Forum » Na cesti » Cestno prometni sistem ne deluje
Cestno prometni sistem ne deluje
Mehmed ::
A je treba v vsaki temi posebej debatirat o tej minimalni hitrosti na AC, ki v zakonu ne obstaja.
Po eni strani je ja.
Folk tok dolgo ponavlja te svoje puhlice da se potem usedejo v kolektivno zavest.
Ce nam je ze samoumnevno, da so starejsi vozniki problematicni zaradi starosti in jim bomo ekstra preverjanja uvedli, potem je tudi edino logicno in posteno, da uvedemo redno obnavljanje cpp predpisov za mlajse voznike.
Ker pac, stevilo ljudi, ki verjame v neke spodnje predpisane meje je pac jebeno previsoko.
m0LN4r ::
"Ali ste že izgubili kakšnega znanca, prijatelja, sorodnika (torej nekoga poznanega za kogar vam res ni vseeno) v prometni nesreči?"
DA, pijanc divjak, ki je še vedno na cesti.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Dr_M ::
@Ales:Govora je bilo o tistih, ki so delali izpit med "zadnjo vojno", ker kao vsi po vrsti niso sposobni voziti.
Kaj ti sanjaš? Saj noben ni omenjal, da jim je potrebno vzeti izpit ali prepovdati voćnjo ali kako drugače storstno diskriminirat. Dejstvo je, da vozniški izpit velja predolgo brez vmesne kontrole. Pravila se spreminjajo in tem spremembam marsikdo ne sledi. Niso ravno redki tisti, ki imajo probleme s krožišči, ker jih ni bilo, ko so delali izpit. Nič ne bi bilo narobe, če bi vsako tolko uvedli nekakšno preverjanje teoretskega znanja, ali pa obnovitveni tečaj cpp.
Če govorimo o obnovitvi CPP vsakih... kaj, 10 let (?) za vse, je to nekaj drugega. Potem to enako velja za 30-letnike ali 80-letnike in to ni starostna diskriminacija. Predsodek do "medvojnih" starostnikov pa je.
Se pravi, raje vec mrtvih, kot neka kvazi diskriminacija?
Ko berem tvoje poste, vsakic malo bruhnem.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Yacked2 ::
Tisti pjanec lahko v avto sede tudi brez izpita.
Korak naprej ni vedno ustrezen...sploh če si na robu prepada!
bambam20 ::
Tisti pjanec lahko v avto sede tudi brez izpita.
Ko bo zagrožena minimalna kazen 5 let zapora ob povzročitvi prometne neseče in ne pogojna kazen in podobne bedarije se bo tudi spremenila miselnost.
Za volanom bi moral imeti voznik 0 promila. Drugače denarna kazen in odvzem izpita. Prvič za 1 leto, drugič za stalno.
Ujčkanje ne zaleže.
Samo spet. Miselnost večine SLovencev je takšna, da imajo raje milejše zakone kot red. Zato smo tudi kot družba neuspešni in živimo v razsulu, kaosu in anarhiji.
konspirator ::
Ko bo zagrožena minimalna kazen 5 let zapora ob povzročitvi prometne neseče in ne pogojna kazen in podobne bedarije se bo tudi spremenila miselnost.
In smo spet pri tem, da je v državah s smrtno kaznijo število kaznivih dejanj 0 , ane ?
Hint: ni.
--
win64 ::
Niso problem zakoni, problem je ker praktično ni nadzora. Pri nas, če te policaji ulovijo enkrat v življenju je že veliko. Saj jih ni nikjer za videt.
joze67 ::
Problem, da ne lovijo je predvsem v tem, da se obnašamo kot nekdo, ki ga je treba loviti. Da smo torej družba nezrelih posameznikov, ki jih mora Učiteljica Država držati na kupu in v šahu, sicer - razpust!
bambam20 ::
Niso problem zakoni, problem je ker praktično ni nadzora. Pri nas, če te policaji ulovijo enkrat v življenju je že veliko. Saj jih ni nikjer za videt.
Hah... Pa postavijo kje kakšen stacionaren radar. Mene so letos 27. maja slikal pa nisem vedel :). bye bye 125€ in pike :). A nič zato. Še večkrat bom dal nekaj evrov v blagajno. Ni prvič in ne bo zadnjič.
Glugy ::
Ne
Na srečo ne, je bilo pa dvakrat zelo zelo blizu. Enkrat ko smo šli nekam pa je ponoč en z nenormalno hitro hitrostjo pridrvel čez križišče in ga frend ni opazu pa je direkt bočno v njega trču. Seveda kriv je bil sam ampak tud pretirana hitrost voznika na prednostni cesti je k temu mal prispevala, ker je prišel direkt iz ovinka. Drugič je pa blo ko je sestrična bila v avtomobilu (nevem kdo je vozil) in je zarad tega ker je en napačno pripeljal se hotel voznik temu izognt in je zato vozilo končalo v jarku na strehi. Mal je mankal pa bi blo kej hujšga ..je bla kr ornk sreča da ni blo nč hujšga.
Na srečo ne, je bilo pa dvakrat zelo zelo blizu. Enkrat ko smo šli nekam pa je ponoč en z nenormalno hitro hitrostjo pridrvel čez križišče in ga frend ni opazu pa je direkt bočno v njega trču. Seveda kriv je bil sam ampak tud pretirana hitrost voznika na prednostni cesti je k temu mal prispevala, ker je prišel direkt iz ovinka. Drugič je pa blo ko je sestrična bila v avtomobilu (nevem kdo je vozil) in je zarad tega ker je en napačno pripeljal se hotel voznik temu izognt in je zato vozilo končalo v jarku na strehi. Mal je mankal pa bi blo kej hujšga ..je bla kr ornk sreča da ni blo nč hujšga.
Trololololol ::
"Ali ste že izgubili kakšnega znanca, prijatelja, sorodnika (torej nekoga poznanega za kogar vam res ni vseeno) v prometni nesreči?"
Napača v vprašanju. Znanca si na izi lahko deli več sto ali 1000 ljudi. Glede na to, da se povprečen človek komot lahko prijatelji z okrog 100 ljudi, jih lahko komot zna več tisoč.
Trololololol ::
Kaj žive? Gospod, morda uživate kake droge? Ko govorimo o bitju, ponavadi govorimo o živem bitju.
AndrejO ::
Nikoli ni bilo povedano, da imamo katastrofalno infrastrukturo in katastrofalen asfalt, ki ne dovoljuje varne vožnje v okviru predpisanih hitrosti, sploh v dežju.
Ne seri. Samo na AC je predpisana hitrost. Povsod drugje imaš navedeno samo in izključno najvišjo dovoljeno. Kadarkoli lahko voziš počasneje od tega maksimuma, če okoliščine to terjajo.
A je treba v vsaki temi posebej debatirat o tej minimalni hitrosti na AC, ki v zakonu ne obstaja.
Govorim o okroglem znaku z modro podlago, in belo oznako minimalne hitrosti, ki na nekaterih odsekih AC na določenih pasovih zapoveduje minimalno hitrost.
Če še nisi videl tega znaka, še ne pomeni, da ta ne obstaja.
Kolikor vem, razen AC, nobena druga kategorizacija ceste nima v uporabi teh znakov. Verjetno zato, ker niso potrebni.
Se pa še vedno najdejo izletniki, ki enačijo omejitev z zapovedjo.
Rias Gremory ::
Self-driving cars. Z ustrezno varnostjo seveda.
Zadnja stvar bo problematična.
Zadnja stvar bo problematična.
Mirno gledamo, kako naš svet propada,
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.
win64 ::
Nikoli ni bilo povedano, da imamo katastrofalno infrastrukturo in katastrofalen asfalt, ki ne dovoljuje varne vožnje v okviru predpisanih hitrosti, sploh v dežju.
Ne seri. Samo na AC je predpisana hitrost. Povsod drugje imaš navedeno samo in izključno najvišjo dovoljeno. Kadarkoli lahko voziš počasneje od tega maksimuma, če okoliščine to terjajo.
A je treba v vsaki temi posebej debatirat o tej minimalni hitrosti na AC, ki v zakonu ne obstaja.
Govorim o okroglem znaku z modro podlago, in belo oznako minimalne hitrosti, ki na nekaterih odsekih AC na določenih pasovih zapoveduje minimalno hitrost.
Če še nisi videl tega znaka, še ne pomeni, da ta ne obstaja.
Kolikor vem, razen AC, nobena druga kategorizacija ceste nima v uporabi teh znakov. Verjetno zato, ker niso potrebni.
Se pa še vedno najdejo izletniki, ki enačijo omejitev z zapovedjo.
Iz prejšnjih postov ni niti približno za razbrat, da si govoril o znaku. Izgleda kot da se ven vlečeš.
Tako iz firbca me pa zanima, kje v Sloveniji si ta znak opazil. Sem prevozil velik del avtocestv Sloveniji in tega znaka na AC nisem opazil.
Kar sem opazil je, da je pri trojanskih predorih nekje postavljen znak za priporočeno hitrost(kvadraten moder z belo pisavo).
Sploh pa bi bila ta omejitev smešna, saj ne moreš vplivati na stanja cestišča (visok sneg), zastoje...
He-Man ::
Jaz vidim samo nekako 2 smiselni rešitvi, seveda se na žalost ne bo nobena zgodilo v kratkem.
Prva varianta je cenejša in slabša: dosti podrobnejši psihofizični pregled bodočega voznika, več ur vožnje po več različnih vrstah cestišč oz. zon, obvezno strokovno ovrednotenje sposobnosti voznika na vsakih 5 let. To bi posledično preprečilo veliko ljudem, ki ne spadajo za volan da bi bili primorani uporabljati bicikel, avtobus itd. - torej bi to s seboj potegnilo tudi obvezno izboljšanje javnega prevoza (pogostost, dostop itd.).
Druga varianta je dražja in boljša: samovozeči avtomobili. Ja, zato, da lahko kam pridemo, bomo čakali na semaforju par sekund več tudi ko bo prazno križišče - vsi! Mentaliteta "voznika", ki bo v resnici bolj potnik se bo spremenila in še kako hvaležni bomo, da se ne bo treba več bati, ali bo naš bližnji varno prispel utrujen iz Nemčije po dolgi službeni poti, nervozen, ker ga zjutraj čaka sestanek z vodstvom. Za vse potrebne adrenalinske vožnje se bo naredilo pa dirkališča, zaradi mene tudi simulacije mest, in tam bodo današnji/manualni avtomobili na razpolago za vožnjo.
Tako bi moralo že biti - in bi lahko že bilo, če bi bilo marsikaj drugače seveda... To je pa že filozofija. Hvala vsem za ogromen odziv, upam, da se bo vsaj kdo malo zamislil in vozil preudarneje.
Žal poleg znanja, zbranosti itd. še vedno potrebujemo srečo da preživimo na cesti, žalostno a resnično. Srečno vožnjo torej!
Prva varianta je cenejša in slabša: dosti podrobnejši psihofizični pregled bodočega voznika, več ur vožnje po več različnih vrstah cestišč oz. zon, obvezno strokovno ovrednotenje sposobnosti voznika na vsakih 5 let. To bi posledično preprečilo veliko ljudem, ki ne spadajo za volan da bi bili primorani uporabljati bicikel, avtobus itd. - torej bi to s seboj potegnilo tudi obvezno izboljšanje javnega prevoza (pogostost, dostop itd.).
Druga varianta je dražja in boljša: samovozeči avtomobili. Ja, zato, da lahko kam pridemo, bomo čakali na semaforju par sekund več tudi ko bo prazno križišče - vsi! Mentaliteta "voznika", ki bo v resnici bolj potnik se bo spremenila in še kako hvaležni bomo, da se ne bo treba več bati, ali bo naš bližnji varno prispel utrujen iz Nemčije po dolgi službeni poti, nervozen, ker ga zjutraj čaka sestanek z vodstvom. Za vse potrebne adrenalinske vožnje se bo naredilo pa dirkališča, zaradi mene tudi simulacije mest, in tam bodo današnji/manualni avtomobili na razpolago za vožnjo.
Tako bi moralo že biti - in bi lahko že bilo, če bi bilo marsikaj drugače seveda... To je pa že filozofija. Hvala vsem za ogromen odziv, upam, da se bo vsaj kdo malo zamislil in vozil preudarneje.
Žal poleg znanja, zbranosti itd. še vedno potrebujemo srečo da preživimo na cesti, žalostno a resnično. Srečno vožnjo torej!
šajtriš ::
@šajtriš: Če nisi sposoben gledati prometnih znakov, se v dobro vseh ostalih udeležencev prometa, drži stran od vozil.
kaj pat i nisi sposoben biti dobro volje vsaj trenutek jaz sen dal primer dober primer vsaj ne more stvar vedno biti 100% inse pogovarjamo mislin dobro adijo
kaj pat i nisi sposoben biti dobro volje vsaj trenutek jaz sen dal primer dober primer vsaj ne more stvar vedno biti 100% inse pogovarjamo mislin dobro adijo
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: šajtriš ()
AndrejO ::
Nikoli ni bilo povedano, da imamo katastrofalno infrastrukturo in katastrofalen asfalt, ki ne dovoljuje varne vožnje v okviru predpisanih hitrosti, sploh v dežju.
Ne seri. Samo na AC je predpisana hitrost. Povsod drugje imaš navedeno samo in izključno najvišjo dovoljeno. Kadarkoli lahko voziš počasneje od tega maksimuma, če okoliščine to terjajo.
A je treba v vsaki temi posebej debatirat o tej minimalni hitrosti na AC, ki v zakonu ne obstaja.
Govorim o okroglem znaku z modro podlago, in belo oznako minimalne hitrosti, ki na nekaterih odsekih AC na določenih pasovih zapoveduje minimalno hitrost.
Če še nisi videl tega znaka, še ne pomeni, da ta ne obstaja.
Kolikor vem, razen AC, nobena druga kategorizacija ceste nima v uporabi teh znakov. Verjetno zato, ker niso potrebni.
Se pa še vedno najdejo izletniki, ki enačijo omejitev z zapovedjo.
Iz prejšnjih postov ni niti približno za razbrat, da si govoril o znaku. Izgleda kot da se ven vlečeš.
Len sem in rad na kratko zapišem ter nato povzročim zmedo. Ni prvič.
Tako iz firbca me pa zanima, kje v Sloveniji si ta znak opazil. Sem prevozil velik del avtocestv Sloveniji in tega znaka na AC nisem opazil.
Imaš prav. Za vsak primer sem pogledal pravilnik in znak, ki ga najdeš na klancih s t.i. "počasnim pasom", ta simbol samo vključuje: III-76. Je pa to drug znak, čeprav še vedno predpisuje minimalno hitrost na določenem pasu in določenem odseku ceste. Izven AC ga še nisem videl, na AC jih redno opažam pred klanci. Ne bom pa trdil, da vedno in pred vsakim klancem.
Kar sem opazil je, da je pri trojanskih predorih nekje postavljen znak za priporočeno hitrost(kvadraten moder z belo pisavo).
Sploh pa bi bila ta omejitev smešna, saj ne moreš vplivati na stanja cestišča (visok sneg), zastoje...
Pri opisu II-38 je navedeno, da je govora o "normalnih okoliščinah". Kar izključuje npr. "imam polno natovorjen prtljažnik", ki ti omogoča, da kjerkoli drugje v "normalnih okoliščinah" voziš manj, kot je najvišja dovoljena hitrost.
In ne, nikakor nisem ciljal na neko splošno minimalno omejitev na AC. Samo na to, da razen na AC verjetno ne prideš do takšnih omejitev sploh. Na AC pa imaš pas, kamor se lahko vedno umakneš oz. ti vožnja na lep in sončen pomladanski dan po prazni cesti ni nenadoma prepovedana samo zato, ker si šlepar.
dexterboy ::
Meni je neumno kako bi za voznjo v nasprotno smer (tista na avtocesti, za ostale nam precej dol visi) nekateri uvajali drakonske kazni. Mislm ce je kak prekrsek res izkljucno napaka, nepozornost ipd. potem je to ta. Noben ne vozi po kontra pasu ac iz objestnosti, ker bi bile kazni prenizke ali pa ker je kontra pas manj prometen. Zapeljejo nanj ker se zmotijo. Mogoce kak od njih hoce izvajat samomor. Ampak en in drugi sta imuna na visino kazni. Lahko jo zaokrozis na miljon, ampak ce se nekdo ne zaveda, da dela prekrsek, mu je tudi cisto vseeno kaksna je kazen ane.
Podobno je s prepucavanji o visinah kazni nasploh. Kazen ima ucinek, ce je verjetnost, da bos kaznovan v kolikor toliko realnem casu. Kazen z zamikom ne doseze pravega namena. Brutalna kazen ravno tako ne, ce je sansa da jo dobis samo hipoteticna.
Pa folk, ki si po svoje poenostavi zakone. Pocasna voznja je prekrsek ipd. Ni ane. Prekrsek je, ko si prepocasen, ustvaris kolono za seboj in se tej koloni ne umaknes, ko imas priloznost. Sele in samo takrat.
Ce imas ti sistem, ki je v toliksni meri odvisen od ljudi, ljudje so pa tovrstni idioti, bo seveda tudi sistem v kurcu. Googlasti avti bi sicer bili napredek, samo kdo bo trpel avto, ki si ne upa v rumeno ob praznem kriziscu zapeljat? Takega, ki bo stalno vozu kak km pod omejitvijo? Avto, ki se mu ne bo dalo dopovedat, da njegov stevec ze privzeto kaze manj pa gre lahko deset vec brez tezav?
Mentalno zrel folk, ki ze sedaj tako vozi. In ironicno najmanj potrebuje tak avto.
Srz problema ni ne infrastruktura ne tehnologija ne zakoni ampak mentaliteta. Tko da ni cestno prometni sistem v kurcu sam od sebe, ampak clovestvo. Radi pa valimo krivdo nanj, seveda.
+1
Vse se začne, ko privekamo na ta svet. Kaj nam starši položijo v zibelko. Kako smo vzgojeni. In tako naprej, iz leta v leto. Ampak v Sloveniji je vzgoja v kur..
Že ko gledaš nakupovalne centre, te zvije. In takšni ljudje jutri dobijo v roke od staršev ključe novih olimpijskih krogov. Potem pa na semaforju drsi s prsti po zaslonu namesto, da spelje, ker na semaforju že 10 sekund gori zelena luč. Ampak status na fejsiču in odgovor na SMS sta bolj pomembna od zavedanja, da na cesti nisi sam in tako, kot si ti odvisen od drugih, so drugi odvisni od tebe. Ampak, prosim lepo, to je zgolj eden od primerov.
Sam ne bom nikoli pozabil, ko sem pred 20 leti šel opravljat izpit za kamion, C kategorijo, ker si avtomatično dobil še B kategorijo. Prva ura predavanj CPP-ja. Stopi možakar v predavalnico, se predstavi, pove kako in kaj in izreče naslednji stavek, preden smo sploh odprli zvezek: "Vsakič, ko se vsedete v avto in greste na cesto, ste z eno nogo v zaporu, z drugo pa v grobu." Slišiš enkrat in si zapomniš za celo življenje...
Da o enoslednih vozilih ne bi debatirali. Povprašajte malo policaje, vam bodo oni odgovorili o kulturi kolesarjev. Pa brez zamere do kogar koli....
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
Mehmed ::
Jst se rad tolazim da niso kolesarji tok slabi kot so neizkuseni. Ker ko si enkrat sofer, si praviloma dozivel svet tudi kot kolesar in pesec. In ko ves, kok slabo se te vidi v temi pa kok tezko je ustaviti se v trenutku ne skaces vec s tako lahkoto pred avte, prednost gor ali dol.
Tko nekak kot izogibanje luzam. Vsi vemo, da se ne sme skropiti pescev. Ampak sele ko si enkrat poskropljen zacnes zares paziti, da do tega ne prihaja.
Telefoni so pa obup. Sicer samo moj obcutek, ampak zdi se mi, da je po sihtu pol folka na telefonih. Zjutraj redko vidim koga, ampak ko je treba domov je pa treba tud nadoknadit za teh 8 ur, ko nisi bil dosegljiv. In to se potem poklapa s prometno konico, da bo ja vse se bolj v kurcu.
Tko nekak kot izogibanje luzam. Vsi vemo, da se ne sme skropiti pescev. Ampak sele ko si enkrat poskropljen zacnes zares paziti, da do tega ne prihaja.
Telefoni so pa obup. Sicer samo moj obcutek, ampak zdi se mi, da je po sihtu pol folka na telefonih. Zjutraj redko vidim koga, ampak ko je treba domov je pa treba tud nadoknadit za teh 8 ur, ko nisi bil dosegljiv. In to se potem poklapa s prometno konico, da bo ja vse se bolj v kurcu.
scipascapa ::
A Policija sploh dobi koga na telefonih? Jaz bi dal kamere na vsa križišča pa potem samo print položnice.
Proračun rešen za leta vnaprej.
evo
http://www.zurnal24.si/gasilci-se-vedno...
premalo kaznovanja in prenizke kazni, letos je tole katastrofa.
Proračun rešen za leta vnaprej.
evo
http://www.zurnal24.si/gasilci-se-vedno...
premalo kaznovanja in prenizke kazni, letos je tole katastrofa.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: scipascapa ()
Rias Gremory ::
Jaz sem strogo proti kakršnikoli uporabi naprav, ki zmanjšujejo pozornost v prometu. Tudi svojo mamo sem že nekajkrat okaral, ker je telefonirala ko je vozila.
Tak občutek imam kot, da (večino) ljudi sploh ne moti uporaba telefonov med vožnjo. Zdi se, da so se vsi navadili na to in tako pač je.
Pa mogoče več takih "reklam":
Tak občutek imam kot, da (večino) ljudi sploh ne moti uporaba telefonov med vožnjo. Zdi se, da so se vsi navadili na to in tako pač je.
Pa mogoče več takih "reklam":
Mirno gledamo, kako naš svet propada,
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.
scipascapa ::
rias: telefoni, smernik, varnostna, rdeče to so stalnice pri nas.
le zakaj? odgovor vemo.
le zakaj? odgovor vemo.
AndrejO ::
Izobraževalnih spotov je vedno na pretek, problem pa je, ker jih najbolj ogrožene skupino bodisi ne vidijo, bodisi se jih ne dotaknejo.
Tukaj res obvelja tista, da kar ti starši položijo v zibelko ...
Tukaj res obvelja tista, da kar ti starši položijo v zibelko ...
scipascapa ::
slaba vzgoja + slaba avtošola + premalo kaznovanja pa imamo takle.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: scipascapa ()
Glugy ::
Slaba vzgoja je širši problem ne samo na cesti ampak na sploh. Že če pogledaš npr. v osnovno al pa srednjo šolo kakšno obnašanje je to te oprostite domačemu izrazu: srt prime. To ni nobenga spoštovanja, cel lajf jim je zafrkancija(no ne vsem) in na vsak način hočejo vedno preizkušat do kam lahko otroci sami krojijo svet. Zakaj? Zato ker jim noben ne postav mej v primarnem okolju torej doma. In potem je kršenje pravil nekaj popolnoma normalnega za njih. Dokler ti pravila predstavljajo nekaj kar upoštevaš če se ti lih zazdi..ne boš dober voznik, boš podrvžren korupciji, boš delal nemir v šoli in motil pouk. In zato imamo mi drugačno mentaliteto kot severnejši narodi. Zarad obupne vzgoje (obstajajo svetle izjeme)
Mehmed ::
Rias Gremory je izjavil:
Tak občutek imam kot, da (večino) ljudi sploh ne moti uporaba telefonov med vožnjo. Zdi se, da so se vsi navadili na to in tako pač je.
Sej verjetno se vsi kdaj javimo vmes, samo je razlika med petsekundnim na poti sm ajd klicem pa unimi, kjer cvekas na poti do avta, drzis telefon z ramenom, ko se pripenjas pa vzigas, pa nadaljujes v nedogled. Pa ce si lih vajen drzati fon na levem usesu z desno roko, bos pac prestavlju z levo. Ne ves a bi joku al ploskal takim.
Mal je tud storasto, ker imamo istocasno na cesti tri generacije. Tako, ki se je ucila vozit dalec preden so prisli mobiji. Tako, ki je nekje socasno osvajala oboje, verjetno vecina tu. Pa tiste, ki so odrascal z mobiji pa se sele kasneje vkljucili v promet. Taprvim verjetno ni problem dopovedat, da mobi pa avto ne gresta skupaj. So vozili brez njih pa vejo, da se da.
Kako bos enmu mulcu, ki je pred tem 10 let vsak trenutek povezan s svetom dopovedal, da se da na momente tudi brez tega pa ne vem. Mogoce ce bi jim ze med poukom mal vsilili pocasi to, da ni tak sok, ko so enkrat polnoletni. To je imo en tak mentalni preskok, ki ga tezko dosezes zgolj z enim cpp tecajem pa par reklamami.
LordNacho ::
Samo soseda...
...ki ni imel pravilno vzdrževanega avtomobila in vozil vprašljivo. Nikoli ni vozil prehitro, ga je bilo strah kazni. Vendar pa je vozil nezbrano in zato nevarno.
In to je glavni problem našega cestno-prometnega sistema. Ker ljudje gledajo sam na to, da ja ne grejo več kot 90/130, medtem pa se pogovarjajo po telefonu, gledajo hiše, pogovarjajo o tem kak je bla sodelavka oblečena etc..
In se kurcamo samo glede zakonov in kazni namesto, da bi vzpodbujali in zagotavljali varno vožnjo. Vse kar bi morali policisti nardit je poslat vse razpoložljive avte v promet in se sam vozit po cestah, pa sem prepričan, da bi bil promet varnejši brez kakršnihkoli kazni nasploh.
...ki ni imel pravilno vzdrževanega avtomobila in vozil vprašljivo. Nikoli ni vozil prehitro, ga je bilo strah kazni. Vendar pa je vozil nezbrano in zato nevarno.
In to je glavni problem našega cestno-prometnega sistema. Ker ljudje gledajo sam na to, da ja ne grejo več kot 90/130, medtem pa se pogovarjajo po telefonu, gledajo hiše, pogovarjajo o tem kak je bla sodelavka oblečena etc..
In se kurcamo samo glede zakonov in kazni namesto, da bi vzpodbujali in zagotavljali varno vožnjo. Vse kar bi morali policisti nardit je poslat vse razpoložljive avte v promet in se sam vozit po cestah, pa sem prepričan, da bi bil promet varnejši brez kakršnihkoli kazni nasploh.
r3dkv1c4 ::
Nikoli ni bilo povedano, da imamo katastrofalno infrastrukturo in katastrofalen asfalt, ki ne dovoljuje varne vožnje v okviru predpisanih hitrosti, sploh v dežju.
Ne seri. Samo na AC je predpisana hitrost. Povsod drugje imaš navedeno samo in izključno najvišjo dovoljeno. Kadarkoli lahko voziš počasneje od tega maksimuma, če okoliščine to terjajo.
Malo lepše se obnašaj , to je prvo.
Če kdo serje si to izključno ti s svojo prepotentnostjo.
Kaj sem jaz napisal, je eno, to , kar si ti razumel, je pa totalno blodenje.
Očitno si funkcionalno nepismen.
Potem naprej, brihta, razloži mi, kako in na podlagi česa se postavijo znaki na določenem odseku ceste in kaj pomeni s strani prometne varnosti, postavljen znak, ki omejuje hitrost?
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Trololololol ::
scipascapa je izjavil:
A Policija sploh dobi koga na telefonih? Jaz bi dal kamere na vsa križišča pa potem samo print položnice.
Proračun rešen za leta vnaprej.
evo
http://www.zurnal24.si/gasilci-se-vedno...
premalo kaznovanja in prenizke kazni, letos je tole katastrofa.
Ti lahko daš kamere na vsa križišča. Bomo pa potem vsi nosili šilt kape in se pred sodnikom zagovarjali, da je avtomobil vozil nekdo iz družine, proti kateremu imaš pravico odkloniti pričanje. Problem solved. Aja, imaš na voljo policijske države, preseli se tja. Recimo US of A, kjer ti bo ameriški policaj raztrgal anus, ko te bo tepel s pendrekom ali pa UK, kjer te bodo po celem mestu snemali, kako ščiješ po voglu bogu za hrbtom in kako mečejo njihovi mulci koščke radirke v jugoviča.
m0LN4r ::
Čisto enostavno rešiš tako, da plača lastnik vozila, če se voznik ne odkrije.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
Zakaj? Sej plačal bi tisti, ki ima leasing na to vozilo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
r3dkv1c4 ::
V tujini je problem hitrosti rešen popolnoma enostavno.
Sistem senzorjev in semaforjev v krajih avtomatično ohranja hitrost vozil v normativih.
Vse presežke posname oz. slika fotoaparat in kazen pošljejo lastniku vozila.
Od tam naprej ne raziskujejo, kdo, kaj, kje , kako,.....je vozil in zakaj ne.
Enostavno kazen izterjajo.
Kar se avtocest tiče, je Italija s svojim sistemom Tutor daleč pred vsemi in zato ni divjanja po italijanskih avtostradah.
Sistem senzorjev in semaforjev v krajih avtomatično ohranja hitrost vozil v normativih.
Vse presežke posname oz. slika fotoaparat in kazen pošljejo lastniku vozila.
Od tam naprej ne raziskujejo, kdo, kaj, kje , kako,.....je vozil in zakaj ne.
Enostavno kazen izterjajo.
Kar se avtocest tiče, je Italija s svojim sistemom Tutor daleč pred vsemi in zato ni divjanja po italijanskih avtostradah.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
scipascapa ::
No Kek'c pomiri se, je prav? In nehajte zagovarjat kretenov po cestah, ker lahko danes ubije vaše starše, sorodnike, prijatelja itd.
Pa tudi ostali kar vidim, da ste proti vsemu? Mislim halo?
Pa tudi ostali kar vidim, da ste proti vsemu? Mislim halo?
bambam20 ::
konspirator je izjavil:
Potem bi se nenadoma povečalo število vozil na leasing.
Vozilo na lizing pa nima lastnika. Dej, smešni ste. S tem da leasing sploh ne dobiš tako enostavno, če nimaš dobrega finančnega stanja.
konspirator ::
http://www.nlbleasing.si/vprasanja/leas...
Ali sem pri leasingu avtomobila tudi pravni lastnik predmeta pogodbe?
Lastnik leasing hiša, bood oni plačevali ? Vešda.
Ali sem pri leasingu avtomobila tudi pravni lastnik predmeta pogodbe?
Lastnik leasing hiša, bood oni plačevali ? Vešda.
--
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: konspirator ()
AndrejO ::
Nikoli ni bilo povedano, da imamo katastrofalno infrastrukturo in katastrofalen asfalt, ki ne dovoljuje varne vožnje v okviru predpisanih hitrosti, sploh v dežju.
Ne seri. Samo na AC je predpisana hitrost. Povsod drugje imaš navedeno samo in izključno najvišjo dovoljeno. Kadarkoli lahko voziš počasneje od tega maksimuma, če okoliščine to terjajo.
Malo lepše se obnašaj , to je prvo.
Če kdo serje si to izključno ti s svojo prepotentnostjo.
Kaj sem jaz napisal, je eno, to , kar si ti razumel, je pa totalno blodenje.
Očitno si funkcionalno nepismen.
Tudi makadam izven naselja dovoljuje varno vožnjo v okviru predpisanih hitrosti od 0-90km/h.
Kdor blodi o asfaltu v povezavi z omejitvami hitrosti, si še ni razčistil kakšen je ta razpon in kaj dejansko pomeni omejitev hitrosti.
Potem naprej, brihta, razloži mi, kako in na podlagi česa se postavijo znaki na določenem odseku ceste in
Kako: izvajalec del po naročilu in v skladu z navodili vzdrževalca ceste namesti signalizacijo.
Na podlagi česa: ZCes-1.
kaj pomeni s strani prometne varnosti, postavljen znak, ki omejuje hitrost?
Če je govora o II-30, potem znak označuje cesto ali del ceste po kateri vozila ne smejo voziti hitreje od označene hitrosti.
r3dkv1c4 ::
AndrejO
nobenga govora ni o klobasanju ampak o postavljanju znakov, ki omejujejo hitrost, s stališča prometne varnosti!!!
Po tvojih odgovorih se točno vidi, da si en navaden serator, ki misli, da je oh in sploh super voznik, resnica pa je žal zaskrbljujoča.
To se sigurno odraža tudi v tvoji vožnji, ki je, upam stavit, agresivna in neupoštevajoč na druge udeležence egoistična.
tole je pa res trditev, ki samo potrjuje, kakšen cepec si in kako aroganten voznik si, da ne govorim, da niti osnovne prometne varnosti ne upoštevaš.
To je še en biser tvojih umotvornih perfektov, ki kažejo, da nihče, ki predpiše primerno podlago, ne odgovarja ali je podlaga primerna za zagotovitev prometne varnosti ali ne....
V tvoji glavo so vedno krivi tisti, ki se vozijo po slabi podlagi.
Zakaj pa potem čistijo polito olje, nafto,.... po cestišču....po tvoje je ne bi bilo potrebno....saj je čisto super, če malo drsi, ane?
Po tem mi pa še povej, kdo lahko upraviči slabo betonsko cestišče, čez slovenske predore, ki dokazano ne zagotavljajo prometne varnosti in ob najmanjšem dežju se spremenijo v drsališče ala Hala Tivoli.
kaj pomeni s strani prometne varnosti, postavljen znak, ki omejuje hitrost?
nobenga govora ni o klobasanju ampak o postavljanju znakov, ki omejujejo hitrost, s stališča prometne varnosti!!!
Po tvojih odgovorih se točno vidi, da si en navaden serator, ki misli, da je oh in sploh super voznik, resnica pa je žal zaskrbljujoča.
To se sigurno odraža tudi v tvoji vožnji, ki je, upam stavit, agresivna in neupoštevajoč na druge udeležence egoistična.
Tudi makadam izven naselja dovoljuje varno vožnjo v okviru predpisanih hitrosti od 0-90km/h.
tole je pa res trditev, ki samo potrjuje, kakšen cepec si in kako aroganten voznik si, da ne govorim, da niti osnovne prometne varnosti ne upoštevaš.
Kdor blodi o asfaltu v povezavi z omejitvami hitrosti, si še ni razčistil kakšen je ta razpon in kaj dejansko pomeni omejitev hitrosti.
To je še en biser tvojih umotvornih perfektov, ki kažejo, da nihče, ki predpiše primerno podlago, ne odgovarja ali je podlaga primerna za zagotovitev prometne varnosti ali ne....
V tvoji glavo so vedno krivi tisti, ki se vozijo po slabi podlagi.
Zakaj pa potem čistijo polito olje, nafto,.... po cestišču....po tvoje je ne bi bilo potrebno....saj je čisto super, če malo drsi, ane?
Po tem mi pa še povej, kdo lahko upraviči slabo betonsko cestišče, čez slovenske predore, ki dokazano ne zagotavljajo prometne varnosti in ob najmanjšem dežju se spremenijo v drsališče ala Hala Tivoli.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
AndrejO ::
@r3dkv1c4: postavil si vprašanja, dobi si odgovore. Sedaj pa bi rad nekaj čisto tretjega dokazoval. Če meniš, da je cel kup znakov postavljenih slabo ali pa, da marsikje manjkajo, se bom zagotovo strinjal. Zato pa zaenkrat velja, da morajo imeti vozniki med vožnjo vklopljene možgane. Ravno tako pa ni zapovedano, da mora kdorkoli voziti natančno toliko, kolikor je omejitev in lapati o asfaltu, ki "še zlasti med dežjem ne dovoljuje varne vožnje v okviru predpisanih hitrosti".
Najdi mi asfalt, ki ne dovoljuje varne vožnje z 10km/h tudi sredi najbolj huronskega naliva. Tudi to je namreč hitrost v okviru predpisanih hitrosti.
Najdi mi asfalt, ki ne dovoljuje varne vožnje z 10km/h tudi sredi najbolj huronskega naliva. Tudi to je namreč hitrost v okviru predpisanih hitrosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndrejO ()
r3dkv1c4 ::
dobi si odgovore
nisem, ker se izmikaš odgovorom, za katere točno veš, da nimaš prav in za katere točno veš, da ti niso po volji, so pa zelo pomembni pri dokazovanju odgovornosti za določene situacije, ki jih ti avtomatično naprtiš voznikom.
Najdi mi asfalt, ki ne dovoljuje varne vožnje z 10km/h tudi sredi najbolj huronskega naliva
pri takih hitrostih nimaš ti kaj na cesti počet, ker oviraš promet in spravljaš druge udeležence v življenjsko nevarnost.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
r3dkv1c4 ::
zlasti med dežjem ne dovoljuje varne vožnje v okviru predpisanih hitrosti
No, da te malo podučim, ker ne vem kdo ti je dal izpit in ti svetujem, da ga neseš nazaj na občino, ker s takim razmišljanjem si tipičen potencialni morilec na cesti.
Najvišja določena hitrost, ki je določena z znakom, naj bi bila hitrost, ki zagotavlja varno vožnjo skozi traso s to omejitvijo.
Pa poglejva konkretni primer....cesta čez Velike Žablje....asfalt je tako gladek, da že pri polovični hitrosti ni moč varno ustavit, kaj šele vozit s tako hitrostjo čez ovinke.
Drugi konkretni primer sem ti že opisal....večina slovenskih predorov, kjer podlaga(pa to žal ni zate tako opevani asfalt ampak beton) ne dovoljuje varne vožnje ob upoštevanju vseh omejitev.....najvišje določene hitrosti in predpisane varnostne razdalje-sploh ko je podlaga mokra.
Zdaj pa te prosim, da nehaš pametovat...ker se mi res ne da ubadat s tebi podobnimi, ki pojete stalno svojo himno in niti ne poslušate(pa čeprav dobro veste, da so druge himne boljše in prijetnejše za uho).
Zaradi tebe in tebi podobnih, je stanje na slovenskih cestah takšno, kot je in to je - katastrofa.
Kaj si v službi na Darsu, da nonstop zagovarjaš te lopove in barabe.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
joze67 ::
tomaz- ::
uuu, tole pa tudi mene zanima, kje bi takle vir obstajal..
Znak niti slučajno ne pomeni najvišje VARNE hitrosti.. Preprosto pomeni najvišjo DOVOLJENO hitrost, seveda v razmerah, ki to dovoljujejo..Če se usuje toča, boš pač peljal primerno razmeran, nikakor pa ne preko najvišje DOVOLJENE hitrosti.. Da bi ti pa znak zagotavljal varno hitrost: my ass
Znak niti slučajno ne pomeni najvišje VARNE hitrosti.. Preprosto pomeni najvišjo DOVOLJENO hitrost, seveda v razmerah, ki to dovoljujejo..Če se usuje toča, boš pač peljal primerno razmeran, nikakor pa ne preko najvišje DOVOLJENE hitrosti.. Da bi ti pa znak zagotavljal varno hitrost: my ass
m0LN4r ::
Najvišja določena hitrost, ki je določena z znakom, naj bi bila hitrost, ki zagotavlja varno vožnjo skozi traso s to omejitvijo.
Kje to piše?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
AndrejO ::
r3dkv1c4 ve vse.
Ostali se trudimo voziti v skladu s predpisi, ki vključujejo tudi 45. čl. ZPrCP.
Ostali se trudimo voziti v skladu s predpisi, ki vključujejo tudi 45. čl. ZPrCP.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24091 (20481) | facepalm |
» | Držanje pravil po cestah (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 70003 (61723) | BigWhale |