Forum » Na cesti » Dars meri hitrost med trojanskimi predori, kaznovali še ne bodo
Dars meri hitrost med trojanskimi predori, kaznovali še ne bodo
MrStein ::
Dars meri hitrost med trojanskimi predori, kaznovali še ne bodo
Začelo se je šestmesečno poskusno sekcijsko merjenje povprečnih hitrosti na območju trojanskih predorov. Do pridobitve ustreznega certifikata Urada za meroslovje kazni ne bo.
Začelo se je šestmesečno poskusno sekcijsko merjenje povprečnih hitrosti na območju trojanskih predorov. Do pridobitve ustreznega certifikata Urada za meroslovje kazni ne bo.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
bambam20 ::
Me veseli, da se lahko naslednjih 6 mesecev vozim normalno 160 km/h skozi .. Potem bom pa po omejitvah..
imagodei ::
franseliski je izjavil:
Ker je res problem v Sloveniji, 100.000 mrtvih na dan v predorih...
A je važno, a je lih na avtocestah in v predorih - kultura na slovenskih cestah je tam, kjer sonce ne posije. Smešno se mi zdi, ko ljudje jokajo, koliko je na cesti policistov, menda kot v policijskih državah. Še več bi jih moralo bit; in še več radarjev.
Pravzaprav bi morali imeti tudi precej bolj splošno kategorijo "reckless driving", ki bi bilo kaznivo dejanje z zagroženo zaporno kaznijo. 60 km/h skozi naselje je lahko napaka, nepozornost; 90 km/h pa ne more bit napaka - lahko je objestnost ali pa totalna neodgovornost. Če folka denarne kazni ne spametujejo, bi jih verjetno kazenska kartoteka in zapor.
Takisto lahko rečemo za pijance in druge, ki vozijo pod vplivom raznih substanc. 0,5 promila je lahko napaka, ne more bit pa napaka 1,75 promila. Nič nimam proti rekreativnemu pitju alkohola, je pa treba bit tolk odgovoren, da si v naprej zrihtaš prevoz.
- Hoc est qui sumus -
MrStein ::
Radar stane 100K.
Popravilo ceste stane 10M.
You do the math.
Popravilo ceste stane 10M.
You do the math.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Robi :P ::
r3dkv1c4 ::
Dars ni pristojen za izstavljanje kazni ob prekoračitvi.
Še več....vse kar snema...je neuporabno, kot dokaz.
Še več....vse kar snema...je neuporabno, kot dokaz.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
St235 ::
Pač tipično slovensko novinarstvo, ko imajo težave z osnovno terminologijo.
Šlo bo za novo obliko stacionarnega nadzora, ki mra najprej dobit žegen urada za meroslovje, potem je treba ustrezno dopolnit pravilnik in šele nato se lahko začnemo pogovarjat o tem, da bodo karkoli računali.
Šlo bo za novo obliko stacionarnega nadzora, ki mra najprej dobit žegen urada za meroslovje, potem je treba ustrezno dopolnit pravilnik in šele nato se lahko začnemo pogovarjat o tem, da bodo karkoli računali.
Kekec ::
Drugače pa sta dva radarja v smeri LJ in sicer na hrbtni strani teh signalizacijskih "mostovih" prvi je pred ta dolgim tunelom, na tleh na obeh pasovih vidiš narisane takšno piko oz bolj neke kockice, drugi je pa za zadnjem tunelom.
RedDrake ::
Naj to čimprej spravijo na komplet AC sistem.
Potem bo tako kot v IT, kjer narediš brez težav 500km+ pri 125-130km/h, in te prehiti celih 5 avtomobilov.
Potem bo tako kot v IT, kjer narediš brez težav 500km+ pri 125-130km/h, in te prehiti celih 5 avtomobilov.
Invictus ::
Naj to čimprej spravijo na komplet AC sistem.
Potem bo tako kot v IT, kjer narediš brez težav 500km+ pri 125-130km/h, in te prehiti celih 5 avtomobilov.
Tam vsi vozijo 150 - 160, vmes gredo pa na kavo, da se nabere čas.
Suma sumarum so pa v hitrostnih okvirih ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
RedDrake ::
V zadnjem letu sem bil 2x v Milanu in 1x v Firenzah.
Kjer je Tutor sistem, furajo 130.
Pa še to:
postajališča so na 20-30km (ali kje še več), tiste Tutor merilne štange so pa na vsakih par kilometrov ...
Kjer je Tutor sistem, furajo 130.
Pa še to:
postajališča so na 20-30km (ali kje še več), tiste Tutor merilne štange so pa na vsakih par kilometrov ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RedDrake ()
gorazdkop ::
Ok, ampak kdo bo kaznoval romuna, ki me vsak dan gladko prehiti v trojanskem tunelu. Pa sem že jaz frajer in se vozim na tempomat s hitrostjo 105-106 km/h po GPS ali po njihovih tablah.
Pa še ena skupina bo izvzeta. Tisti, ki vozijo v trojanskem tunelu po prehitevalnem pasu 90 km/h, po odprtem med tuneloma pa 120 km/h, čeprav je omejitev stalna in enotna 100 km/h. (da sploh ne bi o tem, kje jim taka logika prilagajanja hitrosti)
Pa še ena skupina bo izvzeta. Tisti, ki vozijo v trojanskem tunelu po prehitevalnem pasu 90 km/h, po odprtem med tuneloma pa 120 km/h, čeprav je omejitev stalna in enotna 100 km/h. (da sploh ne bi o tem, kje jim taka logika prilagajanja hitrosti)
Dejan_007 ::
So tudi vmesne sekcije, ki merijo hitrost. Odcekovno merjenje še ne pomeni, da te vmes na določenem odceku ne merijo !
Heisenberg ::
če bi se vsi vozili po omejitvah in predpisih po avtocesti, bi bil jaz kar zadovoljen!
AMPAK večina se vozi po prehitevalnem pasu 100 in prehiteva po 30km dva avta! Da popizdiš!
Če bi se držali predpisov in peljali 130-140 bi bilo idealno, vsi počasnejši pa naj gredo na avtobus, vlak, kolo ali naj ostanejo doma na varnem, če jih je tako strah v avtu.
pa še to...
v zadnjem letu sem na avstrijskih avtocestah naredil 140.000km in lahko rečem, da so nepotrebne omejitve in digitalne table, ki spreminjajo hitrost glede na razmere in njihov IG-L (osnaževanje s težkimi delci...) NAJVEČJE sranje in NAJVEČJA nevarnost na avtocesti!
OEAMTC je objavil rezultate enoletnega testiranja 80kmh na odseku avtoceste - število nesreč se je povečalo za 600% !!!!
In to je čisto res, ker vsakič ko je omejitev in hitrost pade na 100 ali manj se naredi GUŽVA in GUŽVA=NESREČE, pomanjkanje koncentracije,zaspanost,dolgočasenje,šaranje po telefonu ipd...
Recite kar hočete ampak VEČJA hitrost = manj nesreč!
AMPAK večina se vozi po prehitevalnem pasu 100 in prehiteva po 30km dva avta! Da popizdiš!
Če bi se držali predpisov in peljali 130-140 bi bilo idealno, vsi počasnejši pa naj gredo na avtobus, vlak, kolo ali naj ostanejo doma na varnem, če jih je tako strah v avtu.
pa še to...
v zadnjem letu sem na avstrijskih avtocestah naredil 140.000km in lahko rečem, da so nepotrebne omejitve in digitalne table, ki spreminjajo hitrost glede na razmere in njihov IG-L (osnaževanje s težkimi delci...) NAJVEČJE sranje in NAJVEČJA nevarnost na avtocesti!
OEAMTC je objavil rezultate enoletnega testiranja 80kmh na odseku avtoceste - število nesreč se je povečalo za 600% !!!!
In to je čisto res, ker vsakič ko je omejitev in hitrost pade na 100 ali manj se naredi GUŽVA in GUŽVA=NESREČE, pomanjkanje koncentracije,zaspanost,dolgočasenje,šaranje po telefonu ipd...
Recite kar hočete ampak VEČJA hitrost = manj nesreč!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Heisenberg ()
l0g1t3ch ::
Torej bo rešitev avto registriran v ZDA z tablico samo zadaj ?
Dva taka že nekaj časa videvam po okolici Kranja.
Dva taka že nekaj časa videvam po okolici Kranja.
MisterR ::
dars.si
Od kje torej medijem podatek, da bodo na tem odseku dejansko uporabljali sekcijsko merjenje hitrosti za izdajanje kazni?
Ker gre za pilotni projekt, bo po šestih mesecih sistem sekcijskega merjenja hitrosti demontiran, DARS d.d. pa se bo o morebitnih prihodnjih aktivnostih glede tovrstnih sistemov odločal v sodelovanju s Policijo. Oprema pilotnega projekta ostane v lasti izvajalca, tako da DARS d.d. in Policija s tega vidika nimata stroškov.
Od kje torej medijem podatek, da bodo na tem odseku dejansko uporabljali sekcijsko merjenje hitrosti za izdajanje kazni?
stara mama ::
Še več radarjev in policije prosim.
Še vedno videvam vse preveč bebcev po cestah, zadnjič sta me na ljubljanski obvoznici obkrožila dva, prvi je rad prehiteval po desni, drug pa izsiljeval pred odcepi, nato pa iz užaljenosti še bremzal na 40!!
Še vedno videvam vse preveč bebcev po cestah, zadnjič sta me na ljubljanski obvoznici obkrožila dva, prvi je rad prehiteval po desni, drug pa izsiljeval pred odcepi, nato pa iz užaljenosti še bremzal na 40!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
r3dkv1c4 ::
Saj ti ne bo dars izstavil kazen ampak policija.
Normalno, da dars ne bo izdajal kazni.
Na podlagi česa ti jih bo pa policija?
Na podlagi Darsovih podatkov.....hohohohoh no way.
Ker dars ni pooblaščen za izvrševanje nadzora.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
St235 ::
Saj ti ne bo dars izstavil kazen ampak policija.
Normalno, da dars ne bo izdajal kazni.
Na podlagi česa ti jih bo pa policija?
Na podlagi Darsovih podatkov.....hohohohoh no way.
Ker dars ni pooblaščen za izvrševanje nadzora.
Probaj še kak post prebrat preden spet skačeš v tri dni:
Pač tipično slovensko novinarstvo, ko imajo težave z osnovno terminologijo.
Šlo bo za novo obliko stacionarnega nadzora, ki mra najprej dobit žegen urada za meroslovje, potem je treba ustrezno dopolnit pravilnik in šele nato se lahko začnemo pogovarjat o tem, da bodo karkoli računali.
dars.si
Ker gre za pilotni projekt, bo po šestih mesecih sistem sekcijskega merjenja hitrosti demontiran, DARS d.d. pa se bo o morebitnih prihodnjih aktivnostih glede tovrstnih sistemov odločal v sodelovanju s Policijo. Oprema pilotnega projekta ostane v lasti izvajalca, tako da DARS d.d. in Policija s tega vidika nimata stroškov.
Od kje torej medijem podatek, da bodo na tem odseku dejansko uporabljali sekcijsko merjenje hitrosti za izdajanje kazni?
V skladu s slovensko novinarsko etiko so si ga potegnili iz riti zato, da lahko napišejo bolj senzacionalističen članek.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Pithlit ::
Dinamične voznike skrbi za prihodnost, temačna je.
Dinamična vožnja na AC? Lepo te prosim...
Life is as complicated as we make it...
pegasus ::
Heisenberg je izjavil:
Recite kar hočete ampak VEČJA hitrost = manj nesreč!Predlagam ti dve rešitvi:
a) MAX hitrost 50km/h, da zagotovimo, da preživijo vsi udeleženci nesreče relativno nepoškodovani
b) MIN hitrost 200km/h, da zagotovimo, da vsi udeleženci nesreče ustvarijo minimalne stroške državi (=postrgat v vrečko in v žaro)
Vse vmesne varjante so neprijetne in drage.
Izbiraj.
Moj glas gre za a).
Heisenberg ::
Heisenberg je izjavil:
Recite kar hočete ampak VEČJA hitrost = manj nesreč!Predlagam ti dve rešitvi:
a) MAX hitrost 50km/h, da zagotovimo, da preživijo vsi udeleženci nesreče relativno nepoškodovani
b) MIN hitrost 200km/h, da zagotovimo, da vsi udeleženci nesreče ustvarijo minimalne stroške državi (=postrgat v vrečko in v žaro)
Vse vmesne varjante so neprijetne in drage.
Izbiraj.
Moj glas gre za a).
B!
Drugače pa idealna hitrost bi bila 150, če bi naše ceste to prenesle.
mailer ::
Ceste bi že prenesle, bi se pa število kazni zmanjšalo za cca 50% ali še več.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz
RedDrake ::
Mhm, idealna hitrost 150. V suhem. Če je dober asfalt.
Sem priletel že v DE na vodo na cestišču - aquaplaning - sreča da nisem šel več kot 80, drugače bi bila nesreča, ker se je na sosednjem pasu en naciwagen zavrtel pri cca 130+.
Dokler imaš budale, ki ne vedo kaj je varno in kaj ni, je bolje nizka omejitev, kjer se prekoračitev striktno in drago kaznuje.
In večina voznikov, še posebej tistih ta "dobrih" nima pojma kaj je varno in kaj ni, drugače bi imeli pol manj nesreč že zdaj. Več nesreč se zgodi zaradi debilov, kot zaradi nepozornih ljudi, sploh tistih "killer" nesreč ...
Sem priletel že v DE na vodo na cestišču - aquaplaning - sreča da nisem šel več kot 80, drugače bi bila nesreča, ker se je na sosednjem pasu en naciwagen zavrtel pri cca 130+.
Dokler imaš budale, ki ne vedo kaj je varno in kaj ni, je bolje nizka omejitev, kjer se prekoračitev striktno in drago kaznuje.
In večina voznikov, še posebej tistih ta "dobrih" nima pojma kaj je varno in kaj ni, drugače bi imeli pol manj nesreč že zdaj. Več nesreč se zgodi zaradi debilov, kot zaradi nepozornih ljudi, sploh tistih "killer" nesreč ...
SeMiNeSanja ::
Heisenberg je izjavil:
B!
Drugače pa idealna hitrost bi bila 150, če bi naše ceste to prenesle.
Tudi če bi imeli po tri vozne pasove, bi bila hitrost 150 še previsoka.
Saj ni problem voziti 150 po prazni cesti. Problem nastane, ko imaš na desnem pasu kamione in ti padalci z desnega skačejo na prehitevalnega, po možnosti s 100km/h in šele potem pričnejo pospeševati.
Če moraš paziti na take pri 150, je to bistveno bolj stresno, kot pri 130.
Ko si mlad, to morda niti ne opaziš, ali pa ti je tisti dodatni stres (adrenalin?) celo izziv, da kvazi 'ni dolgčas' med vožnjo.
Sam sem se že davno tega prepričal, da je časovna razlika, v kateri sem prispel na cilj, če sem tiščal na gas (150-160) ali pa fural po tempomatu 130 tako minimalna, da preprosto ni vredno tistega dodatnega stresa.
Mene osebno še najbolj motijo objestneži, ki te pri 130 km/h (po GPS) na avtocesti prehitevajo z 150-160 po desni strani. Takim bi nabil 10 let prepovedi vožnje, eno leto zapora, pa še avto bi jim zaplenil in prodal za dobrodelne namene (npr. za financiranje rehabilitacijskih programov v Soči).
Blazz ::
Invictus ::
Radar stane 100K.
Popravilo ceste stane 10M.
You do the math.
Ukineš tovornjake, ki so največji uničevalec avtocest. Daš vse na železnico.
Potem bi imeli prazne avtoceste. DARS pa velik minus vsako leto.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
St235 ::
biorudi ::
Če bodo zdaj pol leta testirali, je idealna priložnost, da ugotovijo, koliko nesreč dejansko povzročijo tisti, ki vozijo (za avtocesto normalnih) 120-130. In če bodo seveda upoštevali, da ni kar avtomatsko vzrok nesreče "neprilagojena hitrost".
r3dkv1c4 ::
Radar stane 100K.
Popravilo ceste stane 10M.
You do the math.
Ukineš tovornjake, ki so največji uničevalec avtocest. Daš vse na železnico.
Potem bi imeli prazne avtoceste. DARS pa velik minus vsako leto.
Ti pa si pameten.
Pojdi malo po Italiji in mi povej, če so ceste tako uničene, kot pri nas.
Tam se vozijo 100 in več tonski kamioni.
Največji uničevalci cest so razni Zidarji, Černigoji, Dars in podobni.
Ti bi dal tovornjake na vlak?
Zelo bistroumno, povej mi kako v našo lepi podalpski?
To bi pa res rad videl.
Brihten, da ti kar škodi.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
r3dkv1c4 ::
So bile kaksne nesrece v predorih? Drugace ne razumem motivacije.
Ni veliko nesreč v predorih.
Bolj zaskrbljujoče je dejstvo, da se vsaj nekaj nesreč ne bi zgodilo, če bi bila podlaga v predorih dobra/varna glede na postavljene omejitve.
Večina slo predorov ima za podlago "halo tivoli", sploh kadar je mokro.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
kow ::
So bile kaksne nesrece v predorih? Drugace ne razumem motivacije.
daleč najhujše nesreče na avtocestah so ravno tiste v predorih. Zdaj a je treba dejansko počakat, da se v vsakem predoru ubije par ljudi prede se začne sankcionirat prehitro vožnjo je pa drugo vprašanje.
Impliciras, da nesrece v predorih povzroci prehitra voznja.
SambaShare ::
Sicer pa ravno danes je bilo po radiu da so policisti v enem dnevu na štajerski AC ustavili ~300 voznikov, ki so omejitev prekoračili za vsaj 60kmh.
Zgleda ste tam še bistveno bolj zmešani kot na gorenjskem koncu. Tako da čim več radarjev, pa karto/tablo za vsakega posebej, da ni cilj le lupljenje ampak dejanska varnost.
Zgleda ste tam še bistveno bolj zmešani kot na gorenjskem koncu. Tako da čim več radarjev, pa karto/tablo za vsakega posebej, da ni cilj le lupljenje ampak dejanska varnost.
m0LN4r ::
IMHO se pokliče štajerce, pa zruvajo te radarje 1.2.3
al pa da ljudje prilagodijo vožnjo cesti in razmeram na cesti, tudi nebi blo slabo a?
Policaj dela približno 360 minut na dan, torej so vsako minuto enga? hardcore
So bile kaksne nesrece v predorih? Drugace ne razumem motivacije.
Ni veliko nesreč v predorih.
Bolj zaskrbljujoče je dejstvo, da se vsaj nekaj nesreč ne bi zgodilo, če bi bila podlaga v predorih dobra/varna glede na postavljene omejitve.
Večina slo predorov ima za podlago "halo tivoli", sploh kadar je mokro.
al pa da ljudje prilagodijo vožnjo cesti in razmeram na cesti, tudi nebi blo slabo a?
Sicer pa ravno danes je bilo po radiu da so policisti v enem dnevu na štajerski AC ustavili ~300 voznikov, ki so omejitev prekoračili za vsaj 60kmh.
Policaj dela približno 360 minut na dan, torej so vsako minuto enga? hardcore
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
pviran3 ::
Varnost na AC je solidna, mislim da je glede na akrobacije nekaterih specialcev še zelo malo nesreč.
Tudi kultura je kar na nivoju, utripalke ob zastojih so lepo razširjene, se pa najde kak odstotek osebkov, ki vstanejo z napačno nogo.
Kot en izmed osebkov, ki se vsak dan vozi po AC na šiht in nazaj opažam največji feler v projektiranju.
-Uvoz na AC v klanec, s 100m vključevalnega pasu. Avto s povprečnimi konji na koncu pospeševalnega komaj doseže 100kmh. Kamion se vključuje s samomorilskimi 60kmh. Kako naj se varno vklopi v promet, ki šiba 130? Posledica: Nalet vozil.
-Pred vklopom na AC stoji semafor, ki spusti na AC recimo 15 vozil, v vlakcu en zraven drugega, kako naj se sedaj cel vlakec vozil varno vključi na vozni pas, za namenček pa je isti pospeševalni tudi zaviralni za naslednji izvoz, tako da se vozila križajo. Štala totalna, ko se sreča nekaj specialcev, ki se ne znajo zmenit, kdo bo poslešil, zabremzal in prepustil prednost. Posledica: Nalet vozil
Lahko samo rečem, da res malo nasreč, kolikor je akrobacij vsakodnevno, sploh v konicah...
Tudi kultura je kar na nivoju, utripalke ob zastojih so lepo razširjene, se pa najde kak odstotek osebkov, ki vstanejo z napačno nogo.
Kot en izmed osebkov, ki se vsak dan vozi po AC na šiht in nazaj opažam največji feler v projektiranju.
-Uvoz na AC v klanec, s 100m vključevalnega pasu. Avto s povprečnimi konji na koncu pospeševalnega komaj doseže 100kmh. Kamion se vključuje s samomorilskimi 60kmh. Kako naj se varno vklopi v promet, ki šiba 130? Posledica: Nalet vozil.
-Pred vklopom na AC stoji semafor, ki spusti na AC recimo 15 vozil, v vlakcu en zraven drugega, kako naj se sedaj cel vlakec vozil varno vključi na vozni pas, za namenček pa je isti pospeševalni tudi zaviralni za naslednji izvoz, tako da se vozila križajo. Štala totalna, ko se sreča nekaj specialcev, ki se ne znajo zmenit, kdo bo poslešil, zabremzal in prepustil prednost. Posledica: Nalet vozil
Lahko samo rečem, da res malo nasreč, kolikor je akrobacij vsakodnevno, sploh v konicah...
St235 ::
So bile kaksne nesrece v predorih? Drugace ne razumem motivacije.
daleč najhujše nesreče na avtocestah so ravno tiste v predorih. Zdaj a je treba dejansko počakat, da se v vsakem predoru ubije par ljudi prede se začne sankcionirat prehitro vožnjo je pa drugo vprašanje.
Impliciras, da nesrece v predorih povzroci prehitra voznja.
Impliciram,d a previsoka hitrost doprinese k posledicam prometnih nesreč.
Invictus ::
-Uvoz na AC v klanec, s 100m vključevalnega pasu. Avto s povprečnimi konji na koncu pospeševalnega komaj doseže 100kmh. Kamion se vključuje s samomorilskimi 60kmh. Kako naj se varno vklopi v promet, ki šiba 130? Posledica: Nalet vozil.
Vožnjo lahko nadaljuje po odstavnem pasu, ker to ni prepovedano. Dokler pač ne doseže 130 km/h. Sicer pa se toliko folk niti ne vozi, ampak počasneje.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
MrStein ::
Kot en izmed osebkov, ki se vsak dan vozi po AC na šiht in nazaj opažam največji feler v projektiranju.
-Uvoz na AC v klanec, s 100m vključevalnega pasu. Avto s povprečnimi konji na koncu pospeševalnega komaj doseže 100kmh. Kamion se vključuje s samomorilskimi 60kmh. Kako naj se varno vklopi v promet, ki šiba 130? Posledica: Nalet vozil.
-Pred vklopom na AC stoji semafor, ki spusti na AC recimo 15 vozil, v vlakcu en zraven drugega, kako naj se sedaj cel vlakec vozil varno vključi na vozni pas, za namenček pa je isti pospeševalni tudi zaviralni za naslednji izvoz, tako da se vozila križajo. Štala totalna, ko se sreča nekaj specialcev, ki se ne znajo zmenit, kdo bo poslešil, zabremzal in prepustil prednost. Posledica: Nalet vozil
Daj no daj, kaj pa če bi:
al pa da ljudje prilagodijo vožnjo cesti in razmeram na cesti, tudi nebi blo slabo a?
Križanje na avtocesti? Se prilagodiš! Pa DARS-u prispevaš za nagrado vodilnim. Za inovativno projektiranje!
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Pravilno ravnanje na AC (okvara/nesreča)Oddelek: Na cesti | 3057 (2005) | IL_DIAVOLO |
» | Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 35909 (33661) | Heavy |
» | Padec pri izpitu? Zadosten razlog? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 38664 (31246) | dj_uro |
» | Toča in ustavljanje na avtocesti (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17650 (14220) | timej98 |
» | ZVCP 37. člen (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9526 (8810) | KoMar- |