» »

vračilo blazine za telovadbo - vprašanje

vračilo blazine za telovadbo - vprašanje

zvonček ::

Pozdravljeni,

pišem, ker imam eno težavo in se mi zdi, da eni zelo obvladate določene teme in vam bo za pomoč oziroma mnenje zelo hvaležna.

Pred kratkim sem v trgovini X kupila podlago / blazino za telovadbo v znesku 115 €. Delno sem jo plačala z boni trgovine, delno z boni trgovskega centra, kjer se trgovina nahaja in delno s kreditno kartico. Pred dokončnim nakupom sem se pozanimala, ali lahko podlago sprobam, a ker v trgovini to ni bilo možno, mi je bilo rečeno, da podlago v kolikor mi ne ustreza, lahko vrnem nazaj. Ko sem podlago doma razpakirala in jo razvila, sem ugotovila, da ima zelo močen "kemičen" vonj, ki se kar zaleze v prostor in ne izgine. Pogledala sem tudi različne forume in ugotovila, da so tudi nekateri drugi uporabniki komentirali, da podlaga smrdi in da vonj ne izgine kljub zračenju in umivanju z različnimi čistili, vonj ni izginil tudi po enem letu... Skratka, neprijetna situacija, saj je meni vonj res neprijeten in takega izdelka res ne morem uporabljati za namen, za kar sem ga kupila.

Danes sem blazino nesla nazaj v trgovino z namenom, da jo vrnem in da se mi povrne kupnina. Prodajalec je sprva rekel, da to ni možno in da je možna le reklamacija, po mojem vztrajanju pa je govoril z vodjo trgovine, ki mi je blazino prodala in obljubila možnost vračila če mi izdelek ne bo ustrezal, in dobila sem možnost, da blazino vrnem, a le v zameno za bone omenjene trgovine. Žal mi to ni bilo rečeno ob nakupu, jaz pa na tovrstno opcijo tudi nisem pomislila. Moja želja je namreč bila, da se mi vrne kupnina na enak način, kot sem jo plačala, torej v obliki bonov podjetja (trgovine), trgovskega centra in denarja, saj bonov trgovine v takem znesku nimam za kaj porabiti. Zanima me, kaj mi lahko svetujete, v kakšnem primeru sem upravičena do tovrstne povrnitve plačanih sredstev?

1. Ali v primeru upravičene reklamacije sem upravičena do povrnitve sredstev v obliki vseh treh plačilnih oblik, torej ne da mi trgovina da svoje bone v celotnem znesku izdelka (ala dobropis), ampak mi povrne poleg njihovih bonov tudi vplačane bone trg. centra in denar?

2. Ali se mi bolj splača narediti reklamacijo izdelka ali prijaviti stvarno napako? (smrad, zaradi katerega blazine ne morem uporabljati, saj je vonj zares neprijeten - napaka izdelka?). Kakšne so razlike med tema dvema instrumentoma?

3. Kaj lahko naredim, če reklamacija ali stvarna napaka nista upoštevani? Torej če enostavno rečejo, da blazina ne "smrdi" dovolj za to, da upoštevajo mojo pritožno? Katera sredstva še imam na voljo v tem primeru, in na čigave stroške?

Najlepše se vam zahvaljujem za vse vaše komentarje in nasvete, ki mi bodo pri reševanju te težave v veliko pomoč.

Han ::

Za katero blazino točno gre (proizvajalec, model)?

Praktično vse tovrstne blazine imajo določen vonj, ene močnejši, druge šibkejši. Sam uporabljam priznano znamko Airex, ki načeloma ne "smrdi". V fitnesih ponavadi takšne blazine občasno potrosijo s smukcem, da se ne sprimejo...

Glede načina povrnitve kupnine bo pa kdo drug odgovoril. Osebno dvomim, da se boš uspela dogovoriti za kaj drugega kot za bone trgovine.

Ales ::

O razlikah med uveljavljanjem stvarne napake in garancije pa je bilo že toliko napisanega, da ne bi še enkrat, enako tudi o postopkih pri enem ali drugem.

V glavnem, uveljavljaj stvarno napako in zahtevaj vračilo kupnine. Oboje izrecno navedi.

Če ne bodo šli ugovarjati tvojem zahtevku, so ti dolžni tudi povrniti kupnino. Ni njihova izbira, ali jo hočejo vrniti ali ne, kakor tudi niso upravičeni kolovratiti s kakimi boni, dobropisi in podobnimi zadevami. Lahko pa poskusijo, seveda, marsikdo nasede.

Navedi prosim, za katero trgovino in izdelek gre.

twom ::

Na spletni strani tržnega inšpektorata imaš kar nekaj odgovorov na pogosta vprašanja.

Pri trgovcu kjer si izdelek kupila pisno uveljavljaj stvarno napako (prekomerni smrad, jaz bi priložil tudi kopijo spletne strani kjer omenjeni izdelek kritizirajo). V spisu zahtevaj vračilo kupnine.

V primeru da je napaka prisotna (glede na opis bi rekel da je) morajo tvoji zahtevi ugoditi (vračilo kupnine, zamenjava izdelka za brezhibnega, sorazmerno zmanjšanje kupnine, pač tisto kar zahtevaš).

V primeru da te zavrnejo se pritoži na tržni inšpektorat.

Thuban ::

Zahtevaj izrecno stvarno napako in povrnitev kupnine.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

St235 ::

Pri čemer je minimalna možnost da tak zahtevek uspe. Če smrad pri konkretni blazini ni izrazitejši kot je splošno pri tem modelu bolj težko dokazuješ stvarno napako. Lahko sicer probaš ampak po vsej verjetnosti brez sodišča ne moreš nič, pa še tam bo težko najt osnovo za stvarno napako. Glede samega zahtevka pa je tako, da ti mora prodajalec odgovorit v 8 dneh, seveda pa ti mirno lahko odgovori, da se ne strinja s stvarno napako.

Reklamacija ali garancija je pa tako ali tako povsem brezpredmetna, ker za take izdelke garancije ni, razen če bi jo prodajalec specifično obljubljal. Ravn otako ni osnove za vračilo denarja in je pač dobra volja trgovine ali izdelek vzame nazaj in ali vrne kupnino ali bone.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

čuhalev ::

zvonček je izjavil:

Pogledala sem tudi različne forume in ugotovila, da so tudi nekateri drugi uporabniki komentirali, da podlaga smrdi in da vonj ne izgine kljub zračenju in umivanju z različnimi čistili, vonj ni izginil tudi po enem letu...

1. Bolje je, če se forume pogleda pred nakupom.
2. Eno leto je preveč časa, kajti
a) od odkritja napake ne sme miniti več kot 6 mesecev in,
b) če ti blazino zamenjajo, bo po pričevanju forumov tudi nova smrdela.

twom ::

čuhalev je izjavil:

a) od odkritja napake ne sme miniti več kot 6 mesecev
Rok za prijavo napake je 2 meseca od odkritja napake (in največ 2 leti od nakupa)!

Za vsak izdelek lahko uveljavljaš stvarno napako, tudi za tiste ki imajo garancijo...

SaXsIm ::

čuhalev je izjavil:

zvonček je izjavil:

Pogledala sem tudi različne forume in ugotovila, da so tudi nekateri drugi uporabniki komentirali, da podlaga smrdi in da vonj ne izgine kljub zračenju in umivanju z različnimi čistili, vonj ni izginil tudi po enem letu...

1. Bolje je, če se forume pogleda pred nakupom.
2. Eno leto je preveč časa, kajti
a) od odkritja napake ne sme miniti več kot 6 mesecev in,
b) če ti blazino zamenjajo, bo po pričevanju forumov tudi nova smrdela.


Če bi dobro prebral, bi videl, da je na različnih forumih pisalo, da vonj ne izgine tudi po enem letu. Ta konkretna blazina pa je bila kupljena pred kratkim (kar tudi piše), kar eno leto zagotovo ni.

Drugače pa mislim, da bolje kot darilni boni za to trgovino ne bo šlo. Transakcija je zabeležena, računa se ne da več stornirati, tako da je dobroimetje edini način, da ti povrnejo sredstva.
SaXsIm

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SaXsIm ()

Ales ::

SaXsIm je izjavil:

... Drugače pa mislim, da bolje kot darilni boni za to trgovino ne bo šlo. Transakcija je zabeležena, računa se ne da več stornirati, tako da je dobroimetje edini način, da ti povrnejo sredstva.

Če priznajo stvarno napako, to seveda ne drži. Ne vem od kod vam te neumnosti..? Podjetje naredi dobropis in na podlagi tega izplača gotovino oz. sredstva nakaže na bančni račun. Računovodsko ni to nič posebnega, čisto vsakodnevno opravilo. Zakonsko pa si tudi nima kaj izmišljati, ali bodo vrnili denar ali ne.

Nekoliko me je presenetil odgovor Lakotnika. Torej je napaka na celi seriji izdelkov ali sploh na vseh izdelkih tega tipa dobra podlaga, da se ugovarja stvarni napaki?

SaXsIm ::

To sem seveda napisal za primer, ko ne gre za stvarno napako. V resnici je v tem primeru že to, da dobiš dobropis, dobra volja trgovine. Če nisi kupil preko spleta, ti izdelka niso dolžni vzeti nazaj ter ti vrniti kupnine.
SaXsIm

tomaz- ::

Mene pa odgovor Lakotnika ni prav nič presenetil.. Ti samo izhajaš iz dejstva, da naj bi "smrad" bila stvarna napaka.. Kako veš, da niso morda prodali na tisoče teh blazin in reciva da 99% kupcev "smrad" ne moti, en procent bolj občutljivih kupcev pa misli, da je to napaka...??

čuhalev ::

Pardon, sem prehitro prebral in mislil, da je ta blazina že dlje časa taka. Ampak še vedno se lahko zgodi omenjena točka 2b: blazino neseš nazaj in dobiš enako, vendar lahko tudi nova, enaka smrdi.

Stvarna napaka na kratko velja, če izdelek nima lastnosti, katera je bila oglaševana. Osebno dvomim, da so oglaševali, da ne smrdi.

Podobno je s tekstilom. Nek pulover je lahko pomerilo več deset ljudi pred tvojim nakupom, ampak je še vedno oglaševan kot nov, in, če se bi ljudje spotaknili ob to, da je bil vsaj enkrat pred tem pomerjen, ti bi dali drugega iz skladišča, torej sledi točka 2b.

twom ::

SaXsIm je izjavil:

V resnici je v tem primeru že to, da dobiš dobropis, dobra volja trgovine. Če nisi kupil preko spleta, ti izdelka niso dolžni vzeti nazaj ter ti vrniti kupnine.

Kakšna "dobra volja"? Zame nesprejemljiv smrad blazine pomeni da izdelek nima vseh lastnosti ki so oglaševane (no, ima eno lastnost več - smrad). To predstavlja stvarno napako...

Drugače pa, če je izdelek brezhiben, ti trgovina ni dolžna nič vračati (tu so spletni nakupi izvzeti), tudi "8 dni" ne obstaja, gre samo za dobro voljo (in poslovno prakso - glej npr Hofer) trgovca.

Stari maček ::

Ne vem, kaj kompliciraš. Vzameš bone, potem pa greš pred blagajno in prvega, ki kupuje kaj večjega z gotovino zaprosiš, da menjata. Rešeno.

zvonček ::

Najlepša hvala vsem za vaše komentarje in pomoč! Preden sem vam pisala sem si sicer prebrala Zakon o varstvu potrošnikov, a nisem bila prepričana o razliki med stvarno napako in garancijo, no sedaj so mi stvari bolj jasne. Gre pa tudi pri meni za blazino Airex. Kolegica mi je naknadno povedala, da so omenjene blazine smrdele ko je hodila v nek športni center na pilates, a očitno nekatere to ne moti toliko.. Prostor namreč smrdi po vonju blazine, še posebej če ga ne zračiš, in to meni zagotovo ne predstavlja izdelka, ki si ga želim imeti v stanovanju.
Hvala še enkrat vsem in lep pozdrav

Han ::

V fitnesu smrdijo blazine tudi in predvsem zaradi uporabe (znoj in vonj obiskovalcev) in slabega vzdrževanja (čiščenja).

Airex, ki jo imam sam, skorajda nima vonja in sobe ne zasmradi. 15 let stare Airex blazine v dvorani za skupinske vadbe so pa vse po vrsti le še za na odpad.

car100 ::

Jaz bi v taki situaciji vsekakor zahteval gotovino nazaj, le moja dobra volja je če vzamem njihove bone. (v najslabšem primeru v enaki obliki nazaj kot je bilo plačano)
1. Izdelek ima vsekakor stvarno napako in ni primeren za vsakdanjo uporabo. Predvidevam da je blazina iz reciklirane in zdravju škodljive plastike. Pri tem primeru bi jaz gledal še, da je možnost, da pride tudi otrok v stik z blazino in pri njem povzroči še bistvene hujše posledice. Za začetek bi predlagal,da nastalo situacijo prevzame druga oseba in kot "mediator" pojasni nastalo situacijo in postavi svoje zahteve (komunikacija naj poteka zgolj z vodjo trgovine), v kolikor z normalnim dialogom ne bo ustrezne rešitve se lahko pojasni (stopnjuje pritisk), da boste zadevo predali na zvezo potrošnikov, inšpekciji, različnim medijem in objavo na različnih internetnih straneh, blogu kakšne izdelke prodajajo v njihovih trgovinah. Sam sem rešil že kar nekaj reklamacij še bolj zakomplicirane zato mislim, da bi se moralo tole rešiti brez težav v prid stranke in dobre poslovne prakse.

Han ::

Mogoče se bo na koncu izkazalo, da blazina smrdi zato, ker je (slab) kitajski ponaredek.

shadeX ::

Aprila 2014 sem odprl podobno temo -> Nov pisarniški stol smrdi

Šel sem v trgovino, kjer so mi stol zamenjali, ampak drugi je smrdel isto kot prvi. Zunaj na soncu sem ga pustil kak teden dni. Sicer je še vedno smrdel, ampak vonj se je s časom umiril.

Uglavnem made in China. Ne vem iz kakšnih materialov je že bil ta stol ampak če je tako smrdel da nisem upal normalno delati, zagotovo ni bilo zdravju prijazno. Sicer se mi je stol lani zlomil in sedaj imam lesenega, oblazinjenega. Ni tako udoben ampak je vsaj zdravju prijazen.

čuhalev ::

Naj povem, da mi ene gumjaste manšete za kabel iz Kitajske tako smrdijo, da je smrdela tudi ovojnica. Jih ne uporabljam in jih bom ob prvi priliki oddal kot nevaren odpadek.

jype ::

Jaz sem eno gumo s kitajske tudi pustil zunaj dober teden dni, pa je nehala smrdet. Verjetno je šlo za snovi, s katerimi obdelujejo končane izdelke, pa jih niso zadosti dobro izplaknili.

Tudi blazino se IMO splača pustit zunaj kak teden ali dva.

twom ::

jype je izjavil:

Verjetno je šlo za snovi, s katerimi obdelujejo končane izdelke, pa jih niso zadosti dobro izplaknili.

Tudi blazino se IMO splača pustit zunaj kak teden ali dva.
To naj delajo proizvajalci (na zraku, soncu in dežju razsmrajujejo izdelke), lahko tudi trgovci, nikakor pa to ni naloga kupca. Kupec naj dobi izpraven izdelek.

Thuban ::

jype je izjavil:

Jaz sem eno gumo s kitajske tudi pustil zunaj dober teden dni, pa je nehala smrdet. Verjetno je šlo za snovi, s katerimi obdelujejo končane izdelke, pa jih niso zadosti dobro izplaknili.

Tudi blazino se IMO splača pustit zunaj kak teden ali dva.


nima kaj smrdet. Vrnit v trgovino, trgovina pa naj naredi kar hoče... recimo vrne proizvajalcu in neha prodajat takšno garo.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

St235 ::

saj je trgovina jasno povedalo kaj bo. Izdala bo bone oziroma dobropis.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

tomaz- ::

po vsej tej debati tudi meni ni jasno, kaj je tukaj problem??? Kot je Lakotnik lepo napisal: trgovina bo vzela artikel nazaj zaradi dobrih poslovnih običajev in ji izdala dobropis v tej vrednosti. Vsem "muzičkim" željam stranke pač ne ugodi, niti ji ni potrebno. Ne razumem, od kje privlečete "nesporna" dejstva o napaki na artiklu in nevemkajševse. prepričan sem, da v tem primeru tudi obisk inšpektorja ne bo pomagal prav nič. niti ne vem, čemu bi prišel. Delno bi morda razumel, če bi se trgovina obnašala popolnoma ignorantsko, kar pa v tem primeru ne drži. Pripravljeni so nase prevzeti rabljeno blazino, s katero ne bodo imeli verjetno kaj početi. ČE bi ta blazina bila trn v peti vsakemu kupcu, ne samo nekomu, ki mu določene zadeve preveč smrdijo, sem prepričan, da bi tako blazino umaknili iz prodaje. Podobno kot imamo razne "afere" z ukrivljanji telefonov in podobno, ki se določenemu PROMILU kupcev dogajajo same od sebe... Vmes pa je na milijone artiklov prodanih, na katerih čudežno teh "napak" ni..

Skratka, v tem priemru menim, da je trgovina postopala skrajno ustrežljivo do kupca in ne razumem, čemu zdaj doktorati iz nevemkaterih škodljivih substanc in primesi in bogve česa.. Le kako hudiča tak arikel sploh dobi ustreznost za prodajo na evropskem trgu, če ste določeni dežurni znalci kar preko foruma detajlno odkrili škodljivost zdravju???

zvonček ::

tomaz- je izjavil:

Pripravljeni so nase prevzeti rabljeno blazino, s katero ne bodo imeli verjetno kaj početi.

Govoriš popolnoma na pamet. Ni res da z blazino ne bodo imeli več kaj počet, ampak jo bodo prodali naprej, kar je več kot jasno. Blazina ni rabljena ampak je bila samo odvita, oni jo bodo lepo zapakirali nazaj in prodali naprej, saj sem jo v trgovino lahko vrnila le pod pogoji, da blazina ostane "neoporečna" - tak je bil namreč dogovor ob nakupu.
Glede tega, kaj vse se prodaja v naših trgovinah in da je vse za zdravje neoporečno je pa pa škoda izgubljati besede, saj ne rabiš bit genij da ugotoviš, kakšno vse sranje se prodaja tudi na "evropskih" trgih.

korenje3 ::

še zdej ne vemo za kero blazino gre... je to pena ali oblečena blazina?
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

zvonček ::

gre za blazino Airex Corona.

lp

Han ::

Sem prebral nekaj mnenj o tej blazini na nemškem Amazonu, kjer sem tudi sam kupil Airex (verjetno model Coronella) pred skoraj 6 leti. Moja, kot že rečeno, ne smrdi. Imela je blag vonj "po novem" prvih nekaj tednov, ki ni bil moteč in je hitro izginil. Blazina je kvalitetna in odlično služi namenu. Kar pravijo nekateri kupci za blazine, kupljene pred kratkim (zadnji dve leti), je šokantno. Blazine dobesedno smrdijo in se menda ob robu luščijo, skratka razpadajo.

korenje3 ::

Za to sranje si dala več kot 100€? za pol manj bi lahko kupila elanovo 4cm debelo, ki je oblečena.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Han ::

Debelejše niso primerne za vadbe kot so pilates, joga ipd. Poleg tega jih ne moreš zviti in postaviti v kot, prenašati naokoli (npr. nesti v telovadnico).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Han ()

zvonček ::

Ta blazina se mi je zdela super glede funkcionalnosti, ampak me je potem nažalost kot že rečeno neprijetno presenetila. Če ne bi tako smrdela bi jo z veseljem uporabljala.. Ne vem pa kako je z uporabo na daljši rok, če kaj razpada ali ne.. no ja, škoda za tovrstne stranske učinke...

korenje3 ::

malo razmisli. tak kos pene stane 1€. tisti logo na peni pa plačaš preostalih 99€.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Thuban ::

zvonček je izjavil:

Ta blazina se mi je zdela super glede funkcionalnosti, ampak me je potem nažalost kot že rečeno neprijetno presenetila. Če ne bi tako smrdela bi jo z veseljem uporabljala.. Ne vem pa kako je z uporabo na daljši rok, če kaj razpada ali ne.. no ja, škoda za tovrstne stranske učinke...


dobro in kaj se je zdaj zgodilo s to blazino? Ti jo je uspelo vrniti ali ne?
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

kuglvinkl ::

Mi imamo doma Airex, zadeva je top, takšna kot je bila prvi dan. Se ne spomnim nobenega vonja, ko smo jo pričeli uporabljati. Je pa draga, ja. Skratka, še enkrat bi jo vzel.
Your focus determines your reallity

twom ::

Čemu toliko debate? Blazina nima kaj smrdet! To je stvarna napaka, izdelek nima oglaševanih lastnosti!
Blazina se vrne prodajalcu s stvarno napako in zahteva vračilo denarja, nobenih bonov in ne vem česa!


Verjetno gre za ponaredek, internet in fizične trgovine so polne ponaredkov, tudi na Amazonu (je bilo 90% "Samsungovih" baterij ponarejenih)! Ne vem od kje si, lekarna Soča, tam kjer delajo rehabilitacije v Ljubljani na Linhartovi, si pojdi pogledat (taprav) original ali tudi smrdi, verjetno ne bo, kar pomeni da naj ukrepa še uvoznik tapravih blazin, bo verjetno zelo z veseljem poslal inšpektorje nad tiste ki mu odžirajo "pošten" zaslužek (pošten je mišljeno z veliko mero sarkazma).

Jaz vsako stvar ki ni brezhibna nesem nazaj, ko nas bo takih dovolj da presežemo kritično maso tudi trgovci ne bojo več prodajali take robe ker se jim ne bo splačalo..., dokler pa težimo samo ene trije nas pa res lahko odpravijo, "o ste edini ki se mu je to zgodilo" bla bla bla...

opeter ::

twom je izjavil:

jype je izjavil:

Verjetno je šlo za snovi, s katerimi obdelujejo končane izdelke, pa jih niso zadosti dobro izplaknili.

Tudi blazino se IMO splača pustit zunaj kak teden ali dva.
To naj delajo proizvajalci (na zraku, soncu in dežju razsmrajujejo izdelke), lahko tudi trgovci, nikakor pa to ni naloga kupca. Kupec naj dobi izpraven izdelek.


Veliko sreče s tem. V času potrošništva, ko je treba hiteti s proizvodnjo, ker tako zahteva korporacija in/ali trgovec bi ti želel "izpravni" izdelek?
Potrošnik je dandanes na vseh področjih postal poskusni zajček/opica oz. tester. Žal marsikje tudi pri prehrani ...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

twom ::

opeter je izjavil:

Veliko sreče s tem. V času potrošništva, ko je treba hiteti s proizvodnjo, ker tako zahteva korporacija in/ali trgovec bi ti želel "izpravni" izdelek?
Potrošnik je dandanes na vseh področjih postal poskusni zajček/opica oz. tester. Žal marsikje tudi pri prehrani ...
Imaš prav, in edini način da se to spremeni je da potrošniki v čim večjem številu glasujemo s svojo denarnico (in da zanič robo znesemo nazaj).

Sam ne vržem več stran nobenega računa, oziroma šele ko stvar pojem ali porabim. In v roku dveh let znesem vse nazaj pod stvarno napako (na garancijo sploh ne palim). Seveda pa se trgovci kar upirajo priznavanju stvarnih napak ker gre iz njihovega žepa...

Sem občutljiv tudi na open box robo. Open box je riziko trgovca in ne kupca, se pravi mora biti vrnjen izdelek (seveda izpraven) za naslednjega kupca cenejši (se pravi nižjim profitom za trgovca), kot je na primer v navadi pri nekaterih tujih trgovcih. Dokler so pa nekateri ovce smo pač vsi primorani bit ovce.

Vsak šteje, slej ko prej pridemo do kritične mase :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: twom ()

opeter ::

twom je izjavil:

Imaš prav, in edini način da se to spremeni je da potrošniki v čim večjem številu glasujemo s svojo denarnico (in da zanič robo znesemo nazaj).

Sam ne vržem več stran nobenega računa, oziroma šele ko stvar pojem ali porabim. In v roku dveh let znesem vse nazaj pod stvarno napako (na garancijo sploh ne palim). Seveda pa se trgovci kar upirajo priznavanju stvarnih napak ker gre iz njihovega žepa...

Sem občutljiv tudi na open box robo. Open box je riziko trgovca in ne kupca, se pravi mora biti vrnjen izdelek (seveda izpraven) za naslednjega kupca cenejši (se pravi nižjim profitom za trgovca), kot je na primer v navadi pri nekaterih tujih trgovcih. Dokler so pa nekateri ovce smo pač vsi primorani bit ovce.

Vsak šteje, slej ko prej pridemo do kritične mase :)


Res je, lepo napisano!
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Smrdeče pohištvo iz trgovine (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
576773 (4657) Raptor F16
»

Nov pisarniški stol smrdi (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6611582 (6207) LeQuack
»

Vrnitev izdelka - ročna mesoreznica

Oddelek: Loža
213106 (2036) omnimint
»

Stvarna napaka LCD TV (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
27045444 (40238) Okapi
»

Trgovci... (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
566949 (4860) mpv404

Več podobnih tem