Forum » Na cesti » Vožnja po prehitevalnem
Vožnja po prehitevalnem
Invictus ::
Seveda, igranje policaja na cesti je še bolj idiotsko kot lepljenje na rit in prehitevanje po desni. Vendar na forumu imamo vso pravico opozarjati na bedarije in kretenizme, ki se nekaterim primitivcem zdijo povsem normalni in se čutijo užaljene, če jih na to opozoriš. Če na cesti naletim na idiota, se mu v najkrajšem možnem času umaknem (zaradi moje in njegove varnosti) in si mislim svoje. Na forumu pa seveda lahko "igram policaja" in opozarjam na nevarno početje kretenov, ki se s svojimi neumnimi ravnanji še hvalijo in trkajo po prsih.
Saj enako počnemo mi "idioti", ki opozarjamo na prepočasno vožnjo po avtocesti in še posebej po levem pasu.
Da ne govorim o uporabi smernikov in vzvratnih ogledal ...
In potem se ti počasneži se izgovarjajo na neke člene v zakonu, čeprav zdrava pamet govori da se hitrejšemu zadaj umakneš takoj ko je mogoče. Zaradi varnosti.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
Bellatrix ::
CPP so pri nas tako zastareli in butasti, da glava mocno boli, zato jih raje ne spostujem in vozim po svoje.
Kljub temu, da po avtocesti vozim vecinoma 140+km/h sem preprican, da vozim veliko bolj previdno kot tisti, ki se gunca 110. Preprican sem namrec, da hitreje kot vozis, bolj si pozoren na dogajanje na cesti in posledicno prej odreagiras. Posledicno pa povzrocis manj nesrec. (Govorim za avtoceste in hitre ceste).
Seveda pa sem tudi sam med tistimi, ki bi najraje imeli pritrjeno bazuko na havbo in odstranili nesposobne voznike z prehitevalnega pasu.
(Butci, namesto gradnje tretjega pasu med vrhniko in lj gradijo protihrupno ograjo...).
Kako bi moralo biti.
Vsaj tri pasovnica, dolocena pa bi morala biti minimalna hitrost voznje. Skrajno levi bi tako ne dopuscal voznje pod 150kmh, sredinski pod 120, desni pa bi bil namenjem vozilom, ki ne dosezejo hitrosti visje od 100.
V prihodnosti.
- po avtocestah in hitrih cestaj, bi morala biti voznja avtomatizirana. Tehnologija ze obstaja, volja ne se. To bi omogocilo hitrejse in varnejse potovanje.
Do takrat bom pocasnim butcom na prehitevalnem prilepljen na rit in blendal dokler se mi ne umaknejo...
Ps. Kako lahko nekomu uspe peljati v nasprotno smer po Ac?
Kljub temu, da po avtocesti vozim vecinoma 140+km/h sem preprican, da vozim veliko bolj previdno kot tisti, ki se gunca 110. Preprican sem namrec, da hitreje kot vozis, bolj si pozoren na dogajanje na cesti in posledicno prej odreagiras. Posledicno pa povzrocis manj nesrec. (Govorim za avtoceste in hitre ceste).
Seveda pa sem tudi sam med tistimi, ki bi najraje imeli pritrjeno bazuko na havbo in odstranili nesposobne voznike z prehitevalnega pasu.
(Butci, namesto gradnje tretjega pasu med vrhniko in lj gradijo protihrupno ograjo...).
Kako bi moralo biti.
Vsaj tri pasovnica, dolocena pa bi morala biti minimalna hitrost voznje. Skrajno levi bi tako ne dopuscal voznje pod 150kmh, sredinski pod 120, desni pa bi bil namenjem vozilom, ki ne dosezejo hitrosti visje od 100.
V prihodnosti.
- po avtocestah in hitrih cestaj, bi morala biti voznja avtomatizirana. Tehnologija ze obstaja, volja ne se. To bi omogocilo hitrejse in varnejse potovanje.
Do takrat bom pocasnim butcom na prehitevalnem prilepljen na rit in blendal dokler se mi ne umaknejo...
Ps. Kako lahko nekomu uspe peljati v nasprotno smer po Ac?
People are quick to judge and slow to correct themselves.
Aston_11 ::
P4ajo ::
In potem se ti počasneži se izgovarjajo na neke člene v zakonu, čeprav zdrava pamet govori da se hitrejšemu zadaj umakneš takoj ko je mogoče. Zaradi varnosti.Saj tudi ko pridejo ropat banko in uslužbencem grozijo z orožjem, moraš zaradi varnosti izpolnit njihove zahteve, še vedno pa tu nikakor ne legitimira njihovih dejanj.
Sem (premalo) pameten, resno.
AndrejO ::
Zakon ti jasno zapoveduje, da prehitevaš lahko samo takrat ko veš, da boš manever lahko varno zaključil. To, da se ti znajdeš v situaciji kjer moraš prehitet tri kamione skupaj in pri tem oviraš hitrejšega od sebe je sicer povsem realna situacija, ampak zato nisi nič manj v prekršku kot kamioni s premajhno varnostno razdaljo ali voznik za teboj z previsoko hitrostjo.
Tudi, če te v prometu nekdo tretji s svojimi budalaštinami spravi v takšen prekršek, vsaj ne boš odgovarjal za ta prekršek.
Kar je sicer slaba tolažba, če ta tretji sočasno ogroža tudi tvoje življenje, a vendar. Poudarjati, da to je prekršek in pozabiti omeniti, da za takšen prekršek ne moreš biti spoznan za krivega, je nekoliko ... nedosledno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndrejO ()
lexios ::
Lakotnik29, zakoni v Slo so pomanjkljivo skopirani ali pisani pred 30-im let, tko da po zakonu si na naši AC v realni stuaciji itaq vedno v prekršku! Če ne ti, pa 10 drugih! Kot račka s pametjo in enakomerno v vrsi tu ne gre, tu je Balkan... Opaziš že na prvem postajališču za K. tunelom (med drugim ne teče niti voda)...
lexios ::
Ps. Kako lahko nekomu uspe peljati v nasprotno smer po Ac?
Imam na sumu, da jim dars od časa do časa plača, da počistijo prehitevalni pas kretenov, ki ne ločijo med 130 km/h in 150 km/h, hkrati pa vse ostale naučijo kako se vozi po desni... A good thing then, ay?
Še več takih rabmo! Sj se ravno tule pritožujete nad vožnjo po levi!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lexios ()
Bellatrix ::
Ps. Kako lahko nekomu uspe peljati v nasprotno smer po Ac?
Imam na sumu, da jim dars od časa do časa plača, da počistijo prehitevalni pas kretenov, ki ne ločijo med 130 km/h in 150 km/h, hkrati pa vse ostalu učijo vožnje po desni. A good thing then, ay?
Sj se ravno tule pritožujete nad vožnjo po levi!
Ko bos mogu it vsaj 1x tedensko na sluzbeno pot dolgo minimum 700-800km se oglasi spet in bova izmenjala stalisca.
People are quick to judge and slow to correct themselves.
Utk ::
Seveda, igranje policaja na cesti je še bolj idiotsko kot lepljenje na rit in prehitevanje po desni.
Sej "mi" ne igramo policaje. "Mi" smo se prilagodili, vemo da to ni prav, ampak se včasih vozimo po levi malo več kot bi se smelo. Še nihče ni plačal kazni zarad tega, če ni glih pretiraval. Policaje špilajo idioti, ki se jim naj bi vsi umikali.
lexios ::
Ps. Kako lahko nekomu uspe peljati v nasprotno smer po Ac?
Imam na sumu, da jim dars od časa do časa plača, da počistijo prehitevalni pas kretenov, ki ne ločijo med 130 km/h in 150 km/h, hkrati pa vse ostalu učijo vožnje po desni. A good thing then, ay?
Sj se ravno tule pritožujete nad vožnjo po levi!
Ko bos mogu it vsaj 1x tedensko na sluzbeno pot dolgo minimum 700-800km se oglasi spet in bova izmenjala stalisca.
Na službeno pot dolgo 800 km v Sloveniji?
sheeshkar ::
Seveda, igranje policaja na cesti je še bolj idiotsko kot lepljenje na rit in prehitevanje po desni. Vendar na forumu imamo vso pravico opozarjati na bedarije in kretenizme, ki se nekaterim primitivcem zdijo povsem normalni in se čutijo užaljene, če jih na to opozoriš. Če na cesti naletim na idiota, se mu v najkrajšem možnem času umaknem (zaradi moje in njegove varnosti) in si mislim svoje. Na forumu pa seveda lahko "igram policaja" in opozarjam na nevarno početje kretenov, ki se s svojimi neumnimi ravnanji še hvalijo in trkajo po prsih.
Saj enako počnemo mi "idioti", ki opozarjamo na prepočasno vožnjo po avtocesti in še posebej po levem pasu.
Da ne govorim o uporabi smernikov in vzvratnih ogledal ...
In potem se ti počasneži se izgovarjajo na neke člene v zakonu, čeprav zdrava pamet govori da se hitrejšemu zadaj umakneš takoj ko je mogoče. Zaradi varnosti.
Za tiste, ki kršite omejitve hitrosti, so vsi prepočasni (poleg tega ste vi tisti, ki ogrožate varnost). Če bi spoštoval omejitve, bi na prepočasne voznike naletel veliko redkeje in tudi v primerih, ko bi nekdo predolgo vztrajal na levem pasu, ne bi bilo potrebno zavirati (temveč bi bilo dovolj samo umakniti nogo iz gasa) in se mu lepiti na rit. Ob malce več potrpljenja pa bi spoznal, da v resnici predolga vožnja po levem pasu sploh ni tako velik problem (ja, je prekršek in ni prav, da se nekateri ne znajo umakniti in ja, tudi meni grejo nekateri občasno na živce, ampak vseeno za razliko od tebe vsaj ne ogrožajo človeških življenj in če imaš vsaj malo potrpljenja, se bodo slej kot prej umaknili).
Utk ::
Sej se ne gre za prehitro vožnjo. Če je levi pas poln, se očitno itak ne moreš vozit 160. Njim se gre za to, da prehitijo tistega pred njimi, preskočijo vrsto. Sej od tega ni čisto nobene koristi (baba še zmeraj ponoči ne bo nič čutila), edina razlika je ali se za nekom vozijo 110 ali pred istim. 20 metrov razlike.
sheeshkar ::
Seveda, igranje policaja na cesti je še bolj idiotsko kot lepljenje na rit in prehitevanje po desni.
Sej "mi" ne igramo policaje. "Mi" smo se prilagodili, vemo da to ni prav, ampak se včasih vozimo po levi malo več kot bi se smelo. Še nihče ni plačal kazni zarad tega, če ni glih pretiraval. Policaje špilajo idioti, ki se jim naj bi vsi umikali.
Nisem mislil tega, mislil sem na tiste, ki ob primeru, da se jim kakšen idiot prilepi na rit zanalašč zavirajo, se zanalašč ne umaknejo ali pa celo vozijo v "škarjice" (to so vse stvari, ki sem jih prebral v tej ali v podobnih temah). Če malce predolgo voziš po levi in se ob primernem trenutku umakneš, to ni igranje policaja (razen za primitivce, ki mislijo, da se moraš ob polni hitrosti vriniti med 2 vozili, po možnosti tovornjaka in ogroziti sebe ter vse ostale samo zato, da bo primitivec lahko hitreje nadlegoval naslednjo žrtev).
St235 ::
Seveda, igranje policaja na cesti je še bolj idiotsko kot lepljenje na rit in prehitevanje po desni.
Sej "mi" ne igramo policaje. "Mi" smo se prilagodili, vemo da to ni prav, ampak se včasih vozimo po levi malo več kot bi se smelo. Še nihče ni plačal kazni zarad tega, če ni glih pretiraval. Policaje špilajo idioti, ki se jim naj bi vsi umikali.
točno takšno kretensko obnašanje paše pod definicijo "igranja policajev". Predvsem pa to, da še nihče ni plačal kazni ne naredi dejanja nič manj neumnega.
V moji knjigi je vsak, ki se na levem pasu zadržuje dlje kot je potrebno zato, da "umirja" tistega za sabo navadno govedo. Enako kot tisti, ki trobi in blenda vozilu, ki pred njim nekoga prehiteva, pa tisti ki vsako ravnico pritisne na gas, da ga kdo ne prehiti ali pa kampira na levem pasu, ker bo čez 10 minut lahko dohitel kamion. In takih je še nebroj idiotskih izpadov, ki z varnostjo v prometu nimajo ničesar skupnega in so zgolj odraz zavoženega posameznika z resno erektilno disfunkcionalnostjo.
Če malce predolgo voziš po levi in se ob primernem trenutku umakneš, to ni igranje policaja
Ko si po nepotrebnem na levem pasu in se tega zavedaš igraš policaja, pred tem si samo nesposoben voznik.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
m0LN4r ::
Jaz sem opazil, da ravno tisti blenderji so non-stop na levem, tudi po nekaj kilometrov in čisto vsakega rinejo s ceste, ne izbirajo.
Verjetno so slepi in tistega pred sabo ne opazijo pravočasno, da prehiteva in nimajo 20 sekund časa za počakat ali pa prilagodit hitrost.
Pač nesposobneži.
Včasih se pa zgodi, da en tak blender sreča drugega blenderja, no takrat pa vidiš svašta.
Verjetno so slepi in tistega pred sabo ne opazijo pravočasno, da prehiteva in nimajo 20 sekund časa za počakat ali pa prilagodit hitrost.
Pač nesposobneži.
Včasih se pa zgodi, da en tak blender sreča drugega blenderja, no takrat pa vidiš svašta.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Bellatrix ::
Ps. Kako lahko nekomu uspe peljati v nasprotno smer po Ac?
Imam na sumu, da jim dars od časa do časa plača, da počistijo prehitevalni pas kretenov, ki ne ločijo med 130 km/h in 150 km/h, hkrati pa vse ostalu učijo vožnje po desni. A good thing then, ay?
Sj se ravno tule pritožujete nad vožnjo po levi!
Ko bos mogu it vsaj 1x tedensko na sluzbeno pot dolgo minimum 700-800km se oglasi spet in bova izmenjala stalisca.
Na službeno pot dolgo 800 km v Sloveniji?
Ce te zanima je v to pot vkljucena tudi Hrvaska. Kar sem hotel s tem povedati je to, da na takih razdaljah, enostavno ne mores voziti po predpisih, ce zelis kam priti.
v gospodarstvu pac nimamo na voljo toliko casa, da bi lahko vozili po predpisih.
People are quick to judge and slow to correct themselves.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Bellatrix ()
St235 ::
daj ne seri, to je manj kot ena ura razlike na teden med tem, če voziš 130 in tem če voziš 150.
Je pa vsekakor dober izgovor za idiotsko obanašanje na cesti. A se na biznis tudi ženi zgovarjaš ko mahaš okolj z mehkim?
Je pa vsekakor dober izgovor za idiotsko obanašanje na cesti. A se na biznis tudi ženi zgovarjaš ko mahaš okolj z mehkim?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Mare2 ::
v gospodarstvu pac nimamo na voljo toliko casa, da bi lahko vozili po predpisih.
he he. Spet eden.:)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
ahac ::
Zanimivo, da imajo npr. v Kanadi kljub omejitvi 100km/h, kljub ogromnim razdaljam (800km res ni nič) in kljub hujši konkurenci v gospodarstvu, vseeno dovolj časa, da vozijo po predpisih.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
msjr ::
Ce te zanima je v to pot vkljucena tudi Hrvaska.
Recimo - če padeš v random (ne v špici, ampak tako, ki se naredi vsak dan) gužvo na Obrežju zgubiš več časa, kot bi pridobil s hitro vožnjo tam nekje do Ogulina, če ne še dlje. Po eni kavici za Sv. Rokom, pa te tako ali tako prehiti tista počasna cisterna, ki si jo besno klel, ko je prehitevala nekje pri Žuti Lokvi... Sicer pa - da ne nakladam - noben posel ni vreden tega, da bi besno divjal po cesti.
BigWhale ::
Unknown_001 je izjavil:
Je prekršek po tvoji logiki tudi to, da se umakneš vključujočim na AC?
Seveda je, saj ne prehitevaš, ampak po nepotrebnem menjavaš vozni pas. In oviraš hitrejše od sebe ...
URLPLS?
Tistega, ki se vkljucuje na AC tudi prehitis. Mar ga ne? Potem se komot zapeljes na prehitevalni pas. Ce je za tabo nekdo, k je hitrejsi tega pac ne pocnes. Jasno. Verjetno vsem, razen nekaterim. :)
Zato ker te tisti na prehitevalnem PREHITEVA in pri tem manevru lahko prekorači hitrost.
Hitrost lahko prekoraci tudi tisti, ki zapusca avtocesto. Pa tisti, ki jo precka in tudi tisti, ki se po njej vozi v napacni smeri. Vprasanje je samo, ce to sme storiti.
No, ni vprasanje. Ne sme storiti tega. :)
Unknown_001 ::
Zanimivo, da imajo npr. v Kanadi kljub omejitvi 100km/h, kljub ogromnim razdaljam (800km res ni nič) in kljub hujši konkurenci v gospodarstvu, vseeno dovolj časa, da vozijo po predpisih.
Ker ne letijo zadnjo minuto na pot?
Maybe...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
lexios ::
Bellatrix, sprašujem zato ker 800 km po Sloveniji ne voziš, razen če furaš sem in tja in nazaj in naprej... V tem primeru je seveda verjetnost, da naletiš na kamikaze večja.
BigWhale ::
p4830299Kljub temu, da po avtocesti vozim vecinoma 140+km/h sem preprican, da vozim veliko bolj previdno kot tisti, ki se gunca 110. Preprican sem namrec, da hitreje kot vozis, bolj si pozoren na dogajanje na cesti in posledicno prej odreagiras. Posledicno pa povzrocis manj nesrec. (Govorim za avtoceste in hitre ceste).[/st.citat naj bi izjavil:
Koliko prej pa odreagiras? In kako ves, da prej odreagiras. Kolk testov si naredil, da to ves? Ker zvenis zelo prepricano. Sem preprican, da imas tudi empiricne podatke, ki potrjujejo tvojo
Koliko prej pa odreagiras? In kako ves, da prej odreagiras. Kolk testov si naredil, da to ves? Ker zvenis zelo prepricano. Sem preprican, da imas tudi empiricne podatke, ki potrjujejo tvojo trditev. :)
lexios ::
Hitrost lahko prekoraci tudi tisti, ki zapusca avtocesto. Pa tisti, ki jo precka in tudi tisti, ki se po njej vozi v napacni smeri. Vprasanje je samo, ce to sme storiti.
Tist, ki po AC za zabavo vozijo v nasprotni smeri najbrž vozijo po omejitvah in sem prepričan, da so mnenja, da vozijo bolj previdno kot ostali (ki se guncajo v "napačni smeri"), prej odreagirajo, so bolj pozorni. Dejte koga vprašat, zihr je odličen voznik!
St235 ::
To samo pomeni, da je skrajno onepozoren pri nizkih hitrostih, kar pomeni, da je izjemno nevaren voznik in da se v številnik primerih potem to prenaša tudi na hitrejšo vožnjo. Empirično pa je golo dejstvo, da višja hitrost pomeni, da ob enakem reakcijskem času prevoziš večjo pot.
Če pogledaš banalno situacijo kjer je treba nenadno zavirat.
Pri 100 km/h si kako nepozoren in rabiš skindo in pol, da reagiraš in v tem času prevoziš 40 metrov, pri 150 km/h si kao 30 procentov bolj pozoren in reagiraš v sekundi in ponovno prevoziš 40m preden boš reagiral. Torej pot, ki je prevožena preden se dotakneš bremze je enaka. Razlika pa je potem, da enkrat ustavljaš vozilo ki vozi 100 km/h na uro, v drugem pa 150 km/h. In super pozornost je tukaj pol kurca vredna, ker šteje samo fizika. Tako da to nakladanje je navaden bullshit.
Če pogledaš banalno situacijo kjer je treba nenadno zavirat.
Pri 100 km/h si kako nepozoren in rabiš skindo in pol, da reagiraš in v tem času prevoziš 40 metrov, pri 150 km/h si kao 30 procentov bolj pozoren in reagiraš v sekundi in ponovno prevoziš 40m preden boš reagiral. Torej pot, ki je prevožena preden se dotakneš bremze je enaka. Razlika pa je potem, da enkrat ustavljaš vozilo ki vozi 100 km/h na uro, v drugem pa 150 km/h. In super pozornost je tukaj pol kurca vredna, ker šteje samo fizika. Tako da to nakladanje je navaden bullshit.
BigWhale ::
Invictus ::
Tistega, ki se vkljucuje na AC tudi prehitis. Mar ga ne? Potem se komot zapeljes na prehitevalni pas. Ce je za tabo nekdo, k je hitrejsi tega pac ne pocnes. Jasno. Verjetno vsem, razen nekaterim. :)
Jasno, saj tisti ki se vključuje na avtocesto, nima kar ekskluzivne pravice zapeljati na vozni pas, ampak se mora prepričati da je to varno.
Čeprav, po mojih opažanjih, 75% folku to ni jasno. In kar zapeljejo s 60km/h na vozni pas.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Bellatrix ::
:) no, vsak po svoje.
Sem samo povedal svoje mnenje, od katerega ne odstopam. Pa lep dan se naprej.
Vedno mi je zanimivo, kako nekateri elitni forumasi, vse 'kao' veste in znate vse utemeljiti z nekimi 'dokazi'. Jst sem pac preprost kar se tega tice in izkusnje iscem v praksi ne na wikipediji.
Sem samo povedal svoje mnenje, od katerega ne odstopam. Pa lep dan se naprej.
Vedno mi je zanimivo, kako nekateri elitni forumasi, vse 'kao' veste in znate vse utemeljiti z nekimi 'dokazi'. Jst sem pac preprost kar se tega tice in izkusnje iscem v praksi ne na wikipediji.
People are quick to judge and slow to correct themselves.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Bellatrix ()
Utk ::
V moji knjigi je vsak, ki se na levem pasu zadržuje dlje kot je potrebno zato, da "umirja" tistega za sabo navadno govedo. Enako kot tisti, ki trobi in blenda vozilu, ki pred njim nekoga prehiteva, pa tisti ki vsako ravnico pritisne na gas, da ga kdo ne prehiti ali pa kampira na levem pasu, ker bo čez 10 minut lahko dohitel kamion. In takih je še nebroj idiotskih izpadov, ki z varnostjo v prometu nimajo ničesar skupnega in so zgolj odraz zavoženega posameznika z resno erektilno disfunkcionalnostjo.To je vse res, ampak po levem pasu se večina ne vozimo zato, da bi šli na živce tistim izza, ampak ker tako vozi tudi tist pred nami. Nekateri vemo, da je to narobe, drugi ne, nekaterim gre sicer na živce da se vozi 110 brez veze, ampak koga briga, nihče od nas se ne igra policaja. Policaja se igra idiot, ki pride zadnji in hoče z blendanjem spravit vse na desni pas. Se pa tudi on glih tako vozi po levem pasu tistih 110 kot vsi drugi, samo da on je "boljši", ker pri tem blenda kot debil.
detroit ::
Ne vem, kje si dobil občutek, da je moja ideja, da se vozniki postavijo na prehitevalni pas, ko nimajo nikogar pred sabo, to je obratno od tega, kar sem napisal.
In ni zato nič manj neumno in protizakonito. Na prehitevalnem pasu nimaš kaj delat, če ne prehitevaš. Priprave na prehitevanje enkrat v prihodnosti niso prehitevanje. In idiotizem, ki si ga napisal (torej da zapelješ na levi pas in čakaš za vozilom pred sabo) je prekršek, ki se kaznuje z 200€.
ne razumem tega, sicer je res da nisem prebral...but....
Torej če se človek vključi v kolono na levi ki prehiteva kolono na desni je v prekršku? Če je temu tako potem smo vsi vedno v prekršku čim poizkušamo prehiteti tovornjak. Si predstavljam da nisem prebral celega konteksta:)
Skero
Bellzmet ::
@detroit: ja to si Lakotnik29 napačno razlaga zakon že celo temo...
Ker po njegovmu, čim je kolona na prehitevalnem pasu in nekdo vozi za tabo je od tebe hitrejši in bi se mu moral umakniti na vozni pas - ker si v prekršku. Ne upošteva pa, da se ne moreš umakniti, ker je na voznem pasu tudi kolona in se ne moreš varno umakniti. Ampak si vseeno v prekršku - sodna praksa?
Ker po njegovmu, čim je kolona na prehitevalnem pasu in nekdo vozi za tabo je od tebe hitrejši in bi se mu moral umakniti na vozni pas - ker si v prekršku. Ne upošteva pa, da se ne moreš umakniti, ker je na voznem pasu tudi kolona in se ne moreš varno umakniti. Ampak si vseeno v prekršku - sodna praksa?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bellzmet ()
Aston_11 ::
Bellzmet ::
"Na prehitevalnem pasu nimaš kaj delat, če ne prehitevaš."
Pa še tole. Se pravi, če sta na obeh pasovih kolone in voziš na prehitevalnem a ne prehitevaš (ampak voziš vzporedno z kolono na voznem pasu) si potem tudi v prekršku in bi se moral umakniti na vozni pas - kar pa sseveda ne moreš varno, ker je kolona in že tako verjetno ni dovolj varnostne razdalje med vozili.
Pa še tole. Se pravi, če sta na obeh pasovih kolone in voziš na prehitevalnem a ne prehitevaš (ampak voziš vzporedno z kolono na voznem pasu) si potem tudi v prekršku in bi se moral umakniti na vozni pas - kar pa sseveda ne moreš varno, ker je kolona in že tako verjetno ni dovolj varnostne razdalje med vozili.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bellzmet ()
detroit ::
@Bellzmet ne oporekam Lakotniku, samo zanima me kaj sm zamudil, ker tisto kar sem jaz razumel se mi ne zdi logično in dopuščam da ne razumem konteksta:)
Skero
Utk ::
"Na prehitevalnem pasu nimaš kaj delat, če ne prehitevaš."
Pa še tole. Se pravi, če sta na obeh pasovih kolone in voziš na prehitevalnem a ne prehitevaš (ampak voziš vzporedno z kolono na voznem pasu) si potem tudi v prekršku in bi se moral umakniti na vozni pas - kar pa sseveda ne moreš varno, ker je kolona in že tako verjetno ni dovolj varnostne razdalje med vozili.
Takšna situacija po pravilih sploh ni možna. Sicer nisi v prekršku, če je kolona na obeh pasovih. Si pa naredil prekršek ko si šel na levi pas, ker si šel, čeprav se nisi prepričal, da boš lahko zaključil prehitevanje. Takšna je logika pravnika tukaj. Ki je jaz sicer ne kupim.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
primar ::
Fantje, berem te komentarje, ampak nekaj pa morate vedeti. Nimamo vsi poršejev pa takih super avtov, ko jih glede na komentare imate tukaj... Sam sem se zasral ko sem kupil avto. Takrat ni bilo potrebe po avtu za AC in smo kupili 1.2 16V reno modusa. Trenutno pa z njim delamo okoli 40kkm - večino AC. Ampak ta avto je tako švoh, da vsakič, ko grem na levi pas, ker bi rad mimo tovornjaka naredim kolono. Tudi če je avto, ki pripiči po levi še čisto mala pikica v špeglu, me dohiti. In jebi ga, vsi smo plačali cestnino, peljem več kot zakonskih 60, boš pač malo počakal.... Sem pa zelo uvideven kaj se tega tiče, se takoj umaknem in vse - ampak vidim v špegli kak živčkarji zadaj mislijo - daj stisni gas. Ampak dragi živčkoti, jaz imam poln gas, to je to :).
LP
LP
AndrejO ::
Si pa naredil prekršek ko si šel na levi pas, ker si šel, čeprav se nisi prepričal, da boš lahko zaključil prehitevanje. Takšna je logika pravnika tukaj. Ki je jaz sicer ne kupim.
Logika je pravilna, če prehitevanja ne moreš zaključiti, ne da bi nekoga oviral, potem si nedvomno v prekršku.
To je neodvisno od tega, da je budalo, ki ti je priletelo do riti z 200km/h tudi v prekršku, tako kot je v prekršku 5 šleparjev na desnem pasu, ki nimajo dovolj varnostne razdalje, da se bi lahko ti umaknil in prenehal ovirati eno budalo za seboj (kar še ni kolona).
Dodatna logika pa je, da tudi kadar do tega pride, ni nujno, da si ti kriv za ta prekršek. Ključno je, da si lahko za prekršek kriv takrat, kadar ga povzročiš zaradi malomarnosti ali naklepa. Če ni vzročne povezave, če ne ravnaš malomarno in, če ni govora o naklepu (kot npr. pri nekaterih, ki se gredo cestne policaje), potem za prekršek nisi odgovoren.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndrejO ()
Utk ::
Logika ni pravilna, ker potem teoretično ne more nikoli prit do tega, da sta oba pasova zabasana na avtocesti. Pa do tega pride. Ne samo v Sloveniji, po celem svetu.
Invictus ::
Fantje, berem te komentarje, ampak nekaj pa morate vedeti. Nimamo vsi poršejev pa takih super avtov, ko jih glede na komentare imate tukaj... Sam sem se zasral ko sem kupil avto. Takrat ni bilo potrebe po avtu za AC in smo kupili 1.2 16V reno modusa. Trenutno pa z njim delamo okoli 40kkm - večino AC. Ampak ta avto je tako švoh, da vsakič, ko grem na levi pas, ker bi rad mimo tovornjaka naredim kolono. Tudi če je avto, ki pripiči po levi še čisto mala pikica v špeglu, me dohiti. In jebi ga, vsi smo plačali cestnino, peljem več kot zakonskih 60, boš pač malo počakal.... Sem pa zelo uvideven kaj se tega tiče, se takoj umaknem in vse - ampak vidim v špegli kak živčkarji zadaj mislijo - daj stisni gas. Ampak dragi živčkoti, jaz imam poln gas, to je to :).
LP
Pol ti je odpuščeno.
Še šaltaj eno prestavo nižje. Bo še bolje ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
St235 ::
Ne vem, kje si dobil občutek, da je moja ideja, da se vozniki postavijo na prehitevalni pas, ko nimajo nikogar pred sabo, to je obratno od tega, kar sem napisal.
In ni zato nič manj neumno in protizakonito. Na prehitevalnem pasu nimaš kaj delat, če ne prehitevaš. Priprave na prehitevanje enkrat v prihodnosti niso prehitevanje. In idiotizem, ki si ga napisal (torej da zapelješ na levi pas in čakaš za vozilom pred sabo) je prekršek, ki se kaznuje z 200EUR.
ne razumem tega, sicer je res da nisem prebral...but....
Torej če se človek vključi v kolono na levi ki prehiteva kolono na desni je v prekršku? Če je temu tako potem smo vsi vedno v prekršku čim poizkušamo prehiteti tovornjak. Si predstavljam da nisem prebral celega konteksta:)
ja, je malce iz konteksta, pa tudi moja izjava ni točna, ker se je nanašala samo na prehitevanje. Če govorimo o situaciji kjer je na desnem pasu kolona potem to ni prehitevanje in lahko brez težav voziš po levem pasu.
Se je pa moja izjava, ki jo citiraš nanašala na situacijo, ki je bila pred tem opisana in sicer to, da je na levem pasu kolona vozil, ki čaka da bo prehitela kamion medtem ko je vozni pas prazen.
"Na prehitevalnem pasu nimaš kaj delat, če ne prehitevaš."
Pa še tole. Se pravi, če sta na obeh pasovih kolone in voziš na prehitevalnem a ne prehitevaš (ampak voziš vzporedno z kolono na voznem pasu) si potem tudi v prekršku in bi se moral umakniti na vozni pas - kar pa sseveda ne moreš varno, ker je kolona in že tako verjetno ni dovolj varnostne razdalje med vozili.
Ja ta izjava ni pravilna v kontekstu kolone na desni. Nanašalo se je na situacijo, ko prehitevaš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Utk ::
Če govorimo o situaciji kjer je na desnem pasu kolona potem to ni prehitevanje in lahko brez težav voziš po levem pasu.Kako si pa prišel na levi pas, če ne smeš prehitevat kolone?
primar ::
Fantje, berem te komentarje, ampak nekaj pa morate vedeti. Nimamo vsi poršejev pa takih super avtov, ko jih glede na komentare imate tukaj... Sam sem se zasral ko sem kupil avto. Takrat ni bilo potrebe po avtu za AC in smo kupili 1.2 16V reno modusa. Trenutno pa z njim delamo okoli 40kkm - večino AC. Ampak ta avto je tako švoh, da vsakič, ko grem na levi pas, ker bi rad mimo tovornjaka naredim kolono. Tudi če je avto, ki pripiči po levi še čisto mala pikica v špeglu, me dohiti. In jebi ga, vsi smo plačali cestnino, peljem več kot zakonskih 60, boš pač malo počakal.... Sem pa zelo uvideven kaj se tega tiče, se takoj umaknem in vse - ampak vidim v špegli kak živčkarji zadaj mislijo - daj stisni gas. Ampak dragi živčkoti, jaz imam poln gas, to je to :).
LP
Pol ti je odpuščeno.
Še šaltaj eno prestavo nižje. Bo še bolje ...
Nimaš kaj šaltat nižje - butast menjalnik, pri 130 je 4500 obr-1 v 5 če šaltam nižje samo zabremza... vedno bolj sem prepričan da je ta avto skupaj spacal en vajenec, ko še niti izpita ni imel da bi ga lahko sprobal :).
Bellzmet ::
Ja če pogledaš težo avtomobila in spec motorja vidiš, da zadeva pač ni delana za več kot 120 km/h. Še posebej pa ne za prehitevanje pri 130 km/h. Če ne bi imeli toliko AC vožnje (kot ste mislili pri nakupu) bi zadeva čisto spodobno laufala... Pač jebi ga:)
solatko ::
Lakotnik29 - Kar se tiče zbranosti in ukvarjanja samo s prometom, je trditev, da so vozniki bolj skoncentrirani pri visokih hitrostih preizkušena v Nemčiji, ADAC.
So prišli do zanimivih ugotovitev, da vozniki nekje do 100 km/h počnejo za volanom vse drugo, samo vozijo ne in reakcijski časi, niso 1-2 sekunde, temveč med 3 in 5, kar pa tvojo sicer korektno računico, pomaknejo v čisto drugo sfero.
Vozniki nad 130 so 100%-no skoncentrirani na promet spredaj in zadaj in je njihov reakcijski čas okoli idealnega, po navadi ustavijo skoraj takrat, ko začnejo počasni šele reagirat, ker reagirajo nepripravljeni, velikokrat reagirajo celo narobe.
Tudi večina prometnih nesreč se zgodi v območju hitrosti do 100-120 ali celo nižjih, res pa je, da so posledice nad 150, praviloma katastrofalne, ubije pa se lahko tudi 7 letna punčka, ki nerodno zapelje v luknjo na bankini.
So prišli do zanimivih ugotovitev, da vozniki nekje do 100 km/h počnejo za volanom vse drugo, samo vozijo ne in reakcijski časi, niso 1-2 sekunde, temveč med 3 in 5, kar pa tvojo sicer korektno računico, pomaknejo v čisto drugo sfero.
Vozniki nad 130 so 100%-no skoncentrirani na promet spredaj in zadaj in je njihov reakcijski čas okoli idealnega, po navadi ustavijo skoraj takrat, ko začnejo počasni šele reagirat, ker reagirajo nepripravljeni, velikokrat reagirajo celo narobe.
Tudi večina prometnih nesreč se zgodi v območju hitrosti do 100-120 ali celo nižjih, res pa je, da so posledice nad 150, praviloma katastrofalne, ubije pa se lahko tudi 7 letna punčka, ki nerodno zapelje v luknjo na bankini.
Delo krepa človeka
primar ::
Ja če pogledaš težo avtomobila in spec motorja vidiš, da zadeva pač ni delana za več kot 120 km/h. Še posebej pa ne za prehitevanje pri 130 km/h. Če ne bi imeli toliko AC vožnje (kot ste mislili pri nakupu) bi zadeva čisto spodobno laufala... Pač jebi ga:)
Saj dejstvo da sem pri 150kkm naredil generalko, pove vse :). Ker se vrti vedno okoli 4000 obr-1 in nobenega hlajenja olja, motor pa zaprt v škatli tudi od spodaj, se le to zažge na notranjost motorja, na obročke, bate... skratka, ko sem ga vzel narazen kaj takega nisem videl še iz časov yugecov in INA delta maziv... Pa uporabljam vedno kvalitetna olja in še sam sem te stroke... Moj drugi avto ima 400kkm in še nisem nikoli odpiral motorja ga pa že bolj je*ejo zavore in podvozje, zato več ni za AC. Zato pa pravim pes pa avto - to mora biti nemško :).
lexios ::
Obstaja simpl rešitev za tvoj problem, razmisli o menjavi avta... Tole kar opisuješ je mučenje sebe in mašine!
primar ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 35870 (33622) | Heavy |
» | Izrek za vožnjo na cestah (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 48769 (44164) | solatko |
» | Tretji pas AC na klancih (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13641 (11468) | r3dkv1c4 |