Forum » Na cesti » Cestno prometni sistem ne deluje
Cestno prometni sistem ne deluje
bambam20 ::
r3dkv1c4 ve vse.
Ostali se trudimo voziti v skladu s predpisi, ki vključujejo tudi 45. čl. ZPrCP.
Eni uporabljamo tudi logiko in prilagajamo hitrost razmeram na cesti in ne samo omejitvam!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
r3dkv1c4 ::
Najvišja določena hitrost, ki je določena z znakom, naj bi bila hitrost, ki zagotavlja varno vožnjo skozi traso s to omejitvijo.
Vir?
pa kaj misliš, da ti bom vse k riti prinesel, potrudi se in malo pogooglaj...
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
r3dkv1c4 ::
r3dkv1c4 ve vse.
redkvica je za vaju maestro na cesti, zapomni si to!!!
In seveda poznam 99% predpisov tudi če me zbudiš sredi noči, ti jih zdrdram in še kaj iz teme cpp in varnosti na cesti.
Ampak to niti ni pomembno, meni in mojim bližnjim to služi, kot dobrobit, vama z AndrejemO pa kot protiutež vajinem blodenju na cesti.
Eni uporabljamo tudi logiko in prilagajamo hitrost razmeram na cesti in ne samo omejitvam!
Ja logika vas kar daleč pripelje, sem zaradi logike izgubile že dosti znancev, nenazadnje tudi prijateljev....ja zaradi logike...ker so pač vedno rekli...redkvica pa daj nehaj no.
Tisti, ki pa so imeli samo slabo izkušnjo s srečnim koncem, so mi pa hvaležni za vsak nasvet in z veseljem spijemo kakšno pivo ravno na ta račun.
Tako je in cesta ne izbira tistih logičnih in tistih ne logičnih.
Ravno tiste NE logične poteze ponavadi polnejo črno kroniko.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
AndrejO ::
r3dkv1c4 ve vse.
Ostali se trudimo voziti v skladu s predpisi, ki vključujejo tudi 45. čl. ZPrCP.
Eni uporabljamo tudi logiko in prilagajamo hitrost razmeram na cesti in ne samo omejitvam!
Jp. Tudi to je dejansko predpisano. 1. odst. 45. čl. ZPrCP: "Voznik mora hitrost in način vožnje prilagoditi poteku, tehničnim in drugim lastnostim ceste, stanju vozišča, preglednosti, vidljivosti, prometnim in vremenskim razmeram, stanju vozila in tovora ter svojim vozniškim sposobnostim tako, da ves čas vožnje obvladuje vozilo oziroma, da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo, glede na okoliščine, lahko pričakuje."
In ko vozniki naredimo napako, ne ravnamo po tej uzakonjeni zdravi pameti in zato povzročimo nesrečo, je edino pravilno in primerno, da se kot vzrok zapiše "neprilagojena hitrost".
r3dkv1c4 ve vse.
redkvica je za vaju maestro na cesti, zapomni si to!!!
Zanimivo. Jaz si prizadevam biti na cesti samo varen in uvideven voznik. Prizadevam, nisem tako samovšečen, da si bi upal reči, da sem vedno in povsod takšen.
Če se nekdo samega sebe okliče za "maestra na cesti", potem me je takšnega človeka in njegovih preostalih vozniških pametovanj lahko samo strah.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndrejO ()
joze67 ::
Najvišja določena hitrost, ki je določena z znakom, naj bi bila hitrost, ki zagotavlja varno vožnjo skozi traso s to omejitvijo.
Vir?
pa kaj misliš, da ti bom vse k riti prinesel, potrudi se in malo pogooglaj...
Z drugimi besedami, "meni se zdi, da bi to tako moralo bit, zato to tako je". Ne ZPrCP ne ZCes tega nimata (pravilnik o prometnih znakih pa seveda sploh ne). ZCes vsebuje definicijo projektne hitrosti, ki pa ni povezana (v ZCes) z omejitvami.
NLight ::
Krivec za nesrečo je bil voznik (prehitra vožnja v ovinek), potnik na zadnjem sedežu mrtev, sovoznik hudo zdelan in kot je že standardno povzročitelj - voznik tri praske, 'odkorakal' zdrav in živ...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: NLight ()
r3dkv1c4 ::
AndrejO>maestra na cesti
če že kopiraš in repliciraš, vsaj ne obračaj besed in ne vzemaj jih iz konteksta.....pa navedi točni citati, ki ima čisto drug pomen.
Situacijo po cesti dnevno gledam in spremljam razne manevre udeležencev ampak po večin so zelo egoistični in kar je še najhuje.....zelo malo voznikov je strpnih, da o kakšnem odstopu prednosti niti ne pišem, ker to je za večino znanstvena fanstastika.
če že kopiraš in repliciraš, vsaj ne obračaj besed in ne vzemaj jih iz konteksta.....pa navedi točni citati, ki ima čisto drug pomen.
Situacijo po cesti dnevno gledam in spremljam razne manevre udeležencev ampak po večin so zelo egoistični in kar je še najhuje.....zelo malo voznikov je strpnih, da o kakšnem odstopu prednosti niti ne pišem, ker to je za večino znanstvena fanstastika.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
AndrejO ::
Krivec za nesrečo je bil voznik (prehitra vožnja v ovinek), potnik na zadnjem sedežu mrtev, sovoznik hudo zdelan in kot je že standardno povzročitelj - voznik tri praske, 'odkorakal' zdrav in živ...
Za sopotnika ne vem, vem pa, da je v Sloveniji neuporaba varnostnih pasov na zadnjem sedežu še vedno zelo razširjena. V črni kroniki tega sicer ne boš prebral, vendar pa ... kakšna je verjetnost, da je v takšni nesreči neprivezan potnik iz zadnjega sedeža poletel v sicer privezanega, a še vedno izpostavljenega sopotnika na sprednjem sedežu?
Na zadnjem sedežu se je sicer l. 2013 v povprečju privezalo samo 63% potnikov.
Vir.
AndrejO>maestra na cesti
če že kopiraš in repliciraš, vsaj ne obračaj besed in ne vzemaj jih iz konteksta.....pa navedi točni citati, ki ima čisto drug pomen.
OK, bom citiral celoten odstavek, da ne bom izpustil česa bistvenega:
r3dkv1c4 ve vse.
redkvica je za vaju maestro na cesti, zapomni si to!!!
Moj revidiran komentar: lastna hvala se pod mizo valja.
Situacijo po cesti dnevno gledam in spremljam razne manevre udeležencev ampak po večin so zelo egoistični in kar je še najhuje.....zelo malo voznikov je strpnih, da o kakšnem odstopu prednosti niti ne pišem, ker to je za večino znanstvena fanstastika.
Jaz pa ugotavljam, da stvar sezonsko niha in sem se temu prilagodil. V vročini in v času poletnih migracij narodov je na cestah veliko voznikov, ki so utrujeni, zdelani od vročine in stresa dolge vožnje, vozijo po neznanih cestah, ... za vožnjo, ki bi mi sicer vzela 1h, si vzamem 2h in se tako v celoti izognem vsej živčnosti, medtem ko se po regionalni cesti cijazim s hitrostjo 50-60 km/h. Preostalo opravita klima in/ali odprta streha.
V mestih pa podobno. Če se bom v konici peljal skozi center Lj, to pač pomeni, da ne bom nikamor prišel hitro. Za hitro bi vzel kolo. Tisti trenutek pa, ko pravočasno ocenim koliko časa bom porabil do cilja in pravočasno odrinem, pa s tem učinkovito odstranim svoj vzrok št. 1 za živčnost za volanom. Bolj sproščen, bolj varen - to je moj moto.
Nisem popoln in ne vem kakšen super duper voznik. Se pa trudim, učim in gledam, da ne bom naredil kakšne še večje napake od tistih, ki sem jih že. Pa se še vedno zalotim, da sem nekaj naredil narobe ali pa, da bi lahko nekaj naredil bolje.
Zagotovo nisem maestro. Pa čeprav imam 100% prometnih predpisov sprotno v glavi. Predpisi niso nič vredni, če bi se za trenutek spozabil in si mislil, da sedaj obvladam.
Tako, kot nekdo tukaj razlaga, da obvlada.
Pa še virov za svoje navedbe ne skrivam, kot kača noge. Jih nimam zakaj. Če sem se kje zmotil, narobe razumel ali pa spregledal, se me lahko popravi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndrejO ()
Konlov ::
Menim, da na Darsu nimajo usposobljenega kadra za postavitev "logičnih in enostavnih" oznak na cestiščih, pred vsem so tu problem večja križišča.
Ob dejavnikih, kot so turisti, vročina ipd., seveda stvari eskalirajo.
Ob dejavnikih, kot so turisti, vročina ipd., seveda stvari eskalirajo.
bambam20 ::
AndrejO ::
Menim, da na Darsu nimajo usposobljenega kadra za postavitev "logičnih in enostavnih" oznak na cestiščih, pred vsem so tu problem večja križišča.
Ob dejavnikih, kot so turisti, vročina ipd., seveda stvari eskalirajo.
DARS - Družba za avtoceste v RS. Z "večjimi križišči" verjetno nisi mislil na pospeševalne in upočasnjevalne pasove na AC in HC ali pač?
Lastniki cest si sami izbirajo koncesionarje. Tako, da svojih težav ne moreš enostavno posplošiti na "eno podjetje" ali "enega naročnika". Za državne ceste, ki niso AC ali HC (glavne ceste G1 in G2, regionalne ceste R1 do R3) je tako zadolžen Direkcija RS za infrastrukturo (ta je "pojedla" nekdanji DRSC) v sestavi MP. Za ostale pa so to lokalne skupnosti oz. drugi lastniki (npr. sama-jama ceste v nakupovalnem centru LJ Rudnik ali pa do konca zlizan asfalt na krožiščih v LJ BTC so javne poti v zasebni lasti).
Za križišča, ki ti gredo v nos, moraš tako najprej ugotovi na kateri kategoriji ceste so, iz tega ugotoviš kdo je za njih zadolžen in nato lahko pravilno usmeriš kritiko. Pa preveri še, komu je na tistem območju podeljena koncesija ali dana pogodba za izgradnjo, ker večina lastnikov tega ne počne sama in neposredno (v MOL recimo straši KPL).
r3dkv1c4 ::
še 1x netočnen citat in obračanje besed, sploh tistih, ki jih redkvica ni napisal:
r3dkv1c4 je včeraj ob 16:53:22 izjavil:
r3dkv1c4 ve vse.
redkvica je za vaju maestro na cesti, zapomni si to!!!
Moj revidiran komentar: lastna hvala se pod mizo valja.
Najbolj žalostno je, da si oh in sploh bister fant.....vsaj ti tako misliš, pa vendar si v zmoti......kar se ceste tiče.
No niti ne veš oz. niti ne znaš vsaj prekopirat izrečenih besed....sram te je lahko.
še 1x netočnen citat in obračanje besed, sploh tistih, ki jih redkvica ni napisal:
r3dkv1c4 je včeraj ob 16:53:22 izjavil:
r3dkv1c4 ve vse.
redkvica je za vaju maestro na cesti, zapomni si to!!!
Moj revidiran komentar: lastna hvala se pod mizo valja.
Najbolj žalostno je, da si oh in sploh bister fant.....vsaj ti tako misliš, pa vendar si v zmoti......kar se ceste tiče.
No niti ne veš oz. niti ne znaš vsaj prekopirat izrečenih besed.
r3dkv1c4 je včeraj ob 16:53:22 izjavil:
r3dkv1c4 ve vse.
redkvica je za vaju maestro na cesti, zapomni si to!!!
Moj revidiran komentar: lastna hvala se pod mizo valja.
Najbolj žalostno je, da si oh in sploh bister fant.....vsaj ti tako misliš, pa vendar si v zmoti......kar se ceste tiče.
No niti ne veš oz. niti ne znaš vsaj prekopirat izrečenih besed....sram te je lahko.
še 1x netočnen citat in obračanje besed, sploh tistih, ki jih redkvica ni napisal:
r3dkv1c4 je včeraj ob 16:53:22 izjavil:
r3dkv1c4 ve vse.
redkvica je za vaju maestro na cesti, zapomni si to!!!
Moj revidiran komentar: lastna hvala se pod mizo valja.
Najbolj žalostno je, da si oh in sploh bister fant.....vsaj ti tako misliš, pa vendar si v zmoti......kar se ceste tiče.
No niti ne veš oz. niti ne znaš vsaj prekopirat izrečenih besed.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: r3dkv1c4 ()
m0LN4r ::
Odgovor na zadnji odstavek, ti si isti... Samo se ne vidiš.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
r3dkv1c4 ::
Odgovor na zadnji odstavek, ti si isti... Samo se ne vidiš.
Če se že počutiš v vlogi "odvetnika", ki odgovarja namesto andreja, vsaj povej, na kaj si ti odgovoril.
Res se ne spomnim, da bi te kaj vprašal.
Pa ti imaš tudi podoben problem, kot andrejO, slabo bereš.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
m0LN4r ::
Jaz samo vidim dva ista, ki se prerekata, kateri ma bolj prav od drugega.
Mimogrede: Počasnejša vožnja lahko reši na tisoče življenj
Me zanima, če bo kdaj obratna novica
Mimogrede: Počasnejša vožnja lahko reši na tisoče življenj
Me zanima, če bo kdaj obratna novica
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Invictus ::
Seveda, ko v Sloveniji umre na tisoče ljudi v avtih.
Populističen članek.
Populističen članek.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
St235 ::
Populizem gor ali dol. Dejstvo je, da če so vse okoliščine razen hitrosi enake, potem je počasnejša vožnja varnejša.
Drugače pa osnovne smernice glede omejitev na cetah daje zakon o cestah. Ki med drugim določa, da se omejitve na posameznih odsekih določa glede na kategorije cest (kar je pojasnil Andrej) pri čemer se praviloma ureja omejitve v okviru prometnih elaboratov, ki vključujejo ti. poročila presojevalca varnosti cest. In na podlagi tega se sprejme omejitev na določen odseku, ki je lahko manjša od predpisane hitrosti (izven naselja praviloma to ne sme bit manj kot 50km/h, razen v posebnih primerih). Pri tem se upošteva precej več kot samo golo dejstvo kako hitro je mogoče varno prevozit nek ovinek. Seveda se upošteva tudi to, ni pa to edino. Pomembna je preglednost, morebitni priključki neprednostnih cest ali kolovozov, prehodi za pešce, prisotnost kmetijske mehanizacije, poškodbe vozišča...
Drugače pa osnovne smernice glede omejitev na cetah daje zakon o cestah. Ki med drugim določa, da se omejitve na posameznih odsekih določa glede na kategorije cest (kar je pojasnil Andrej) pri čemer se praviloma ureja omejitve v okviru prometnih elaboratov, ki vključujejo ti. poročila presojevalca varnosti cest. In na podlagi tega se sprejme omejitev na določen odseku, ki je lahko manjša od predpisane hitrosti (izven naselja praviloma to ne sme bit manj kot 50km/h, razen v posebnih primerih). Pri tem se upošteva precej več kot samo golo dejstvo kako hitro je mogoče varno prevozit nek ovinek. Seveda se upošteva tudi to, ni pa to edino. Pomembna je preglednost, morebitni priključki neprednostnih cest ali kolovozov, prehodi za pešce, prisotnost kmetijske mehanizacije, poškodbe vozišča...
AndrejO ::
Odgovor na zadnji odstavek, ti si isti... Samo se ne vidiš.
Če se že počutiš v vlogi "odvetnika", ki odgovarja namesto andreja, vsaj povej, na kaj si ti odgovoril.
Res se ne spomnim, da bi te kaj vprašal.
Pa ti imaš tudi podoben problem, kot andrejO, slabo bereš.
Glede na to, da si pisal v dvojini (za naju si menda maestro na cesti), verjetno nisi naslavljal samo mene.
Jaz sem svoje vire navedel in dodal povezave. Ali lahko dosežeš ta minimalen nivo argumentiranja ali pa boš znova padel ven in začel razlagati o temu kakšen voznik sem ali nisem?
r3dkv1c4 ::
Dejstvo je, da imamo 90% balkanskih "bojevnikov" na cesti, ki imajo vozniško mentaliteto na psu in stanje na cesti je popolnoma enako, kot so odnosi med ljudmi.
V naši državi se stanje nikoli ne bo spremenilo, ker večina modruje po netu, na cesti so pa pravi dirkači in arogantneži.
V naši državi se stanje nikoli ne bo spremenilo, ker večina modruje po netu, na cesti so pa pravi dirkači in arogantneži.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
m0LN4r ::
Pravi dirkači so na dirkališču ne na javni cesti... Upam da razumeš.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Invictus ::
Pravi dirkači so na dirkališču ne na javni cesti... Upam da razumeš.
Res je.
na cesti se večinoma srečuje drekače, ki vozijo prepočasi in kršijo vse ostale predpise razen dovoljene hitrosti ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
r3dkv1c4 ::
Jaz sem svoje vire navedel in dodal povezave. Ali lahko dosežeš ta minimalen nivo argumentiranja ali pa boš znova padel ven in začel razlagati o temu kakšen voznik sem ali nisem?
Svoje vire imaš? .......mmmmmm zanimivo, sem pa skos mislil, da so to tuji viri!
O tvojem načinu vožnje si sam stolmačil skozi razlage.
Ne rabiš meni krast časa, da še 1x filozofirava.
Nisem pa vedel, da si celo tak strokovnjak, da me vidiš "kako padem ven", čeprav na pol spim, ko berem tvoje komentarje.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
St235 ::
Pravi dirkači so na dirkališču ne na javni cesti... Upam da razumeš.
Res je.
na cesti se večinoma srečuje drekače, ki vozijo prepočasi in kršijo vse ostale predpise razen dovoljene hitrosti ...
in pa drkače, ki mislijo, da za njih fizika ne velja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
m0LN4r ::
in dirkače = izjeme, ki se ne prilagajajo počasnejšemu toku in to skušajo z 1001 izgovorom podkrepit _tukaj_
ker so (ne priznajo) živčni in se jim non-stop v življenju mudi, ker nimajo urejenega lajfa.
Uredite si najprej lafj, da ne boste živčni in se vam nebo non-stop mudilo.
ker so (ne priznajo) živčni in se jim non-stop v življenju mudi, ker nimajo urejenega lajfa.
Uredite si najprej lafj, da ne boste živčni in se vam nebo non-stop mudilo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
r3dkv1c4 ::
"na cesti se večinoma srečuje drekače, ki vozijo prepočasi in kršijo vse ostale predpise razen dovoljene hitrosti ..."
to je bistven problem, totalno zgrešena razlaga......
STRPNOST in UMIRJENOST je za večino znanstvena fantastika.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Invictus ::
"na cesti se večinoma srečuje drekače, ki vozijo prepočasi in kršijo vse ostale predpise razen dovoljene hitrosti ..."
to je bistven problem, totalno zgrešena razlaga......
STRPNOST in UMIRJENOST je za večino znanstvena fantastika.
Če voznik ne zmore voziti po omejitvah, naj vrne izpit.
Strpnost do drekačev je pa prisila, ker jih velikokrat ne moreš prehiteti.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
St235 ::
Odlično povedano, če nisis sposoben vozit po pravilih potem je treba vrnit izpit. Glede na tvoje izpade nestrpnosti, me zanima kdaj se nameravaš zglasit na občini?
AndrejO ::
Jaz sem svoje vire navedel in dodal povezave. Ali lahko dosežeš ta minimalen nivo argumentiranja ali pa boš znova padel ven in začel razlagati o temu kakšen voznik sem ali nisem?
Svoje vire imaš? .......mmmmmm zanimivo, sem pa skos mislil, da so to tuji viri!
Da, seveda imam svoje vire, ki jih navajam. Tako, kot imajo novinarji svoje vire, ti pa svoje vire.
O tvojem načinu vožnje si sam stolmačil skozi razlage.
Ne rabiš meni krast časa, da še 1x filozofirava.
Potem pa STFU in upam, da za volanom nisi takšen, kot za tipkovnico: precej vase zaverovan.
Nisem pa vedel, da si celo tak strokovnjak, da me vidiš "kako padem ven", čeprav na pol spim, ko berem tvoje komentarje.
Pa ti je navkljub temu, ali pa ravno zaradi tega znova uspelo poudariti, da se raje ukvarjaš z vsebino mojih stavkov, namesto da bi navedel vir za svoje trditve. Moj, tvoj, pahorjev ... ni važno. Link, pa da beremo od kje tebi tvoje vedenje, ki ga ostali nimamo in o katerem ne vemo nič.
Invictus ::
Odlično povedano, če nisis sposoben vozit po pravilih potem je treba vrnit izpit. Glede na tvoje izpade nestrpnosti, me zanima kdaj se nameravaš zglasit na občini?
Takoj za tistimi ki bodo vrnili svojo izobrazbo zaradi funkcionalne nepismenosti ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Pšenični ::
Nekaj je narobe z dovozi na AC ali pa z vozniki. Ne more bit normalno, da vsak drugi dan en vozi v napačno smer. Verjetno gre tle tud za stave, kdo si upa furat v nasprotno stran. Ni podatka, kolk so jih ujeli.
Z bodicami, ki se aktivirajo pri vožnji v napačno stran dovoza na AC, bi ujeli vse. In preprečili marsikatero tragedijo. Če ma DARS denar za 8km protihrupne ograje, ki jih bojo v kratkem podirali in prestavljali, zaradi uvedbe 3 voznega pasu (Brezovica in naprej), tud to bi komot naredili. Na eni strani se denar meče skozi okno, na drugu se varčuje tam, kjer nima smisla.
Ostalo se ve, čimveč kolesarskih stez, da se loči kolesarje od avtomobilov. Nižje denarne kazni in več kazenskih točk, tako da se tiste ki preveč tiščijo prej spravi ven iz prometa.
Z bodicami, ki se aktivirajo pri vožnji v napačno stran dovoza na AC, bi ujeli vse. In preprečili marsikatero tragedijo. Če ma DARS denar za 8km protihrupne ograje, ki jih bojo v kratkem podirali in prestavljali, zaradi uvedbe 3 voznega pasu (Brezovica in naprej), tud to bi komot naredili. Na eni strani se denar meče skozi okno, na drugu se varčuje tam, kjer nima smisla.
Ostalo se ve, čimveč kolesarskih stez, da se loči kolesarje od avtomobilov. Nižje denarne kazni in več kazenskih točk, tako da se tiste ki preveč tiščijo prej spravi ven iz prometa.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Pšenični ()
r3dkv1c4 ::
"na cesti se večinoma srečuje drekače, ki vozijo prepočasi in kršijo vse ostale predpise razen dovoljene hitrosti ..."
to je bistven problem, totalno zgrešena razlaga......
STRPNOST in UMIRJENOST je za večino znanstvena fantastika.
Če voznik ne zmore voziti po omejitvah, naj vrne izpit.
Strpnost do drekačev je pa prisila, ker jih velikokrat ne moreš prehiteti.
Ti moraš najprej sebe izločit iz prometa, tiste, ki jih imenuješ drekače, ki vozijo 5-10km/h manj od najvišje določene hitrosti , niti nimaš pravice žalit.
Skratka.....bogi ste, ker se vam tako mudi.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Invictus ::
Ti moraš najprej sebe izločit iz prometa, tiste, ki jih imenuješ drekače, ki vozijo 5-10km/h manj od najvišje določene hitrosti , niti nimaš pravice žalit.
Skratka.....bogi ste, ker se vam tako mudi.
Ne vem kje se vi vozite, ampak sam non-stop srečujem folk ki vozi 60-65 namesto 90. To ni 5-10 pod omejitvijo. Pa tudi 10 pod omejitvijo je že prepočasi. za to padeš na izpitu ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
bambam20 ::
Ti moraš najprej sebe izločit iz prometa, tiste, ki jih imenuješ drekače, ki vozijo 5-10km/h manj od najvišje določene hitrosti , niti nimaš pravice žalit.
Skratka.....bogi ste, ker se vam tako mudi.
Ne vem kje se vi vozite, ampak sam non-stop srečujem folk ki vozi 60-65 namesto 90. To ni 5-10 pod omejitvijo. Pa tudi 10 pod omejitvijo je že prepočasi. za to padeš na izpitu ...
Se strinjam. Tudi jaz srečujem takšne, kjer vozi 65-70 namesto 90. Seveda jih prehitim. Niso izjeme niti takšni ki celo pot peljejo 55-65 ..
Ravno v petek sem se peljal par kilometrov za enim takšnim.
Omejitev 90 - on se pelje 65-70, nobenega pred seboj. Itak vleče kolono. Prehitet se ni dalo.
Pridemo do omjetve 60, on pelje 75 ? wtf ...
Konec omejitve 60, zopet 90 - on pelje 70 ...
Da mu jebem vse po spisku.
Lep sončen dan, suha cesta.... Ne rečem, da bi bil tip sam na cesti. Se lahko pelje tudi 30 če mu paše. Bodo policaji morali počasi začet ustavljat tudi takšne, ki vozijo pod omejitvijo, kar je seveda ravno tako kaznivo, če se za tabo nabira kolona.
Heavy ::
RedDrake ::
Ne vem kje se vi vozite, ampak sam non-stop srečujem folk ki vozi 60-65 namesto 90. To ni 5-10 pod omejitvijo. Pa tudi 10 pod omejitvijo je že prepočasi. za to padeš na izpitu ...
Podbrdo - Petrovo Brdo
Omejitev 90.
Če prideš čez to cesto s povprečno hitrostjo več kot 85, častim gajbo pira. Z navadnim, povprečnim (~10s do 100) osebnim vozilom seveda. Ker s kakim rally vozilom nedvoumno gre. V katerokoli smer.
Če cesta ni ravna, težko govoriš o tem da gre nekdo prepočasi. Nimajo vsi najdražjih gum, nimajo vsi najboljših avtov, ipd ...
Zato zakon pravi, da se umakneš, če je za teboj kolona. Tu failajo ti ljudje, ne v tem da gredo prepočasi.
Invictus ::
Podbrdo - Petrovo Brdo
Omejitev 90.
Če prideš čez to cesto s povprečno hitrostjo več kot 85, častim gajbo pira. Z navadnim, povprečnim (~10s do 100) osebnim vozilom seveda. Ker s kakim rally vozilom nedvoumno gre. V katerokoli smer.
Če cesta ni ravna, težko govoriš o tem da gre nekdo prepočasi. Nimajo vsi najdražjih gum, nimajo vsi najboljših avtov, ipd ...
Zato zakon pravi, da se umakneš, če je za teboj kolona. Tu failajo ti ljudje, ne v tem da gredo prepočasi.
Vau, a zdaj boste za opravičilo našli vse zabačene serpentine v vukojebinah ?
Govorimo o vožnji na ravninah, po ravni cesti. Kjer folk vozi prepočasi.
Tudi na Vršič se ne da 90 peljati ... No shit ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
r3dkv1c4 ::
Podbrdo - Petrovo Brdo
Omejitev 90.
Če prideš čez to cesto s povprečno hitrostjo več kot 85, častim gajbo pira. Z navadnim, povprečnim (~10s do 100) osebnim vozilom seveda. Ker s kakim rally vozilom nedvoumno gre. V katerokoli smer.
Če cesta ni ravna, težko govoriš o tem da gre nekdo prepočasi. Nimajo vsi najdražjih gum, nimajo vsi najboljših avtov, ipd ...
Zato zakon pravi, da se umakneš, če je za teboj kolona. Tu failajo ti ljudje, ne v tem da gredo prepočasi.
Vau, a zdaj boste za opravičilo našli vse zabačene serpentine v vukojebinah ?
Govorimo o vožnji na ravninah, po ravni cesti. Kjer folk vozi prepočasi.
Tudi na Vršič se ne da 90 peljati ... No shit ...
Bolj kot take vukojebine, ki sploh niso problematične.....izstopa dejstvo, da po ravnih cestah čez naselje narod vozi 45-50 ampak je vse narobe.
Zadaj za njimi je takoj krdelo divjakov, brez varnostne razdalje, ki potem po forumih čivkajo, da so tisti spredaj drekači.
Tu tiči problem, ki si ga krdelo noče razjasnit.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
r3dkv1c4 ::
Pa na strani nadzora in države je tudi velik velik problem.
Država joče, da imamo premalo policistov na cesti.
Se strinjam, ker te policisti , ki bi morali delati red, tičijo po grmovjih in merijo hitrost iz zasede, kjer je to najmanj potrebno.
Ta problem imajo španci rešen že desetletje.
Na začetkih krajev imajo radarje, povezane s semaforji, ki se ob vsaki prekoračitvi aktivirajo.
Daljša, kot je trasa čez kraj, več je semaforjev.Tam policajev ni z radarji v rokah , ker ni potrebe in ti ljudje imajo drugo , bolj koristno funkcijo, kot je polnenje državne blagajne na tako podel način.
Potem imajo italijani super rešen problem nadzora hitrosti po avtocestah.
Sistem Tutor reši vse težave s prekoračeno hitrostjo.
Nemci imajo odličen nadzor varnostne razdalje, itd...
Ampak pri nas država vpije, da delajo super in odlično na preventivi, kar seveda ni laž, je pa totalen nesmisel.
Pokraden denar bi investirali v zgoraj naštete sisteme in niti ne bi potrebovali več policistov in še ljudje ne bi bili pod represijo in stresom za volanom.
Niti ne bi prihajalo do osebnih napadov na policiste, ker bi vse te položnice za kršitelje posiljali po pošti.
Žal pa to ni v interesu odgovornih.
Pri nas je stanje katastrofalno in dokler bo država dovolila ljudem, da se tako obnašajo po cesti, ne bo nič drugače.
Lep primer so gastarbeiterji, ki se na slovenskih cestah vedejo slabše od ovc, ko pa prevozijo mejo, se pa v trenutku zamenja plošča.
Država joče, da imamo premalo policistov na cesti.
Se strinjam, ker te policisti , ki bi morali delati red, tičijo po grmovjih in merijo hitrost iz zasede, kjer je to najmanj potrebno.
Ta problem imajo španci rešen že desetletje.
Na začetkih krajev imajo radarje, povezane s semaforji, ki se ob vsaki prekoračitvi aktivirajo.
Daljša, kot je trasa čez kraj, več je semaforjev.Tam policajev ni z radarji v rokah , ker ni potrebe in ti ljudje imajo drugo , bolj koristno funkcijo, kot je polnenje državne blagajne na tako podel način.
Potem imajo italijani super rešen problem nadzora hitrosti po avtocestah.
Sistem Tutor reši vse težave s prekoračeno hitrostjo.
Nemci imajo odličen nadzor varnostne razdalje, itd...
Ampak pri nas država vpije, da delajo super in odlično na preventivi, kar seveda ni laž, je pa totalen nesmisel.
Pokraden denar bi investirali v zgoraj naštete sisteme in niti ne bi potrebovali več policistov in še ljudje ne bi bili pod represijo in stresom za volanom.
Niti ne bi prihajalo do osebnih napadov na policiste, ker bi vse te položnice za kršitelje posiljali po pošti.
Žal pa to ni v interesu odgovornih.
Pri nas je stanje katastrofalno in dokler bo država dovolila ljudem, da se tako obnašajo po cesti, ne bo nič drugače.
Lep primer so gastarbeiterji, ki se na slovenskih cestah vedejo slabše od ovc, ko pa prevozijo mejo, se pa v trenutku zamenja plošča.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: r3dkv1c4 ()
m0LN4r ::
Govorimo o vožnji na ravninah, po ravni cesti. Kjer folk vozi prepočasi.
Tok manj moteče, saj jih tok lažje prehitiš.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
bambam20 ::
izstopa dejstvo, da po ravnih cestah čez naselje narod vozi 45-50 ampak je vse narobe.
Sem predvideval, da zdaj že veš, da je problem izven naselij, ko folk vozi, 50, kjer je omejitev 70 in
6o- 70, tam kje je omejitev 90.
naselja sploh niso problem in je logično, da se tam pelješ po omejitvi.
Govorimo o vožnji na ravninah, po ravni cesti. Kjer folk vozi prepočasi.
Tok manj moteče, saj jih tok lažje prehitiš.
Ko imaš pred seboj 3-4 avtomobile ne moreš prehitevat, razen , če imaš izjemno hiter avto.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
m0LN4r ::
Pol mora pa bit res zelo kratka ravnica, da nemorš prehitevat 3-4 avte, ki se pelejo 60kmh... Pelaš se pa kao 8-9m/s hitreje od njih :)
Če pa je govora o tako kratki ravnici, pa itak ne vidim smisla divjat.
Če pa je govora o tako kratki ravnici, pa itak ne vidim smisla divjat.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
bambam20 ::
Pol mora pa bit res zelo kratka ravnica, da nemorš prehitevat 3-4 avte, ki se pelejo 60kmh... Pelaš se pa kao 8-9m/s hitreje od njih :)
Če pa je govora o tako kratki ravnici, pa itak ne vidim smisla divjat.
Kolone nastajajo v popoldansme času, ko je na cesti veliko prometa in ni šans, da boš prehiteval.
m0LN4r ::
Aja no, potem se pa prilagodiš prometnemu toku, če jih je tako veliko.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
bambam20 ::
GrimReaper ::
Dobro da imam sam manj prometno cesto in avto z 8s do 100, čeprav mest za prehitevanje ni dosti več kot prej z 12s-im avtom.
Drugače je pa dovolj že eden, pa za njim še eden, ki ne misli prehitet oz. ima počasen avto in nasproti gost promet, pa si kjer si.
Drugače je pa dovolj že eden, pa za njim še eden, ki ne misli prehitet oz. ima počasen avto in nasproti gost promet, pa si kjer si.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
r3dkv1c4 ::
Aja no, potem se pa prilagodiš prometnemu toku, če jih je tako veliko.
Sej se =). Samo bemtiš pa še vedno čez takšnega, ki je prvi v koloni in pelje 65-70 pri omejitvi 90 =).
Bi bilo dobro koga obiskat, da ti malo pomaga, ker očitno resnično ne obstaja beseda STRPNOST v tvoji glavi.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
krneki0001 ::
in dirkače = izjeme, ki se ne prilagajajo počasnejšemu toku in to skušajo z 1001 izgovorom podkrepit _tukaj_
ker so (ne priznajo) živčni in se jim non-stop v življenju mudi, ker nimajo urejenega lajfa.
Uredite si najprej lafj, da ne boste živčni in se vam nebo non-stop mudilo.
He, he, he. To pa ne bo šlo. Ego ne pusti.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
krneki0001 ::
Pol mora pa bit res zelo kratka ravnica, da nemorš prehitevat 3-4 avte, ki se pelejo 60kmh... Pelaš se pa kao 8-9m/s hitreje od njih :)
Če pa je govora o tako kratki ravnici, pa itak ne vidim smisla divjat.
S 17 let starim avtom in samo 122KM tako kolono brez problema prehitim na ravnini, pa jih z novejšimi nebi mogel. V bistvu so tisti zadaj še bolj krivi za kolone, ker cincajo in ne znajo prehitevat počasnejšega od sebe.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
m0LN4r ::
V bistvu so tisti zadaj še bolj krivi za kolone, ker cincajo in ne znajo prehitevat počasnejšega od sebe.
Ja, s zelo počasnim avtom rabiš cirka 3 sekunde za enga 60kmjaša na ravnici.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24055 (20445) | facepalm |
» | Držanje pravil po cestah (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 69772 (61492) | BigWhale |