Forum » Na cesti » Dars meri hitrost med trojanskimi predori, kaznovali še ne bodo
Dars meri hitrost med trojanskimi predori, kaznovali še ne bodo
m0LN4r ::
Vi se vedno sami vključujete na AC ? Jaz mam v 90% primerih vedno vsaj en šleper ali dva avta pred sabo, plus rahel vzpon.... Mimo njih pa baš ne morem.
Zdaj pa si lahk predstavljate kak je to, ko se šleper komaj skadi gor, potem pa mu nihče noče dat placa, da se vključi posledično tudi mi zadaj smo v dreku.
Zdaj pa si lahk predstavljate kak je to, ko se šleper komaj skadi gor, potem pa mu nihče noče dat placa, da se vključi posledično tudi mi zadaj smo v dreku.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Pithlit ::
Vsak normalen človek se bo z voznega pasa premaknil na prehitevalnega in tako omogočil vključitev na AC tudi tistemu ki se zaradi bilokakega razloga vključuje s 60km/h. Če je le možno, seveda. Kar večinokrat je (ko to ni možno je pa itak zelo verjetno da se vse skupaj premika dokaj počasi).
Life is as complicated as we make it...
WarpedGone ::
drgače pa ja, vožnja po odstavnem pasu JE prepovedana.
Super prepoved.
Zaradi te prepovedi se mi je kokoš od penzionistke *zaustavila* na pospeševalnem/zaviralnem pasu na ljubljanski obvoznici pri bežigradu v smeri vzhod.
Zaradi te prepovedi in prestrašenosti pred grozodejstvom vožnje po odstavnem pasu, je na koncu prišlo do prevračanja vozil na voznem pasu.
Če sm uspel pravilno videt, na srečno ni bilo poškodovanih.
Za nesreče ste najprej odgovorni blesavi pravniki, ki ste spisali absurd od prometne ureditve.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: shmandi ()
Thuban ::
Vsak normalen človek se bo z voznega pasa premaknil na prehitevalnega in tako omogočil vključitev na AC tudi tistemu ki se zaradi bilokakega razloga vključuje s 60km/h. Če je le možno, seveda. Kar večinokrat je (ko to ni možno je pa itak zelo verjetno da se vse skupaj premika dokaj počasi).
To je pametno dejanje ja, ki pa ga zakon NE zahteva.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
SeMiNeSanja ::
WarpedGone je izjavil:
drgače pa ja, vožnja po odstavnem pasu JE prepovedana.
Super prepoved.
Zaradi te prepovedi se mi je kokoš od penzionistke *zaustavila* na pospeševalnem/zaviralnem pasu na ljubljanski obvoznici pri bežigradu v smeri vzhod.
Zaradi te prepovedi in prestrašenosti pred grozodejstvom vožnje po odstavnem pasu, je na koncu prišlo do prevračanja vozil na voznem pasu.
Če sm uspel pravilno videt, na srečno ni bilo poškodovanih.
Za nesreče ste najprej odgovorni blesavi pravniki, ki ste spisali absurd od prometne ureditve.
Collateral damage of jurisdiction....
WarpedGone ::
Niti ne, ampak je direktna posledica psihoze glede precej nepomebne/butaste prepovedi tako da folk na koncu zgubi orientacijo kaj je bol in kaj manj nevarno.
Ja, je nevarno furat po odstavnem mimo stoječe kolone, ko ti lahko kadarkoli kdo odpre vrata ali zapelje vate. Če greš svojih 5 kmh, si skenslal tudi to nevarnost. Je pa bistveno manj nevarno vožnjo nadaljevat po odstavnem pas, kjer se na voznem pasu kolona 'normalno' premika kot pa ustavit na zavrialnem/pospeševalnem pasu.
Tko, da tista nesreča je bila nujna posledica prekomplicirane prometne ureditve.
Ja, je nevarno furat po odstavnem mimo stoječe kolone, ko ti lahko kadarkoli kdo odpre vrata ali zapelje vate. Če greš svojih 5 kmh, si skenslal tudi to nevarnost. Je pa bistveno manj nevarno vožnjo nadaljevat po odstavnem pas, kjer se na voznem pasu kolona 'normalno' premika kot pa ustavit na zavrialnem/pospeševalnem pasu.
Tko, da tista nesreča je bila nujna posledica prekomplicirane prometne ureditve.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: shmandi ()
AndrejO ::
WarpedGone je izjavil:
Tko, da tista nesreča je bila nujna posledica prekomplicirane prometne ureditve.
Kakšna bi bila pa boljša ureditev?
Je že kje v uporabi?
WarpedGone ::
Odstavni pas ne obstaja, obstajajo odstavne niše dolge 100m vsakih 400 m.
Zbogom in hvala za vse ribe
MrStein ::
Samo potem se niti pri priključku na njih ne moreš zapeljati.
Torej isto, kot da so in je prepovedaano po njem vozit.
Torej isto, kot da so in je prepovedaano po njem vozit.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
WarpedGone ::
Nope. Ko maš takšno ureditev ti ni treba folk buzerirat s "prepovedano vožnjo po odstavnem pasu".
Ergo se folk s tem ne obremenjuje in če pred sabo vidi asfaltiran pas, se po njem zapelje.
Pri nas pa je po 1/3 avtocestnih površin prepovedana vožnja.
Ergo se folk s tem ne obremenjuje in če pred sabo vidi asfaltiran pas, se po njem zapelje.
Pri nas pa je po 1/3 avtocestnih površin prepovedana vožnja.
Zbogom in hvala za vse ribe
MrStein ::
Kak se naj zapelje po nečem kar ne obstaja?
A gre zdaj za neko metadebato?
Realne možnosti sta dve:
- je odstavni pas in se vozniki nanjo pri priključku po potrebi zapeljejo (ali ne zapeljejo)
- ni pasu
A gre zdaj za neko metadebato?
Realne možnosti sta dve:
- je odstavni pas in se vozniki nanjo pri priključku po potrebi zapeljejo (ali ne zapeljejo)
- ni pasu
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Aston_11 ::
En radarčk ali pa dva ali pa sektorsko merjenje na AC Unec - Logatec in Višnja Gora - Ivančna Gorica. Pratkično ga ni, ki ne bi vozil, kot da je AC izpravna...
delavec44 ::
Zanimivo, da so mene še v avtošoli učili, da se lahko nadaljuje z vožnjo po odstavnem pasu v kolikor se na pospeševalnem nismo mogli varno vključiti. V nobenem primeru pa ni varno, da se na koncu pospeševalnega ustavimo in poskušamo vključitev z 0 kmh. Sem bil že sam v nevarni situaciji zaradi pacientov, ki se jim zdi to pravilno (bremzanje na pospeševalnem pasu).
jusv ::
Zanimivo, da so mene še v avtošoli učili, da se lahko nadaljuje z vožnjo po odstavnem pasu v kolikor se na pospeševalnem nismo mogli varno vključiti. V nobenem primeru pa ni varno, da se na koncu pospeševalnega ustavimo in poskušamo vključitev z 0 kmh. Sem bil že sam v nevarni situaciji zaradi pacientov, ki se jim zdi to pravilno (bremzanje na pospeševalnem pasu).
Ustavljanje je res neprimerno, a včasih moraš malo zbremzat, ker sicer te zgazi tovornjak. V tem primeru se mi zdi zmiselno, da ga naprej spustiš tako da zmanjšaš hitrost in se vključiš za njim. Ker tovornjaki se redko izognejo, in so kar pogosti na naših AC.
Pametne smo podnevi z lučjo iskali!
kuvanasarma ::
Nikoli ni potrebno zavirat na pospeševalnem pasu, zato se imenuje pospeševalni...
A je tak problem, pospešit na tistih 110km/h ki so še nekako primerni za vožnjo po avtocesti?
A je tak problem, pospešit na tistih 110km/h ki so še nekako primerni za vožnjo po avtocesti?
Miha 333 ::
kuvanasarma je izjavil:
Nikoli ni potrebno zavirat na pospeševalnem pasu, zato se imenuje pospeševalni...
A je tak problem, pospešit na tistih 110km/h ki so še nekako primerni za vožnjo po avtocesti?
Hja, če je na voznem tovornjak z 88 km/h, se moraš vključiti za njim, saj prehitevanje po desni na avtocesti ni dovoljeno, remember?
In, zakonska definicija namena pospeševalnega pasu je, da ujameš tok vozil na voznem pasu, ne da jih po njem prehitiš in zapelješ pred njih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Miha 333 ()
Miha 333 ::
Dodal bi še, da v primeru gneče (ter če je tudi prehitevalni zaseden) se mora izvajati sistem zadrge, kar morajo upoštevati tisti na voznem ter tisti na pospeševalnem pasu. Žal pa je ponavadi tako, da tisti na voznem med njimi ne pustijo prostora, tisti na pospeševalnem pa bi se radi vključili vsi naenkrat en za drugim, namesto izmenično med vozila, ki so že na voznem pasu.
MrStein ::
Zadrga? A to je nekaj za pojest?
Bo še veliko spotov med sosedskimi nadaljevankami (ali kmetijo) treba predvajati, da bo to delovalo pri nas.
Prometno izobraževalnih spotov, da ne bo pomote.
Bo še veliko spotov med sosedskimi nadaljevankami (ali kmetijo) treba predvajati, da bo to delovalo pri nas.
Prometno izobraževalnih spotov, da ne bo pomote.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
alkoo ::
Potem pa nam še DARS "pomaga" s tem, da postavi protihrupno ograjo tako, da onemogoči pogled na dogajanje levo na AC pred vključevanjem (treba je že veliko prej na nadvozu špegat desno) IN pravtako se ne vidi nič na desno na pospeševalni pas (govorim za uvoz Celje center proti Lj). Uvoz je tudi rahel klanec in za lažje vključevanje bi se dalo že pred ovinkom pospešiti malo nad omejitev in potem lažje doseči normalno hitrost, ampak to sedaj ne gre, ker te lahko preseneti kakšna ovira na pospeševalnem pasu (že večkrat viden kak kamion v okvari pa tudi DARS vzdrževalci na delu).
Da ne govorim o tem, da je edina korist te ograje ena majhna odprtina kamor večkrat nastavijo radar...
Da ne govorim o tem, da je edina korist te ograje ena majhna odprtina kamor večkrat nastavijo radar...
kuvanasarma ::
kuvanasarma je izjavil:
Nikoli ni potrebno zavirat na pospeševalnem pasu, zato se imenuje pospeševalni...
A je tak problem, pospešit na tistih 110km/h ki so še nekako primerni za vožnjo po avtocesti?
Hja, če je na voznem tovornjak z 88 km/h, se moraš vključiti za njim, saj prehitevanje po desni na avtocesti ni dovoljeno, remember?
In, zakonska definicija namena pospeševalnega pasu je, da ujameš tok vozil na voznem pasu, ne da jih po njem prehitiš in zapelješ pred njih.
Ti se moraš varno vključit, in pri tem ne smeš ovirat vozil ki so že na AC. Ampak če vozim 130, prehitevalni je zaseden, in se mi en tak bedak vključuje z 60 se to meni zdi velika ovira, pa se to dogaja praktično ves čas, medtem ko pa da te pri vključevanju ovira kamijon z ASTRONOMSKIH IN NEULOVLJIVIH 88km/h pa se dogaja precej manjkrat...
Če lahko moj 1.2 jajček na pospeševalnem pospeši do cca 120km/h brez problema, potem lahko praktično vsi...
stara mama ::
Puste zdaj vaše odstavne pase in merjenje kurcev, pa povejte raje če je kdo že videl na katerem mestu stojijo kamere oz. senzorji oz. karkoli in kako približno zgledajo?
Se vozim pa ne opazim nič, kar bi nakazovalo.
Je to samo začetna in končna točka, so tudi vmesne in kaj, če vstopiš gor na trojanah?
Se vozim pa ne opazim nič, kar bi nakazovalo.
Je to samo začetna in končna točka, so tudi vmesne in kaj, če vstopiš gor na trojanah?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
alkoo ::
Takoj za uvozom Trojane na hrbtni strani konstrukcije za obveščanje sta dve rumeni kameri, na cestišču pa so na obeh pasovih pobarvani beli kvadratki. Enako je za zadnjim predorom. Vmes pa nisem opazil nič posebnega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: alkoo ()
stara mama ::
Nekih kvadratov se spomnim, bo to to ja
Torej zgleda da samo od uvoza naprej.
V obratni smeri tud?
Torej zgleda da samo od uvoza naprej.
V obratni smeri tud?
HotBurek ::
Kaj pa, če se tam, kjer so ti beli kvadrati na asfaltu, pelješ po sredini? Te zabeleži?
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
Mare2 ::
Kaj pa, če se tam, kjer so ti beli kvadrati na asfaltu, pelješ po sredini? Te zabeleži?
Če si z motorjem, lahko tablice pokriješ s klobukom. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Pravilno ravnanje na AC (okvara/nesreča)Oddelek: Na cesti | 2973 (1921) | IL_DIAVOLO |
» | Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 35131 (32883) | Heavy |
» | Padec pri izpitu? Zadosten razlog? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 38073 (30655) | dj_uro |
» | Toča in ustavljanje na avtocesti (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17415 (13985) | timej98 |
» | ZVCP 37. člen (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9393 (8677) | KoMar- |