Forum » Na cesti » Umikanje vozilom na nujni vožnji
Umikanje vozilom na nujni vožnji
Bellatrix ::
Zaradi stevilnih prometnih nesrec v zadnjih dneh sem gledal po youtube posnetke interventnih vozenj (dva sta pripeta tukej) in prisel do grozljivega spoznanja, da se vozniki dobesedno ne znamo umakniti vozilom na nujni voznji. To sem sicer videl ze velikokrat v zivo po Celovski cesti v Lj.
Pride resilec na krizisce z rdeco lucjo, avti pa kar stojijo tam in cakajo, da se jim bo prikazal papez. Nemarno in neodgovorno ravnanje.
Da o avtocestah kjer je prostora za umik veliko vec kot na takih kriziscih sploh ne govorim. Kaj so avtosole pozable na to zelo pomembno tematiko?
People are quick to judge and slow to correct themselves.
Machete ::
Reševalci za po AC bi morali met bigfuta, pa bi se počas narod navadil, kaj pomenijo sekunde.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
JanK ::
Resitev je preprosta: Uradne kamere v resevalna/gasilska/policijska vozila in na osnovi posnetka strafati vse, ki se pravilno ne razvrstijo.
Ali pa samo napoved uvedbe taksnih kamer
Ali pa samo napoved uvedbe taksnih kamer
"Think about how stupid the average person is,
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin
bambam20 ::
Bellatrix ::
Resitev je preprosta: Uradne kamere v resevalna/gasilska/policijska vozila in na osnovi posnetka strafati vse, ki se pravilno ne razvrstijo.
Ali pa samo napoved uvedbe taksnih kamer
Tudi sam sem pomislil na to, pa se potem spomnil, da nebo ucinkovalo. Ko so po Maribou postavili tise famozne radarje vemo kaj se je zgodilo..
ljudje so precej alergicni na kazni dodeljene na ta nacin ;)
People are quick to judge and slow to correct themselves.
AmokRun ::
Ne vem zakaj se je treba na avtocestah umikat levo in desno. Naj se intervencijska vozila vozijo po odstavnem pasu ne pa, da se mora na tisoče avtomobilov umikat levo in desno.
bambam20 ::
M-XXXX ::
Ne vem zakaj se je treba na avtocestah umikat levo in desno. Naj se intervencijska vozila vozijo po odstavnem pasu ne pa, da se mora na tisoče avtomobilov umikat levo in desno.
Večji problem je ker tudi vozila na nujni vožnji ne vozijo enako. Gre recimo rešilec in bo vozil po odstavnem pasu in ljudje se bodo umikali iz odstavnega proti sredini. 1 minuto za njimi pa pridejo gasilci, ki se vozijo po sredini, ljudje se morajo ponovno umikati in počasi zmanka prostora (ker so ga delno ponucali že umikanju rešilcu). Dosti pogost problem na AC, ki pa dejansko ni krivda voznikov...
Bellatrix ::
Ne vem zakaj se je treba na avtocestah umikat levo in desno. Naj se intervencijska vozila vozijo po odstavnem pasu ne pa, da se mora na tisoče avtomobilov umikat levo in desno.
To tudi meni ni jasno.
Ne vem zakaj se je treba na avtocestah umikat levo in desno. Naj se intervencijska vozila vozijo po odstavnem pasu ne pa, da se mora na tisoče avtomobilov umikat levo in desno.
Večji problem je ker tudi vozila na nujni vožnji ne vozijo enako. Gre recimo rešilec in bo vozil po odstavnem pasu in ljudje se bodo umikali iz odstavnega proti sredini. 1 minuto za njimi pa pridejo gasilci, ki se vozijo po sredini, ljudje se morajo ponovno umikati in počasi zmanka prostora (ker so ga delno ponucali že umikanju rešilcu). Dosti pogost problem na AC, ki pa dejansko ni krivda voznikov...
Ravno za to bi morali enkrat za vselej razjasniti pojme kako in kam se pravilno umakniti, da bi vsi ravnali enako in pravocasno.
People are quick to judge and slow to correct themselves.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Bellatrix ()
bambam20 ::
Ne vem zakaj se je treba na avtocestah umikat levo in desno. Naj se intervencijska vozila vozijo po odstavnem pasu ne pa, da se mora na tisoče avtomobilov umikat levo in desno.
To tudi meni ni jasno.
Ker je po zakonu, da se vozila zapeljejo na stran in dajo prosto pot po sredini. Sej pravim. tistim , ki ne gre logika raje vrnite izpit na upravno enoto. Večini je sistem razvrščanja povsem logičen, ker smo izpit celo delali in ga nismo kupili pod mizo.
Eni bi spet delali po svoje.
"Vedno, ko pride do zastoja, mora biti med kolonama vozil na prehitevalnem pasu in voznem pasu dovolj prostora za vožnjo intervencijskih vozil, ki so opremljena z modro ali rumeno lučjo (reševalci, gasilci, policija, izvajalec rednega vzdrževanja, inšpekcijske službe...)."
Za tiste, ki ne razumete : "Vozila na voznem pasu se morajo razvrstiti na desno stran do robne črte, vozila na prehitevalnem pasu pa na skrajno levo stran do robne črte."
Predpisana globa za nepravilno razvrščeno vozilo ob zastoju na avtocesti ali hitri cesti je 200 evrov.
Kamere v reševalna vozila in vsem tistim, ki se nepravilno razvrščajo domov poslat položnice za 200EUR brez polovičke.
V dveh letih se bodo znali vsi razvstit BP.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
francek1 ::
Ne vem zakaj se je treba na avtocestah umikat levo in desno. Naj se intervencijska vozila vozijo po odstavnem pasu ne pa, da se mora na tisoče avtomobilov umikat levo in desno.
Spet en, ki je izpit kupil....
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
drola ::
Radarji v Mariboru so bili inkasantstvo. Take kamere v rešilcih pa bi reševale življenja.
https://drola.si
facepalm ::
in kaj ce bi se na sredini zarisala intervencijska pot na kateri se je prepovedano ustavit?
torej cez polovico voznega in prehitevalnega pasa, bi tekla rumena crta (ne prevec mocna, da nebi zmedla voznike) in bi ljudje vedli, da v primeru zastoja, ne smejo imeti koles na tistem pasu:)
lahko naredijo na sredini temnejsi asvalt al karkoli. pac da se oznaci, kje ne sme biti vozilo, ko stoji v koloni. to bi morali narediti po celotni EU.
ce grejo resevalci po sredini ali po odstavnem, je meni vseeno, ker se nikoli ne odmaknem na odstavni pas!
jaz se dam na rob trenutnega voznega pasa, ce bi resevalec hotel delat posebne manevre, je njegov problem.
torej cez polovico voznega in prehitevalnega pasa, bi tekla rumena crta (ne prevec mocna, da nebi zmedla voznike) in bi ljudje vedli, da v primeru zastoja, ne smejo imeti koles na tistem pasu:)
lahko naredijo na sredini temnejsi asvalt al karkoli. pac da se oznaci, kje ne sme biti vozilo, ko stoji v koloni. to bi morali narediti po celotni EU.
ce grejo resevalci po sredini ali po odstavnem, je meni vseeno, ker se nikoli ne odmaknem na odstavni pas!
jaz se dam na rob trenutnega voznega pasa, ce bi resevalec hotel delat posebne manevre, je njegov problem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
Bellatrix ::
Ce bi bil tako logicen, zakaj se potem dogaja kar se dogaja na zgornjih posnetkih?
People are quick to judge and slow to correct themselves.
bambam20 ::
Machete ::
Ne vem zakaj se je treba na avtocestah umikat levo in desno. Naj se intervencijska vozila vozijo po odstavnem pasu ne pa, da se mora na tisoče avtomobilov umikat levo in desno.
Takoj nesi izpit na upravno enoto. Ti očitno nisi na za na cesto.
Zakaj tolčeš po njemu, še ko sem jaz izpit delal, je bil odstavni pas za intervencijska vozila. To po sredini sploh nebi vedel, če ne bi spremljal internetov.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
bambam20 ::
Ce bi bil tako logicen, zakaj se potem dogaja kar se dogaja na zgornjih posnetkih?
ker se voznike ne kaznuje. Zato :).
Saj imajo reševalci, gasilci v sovjih vozilih kamere. Pa naj naj posodijo policistom, ti pa spišejo položnice za 200€. Tukaj je lenoba na straani izvršnih organov, ker sem jim ne da.
Lahko ap pred reševalci pelje policija, snema avtomobile in na podlagi posnetkov potala kazni.
Samo, to se pri nas ne bo zgodilo, ker potem je potrebno pa delat.
francek1 ::
Zakon o pravilih cestnega prometa (ZPrCP-UPB2)
30. člen
(avtocesta in hitra cesta)
(10) Na vozišču avtoceste in hitre ceste je prepovedano obračanje, vzvratna vožnja, ustavitev ali parkiranje.
(11) Na odstavnem pasu ali odstavni niši je prepovedana vožnja, parkiranje ali ustavitev, razen ustavitev v sili in ustavitev zaradi nudenja potrebne pomoči. Voznik vozila, ki je ustavil v sili, mora poskrbeti, da se vozilo takoj odstrani. Če tega ne stori, odstrani vozilo na njegove stroške izvajalec rednega vzdrževanja cest, skladno z določbami zakona, ki ureja ceste.
((14) V primeru zastoja prometa morajo vozniki pustiti med kolonama vozil, ustavljenima na prometnih pasovih, ki sta najbližje levemu robu smernega vozišča, dovolj prostora za vožnjo intervencijskih vozil.
30. člen
(avtocesta in hitra cesta)
(10) Na vozišču avtoceste in hitre ceste je prepovedano obračanje, vzvratna vožnja, ustavitev ali parkiranje.
(11) Na odstavnem pasu ali odstavni niši je prepovedana vožnja, parkiranje ali ustavitev, razen ustavitev v sili in ustavitev zaradi nudenja potrebne pomoči. Voznik vozila, ki je ustavil v sili, mora poskrbeti, da se vozilo takoj odstrani. Če tega ne stori, odstrani vozilo na njegove stroške izvajalec rednega vzdrževanja cest, skladno z določbami zakona, ki ureja ceste.
((14) V primeru zastoja prometa morajo vozniki pustiti med kolonama vozil, ustavljenima na prometnih pasovih, ki sta najbližje levemu robu smernega vozišča, dovolj prostora za vožnjo intervencijskih vozil.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
bambam20 ::
Ne vem zakaj se je treba na avtocestah umikat levo in desno. Naj se intervencijska vozila vozijo po odstavnem pasu ne pa, da se mora na tisoče avtomobilov umikat levo in desno.
Takoj nesi izpit na upravno enoto. Ti očitno nisi na za na cesto.
Zakaj tolčeš po njemu, še ko sem jaz izpit delal, je bil odstavni pas za intervencijska vozila. To po sredini sploh nebi vedel, če ne bi spremljal internetov.
Potem si imel slabega inštruktorja, ki ne pozna zakonov :). Tvoja neizobraženost ne more biti v zagovor. lahko ti je samo v posmeh kako slabo ste določeni izobraženi glede cestnih predpisov.
Machete ::
Ne vem zakaj se je treba na avtocestah umikat levo in desno. Naj se intervencijska vozila vozijo po odstavnem pasu ne pa, da se mora na tisoče avtomobilov umikat levo in desno.
Takoj nesi izpit na upravno enoto. Ti očitno nisi na za na cesto.
Zakaj tolčeš po njemu, še ko sem jaz izpit delal, je bil odstavni pas za intervencijska vozila. To po sredini sploh nebi vedel, če ne bi spremljal internetov.
Potem si imel slabega inštruktorja, ki ne pozna zakonov :). Tvoja neizobraženost ne more biti v zagovor. lahko ti je samo v posmeh kako slabo ste določeni izobraženi glede cestnih predpisov.
Vseeno sem lahko na cesti daleč bolj odziven in pozoren od tebe, ki poznaš pravila. Vse je v skoncentriranosti in predvidevanju vsega mogočega in nemogočega. Če nisi ninja, ti nobeni znaki in pravila ne pomagajo. :)
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
bambam20 ::
Ne vem zakaj se je treba na avtocestah umikat levo in desno. Naj se intervencijska vozila vozijo po odstavnem pasu ne pa, da se mora na tisoče avtomobilov umikat levo in desno.
Takoj nesi izpit na upravno enoto. Ti očitno nisi na za na cesto.
Zakaj tolčeš po njemu, še ko sem jaz izpit delal, je bil odstavni pas za intervencijska vozila. To po sredini sploh nebi vedel, če ne bi spremljal internetov.
Potem si imel slabega inštruktorja, ki ne pozna zakonov :). Tvoja neizobraženost ne more biti v zagovor. lahko ti je samo v posmeh kako slabo ste določeni izobraženi glede cestnih predpisov.
Vseeno sem lahko na cesti daleč bolj odziven in pozoren od tebe, ki poznaš pravila. Vse je v skoncentriranosti in predvidevanju vsega mogočega in nemogočega. Če nisi ninja, ti nobeni znaki in pravila ne pomagajo. :)
Da narediš gužvo in predvidavaš, da bo reševalno vozilo uporabilo dotsavni pas, ki je neprevozen zaradi razvrščanja ostalih udeležencev. Resno no.
Ko vas vidim kaj pišete sem za uvedbo zakona, po katerem bi morali vsi na 5 let na ponovno preverjanje teoretičnega in praktičnega dela izpita.
Bellatrix ::
Nevem, veliko vas tukej trobenta kako je prav in kako ne. Pa ste mogoce pogledali zgornja posnetka, da bi videli kako se zakon udejanja v praksi?
People are quick to judge and slow to correct themselves.
bambam20 ::
Nevem, veliko vas tukej trobenta kako je prav in kako ne. Pa ste mogoce pogledali zgornja posnetka, da bi videli kako se zakon udejanja v praksi?
Sem lepo napisal, kako je zakon zastevljen o razvrščanju.
Za pstalo pa bi morala skrbeti policija, ki bi pisala položnice.
kazen za nepravilno razvršanje in oviranje je 200EUR.
Kriva je lenobnost policije, ki se ni zmožna peljat pred reševalnim, gasilskim vozilom pa snemat in potem poslat kazni.
Osebno seveda zagovarjam , da bi se posnetke voženj pošiljajo v policijski center, kjer bi jih pregledlai in oglobili voznike, ki se ne znajo razvrščat.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
primoz4p ::
Bellatrix ::
Vredu. Recimo, da velja za avtoceste to pravilo, da se pusti prostor po sredini (tega se seveda drzim, da ne bo pomote), kljub temu, da mi se zdalec ni logicno in primerno. Veliko pametneje bi bilo, da bi vozila ostala lepo na svojih voznih pasovih, in bi intervencijska koristila odstavni pas.
Bolj kot to me zanima umikanje v kriziscih na rdeci luci. Ima voznik takrat pravico, da zapelje skozi rdeco luc?
Bolj kot to me zanima umikanje v kriziscih na rdeci luci. Ima voznik takrat pravico, da zapelje skozi rdeco luc?
People are quick to judge and slow to correct themselves.
darkolord ::
in bi intervencijska koristila odstavni pas.in kaj bi se zgodilo, ko bi na odstavnem pasu bila ovira (npr. pokvarjeno vozilo)?
JanK ::
Vredu. Recimo, da velja za avtoceste to pravilo, da se pusti prostor po sredini (tega se seveda drzim, da ne bo pomote), kljub temu, da mi se zdalec ni logicno in primerno. Veliko pametneje bi bilo, da bi vozila ostala lepo na svojih voznih pasovih, in bi intervencijska koristila odstavni pas.
Kaj pa na odsekih avtocest brez odstavnega pasu? Tam je ob pravilnem razvrscanju se vedno prostor na sredini. Se pravi bi morali imeti dve pravili: eno v primeru odstavnih pasov, eno takrat, ko jih ni. Bistveno prekomplicirano, ce se se eno preprosto pravilo ignorira....
Bolj kot to me zanima umikanje v kriziscih na rdeci luci. Ima voznik takrat pravico, da zapelje skozi rdeco luc?
Moram reci, da me takrat prav boli ali smem, ali ne, ce to pomeni razliko med zivljenjem in smrtjo. Itak ne smes ogrozati svoje varnosti, pac zapeljes tistih nekaj metrov, da avto umaknes desno/levo, ce je to mozno, drugace ne. In dvomim, da bi katerikoli policaj v taksnem primeru kaj sikal.
"Think about how stupid the average person is,
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin
Bellatrix ::
in bi intervencijska koristila odstavni pas.in kaj bi se zgodilo, ko bi na odstavnem pasu bila ovira (npr. pokvarjeno vozilo)?
No roko na srce, lahko bi intervencijsko vozilo srecalo eno tako vozilo, ki bi se mu ognilo po voznem pasu.
ko vozi po sredini pa mora cakati na nesteto vozil, da se umaknejo.
People are quick to judge and slow to correct themselves.
Aston_11 ::
RedDrake ::
in bi intervencijska koristila odstavni pas.in kaj bi se zgodilo, ko bi na odstavnem pasu bila ovira (npr. pokvarjeno vozilo)?
Verjetnost za to je?
Majhna.
Takrat se pač izgubi pol minute do minuto. da se izprazni vozni pas in obvozi.
A si pogledal kak video, kako to trenutno deluje?
Vsak dvajseti avto izgubijo po 5-10 sekund, vozijo počasi, ipd ...
Že če bi lahko 60-70km/h po odstavnem šli bi lahko bilo kar nekaj okvarjenih vozil, pa bi vseeno prišli prej.
Sorry, pravila poznam (in jih jasno spoštujem), ampak iz vidika hitrosti in optimizacije to kar trenutno velja ni najboljše.
To je kot da bi imel na voljo ali prestaviti 1000+ majhnih izmuzljivih zabojev ali enega velikega, ki pa je mogoče 10x težji od malih.
Logika = fail.
Vem tudi da je po evropskih AC enako pravilo (kar je potem v redu za konsistenčnost), in tam kjer ni odstavnih pasov je to v bistvu najbol jsmiselno, ampak vseeno, mogoče bi bilo za razmislit o spremembi na EU ravni ...
Pravilo verjetno obstaja še iz časov ko večina AC ni imela odstavnih pasov ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RedDrake ()
darkolord ::
Isto, kot če je na voznem pasu. Skozi ne moreš. Oziroma morda je point tvojega vprašanja drugje?
No roko na srce, lahko bi intervencijsko vozilo srecalo eno tako vozilo, ki bi se mu ognilo po voznem pasu.
ko vozi po sredini pa mora cakati na nesteto vozil, da se umaknejo.
Vozni pas je seveda poln (kolona), prav tako tudi prehitevalni pas. Tisti na voznem pasu se lahko umaknejo samo do roba svojega pasu, kar je pa še vedno polovico premalo. Poleg tega je odstavni pas ožji.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
tx-z ::
Še vedno ni noben dal pametnega odgovora na vprašanje zakaj se morajo avti umikat na stran in ne da ostanejo kjer so in gre rešilec mimo. Odgovor v smislu "Zakon je tak", ni primeren na vprašanje ZAKAJ je zakon tak.
Lažje je da bi vsi avti stali kjer so oz. po potrebi šli malo bolj notri, kot pa da se mora vsak posebej umaknit. Razen če bi z zakonom že predvidli da čim je zastoj greš pač vsak na svoj stran ceste in je vedno sredina prosta.
Lažje je da bi vsi avti stali kjer so oz. po potrebi šli malo bolj notri, kot pa da se mora vsak posebej umaknit. Razen če bi z zakonom že predvidli da čim je zastoj greš pač vsak na svoj stran ceste in je vedno sredina prosta.
tx-z
Bellatrix ::
Še vedno me zanima kako ravnati v kriziscu z rdeco lucjo, ko za tabo pripelje intervencijsko vozilo.
People are quick to judge and slow to correct themselves.
nejcek74 ::
Tuneli? Viadukti? Klanci brez odstavnega pasu? Na odstavnem pasu so vozila, ki se umaknila iz kolone zaradi pregrevanje, ker morajo it otroci scat, etc. Zato je EDINO smiselno tako kot je.
Se pa delno strinjam s pomankljivo izobrazbo nas vseh:
ko sem sam delal izpit, ze kar nekaj casa nazaj, je bilo zelo zelo malo poudarkov na varni voznji, oziroma govorili so o defenzivni voznji (kar si itak po defaultu ko si zacetnik), zelo redki pa so bili konkretni primeri. In o umikanju na AC nismo kaj dosti razpravljali. Instruktorji pogosto niso ravno biseri. Ce bi zdaj delal CPP bi znal odleteti na kakem vprasanju, tako da tisto idejo o ponavljanju pisnega testa v bistvu pozdravljam.
Se pa delno strinjam s pomankljivo izobrazbo nas vseh:
ko sem sam delal izpit, ze kar nekaj casa nazaj, je bilo zelo zelo malo poudarkov na varni voznji, oziroma govorili so o defenzivni voznji (kar si itak po defaultu ko si zacetnik), zelo redki pa so bili konkretni primeri. In o umikanju na AC nismo kaj dosti razpravljali. Instruktorji pogosto niso ravno biseri. Ce bi zdaj delal CPP bi znal odleteti na kakem vprasanju, tako da tisto idejo o ponavljanju pisnega testa v bistvu pozdravljam.
darkolord ::
Še vedno ni noben dal pametnega odgovora na vprašanje zakaj se morajo avti umikat na stran in ne da ostanejo kjer so in gre rešilec mimo.Ker "rešilec" drugače ne more mimo!
Še vedno me zanima kako ravnati v kriziscu z rdeco lucjo, ko za tabo pripelje intervencijsko vozilo.Umakneš se mu (če se lahko)?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
Bellatrix ::
Vem, da se moras umaknit. Samo kaj ko vecina ljudi raje ne premakne avta, kot pa da bi mogla zapeljat cez robnik..
People are quick to judge and slow to correct themselves.
JanK ::
Še vedno me zanima kako ravnati v kriziscu z rdeco lucjo, ko za tabo pripelje intervencijsko vozilo.
ZPrCP-UPB2
(3) Pomen posebnih svetlobnih in zvočnih znakov:
1. modra svetilka: udeleženci cestnega prometa morajo takoj dati prosto pot vozilu, ki daje tak znak. Vozniki se morajo z vozili umakniti k robu vozišča, če je zaradi neovirane vožnje vozila s prednostjo potrebno, morajo ustaviti ob robu ali zunaj vozišča, drugi udeleženci cestnega prometa se morajo umakniti z vozišča;
Nikjer nobenih omejitev z rdeco lucjo, robniki, plocniki,...
"Think about how stupid the average person is,
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin
Zgodovina sprememb…
- spremenil: JanK ()
Bellatrix ::
Vem da ni nobenih omejitev.. a ljudje se ne premaknejo. Mogoce bi res mogli poskusno pisat kazni za tiste, ki se ne umaknejo. Samo potem bi pa padale pritozbe, da se niso mogli varno umakniti itd itd.. in stvar bi najbrz prej ali slej padla v vodo.
People are quick to judge and slow to correct themselves.
francek1 ::
Še vedno ni noben dal pametnega odgovora na vprašanje zakaj se morajo avti umikat na stran in ne da ostanejo kjer so in gre rešilec mimo. Odgovor v smislu "Zakon je tak", ni primeren na vprašanje ZAKAJ je zakon tak.
Lažje je da bi vsi avti stali kjer so oz. po potrebi šli malo bolj notri, kot pa da se mora vsak posebej umaknit. Razen če bi z zakonom že predvidli da čim je zastoj greš pač vsak na svoj stran ceste in je vedno sredina prosta.
A ti povem zakaj? Potem ne boš več težil? Ker vse dvopasovne ceste nimaj oodstavnega pasu; še vse avtoceste ne! In potem bi bila pravila še bolj zakomplicirana, ker folku ne bi bilo jasno , kam se umaknit (že zdaj vsem ni).
Še vedno ni noben dal pametnega odgovora na vprašanje zakaj se morajo avti umikat na stran in ne da ostanejo kjer so in gre rešilec mimo.Ker "rešilec" drugače ne more mimo!
Še vedno me zanima kako ravnati v kriziscu z rdeco lucjo, ko za tabo pripelje intervencijsko vozilo.Umakneš se mu (če se lahko)?
Da sem jaz gasilec, tega idiota zagotovo zrinem naprej.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: francek1 ()
Machete ::
Ne vem zakaj se je treba na avtocestah umikat levo in desno. Naj se intervencijska vozila vozijo po odstavnem pasu ne pa, da se mora na tisoče avtomobilov umikat levo in desno.
Takoj nesi izpit na upravno enoto. Ti očitno nisi na za na cesto.
Zakaj tolčeš po njemu, še ko sem jaz izpit delal, je bil odstavni pas za intervencijska vozila. To po sredini sploh nebi vedel, če ne bi spremljal internetov.
Potem si imel slabega inštruktorja, ki ne pozna zakonov :). Tvoja neizobraženost ne more biti v zagovor. lahko ti je samo v posmeh kako slabo ste določeni izobraženi glede cestnih predpisov.
Vseeno sem lahko na cesti daleč bolj odziven in pozoren od tebe, ki poznaš pravila. Vse je v skoncentriranosti in predvidevanju vsega mogočega in nemogočega. Če nisi ninja, ti nobeni znaki in pravila ne pomagajo. :)
Da narediš gužvo in predvidavaš, da bo reševalno vozilo uporabilo dotsavni pas, ki je neprevozen zaradi razvrščanja ostalih udeležencev. Resno no.
Ko vas vidim kaj pišete sem za uvedbo zakona, po katerem bi morali vsi na 5 let na ponovno preverjanje teoretičnega in praktičnega dela izpita.
Pa beri človek no besedo za besedo. Poznam pravila praktično v nulo, v 15ih letih nisem ene manjse praske povzrocil po svoji krivsi, z ninja refleksi pa preprečil vsaj 10 potencialno zelo neugodnih scenarijev, ker folk na cesti neve kaj dela, samo povedal sem da imam v spominu, da so nam vedno trobili 15let nazaj kako se ne sme voziti ali ustavljati na odstavnem, razen v primeru pkvare, ravno zaradi intervencijskih vozil. Pibip.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
dj_uro ::
pa dobro; tako kot se cene živil in goriva ter praktično VSEGA spreminjajo vsakodnevno, se kdaj pa kdaj tudi lahko spremeni zakon;
big deal
big deal
vw-klub.si
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dj_uro ()
St235 ::
in bi intervencijska koristila odstavni pas.in kaj bi se zgodilo, ko bi na odstavnem pasu bila ovira (npr. pokvarjeno vozilo)?
Verjetnost za to je?
Majhna.
Takrat se pač izgubi pol minute do minuto. da se izprazni vozni pas in obvozi.
A si pogledal kak video, kako to trenutno deluje?
Vsak dvajseti avto izgubijo po 5-10 sekund, vozijo počasi, ipd ...
Že če bi lahko 60-70km/h po odstavnem šli bi lahko bilo kar nekaj okvarjenih vozil, pa bi vseeno prišli prej.
Sorry, pravila poznam (in jih jasno spoštujem), ampak iz vidika hitrosti in optimizacije to kar trenutno velja ni najboljše.
To je kot da bi imel na voljo ali prestaviti 1000+ majhnih izmuzljivih zabojev ali enega velikega, ki pa je mogoče 10x težji od malih.
Logika = fail.
Vem tudi da je po evropskih AC enako pravilo (kar je potem v redu za konsistenčnost), in tam kjer ni odstavnih pasov je to v bistvu najbol jsmiselno, ampak vseeno, mogoče bi bilo za razmislit o spremembi na EU ravni ...
Pravilo verjetno obstaja še iz časov ko večina AC ni imela odstavnih pasov ...
Povej to romunom, ki jih je na odstavnem pasu zgazil kamion.
ODSTAVNI PAS je namenjen ustavitvi v sili. Ta pas nikjer ni namenjen vozilom na nujni vožnji. Na njega se umikajo vozila, ki imajo neko okvaro in so zaradi tega ovira na cesti, ne morejo manevrirat ali je celo kaj narobe z šoferjem. Medtem ko se na voznem pasu nahajajo vozila, ki so v normalnem voznem, stanju in se lahko brez težav razvrstijo na način, ki omogoča vozilom na nujni vožnji nemoten prehod. Prehod je pri pravilni razvrstitvi širši in preglednješi ter je bistveno manjša možnost naleta.
Če pogledamo oba scenarija:
Odstavni pas: je lahko zaseden zaradi okvare vozila, zdravstvenega stanja voznika, lahko ga na določenem odseku sploh ni... Torej kup objektivnih razlogov, ki lahko ovirajo vozilo na nujni vožnji.
Pas med vozili na sredini: Je lahko zaseden samo in le, če z vozilom upravlja nekulturno zabito govedo, ki mu treba doživljensko prepovedat uporabo cesta s katerimkoli prevoznim sredstvom. Torej nikakršnih utemeljenih razlogov, da je pas zaseden in je zadeva rešljiva ali z uporabo pluga ali s talanjem kazni.
Ne vem zakaj se je treba na avtocestah umikat levo in desno. Naj se intervencijska vozila vozijo po odstavnem pasu ne pa, da se mora na tisoče avtomobilov umikat levo in desno.
Takoj nesi izpit na upravno enoto. Ti očitno nisi na za na cesto.
Zakaj tolčeš po njemu, še ko sem jaz izpit delal, je bil odstavni pas za intervencijska vozila. To po sredini sploh nebi vedel, če ne bi spremljal internetov.
Potem si imel slabega inštruktorja, ki ne pozna zakonov :). Tvoja neizobraženost ne more biti v zagovor. lahko ti je samo v posmeh kako slabo ste določeni izobraženi glede cestnih predpisov.
Vseeno sem lahko na cesti daleč bolj odziven in pozoren od tebe, ki poznaš pravila. Vse je v skoncentriranosti in predvidevanju vsega mogočega in nemogočega. Če nisi ninja, ti nobeni znaki in pravila ne pomagajo. :)
Da narediš gužvo in predvidavaš, da bo reševalno vozilo uporabilo dotsavni pas, ki je neprevozen zaradi razvrščanja ostalih udeležencev. Resno no.
Ko vas vidim kaj pišete sem za uvedbo zakona, po katerem bi morali vsi na 5 let na ponovno preverjanje teoretičnega in praktičnega dela izpita.
Pa beri človek no besedo za besedo. Poznam pravila praktično v nulo, v 15ih letih nisem ene manjse praske povzrocil po svoji krivsi, z ninja refleksi pa preprečil vsaj 10 potencialno zelo neugodnih scenarijev, ker folk na cesti neve kaj dela, samo povedal sem da imam v spominu, da so nam vedno trobili 15let nazaj kako se ne sme voziti ali ustavljati na odstavnem, razen v primeru pkvare, ravno zaradi intervencijskih vozil. Pibip.
Očitno si sodil med tiste nesposobne voznike, ki jim je bilo treba razlagat pravlice zato, da so se držali pravil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
dr.Akula ::
Povej to romunom, ki jih je na odstavnem pasu zgazil kamion.
V medijih je bil do zdaj vedno omenjen kot "pas za počasna vozila".
ni podatka
ttommy ::
Ne vem zakaj se je treba na avtocestah umikat levo in desno. Naj se intervencijska vozila vozijo po odstavnem pasu ne pa, da se mora na tisoče avtomobilov umikat levo in desno.
In potem bo čisto slučajno na najnujnejši vožnji na odstavnem pasu pokvarjen tovornjak.
Bilo bi izvedljivo, če bi vsem delale male sive celice in se ne bi ustavljali vzporedno s pokvarjenim vozilom, da bi ga intervencijsko vozilo lahko obvozilo.
Gamer
St235 ::
Ne vem zakaj se je treba na avtocestah umikat levo in desno. Naj se intervencijska vozila vozijo po odstavnem pasu ne pa, da se mora na tisoče avtomobilov umikat levo in desno.
In potem bo čisto slučajno na najnujnejši vožnji na odstavnem pasu pokvarjen tovornjak.
Bilo bi izvedljivo, če bi vsem delale male sive celice in se ne bi ustavljali vzporedno s pokvarjenim vozilom, da bi ga intervencijsko vozilo lahko obvozilo.
Vsem tem dilemam se izogneš z obstoječo ureditvijo. Če se vozniki držijo tega, da se v koloni na sredini pusti prostor potem praktični ni možna situacija kjer bi karkoli oviralo internvetno vožnjo. Pri odstavnem pasu imaš kup legitimnih razlogov zakaj ni prevozen, na srednjem pasu pa samo enega: Nekulturno govedo za volanom.
konspirator ::
Catch je v tem, da imajo ljudje polno glavo dnevnih skrbi, kam se bodo umaknili je na koncu lestvice.
Bellatrix ::
Se lahko vozniku pred seboj 'zaletim' v rit, in ga na ta nacin prisilim k umiku? Mi bo zavarovalnica vrnila denar? Ce ne, kako bo to utemeljila? Da je moja lenoba pomembnejsa od cloveskega zivljenja?
People are quick to judge and slow to correct themselves.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Pravilno ravnanje na AC (okvara/nesreča)Oddelek: Na cesti | 3074 (2022) | IL_DIAVOLO |
» | Naše avtocesteOddelek: Na cesti | 4674 (2828) | Miha 333 |
» | Dars meri hitrost med trojanskimi predori, kaznovali še ne bodo (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 27083 (23232) | Mare2 |
» | Zakaj (spet) napačna razvrstitev ob zastojih? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 14338 (11533) | msjr |
» | Padec pri izpitu? Zadosten razlog? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 38749 (31331) | dj_uro |