Forum » Na cesti » Kršiteljem varnostne razdalje je odklenkalo
Kršiteljem varnostne razdalje je odklenkalo
Aston_11 ::
@Aston_11Jaz pa poleg tega še na način meritve konkretnega radarja iz dopisa.
Tisto, čemur ti rečeš "dejansko" so samo tvoje predpostavke. Jaz se naslanjam na dopis policije, ki ga je prilepil OP.
Zakaj pa bi bila vožnja s premajhno varnostno razdaljo bistveno bolj nevarna kot prehitra vožnja?Zato, ker pri prehitri vožnji ni nujno, da imaš kogarkoli ali karkoli pred vozilom, pri varnostni razdalji pa je objekt, ki je ogrožen, po defaultu tam.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
AndrejO ::
Pa še malo arheologije, če koga zanima.
Do l. 2004, ko je bil sprejet ZVCP-1, je bila opredelitev razdalje vezana zgolj na to, da mora biti tolikšna, da se lahko voznik upočasni ali ustavi, če se vozilo pred njim nenadoma upočasni ali ustavi.
V predlogu ZVCP-1 se je to spremenilo tako, da se je dodalo opredelitev dveh sekund. Razlaga je bila sledeča:
"V 28. členu je natančneje kot doslej opredeljena varnostna oziroma minimalna varnostna razdalja med vozili, kar bo omogočilo učinkovitejši nadzor varnostne razdalje med vozili, ki je vse pogosteje vzrok prometnih nesreč, in sankcioniranje voznikov, ki varnostne razdalje ne upoštevajo."
Sprememba je bila izrecno uvedena zato, da se omogoči učinkovitejši nadzor in sankcioniranje. Razlog za zaostritev: premajhna varnostna razdalja je vse pogosteje vzrok prometnih nesreč.
ZPrCP in njegovi popravki so to dikcijo iz 2004 ohranili. Izvoren greh, če mu kdo hoče tako reči, je torej bil storjen l. 2004.
Potem pa še višine glob:
- Obdobje ZVCP do ZVCP-1: 15.000 SIT.
- Obdobje ZVCP-1 do ZVCP-1E: 30.000 SIT.
- Obdobje od ZVCP-1E do ZPrCP: 120 EUR.
- Obodbje ZPrCP do ZPrCP-A: 300 EUR + 3kt.
- Obdobje od ZPrCP-A naprej: 200 EUR + 0kt.
Citat predloga vlade za ZVCP-1 iz katerega je razvidno, kako je predlagatelj gledal na nevarnost povezano s tem prekrškom:
"V skladu z določili Zakona o prekrških, je določeno za prekrške, ki pomenijo ogrožanje oziroma je posledica takega protipravnega ravnanja prometna nesreča, izrek prepovedi vožnje motornega vozila. Tako je ta stranska sankcija predpisana za vse primere ogrožanj in za primere povzročitve prometne nesreče zaradi kršitve prometnega pravila oziroma določbe o hitrosti, varnostni razdalji, strani oziroma smeri vožnje, prehitevanju, vožnji mimo ustavljenega avtobusa ali vozila, s katerim se prevaža skupina otrok, vzvratni vožnji ali obračanju na vozišču, nenadnem, zaviranju oziroma zmanjšanju hitrosti, vključevanju v promet oziroma prednosti vozil, vožnji pod vplivom alkohola, mamil ali drugih psihoaktivnih snovi, telesni ali duševni zmožnosti za vožnjo ali zaradi neupoštevanja prometnega znaka ali znaka policista."
Naslednji preskok navzgor v globi je bil l. 2010, ko je to postal prekršek težak kar 300 EUR in 3kt. Zvišanje je bilo opremljeno s sledečim komentarjem:
"
...
Strožje sankcioniranje voznikov, ki so zaloteni pri storitvi prekrškov, ki so neposredno povezani z najhujšimi posledicami prometnih nesreč (alkohol, prepovedane droge, psihoaktivne snovi, prekoračitev hitrosti, ipd.) ter znižanje glob za prekrške, ki bistveno ne vplivajo na varnost cestnega prometa (odstranitev izločenega vozila, nalaganje in razlaganje tovora na cesti, ...).
...
Globe se zvišujejo za naslednje prekrške:
...
- kršitev določb o vzvratni vožnji ter varnosti razdalji med vozili,
...
...
"
No, naslednja vlada je to v kontekstu splošnega znižanja zagroženih kazni omilila na danes veljavnih 200 EUR in 0kt. Splošna razlaga je bila, da se znižuje tiste kazni, ki so nesorazmerne glede na težo prekrška.
Do l. 2004, ko je bil sprejet ZVCP-1, je bila opredelitev razdalje vezana zgolj na to, da mora biti tolikšna, da se lahko voznik upočasni ali ustavi, če se vozilo pred njim nenadoma upočasni ali ustavi.
V predlogu ZVCP-1 se je to spremenilo tako, da se je dodalo opredelitev dveh sekund. Razlaga je bila sledeča:
"V 28. členu je natančneje kot doslej opredeljena varnostna oziroma minimalna varnostna razdalja med vozili, kar bo omogočilo učinkovitejši nadzor varnostne razdalje med vozili, ki je vse pogosteje vzrok prometnih nesreč, in sankcioniranje voznikov, ki varnostne razdalje ne upoštevajo."
Sprememba je bila izrecno uvedena zato, da se omogoči učinkovitejši nadzor in sankcioniranje. Razlog za zaostritev: premajhna varnostna razdalja je vse pogosteje vzrok prometnih nesreč.
ZPrCP in njegovi popravki so to dikcijo iz 2004 ohranili. Izvoren greh, če mu kdo hoče tako reči, je torej bil storjen l. 2004.
Potem pa še višine glob:
- Obdobje ZVCP do ZVCP-1: 15.000 SIT.
- Obdobje ZVCP-1 do ZVCP-1E: 30.000 SIT.
- Obdobje od ZVCP-1E do ZPrCP: 120 EUR.
- Obodbje ZPrCP do ZPrCP-A: 300 EUR + 3kt.
- Obdobje od ZPrCP-A naprej: 200 EUR + 0kt.
Citat predloga vlade za ZVCP-1 iz katerega je razvidno, kako je predlagatelj gledal na nevarnost povezano s tem prekrškom:
"V skladu z določili Zakona o prekrških, je določeno za prekrške, ki pomenijo ogrožanje oziroma je posledica takega protipravnega ravnanja prometna nesreča, izrek prepovedi vožnje motornega vozila. Tako je ta stranska sankcija predpisana za vse primere ogrožanj in za primere povzročitve prometne nesreče zaradi kršitve prometnega pravila oziroma določbe o hitrosti, varnostni razdalji, strani oziroma smeri vožnje, prehitevanju, vožnji mimo ustavljenega avtobusa ali vozila, s katerim se prevaža skupina otrok, vzvratni vožnji ali obračanju na vozišču, nenadnem, zaviranju oziroma zmanjšanju hitrosti, vključevanju v promet oziroma prednosti vozil, vožnji pod vplivom alkohola, mamil ali drugih psihoaktivnih snovi, telesni ali duševni zmožnosti za vožnjo ali zaradi neupoštevanja prometnega znaka ali znaka policista."
Naslednji preskok navzgor v globi je bil l. 2010, ko je to postal prekršek težak kar 300 EUR in 3kt. Zvišanje je bilo opremljeno s sledečim komentarjem:
"
...
Strožje sankcioniranje voznikov, ki so zaloteni pri storitvi prekrškov, ki so neposredno povezani z najhujšimi posledicami prometnih nesreč (alkohol, prepovedane droge, psihoaktivne snovi, prekoračitev hitrosti, ipd.) ter znižanje glob za prekrške, ki bistveno ne vplivajo na varnost cestnega prometa (odstranitev izločenega vozila, nalaganje in razlaganje tovora na cesti, ...).
...
Globe se zvišujejo za naslednje prekrške:
...
- kršitev določb o vzvratni vožnji ter varnosti razdalji med vozili,
...
...
"
No, naslednja vlada je to v kontekstu splošnega znižanja zagroženih kazni omilila na danes veljavnih 200 EUR in 0kt. Splošna razlaga je bila, da se znižuje tiste kazni, ki so nesorazmerne glede na težo prekrška.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndrejO ()
jernejl ::
Zato, ker pri prehitri vožnji ni nujno, da imaš kogarkoli ali karkoli pred vozilom, pri varnostni razdalji pa je objekt, ki je ogrožen, po defaultu tam.
Avto pred tabo "po defaultu" vozi v enako smer kot ti, tako da bo ob morebitnem trku relativna hitrost lahko nižja (ker se do takrat najbrž še ne bo povsem ustavil), kot če ti otrok skoči s pločnika na cesto.
Skratka dejstvo, da je avto "po defaultu" pred tabo in vozi v isto smer kot ti (in ima večjo maso kot otrok), je prednost v primerjavi z dejstvom, da ti otrok skoči s pločnika na cesto.
Ne. Ampak če imaš premajhno varnostno razdaljo se boš ziher zakantal (uni pred tabo bo pa otroka, ki teče čez cesto zbil). Za to je dovolj 1m premalo.
Če imaš za 10% prekratko varnostno razdaljo, ti bo torej na koncu lahko zmanjkalo ravno teh 10% razdalje, da preprečiš trk.
Če voziš za 10% prehitro, pa bo tvoja zavorna pot 20% daljša, kot bi bila, če bi vozil po predpisih.
Po drugi strani pa je kazen za 10% prekoračitev hitrosti bistveno nižja od kazni za 10% prekratko varnostno razdaljo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()
mirator ::
Kar lasje mi gredo po koncu, ko berem nekatere komentarje in pomislim, da se s temi vozniki srečujem na cestah. Predpisi ne morejo biti in tudi niso pisani posamezniku na kožo, temveč zajamejo neko povprečje. Jasno je, da imamo posamezniki boljše ali slabše psihofizične oz. psihomotorične sposobnosti. In vsaka sprememba pri določeni populaciji povzroči revolt še sploh, če sprememba zahteva kakršno koli preračunavanje, kot je v primeru varnostne razdalje in ne zahteva višje izobrazbe, kot je nekaj razredov osnovne šole..
Je pa vedno poudarek na varno: kar koli v prometu storiš, moraš storiti tako da bo varno zate in za soudeležence v isti prometni situaciji. In to pomeni tudi, da tisti, ki ima boljše motorične sposobnosti lahko na povsem varen način prekrši določilo predpisa. Če pa ga pri tem slučajno zaloti policaj, zato policaj ni kriv, pa naj prevzame odgovornost in plača polovičko. Jasno, če pa je svoje sposobnosti precenil in povzročil prometno nesrečo, bo pač nosil vse posledice.
Je pa res, da se psihomotorične in psihofizične lastnosti s starostjo slabšajo hitreje v telesu, kot v glavi.
Je pa vedno poudarek na varno: kar koli v prometu storiš, moraš storiti tako da bo varno zate in za soudeležence v isti prometni situaciji. In to pomeni tudi, da tisti, ki ima boljše motorične sposobnosti lahko na povsem varen način prekrši določilo predpisa. Če pa ga pri tem slučajno zaloti policaj, zato policaj ni kriv, pa naj prevzame odgovornost in plača polovičko. Jasno, če pa je svoje sposobnosti precenil in povzročil prometno nesrečo, bo pač nosil vse posledice.
Je pa res, da se psihomotorične in psihofizične lastnosti s starostjo slabšajo hitreje v telesu, kot v glavi.
krucymucy ::
Narod se ze sedaj vozi ves presran 20, 30km/h po omejitvijo in drekajo po cesti, sedaj se bodo kmalu vozili pa se po 100m narazen.
SimplyMiha ::
In kjer se vozijo toliko narazen, imamo še paciente, ki slalomirajo med obema voznima pasoma, prehitevajoč obe koloni...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SimplyMiha ()
Blinder ::
Jaz bi tle prej kaznoval tistega ko je srpedaj vozil. 46 km/h. Verjetno je vmes se par km/h tolerance od radarja. Ce je omejitev 50 (ali celo vec), nevem kaj ima za vozit '44' po stevcu.
zadevo pa so verjetno merli na ravnini kjer ni zive duse
zadevo pa so verjetno merli na ravnini kjer ni zive duse
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Blinder ()
Lonsarg ::
Vse lepo in prav, samo lestica kršitev za varnostno razdaljo bi morali biti bolj eksponentna. Skratka za kršenje 10-20% 20€. Tam pri 50% je lahko recimo teh 100€. Kdor pa je 4krat bližje kot pa zakonu(75%) pa naj kar se mene tiče kar lepo plača jurja.
Blinder ::
Vcasih je treba se zalepit za rit spredajvozecemu da se mu da 'signal' da naj se malo zmiga. Ne pa da folk kadi, klepeta, uoprablja telefon.. zraven pa vozi 70
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
bbbbbb2015 ::
Vcasih je treba se zalepit za rit spredajvozecemu da se mu da 'signal' da naj se malo zmiga. Ne pa da folk kadi, klepeta, uoprablja telefon.. zraven pa vozi 70
Na rit se ne lepi pod nobenim pogojem.
Razen dopustno je, da se lepiš ti na svojo lastno rit. Mojo pusti pri miru.
Imaš tudi hujše. Na avtocesti se peljem, 200 - 210km, nakar se mi začne eden lepit na vsak način zadaj in se ga ne morem znebiti.
Vsi, ki se se že skašljali, da bi mi zdaj pa tu peglali, da se ne vozim po predpisih...
Natanko po predpisih, po autobahnu, omejitve ni.
Težava je samo, če se umaknem na desno, se zabijem v kakšnega Trabanta, ki vozi 110-120km/h.
Skratka to lepljenje zna biti izjemno nevarno.
Tujci (Nizozemska, Belgija, Nemčija) bolj dajejo poudarek na razdalji kot hitrosti. Ves čas imajo tiste 'mostove' nad autobahnom, kjer te tudi poslika, če se komu preveč lepiš.
Lonsarg ::
Če nekdo pred tabo neki serje lahko čisto po zakonu brez kršitve mu potrobiš ali požmurkaš.
Ne rabiš kršit zakona in tvegat življenja z leplenjem na rit. Ravno taki, ki nekaj mutijo je največ šans da bodo čudno reagirali in preveč bremzali...
Ne rabiš kršit zakona in tvegat življenja z leplenjem na rit. Ravno taki, ki nekaj mutijo je največ šans da bodo čudno reagirali in preveč bremzali...
Pithlit ::
Tud žmurkat pa trobit nimaš kaj... če te moti da gre počasi ga pač prehiti.
Life is as complicated as we make it...
Mare2 ::
Tud žmurkat pa trobit nimaš kaj... če te moti da gre počasi ga pač prehiti.
Jaz v takih primerih še celo malo zmanjšam hitrost...
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
Blinder ::
Tud žmurkat pa trobit nimaš kaj... če te moti da gre počasi ga pač prehiti.
Vceraj vozim za bitjem 'A', 70 kmh. dohitimo se pocasnejso bitje s tovornim vozilom. Na dolgi ravnini se 'A' odloci prehitevat. Pravilno, jaz pa takoj za njim isto prehitevam. In ko je to 'A' bitje blo koncno mimo tovornega vozila kaj je naredilo? Vozilo po sredini ceste! Tako da sem se moral prilepit na hupo da se je bitje odlocilo it ponovno na svoj pas. Razlog za tako voznoj pa cik v roki in misli v oblakih. Ampak ja no, nekateri pravite da nimas kaj trobit ja.. pol pa vozi ti za takimi ljudmi. Pa ko dobis finally priliko za prehitevat te blokira.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Mare2 ::
Pa ti je uspelo pol prehitet ga? :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
AndrejO ::
Tud žmurkat pa trobit nimaš kaj... če te moti da gre počasi ga pač prehiti.
Vceraj vozim za bitjem 'A', 70 kmh. dohitimo se pocasnejso bitje s tovornim vozilom. Na dolgi ravnini se 'A' odloci prehitevat. Pravilno, jaz pa takoj za njim isto prehitevam. In ko je to 'A' bitje blo koncno mimo tovornega vozila kaj je naredilo? Vozilo po sredini ceste! Tako da sem se moral prilepit na hupo da se je bitje odlocilo it ponovno na svoj pas. Razlog za tako voznoj pa cik v roki in misli v oblakih. Ampak ja no, nekateri pravite da nimas kaj trobit ja.. pol pa vozi ti za takimi ljudmi. Pa ko dobis finally priliko za prehitevat te blokira.
Na nekem drugem forumu, v neki drugi temi:
Odločim se prehitevati tisti tovornjak in ga mirno prehitim. Ampak glej ga zlomka, še med prehitevanjem se mi je na rit prilepilo neko prepotentno bitje, ki mi je za nameček še trobilo. Ker je bil tako nasilen, da sem se ustrašil, da bo naredil kakšno še večjo neumnost, nisem imel druge izbire, kot da sem naglo zavil pred tisti tovornjak, ne da bi mu pustil vsaj neko minimalno varnostno razdaljo.
Kdo da takšnim cepcem izpit v roko, res ne vem.
TESKAn ::
Jaz v takih primerih še celo malo zmanjšam hitrost...
Kar te naredi enakega idiota kot onega za tabo.
Dejstvo je, da imajo ljudje zmeraj razlog, da vozijo, kakor vozijo. Se jim zdi lep dan in uzivajo, ko kruzajo po cesti 70 km/h. Morajo nekoga nujno spravit v bolnico, resilec predalec in tako vozijo 110 km/h. Jim je zacel avto nekaj strajkat, ampak do mehanika bo zdrzal z 50 km/h. Na koncu je lahko tudi to, da so idioti, ki se ne znajo obnasat na cesti.
Vsak ima svoj razlog. Ce pa kdo misli, da se mora nujno naredit debila na cesti in zanalasc hupat/vozit za ritjo/upocasnjevat/se ne umaknit, ko se lahko/dat gas, ko pride na ravnino, da ga oni zadaj ne prehiti, naj se pa ta vprasa, kdo je v tej situaciji idiot. Res samo tisti, na katerega se jezijo?
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
GrimReaper ::
Saj da upočasniš tam kjer v bližini ni avtobusne ali drugega postajališča, je prav, ampak moraš dati desni žmigavec, da tisti zadaj ve da ga hočeš spustit naprej.
Gasa v tem primeru ni treba dajat, itak če si prej vozil počasi, ne boš nikol vozil tako hitro kot hoče tisti zadaj. Tako da je upočasnjevanje povsem na mestu.
Ampak ja, iz posta od Mare2 je dobro razvidno, da v njegovem primeru upočasnjevanje pomeni podjebavanje. S tem sta na cesti že dva bedaka namesto enega, to pa v nobenem primeru ni dobro.
Gasa v tem primeru ni treba dajat, itak če si prej vozil počasi, ne boš nikol vozil tako hitro kot hoče tisti zadaj. Tako da je upočasnjevanje povsem na mestu.
Ampak ja, iz posta od Mare2 je dobro razvidno, da v njegovem primeru upočasnjevanje pomeni podjebavanje. S tem sta na cesti že dva bedaka namesto enega, to pa v nobenem primeru ni dobro.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Mare2 ::
Fantki zlati, da ne bom sedaj iskal link... en zelo poznan primer iz medijev, ko je nekdo nekomu trobil... trobljeni ga je zasledoval do ene trgovine, in ga udaril. Trobilec je menda tako nesrečno padel vznak in podlegel poškodbam... tako da trobljeni ni bil kaznovan.
Saj veste, kdaj se uporablja trobljo?
Saj veste, kdaj se uporablja trobljo?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
b3D_950 ::
Saj veste, kdaj se uporablja trobljo?
Kadar se sredi ceste postavi kura, pa ji malo potrobiš da se premakne na drug pas.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
St235 ::
@Aston_11
Nima veze kako so računali in tega ne bomo vedeli, dokler ne dobimo več informacij. Dejstvo je to, da so namerili 1,1 metra razlike. 100EUR za 1,1m razlike pri hitrosti 46km/h, to je 4,4% odstopanje. V primerjavi z 40EUR kazni za vožnjo 55km/h pri omejitvi 50km/h v naselju (in tudi na posebej zavarovanih območjih v naselju) in gre za 10% odstopanje.
S tem, da imaš v avtu merilnik hitrosti, medtem, ko ga za varnostno razdaljo nimaš. Poleg tega je neprilagojena hitrost na prvem mestu pri dejavnikih prometnih nesreč.
@Pithlit
Ne iščem nobenih izgovorov. Podajam logične in smiselne argumente v zvezi s trenutno temo.
Dejstvo je predvsem to, da spet nakaldamo iste neumnosti kot že 10 strani. Razdalja 1,1m je ostala potem ko so bila odšteta vsa tolerančna odštevanja. Torej zaokroževanje navzdol (25m pri 46km/h) kakor tudi toleranca pri merjenju (46km/h rpi dejansko izmerjenih 51 km/h). V realnosti se pogovarjamo o prekratki varnostni razdalji, ki presega dolžino vozila. Tako, da ni nikakršne dileme o tem ali je prekršek bil. Prav tako ga je zmožen zaznat vsak voznik, ki je sposoben preštet do 2.
Težava v tem trenutku je predvsem v sistemu sankcioniranja. Namreč do pred kratkim ni bilo v uporabi merilcev, ki bi varnostno razdaljo lahko dejansko merili med vožnjo. Tako je bila edina uporaba tega določila dejansko v primeru nesreče. Vozilo a se zabije v vozio b - sankcija zaradi prekratke varnostne razdalje. Z dejansko uvedbo meritev med vožnjo pa bo edino smiselno uvesti podobno lestvico kot pri prehitri vožnji. Torej ostre sankcije za drastično premjahno varnostno razdaljo (recimo pd 1s) in nižje pri mejnih vrednostih. Enako kot imamo za alkohol in hitrost.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
St235 ::
Poleg tega je neprilagojena hitrost na prvem mestu pri dejavnikih prometnih nesreč.
In? Varnostna razdalja pa na drugem mestu.
NotSpecial ::
Saj veste, kdaj se uporablja trobljo?
Vemo, ampak »impulzivnost« včasih tut nardi svoje. Js v krožnem tut kdaj zahupam, ko se mi kter »petelin/pav/whatever pač že misli da je« (no, pa da ne bom diskriminacijsko opredeljena, tut ktera »umetnica« na telefonu) vsili oz. hoče vsilit noter. Seveda nimam v mislih tega, ko se komu pač zgodi, ker spregleda. Sicer me je (k sreči) do sedaj samo enkrat neposredno po tem ("moji hupi") stisnilo za ene par sekund, ker filing ko zagledaš skinheada za volanom s sončnimi očali, k nagne glavo ven iz kao »najjačega« avtomobila z zatemnjenimi šipami zato da te kao ošvrkne s pogledom, da se prepriča ktera »trma« to počne, tut ni ravno fajn… Slučajno se je z mano ravno takrat peljala tut ena starejša kolegica, ki mi je za v bodoče ostro odsvetovala kaj takšnega (v bistvu je njo še bolj stisnilo k mene) in potem utemeljila, da se ji je enkrat pripetilo, da je nekomu zahupala (ne spomnim se točno zakaj že, razen tega, da se mi v tistem momentu njena reakcija ni zdela sporna), pri čemer sta se nakar oba znašla pred istim semaforjem, tip je baje clo spustil šipo in totalno popenil (jo začel zmerjat in žalit). Na moje vprašanje čemu ni dala radia malo bolj na glas, je bil odgovor, jasno, pričakovan, ob tem, da ni za zanemariti, da je bil on napram njej king kong, pač gorila, kar sem ji tut zlahka verjela, saj je sicer sama ekstremno majhna in drobna.
Tud žmurkat pa trobit nimaš kaj... če te moti da gre počasi ga pač prehiti.
Jaz v takih primerih še celo malo zmanjšam hitrost...
Na AC se mi je zgodlo, menda teden ali dva zatem, ko sem nardila izpit (se spominjam kot da bi bilo včeraj)… Po prehitevalnem pasu smo se peljali, pred mano A, za mano B in za B-jem »brihtni član Mense«, rečmo mu C. Na voznem pasu so se »jajcali« tovornjaki… Kokerkol že, mi trije na prehitevalnem smo se peljali 130-140… ta C je pa najprej prehitel B, pol pa še mene, pri čemer je obakrat švignil med dva tovornjaka in takoj hitro nazaj na prehitevalni pas (in to je blo res tko, da je – vsaj na videz je blo tko videti– šlo komi za komi skozi), potem pa na prehitevalnem pasu, malo zatem ko je še malo pospešil, "lepo" sunkoma pred mano zabremzal… Sunkoma sva bremzala tut js, pa on za mano. Res velika, enormna sreča je bila ta, da je bilo vozišče tedaj povsem suho. In, ja, moja želja je bila "samo ta", da prehitim on tovornjakarski četverček na desni strani, ne pa da se vseskozi muvam po prehitevalnem. Tist dan sem se tresla tko do ciljne poti kot tut nazaj domov – še sploh zaradi nikakvih izkušenj na cesti. Tut dons bi me kej podobnega verjeten miselno (pa moram rečt, da sem dokaj veliko na cesti) vsaj za hip iztirilo. Nimaš kaj, tu pa tam srečaš tut, mah ne bom rekla koga. In ko se pol pogovarjam z enimi »brihtami«, mi ktera na moje veliko začudenje reče: »Kaj, kar naj blinka… js se peljem 130, kaj ga j***«. Wtf?! Ne diraj lava dok spava. Js če vidim »formulo« na cesti, ma naj gre kam če… sam naj mi da »namišljeni Schumacher« tistih 20 s časa, da se mu spodobno umaknem (če že vidi – problem je v tem, ker ne – da v tistem momentu ni 100%, da bi šel moj "manever" zagotovo skozi). Mislem, kva smo, defenzivni ali ofenzivni?!
St235 ::
Fantki zlati, da ne bom sedaj iskal link... en zelo poznan primer iz medijev, ko je nekdo nekomu trobil... trobljeni ga je zasledoval do ene trgovine, in ga udaril. Trobilec je menda tako nesrečno padel vznak in podlegel poškodbam... tako da trobljeni ni bil kaznovan.
Saj veste, kdaj se uporablja trobljo?
Načeloma je s trobljo dovoljeno opozarjat v primeru nevarnosti. Tako, da ja, je kar upravičeno, da trobijo in blendajo, ker duševno moteni vozniki predstvljajo veliko nevarnost v prometu.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Razvoj hitrosti na cestah (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 22795 (19492) | Utk |
⊘ | Nesreča na primorski avtocesti (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Na cesti | 115253 (98055) | dzinks63 |
» | Novi laserski merilniki in kazni za prekratko varnostno razdaljo (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 70408 (63197) | BlaY0 |
» | Plačilni nalog (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13744 (12136) | St235 |
⊘ | Policijska kazenOddelek: Loža | 12426 (11037) | Gandalfar |