Forum » Na cesti » Vinjete naj ostanejo, ostala načini cestninjenja niso fer
Vinjete naj ostanejo, ostala načini cestninjenja niso fer
Go-ahead ::
Ker se iz denarja nas vseh v Ljubljani in drugih večjih mestih postavlja:
- bolnišnice,
- fakultete,
- kulturne domove,
- sedeže posameznih državnih podjetij z dobro plačnimi službami,
- prireja večje koncerte ali tekme
- .........
sem absolutno proti uvedbi cestninjenja na podlagi prevoženih kilometrov.
- bolnišnice,
- fakultete,
- kulturne domove,
- sedeže posameznih državnih podjetij z dobro plačnimi službami,
- prireja večje koncerte ali tekme
- .........
sem absolutno proti uvedbi cestninjenja na podlagi prevoženih kilometrov.
cegu ::
Bi te podprl nekaj let nazaj, ko sem se dnevno vozil v Ljubljano. Sedaj ko se pa 4x mesečno in se cjazim 90 minut s Kranja do Ljubljane, bi pa raje dal tisti evro za cestnino.
Seveda se pa strinjam, da naj imajo tisti, ki se bodo več vozili tudi ustrezen popust oz. tisti ki se po AC vozijo na delo, ogromen popust.
Seveda se pa strinjam, da naj imajo tisti, ki se bodo več vozili tudi ustrezen popust oz. tisti ki se po AC vozijo na delo, ogromen popust.
Sami ::
sem absolutno proti uvedbi cestninjenja na podlagi prevoženih kilometrov.
Vsak dan po LJ obvoznici naredim 35km, tako da se s teboj popolnoma strinjam.
Sicer pa mi tudi ni jasno zakaj vinjeta za vožnjo po obvoznici, saj je bila namenjena razbremenitvi prometa v LJ.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
telexdell ::
Najbolj fer je cestninjenje po prevoženih kilometrih. Je pa vprašanje, če je takšno cestninjenje tudi najbolj optimalno. Ima svoje pluse in minuse. Sam vidim prednost satelitskega cestninjenja tudi v tem, da se bo pot na delo nekaterim zelo podražila. Če bodo hoteli kaj privarčevati bodo prisiljeni združiti prevoze ali uporabljati javni promet. To pa bo pomenilo manjšo obremenitev za okolje, bolj tekoč promet...
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
cegu ::
energetik ::
Najbolj fer je cestninjenje po prevoženih kilometrih. Je pa vprašanje, če je takšno cestninjenje tudi najbolj optimalno. Ima svoje pluse in minuse. Sam vidim prednost satelitskega cestninjenja tudi v tem, da se bo pot na delo nekaterim zelo podražila. Če bodo hoteli kaj privarčevati bodo prisiljeni združiti prevoze ali uporabljati javni promet. To pa bo pomenilo manjšo obremenitev za okolje, bolj tekoč promet...Ma kot sem že 100x napisal - najbolj fer in najceneje bi bilo, če bi bivši ABC sistem postal obvezen za vse, hkrati pa nadgrajen za hitrosti vsaj 80km/h (in brez ramp). Infrastruktura je že bila.
nejcek74 ::
Ker se iz denarja ljubljancanov gradijo magistralke predlagam placilo cestnine glede na prevozene kilometre tudi na njih. Plus poseben davek na zarukanost, 50%. Pa 800% visja cestina na pomurki, ker je manj obremenjena kot ostale AC
facepalm ::
cestnina naj se vkljuci v cestno takso.
satelitsko cestninjenje naj se belezi tudi po regionalnih in obcinskih cestah.
ob podaljsanju registracije, se dobi izpisek prevozenih kilometrov in se placa primerno "cestno takso". recimo 0,01eur/km.
torej bi nek povprecen slovenec, ki naredi 20kkm letno, placal 200eur cestne takse. tisti, ki prevozi vec, pa je posteno da tudi vec placa, saj tudi obrabi vec vozisca.
tako, se ljudje nebi vozili "v prazno".
predpogoj pa je seveda, redno vzdrzevanje cest. dokler tega ni, bi ukinil cestno takso in tudi vinjete!
satelitsko cestninjenje naj se belezi tudi po regionalnih in obcinskih cestah.
ob podaljsanju registracije, se dobi izpisek prevozenih kilometrov in se placa primerno "cestno takso". recimo 0,01eur/km.
torej bi nek povprecen slovenec, ki naredi 20kkm letno, placal 200eur cestne takse. tisti, ki prevozi vec, pa je posteno da tudi vec placa, saj tudi obrabi vec vozisca.
tako, se ljudje nebi vozili "v prazno".
predpogoj pa je seveda, redno vzdrzevanje cest. dokler tega ni, bi ukinil cestno takso in tudi vinjete!
Smrekar1 ::
Bi te podprl nekaj let nazaj, ko sem se dnevno vozil v Ljubljano. Sedaj ko se pa 4x mesečno in se cjazim 90 minut s Kranja do Ljubljane, bi pa raje dal tisti evro za cestnino.
8x mesečno (najbrž greš v obe smeri?) po 1 evro nanese točno 14 evrov manj kot te stane letna vinjeta. Če ti 14 evrov vredno več kot 4 dnevi, ki jih letno izgubiš v avtu mi to, prosim, javi na SZ.
AbulArab ::
Seveda je obvezno uvesti satelitsko cestninjenje. Je ja treba vedeti kje se gibljejo državljani in je treba uvesti nove višje davke, ker drugače bojo naši gospodarji še obubožali.
PaX_MaN ::
Sicer malce neroden dokaz, vendar saj si sam hotel.
http://www.politikis.si/?p=144836
Torej v bistvu ni nobenega dokaza?
Niti ni razvidno kaj naj bi imelo financiranje bolnišnic,..., v Ljubljani z uvedbo cestninjenja na prevožene kilometre.
Če aludiraš na to da naj bi bila obvoznica zgrajena samo iz Ljubljanskega proračuna, to ni res:
Investitor ljubljanskega cestnega obroča je v različnih deležih glede na pomembnost oz funkcijo ceste v prostoru, Republika Slovenija, preostanek pa mesto Ljubljana.
Mimogrede, za obvoznico je vinjeta potrebna že od 2011, ni to nekaj kar bi bilo urejeno na novo s satelitskim cestninjenjem.
Pa tudi, ker z obvoznico upravlja DARS vanjo ne bi smel več odtekat dnar iz Ljubljane.
Red_Mamba ::
Ker se iz denarja nas vseh v Ljubljani in drugih večjih mestih postavlja:
- bolnišnice,
- fakultete,
- kulturne domove,
- sedeže posameznih državnih podjetij z dobro plačnimi službami,
- prireja večje koncerte ali tekme
- .........
sem absolutno proti uvedbi cestninjenja na podlagi prevoženih kilometrov.
v Ljubljani se ga tudi najvec pokrade, sam tolk ... :D
[st.slika https://img.shields.io/badge/Slo-Tech-green.svg test]
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg
win64 ::
Naj dvignejo cestnino za 30-40 €, pa odstranijo potrebo za vinjete za slovenske avtomobile. Pa podražiti vinjeto za tujce.
Sicer ni po evropskih zakonih, vendar če Nemčija lahko tako dela, potem lohko tudi mi.
Sicer ni po evropskih zakonih, vendar če Nemčija lahko tako dela, potem lohko tudi mi.
PaX_MaN ::
noraguta ::
Satelitsko je brez veze pol dejte plombo na števc pa je. Ne pa metat polmiljarde za inkasanta.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
black ice ::
Sicer malce neroden dokaz, vendar saj si sam hotel.
http://www.politikis.si/?p=144836
Kaj dokazuje zgornji link? Prvi post se bere kot en rant tipa "lublančani plačujemo za vse, uni kmetavzarji bogu za leđima majo pa vse zaston!111".
Relanium ::
Ena prednost zna bit pri satelitskem cestninjenju:
Instant položnica, ko bo števec prekoračil 135km/h
Zamislite si bogatenje proračuna
Instant položnica, ko bo števec prekoračil 135km/h
Zamislite si bogatenje proračuna
joze67 ::
V Ontariu imajo neki ABC-like sistem in vzporedno malenkost dražje OCR tablic za tiste, ki ne najamejo sistema. Glede na dolžino naših avtocest bi to moralo biti več kot dovolj.
Sicer pa je sedaj zunaj razpis (samo) za tovornjake, in za njih satelitskega sistema pač ne bodo uvajali (ker bo mikrovalovni takoooo cenejši).
Sicer pa je sedaj zunaj razpis (samo) za tovornjake, in za njih satelitskega sistema pač ne bodo uvajali (ker bo mikrovalovni takoooo cenejši).
noraguta ::
V Ontariu imajo neki ABC-like sistem in vzporedno malenkost dražje OCR tablic za tiste, ki ne najamejo sistema. Glede na dolžino naših avtocest bi to moralo biti več kot dovolj.
Sicer pa je sedaj zunaj razpis (samo) za tovornjake, in za njih satelitskega sistema pač ne bodo uvajali (ker bo mikrovalovni takoooo cenejši).
V londonu pa po veliko mestih podobno. Je pa vsaj zame predraga komplikacija. Ob registraciji plačaš prevožene pa je.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Go-ahead ::
Denar ministrstva za šolstvo za gradnjo Stožic, v katere se na vse pomembne tekme vozijo iz cele Slovenije ni državni denar?
Denar za funkcioniranje kliničnega centra ni državni denar?
Poleg tega, da plačujemo trošarino na gorivo, cestno takso, imamo stroške z amortizacijo vozila, ter na vse skupaj plačujemo še davek, bi radi, da plačujemo še cestnino po km, zato da bomo lahko šli na obisk nekoga v klinični center, ker lahko le tam pridobi ustrezno zdravljenje, ali ga lahko celo dnevno vozili, da mu dozirajo dnevno dozo zdravil?
Centri so pač centri, financirajo se tudi iz državnega denarja, zato bi v imenu enakopravne dostopnosti bilo bolje, da se vinjete ohranijo.
Denar za funkcioniranje kliničnega centra ni državni denar?
Poleg tega, da plačujemo trošarino na gorivo, cestno takso, imamo stroške z amortizacijo vozila, ter na vse skupaj plačujemo še davek, bi radi, da plačujemo še cestnino po km, zato da bomo lahko šli na obisk nekoga v klinični center, ker lahko le tam pridobi ustrezno zdravljenje, ali ga lahko celo dnevno vozili, da mu dozirajo dnevno dozo zdravil?
Centri so pač centri, financirajo se tudi iz državnega denarja, zato bi v imenu enakopravne dostopnosti bilo bolje, da se vinjete ohranijo.
noraguta ::
Je, je tud klinčni bi moral bit nekje ob obvoznici.pa na sploh bolnjce kubspadajo v ta sklop. Prebijanje rešilcev etc ... Cez konfuzo je trapasto.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Tavher ::
Ker se iz denarja nas vseh v Ljubljani in drugih večjih mestih postavlja:
- bolnišnice,
- fakultete,
- kulturne domove,
- sedeže posameznih državnih podjetij z dobro plačnimi službami,
- prireja večje koncerte ali tekme
- .........
sem absolutno proti uvedbi cestninjenja na podlagi prevoženih kilometrov.
Kakšna kozlarija je pa to? Ja kje si pa to pobral?
Pa ne mislim glede vinjet. Po drugi strani pa zakaj bi nekdo ki se pelje po avtocesti 1x mesečno plačeval tudi zate ki se pelješ vsak dan?
mihec87 ::
Ti ljudje ko pridejo v stožice prinesejo tudi denar-karte,hrana,pijača itd....Zaprite stožice zaradi mene samo na ljubljanske prebivalce pa naj živijo samo od vas...
Malo manj gledat kaj je naše kaj od drugih...Saj smo vsi skup v enakem zosu in državi....
Malo manj gledat kaj je naše kaj od drugih...Saj smo vsi skup v enakem zosu in državi....
jan_g ::
Po drugi strani pa imamo močno obdavčena goriva in tisti, ki vozi več kilometrov, tudi več tanka. Torej se v tem pogledu že plačuje po prevoženem km.
Glede tujcev pa v kolikor gre čez nemški trik (s povračilom cene vinjete v zmanjšani letni taksi), lahko to naredimo tudi mi.
Glede tujcev pa v kolikor gre čez nemški trik (s povračilom cene vinjete v zmanjšani letni taksi), lahko to naredimo tudi mi.
noraguta ::
Ti ljudje ko pridejo v stožice prinesejo tudi denar-karte,hrana,pijača itd....Zaprite stožice zaradi mene samo na ljubljanske prebivalce pa naj živijo samo od vas...
Malo manj gledat kaj je naše kaj od drugih...Saj smo vsi skup v enakem zosu in državi....
ne zadost da nebi imele izgube
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Glugy ::
Cestna taksa in vse takse povezane z cesto naj se ukinejo in naj se vse združi pod prispevek za ceste glede na km ki jih narediš. Za vsak km toliko in toliko centov prispevka. Tako da človek dobi občutek koliko vsak kilometer šteje in je nagrajen če kdaj prisede h komu al pa uporabi javni prevoz. Naj bo tudi transparentno koliko % nabranega denarja gre kam. Torej ne v proračun kjer se potem sled zgubi ampak da se direkt napiše koliko % gre za vzdrževanje cest in % za gradnjo novih cest.
mihec87 ::
Ti ljudje ko pridejo v stožice prinesejo tudi denar-karte,hrana,pijača itd....Zaprite stožice zaradi mene samo na ljubljanske prebivalce pa naj živijo samo od vas...
Malo manj gledat kaj je naše kaj od drugih...Saj smo vsi skup v enakem zosu in državi....
ne zadost da nebi imele izgube
Ja ne vem zgleda jo tisti bližje premalo obiskujejo...
opeter ::
Ravno satelitsko/elektronsko cestninjenje bi bilo najbolj fer. Tisti, ki se dosti vozi, naj tudi plača.
Sicer pa podpis pod tole. Ni kaj za dodati.
Cestna taksa in vse takse povezane z cesto naj se ukinejo in naj se vse združi pod prispevek za ceste glede na km ki jih narediš. Za vsak km toliko in toliko centov prispevka. Tako da človek dobi občutek koliko vsak kilometer šteje in je nagrajen če kdaj prisede h komu al pa uporabi javni prevoz. Naj bo tudi transparentno koliko % nabranega denarja gre kam. Torej ne v proračun kjer se potem sled zgubi ampak da se direkt napiše koliko % gre za vzdrževanje cest in % za gradnjo novih cest.
Sicer pa podpis pod tole. Ni kaj za dodati.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Zgodovina sprememb…
- spremenil: opeter ()
njyngs ::
No ta še nam manjka ja... da se bo plačevalo po kilometrini. Naj še tisti, ki podpira tako zadevo vključi v izračun cene na kilometer tudi kvaliteto ceste. Bo cena na kilometer padla na 0.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
Zgodovina sprememb…
- spremenil: njyngs ()
gensi ::
Ravno satelitsko/elektronsko cestninjenje bi bilo najbolj fer. Tisti, ki se dosti vozi, naj tudi plača.
Cestna taksa in vse takse povezane z cesto naj se ukinejo in naj se vse združi pod prispevek za ceste glede na km ki jih narediš. Za vsak km toliko in toliko centov prispevka. Tako da človek dobi občutek koliko vsak kilometer šteje in je nagrajen če kdaj prisede h komu al pa uporabi javni prevoz. Naj bo tudi transparentno koliko % nabranega denarja gre kam. Torej ne v proračun kjer se potem sled zgubi ampak da se direkt napiše koliko % gre za vzdrževanje cest in % za gradnjo novih cest.
Sicer pa podpis pod tole. Ni kaj za dodati.
Malo morgen!
Že sedaj se iz raznih prispevkov (iz namena nakupa vozil, cestnin, trošarin,... ) nabere nekajkrat več denarja, kot ga gre za ceste.
Državni aparat ima za mejo porabe zgolj nebo, hkrati pa zelo bujno domišljijo kako stvari komplicirati in poskrbeti zase.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gensi ()
gendale_sef ::
Grey ::
Zakaj taka panika/tema? Satelitsko cestninjenje bodo uvedli za transportni promet. Osebni avtomobili ostanejo na vinjetah.
Invictus ::
Zakaj taka panika/tema? Satelitsko cestninjenje bodo uvedli za transportni promet. Osebni avtomobili ostanejo na vinjetah.
Upam da res.
In da končno poderejo cestninske postaje ...
So eden največjih ustvarjalcev zastojev na avtocestah ...
D ne govorim o kasiranjih policajev in DARSa.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
WarpedGone ::
Najbolj fer je cestninjenje po prevoženih kilometrih.
Ko bo tovorni promet fasal enako "pravično" tarifo sm takoj za obračun po prevoženem km.
Vehicle Weight and Road Damage
Excessive Truck Weight: An Expensive Burden We Can No Longer Afford
.. road damage from one 18-wheeler is equivalent to 9600 cars (p.23 of study, p.36 of PDF).
The study assumed a fully loaded tractor-trailer at 80,000 pounds, and a typical passenger car at 4,000 pounds. That's 20 times difference in weight, but the wear and tear caused by the truck is exponentially greater.
Ko bo 40t šlepar za prevožen kilometer plačal 9600x več kot js v avtu, se bomo pogovarjal o pravičnosti.
Dokler tega ni, pa STFU in GTFO.
Zbogom in hvala za vse ribe
opeter ::
Zakaj taka panika/tema? Satelitsko cestninjenje bodo uvedli za transportni promet. Osebni avtomobili ostanejo na vinjetah.
Bodo videli kako dolgo še.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
_pobesneli_ ::
Še vedno se ne zavedate kako poceni so naše avtoceste. tistih 100€ letno je pljunek, proti eni vožnji gor pa dol recimo do Milana ali Bologne.Bognedaj pa kam bolj daleč.
Za 400km v italiji je krepko čez 25€. Prejšni teden sem bil malo nižje od Modene in je prišlo 27€ v vsako smero. Letno sem v tistem kraju 10 krat.
Tudi če bi dali le 1€ na dan, tisti ki se vozite vsak dan po avtocesti v službo bi to pomenlo čez 250€+ letno.
Tako da cestninjenje na km in nevem kaj ..skoraj gotovo pridemo dražje skozi.
Za 400km v italiji je krepko čez 25€. Prejšni teden sem bil malo nižje od Modene in je prišlo 27€ v vsako smero. Letno sem v tistem kraju 10 krat.
Tudi če bi dali le 1€ na dan, tisti ki se vozite vsak dan po avtocesti v službo bi to pomenlo čez 250€+ letno.
Tako da cestninjenje na km in nevem kaj ..skoraj gotovo pridemo dražje skozi.
Gregor
Smurf ::
Treba je upostevati, da prinasa satelitsko cestninjenje visje delovne stroske. Ko bo cestnina glede na porabu, se bo zmanjsalo stevilo ljudi na avtocesti, kar pomeni, da bo treba povisati cene, da se bo pobral enak znesek. Se mi zdi cisto mogoce, da bo na koncu 95% ljudi na slabsem, no bodo pa vsaj avtoceste (predvsem med tednom) bolj prazne in privilegij bogatih.
Red_Mamba ::
_pobesneli_ je izjavil:
Še vedno se ne zavedate kako poceni so naše avtoceste. tistih 100€ letno je pljunek, proti eni vožnji gor pa dol recimo do Milana ali Bologne.Bognedaj pa kam bolj daleč.
Za 400km v italiji je krepko čez 25€. Prejšni teden sem bil malo nižje od Modene in je prišlo 27€ v vsako smero. Letno sem v tistem kraju 10 krat.
Tudi če bi dali le 1€ na dan, tisti ki se vozite vsak dan po avtocesti v službo bi to pomenlo čez 250€+ letno.
Tako da cestninjenje na km in nevem kaj ..skoraj gotovo pridemo dražje skozi.
zato pa ko grem na trajekt v Francijo grem prek Avstrije, Nemcije, Nizozemske, Belgije in v Francijo. 1400km za malo prek 10EUR. k je treba 2 tunela placat pri Graz-u
[st.slika https://img.shields.io/badge/Slo-Tech-green.svg test]
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg
krucymucy ::
Dobra in fer zadeva je bil ABC. Placevanje na prevozen kilometer.
Doma smo imeli eno ABC tablico in na vsakem avtu nalepljen obrocek. Ce si rabil, si vzel tablico in sel kamorkoli pac ze.
Zdej pa pac nimamo vinjet na vseh stirih avtomobilih. Fotr jo sicer ima, ker gre recimo 2x mesecno po AC, jaz se pa tistih 5x letno znajdem drugace.
Doma smo imeli eno ABC tablico in na vsakem avtu nalepljen obrocek. Ce si rabil, si vzel tablico in sel kamorkoli pac ze.
Zdej pa pac nimamo vinjet na vseh stirih avtomobilih. Fotr jo sicer ima, ker gre recimo 2x mesecno po AC, jaz se pa tistih 5x letno znajdem drugace.
HotBurek ::
AC je v Sloveniji dokaj dobra, skoraj odlična. Slabše ceste (v primerjavi s severnimi sosedi) so regionalne ceste in ceste v naselju.
Cestninjenje z vinjeto je prav tako super. Lahko bi imeli samo eno celoletno vinjeto. Tako enkrat na leto naliješ vitreks in nalepiš vinjeto.
Škoda je edino to, da jim v toliko letih (če se ne motim od septembera 2009) ni uspelo ločit prometa na cestninskih postajih; motorji/avti levo 100km/h, tovornjaki/avtobusi desno 40km/h na ABC.
Po drugi strani pa imamo na cestniskih postajah občasno radaje, kar naredi vožnjo vsaj malo razburljivo...
Cestninjenje z vinjeto je prav tako super. Lahko bi imeli samo eno celoletno vinjeto. Tako enkrat na leto naliješ vitreks in nalepiš vinjeto.
Škoda je edino to, da jim v toliko letih (če se ne motim od septembera 2009) ni uspelo ločit prometa na cestninskih postajih; motorji/avti levo 100km/h, tovornjaki/avtobusi desno 40km/h na ABC.
Po drugi strani pa imamo na cestniskih postajah občasno radaje, kar naredi vožnjo vsaj malo razburljivo...
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
TESKAn ::
No ja, po prehodu cestninske morajo kamijoni kar precej casa pospesevat. Si ne predstavljam, kako bi zgledalo njihovo vkljucevanje na dva pasova, kjer letijo avti 100 km/h...
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
WarpedGone ::
To se pač reši tako, da se vozni pas ukine in gre čez cestninsko postajo le en pas, ki se nadaljuje v prehitevalnega.
Kamijoni pa majo svoj lasten pas po katerem prosto pospešujejo kot jim paše.
Če tisti en pas NE omejiš na debilnih 60 ampak kakih zmernih 100, tut kakšnih hudih gužv ne bo, vsaj neč posebej več kot dva pasova na 60 kjer se bremza ko zmešano ko je mal več prometa.
Kamijoni pa majo svoj lasten pas po katerem prosto pospešujejo kot jim paše.
Če tisti en pas NE omejiš na debilnih 60 ampak kakih zmernih 100, tut kakšnih hudih gužv ne bo, vsaj neč posebej več kot dva pasova na 60 kjer se bremza ko zmešano ko je mal več prometa.
Zbogom in hvala za vse ribe
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Ukinitev vinjet na ravni EU (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Problemi človeštva | 38021 (33620) | Invictus |
» | Nizozemska testira satelitsko cestninjenje vseh cest (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 45395 (38639) | krneki0001 |
» | Primerjava cen vinjet z drugimi državami (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 22697 (20190) | sirotka |
» | Adijo vinjete? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 24182 (20306) | MrBrdo |
» | Folija za vinjeto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 37392 (34554) | pegaso |