Forum » Na cesti » Letos 62 lani 50 smrtnih žrtev na naših cestah
Letos 62 lani 50 smrtnih žrtev na naših cestah
Pithlit ::
ta teden ali prejšnji teden je bil poostren nadzor za hitrost se mi zdi? srečal sem jih natančno 1x ob 3 zjutraj ko so dajali pihat vsem po vrsti. radarja nisem srečal že pol leta vsaj, ker hodim ob zanje nepravih urah okoli.
Prejšnji teden. Prvi dan so vsi vozili kot po jajcih (10-20 pod omejitvijo)... pol so pa pogruntal da policistov nikjer ni in je šlo lepo po starem (so se kar po tekočem traku nekaj na strehe prevračal). Jaz policista nisem videla že vsaj 3 tedne... Nikjer, še najmanj pa v patruliji ali kakšni kontrolni točki. Žalostno.
Life is as complicated as we make it...
Smurf ::
Roadkill ::
scipascapa je izjavil:
kok smo že? 82-83? 100 pade s takim tempom.
Potem priznavaš, da je presenetljivo malo smrtnih žrtev letos?
Lani jih je bilo 108, tole znamo preseči, ampak še vedno bomo pa imeli boljši rezultat, kot katero koli leto pred 2014.
Dejmo še mal paniko zganjat. :)
Ü
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Roadkill ()
Pithlit ::
Evo, policisti na 100k prebivalcev (podatki večinoma za 2012):
Slovenija: 358
Avstrija: 326
Nemčija: 296
Italija: 465
Anglija: 227
Francija: 356
Španija: 533
Švica: 221
Hrvaška: 466
Srbija: 631
ZDA: 373
Kanada: 202
Rusija: 546
Kitajska: 120
Vatikan: 15550
wiki
Slovenija: 358
Avstrija: 326
Nemčija: 296
Italija: 465
Anglija: 227
Francija: 356
Španija: 533
Švica: 221
Hrvaška: 466
Srbija: 631
ZDA: 373
Kanada: 202
Rusija: 546
Kitajska: 120
Vatikan: 15550
wiki
Life is as complicated as we make it...
WarpedGone ::
Jaz samo ko grem v službo mimo 2-3 semaforjev, vidim, 2-3 avta, ki prevozijo čez rdečo....v eno smer..pa še na stotine dnevno.
Bomo lovili tistih par 100 izmed 100.000 ali bomo raje cesto naredili takšno, da takšne napake ne bodo problem?
Ko greš skozi rdečo si skenslal predvidevanje tistih ki so šli v zeleno. Ko greš v rondo zaviraš tudi, ko je rondo prazen, in če avto v rondoju, spregledaš imaš hitrost že dovolj nizko, da se ustaviš/umakneš ko ga končno vidiš.
Problem niso ljudje, ki gredo skozi rdečo, problem je kreten, ki je tja postavil semafor v pričakovanju, da ga bo upoštevalo 100% voznikov.
So kreteni, ki ga ne upoštevajo namerno in so ljudje ki ga spregledajo ker so samo ljudje. Dovolj je, da se najde en na 100.000 ki ga spregleda in maš lahko mrtve.
Za te mrtve je odgovoren kreten, ki je tja postavil semafor v naivnem predvidevanju, da po cesti vozijo roboti, ki nikol ničesar ne spregledajo.
Soodgovorni ste tudi kreteni, ki v semaforjih vidite primerno prometno ureditev in jo tiho podpirate.
Soodgovorni ste za vse mrtve, ki so posledica prevožene rdeče.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
Pithlit ::
WarpedGone je izjavil:
Ko greš v rondo zaviraš tudi, ko je rondo prazen, in če avto v rondoju, spregledaš imaš hitrost že dovolj nizko, da se ustaviš/umakneš ko ga končno vidiš.
Aha, semaforji so krivi (oz. kreteni k so jih postavili)... in ne tist k prevozi rdečo? Zanimivo razmišljanje.
Rešitev so pa rondoji? K jih še noben ni prevozil z 80km/h (in več... ker nekatere se pač da)? Brez zaviranja? Da ne govorimo o problemu razvrščanja v njih in splošno neuporabo smernikov... Ali pa tega da nekateri celo kontra vozijo po njih?
Kriv ni znak (semafor, rondo, vlak, avion...)... kriv je tisti ki znak spregleda (po nesreči al pa nalašč). Ne glede na to kolk se tebi zdi glup (znak, namreč - al pa tisti ki ga je tja postavil).
Life is as complicated as we make it...
WarpedGone ::
Aha, semaforji so krivi (oz. kreteni k so jih postavili)... in ne tist k prevozi rdečo? Zanimivo razmišljanj
Ja, so kreteni.
Na cesti so ljudje, torej prometno ureditev štimaš s predvidevanjem, da jo bodo uporabljali ljudje.
Al si pa kreten, ki predvideva da jo bodo uporabljali roboti, ki ne delajo napak.
Rešitev so pa rondoji? K jih še noben ni prevozil z 80km/h (in več... ker nekatere se pač da)? Brez zaviranja? Da ne govorimo o problemu razvrščanja v njih in splošno neuporabo smernikov... Ali pa tega da nekateri celo kontra vozijo po njih?
Isti kreteni ki postavljajo semaforje, se včasih spravijo postavit kretenski rondo.
Kriv ni znak (semafor, rondo, vlak, avion...)... kriv je tisti ki znak spregleda (po nesreči al pa nalašč). Ne glede na to kolk se tebi zdi glup (znak, namreč - al pa tisti ki ga je tja postavil).
Odgovoren je pa kreten, ki se zaveda, da se bo znak v nekem neničelnem deležu vedno spregledalo in bodo posledično lahko smrtne nesreče.
In se še vedno dere, kako je znak ok, krivi pa tisti ljudje, ki niso roboti.
Ja, kreteni je točno taprava beseda.
Zbogom in hvala za vse ribe
scipascapa ::
W1: čudna vprašanje postavljaš...ogromno ljudi konstantno in zavestno vozi v rdečo, in to ne naključno ampak globoke rdeče. Semafor ni kriv tukaj.
Pithlit ::
Seveda je! Kriv je semafor! In tist butl k ga je tja postavil! Pa tist k je cesto projektiral je tud en kreten! Vsi so krivi... razen tistega ki ignorira znake. A veš...
Life is as complicated as we make it...
joze67 ::
Če bi ne bili taki kreteni, bi že dolgo tega pogruntali, da je ceste najbolje graditi tako, da gredo stalno malce navzdol. Takoj opaziš, da greš v napačno smer ("navzgor"), pa še na gorivu prihraniš.
WarpedGone ::
Oseba a zmontira semafor. Oseba b zmontira rondo.
Skozi oboje se vozijo enaki ljudje.
Na semoforju jih v nekem času umre X, na rondoju pa X - Y.
QED.
Skozi oboje se vozijo enaki ljudje.
Na semoforju jih v nekem času umre X, na rondoju pa X - Y.
QED.
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Predno se začnete usajat, da rondoji niso nič varnejši od semaforjev, ker je itak vseeno kakšna je prometna ureditev ... Roundabout Benefits - Improve safety
Evo, na deset mrtvih v semaforiziranem križišču pride en mrtev v rondoju.
Kreten, ki danes postavi novo semaforizirano križišče ni nič drugega, kot odgovoren in kriv za 90% mrtvih v tistem križišču.
Če bi postavil rondo, bi 90% ponesrečencev bilo še vedno živih.
LMGTFY
Studies have shown that roundabouts are safer than traditional stop sign or signal-controlled intersections.
Roundabouts reduced injury crashes by 75 percent at intersections where stop signs or signals were previously used for traffic control, according to a study by the Insurance Institute for Highway Safety (IIHS). Studies by the IIHS and Federal Highway Administration have shown that roundabouts typically achieve:
A 37 percent reduction in overall collisions
A 75 percent reduction in injury collisions
A 90 percent reduction in fatality collisions
A 40 percent reduction in pedestrian collisions
Evo, na deset mrtvih v semaforiziranem križišču pride en mrtev v rondoju.
Kreten, ki danes postavi novo semaforizirano križišče ni nič drugega, kot odgovoren in kriv za 90% mrtvih v tistem križišču.
Če bi postavil rondo, bi 90% ponesrečencev bilo še vedno živih.
LMGTFY
Zbogom in hvala za vse ribe
chucki ::
Evo, policisti na 100k prebivalcev (podatki večinoma za 2012):
Slovenija: 358
Avstrija: 326
Nemčija: 296
Italija: 465
Anglija: 227
Francija: 356
Španija: 533
Švica: 221
Hrvaška: 466
Srbija: 631
ZDA: 373
Kanada: 202
Rusija: 546
Kitajska: 120
Vatikan: 15550
wiki
Nerelevantni podatki, ker to se štejejo vsi, ki so v policiji
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Pithlit ::
Za grobo primerjavo je dovolj relevantno. Sicer pa, nekdo je prosil za ta podatek in ga dobil. Kaj boste z njim počeli je pa vaša stvar.
Life is as complicated as we make it...
scipascapa ::
Dejstvo je, da pri nas Policija ni efektivna, pa naj že nehajo jokati s kadrom. Kot da bi v službi jokal šefu....delo je treba naredit.
scipascapa ::
Jaz že ukrepam z zmerno in CPP pravilno vožnjo ter neugrožanjem sebe in ostalih. MNZ in Policija, ki sta plačana iz davkoplačevalskega denarja pa jim dol visi.
Tudi včeraj oddaja na POP TV glede vožnje v napačno smer in DARS...kot, da ne bi imeli jasnih odgovorov kako zajeziti problem, pa vsi visoke izobrazbe + visoke plače.
Tudi včeraj oddaja na POP TV glede vožnje v napačno smer in DARS...kot, da ne bi imeli jasnih odgovorov kako zajeziti problem, pa vsi visoke izobrazbe + visoke plače.
solatko ::
Najbolj efektiven je lahko prometni udeleženec sam. Če bi vsak čuval sebe in manj pričakoval, da ga pazijo drugi, bi bilo veliko manj problematičnih situacij v prometu. Policija ni tisti segment, ki lahko zaščiti pešca, kolesarja, mopedista, motorista in voznika večslednih vozil, temveč je to vsak posameznik sam.
Upravljalci cest in cestne signalizacije, bi morali pogruntat, da v vidno polje voznikov, ne spada drugo, kot oznake, ki se vežejo na promet, brez reklam in motečih oznak.
Naši silni prometni strokovnjaki, bodo moral enkrat v prihodnosti pogruntat, da na 500m-ski odsek ne sodi 20 različnih prometnih znakov in 5 reklamnih tabel v velikosti manjše hiše.
Upravljalci cest in cestne signalizacije, bi morali pogruntat, da v vidno polje voznikov, ne spada drugo, kot oznake, ki se vežejo na promet, brez reklam in motečih oznak.
Naši silni prometni strokovnjaki, bodo moral enkrat v prihodnosti pogruntat, da na 500m-ski odsek ne sodi 20 različnih prometnih znakov in 5 reklamnih tabel v velikosti manjše hiše.
Delo krepa človeka
Invictus ::
Seveda je! Kriv je semafor! In tist butl k ga je tja postavil! Pa tist k je cesto projektiral je tud en kreten! Vsi so krivi... razen tistega ki ignorira znake. A veš...
Cesta mora biti tako narejena da je možnost nesreč čim manjša. V zadnji Mladini je dober članek na to temo kako so se lotili tega ne Švedskem, kjer imajo akcijo nič mrtvih na cesti do leta 2050.
Osnovna predpostavka je, da so vsi udeleženci v prometu, ne glede na starost, navadni butlji, ki naredijo tisto česar ne bi smeli. In naloga prometnih inženirjev je, da to z ureditvijo cest preprečijo.
scipascapa je izjavil:
Dejstvo je, da pri nas Policija ni efektivna, pa naj že nehajo jokati s kadrom. Kot da bi v službi jokal šefu....delo je treba naredit.
Ko bi bila Policija efektivna, bi bilo pa tukaj N tem kako so policaji prasci, ker pišejo kazni ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
Smrekar1 ::
scipascapa je izjavil:
Večno boljši avtomobili, bolj varni, a številke vsako leto slabše? Kdo je tu nor?
Tisti, ki ti pravi, da so številke vsako leto slabše.
http://www.varna-pot.si/si/335/1154/Pre...
Letošnji julij je anomalija v trendu.
BigWhale ::
WarpedGone je izjavil:
Oseba a zmontira semafor. Oseba b zmontira rondo.
Oseba a mogoce ni imela prostora zmontirati rondoja. Jaz imam 300m stran od bajte rondo, ki je tako projektiran, da tovornjaki vozijo po sredini cez. Drugace ne gre.
Stvar je iz varnostnega vidika neuporabna. Prostora ni bilo, a pametnjakovici so vseeno hotli rondo, ker so rondoji bolj varni in ker je tam sola, in so na cesti otroci.
Tovornjaki pa vroooom! :)
WarpedGone ::
Sej, kdo torej ureja promet?
Majo neke vzorce in jih na silo implementirajo ker je šef tko reku brez trohice razmisleka kako se bo stvar obnašala v praksi.
Nekaj desetin mrtvih kasneje in ogromno prelitega besa o nesposobnih in nevarnih voznikih, se ureditev končno spremeni in mrtvih ni več oz. jih je manj.
So problem torej nesposobni in nevarni vozniki al neposobni kreteni, ki majo v rokah prometno ureditev?
Še enkaj let nazaj je bila dokončna rešitev semafor. Za vsak kurnik so ga zmontiral. Sedaj so moda rondoji in se jih posiljuje tudi tja kjer ni placa in nato izpadejo groteskno. Ampak niso krivi rondoji ampak kreteni ki promet urejajo.
Zgornja statistika je dejanski rezultat spremembe - po zamenjavi semaforja/stop znaka je 90% manj mrtvih, kljub temu da se skozi zadevo furajo enako nesposobni in nevarni vozniki. TKo da splošni moment v smer rondojev je dober, ampak dokler ga bojo implementiral kreteni bodo tudi primeri kretenskih rondojev.
Majo neke vzorce in jih na silo implementirajo ker je šef tko reku brez trohice razmisleka kako se bo stvar obnašala v praksi.
Nekaj desetin mrtvih kasneje in ogromno prelitega besa o nesposobnih in nevarnih voznikih, se ureditev končno spremeni in mrtvih ni več oz. jih je manj.
So problem torej nesposobni in nevarni vozniki al neposobni kreteni, ki majo v rokah prometno ureditev?
Še enkaj let nazaj je bila dokončna rešitev semafor. Za vsak kurnik so ga zmontiral. Sedaj so moda rondoji in se jih posiljuje tudi tja kjer ni placa in nato izpadejo groteskno. Ampak niso krivi rondoji ampak kreteni ki promet urejajo.
Zgornja statistika je dejanski rezultat spremembe - po zamenjavi semaforja/stop znaka je 90% manj mrtvih, kljub temu da se skozi zadevo furajo enako nesposobni in nevarni vozniki. TKo da splošni moment v smer rondojev je dober, ampak dokler ga bojo implementiral kreteni bodo tudi primeri kretenskih rondojev.
Zbogom in hvala za vse ribe
solatko ::
Še ena zadeva je moteča in bi se morala urediti takoj - reklamne table.
Ob cesto sodijo samo prometne oznake, nikakot pa reklamni plakati. Če bi bila ob cesti smiselno postavljena prometna signalizacija in pomagala, se nebi dogajalo, da vozniki spregledajo dvignjeno roko in opozorilo za uvoz v napačno smer na AC.
Možgani določene informacije predelajo, nepomembne pa niti ne zaznajo in dvignjena roka pomeni samo še eno brezvezno reklamno tablo. Če bi bil ob cesti 200m-etrski pas, namenjen izključno opozorilom v zvezi s prometom in predvsem prometni znaki smiselno posatavljene (ne na 500m-ih ceste 30 znakov), bi tudi tisti, ki vozijo praktično na pamet, opazili tako opozorilo in reagirali pravi čas.
Ob cesto sodijo samo prometne oznake, nikakot pa reklamni plakati. Če bi bila ob cesti smiselno postavljena prometna signalizacija in pomagala, se nebi dogajalo, da vozniki spregledajo dvignjeno roko in opozorilo za uvoz v napačno smer na AC.
Možgani določene informacije predelajo, nepomembne pa niti ne zaznajo in dvignjena roka pomeni samo še eno brezvezno reklamno tablo. Če bi bil ob cesti 200m-etrski pas, namenjen izključno opozorilom v zvezi s prometom in predvsem prometni znaki smiselno posatavljene (ne na 500m-ih ceste 30 znakov), bi tudi tisti, ki vozijo praktično na pamet, opazili tako opozorilo in reagirali pravi čas.
Delo krepa človeka
BigWhale ::
Nevem, vprasat se mors zakaj so tle okrog s konjskimi vpregami vozili po takih ozkih kolovozih in zakaj so pol bajte tko postavil in zakaj so 50 let nazaj to pol kr tko asfaltirat in zakaj ne podprejo teh skoraj stoletnih stavb tle, da bodo nardil sirso cesto in sirse krizisce.
Rondoji pomagajo tam kjer lahko. Povsod pa jih ne mores tlacit. Zal.
Rondoji pomagajo tam kjer lahko. Povsod pa jih ne mores tlacit. Zal.
Irbis ::
Pravzaprav so že pokazali, da se prometna varnost lahko zelo izboljša, če se ukinejo semaforji in omejitve in ločevanje avtomobili od pešcev:
Drachten @ Wikipedia
Shared space @ Wikipedia
Drachten @ Wikipedia
Shared space @ Wikipedia
Starodavni ::
Irbis, v državi kjer je kultura na cesti na višjem nivoju kot v naši bo tak eksperiment pomagal.
Pri nas bo pa naredil samo še večji kaos in še več nesreč.
Pri nas bo pa naredil samo še večji kaos in še več nesreč.
BigWhale ::
Pravzaprav so že pokazali, da se prometna varnost lahko zelo izboljša, če se ukinejo semaforji in omejitve in ločevanje avtomobili od pešcev:
Drachten @ Wikipedia
Shared space @ Wikipedia
Na Celovski ali Smartinki? :>
To lahko naredis v centru mesta kjer je promet ze tako ali tako precej pocasnejsi.
Irbis ::
Pravzaprav so že pokazali, da se prometna varnost lahko zelo izboljša, če se ukinejo semaforji in omejitve in ločevanje avtomobili od pešcev:
Drachten @ Wikipedia
Shared space @ Wikipedia
Na Celovski ali Smartinki? :>
To lahko naredis v centru mesta kjer je promet ze tako ali tako precej pocasnejsi.
Če s tem znižaš povprečno hitrost na vpadnicah pod 10 km/h, se bo manj ljudi vozilo z avti. Težava pa je, ker upočasniš tudi avtobuse.
In najbrž je del vzroka za manj nesreč pri teh poskusih ravno to, da se potem manj ljudi vozi z avotmobili tam, si predstavljam, da je vožnja, kjer ti ves čas vmes hodijo pešči in se vozijo kolesarji, precej nadležna.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Letos smrtnih žrtev že več kot lani (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24270 (21623) | Mavrik |
» | Držanje pravil po cestah (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 70852 (62572) | BigWhale |