Forum » Na cesti » Umikanje vozilom na nujni vožnji
Umikanje vozilom na nujni vožnji
harvey ::
Tako kot je pri nas zakon je debilno, ker imaš po tem idealnem pravilu max 30 cm frej na vzpostavljenem pasu in tako se ne da hitro peljati do prizorišča posega
Veliko boljši je nemško/avstrijski model - umik na odstavni pas
Zdej si pa poglejte, kdo je Nemčiji kraljeval z razvrščanjem (SLO kamion )
Sedaj imaš pa pasico od DARSa, ki je v nasprotju z dikcijo zakona
Evo pa še predlog vladi iz leta 2013 na to temo.
Veliko boljši je nemško/avstrijski model - umik na odstavni pas
Zdej si pa poglejte, kdo je Nemčiji kraljeval z razvrščanjem (SLO kamion )
Sedaj imaš pa pasico od DARSa, ki je v nasprotju z dikcijo zakona
Evo pa še predlog vladi iz leta 2013 na to temo.
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------
------
JanK ::
ODSTAVNI PAS je namenjen ustavitvi v sili. Ta pas nikjer ni namenjen vozilom na nujni vožnji.
Nope. ZPrCP-UPB2 30. člen (avtocesta in hitra cesta):
(13) Na odstavnem pasu ali odstavni niši lahko vozijo in ustavijo vozila:
1. nujne medicinske pomoči, gasilska vozila in vozila zaščite in reševanja pri izvajanju intervencijskih nalog,
2. izvajalca rednega vzdrževanja avtoceste pri pregledu in vzdrževanju ceste ter pri izločanju vozil,
3. upravljavca cestninskih cest, ki jih pri izvajanju nadzora uporabljajo cestninski nadzorniki,
4. policije in vojaške policije pri nadzoru in urejanju cestnega prometa in
5. inšpektorjev pri opravljanju inšpekcijskega nadzora.
Pri tem morajo biti vsa navedena vozila označena s predpisanimi svetlobnimi znaki oziroma s pomičnimi signalnimi ali zapornimi tablami.
Ampak to itak nima zveze s to debato.
In argument enega izmed udelezencev, ces da polna glava skrbi prepreci inteligentno razvrscanje... ajajajaj! V taksnem stanju itak nimas KAJ iskati na cesti!
"Think about how stupid the average person is,
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin
Zgodovina sprememb…
- spremenil: JanK ()
Bellatrix ::
No to razvrscanje na nemski avtocesti je pa vredno aplavza. Pri nas lahko le sanjamo o cem takem..
People are quick to judge and slow to correct themselves.
primoz4p ::
Zakon je že dober samo razlagalci so bolj tako (vsak po svoje)
126. člen zakona o Zakon o varnosti cestnega prometa
...
1. modra luč: udeleženci cestnega prometa morajo takoj dati prosto pot vozilu, ki daje tak znak. Vozniki se morajo z vozili umakniti k robu vozišča, če je zaradi neovirane vožnje vozila s prednostjo potrebno, morajo ustaviti ob robu ali zunaj vozišča, drugi udeleženci cestnega prometa se morajo umakniti z vozišča;
...
zunaj vozišča ... pod to si lahko predstavljaš tudi odstavni pas.
126. člen zakona o Zakon o varnosti cestnega prometa
...
1. modra luč: udeleženci cestnega prometa morajo takoj dati prosto pot vozilu, ki daje tak znak. Vozniki se morajo z vozili umakniti k robu vozišča, če je zaradi neovirane vožnje vozila s prednostjo potrebno, morajo ustaviti ob robu ali zunaj vozišča, drugi udeleženci cestnega prometa se morajo umakniti z vozišča;
...
zunaj vozišča ... pod to si lahko predstavljaš tudi odstavni pas.
harvey ::
No to razvrscanje na nemski avtocesti je pa vredno aplavza. Pri nas lahko le sanjamo o cem takem..
Kar sem tudi opazil je, da se že ob vsakem zastoju že takoj postavljajo/razvrščajo skrajno levo in skrajno desno.
zunaj vozišča ... pod to si lahko predstavljaš tudi odstavni pas.
Odstavni pas naj ostane prazen tako je uradno navodilo
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------
------
Zgodovina sprememb…
- spremenil: harvey ()
Bellatrix ::
Zakaj ze more bit odstavni pas v tem primeru prazen?
People are quick to judge and slow to correct themselves.
harvey ::
Ne vem zakaj se je treba na avtocestah umikat levo in desno. Naj se intervencijska vozila vozijo po odstavnem pasu ne pa, da se mora na tisoče avtomobilov umikat levo in desno.
Očitno bolj slabo opazuješ, kako so konstruirane avtoceste in odstavni pasovi - v predorih in pa na viaduktih odstavnega pasu, ali pri nas tudi na klancih, NI. In reševalno vozilo se v tem primeru zapelje le do tam.
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------
------
davco ::
Še ena trditev proti vožnji intervencijskega vozila po odstavnemu pasu je, kaj bi se dogajalo na uvozu/izvozu na avtocesto, še posebej pri uvozu ki je ponavadi še bolj zabit kot pa avtocesta sama. Če pa intervencija vozi po sredini cestišča pa tega problema ni.
primoz4p ::
No to razvrscanje na nemski avtocesti je pa vredno aplavza. Pri nas lahko le sanjamo o cem takem..
Kar sem tudi opazil je, da se že ob vsakem zastoju že takoj postavljajo/razvrščajo skrajno levo in skrajno desno.
zunaj vozišča ... pod to si lahko predstavljaš tudi odstavni pas.
Odstavni pas naj ostane prazen tako je uradno navodilo
Navodilo ni zakon.
Pod navodilo jaz razumem razlago, ki pa je zmedena
WarpedGone ::
>> Zakaj ze more bit odstavni pas v tem primeru prazen?
Ker je 'vožnja po njem' vredna 300 eur globe.
Blokiranje rešilca pa le 200.
Ker je 'vožnja po njem' vredna 300 eur globe.
Blokiranje rešilca pa le 200.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
harvey ::
Zakaj ze more bit odstavni pas v tem primeru prazen?
Zato ker se je eden v klimatizirani pisarni tako zmislil, in je zacementiran, da so odstavni pasovi za vozila v okvari - ali se v Nemčiji ali Avstriji kvari toliko manj avtomobilov, da se umikajo na odstavni pas?
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------
------
primoz4p ::
WarpedGone je izjavil:
>> Zakaj ze more bit odstavni pas v tem primeru prazen?
Ker je 'vožnja po njem' vredna 300 eur globe.
Blokiranje rešilca pa le 200.
Vožnja ni "vožnja"
Okvarjeno vozilo ne more iz zraka pasti na odstavni pas, torej se nekaj časa tudi vozi po njem preden se ustavi. Super za državno blagajno, ki avtomatsko dobi po tej razlagi 300€ globe
Machete ::
Očitno si sodil med tiste nesposobne voznike, ki jim je bilo treba razlagat pravlice zato, da so se držali pravil.
Ja, ker najraj sem vedno fural po odstavnem pasu. In sem rabil razlago da se to ne počne. Čestitke za, kot vedno, izjemen povzetek. :D
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
konspirator ::
Na noben pas se ne moreš prestaviti, brez da bi nanj zapeljal.
Razen če ustaviš na voznem in potem 5 "bosancev" vozilo bočno prestavi na odstavni.
Kaj je vožnja in kaj parkiranje na odstavnem je policajem jasno, tebi ni.
k4harvey
Če tole drži je kretensko, oni na levi strani (prehitevalni) se umakne skrajno levo, potem naj velja enako za one na desni.
Ne da imaš potem situacijo, ko se peljejo gasilci med prehitevalnim in voznim "na milimetre", medtem ko je odstavni prazen .
Razen če ustaviš na voznem in potem 5 "bosancev" vozilo bočno prestavi na odstavni.
Kaj je vožnja in kaj parkiranje na odstavnem je policajem jasno, tebi ni.
k4harvey
Če tole drži je kretensko, oni na levi strani (prehitevalni) se umakne skrajno levo, potem naj velja enako za one na desni.
Ne da imaš potem situacijo, ko se peljejo gasilci med prehitevalnim in voznim "na milimetre", medtem ko je odstavni prazen .
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: konspirator ()
primoz4p ::
konspirator je izjavil:
Na noben pas se ne moreš prestaviti, brez da bi nanj zapeljal.
Razen če ustaviš na voznem in potem 5 "bosancev" vozilo bočno prestavi na odstavni.
Kaj je vožnja in kaj parkiranje na odstavnem je policajem jasno, tebi ni.
k4harvey
Če tole drži je kretensko, oni na levi strani (prehitevalni) se umakne skrajno levo, potem naj velja enako za one na desni.
Ne da imaš potem situacijo, ko se peljejo gasilci med prehitevalnim in voznim "na milimetre", medtem ko je odstavni prazen .
Jaz sem prepričan, da je povsem k4harvey jasno.
Zmedo povročajo poklicani razlagalci npr. DARS, ki je poleg tega odgovoren za preozke slovenske avtoceste.
Če pogledaš prvi posnetek vsak "pravilno" (po DARS-u) postavljen šlepar prestavlja osko grlo.
Sedaj pa: zmedo so že ustarili + še visoke kazni = rešen proračun (mrtvi ponesrečenci so postranska škoda)
Namesto, da bi si odgovorni iz darsa in sekcije za promet iskali drugo delo.
RedDrake ::
...
Povej to romunom, ki jih je na odstavnem pasu zgazil kamion.
ODSTAVNI PAS je namenjen ustavitvi v sili. Ta pas nikjer ni namenjen vozilom na nujni vožnji. Na njega se umikajo vozila, ki imajo neko okvaro in so zaradi tega ovira na cesti, ne morejo manevrirat ali je celo kaj narobe z šoferjem. Medtem ko se na voznem pasu nahajajo vozila, ki so v normalnem voznem, stanju in se lahko brez težav razvrstijo na način, ki omogoča vozilom na nujni vožnji nemoten prehod. Prehod je pri pravilni razvrstitvi širši in preglednješi ter je bistveno manjša možnost naleta.
Če pogledamo oba scenarija:
Odstavni pas: je lahko zaseden zaradi okvare vozila, zdravstvenega stanja voznika, lahko ga na določenem odseku sploh ni... Torej kup objektivnih razlogov, ki lahko ovirajo vozilo na nujni vožnji.
Pas med vozili na sredini: Je lahko zaseden samo in le, če z vozilom upravlja nekulturno zabito govedo, ki mu treba doživljensko prepovedat uporabo cesta s katerimkoli prevoznim sredstvom. Torej nikakršnih utemeljenih razlogov, da je pas zaseden in je zadeva rešljiva ali z uporabo pluga ali s talanjem kazni.
Sorry, ampak tlele si ga pa failal tko na veliko.
Romuni so stali na desnem (počasnem) voznem pasu, kjer je ustavljanje smrtno nevarno in prepovedano.
Glede tega kaj zakon pravi o odstavnem pasu, so ti tudi že prilimali.
Glede nekulturne vožnje pa samo tale parabola.
Tudi komunizem je v teoriji najboljši sistem. Ampak ker so ljudje pokvarjeni/leni/požrtni/egoistični/... ne deluje ravno najbolje. Zakaj pol nimamo uzakonjenega teoretično najboljšega sistema? Ker ne deluje zaradi ljudi.
Stvari ki ne delujejo, pa četudi zaradi tega, ker so ljudje budale, pač nima smisla da so urejene tako, in je bolje urediti tako da deluje.
Prevzgojiti ljudi je presneto težko, samo poglej kako so po MB požgali radarje, da so lahko še vedno nemoteno hitreje vozili ...
St235 ::
In kaj točno ima to s temo?
Predvsem pa je z vidika intervencijske vožnje boljši scenarij, da se stoječi promet umakne na odstavni pas in tako pusti vozilu na nujni vožnji prednost, kakor, da se nabija o temu da bi moral rešilec vozit po odstavnem pasu.
Zakon je že dober samo razlagalci so bolj tako (vsak po svoje)
126. člen zakona o Zakon o varnosti cestnega prometa
...
1. modra luč: udeleženci cestnega prometa morajo takoj dati prosto pot vozilu, ki daje tak znak. Vozniki se morajo z vozili umakniti k robu vozišča, če je zaradi neovirane vožnje vozila s prednostjo potrebno, morajo ustaviti ob robu ali zunaj vozišča, drugi udeleženci cestnega prometa se morajo umakniti z vozišča;
...
zunaj vozišča ... pod to si lahko predstavljaš tudi odstavni pas.
Predvsem pa je z vidika intervencijske vožnje boljši scenarij, da se stoječi promet umakne na odstavni pas in tako pusti vozilu na nujni vožnji prednost, kakor, da se nabija o temu da bi moral rešilec vozit po odstavnem pasu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
konspirator ::
Romuni so se ustavili ~200 metrov za cestninsko postajo na voznem pasu, bila sta 2 vozili, spredaj je bi golf, za njim dacia.
Prvo je ustavil golf.
Prvo je ustavil golf.
primoz4p ::
In kaj točno ima to s temo?
Zakon je že dober samo razlagalci so bolj tako (vsak po svoje)
126. člen zakona o Zakon o varnosti cestnega prometa
...
1. modra luč: udeleženci cestnega prometa morajo takoj dati prosto pot vozilu, ki daje tak znak. Vozniki se morajo z vozili umakniti k robu vozišča, če je zaradi neovirane vožnje vozila s prednostjo potrebno, morajo ustaviti ob robu ali zunaj vozišča, drugi udeleženci cestnega prometa se morajo umakniti z vozišča;
...
zunaj vozišča ... pod to si lahko predstavljaš tudi odstavni pas.
Predvsem pa je z vidika intervencijske vožnje boljši scenarij, da se stoječi promet umakne na odstavni pas in tako pusti vozilu na nujni vožnji prednost, kakor, da se nabija o temu da bi moral rešilec vozit po odstavnem pasu.
Intervencijsko vozilo na nujni vožnji ima prižgane modre luči. V kolikor se pričakuje tako vozilo (ali jo celo vidiš ali slišiš) se je boljše preventivno pravilno postaviti, da se ne izgublja dragoceni čas. S temo pa ima toliko, ker v citiranem eksplicitno piše, da se moraš umakniti.
Jaz nisem našel posebnega člena v zakonu za avtoceste; to ne pomeni, da ne obstaja. Hvaležen bi ti bil za to povezavo oz. citat; pa za razlago bi te tudi prosil.
St235 ::
Moj komentar se je nanašal na prepucvavanje o temu na kakšnem pasu so stali romuni.
Drugače pa citiraš star zakon. Aktualen je zakon o pravilih v cestnem prometu. Poleg omenjega člena je določba specifična za avtocesto oziroma hitro cesto, ki govori o tem, da je treba interventnemu vozilu pusti prosto pot med voznimi pasovi. Seveda pa reševalno vozilo lahko pelje tudi po odstavnem pasu, travniku, kolesarski stezi ali kjerkoli je potrebno, da pride čim hitreje na kraj nesreče.
Drugače pa citiraš star zakon. Aktualen je zakon o pravilih v cestnem prometu. Poleg omenjega člena je določba specifična za avtocesto oziroma hitro cesto, ki govori o tem, da je treba interventnemu vozilu pusti prosto pot med voznimi pasovi. Seveda pa reševalno vozilo lahko pelje tudi po odstavnem pasu, travniku, kolesarski stezi ali kjerkoli je potrebno, da pride čim hitreje na kraj nesreče.
Unknown_001 ::
Mi o vuku ... http://www.siol.net/avtomoto/novice/201...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
primoz4p ::
Moj komentar se je nanašal na prepucvavanje o temu na kakšnem pasu so stali romuni.
Drugače pa citiraš star zakon. Aktualen je zakon o pravilih v cestnem prometu. Poleg omenjega člena je določba specifična za avtocesto oziroma hitro cesto, ki govori o tem, da je treba interventnemu vozilu pusti prosto pot med voznimi pasovi. Seveda pa reševalno vozilo lahko pelje tudi po odstavnem pasu, travniku, kolesarski stezi ali kjerkoli je potrebno, da pride čim hitreje na kraj nesreče.
Hvala za razlago in opravičilo za nesporazum!
St235 ::
Unknown_001 je izjavil:
Mi o vuku ... http://www.siol.net/avtomoto/novice/201...
Definitivno nekaj kar bi bilo dobro spremenit. Ob enem je seveda povsem upravičena intepretacija, da je to, da ustaviš na odstavnem pasu zato da te prehiti vozilo na nujni vožnji, dejansko ustavitev v sili.
Rupa ::
Avstrijci imajo po mojih izkušnjah precej dobro označeno, kako se moraš postavit, brez da poznaš njihovo zakonodajo. Pričakovat, da vsak Romun, Slovenec ali Mongol vedel, kam se mora ali sme umaknit v kateri državi, je neumno.
Ko sem se vozil po avstrijskih avtocestah, je tudi jasno označeno, kje se formira prehod za intervencijska vozila (table so ponavadi na nadvozih), še posebno ta, kjer so recimo 4 vozni pasovi in ni jasno, ali bi šlo interventno vozilo med 1. in 2. pasom ali med 2. in 3. itd.
Bil sem tudi priča zastoju zaradi prometne nesreče v Varšavi na enem izmed mostov. Slučajno sem se znašel na višji točki, s katere sem pred sabo videl več 100 metrov vozil, ki so se ob zvoku sirene hkrati pravilno umaknila, brez ene same izjeme. Kot avtomobilski balet... ali ogromna zadrga, ki se odpira. Še zdaj obžalujem, da nisem imel kamere. Sem se spomnil še na eno situacijo v Varšavi, ko sem stal v koloni na šest-pasovnici. Vse je bilo popolnoma zabito in ko sem zaslišal sireno, mi ni bilo niti malo jasno, kam naj sploh grem. V našo smer so peljali trije pasovi, z leve in desne strani kovinska ograja in nič prostora za umik. No, intervencijsko vozilo je odletelo mimo vseh nas s 100+ km/h po ograjenem vmesnem prostoru za tramvaj in malo slalomiralo med tramvaji.
Sem pa pogledal posnetka z začetka teme. V enem je jasno, da je problem pretežno v tovornjakarjih.
Za drugega pa lahko rečem, da vozniki niso pretirano krivi, saj sem bil več desetkrat sam udeležen pri umikanju na Celovški. Dejstvo je, da ni niti malo jasno, kje bo šlo vozilo na nujni vožnji prehitevat. Tako da se ga čaka, da se odloči, potem pa se mu umakne. Včasih po skrajni levi, včasih po skrajni desni, včasih hoče vmes, včasih po pasu za zavijanje levo, itd. Tu so vozniki problem le v toliko, da se najdejo ljudje, ki se ne umaknejo na robnik, ker se bojijo za avto... pa tisti, ki imajo glasbo tako naglas, da jim ni jasno, da obstaja tudi življenje izven njihovega avtomobila.
Ko sem se vozil po avstrijskih avtocestah, je tudi jasno označeno, kje se formira prehod za intervencijska vozila (table so ponavadi na nadvozih), še posebno ta, kjer so recimo 4 vozni pasovi in ni jasno, ali bi šlo interventno vozilo med 1. in 2. pasom ali med 2. in 3. itd.
Bil sem tudi priča zastoju zaradi prometne nesreče v Varšavi na enem izmed mostov. Slučajno sem se znašel na višji točki, s katere sem pred sabo videl več 100 metrov vozil, ki so se ob zvoku sirene hkrati pravilno umaknila, brez ene same izjeme. Kot avtomobilski balet... ali ogromna zadrga, ki se odpira. Še zdaj obžalujem, da nisem imel kamere. Sem se spomnil še na eno situacijo v Varšavi, ko sem stal v koloni na šest-pasovnici. Vse je bilo popolnoma zabito in ko sem zaslišal sireno, mi ni bilo niti malo jasno, kam naj sploh grem. V našo smer so peljali trije pasovi, z leve in desne strani kovinska ograja in nič prostora za umik. No, intervencijsko vozilo je odletelo mimo vseh nas s 100+ km/h po ograjenem vmesnem prostoru za tramvaj in malo slalomiralo med tramvaji.
Sem pa pogledal posnetka z začetka teme. V enem je jasno, da je problem pretežno v tovornjakarjih.
Za drugega pa lahko rečem, da vozniki niso pretirano krivi, saj sem bil več desetkrat sam udeležen pri umikanju na Celovški. Dejstvo je, da ni niti malo jasno, kje bo šlo vozilo na nujni vožnji prehitevat. Tako da se ga čaka, da se odloči, potem pa se mu umakne. Včasih po skrajni levi, včasih po skrajni desni, včasih hoče vmes, včasih po pasu za zavijanje levo, itd. Tu so vozniki problem le v toliko, da se najdejo ljudje, ki se ne umaknejo na robnik, ker se bojijo za avto... pa tisti, ki imajo glasbo tako naglas, da jim ni jasno, da obstaja tudi življenje izven njihovega avtomobila.
darkolord ::
Pred kratkim je bila neka nesreča v predoru Dekani in so na dveh info tablah prej zelo lepo imeli narisano, da se je treba (in kam) umakniti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
Phantomeye ::
Ne vem zakaj se je treba na avtocestah umikat levo in desno. Naj se intervencijska vozila vozijo po odstavnem pasu ne pa, da se mora na tisoče avtomobilov umikat levo in desno.
Takoj nesi izpit na upravno enoto. Ti očitno nisi na za na cesto.
Zakaj tolčeš po njemu, še ko sem jaz izpit delal, je bil odstavni pas za intervencijska vozila. To po sredini sploh nebi vedel, če ne bi spremljal internetov.
Aja, sori, če si pa delal izpit xx let nazaj, potem pa res ni panike. Novi zakoni in CPP pravila veljajo za nove voznike.
Matevz96 ::
Phantomeye je izjavil:
Ne vem zakaj se je treba na avtocestah umikat levo in desno. Naj se intervencijska vozila vozijo po odstavnem pasu ne pa, da se mora na tisoče avtomobilov umikat levo in desno.
Takoj nesi izpit na upravno enoto. Ti očitno nisi na za na cesto.
Zakaj tolčeš po njemu, še ko sem jaz izpit delal, je bil odstavni pas za intervencijska vozila. To po sredini sploh nebi vedel, če ne bi spremljal internetov.
Aja, sori, če si pa delal izpit xx let nazaj, potem pa res ni panike. Novi zakoni in CPP pravila veljajo za nove voznike.
Problem je v tem, da ni nekega sistema preko katerega bi se stari vozniki spoznali z novimi pravili.
GrimReaper ::
Meni pomagajo forumi in gledanje poročil, a ni to dovolj?
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
St235 ::
Phantomeye je izjavil:
Ne vem zakaj se je treba na avtocestah umikat levo in desno. Naj se intervencijska vozila vozijo po odstavnem pasu ne pa, da se mora na tisoče avtomobilov umikat levo in desno.
Takoj nesi izpit na upravno enoto. Ti očitno nisi na za na cesto.
Zakaj tolčeš po njemu, še ko sem jaz izpit delal, je bil odstavni pas za intervencijska vozila. To po sredini sploh nebi vedel, če ne bi spremljal internetov.
Aja, sori, če si pa delal izpit xx let nazaj, potem pa res ni panike. Novi zakoni in CPP pravila veljajo za nove voznike.
Problem je v tem, da ni nekega sistema preko katerega bi se stari vozniki spoznali z novimi pravili.
nisem vedel, da je nepismenost tak problem med starejšo generacijo? Kaj to govorimo o letniku 1930? Pa se revež zaradi vojne ni nikol naučil brat?
Druače pa je imel to že Zakon o temeljih varnosti cestnega prometa iz leta 1988 in tudi zakon o varnosti v cestnem prometu iz leta 1998, tako da ni ravno nekaj kar se je včeraj spremenilo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Robi :P ::
Namest 4 komercialnih reklam med filmom bi lahko dali tudi kakšno koristno kako se npr. umaknit na AC če pride do takih primerov in kako ravnat tudi v drugih nevarnih situacijah... Ampak ne tam ni dnarja...
TESKAn ::
Imajo take reklame, ampak so bile na sporedu tam, po deseti uri zvečer...
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
SimplyMiha ::
Namest 4 komercialnih reklam med filmom bi lahko dali tudi kakšno koristno kako se npr. umaknit na AC če pride do takih primerov in kako ravnat tudi v drugih nevarnih situacijah... Ampak ne tam ni dnarja...
To ne prinese denarja. Kvečjemu več reklam bodo dali, pa naj narod crkuje na avtocestah.
cegu ::
KAKO SEDAJ V SLOVENIJI, NA DESNO STRAN VOZIŠČA ALI NA ODSTAVNI PAS?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: cegu ()
St235 ::
KAKO SEDAJ V SLOVENIJI, NA DESNO STRAN VOZIŠČA ALI NA ODSTAVNI PAS?
Načeloma desno, v silu pa tudi na odstavni pas. Pomembno je pustit prosto pot med voznima pasovoma.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
primoz4p ::
Za avte je dovolj, da se postaviš na desni rob voznega pasu in imaš dovolj veliko varnostno razdaljo za manevriranje ter se ne bojiš zapeljati v primeru potrebe (zaradi nerealne grožnje visoke kazni - v tem primeru po mojem mišlenju ni zakonske podlage za njo) na odstavni pas.
Problematični so tovornjaki, ki bi jih bilo potrebno usmerjati za vsaj 50 cm na odstavni pas, v kolikor pade hitrost pod določeno mejo in če je mogoče (ni okvarjenih vozil na odtavnem pasu, ni dovoza na avtocesto).
Kako pa to doseči? Vse imajo v rokah vodilni na darsu in direkciji - signalizacij, izobraževanje , jasna navodila...; imajo pa vse potrebno: dobro prakso sosednjih držav, strokovnjake za promet in strokovnjake za psihologijo množic
Problematični so tovornjaki, ki bi jih bilo potrebno usmerjati za vsaj 50 cm na odstavni pas, v kolikor pade hitrost pod določeno mejo in če je mogoče (ni okvarjenih vozil na odtavnem pasu, ni dovoza na avtocesto).
Kako pa to doseči? Vse imajo v rokah vodilni na darsu in direkciji - signalizacij, izobraževanje , jasna navodila...; imajo pa vse potrebno: dobro prakso sosednjih držav, strokovnjake za promet in strokovnjake za psihologijo množic
MIHAc27 ::
Največji problem, ki ga jaz vidim, je v tem da smo ljudje Ovce. Če ena nekaj naredi.. prec še druga.
Lep primer nesreča na LJ obvoznici, že kake 2 meseca nazaj. Nastane zastoj. To da bi se kdo razrvrsil tako, kot omenjate tukaj... hehe, itak da noben. Odstavni pas je bil 10 minut lepo prazen. Nakar se nekdo spomni... Moje življenje je preveč pomembno, da bi ga zapravljal v koloni... grem po odstavnem.
Sledi Ovca effekt in čez nekaj minut je odstavni pas ZABIT do konca.
Nato uletijo gasilci z lučkami.... Kot da bi se prikazal volk na pašniku. Ampak umikat se nimaš kam dosti. In ja, je izgubil kar nekaj časa, samo da se je prebil mimo nas. Za njem je pripeljal še policist... sem mislim da bo šel kaj urejat promet.. pa une na odstavnem mal z loparčkom po glavi, a nič od tega.
Še svež dogodek iz Nemške avtoceste. Se začne zgoščat promet in v enem trenutku tudi ustavi. Avti avtomatsko gredo skrajno levo oziroma desni na skrajno desno in tudi meni takoj kapne, kam se morem postavit. Spet Ovca effekt, ampak te Ovce dobro vedo kako se stvari streže. Na odstavnem pasu ni bilo NOBENEGA, čeprav en Taxi za mano je zapeljal ene 3x gor na odstavni pas. Sem pričakoval, da me bo prehitel ampak se je vedno spet postavil nazaj za mano.
Lep primer nesreča na LJ obvoznici, že kake 2 meseca nazaj. Nastane zastoj. To da bi se kdo razrvrsil tako, kot omenjate tukaj... hehe, itak da noben. Odstavni pas je bil 10 minut lepo prazen. Nakar se nekdo spomni... Moje življenje je preveč pomembno, da bi ga zapravljal v koloni... grem po odstavnem.
Sledi Ovca effekt in čez nekaj minut je odstavni pas ZABIT do konca.
Nato uletijo gasilci z lučkami.... Kot da bi se prikazal volk na pašniku. Ampak umikat se nimaš kam dosti. In ja, je izgubil kar nekaj časa, samo da se je prebil mimo nas. Za njem je pripeljal še policist... sem mislim da bo šel kaj urejat promet.. pa une na odstavnem mal z loparčkom po glavi, a nič od tega.
Še svež dogodek iz Nemške avtoceste. Se začne zgoščat promet in v enem trenutku tudi ustavi. Avti avtomatsko gredo skrajno levo oziroma desni na skrajno desno in tudi meni takoj kapne, kam se morem postavit. Spet Ovca effekt, ampak te Ovce dobro vedo kako se stvari streže. Na odstavnem pasu ni bilo NOBENEGA, čeprav en Taxi za mano je zapeljal ene 3x gor na odstavni pas. Sem pričakoval, da me bo prehitel ampak se je vedno spet postavil nazaj za mano.
primoz4p ::
Če bi te prehitel, bi jaz to razumel, kot vožnja po odstavnem pasu, in posledično bi bila kazen upravičena.
Če bi ga prehitel avto za njim in mu ne bi pusti dovolj prostora za vključitev nazaj na vozni pas, bi pomojem storil voznik avta za njim prekršek vožnje za vozilom z prednostjo (čeprav tega vozila ne bi bilo).
Seveda pa so dopustne izjeme, ki za sabo ne potegnejo efekta ovac ostalih voznikov (primer: okvara taxi vozila).
Skratka jaz to razumem kot vožnjo za varnostnem vozilom pri F1.
Pri slovenskih ovcah, bi bilo potrebno striktno kaznovati prvo ovco, ki bi sprožila nepravilen čredni odziv ostalih ovac.
Če bi ga prehitel avto za njim in mu ne bi pusti dovolj prostora za vključitev nazaj na vozni pas, bi pomojem storil voznik avta za njim prekršek vožnje za vozilom z prednostjo (čeprav tega vozila ne bi bilo).
Seveda pa so dopustne izjeme, ki za sabo ne potegnejo efekta ovac ostalih voznikov (primer: okvara taxi vozila).
Skratka jaz to razumem kot vožnjo za varnostnem vozilom pri F1.
Pri slovenskih ovcah, bi bilo potrebno striktno kaznovati prvo ovco, ki bi sprožila nepravilen čredni odziv ostalih ovac.
konspirator ::
šernk ::
na tej sliki so skoraj vsi nepravilno razvrščeni.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
dj_uro ::
ja, na prehitevalnem bi morali iti skrajno do roba, desni so pa čisto OK umaknjeni, na odstavnem pasu, kar omogoča širšim lažji dostop...
ampak vsaj deluje....tako da sedi 4!
ampak vsaj deluje....tako da sedi 4!
vw-klub.si
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dj_uro ()
šernk ::
desni so pa čisto OK umaknjeni, na odstavnem pasu, kar omogoča širšim lažji dostop...
pisci naših zakonov pravijo da ne smeš tja.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Thuban ::
(11) Na odstavnem pasu ali odstavni niši je prepovedana vožnja, parkiranje ali ustavitev, razen ustavitev v sili.
to, da spustiš mimo gasilski avto, rešilca in policijski avto je ustavitev v sili. Če se kolona premika.
Naj pa bi se postavil nazaj na navaden pas, ko gre rešilec mimo. kar pa je zabito do amena. Ker zaustaviti kot tako (če imaš stoječo kolono si pač parkiran), pa na odstavni pas ne smeš.
citiram:
4) Ustavitev in parkiranje je prepovedano:
15. na vseh prometnih površinah, ki niso namenjene prometu vozil ali niso namenjene prometu tovrstnih vozil (npr. cestno telo, cestni otok, odstavni ločilni in robni pas, bankina itd.);
citiram še tole:
(14) V primeru zastoja prometa morajo vozniki pustiti med kolonama vozil, ustavljenima na prometnih pasovih, ki sta najbližje levemu robu smernega vozišča, dovolj prostora za vožnjo intervencijskih vozil.
kar pomeni da tehnično gledano se NE SMEŠ postaviti na odstavni pas, da bi mimo spustil ogromen gasilski tovornjak. Česar ne razumem.
to, da spustiš mimo gasilski avto, rešilca in policijski avto je ustavitev v sili. Če se kolona premika.
Naj pa bi se postavil nazaj na navaden pas, ko gre rešilec mimo. kar pa je zabito do amena. Ker zaustaviti kot tako (če imaš stoječo kolono si pač parkiran), pa na odstavni pas ne smeš.
citiram:
4) Ustavitev in parkiranje je prepovedano:
15. na vseh prometnih površinah, ki niso namenjene prometu vozil ali niso namenjene prometu tovrstnih vozil (npr. cestno telo, cestni otok, odstavni ločilni in robni pas, bankina itd.);
citiram še tole:
(14) V primeru zastoja prometa morajo vozniki pustiti med kolonama vozil, ustavljenima na prometnih pasovih, ki sta najbližje levemu robu smernega vozišča, dovolj prostora za vožnjo intervencijskih vozil.
kar pomeni da tehnično gledano se NE SMEŠ postaviti na odstavni pas, da bi mimo spustil ogromen gasilski tovornjak. Česar ne razumem.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thuban ()
konspirator ::
šernk ::
levi na levi črti tik ob robu levega voznega pasu, desni pa ob robu desnega voznega pasu.
sam potem nastane problem ker gasilc ne more skoz ob takem razvrščanju.
sam potem nastane problem ker gasilc ne more skoz ob takem razvrščanju.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
dj_uro ::
zato pa je pametno uporabiti kmečko logiko in s tem nemalokrat rešiti kakšno življenje (v tem primeru)
j.ebe se meni ali smem ali ne smem na odstavni pač, če se bom z mojim manevrom umaknil reševalnemu vozilu ali gasilcem in s tem pripomogel k krajši pote do ponesrečencev...
j.ebe se meni ali smem ali ne smem na odstavni pač, če se bom z mojim manevrom umaknil reševalnemu vozilu ali gasilcem in s tem pripomogel k krajši pote do ponesrečencev...
vw-klub.si
Thuban ::
konspirator je izjavil:
na tej sliki so skoraj vsi nepravilno razvrščeni.
Ajde uradniški mojster, kako bi morala biti vozila razvrščena v tem primeru ?
piše v uradnem listu
(14) V primeru zastoja prometa morajo vozniki pustiti med kolonama vozil, ustavljenima na prometnih pasovih, ki sta najbližje levemu robu smernega vozišča, dovolj prostora za vožnjo intervencijskih vozil.
ampak če narediš tako, potem niti rešilec niti gasilski tovornjak nimata dovolj prostora.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Aston_11 ::
(14) V primeru zastoja prometa morajo vozniki pustiti med kolonama vozil, ustavljenima na prometnih pasovih, ki sta najbližje levemu robu smernega vozišča, dovolj prostora za vožnjo intervencijskih vozil.
Hja, to se da brati tudi tako, da v primeru, da je tudi odstavni pas poln (oni že vedo), da se umikata koloni na prehitevalnem in voznem. Potem je ta nesmisel smiseln.
Thuban ::
odstavni pas ne sme bit poln ker je vožnja in zaustavitev na odstavnem pasu 100% prepovedana... razen če imaš primerno vozilo (reševalno, policijsko, darsovo itd).
kar v uradnem listu jasno piše.
tako da ne, tega se ne da brati tako. Uradni list je napisan enolično. Dvolične so samo razlage laikov, ki potem naredijo zmedo.
Čimprej korigirati in podati predlog spremembe uradnega lista v primeru kolone na avtocesti.
kar v uradnem listu jasno piše.
tako da ne, tega se ne da brati tako. Uradni list je napisan enolično. Dvolične so samo razlage laikov, ki potem naredijo zmedo.
Čimprej korigirati in podati predlog spremembe uradnega lista v primeru kolone na avtocesti.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thuban ()
Aston_11 ::
odstavni pas ne sme bit poln ker je vožnja in zaustavitev na odstavnem pasu 100% prepovedana... razen če imaš primerno vozilo (reševalno, policijsko, darsovo itd).To da ne sme biti je jasno, vendar se zakon komot odzove tudi na situacijo, ko se folk zakona ne drži. In jo reši. Čeprav se jo vsi držijo, rata pa šutasta situacija, ko imaš desno fraj, kolono, fraj, kolono. Morda pa je smisel tega dvosmerni promet? Po levi noter, po desni ven....
Uradni list je napisan enolično. Dvolične so samo razlage laikovČe bi bil pisan enolično, ne bi prihajalo do dvoličih razlag.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
Thuban ::
smisel tega je, da lahko ustaviš v sili na odstavnem pasu, če ti avto zakuha. Ali pa če ti postane slabo.
In s tem ne oviraš že tako nastale kolone.
to je ustavitev v sili, ki je dovoljena.
In še enkrat ne. Zakon je enoličen. Ustavitev v sili je predvidel. Prav tako je predvidel to, da ti ne smeš voziti po odstavnem pasu.
Ja, lahko se UMAKNEŠ rešilcu IN V SILI zaustaviš na odstavnem pasu. Ampak potem se moraš vrniti nazaj na svoj pas. Baje.
S čimer se ne strinjam. Ampak ti pa razlagam kako piše v uradnem listu. Če seveda prav razumem... če razumem narobe naj me popravi kak pravnik.
In s tem ne oviraš že tako nastale kolone.
to je ustavitev v sili, ki je dovoljena.
In še enkrat ne. Zakon je enoličen. Ustavitev v sili je predvidel. Prav tako je predvidel to, da ti ne smeš voziti po odstavnem pasu.
Ja, lahko se UMAKNEŠ rešilcu IN V SILI zaustaviš na odstavnem pasu. Ampak potem se moraš vrniti nazaj na svoj pas. Baje.
S čimer se ne strinjam. Ampak ti pa razlagam kako piše v uradnem listu. Če seveda prav razumem... če razumem narobe naj me popravi kak pravnik.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thuban ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Pravilno ravnanje na AC (okvara/nesreča)Oddelek: Na cesti | 3001 (1949) | IL_DIAVOLO |
» | Naše avtocesteOddelek: Na cesti | 4626 (2780) | Miha 333 |
» | Dars meri hitrost med trojanskimi predori, kaznovali še ne bodo (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 26669 (22818) | Mare2 |
» | Zakaj (spet) napačna razvrstitev ob zastojih? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 14149 (11344) | msjr |
» | Padec pri izpitu? Zadosten razlog? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 38282 (30864) | dj_uro |