Forum » Na cesti » Čiščenje saj na ventilih - motorji z direktnim vbrizgom
Čiščenje saj na ventilih - motorji z direktnim vbrizgom
b3D_950 ::
Kako pa to funkcionira v močnih ovinkih ali po makadamih? Ko je dovolj polno ne obstaja nevarnost da motor kar požre precejšnjo količino olja naenkrat?
'Rezervar' moraš spraznit vsake toliko časa. Ne bodo pa to hektolitri olja. Sicer, če voziš normalno pomoje tega ne potrebuješ, razen, če tiščiš v obrate non-stop.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
3dpt ::
Kaj pa ima vlogo PCV ventil v mojem primeru na TSI-ju? A ni to nek lovilec olja?
Cel kup videev na to temo ja, ki je ocitno kar velik problem.
Avta ne tiščim, sej ravno v tem je verjetno problem. Vsi pravjo da bi ga moral mal terat.
Cel kup videev na to temo ja, ki je ocitno kar velik problem.
Avta ne tiščim, sej ravno v tem je verjetno problem. Vsi pravjo da bi ga moral mal terat.
JackOdpirac ::
Tule ti savagegeesse razlozi kaj je PCV in zakaj povzorca by default jebo z motorji, ki imajo samo direktni vbrizg, kot je naprimer velika vecina TSI motorjev.
Za primerjavo nekaj slike intake ventilov:
Miata ND po 50k km, DI:
Golfe R po 15k km, DI:
Honda S2000 po 150k km, PI:
Toyota GT86 po x, DI+PI:
Za primerjavo nekaj slike intake ventilov:
Miata ND po 50k km, DI:
Golfe R po 15k km, DI:
Honda S2000 po 150k km, PI:
Toyota GT86 po x, DI+PI:
Zgodovina sprememb…
- spremenil: JackOdpirac ()
-valvoline- ::
Das eno daljso cev iz odduska da piha nekje pod avto (da ni opazno seveda), tist vsisni del pri sesalnem kolektorju pa zapres. Ce se lucka ne priziga, problem solved. Tko je bilo predelanih vecina jugcev in katrc. Ko pride cas za registracijo, das *stock* zadevo, k opravis tehnicni spet predelas.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
JackOdpirac ::
MadMax ::
Tole me spominja na redno/preventivno čiščenje grelca v pralnem stroju.
Ne rečem za >pol cm saj ki dejansko onemogočajo normalno delo motorja, ampak za v vsakem motorju prisotnih manj kot 1mm saj podret pol motorja samo da bo par mesecev "kost na mestu" je pa tudi prehuda...
A to pucate dirkalnike kjer štejejo stotinke, ali navadne dailye?
Ne rečem za >pol cm saj ki dejansko onemogočajo normalno delo motorja, ampak za v vsakem motorju prisotnih manj kot 1mm saj podret pol motorja samo da bo par mesecev "kost na mestu" je pa tudi prehuda...
A to pucate dirkalnike kjer štejejo stotinke, ali navadne dailye?
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | tdi ali tsi (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 49356 (14748) | hojnikb |
» | Servis avta (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 52303 (24351) | blackbfm |
» | PCV VENTILOddelek: Na cesti | 2345 (2079) | profii |
⊘ | Izbira motorja in kratke relacije (TDI vs. TSI) (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 29273 (27268) | dzinks63 |
» | Avto z nizko porabo na avtocesti? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 53181 (50062) | Matwic |