» »

Nesreča na primorski avtocesti

Nesreča na primorski avtocesti

««
12 / 13
»»

WarpedGone ::

Kaka bedarija. Zakaj že ne ?

I want those drugs...


Jaki poznavalci ...
Po novem lahko desno zavijete tudi pri rdečem semaforju?

Pustmo ob strani debilnost dodatnega znaka, ki 'modulira' pomen prvega, pa vseeno.

Ker se bo sedaj usula kopica črkobralskih slo-tech debilčkov, kako je zgornja link iz dalnega leta 2013, še neki čisto frišnega:

Vožnja v desno ob rdeči luči na semaforju
Večja novost je poskusni prometni znak "vožnja desno ob rdeči luči na semaforju". Gre za predvsem v ZDA znano rešitev "zavij desno ob rdeči", ki omogoča prosto desno zavijanje tudi ob rdeči luči. Veliko vprašanje je, kje, kako in kdaj tak režim uvesti pri nas. Najbolj smiseln bi bil v naseljih in v križiščih, kjer obstaja samostojen pas za desno zavijanje, pa še tukaj le, če ne bi bili v križišču prisotni tudi pešci. Pred mnogimi leti takšna rešitev pri nas že obstajala, a so jo potem ukinili.


Tko da, avtomatsko kasiranje prevožene rdeče, odpade vsaj v križiščih s to novo tablo.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

stara mama ::

Sj to je že dolgo, če maš zeleno puščico v desno lahko greš.

donvito ::

To ni to, kar misliš ti, ampak tole:

http://www.zurnal24.si/v-rdeco-slovenci...

Invictus ::

WarpedGone je izjavil:


Tko da, avtomatsko kasiranje prevožene rdeče, odpade vsaj v križiščih s to novo tablo.

Kolikor je meni znano, se avti v križiščih peljejo tudi naravnost in levo ... Kar niti ni problem avtomatizirati. Pa še vedno je prepovedano.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

SuperVeloce ::

Tudi ni težko avtomatizirati, če je dovoljena vožnja v desno pri rdeči. Senzorje nekatera križišča že imajo... nekoga izsiliš pri rdeči, kazen v nabiralnik.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

RedDrake ::

Warped in Utk, a sta si pogledala rekonstrukcijo nesreče?
A se vama še vedno zdi najpametneje iti 120 v megleni zid - glede na to da je tam čakal po čez postavljen priklopnik, ki je blokiral celotno cestišče?
Pa tudi prvi voznik kombija je najverjetnje trčil v tovornjak ravno zaradi dovolj velike razlike v hitrosti - priklopnik v klanec gor verjetno ni šel več kot kakih 70, tisti tuji kombiji pa itak vozijo 130 ne glede na omejitve in razmere ...

WarpedGone ::

Maš dve slabi šansi:
- zmerno upočasnjuješ in upaš, da pred tabo ni nihče upočasil bol kot ti
- močno upočasniš in upaš da bodo VSI za tabo upočasnili vsaj enako močno

Pri prvem upaš da ni ovire, pri drugem si ti 100% ovira.
Zbogom in hvala za vse ribe

SuperVeloce ::

Nisi ovira, če voziš megli primerno. Lahko ti kokodakaš, da so počasneži problem v drugih vremenskih razmerah... težko boš pa koga to prepričal pri vidljivosti pod 50m. Problem je bil, da jih je bilo nekaj metkov, ne pa ovire...
Govoriš sedaj o nekem zmernem upočasnjevanju, kot da folk na polno bremza iz 130 na 30.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

Zgodovina sprememb…

marko181914 ::

Zakaj so glih romuni naredili največjo škodo. Če ne bi bilo tistih romunov, ne bi bilo nobenih smrtnih žrtev!!

perci ::

No, zadeve je začel državljan BIH...romun pa nadaljeval.

Vsekakor je treba nekej naredit s tem tovornjakarstvom. Resno.

njyngs ::

Šleperje na železniške vagone in ne bo več uničevanja cest in takih nesreč.

Mare2 ::

njyngs je izjavil:

Šleperje na železniške vagone in ne bo več uničevanja cest in takih nesreč.

Baje so proge prezasedene.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Thuban ::

njyngs je izjavil:

Šleperje na železniške vagone in ne bo več uničevanja cest in takih nesreč.


naše železnice baje laufajo na max kapaciteti že sedaj. Zato se gradi še en tir na relaciji Koper Ljubljana.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Invictus ::

Thuban je izjavil:

njyngs je izjavil:

Šleperje na železniške vagone in ne bo več uničevanja cest in takih nesreč.


naše železnice baje laufajo na max kapaciteti že sedaj. Zato se gradi še en tir na relaciji Koper Ljubljana.

Laufajo na 130% trenutno. Zato tiri pokajo.

Da se gradi drugi tir, pa nisem vedel. Kolikor vem, je to še vedno nekje v prihodnosti.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

njyngs ::

No, bo pa še dalje šel ves denar od dajatev ob registraciji v slovenske železnice, težki tovornjaki bodo uničevali ceste in delali nesreče, mi pa se bomo vozili po vedno slabših kolovozih in vedno bol uničevali avtomobile.

http://www.rtvslo.si/slovenija/rekordni...

Pa še tale novica naredi dan še lepši.

T-h-o-r ::

bwahahaha, kere droge šopajo eni tu

vožnja čez rdečo je dovoljena hahaha
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

jype ::

Če si biciklist, potem to vsekakor drži, je pa res, da moraš tudi pri zeleni najprej ustavit, pa pogledat. NCAP točke za bočna trčenja so pri biciklih bolj klavrne.

Heavy ::

In koliko teh znakov za vožnjo čez rdečo je bilo postavljenih?
#TeamFelix

WarpedGone ::

thor:
vožnja čez rdečo je dovoljena hahaha

Da.
Updataj svoje znanje ali "vrni izpit".

In koliko teh znakov za vožnjo čez rdečo je bilo postavljenih?

Nekje med 0 in 0.0
Zbogom in hvala za vse ribe

r3dkv1c4 ::

RedDrake je izjavil:

Warped in Utk, a sta si pogledala rekonstrukcijo nesreče?
A se vama še vedno zdi najpametneje iti 120 v megleni zid - glede na to da je tam čakal po čez postavljen priklopnik, ki je blokiral celotno cestišče?
Pa tudi prvi voznik kombija je najverjetnje trčil v tovornjak ravno zaradi dovolj velike razlike v hitrosti - priklopnik v klanec gor verjetno ni šel več kot kakih 70, tisti tuji kombiji pa itak vozijo 130 ne glede na omejitve in razmere ...

Dejstvo je, da ti nimaš pojma kje se je dejansko zgodila nesreča!!

Govoriš neumnosti.
Pa poglejva, namreč nesreča se je zgodila na klancu navzdol, kjer je kamion šibal na polno 90 km/h ali pa še kakšen km/h več.

Tisti s kombijem je vanj priletel sigurno z vsaj 140 km/h in sila teže polpriklopnika je ob trku kombija delovala še diagonalno in posledično je kamion obrnilo počez.
Če bi se ta ista situacija zgodila na ravnini, ne bi kamion niti pod razno premaknilo in šofer najbrž ne bi niti čutil dodatne potisne sile.

WarpedGone je izjavil:

thor:
vožnja čez rdečo je dovoljena hahaha

Da.
Updataj svoje znanje ali "vrni izpit".

In koliko teh znakov za vožnjo čez rdečo je bilo postavljenih?

Nekje med 0 in 0.0

Je bil ta novi člen že sprejet v zakon?

Ni bil, ko bo pa pametuj.

Pa še skušaj sledit naslovu teme in ne telovadbi čez rdeče luči.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: r3dkv1c4 ()

T-h-o-r ::

Heavy je izjavil:

In koliko teh znakov za vožnjo čez rdečo je bilo postavljenih?

ja 0, ker ni zakonske podlage, zato je bluzenje wrapeda brezpomensko
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: T-h-o-r ()

globoko grlo ::

A čmo met en referenum o prepovedi uvede novega "cestnega" centa? Nalreč že sedaj poberejo juhuhu denarja in ga uporabijo za kar čjo. Zakaj bi za vsako vzdrževalno delo rabili neo novo dajatev?

TOrej, referendum. Če pa vampirji prepovejo referendum, pa zamenjamo vampirje :) z referendumom, jasno
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

jype ::

Jaz sem proti. Će bo šlo več denarja za ceste, se bo še več ljudi vozilo z avtomobili. Naj se uvede cestni cent in se z njim plača reforma tovornega prometa.

Thuban ::

Invictus je izjavil:

Thuban je izjavil:

njyngs je izjavil:

Šleperje na železniške vagone in ne bo več uničevanja cest in takih nesreč.


naše železnice baje laufajo na max kapaciteti že sedaj. Zato se gradi še en tir na relaciji Koper Ljubljana.

Laufajo na 130% trenutno. Zato tiri pokajo.

Da se gradi drugi tir, pa nisem vedel. Kolikor vem, je to še vedno nekje v prihodnosti.


mostove čez železnico so že razširili. To jaz smatram kot gradnjo tira. Res pa je da dejanske proge še niso začeli graditi.

Verjetno so mostove čez železnico razširili ker so bili itak že dotrajani in potrebni menjave, pa so upoštevali še možnost da bodo v nekaj letih itak gradili nov tir in so zato že kar zdaj razširili most... :)
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

matijadmin ::

perci je izjavil:

matijadmin je izjavil:

perci je izjavil:

jype je izjavil:

Sploh policisti, ki bi lahko preprosto ugrabili predsednika vlade in grozili, da ga ubijejo, če ne podpiše višjih plač, ane.

Tudi stavka policistov je prepovedana, ne samo ugrabitev premiera.

To ni čisto res. Podobno je z delavci v zdravstvu, sodstvu ... Eni celo dodatke prejemajo, ker jim je odvzeta pravica do stavke (v sodstvu recimo, a gre za smešne zneske v centih). Je pa v resnici neodtujiljiva ustavna pravica. Le stavka mora biti izvedena, tako da se nujno in neodložljivo delo še vseeno opravi. Tako, če policisti ne pišejo glob ali se ne odzivajo na predloge za pregon, to še ni nujno kršeno. Kot če zdravnik po triaži ne sprejme dela pacientov z neogrožujočimi stanji (denimo bradavicami ali blagim gastritisom). Tudi sodnik, če razpiše pol manj rednih obravnav, pa za priporne in nujne zadeve še vseeno poskrbi, pač ni stavkal nezakonito.

Ne bluzi. Policisti morajo med stavko izvajati nadzor na cestah v skladu s svojimi pooblastili. To pomeni tudi izvajanje pooblastil prekrškovnega organa. Skratka, neupoštevanje navodil pri izvajanju teh pooblastil je kršitev veljavnih predpisov. To, da vodstvo tega ne upa policajem na glas povedati in izvesti tudi kakega disciplinskega ukrepa je pa drug problem.


Huh, mešaš jabolka in hruške. Eno so pooblastila, drugo pa naloge in organizacija. Prav v pooblastilih je štos, policist, kjer se v skladu s pooblastili lahko arbitrarno odloča o kazni, pač to lahko legitimno ponuca pri izvajanju stavkovnih pritiskov. Prav tako je na zahtevo stavkovnega odbora vodstvo policije dolžno opredeliti, katere naloge iz zadevnega posebnega zakona so neodložljive, tako da stavka poteka zakonito! Če se vodstvo spreneveda ali temu upira, je to grob poseg v ustavno pravico do stavke. Podobno je v sodstvu kadar stavka tehnično administrativno osebje; sodniki so dolžni odrejati jasno in pregledno osebju, katere zadeve so nujne, da pri njih opravijo svoje neodložljive zadolžitve (pri ostalem poslovanju, pa se lahko obrišejo pod nos).
Vrnite nam techno!

Zgodovina sprememb…

perci ::

matijadmin je izjavil:

perci je izjavil:

matijadmin je izjavil:

perci je izjavil:

jype je izjavil:

Sploh policisti, ki bi lahko preprosto ugrabili predsednika vlade in grozili, da ga ubijejo, če ne podpiše višjih plač, ane.

Tudi stavka policistov je prepovedana, ne samo ugrabitev premiera.

To ni čisto res. Podobno je z delavci v zdravstvu, sodstvu ... Eni celo dodatke prejemajo, ker jim je odvzeta pravica do stavke (v sodstvu recimo, a gre za smešne zneske v centih). Je pa v resnici neodtujiljiva ustavna pravica. Le stavka mora biti izvedena, tako da se nujno in neodložljivo delo še vseeno opravi. Tako, če policisti ne pišejo glob ali se ne odzivajo na predloge za pregon, to še ni nujno kršeno. Kot če zdravnik po triaži ne sprejme dela pacientov z neogrožujočimi stanji (denimo bradavicami ali blagim gastritisom). Tudi sodnik, če razpiše pol manj rednih obravnav, pa za priporne in nujne zadeve še vseeno poskrbi, pač ni stavkal nezakonito.

Ne bluzi. Policisti morajo med stavko izvajati nadzor na cestah v skladu s svojimi pooblastili. To pomeni tudi izvajanje pooblastil prekrškovnega organa. Skratka, neupoštevanje navodil pri izvajanju teh pooblastil je kršitev veljavnih predpisov. To, da vodstvo tega ne upa policajem na glas povedati in izvesti tudi kakega disciplinskega ukrepa je pa drug problem.


Huh, mešaš jabolka in hruške. Eno so pooblastila, drugo pa naloge in organizacija. Prav v pooblastilih je štos, policist, kjer se v skladu s pooblastili lahko arbitrarno odloča o kazni, pač to lahko legitimno ponuca pri izvajanju stavkovnih pritiskov. Prav tako je na zahtevo stavkovnega odbora vodstvo policije dolžno opredeliti, katere naloge iz zadevnega posebnega zakona so neodložljive, tako da stavka poteka zakonito! Če se vodstvo spreneveda ali temu upira, je to grob poseg v ustavno pravico do stavke. Podobno je v sodstvu kadar stavka tehnično administrativno osebje; sodniki so dolžni odrejati jasno in pregledno osebju, katere zadeve so nujne, da pri njih opravijo svoje neodložljive zadolžitve (pri ostalem poslovanju, pa se lahko obrišejo pod nos).

Če kdo kaj meša, si to ti. Veliki organi, kot je Policija, FURS itd, imajo sprejete prekrškovne usmeritve. Ker ni prav, da en policist za isto stvar dosledno kaznuje, drugi pa izdaja opozorila. Te usmeritve/navodila zagotavljajo enotno obravnavo enakih prekrškov po celi državi. In neupoštevanje teh je delovnopravna kršitev.

SimplyMiha ::

jype je izjavil:

Jaz sem proti. Će bo šlo več denarja za ceste, se bo še več ljudi vozilo z avtomobili. Naj se uvede cestni cent in se z njim plača reforma tovornega prometa.

Me veseli, da te še briga za naše ceste.

Invictus ::

Thuban je izjavil:


mostove čez železnico so že razširili. To jaz smatram kot gradnjo tira. Res pa je da dejanske proge še niso začeli graditi.

Verjetno so mostove čez železnico razširili ker so bili itak že dotrajani in potrebni menjave, pa so upoštevali še možnost da bodo v nekaj letih itak gradili nov tir in so zato že kar zdaj razširili most... :)

Če je to res, potem vsaj en plus za slovenske železnice. Nisem nikjer zasledil v novicah ...

Mostovi so pa v Sloveniji, vsi vemo kje ... Vsaj starejši. Zdaj celo v Mednem širijo most. Končno.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

perci ::

Od kje vam informacija, da železnica ne sfolga več tovora iz in v Luko Koper?

globoko grlo ::

Od SŽ osebno

a nč TVja ne gledaš?
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

Zgodovina sprememb…

perci ::

tvja ne gledam

Kje je kdo od SŽ izjavil, da je tir Koper-Divača že danes problem iz vidika tovora Luke Koper?

Namreč, še pred kratkim, so bile uradne izjave iz Luke Koper, da količina tovora še do leta 2030 ne bo presegla trenutnih limitov.

Arctander ::

Zgodovina sprememb…

zee ::

SZ ne znese pretovoriti zato, ker je infrastruktura zanic.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

perci ::

Verjamem, da primorske novice želijo izsiliti gradnjo nove proge. Nove proge, ne drugega tira, kot se v medijih zmotno piše.

Vendar iz izjav SŽ niti Luke Koper nikjer nisem zaznal, da bi bil tir Divača Koper ob današnjem pretovoru problematičen z vidika kapacitet.

To, da imajo Luka Koper in SŽ težave z organizacijo prometa (tudi na drugih delih železnic), je pa drug problem.

Iz Kopra gre dnevno (govorim na pamet) 20 kompozicij. To ni max obremenitev te železnice.

Pithlit ::

perci je izjavil:

Kje je kdo od SŽ izjavil, da je tir Koper-Divača že danes problem iz vidika tovora Luke Koper?

Baje so neki avstrijski partnerji celo svoj biznis v Trst preusmerili ker Luka ni sfolgala (2 tedna zamude pri pretovoru). Vir: radio... v avtu... pojma nimam katera postaja, ne kdaj (ta teden enkrat).

perci je izjavil:

To ni max obremenitev te železnice.

Očitno je, glede na to da SŽ ne izpolnjujejo obljub (3400 vagonov manj od dogovorjenega).
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()

perci ::

Problemi v organizaciji slovenskega železniškega omrežja niso nujno povezani s 30 km med Divačo in Koprom.

Po medijih se pa itak govori svašta nepreverjenih in zavajajočih informacij.

A kdo od novinarjev sploh ve, kaj "drugi tir" je? Dati za to milijardo in pol, je največja bedarija po TEŠ6.

Pithlit ::

Če sta Luka in Trst sposobna zapolnit kapacitete pol ni neumnost. A je to možnost ali ne... je pa drugo vprašanje. Dejstvo je da je trenutna infrastruktura (in proga) praktično za v smeti. Zna bit da se bo za 'flikanje' obstoječe proge zagonilo več denarja in časa kot za postavitev drugega tira.
Life is as complicated as we make it...

perci ::

Pithlit je izjavil:

Če sta Luka in Trst sposobna zapolnit kapacitete pol ni neumnost. A je to možnost ali ne... je pa drugo vprašanje. Dejstvo je da je trenutna infrastruktura (in proga) praktično za v smeti. Zna bit da se bo za 'flikanje' obstoječe proge zagonilo več denarja in časa kot za postavitev drugega tira.

Dej ti men razloži, zakaj je dejstvo, da je trenutna infrastruktura za v smeti? Kaj je narobe s to traso?

In še enkrat, zakaj govoriš o drugem tiru (katerega izgradnja ni neumnost), če pa imaš v mislih novo dvotirno progo s tisoč tuneli, po kateri se bo dalo vozit 300 na uro? Novica: tovorni vlaki ne vozijo tako hitro.

Treba je narediti drugi tir na obstoječi trasi (ki se jo še malo pošmeka na določenih odsekih), predvsem pa je treba izboljšati električno omrežje (ki je danes rak rana tega tira).

In nimam nič proti, da se vloži 1,3 milijarde evrov. Vendar v posodobitev celotnega železniškega omrežja ne pa bogih 30km. Očitno imate res že vsi povazelinano rit, glede na to, da vas nič ne moti, ko vas tako očitno nategujejo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()

Bellzmet ::

Invictus je izjavil:

Thuban je izjavil:

njyngs je izjavil:

Šleperje na železniške vagone in ne bo več uničevanja cest in takih nesreč.


naše železnice baje laufajo na max kapaciteti že sedaj. Zato se gradi še en tir na relaciji Koper Ljubljana.

Laufajo na 130% trenutno. Zato tiri pokajo.

Da se gradi drugi tir, pa nisem vedel. Kolikor vem, je to še vedno nekje v prihodnosti.


To so čiste bučke. En tir je absolutno dovolj, kar preberite študije, za katere ne lobirajo raznio slovenski interesenti. Drugi tir je ISTA zadeva kot Teš 6 - nepotreben projekt za cuzanje denarja.

Mora iti tovorni promet na vlake. Se strinjam. To plus 10x naj jim povečajo cestnine.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bellzmet ()

Invictus ::

perci je izjavil:


A kdo od novinarjev sploh ve, kaj "drugi tir" je? Dati za to milijardo in pol, je največja bedarija po TEŠ6.

Ni neumnost. lahko vržeš ves tranzitni promet s tovornjaki na tire. Samo kolegov pri DARSu to ne bo všeč.

Če ga narediš za milijardo in pol, ti dam denar zanj ;). Mislim da je bolj realna cifra 4 ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

AnitaTrump ::

jype je izjavil:

Jaz sem proti. Će bo šlo več denarja za ceste, se bo še več ljudi vozilo z avtomobili. Naj se uvede cestni cent in se z njim plača reforma tovornega prometa.


aha, torej bojo vozniki avtomobilov kolesarjem castili cesto in se subvencionirali hrano v trgovinah na policah. kako marksisticno od tebe. feel the burn.

perci ::

Invictus je izjavil:

perci je izjavil:


A kdo od novinarjev sploh ve, kaj "drugi tir" je? Dati za to milijardo in pol, je največja bedarija po TEŠ6.

Ni neumnost. lahko vržeš ves tranzitni promet s tovornjaki na tire. Samo kolegov pri DARSu to ne bo všeč.

Če ga narediš za milijardo in pol, ti dam denar zanj ;). Mislim da je bolj realna cifra 4 ...

Kot rečeno. Če mislite, da bo tistih 30km proge rešilo celotno slovensko železniško omrežje, ste res naivni.

Nova proga v smislu, kot jo želijo narediti, je primerna za potniški promet, ne tovorni. Potniškega prometa med Koprom in Divačo pa pri nas ni dovolj (in ga nikoli ne bo), da bi bila ta investicija 10% upravičena.

Tudi, če želiš dati ves tovornjaški tranzit na vlake, ti teh 30km en kurc pomaga. Poleg tega ne vem, zakaj misliš, da bi bila nova proga toliko učinkovitejša od dograditve drugega tira na obstoječi trasi?

m0LN4r ::

Jst bi mel 300KMH vlak na relaciji HUN-Lendava-MS-MB-CE-LJ-Koper (ravna crta), v MB pa precko Wien - Zagreb.

Ne pa tisto kurcevo prestapljanje v Zidanem.

Sam sem za dvotirno železnico do Avstrije in Madžarske.

Tocno tko. Pa ne tist 3-4 ure voznje za 100km.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Invictus ::

Sam sem za dvotirno železnico do Avstrije in Madžarske.

Tisti 30km drekel-pekec ne bo rešil nič.

Železnica pa ni nikjer profitabilna. Tudi v Nemčiji ne, ali Avstriji ... Jo pač država upravlja in ima druge učinke na gospodarstvo in finance. Kakor pravijo ekonomisti, ima multiplikativne učinke :).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Pithlit ::

perci je izjavil:

Dej ti men razloži, zakaj je dejstvo, da je trenutna infrastruktura za v smeti? Kaj je narobe s to traso?

S traso? Nič. S tistim kar poteka po njej... trenutno tudi bolj malo. Aja čak... tistih 3400 vagonov je zmanjkalo zato ker je vse v redu. Zadeva je pač stara. Da ne rečem zastarela. Lepo bi se temu reklo: dotrajana.

perci je izjavil:

tovorni vlaki ne vozijo tako hitro.

Že res. Mal hitrej bi pa vseeno lahko šli. Faktor 1,5 , mogoče celo 2. To pa že je kar nekaj tovora. Pa recimo to da bi lahko bile kompozicije večje.

Ponovno izgradnja drugega tira (ja, tako pač raja poimenuje _novo progo_... deal with it) ni nikakršna neumnost če lahko Luka in Trst zapolnita kapacitete. Tega _ne_ vem.

perci je izjavil:

Treba je narediti drugi tir na obstoječi trasi (ki se jo še malo pošmeka na določenih odsekih), predvsem pa je treba izboljšati električno omrežje (ki je danes rak rana tega tira).

In nimam nič proti, da se vloži 1,3 milijarde evrov. Vendar v posodobitev celotnega železniškega omrežja ne pa bogih 30km. Očitno imate res že vsi povazelinano rit, glede na to, da vas nič ne moti, ko vas tako očitno nategujejo.

Zaradi mene lahko na obstoječi trasi naredijo 16 tirov. In novo traso vržejo v smeti. Samo da zadeva na koncu deluje kot je treba.

Za razliko od tebe pa me nič ne briga a nardijo novo progo za 1,4 milijarde, al pa v posodobitev stare trase vržejo 1,4 milijarde evrov. V končni fazi je rezultat podoben. Kaj je bolj racionalno in kaj ne pa ni moja domena. Nekako dvomim da tudi tvoja (razen tega da se ti eno zdi bedarija kar po defaultu, drugo pa ne). Se pa, pod črto, strinjava... kar imamo sedaj pač ni ne dovolj, ne v redu.
Life is as complicated as we make it...

perci ::

Pithlit je izjavil:

perci je izjavil:

Dej ti men razloži, zakaj je dejstvo, da je trenutna infrastruktura za v smeti? Kaj je narobe s to traso?

S traso? Nič. S tistim kar poteka po njej... trenutno tudi bolj malo. Aja čak... tistih 3400 vagonov je zmanjkalo zato ker je vse v redu. Zadeva je pač stara. Da ne rečem zastarela. Lepo bi se temu reklo: dotrajana.

perci je izjavil:

tovorni vlaki ne vozijo tako hitro.

Že res. Mal hitrej bi pa vseeno lahko šli. Faktor 1,5 , mogoče celo 2. To pa že je kar nekaj tovora. Pa recimo to da bi lahko bile kompozicije večje.

Ponovno izgradnja drugega tira (ja, tako pač raja poimenuje _novo progo_... deal with it) ni nikakršna neumnost če lahko Luka in Trst zapolnita kapacitete. Tega _ne_ vem.

perci je izjavil:

Treba je narediti drugi tir na obstoječi trasi (ki se jo še malo pošmeka na določenih odsekih), predvsem pa je treba izboljšati električno omrežje (ki je danes rak rana tega tira).

In nimam nič proti, da se vloži 1,3 milijarde evrov. Vendar v posodobitev celotnega železniškega omrežja ne pa bogih 30km. Očitno imate res že vsi povazelinano rit, glede na to, da vas nič ne moti, ko vas tako očitno nategujejo.

Zaradi mene lahko na obstoječi trasi naredijo 16 tirov. In novo traso vržejo v smeti. Samo da zadeva na koncu deluje kot je treba.

Za razliko od tebe pa me nič ne briga a nardijo novo progo za 1,4 milijarde, al pa v posodobitev stare trase vržejo 1,4 milijarde evrov. V končni fazi je rezultat podoben. Kaj je bolj racionalno in kaj ne pa ni moja domena. Nekako dvomim da tudi tvoja (razen tega da se ti eno zdi bedarija kar po defaultu, drugo pa ne). Se pa, pod črto, strinjava... kar imamo sedaj pač ni ne dovolj, ne v redu.


Lej. Kaj ti pomaga, če tovorni vlak vozi tistih 30km 200 na uro, če potem čez celo slovenijo vozi 80km/h? Poleg tega tovorni vlaki itak ne vozijo več kot 100km/h, če pogledaš tir Divača Koper pa boš videla, da se na 80% njegove trase da voziti 80km/h. Če bi to traso še malo izboljšali, bi se ta hitro lahko še malo izboljšala, ne pa bistveno. Prihranki časa na novi 30km progi, ki bi bila narejena tako, da potniški vlak lahko piči 300km/h pa bi bili pri tovornem prometu MINIMALNI.

Zakaj danes prihaja do tega, da se občasno čaka? Zaradi organizacije prometa. Zaradi nekaj viškov prometa letno, pač ne delaš parmilijardnih investicij. A ni čudno, da so potem tiste kompozicije uspeli v dveh dnevih v celoti porihtat? Tovrstne težave so stalnica po celi Evropi in nič tako specifičnega za naše omrežje.

Kompozicije pa bi lahko že sedaj bile precej večje (lokomotive to omogočajo), če bi to dovoljevalo električno omrežje - ki ga je nujno posodobiti.

Nisem strokovnjak za logistiko ampak je vseeno to dovolj moja domena, da vem, kdaj me nekdo hoče na suho nategnit. Zato pa ni treba biti strokovnjak, ampak je treba samo ene dva do tri dokumente prebrat in uporabiti ZKP.

Mare2 ::

perci je izjavil:


Zakaj danes prihaja do tega, da se občasno čaka? Zaradi organizacije prometa.

Včeraj je bilo na TV. Zaradi obnovitve dela proge se je nabralo nekaj tovora. V enem mesecu bodo rešili zagato. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

SimplyMiha ::

Kako pa naj vozijo 100km po progi, če je na vsakem drugem prehodu parkiran avto!

letmein ::

Problem je z organizacije TPK/GPP v Kopru, ki jo ima čez SŽ Tovorni promet...če ne odpelješ vagonov iz luke, pač ne moreš dostaviti drugih..vsak vagon, ki je pripravljen za odpravo, je v luki oz. na postaji Kp tovorna v napoto...in jemlje prostor tistim, ki prihajajo in tako, če ne odpelješ vagonov iz luke, pač ne moreš dostaviti drugih.. in zato je prišlo do kolapsa sistema prože ako prože, ker se ne vozi po voznih redih, ker ni strojevodij, premalo lokomotiv itd... Skratka ni problem v progi ampak v ORGANIZACIJI ---> ker ima vodenje prometa čez SŽ, ki je hkrati tudi prevoznik.
Drugače pa drugi tir oz. komplet nova proga proti obali je potrebna že iz vidika potniškega prometa. Bedarija je graditi novo 1 tirno traso, hkrati pa potem it še komplet remont stare trase + 2x stroški vzdrževanja ločenih tras, medtem ko bi se investicija, če bi bila nova trasa 2-tirna dvignila za 1/4 cene, hkrati pa staro spremeniš v kolesarsko stezo.

Pithlit ::

perci je izjavil:

Lej.

Jaz ti govorim da je popolnoma vseeno kam denar (isti kupček) zmečeš če je končni rezultat enak. Ti pa govoriš da je eno bedarija (apriori) drugo pa ne.
Life is as complicated as we make it...
««
12 / 13
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Zakaj ni hitrost novih avtomobilov omejena Na 130km/h (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
23838721 (32918) dzinks63
»

Dars meri hitrost med trojanskimi predori, kaznovali še ne bodo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12626777 (22926) Mare2
»

Avtošola CPP test (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8518132 (15201) terezijslo
»

Pa kaj je s temi meglenkami?! (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
29272103 (56541) Matako
»

Toča in ustavljanje na avtocesti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8617574 (14144) timej98

Več podobnih tem