Forum » Na cesti » Čiščenje saj na ventilih - motorji z direktnim vbrizgom
Čiščenje saj na ventilih - motorji z direktnim vbrizgom
Golden eye ::
Pozdravljeni,
Imam avto Seat Leon Cupra R 2.0 TFSI 195kw, letnik 2010.
Na internetu berem, da ima veliko ljudi probleme z motorji z direktnim ubrizgom (npr. TSI, TFSI) saj se nabiranjo saje na zunanji strani ventilov.
Primer:
Na internetu sem že veliko prebral na to temo in ni druge rešitve kot, da te saje ročno/mehansko odstraniš.
Še najlažje je to spucat z peskanjem (orehov prah) -> [b]Mogoče kdo ve, kdo to dela v Sloveniji?[/b]
Ostali zanimivi viri:
http://www.golfmk7.com/forums/showthrea...
Imam avto Seat Leon Cupra R 2.0 TFSI 195kw, letnik 2010.
Na internetu berem, da ima veliko ljudi probleme z motorji z direktnim ubrizgom (npr. TSI, TFSI) saj se nabiranjo saje na zunanji strani ventilov.
Primer:
Na internetu sem že veliko prebral na to temo in ni druge rešitve kot, da te saje ročno/mehansko odstraniš.
Še najlažje je to spucat z peskanjem (orehov prah) -> [b]Mogoče kdo ve, kdo to dela v Sloveniji?[/b]
Ostali zanimivi viri:
http://www.golfmk7.com/forums/showthrea...
Golden eye ::
K se nabere preveč saj pride do problemov kot so:
- užge se ti lučka za motor
- avto zgubi moč in navor
- avto ne teče lepo ko je mrzu
- avto lahko cele ne užge več
- užge se ti lučka za motor
- avto zgubi moč in navor
- avto ne teče lepo ko je mrzu
- avto lahko cele ne užge več
Spajky ::
Ma v trgovini z avtodeli kupiš flaškico 3 deci čistilca za sistem/motor (10-15e nekje), pa 2 deci nitrorazredčila za farbe (vsebuje aceton+aromatične ogljikovodike) v Mer*urju. Vliješ v tank in dopolniš ga z benzom do polnega ... bi moralo spucat vse živo (pri meni na Puntiču je) ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
Golden eye ::
Ma v trgovini z avtodeli kupiš flaškico 3 deci čistilca za sistem/motor (10-15e nekje), pa 2 deci nitrorazredčila za farbe (vsebuje aceton+aromatične ogljikovodike) v Mer*urju. Vliješ v tank in dopolniš ga z benzom do polnega ... bi moralo spucat vse živo (pri meni na Puntiču je) ...
Žal to ne deluje pri motorjih z direktnim vbrizgom. Ker to čistilo ne more prit na zunanji del ventilov.
In maš katerega od teh problemov ?
Zaenkrat še ni problemov, ker avto nima tolk prevoženih kilometrov. tok, tok, tok :)
Sem nabavu in čakam na endoskopsko kamero pa bomo videl kolk je zapacan
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Golden eye ()
Golden eye ::
Sem mal poslal naokol povprašavanja za čiščenje ventilov in dobil dobro ponudbo od CSS Performance-Slovenija:
"Spoštovani, Avto mora tukaj počakati 1 dan. Ventili ter komora se speska in se ne krtači. Cena čiščenja je 180eur z ddv + novo tesnilo sesalnega kolektorja."
Tako, da se mi zdi kr ugodno.
"Spoštovani, Avto mora tukaj počakati 1 dan. Ventili ter komora se speska in se ne krtači. Cena čiščenja je 180eur z ddv + novo tesnilo sesalnega kolektorja."
Tako, da se mi zdi kr ugodno.
Golden eye ::
Vsak motor z direktnim vbrizgom (TSI, TFSI...) rabi čiščenje. Sam eni čakajo dokler ni problemov. Eni pa že na 30k oz 50k preventivno čistijo, ker je potem manjša poraba goriva, več moči motorja in lepše delovanje motorja.
Thuban ::
ja, kar laži si ja.
VW, auto ki rabi celo čiščenje motorja, toliko svinja. In to za 180 EUR. Boh pomagej, za tak denar jaz naredim velik servis.
torej popravi ko se pojavi problem, do takrat pa avta ne tikaj. sploh.
VW, auto ki rabi celo čiščenje motorja, toliko svinja. In to za 180 EUR. Boh pomagej, za tak denar jaz naredim velik servis.
Golden eye je izjavil:
K se nabere preveč saj pride do problemov kot so:
- užge se ti lučka za motor
- avto zgubi moč in navor
- avto ne teče lepo ko je mrzu
- avto lahko cele ne užge več
torej popravi ko se pojavi problem, do takrat pa avta ne tikaj. sploh.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thuban ()
Golden eye ::
Thuban ::
da je to metanje denarja direktno v smeti. Popravljaj ko se ti pokvari, do takrat nimaš kaj "čistit ventilov ker ti je dolgčas".
ti sveti lučka za motor?
si dal avto na dynatest in izmeril če je bilokaj narobe?
ti avto ne teče lepo ko je mrzel?
ali ti avto ne vžiga normalno?
blablabla. nič ni manjša poraba ali več moči in lepšega delovanja (razen PLACEBO seveda). Ker niti ne vedo če je avto res tako nemarno zapacan. Če pa je tako nemarno zapacan po samo 30k km pa nevem zakaj kupujete take gare.
Golden eye je izjavil:
K se nabere preveč saj pride do problemov kot so:
- užge se ti lučka za motor
- avto zgubi moč in navor
- avto ne teče lepo ko je mrzu
- avto lahko cele ne užge več
ti sveti lučka za motor?
si dal avto na dynatest in izmeril če je bilokaj narobe?
ti avto ne teče lepo ko je mrzel?
ali ti avto ne vžiga normalno?
Golden eye je izjavil:
Eni pa že na 30k oz 50k preventivno čistijo, ker je potem manjša poraba goriva, več moči motorja in lepše delovanje motorja.
blablabla. nič ni manjša poraba ali več moči in lepšega delovanja (razen PLACEBO seveda). Ker niti ne vedo če je avto res tako nemarno zapacan. Če pa je tako nemarno zapacan po samo 30k km pa nevem zakaj kupujete take gare.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thuban ()
Golden eye ::
Ja un majster na CSS Performance-Slovenija mi je reku, da preventivno čistijo. Zdej a je to reku, ker hoče dobro stranki (na podlagi izkušenj) ali je to reku, samo, da bo imel več profita? Glede na to da je avto cel dan tam, vrjeten kakšnega bajnega zasluška že ni :/
Thuban ::
pihal ti je na dušo ker je videt da te lahko prepriča.
sicer pa je denar tvoj, stori kot ti je volja.
Jaz vem, da če bi že čistil, bi to delal na intervale ob rednih velikih servisih. recimo, če že moraš. vsakih 90.000 ali 100.000 km. Na 30k pa ni pogojev.
sicer pa je denar tvoj, stori kot ti je volja.
Jaz vem, da če bi že čistil, bi to delal na intervale ob rednih velikih servisih. recimo, če že moraš. vsakih 90.000 ali 100.000 km. Na 30k pa ni pogojev.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thuban ()
Golden eye ::
Thuban ::
odlično, tako je prav.
pač neumno se mi zdi ker jaz bi torej po tvoji logiki moral na vsakih 7 mesecev čistit ventile. Ti povem da tak avto zapeljem na prvi odpad.
Če pa boš opazil da je z motorjem bilokaj čudno, potem pa le očisti. Takrat se spodobi. "preventivno" čistit pa je tako kot da preventivno formatiraš dobro delujoč računalnik ker nimaš boljšega dela.
pač neumno se mi zdi ker jaz bi torej po tvoji logiki moral na vsakih 7 mesecev čistit ventile. Ti povem da tak avto zapeljem na prvi odpad.
Če pa boš opazil da je z motorjem bilokaj čudno, potem pa le očisti. Takrat se spodobi. "preventivno" čistit pa je tako kot da preventivno formatiraš dobro delujoč računalnik ker nimaš boljšega dela.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thuban ()
Golden eye ::
So pa ventili dosti bolj pacajo, če voziš pod nizkimi obrati (penzionerska vožnja). Tko da nč šparat pa gasa v rdeče obrate -> Italian tuneup FTW! :P
Thuban ::
se strinjam.
Nič jih ne očisti lepše kot nekaj minut vožnje z višjimi obrati. Avtocesta recimo. Lahko tudi samo z nižjo prestavo in točno 130 kmh ;)
Nič jih ne očisti lepše kot nekaj minut vožnje z višjimi obrati. Avtocesta recimo. Lahko tudi samo z nižjo prestavo in točno 130 kmh ;)
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thuban ()
Golden eye ::
Thuban ::
VAG pač. Je zelen, manj dimi okolico.. ker se vse lepi po motorju :D
(hint: it was a joke).
(hint: it was a joke).
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thuban ()
Golden eye ::
Drgač pa ta novi motorji (npr. EA888) imajo sedaj dvojne injektorje in so s tem rešili to težavo. (injektoji TSI in MPI)
Thuban ::
potem pač razišči kako bi zamenjal avto z enim ki ima novejši motor, ne kako bi dal 180 EUR v smeti.
:)
:)
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thuban ()
Golden eye ::
Thuban ::
ma nalij si lepo dišeč vitrex za šipe, se boš dobro počutil.
:)
:)
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thuban ()
Spajky ::
Probaj kak od teh aditivov in vliješ v tank ... tip izberi ali maš bencinc ali dizel ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
Golden eye ::
Probaj kak od teh aditivov in vliješ v tank ... tip izberi ali maš bencinc ali dizel ...
Če bi si malo prebral o čemu govorim, bi vedel, da tole ne more delovat, ker ne pride v stik z zunanjim delom ventila.
Se pa dobi ena tekočina, ki se jo vbrizgava pred sesalni kolektor, pa še to bl švoh deluje:
zlobcek ::
GTI golf V letnik 2005, 200k km pa podoben motor... Dela še brez težav, ki jih omenjaš. Tudi 1,8T ne poznam nobenga, ki bi ga čistil. Pa se eni vozijo že nad 300k km.
Ne vem, če bi sam kaj kompliciral pri tvojih kilometrih. Te mašine so tako ali tako vedno glasne kot dizel, če jo poslušaš pri odprti havbi. Če te slučajno to skrbi;)
Ne vem, če bi sam kaj kompliciral pri tvojih kilometrih. Te mašine so tako ali tako vedno glasne kot dizel, če jo poslušaš pri odprti havbi. Če te slučajno to skrbi;)
Golden eye ::
GTI golf V letnik 2005, 200k km pa podoben motor... Dela še brez težav, ki jih omenjaš. Tudi 1,8T ne poznam nobenga, ki bi ga čistil. Pa se eni vozijo že nad 300k km.
Ne vem, če bi sam kaj kompliciral pri tvojih kilometrih. Te mašine so tako ali tako vedno glasne kot dizel, če jo poslušaš pri odprti havbi. Če te slučajno to skrbi;)
Kolikor vem 1.8T ni imel direktnega vbrizga, torej ni imel teh problemov. (razen če misliš na 1.8 TSI/TFSI)
Sej pravim, ne vem kako je v praksi, k moj avto ima šele 37k km. Sem pa o tem velik prebral po tujih forumih, tko da sem lahko dobil napačen vtis oz. pogostost težav v real life.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Golden eye ()
RedDrake ::
Sem pa o tem velik prebral po tujih forumih, tko da sem lahko dobil napačen vtis oz. pogostost težav v real life.
Če bi se meni zgodilo vse, kar pišejo po forumih za moj avto (večinoma po tujih), bi moral imeti moj avto zamenjan že skoraj celoten motor + vsaj polovico podvozja. Imam pa samo redne servise in eno crknjeno LED utripalko po 6-ih letih in 80kkm.
zlobcek ::
TSI in TFSI ja. NExt gen od 1,8T. Se pa meni kr pozna razlika, če tankam 100 in 95. Pri 100 je mašina tišja pa malo manj požre.
Thuban ::
TSI in TFSI ja. NExt gen od 1,8T. Se pa meni kr pozna razlika, če tankam 100 in 95. Pri 100 je mašina tišja pa malo manj požre.
jaz sem tudi dal novo dišavo v avto. Vanilija. Se mi zdi da je gre avto zdaj malo lepše skozi ovinke.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
SkIDiver ::
Na avtomobilizem.com imaš uporabnika ven0m, ki ti bo lahko podal objektivno oceno iz prve roke. Sam se je lotil iste zadeve na RS4, ker je imel identično težavo na FSI motorju.
KLIK do teme kjer opisuje postopek.
KLIK do teme kjer opisuje postopek.
Golden eye ::
Spajky ::
Vsi ti problemi so zaradi preveč ekologije : ker je izpuh preveč restriktiran (DPF+katalizator), se izpušni plini ne uspejo izpuhnuti do konca! Neke vrste zarota, da začneš "vlagat" v brezhibnost avta na svoj strošek na servisih po izteku garancije ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
SkIDiver ::
To se nabira na sesalnih ventilih ne na izpušnih DPF pa tudi nima nič skupnega z bencinarjem
3dpt ::
Ima kdo kako informacijo iz prve roke kdo oz. kje počnejo to čiščenje teh oblog oz. gareža. Imam 2.0 tsi motor, in ker delam zelo kratke fure in ga ne priganjam je sedaj prva stvar, kot mi pravi mojster da naredim to čiščenje. Za bmw vozila sem videl da to delajo z orehovimi lupinami in tudi vprasal sem na enem servisu a delajo samo na bmw vozilih.
Simptomi ki jih imam so da avto cuka in v prostem teku precej trese. Tezave so predvsem pri neogretem avtu, potem nekako dela.
Sem sicer nasel na internetu se css tuning (se nisem vprasal, ce bi to naredli) a mi je lokacijsko malo dalec, ker sem iz gorenjske.
Simptomi ki jih imam so da avto cuka in v prostem teku precej trese. Tezave so predvsem pri neogretem avtu, potem nekako dela.
Sem sicer nasel na internetu se css tuning (se nisem vprasal, ce bi to naredli) a mi je lokacijsko malo dalec, ker sem iz gorenjske.
sunshine403 ::
Na vsakem VW/Skoda/Seat/Audi servisu. Samo prepricat jih moras da ti to res naredijo. Jaz sem imel enkrat pri Jorasu v Ribnici prejsno Octavio RS 3 tedne, da so na koncu skupaj s Porsche Slovenia (in bogvedi kom se vse) koncno ugotovili, da je res to, kar sem jim rekel ze na zacetku. Ker seveda sem bil prvi v Sloveniji, ki se mu je kaj takega naredilo... go figure. Potem so mi se enkrat delali to pri Vrtacu v Kranju, brez pretiranega prepricevanja.
3dpt ::
sunshine403 je izjavil:
Na vsakem VW/Skoda/Seat/Audi servisu. Samo prepricat jih moras da ti to res naredijo. Jaz sem imel enkrat pri Jorasu v Ribnici prejsno Octavio RS 3 tedne, da so na koncu skupaj s Porsche Slovenia (in bogvedi kom se vse) koncno ugotovili, da je res to, kar sem jim rekel ze na zacetku. Ker seveda sem bil prvi v Sloveniji, ki se mu je kaj takega naredilo... go figure. Potem so mi se enkrat delali to pri Vrtacu v Kranju, brez pretiranega prepricevanja.
Se ti morda sanja koliko si plačal pri vrtaču?
Buggy ::
Isto so mene pred par leti na uradnem servisu debelo gledali, ko sem na DI motorju pri 150kkm zelel to narediti. Nobenemu nic jasno, je pa res da so takrat bili DI motorji zelo redki.
CSS performance, ki mi je avto tudi tunal je zelel 20€ za tesnilo sesalnega kolektorja ter 40€ za ciscenje po valju. Je pa zaradi svijega Opel GT-ja, ki ima isti motor imel ocitno ze nastavek za walnut blast. Za druge motorje pa ne vem. In ne...carbon buildup v DI/GDI motorjih ni mit ;)
CSS performance, ki mi je avto tudi tunal je zelel 20€ za tesnilo sesalnega kolektorja ter 40€ za ciscenje po valju. Je pa zaradi svijega Opel GT-ja, ki ima isti motor imel ocitno ze nastavek za walnut blast. Za druge motorje pa ne vem. In ne...carbon buildup v DI/GDI motorjih ni mit ;)
D3m ::
Golden eye je izjavil:
Drgač pa ta novi motorji (npr. EA888) imajo sedaj dvojne injektorje in so s tem rešili to težavo. (injektoji TSI in MPI)
EA211 Evo here. :))))
|HP EliteBook|R5 6650U|
SambaShare ::
Predno grem v podiranje ali je smiselno najprej tole probat?
Ni. Pomaga edino pucanje s peskanjem, ostalo je vržen preč denar. Poglej:
LP
SambaShare je izjavil:
Predno grem v podiranje ali je smiselno najprej tole probat?
Ni. Pomaga edino pucanje s peskanjem/mehansko, ostalo je vržen preč denar. Poglej:
LP
SambaShare je izjavil:
Predno grem v podiranje ali je smiselno najprej tole probat?
Ni. Pomaga edino pucanje s peskanjem/mehansko, ostalo je vržen preč denar. Poglej:
LP
.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SambaShare ()
3dpt ::
Ok, si me prepričal. Res bi bilo fino dobit koga ki se samo s tem ukvarja in bo to delo dobro opravil.
Blinder ::
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
wajdujc ::
Kako pa to funkcionira v močnih ovinkih ali po makadamih? Ko je dovolj polno ne obstaja nevarnost da motor kar požre precejšnjo količino olja naenkrat?
JackOdpirac ::
Tukaj je tako zelo lepo razlozeno, da je nesmiselno gledat kateri koli drug youtube video
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | tdi ali tsi (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 49059 (14451) | hojnikb |
» | Servis avta (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 51869 (23917) | blackbfm |
» | PCV VENTILOddelek: Na cesti | 2304 (2038) | profii |
⊘ | Izbira motorja in kratke relacije (TDI vs. TSI) (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 29105 (27100) | dzinks63 |
» | Avto z nizko porabo na avtocesti? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 53025 (49906) | Matwic |