» »

Umikanje vozilom na nujni vožnji

Umikanje vozilom na nujni vožnji

1 2 3
4
»

krneki0001 ::

Ja, samo te radirke niso legalne za vožnjo po naših cestah. Poleg tega 60mph nio 100km/h, je manj.

Tudi sam sem petko turbo ustavil iz 150 na 0km/h v 54 in še malo metrih na radirkah. Ampak so bile samo za na pisto, ne za na cesto.

Recimo zelo zanimiv je tovarniški podatek za saab 9-3 aero (272KM), ki je 48metrov (iz 100km/h na 0), medtem ko so na adacu izmnerili samo 34,1, kar jhe odličen rezultat.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

sef_gendale ::

kaj meni pomaga da se avto ustavi skor takoj, če vozim pijan in rabim 30s da sploh zakapiram da se moram ustavit

bajsibajsi ::

sef_gendale je izjavil:

kaj meni pomaga da se avto ustavi skor takoj, če vozim pijan in rabim 30s da sploh zakapiram da se moram ustavit


Saj, tocno to. Sam sem namenoma govoril le o reakcijskem casu in zanemaril zaviralno pot. Pa jim se vedno ni jasno...

St235 ::

Pač forumski super vozniki. Važno, da lahko sanjajo o Poršejih.

Večini pa pač omejena možganska kapaciteta ne omogoča, da bi dojeli, da avto pri 100km/h prevozi 30m preden sploh začneš zavirat. In to v situaciji kjer si skoncentriran in pripravljen. V realnosti ta številka hitro pride do 50m. Kar je polovica nogometnega igrišča in to preden sploh pritisneš na zavoro.

V realnosti bo še tak jajček, ki vozi po omejitvah hitreje ustavil in tudi v priemru trčenja povzročil bistveno manj škode kot super idiot v super avtu.

St235 ::

Zanimiv je tudi ta podatek:http://www.consumerreports.org/cro/maga... testirano na bolj vsakodnevnih avtomobilh

in sicer je pri 60 mph razlika med najboljšim in najslabšim avtom, ki so ga testiral okol 6 metrov. Torej v realnosti je avto z najsalbšim rezultatom na testu pri 90km/h primerljiv z najbolšim pri 100 km/h.

Žalostno dejstvo, ki pa ga ego številnih ne bo preživel je tako, da je vsako nabijanje o dobrem in varnem avtu (za ostale udeležence v prometu) nad 100 km/h navadno gostilniško nabijaje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

krneki0001 ::

St235 je izjavil:

Pač forumski super vozniki. Važno, da lahko sanjajo o Poršejih.

Nekateri sanjate o porših, nekateri ga pa imamo za vožnje ob nedeljah. Ni sicer najnovejši (letnik 1984), ampak porš 911 je.

St235 je izjavil:


Večini pa pač omejena možganska kapaciteta ne omogoča, da bi dojeli, da avto pri 100km/h prevozi 30m preden sploh začneš zavirat. In to v situaciji kjer si skoncentriran in pripravljen. V realnosti ta številka hitro pride do 50m. Kar je polovica nogometnega igrišča in to preden sploh pritisneš na zavoro.

Večina to že dojema, samo tebi se zdi, da ne, ker jih je veliko tukaj na forumu, ki se tako obnašajo. Nekaj je voziti po dirkalnih pistah (kar nekateri počnemo občasno za svojo zabavo - do tja gre pa avto na kamionu), nekaj pa je vožnja po območju umirjenega prometa (30km/h omejitev). In ne vem zakaj bi recimo vozil več kot 30, če ti izza vsakega parkiranega avta lahko kdo skoči pred avto. Na pisti ga pa lahko pohodiš, ker veš, da ne bo noben skakal po njej (pa še to se občasno zgodi, ker so ljudje bumbarji). Lahko pa ga pohodiš vseeno kolikor te je volja (ali bolje, kot si sposoben. Ker če se preceniš, gre avto v "maline")

St235 je izjavil:


V realnosti bo še tak jajček, ki vozi po omejitvah hitreje ustavil in tudi v priemru trčenja povzročil bistveno manj škode kot super idiot v super avtu.

V realnosti se bo športni avto pri isti hitrosti ustavil prej. Večina jih je vseeno sposobna videti znak za omejitev 30km/h, tistim, ki pa ga ne "vidijo", mi je pa čisto vseeno če jim poberejo izpite in jim nabijejo kazni tudi po par jurjev. Boljše prej, kot pa da mi nekdo tam recimo otroka zbije.

sef_gendale je izjavil:

kaj meni pomaga da se avto ustavi skor takoj, če vozim pijan in rabim 30s da sploh zakapiram da se moram ustavit


Čisti primer neodgovornega voznika. Če si pijan, vzami taksi. Bolje kot da ostale ogrožaš.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

imagodei ::

krneki0001 je izjavil:

sef_gendale je izjavil:

kaj meni pomaga da se avto ustavi skor takoj, če vozim pijan in rabim 30s da sploh zakapiram da se moram ustavit


Čisti primer neodgovornega voznika. Če si pijan, vzami taksi. Bolje kot da ostale ogrožaš.

Še tisti en primer izmed 1000, ko je gendale resen in hoče nekaj ilustrirat, ga ljudje ne zakapirajo... ;(( Škoda, je tip dost brihten, ampak kaj ko ga ljudje poznajo kot trola.
- Hoc est qui sumus -

Mare2 ::

A kdo ve, zakaj se vozniki ne umaknejo vozilom na nujni vožnji?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

St235 ::

IMO gre za kombinacijo nepozornosti in nesposobnosti. Vozilo preprosto opazijo prepozno potem pa kot zmešana kura ne vedo kaj naredit.

krneki0001 ::

St235 je izjavil:

IMO gre za kombinacijo nepozornosti in nesposobnosti. Vozilo preprosto opazijo prepozno potem pa kot zmešana kura ne vedo kaj naredit.


Nespremljanje dogajanja na cesti.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Mare2 ::

krneki0001 je izjavil:


Nespremljanje dogajanja na cesti.

Ko zaslišiš sireno zaradi prekratke razdalje za vozilom pred seboj ne moreš takoj odvit. Itak, če pa držiš razdaljo, se bo zagotovo kdo vrinil.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

bambam20 ::

Mare2 je izjavil:

krneki0001 je izjavil:


Nespremljanje dogajanja na cesti.

Ko zaslišiš sireno zaradi prekratke razdalje za vozilom pred seboj ne moreš takoj odvit. Itak, če pa držiš razdaljo, se bo zagotovo kdo vrinil.



Sirene so pri novejših rešilnih vozilih obupno slabo slišne. Veliko ljudi pa premalo opazuje promet okoli sebe v ogledalih.

Machete ::

Machete je izjavil:

bambam20 je izjavil:

AmokRun je izjavil:

Ne vem zakaj se je treba na avtocestah umikat levo in desno. Naj se intervencijska vozila vozijo po odstavnem pasu ne pa, da se mora na tisoče avtomobilov umikat levo in desno.



Takoj nesi izpit na upravno enoto. Ti očitno nisi na za na cesto.


Zakaj tolčeš po njemu, še ko sem jaz izpit delal, je bil odstavni pas za intervencijska vozila. To po sredini sploh nebi vedel, če ne bi spremljal internetov.


Ehehhe listam zjutraj na kavi Vikend, pa vidim da je še en tak pacient kot jaz in da ni nujno, da je moj spomin na tolmačenje umikanja delirij.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

WamPIRe- ::

Sem se kar ogromno prevozil po AC in velikokrat se je bilo potrebno umaknit vozilom na nujni vožnji. Ponavadi je šlo brez težav. Se pa spomnem primera, ko se je po prehitevalnem pasu za mano pripeljal policijski avto. Bil sem ravno zadnji v koloni na prehitevlanem pasu in sem se umaknil skrajno levo. Policaj pa je tudi želel levo mimo mene ne glede na to, da je imel med pasovoma že prostor...
Msi Z77 | Intel i7-3770K | Kingston HyperX DDR3 16GB
CM Silent Pro Gold 700W | Asus RTX 2080 | Samsung 850 EVO 250GB
Samsung 850 EVO 500GB | 2x Asus ROG PG279Q

St235 ::

Po vsej verjetnosti na desni ni bilo nikogar?

[Michael] ::

Bellatrix je izjavil:



Zaradi stevilnih prometnih nesrec v zadnjih dneh sem gledal po youtube posnetke interventnih vozenj (dva sta pripeta tukej) in prisel do grozljivega spoznanja, da se vozniki dobesedno ne znamo umakniti vozilom na nujni voznji. To sem sicer videl ze velikokrat v zivo po Celovski cesti v Lj.

Pride resilec na krizisce z rdeco lucjo, avti pa kar stojijo tam in cakajo, da se jim bo prikazal papez. Nemarno in neodgovorno ravnanje.

Da o avtocestah kjer je prostora za umik veliko vec kot na takih kriziscih sploh ne govorim. Kaj so avtosole pozable na to zelo pomembno tematiko?


V avto šolah so nas učili držati varnostno razdaljo, vedno.
Problem je samo to, če imaš dovolj varnostne razdalje se lahko umakneš ali ustaviš varno in pravočasno.

Zgodovina sprememb…

MrStein ::

Aktualen članek na to temo: http://www.motorevija.si/si/347/2477/Re...

Poudarki:
- slaba ureditev pri nas (nejasnost zakona, slaba obveščenost)
- različne ureditve med državami
- predlog jasne opredelitve odstavnega pasu kot "uporabnega" za umik
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Malajlo ::

Na AMZS naj nehajo srat. V petnajst letih ni vrag, da ne bi mogli spraviti v veljavo boljšega zakona.
Ali pa zahtevajte članarino nazaj, ker vas njihova ravnodušnost lahko stane življenja.

vorantz ::

Malajlo je izjavil:

Na AMZS naj nehajo srat. V petnajst letih ni vrag, da ne bi mogli spraviti v veljavo boljĹĄega zakona.
Ali pa zahtevajte Ĩlanarino nazaj, ker vas njihova ravnoduťnost lahko stane Şivljenja.


Kaj pa ti streljas?

Malajlo ::

AMZS zato predlaga, da zakonodajalec ustrezno spremeni zakon in jasno opredeli, da se lahko odstavni pas uporablja za zagotavljanje reševalnega pasu

A si kje prebral "je predlagal vladi/zakonodajalcu"? Otresat po forumih ali pa cajtngih je isto.

MrStein ::

A zdaj so oni krivi, da ga v parlamentu "žingajo" ? :O
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

LeQuack ::

Meni še vedno ni jasno zakaj ni omogočeno reševalni vozilom iti po odstavnem pasu, tko bi rešili nemalo življenj. Tudi če se na odstavnem pojavi kakšna ovira jo lahko zaobide, ampak to je dejansko redko. Ne razumem kako je boljše iti čez sredino vseh ljudi z recimo 10kmh in čakati, da se vsak posebej umika, medtem pa je 2 metra stran popolnoma prazen pas. Kot bi gledal kakšen "A je to" risano se mi včasih zdi.
Quack !

darkolord ::

Več razlogov je:

1. ker če sta na voznem in prehitevalnem pasu 2 kamiona vzporedno, vozilo na nujni vožnji ovire ne bo imelo kam obiti
2. ker je odstavni pas preozek (npr. gasilsko vozilo) in bi se morali potem vsi umikati v levo
3. ker nekatere ceste nimajo odstavnih pasov in bi se morali potem enkrat umikati tako, drugič pa drugače

Imaš pa vedno kup padalcev, ki ti vse zablokirajo, ne glede na način ...

LeQuack ::

darkolord je izjavil:

Več razlogov je:

1. ker če sta na voznem in prehitevalnem pasu 2 kamiona vzporedno, vozilo na nujni vožnji ovire ne bo imelo kam obiti
2. ker je odstavni pas preozek (npr. gasilsko vozilo) in bi se morali potem vsi umikati v levo
3. ker nekatere ceste nimajo odstavnih pasov in bi se morali potem enkrat umikati tako, drugič pa drugače

Imaš pa vedno kup padalcev, ki ti vse zablokirajo, ne glede na način ...


Slabi razlogi. Prva točka bi bila izredno redka, in enako bi se lahko tista dva tovornjaka umaknila počasi in bi rešilec počakal. Druga točka je spet non-problem, ker noben ne vozi direktno na črti odstavnega pasu, tako da je odstavni širši kot se zdi. Glede zadnje točke sem seveda ciljal samo na avtoceste, če ni odstavnega pasu ga ne moreš uporabiti. Overall bi še vedno pridobili precej na času in rešili življenja, ampak jih očitno nočejo.
Quack !

starfotr ::

Pravilo O REŠEVALNEM PASU ni samo pri nas, ampak je ta zadeva aktualna po večjem delu EU. Žal nimam podatka (še) kje vse veljajo taka pravila, ampak zagotovo pa so v SLO, AVSTRIJA, NEMČIJA, BELGIJA, podobno je na Češkem in Poljskem itd... Zakaj? Na kratko: odstavni pas je preozek za prebijanje intervencijskih vozil, 20 % AC niti nima odstavnega pasu, večkrat se le ta konča zaradi nadvozev, podvozev itd. Poleg vsega je prehitevanje po desni s sireno nevarno, saj mnogi ob zaslišanju sirene reagirajo desno, na odstavnem pasu so velikokrat vozila v okvari (še posebno ob zastojih) in tako bi se vožnja po odstavnem pasu le še dodatno komplicirala. Skratka ODSTAVNI PAS NI PRIMEREN ZA VOŽNJO INTERVENCIJSKIH VOZIL.

stb ::

LeQuack je izjavil:


bi se lahko tista dva tovornjaka umaknila počasi in bi rešilec počakal.

Evo, si si kar da odgovoril: rešilec bi čakal. Na nujni vožnji.

Tisti tovornjak na odstavnem pasu pa je tam le zato, ker je pokvarjen in se ne more kar tako v naslednji minuti premakniti (recimo na stojalu, ker voznik menja gumo). Fičkota bi eventualno par dedcev vrglo čez ograjo, karkoli večjega pa smatraj za nepremičnino.

St235 ::

LeQuack je izjavil:

darkolord je izjavil:

Več razlogov je:

1. ker če sta na voznem in prehitevalnem pasu 2 kamiona vzporedno, vozilo na nujni vožnji ovire ne bo imelo kam obiti
2. ker je odstavni pas preozek (npr. gasilsko vozilo) in bi se morali potem vsi umikati v levo
3. ker nekatere ceste nimajo odstavnih pasov in bi se morali potem enkrat umikati tako, drugič pa drugače

Imaš pa vedno kup padalcev, ki ti vse zablokirajo, ne glede na način ...


Slabi razlogi. Prva točka bi bila izredno redka, in enako bi se lahko tista dva tovornjaka umaknila počasi in bi rešilec počakal. Druga točka je spet non-problem, ker noben ne vozi direktno na črti odstavnega pasu, tako da je odstavni širši kot se zdi. Glede zadnje točke sem seveda ciljal samo na avtoceste, če ni odstavnega pasu ga ne moreš uporabiti. Overall bi še vedno pridobili precej na času in rešili življenja, ampak jih očitno nočejo.


Poleg nastetih dejstev je tudi velika navarnost naleta. Na odstavnem pasu so vozila ki so pokvarjena, kar tudi pomeni, da nima nikakrsne moznosti, da se umakne in potem bi se moral resilec/ gasilski kamion rinit na vozni pas, ker je koloni nemogoce.

Glede na to, se je pokazalo, da je dejansko najhitreje, ce se vozila razmaknejo in peljejo vozila na nujni voznji po sredini. In zacuda so to ugotovile prakticno vse razvite drzave.

Kar v sloveniji manjka je oklepnik s plugom, ki pelje spredaj.

Mare2 ::

darkolord je izjavil:

Več razlogov je:

1. ker če sta na voznem in prehitevalnem pasu 2 kamiona vzporedno, vozilo na nujni vožnji ovire ne bo imelo kam obiti
2. ker je odstavni pas preozek (npr. gasilsko vozilo) in bi se morali potem vsi umikati v levo
3. ker nekatere ceste nimajo odstavnih pasov in bi se morali potem enkrat umikati tako, drugič pa drugače

Imaš pa vedno kup padalcev, ki ti vse zablokirajo, ne glede na način ...


Zelo učinkovito za reševalna vozila. :)
1 2 3
4
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Pravilno ravnanje na AC (okvara/nesreča)

Oddelek: Na cesti
202691 (1639) IL_DIAVOLO
»

Naše avtoceste

Oddelek: Na cesti
334299 (2453) Miha 333
»

Dars meri hitrost med trojanskimi predori, kaznovali še ne bodo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12624686 (20835) Mare2
»

Zakaj (spet) napačna razvrstitev ob zastojih? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5913299 (10494) msjr
»

Padec pri izpitu? Zadosten razlog? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16336120 (28702) dj_uro

Več podobnih tem