» »

Dars meri hitrost med trojanskimi predori, kaznovali še ne bodo

Dars meri hitrost med trojanskimi predori, kaznovali še ne bodo

1
2
3

r3dkv1c4 ::

Invictus je izjavil:

pviran3 je izjavil:


-Uvoz na AC v klanec, s 100m vključevalnega pasu. Avto s povprečnimi konji na koncu pospeševalnega komaj doseže 100kmh. Kamion se vključuje s samomorilskimi 60kmh. Kako naj se varno vklopi v promet, ki šiba 130? Posledica: Nalet vozil.

Vožnjo lahko nadaljuje po odstavnem pasu, ker to ni prepovedano. Dokler pač ne doseže 130 km/h. Sicer pa se toliko folk niti ne vozi, ampak počasneje.

Prvo kot prvo je predpisana najmanjša dovoljena hitrost po posameznih pasovih AC, drugo si očitno nisi zapomnil, da je v prometu vsak trenutek potrebno spremljat in predvidevat naslednji trenutek, da skušaš s svojim dejanjem preprečit vsakokršno nesrečo.
Kamion ni ravno majhna reč in če vidiš pred seboj kamion, naj bi ti že zdrava pamet dala vedit, da vidiš nekaj počasnejšega in manj okretnejšega pred seboj.
Kar seveda pomeni, da si dolžan prilagodit hitrost do te mere, da lahko varno odreagiraš.

Nalet vozil se redko zgodi zaradi vključevanja kamiona v prometni tok.
Največ zaslug za nalet vozil imajo vozniki, ki imajo neverjetno željo po rinjenju v rit.
Skratka prekratka varnostna razdalja in po možnosti še s telefonom v roki.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

SeMiNeSanja ::

Kulturen voznik se premakne na prehitevalni pas, če vidi vozila, ki se skušajo s pospeševalnega vključiti v promet.

Seveda to ni vedno možno, ampak če se tega držiš kadar imaš možnost, si na ta način tudi nekoliko razbiješ monotonijo pri vožnji 130km/h s tempomatom - hkrati pa ostalim udeležencem bistveno olajšaš vključevanje v promet.

St235 ::

Bog ne daj da bi moral celo sklopit tempomat in zmanjšat na 120 ali celo 110. Instant mlohava čuna za naslednjih pet let.

Invictus je izjavil:

pviran3 je izjavil:


-Uvoz na AC v klanec, s 100m vključevalnega pasu. Avto s povprečnimi konji na koncu pospeševalnega komaj doseže 100kmh. Kamion se vključuje s samomorilskimi 60kmh. Kako naj se varno vklopi v promet, ki šiba 130? Posledica: Nalet vozil.

Vožnjo lahko nadaljuje po odstavnem pasu, ker to ni prepovedano. Dokler pač ne doseže 130 km/h. Sicer pa se toliko folk niti ne vozi, ampak počasneje.


drgače pa ja, vožnja po odstavnem pasu JE prepovedana.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

r3dkv1c4 ::

SeMiNeSanja je izjavil:

Kulturen voznik se premakne na prehitevalni pas, če vidi vozila, ki se skušajo s pospeševalnega vključiti v promet.

Seveda to ni vedno možno, ampak če se tega držiš kadar imaš možnost, si na ta način tudi nekoliko razbiješ monotonijo pri vožnji 130km/h s tempomatom - hkrati pa ostalim udeležencem bistveno olajšaš vključevanje v promet.

Če dobro spremljaš promet, se skoraj nikoli ne zgodi, da to ne bi bilo možno, moraš izbrati trenutek umika na levi pas že dovolj zgodaj, če pa zamudiš pa malo pribremzaš ... big deal.

Ponavadi je ravno prekratka varnostna razdalja vozečih po prehitevalnem pasu tista, zaradi katere se ni moč varno umakniti na levi pas.
Če pa se umakneš na silo, pa v istem trenutku postaviš tistega za seboj v kritičen položaj...nevarnost naleta, ker po možnosti tipka sms in pa tistega za njim, ki mu reakcijski čas prvega še skrajša odziv.
Ja folk na take stvari sploh ne razmišlja.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Trololololol ::

pegasus je izjavil:

Heisenberg je izjavil:

Recite kar hočete ampak VEČJA hitrost = manj nesreč!
Predlagam ti dve rešitvi:
a) MAX hitrost 50km/h, da zagotovimo, da preživijo vsi udeleženci nesreče relativno nepoškodovani
b) MIN hitrost 200km/h, da zagotovimo, da vsi udeleženci nesreče ustvarijo minimalne stroške državi (=postrgat v vrečko in v žaro)
Vse vmesne varjante so neprijetne in drage.

Izbiraj.

Moj glas gre za a).

Izvoli slovenskih železnic.

SeMiNeSanja ::

St235 je izjavil:

Bog ne daj da bi moral celo sklopit tempomat in zmanjšat na 120 ali celo 110. Instant mlohava čuna za naslednjih pet let.


Ne vem kako pri tebi deluje tempomat, ampak pri meni se sam izklopi, če se dotaknem zavore.

Drugače pa ne vem, kaj jamraš čez vožnjo s tempomatom. V bistvu je bolj enakomerna in na koncu še prihraniš na gorivu, istočasno pa ne rabiš biti pozoren na števec ampak se lahko fokusiraš na promet okoli tebe.

Ravno zato, ker se kar opazno bolj fokusiraš na promet, vozim z vključenim tempomatom, kadar se le da in tako izključim kazalec hitrosti s spiska stvari, ki jemljejo pozornost med vožnjo.

St235 ::

SeMiNeSanja je izjavil:

St235 je izjavil:

Bog ne daj da bi moral celo sklopit tempomat in zmanjšat na 120 ali celo 110. Instant mlohava čuna za naslednjih pet let.


Ne vem kako pri tebi deluje tempomat, ampak pri meni se sam izklopi, če se dotaknem zavore.

Drugače pa ne vem, kaj jamraš čez vožnjo s tempomatom. V bistvu je bolj enakomerna in na koncu še prihraniš na gorivu, istočasno pa ne rabiš biti pozoren na števec ampak se lahko fokusiraš na promet okoli tebe.

Ravno zato, ker se kar opazno bolj fokusiraš na promet, vozim z vključenim tempomatom, kadar se le da in tako izključim kazalec hitrosti s spiska stvari, ki jemljejo pozornost med vožnjo.


Daj lepo te prosim začni delat na bralnem razumevanju... Kdo ima karkoli proti tempomatu? Govorim o temu, da je za nekatere konec sveta če se morajo umaknit ali bog nedaj celo kdaj upočasnit zato, da se drugi lažje vključi.

Če bi ti vsaj približno prebral kaj sem napisal bi videl, da sva se do tvojega brezveznega izpada o tempomatih povesem strinjala.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

SeMiNeSanja ::

@Lakotnik - mogoče pa imaš TI probleme z nedvoumnim pisanjem?
Če meni repliciraš, in ne napišeš, da pri tem misliš na 'vse ostale', bo vsak razumen človek razumel, da MENI pod nos mečeš,
Bog ne daj da bi moral celo sklopit tempomat in zmanjšat na 120 ali celo 110. Instant mlohava čuna za naslednjih pet let.


Zato malo razmisli, kaj in kako pišeš, ne pa da drugim potem očitaš, da so kreteni, ki ne preberejo tistega, kar si ti mislil.

Pa svoj vzvišeni in žaljivi podton bi tudi lahko izključil!

St235 ::

SeMiNeSanja je izjavil:

@Lakotnik - mogoče pa imaš TI probleme z nedvoumnim pisanjem?
Če meni repliciraš, in ne napišeš, da pri tem misliš na 'vse ostale', bo vsak razumen človek razumel, da MENI pod nos mečeš,
Bog ne daj da bi moral celo sklopit tempomat in zmanjšat na 120 ali celo 110. Instant mlohava čuna za naslednjih pet let.


Zato malo razmisli, kaj in kako pišeš, ne pa da drugim potem očitaš, da so kreteni, ki ne preberejo tistega, kar si ti mislil.

Pa svoj vzvišeni in žaljivi podton bi tudi lahko izključil!


Kje sem karkoli tebe repliciral? Si mogoče opazil, da obstaja funkcija citiraj za take primere? FFS nepismenost per excelence, če ne razumeš vprašaj ne pa nabijat v tri dni in se potem čudit da izpadeš bedak.

SeMiNeSanja ::

@Lakotnik - Ko boš sposoben enega normalnega tona konverzacije in priznanja, da si sam zaj* stvar (kakšno opravičilo od tebe pričakovati je že prehuda), se lahko kaj naprej pogovarjava.
Do takrat pa kar misli, da si največji car, drugi pa vsi sami bedaki.
Te bo že enkrat življenje izučilo, da tako ne prideš daleč.

bambam20 ::

Pač bomo spredaj brez tablic. Niso dovolj pametni.

RockyS ::

Invictus je izjavil:

pviran3 je izjavil:


-Uvoz na AC v klanec, s 100m vključevalnega pasu. Avto s povprečnimi konji na koncu pospeševalnega komaj doseže 100kmh. Kamion se vključuje s samomorilskimi 60kmh. Kako naj se varno vklopi v promet, ki šiba 130? Posledica: Nalet vozil.

Vožnjo lahko nadaljuje po odstavnem pasu, ker to ni prepovedano. Dokler pač ne doseže 130 km/h. Sicer pa se toliko folk niti ne vozi, ampak počasneje.


Kjer se jaz vozim ni odstavnega pasu. Kaj pa v tem primeru? Ustavim in se vključim iz 0km/h ?

Invictus ::

St235 je izjavil:


drgače pa ja, vožnja po odstavnem pasu JE prepovedana.

Jasno, ampak ali naj bremzam na polno, ko je konec vključevalnega pasu, ali pa se naj peljem po odstavnem pasu še 100 m, da se lahko varno vključim.

Paragrafarjem ni treba odgovarjat. Sam bom ostal pri zdravi pameti nepovzročitve nesreče ...

RockyS je izjavil:


Kjer se jaz vozim ni odstavnega pasu. Kaj pa v tem primeru? Ustavim in se vključim iz 0km/h ?

Vklopi svoja 2 bita možganskih kapacitet in ne povzoči nesreče ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

Mare2 ::

SeMiNeSanja je izjavil:


Do takrat pa kar misli, da si največji car, drugi pa vsi sami bedaki.
Te bo že enkrat življenje izučilo, da tako ne prideš daleč.

Popolnoma vsi razen njega so "po njegovem" tudi funkcionalno nepismeni. V takih primerih se je treba vprašati, kaj pa če je s tem človekom nekaj narobe in ne s popolnoma vsemi ostalimi. Morda cele dneve visi na internetu, namesto da bi se enkrat zapeljal čez Trojane, seveda, če ima izpit. Sicer raje ne.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

videc ::

Invictus je izjavil:

St235 je izjavil:


drgače pa ja, vožnja po odstavnem pasu JE prepovedana.

Jasno, ampak ali naj bremzam na polno, ko je konec vključevalnega pasu, ali pa se naj peljem po odstavnem pasu še 100 m, da se lahko varno vključim.
Paragrafarjem ni treba odgovarjat. Sam bom ostal pri zdravi pameti nepovzročitve nesreče ...

Pelješ po odstavnem pasu in se vključiš.

Invictus ::

videc je izjavil:

Invictus je izjavil:

St235 je izjavil:


drgače pa ja, vožnja po odstavnem pasu JE prepovedana.

Jasno, ampak ali naj bremzam na polno, ko je konec vključevalnega pasu, ali pa se naj peljem po odstavnem pasu še 100 m, da se lahko varno vključim.
Paragrafarjem ni treba odgovarjat. Sam bom ostal pri zdravi pameti nepovzročitve nesreče ...

Pelješ po odstavnem pasu in se vključiš.

Meni je to jasno, sem pa že videl ljudi, ki so bremzali na koncu vključevalnega pasu, ker imajo v glavi da po odstavnem pasu ne smeš voziti.

Ni treba poudariti da so naredili celo štalo ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

ProGo ::

Še DARS v infospotu svetuje, da v takšnih primerih nadaljuješ z vožnjo po odstavnem pasu, dokler nimaš prostora na levi za uvrstitev na vozni pas.

St235 ::

Invictus je izjavil:

St235 je izjavil:


drgače pa ja, vožnja po odstavnem pasu JE prepovedana.

Jasno, ampak ali naj bremzam na polno, ko je konec vključevalnega pasu, ali pa se naj peljem po odstavnem pasu še 100 m, da se lahko varno vključim.

Paragrafarjem ni treba odgovarjat. Sam bom ostal pri zdravi pameti nepovzročitve nesreče ...



Narediš vse da do te situacije ne pride, v skrajni sili pa seveda zapelješ za odstavni pas. Ob polnem zavedanju, da delaš prekšek in da so možne sankcije. Samo to pač ni isto, kot ko si trdil, da tako ravnanje ni prepovedano.

Mare2 je izjavil:

SeMiNeSanja je izjavil:


Do takrat pa kar misli, da si največji car, drugi pa vsi sami bedaki.
Te bo že enkrat življenje izučilo, da tako ne prideš daleč.

Popolnoma vsi razen njega so "po njegovem" tudi funkcionalno nepismeni. V takih primerih se je treba vprašati, kaj pa če je s tem človekom nekaj narobe in ne s popolnoma vsemi ostalimi. Morda cele dneve visi na internetu, namesto da bi se enkrat zapeljal čez Trojane, seveda, če ima izpit. Sicer raje ne.


Kaj naj potem šele rečemo o nekomu, ki cele dneve sledi mojim postom samo zato, da lahko daje neuporabne offtopic komentarje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

noraguta ::

St235 je izjavil:

Invictus je izjavil:

St235 je izjavil:


drgače pa ja, vožnja po odstavnem pasu JE prepovedana.

Jasno, ampak ali naj bremzam na polno, ko je konec vključevalnega pasu, ali pa se naj peljem po odstavnem pasu še 100 m, da se lahko varno vključim.

Paragrafarjem ni treba odgovarjat. Sam bom ostal pri zdravi pameti nepovzročitve nesreče ...



Narediš vse da do te situacije ne pride, v skrajni sili pa seveda zapelješ za odstavni pas. Ob polnem zavedanju, da delaš prekšek in da so možne sankcije.

Mare2 je izjavil:

SeMiNeSanja je izjavil:


Do takrat pa kar misli, da si največji car, drugi pa vsi sami bedaki.
Te bo že enkrat življenje izučilo, da tako ne prideš daleč.

Popolnoma vsi razen njega so "po njegovem" tudi funkcionalno nepismeni. V takih primerih se je treba vprašati, kaj pa če je s tem človekom nekaj narobe in ne s popolnoma vsemi ostalimi. Morda cele dneve visi na internetu, namesto da bi se enkrat zapeljal čez Trojane, seveda, če ima izpit. Sicer raje ne.


Kaj naj potem šele rečemo o nekomu, ki cele dneve sledi mojim postom samo zato, da lahko daje neuporabne offtopic komentarje.

Ne teb ni jasno ama , nič. Promet ne obstaja zaradi sankcij. Pa prepucavanje raznih pravnikov nima veze. Generacije voznikov so vzgojene kot so. Pa naj se črka zakona spomni kar če. Nihče ne bere zjutraj uradnega lista preden gre na cesto. So funcionalno nepismeno so tudi logični invalidi. Večinoma se ti ukvarjajo z zkonodajo.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Griffin R500 ::

ProGo je izjavil:

Še DARS v infospotu svetuje, da v takšnih primerih nadaljuješ z vožnjo po odstavnem pasu, dokler nimaš prostora na levi za uvrstitev na vozni pas.

In ce bi Dars v videu pokazal, da je potrebno zapeljat s ceste v jarek, bi ti to storil.
Ker j
e Dars tako pokazal.

Wtf, pa kaj je z vami ljudje bozji.

Zgodovina sprememb…

AndrejO ::

Griffin R500 je izjavil:

ProGo je izjavil:

Še DARS v infospotu svetuje, da v takšnih primerih nadaljuješ z vožnjo po odstavnem pasu, dokler nimaš prostora na levi za uvrstitev na vozni pas.

In ce bi Dars v videu pokazal, da je potrebno zapeljat s ceste v jarek, bi ti to storil.
Ker j
e Dars tako pokazal.

Wtf, pa kaj je z vami ljudje bozji.

V imenu vseh paragrafarjev bom citiral sledeči paragraf ZPrCP:
4. člen
(skrb za varen, umirjen in nemoten potek cestnega prometa)
(1) Udeleženec cestnega prometa mora ravnati tako, da poteka promet nemoteno, umirjeno in varno.
(2) Udeleženec cestnega prometa mora ravnati tako, da ne ovira ali ogroža drugih udeležencev cestnega prometa ali jim ne povzroča škode.
(3) ....
(4) ...


Menim, da Invictius ravna skladno z zakonom. Največja težava, ki bi jo lahko pričakoval, je ta, da bi morda moral v postopku utemeljevati zakaj je bila to najbolj ustrezna možnost, da je poskrbel za nemoten, umirjen in varen potek prometa.

Preostali členi so namenjeni predvsem temu, da se ljudem pojasni kakšno naj bo ravnjanje, da se ne bomo prerekali za vsako čisto stvar. Ne more pa zakon vedno in povsod predvideti vseh možnih situacij do katerih lahko med vožnjo pride.

r3dkv1c4 ::

AndrejO.....ti si zelo narobe predstavljaš paragrafe.
Vključevalni pospeševalni pas je namenjen pospeševanju pri vključevanju v prometni tok AC.
Kar pomeni, da mora voznik počasi in vedno hitreje doseči hitrost s katero se varno vključi na AC.
Če to noi sposoben, je z njegovim predvidevanjem nekaj hudo narobe.

Dejstvo je, da pri nas ljudje počnejo to narobe, saj s preveliko hitrostjo pričnejo proces vključevanja in potem je vključevalni pas hitro prekratek.

Vsakršna vožnja po odstavnem pasu je prepovedana.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

r3dkv1c4 ::

(1) Na avtocesto ali hitro cesto, lahko zapeljejo in vozijo po njej le vozniki motornih vozil in skupin vozil, ki po deklaraciji proizvajalca dosegajo hitrost, večjo od 60 km/h.

(2) V promet na avtocesti in hitri cesti se sme voznik vključiti in izključiti le na označenih priključkih.

v vednost
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Markus386 ::

Boljše vprašanje (in bolj nevarna situacija) tukaj je, kaj naredit, odstavnega pasu ni, ampak je na koncu pospeševalnega pasu betonska ograja (na desni strani, zoža nazaj na dva pasova).

r3dkv1c4 ::

Markus386 je izjavil:

Boljše vprašanje (in bolj nevarna situacija) tukaj je, kaj naredit, odstavnega pasu ni, ampak je na koncu pospeševalnega pasu betonska ograja (na desni strani, zoža nazaj na dva pasova).

Na katerem odseku pa je taka situacija?

Zgoraj sem opisal, kako naj bi potekalo vključevanje, žal, če je infrastruktura nevarna potem zahteva še večjo pozornost voznika.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

noraguta ::

Po italiji maš dost tega, so pa potem prigradili še dodatne pasove, da promet za silo teče ob uvozih izvozih.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

SeMiNeSanja ::

Jaz se popolnoma strinjam z AndrejO (začuda?) in njegovo interpretacijo.

Prvo in najbolj pomembno načelo, je varnost v prometu. Vse ostalo se potem podredi temu načelu.

Po zakonu na avtocesti tudi ne smeš voziti 40km/h, ampak če pade megla, da je vidljivost slabih 10m, pač prevlada varnost nad členom, ki določa najnižjo hitrost. Ne boš kaznovan, ker si vozil 40 km/h ampak boš kaznovan, če se nisi hitrosti prilagodil razmeram - po potrebi tudi na 25 km/h.

Nadaljevanje vožnje s pospeševalnega na odstavni pas ravno tako spada v kategorijo 'prilagajanja razmeram', da bi se preprečilo morebitno ogrožanje varnosti v prometu, četudi na splošno velja, da je vožnja po tem pasu prepovedana. Jaz bi pod vprašaj postavil zdravo pamet tistega, ki bi te poskušal zaradi tega 'prekrška' kaznovati!

r3dkv1c4 ::

noraguta je izjavil:

Po italiji maš dost tega, so pa potem prigradili še dodatne pasove, da promet za silo teče ob uvozih izvozih.

Italija je poglavje zase, oni so svetovni prvaki pri ustavljanju na koncu pospeševalnega pasu.
Izvzemi Italijo iz konteksta.

ampak če pade megla, da je vidljivost slabih 10m,

Kdaj in kje so bile v zadnjih 20 letih take razmere pri nas?
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: r3dkv1c4 ()

St235 ::

Nedvomno je 4. člen alfa in omega ureditve prometa, samo to ne spremeni dejstva, da je potrebno poznati tudi ostale člene zakona. Če ne drugega zato, ker samo tako lahko zavestno sprejmeš odločitev, da za ceno 4. člena prekršiš katero od ostalih določil.

Drugače potem pridemo do neumnosti, da vožnja s pospeševalnega v odstavni pas ni prepovedana. Seveda je prepovedana in to storiš zgolj in le v izjemnih okoliščanah kjer druge izbire ni bilo. Če se postaviš na stališče, da pa to pravzarpav ni prepovedano potem je pa normalno da potegneš še tistih 200m, da se ne boš rabil potem zajebavat s prehitevanjem kamiona.

Ali pa spet pridemo do neumnosti kot je tale danes:

SeMiNeSanja je izjavil:


Po zakonu na avtocesti tudi ne smeš voziti 40km/h,


Kar spet jasno kaže na to, da namesto, da bi poznal prometno ureditev sestavlja neko racionalizacijo svojega ravnanja, ki nima ničesar skupnega z realnostjo. Hitrost na avtocesti je omejena navzgor, spodnje omejitve seveda ni, ker bi bilo kaj takšnega bolno. Seveda so potem slabo in nelogično napisani zakoni, ne pa dejansko površno poznavanje le teh.

Res ne vem kaj imate nekateri od tega da ob vsaki mogoči priliki širite neumnosti in neresnice.

Voznik je pač dolžan poznati cestno prometna pravila, če tega ne pozna potem nima na cesti kaj delat. Zdaj ali ta pravila kdaj zavestno prekrši za ceno varnosti (ali česa drugega) pa je samo in le njegova odločitev in samo in le njegova odgovornost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Markus386 ::

r3dkv1c4 je izjavil:


Na katerem odseku pa je taka situacija?


Recimo tukaj:
https://goo.gl/maps/9TPHJWnyVU22

Na srečo ni dosti prometa, pa se skoraj vedno da, ampak če so na voznem pasu trije kamioni, en drugemu na riti, je potrebno kar dosti bremzat, pa na tesno zadaj (če jih ne gre prehitet).

St235 ::

Samo in le če ne znaš vozit.

Isti odsek https://www.google.si/maps/@46.4157402,...!3m6!1e1!3m4!1stbpsUVA3lqoEsmuHFlsQ1Q!2e0!7i13312!8i6656

Pismo na tem pospeševalnem pasu normalen avto pride krepko čez 130 kmh

r3dkv1c4 ::

Lakotnik tole seveda ni res:

Hitrost na avtocesti je omejena navzgor, spodnje omejitve seveda ni


Omejitve so....razen v odsekih, kjer je tretji pas( za vse nevedne mu nekateri rečejo počasen) in le na temu ni najmanjše določene hitrosti.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: St235 ()

St235 ::

r3dkv1c4 je izjavil:

Lakotnik tole seveda ni res:

Hitrost na avtocesti je omejena navzgor, spodnje omejitve seveda ni


Omejitve so....razen v odsekih, kjer je tretji pas( za vse nevedne mu nekateri rečejo počasen) in le na temu ni najmanjše določene hitrosti.


Vir?

r3dkv1c4 ::

je potrebno kar dosti bremzat


Povej, če ti je jasno , kaj počneš narobe, da do tega sploh pride?

St235 je izjavil:

r3dkv1c4 je izjavil:

Lakotnik tole seveda ni res:

Hitrost na avtocesti je omejena navzgor, spodnje omejitve seveda ni


Omejitve so....razen v odsekih, kjer je tretji pas( za vse nevedne mu nekateri rečejo počasen) in le na temu ni najmanjše določene hitrosti.


Vir?

Poznaš znake, kaj pravijo?
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: r3dkv1c4 ()

AndrejO ::

St235 je izjavil:

r3dkv1c4 je izjavil:

Lakotnik tole seveda ni res:

Hitrost na avtocesti je omejena navzgor, spodnje omejitve seveda ni


Omejitve so....razen v odsekih, kjer je tretji pas( za vse nevedne mu nekateri rečejo počasen) in le na temu ni najmanjše določene hitrosti.


Vir?

Feeding trolls? :D

Se grem staviti pijačo, da boš dobil nekaj neko navedbo o konkustrukcijskih lastnostih vozil.

Markus386 ::

St235 je izjavil:

Samo in le če ne znaš vozit.

Isti odsek https://www.google.si/maps/@46.4157402,...!3m6!1e1!3m4!1stbpsUVA3lqoEsmuHFlsQ1Q!2e0!7i13312!8i6656

Pismo na tem pospeševalnem pasu normalen avto pride krepko čez 130 kmh



Pride lahko tudi do 200, a če je na voznem pasu kolona 90kmh tovornjakov (ki vemo s kakimi varnostnimi razdaljamo vozijo), in se ne umaknejo, imaš ali bremzo, ali zid.

SeMiNeSanja ::

Kako že gre tisto, da te lahko kaznujejo zaradi prenizke hitrosti?
Definitivno to obstaja, ampak ne bom šel zdaj zakona obračat na glavo in iskat paragrafe.

Obstaja pa še druga omejitev, ki predpisuje, da vozila, ki niso sposobna dosegati določene hitrosti ne smejo na avtocesto - oz. je obstajala, ko sem jaz delal izpit pred občutenimi stotimi leti.

St235 ::

Obstaja pa še druga omejitev, ki predpisuje, da vozila, ki niso sposobna dosegati določene hitrosti ne smejo na avtocesto - oz. je obstajala, ko sem jaz delal izpit pred občutenimi stotimi leti.

Jap obstaja. Samo to nima nikaršne veze z najnižjo hitrostjo na avtocesti.

Kako že gre tisto, da te lahko kaznujejo zaradi prenizke hitrosti?
Definitivno to obstaja, ampak ne bom šel zdaj zakona obračat na glavo in iskat paragrafe.

A si župnik po poklicu? Ker za boga sem slišal podobno utemeljitev, pa ni zato nič manj neumna.

SeMiNeSanja ::

30. člen

(3) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Kadar se za vozilom, ki vozi na čelu kolone s hitrostjo, ki je nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, po katerem vozi, in nižja od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora voznik na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.

(4) Kadar je hitrost vozila iz prejšnjega odstavka za več kot polovico nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, mora voznik takega vozila vklopiti varnostne utripalke, razen če uporablja rumeno utripajočo luč v skladu s 128. členom tega zakona. Ko se za njim nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.

(6) Z globo 120 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju s tretjim ali četrtim odstavkom tega člena.

110. člen

(1) Na avtocesto ali cesto, rezervirano za motorna vozila, lahko zapeljejo in vozijo po njej le vozniki motornih vozil in skupin vozil, ki po deklaraciji proizvajalca dosegajo hitrost, večjo od 60 km/h.
------------------------

Če potem še malo vklopiš logiko, prideš do ugotovitve, da z manj kot 65km/h nimaš kaj voziti po avtocesti. v bistvu boš pa že veliko prej oviral promet in ravno tako lahko fašeš tistih 120€ kazni.

Ampak ja, spet boš privlekel svojo pravniško na dan in ugotavljal, da to še ne pomeni, da ne smeš voziti manj kot 65....

r3dkv1c4 ::

In vira še vedno nisi sposoben sproducirat?


Sem ti povedal, da so zato znaki, ki jasno govorijo kaj in kako, ker si pa ti pač najpametnejši in najarogantnejši in oh in sploh super specialec, bi pa človek razumel, da ga zdrdraš v sekundi.

Boš moral spremenit način komunikacije, če želiš, da se bom še s teboj ubadal.

Edino lepotne popravke ti lahko serviram
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

SeMiNeSanja ::

Mislim, da bo najbolje, da tega Lakotnika lepo damo na ignore, ker ton v katerem komunicira z ostalimi niti približno ni na nivoju, v katerem bi si zaslužil še kančka pozornosti. Naj se najprej nauči obnašanja, potem pa se morda lahko kaj pogovarjamo z njim, do takrat pa /ignore Lakotnik29 ON

St235 ::

SeMiNeSanja je izjavil:

Mislim, da bo najbolje, da tega Lakotnika lepo damo na ignore, ker ton v katerem komunicira z ostalimi niti približno ni na nivoju, v katerem bi si zaslužil še kančka pozornosti. Naj se najprej nauči obnašanja, potem pa se morda lahko kaj pogovarjamo z njim, do takrat pa /ignore Lakotnik29 ON


Se zmeniva, ad se začnem obnašat ko nehaš govorit neumnosti in si zmišljevat stvari?

r3dkv1c4 je izjavil:

In vira še vedno nisi sposoben sproducirat?


Sem ti povedal, da so zato znaki, ki jasno govorijo kaj in kako, ker si pa ti pač najpametnejši in najarogantnejši in oh in sploh super specialec, bi pa človek razumel, da ga zdrdraš v sekundi.

Boš moral spremenit način komunikacije, če želiš, da se bom še s teboj ubadal.

Edino lepotne popravke ti lahko serviram


Še vedno čakam, da vidim kako na avtocesti masovno označujemo najnižjo hitrost z znaki...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Markus386 ::

Nekateri morate res še enkrat na tečaj CPP

Kako hitro voziš ko je zastoj na AC? Stoječa kolona? Dobiš takrat 120eur kazni?

Voziš lahko kolikor hočeš počasi, vendar, če voziš počasneje od polovice omejitve, vklopiš vse štiri žmigavce, in ne smeš ovirat ostalih (oziroma se jim moraš umaknit/umikat, kjer je to potrebno).

Edine minimalne hitrosti, ki so na AC, so za leve pasove, tam kjer je počasni pas (tej podobne table:
)

r3dkv1c4 ::

markus, ta znak nima omejitve za levi pas ampak za drugega z desne......lahko je na še 6 pasov.
Ima pa omejitev ja.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

MrStein ::

Bi rekel da implicira omejitev tudi na ostale pasove, ker bi bilo nesmiselno da je na drugem pasu minimum 30, na tretjem (gledano na levo) in morebitnem četrtem pa bi spet bilo dovoljeno recimo 20.

Markus386 je izjavil:

r3dkv1c4 je izjavil:


Na katerem odseku pa je taka situacija?


Recimo tukaj:
https://goo.gl/maps/9TPHJWnyVU22


Saj to je marsikje tako. V Prekmurju praktično po celi dolžini avtoceste.

St235 je izjavil:

Samo in le če ne znaš vozit.

Isti odsek https://www.google.si/maps/@46.4157402,...!3m6!1e1!3m4!1stbpsUVA3lqoEsmuHFlsQ1Q!2e0!7i13312!8i6656

Pismo na tem pospeševalnem pasu normalen avto pride krepko čez 130 kmh

Na nekaterih pa le s športniki.
Se pač prilagodiš (beri: zapelješ z 60 km/h na AC, ker ni druge izbire).
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

AndrejO ::

MrStein je izjavil:

Bi rekel da implicira omejitev tudi na ostale pasove, ker bi bilo nesmiselno da je na drugem pasu minimum 30, na tretjem (gledano na levo) in morebitnem četrtem pa bi spet bilo dovoljeno recimo 20.

Ni potrebno implicirati, ker je kar lepo napisano, kaj znak pomeni.

"znak "prometni pas za počasna vozila" (III-76), ki označuje začetek prometnega pasu, po katerem mora voziti počasno vozilo, ki vozi s hitrostjo, manjšo od hitrosti, ki jo določa vstavljeni znak, in znak "konec prometnega pasu za počasna vozila" (III- 76.1), ki označuje mesto, kjer se konča prometni pas za počasna vozila;"

To so pa tudi edini odseki cest, kjer je predpisano po katerih pasovih vozilo ne sme voziti počasneje od označene hitrosti.

Povsod drugje, pa te posebne omejitve ni oziroma ne vem, da bi bil kje v Sloveniji postavljen kakšen znak II-38, ki predpisuje najnižjo dovoljeno hitrost. Pa še ta znak velja samo za "normalne okoliščine".

Če pa koga zanima megla na AC, vsakdo, ki se vsakodnevno vozi gor in dol po A2 med NM in Grosupljem zelo dobro ve kakšno prekletstvo je megla v pasovih in kje se lahko stvar konča, če so takrat na cesti ljudje, ki si mislijo, da obstaja neka "minimalna hitrost".

ProGo ::

r3dkv1c4 je izjavil:

noraguta je izjavil:

Po italiji maš dost tega, so pa potem prigradili še dodatne pasove, da promet za silo teče ob uvozih izvozih.

Italija je poglavje zase, oni so svetovni prvaki pri ustavljanju na koncu pospeševalnega pasu.
Izvzemi Italijo iz konteksta.

ampak če pade megla, da je vidljivost slabih 10m,

Kdaj in kje so bile v zadnjih 20 letih take razmere pri nas?


Na primer prejšnjo zimo na primorki, je bilo več deset vozil udeleženo v nesreči (EDIT: še link http://www.rtvslo.si/slovenija/video-vo... (zapihal sneg, vidljivost 0 metrov), tudi tole: http://www.rtvslo.si/crna-kronika/foto-...
Tudi če je gosto sneženje, se lahko voziš legalno 40km/h. Tisti ki se vozimo po AC, poznamo tudi "vodostaj" na avtocesti ob izjemno močnem nalivu in koliko hitro se lahko vozimo takrat.

Po AC se lahko voziš tudi samo 5km/h, ČE so izjemno slabe vremenske razmere, katerim si vedno DOLŽAN prilagoditi hitrost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ProGo ()

St235 ::

r3dkv1c4 je izjavil:

noraguta je izjavil:

Po italiji maš dost tega, so pa potem prigradili še dodatne pasove, da promet za silo teče ob uvozih izvozih.

Italija je poglavje zase, oni so svetovni prvaki pri ustavljanju na koncu pospeševalnega pasu.
Izvzemi Italijo iz konteksta.

ampak če pade megla, da je vidljivost slabih 10m,

Kdaj in kje so bile v zadnjih 20 letih take razmere pri nas?


Ti to resno? 10 sekund na googlu:
November 2010 - http://www.24ur.com/novice/crna-kronika...
December 2014 - http://www.siol.net/novice/slovenija/20...

Mare2 ::

St235 je izjavil:



Še vedno čakam, da vidim kako na avtocesti masovno označujemo najnižjo hitrost z znaki...


Ta je pa res bosa. Zanimivo bi bilo poznati IQ pisca. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

AndrejO ::

Mare2 je izjavil:

St235 je izjavil:



Še vedno čakam, da vidim kako na avtocesti masovno označujemo najnižjo hitrost z znaki...


Ta je pa res bosa. Zanimivo bi bilo poznati IQ pisca. :)

Za IQ ne vem, ima pa očitno več pojma o stvareh, kot pa nekdo, ki v to njegovo izjavo dvomi.
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Pravilno ravnanje na AC (okvara/nesreča)

Oddelek: Na cesti
202076 (1024) IL_DIAVOLO
»

Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16324591 (22343) Heavy
»

Padec pri izpitu? Zadosten razlog? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16329941 (22523) dj_uro
»

Toča in ustavljanje na avtocesti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8613944 (10514) timej98
»

ZVCP 37. člen (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
507316 (6600) KoMar-

Več podobnih tem