost
Neprilagojena hitrost je vsaka hitrost, pri kateri pride do prometne nesreče, torej so vse prometne nesreče posledica neprilagojene hitrosti!
Ni pa v 90%-ov primerih to tudi hitrost, ki je višja od omejitve hitrosti!!!!!!!!!!!!
Ker pa so v prometno razvitem svetu, kar se tiče ugotavljanja pravih vzrokov, pa se deli na več podpodročij - razmere na cesti, tehnična brezhibnost vozila, vožnja po nasprotnem pasu, kratka varnostna razdalja, psihofizične lastosti voznikov, neizkušenost,....... do prekoračitve hitrosti.
Zaradi različnih statističnih obdelav prometnih nesreč, nikjer ne boste v statistiki zasledili pojma - neprilagojena hitrost.
Se pa strinjam z vsemi, ki trdite, da so posledice prometne nesreče, veliko hujše, če je hitrost višja, ampak mora do nesreče priti.
Vam je izgleda v memu, da pomeni vsaka prekoračitev hitrosti, tudi prometno nesrečo.
Neprilagojena hitrost je vsaka hitrost, pri kateri pride do prometne nesreče, torej so vse prometne nesreče posledica neprilagojene hitrosti!
Ni pa v 90%-ov primerih to tudi hitrost, ki je višja od omejitve hitrosti!!!!!!!!!!!!
Ker pa so v prometno razvitem svetu, kar se tiče ugotavljanja pravih vzrokov, pa se deli na več podpodročij - razmere na cesti, tehnična brezhibnost vozila, vožnja po nasprotnem pasu, kratka varnostna razdalja, psihofizične lastosti voznikov, neizkušenost,....... do prekoračitve hitrosti.
Zaradi različnih statističnih obdelav prometnih nesreč, nikjer ne boste v statistiki zasledili pojma - neprilagojena hitrost.
Se pa strinjam z vsemi, ki trdite, da so posledice prometne nesreče, veliko hujše, če je hitrost višja, ampak mora do nesreče priti.
Vam je izgleda v memu, da pomeni vsaka prekoračitev hitrosti, tudi prometno nesrečo.
Delo krepa človeka
bajsibajsi ::
Dejstvo je, da je za preko 50% nesrec s smrtnim izidom motorista glavni vzrok NEUPOŠTEVANJE PRAVIL PREDNOSTI s strani nekoga drugega! Po domace povedano, motorista izsili drug udelezenec v prometu; najveckrat voznik osebnega avtomobila.
Najpogostejsi vzrok za nesrece motoristov pa je - jasno - neprilagojena hitrost. Frekvenca je najvisja med 30 in 40 letom starosti.
Najpogostejsi vzrok za nesrece motoristov pa je - jasno - neprilagojena hitrost. Frekvenca je najvisja med 30 in 40 letom starosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bajsibajsi ()
fikus_ ::
Bajsibajsi, ravno prejšnji teden sem dal dvema motoristoma prednost, da sta prehitevanje v škarje zvozila brez nesreče!
Tako, da ne piši na pamet, obstajajo policijske statistike.
Tako, da ne piši na pamet, obstajajo policijske statistike.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34520 (28748) | bluefish |
⊘ | Letos smrtnih žrtev že več kot lani (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24203 (21556) | Mavrik |
» | Letos 62 lani 50 smrtnih žrtev na naših cestah (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 14491 (10557) | Irbis |
» | Loviti ali ne loviti motoriste? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13366 (11537) | strup121 |
» | Motoristi (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 14126 (12033) | guest #44 |