» »

Vožnja po prehitevalnem

Vožnja po prehitevalnem

««
7 / 11
»»

Utk ::

Če se voziš 130 in prehitevaš, nikogar ne oviraš. Vseeno moraš it čim prej desno, jasno, ampak kar se tiče zakona, pri 130 pri prehitevanju pač nisi ovira. Če res prehitevaš in ne drkaš brez veze pol ure. Sploh je pa neumno zavirat in skakat med dva kamiona samo da se boš umaknil enmu kretenu zadaj.

krneki0001 ::

Mare2 je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Invictus je izjavil:

Iz avtošole.

Ne vem kaj so vas učili, nas so učili da se takrat lahko prekorači hitrost zaradi čimprejšnjega končanja manevra prehitevanja.

Tukaj pa večina nabija, kako se to ne sme.


Sevda da so nas tako učili.
Čim hitreje mimo prehitevanega in nazaj na svoj pas ter zmanjšaj hitrost na omejitev.


V kateri avto šoli? :)


Humar v kranju.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Mare2 ::

krneki0001 je izjavil:


Humar v kranju.


Jih pokličem in vprašam? Kdo pa rečem, da je to izjavil?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Invictus ::

Mare2 je izjavil:

Invictus je izjavil:


Lahko prehiteva, sam naj se potem umakne ... Če pa ne, pa toliko bolje zame. Šparam na dolgih lučeh ;).


Po mojem si ti prvi in edini, ki takim ne trobiš. :)

Trobim pa res ne. Edino kakemu kretenskemu romunskemu tovornjaku. Ki seveda prehiteva ... Po možnosti v klanec.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

St235 ::

Unknown_001 je izjavil:

@Lakotnik si to imel v mislih?

4. člen
(skrb za varen, umirjen in nemoten potek cestnega prometa)
(1) Udeleženec cestnega prometa mora ravnati tako, da poteka promet nemoteno, umirjeno in varno.
(2) Udeleženec cestnega prometa mora ravnati tako, da ne ovira ali ogroža drugih udeležencev cestnega prometa ali jim ne povzroča škode.
(3) Udeleženec cestnega prometa sme pričakovati, da bodo vsi udeleženci cestnega prometa in tisti, ki so dolžni skrbeti za ceste in prometno ureditev na cestah, ravnali v skladu s predpisi o pravilih cestnega prometa, voznikih, motornih vozilih ter s predpisi o cestah.
(4) Kadar so udeleženci cestnega prometa otroci, starejši ljudje, slepi, invalidi in druge osebe, ki niso v celoti sposobne za samostojno udeležbo v cestnem prometu, so drugi udeleženci dolžni nanje posebno paziti in jim pomagati.

Po napisanem sodeč umikanje vključujočim sovpada s 1. točko, right?


ja točno to sem imel v mislih. Ampak ne samo točko 1 tudi 2. Kako in kaj pa lahko presodiš samo v konkretni situaiji.

krneki0001 ::

Mare2 je izjavil:

krneki0001 je izjavil:


Humar v kranju.


Jih pokličem in vprašam? Kdo pa rečem, da je to izjavil?


Mislim da so tisti inštruktorji že nekaj časa v pokoju. Lahko pa pokličeš pa vprašaš. Vsak z zdravo pametjo ve, da za varno prehitevanje lahko prekoračiš omejitve. Razen parih butcev tukaj na tem forumu.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

St235 ::

Utk je izjavil:

Če se voziš 130 in prehitevaš, nikogar ne oviraš. Vseeno moraš it čim prej desno, jasno, ampak kar se tiče zakona, pri 130 pri prehitevanju pač nisi ovira. Če res prehitevaš in ne drkaš brez veze pol ure. Sploh je pa neumno zavirat in skakat med dva kamiona samo da se boš umaknil enmu kretenu zadaj.

Prosim za citat v katerem zakonu je definirano, da z vožnjo po max omejitve ne moreš ovirat tistega za sabo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Utk ::

Prosim za citat kjer sem to napisal.

Invictus ::

Utk je izjavil:

Če se voziš 130 in prehitevaš, nikogar ne oviraš. Vseeno moraš it čim prej desno, jasno, ampak kar se tiče zakona, pri 130 pri prehitevanju pač nisi ovira. Če res prehitevaš in ne drkaš brez veze pol ure. Sploh je pa neumno zavirat in skakat med dva kamiona samo da se boš umaknil enmu kretenu zadaj.

Ovira si vsakomur, ki vozi več kot 130 km/h. Zakon gor ali dol.

Namesto da skačeš med dva tovornjaka, lahko malo stopiš po gasu. Pač bo avto porabil en štamprle več goriva na 100km.

Sicer pa dostikrat nastopi sledeča situacija.

Peljem po prehitevalnem pasu, ker je spredaj tovornjak, za njih pa osebni avto. Znižam brzino da bi tisti avto lahko prehitel tovornjak. Ampak ta avto kar ne gre in ne gre na prehitevalni pas, čeprav je že čas. Dobesedno čakajo trenutek ko so 5 - 10 metrov za tovornjakom in takrat skočijo ven. Brez smernika seveda ali kakega dodatnega pospeševanja.

Takim obvezno poblendam preden jih prehitim. In potem opazujem divje zaviranje.

Če bi folk znal uporabljati smernike in vzratna ogledala, bi bilo takih presenečenj precej manj ... In če ne bi šparal svojega, s krvjo pridobljenega in od ust trganega pleha ...

krneki0001 je izjavil:


Mislim da so tisti inštruktorji že nekaj časa v pokoju. Lahko pa pokličeš pa vprašaš. Vsak z zdravo pametjo ve, da za varno prehitevanje lahko prekoračiš omejitve. Razen parih butcev tukaj na tem forumu.

A še nisi opazil da zdrave pameti ni v zakonu. Posledica je pač, da je večina ljudi tukaj, ki se non-stop izgovarjajo na neke zakone, zdrave pameti ne uporabljajo ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

BlaY0 ::

Invictus je izjavil:

BlaY0 je izjavil:


...vedno po voznem pasu, po prehitevalnem samo takrat ko prehitevaš? A ko si na prehitevalnem imaš ves čas prižgan levi smernik? Se pravi nekdo pred tabo ki prehiteva 130 km/h tega ne bi smel početi, ker ovira tebe?

Seveda po voznem pasu, kje pa ?

150 km/h po voznem pasu je praktično po vseh odsekih naših avto cest smrtno nevarno. A smernik imaš prižgan ves čas ko si na prehitevalnem pasu?

Invictus je izjavil:


Lahko prehiteva, sam naj se potem umakne ... Če pa ne, pa toliko bolje zame. Šparam na dolgih lučeh ;).

Umakne se ti lahko takrat, ko najde dovolj veliko luknjo, da pred njim in za njim ustreza varnostni razdalji... to je pri 110 km/h 120 m.

Z dolgimi lučmi ne smeš motiti ostalih udeležencev v prometu. Če pa jih imaš non-stop prižgane pa itak vsak misli, da si senilen in si jih pozabil ugasniti pa te potem itak ne šmirgla 5 posto.

Unknown_001 ::

Invictus je izjavil:

Mare2 je izjavil:

Invictus je izjavil:


Lahko prehiteva, sam naj se potem umakne ... Če pa ne, pa toliko bolje zame. Šparam na dolgih lučeh ;).


Po mojem si ti prvi in edini, ki takim ne trobiš. :)

Trobim pa res ne. Edino kakemu kretenskemu romunskemu tovornjaku. Ki seveda prehiteva ... Po možnosti v klanec.


Jaz sem do sedaj trobil samo enemu pacientu med prehitevanjem ampak je blo na regionalki in ne na AC :P šli smo prehitevat enga pacienta ki je s počitniško prikolico skos vozil 60 po ravnini. Počakam da obi spredaj gredo mimo ok en za mano je prej šel prehitevat ga počakam žmigavc in zahodim za njim, idiot je pred mano šel bremzat zato da je lahko peljal vštric vozniku s prikolico in mu kazal sredinec. Šele ko sem se na trobo obesil se je premaknil naprej. Vsa sreča da je to blo na daljši ravnici.

Unknown_001 je izjavil:

Invictus je izjavil:

Mare2 je izjavil:

Invictus je izjavil:


Lahko prehiteva, sam naj se potem umakne ... Če pa ne, pa toliko bolje zame. Šparam na dolgih lučeh ;).


Po mojem si ti prvi in edini, ki takim ne trobiš. :)

Trobim pa res ne. Edino kakemu kretenskemu romunskemu tovornjaku. Ki seveda prehiteva ... Po možnosti v klanec.


Jaz sem do sedaj trobil samo enemu pacientu med prehitevanjem ampak je blo na regionalki in ne na AC :P šli smo prehitevat enga pacienta ki je s počitniško prikolico skos vozil 60 po ravnini in se kljub koloni vsaj 20 vozil ni umaknil. Počakam da oni spredaj gredo mimo ok en za mano je prej šel prehitevat ga počakam žmigavc in zahodim za njim, idiot je pred mano šel bremzat zato da je lahko peljal vštric vozniku s prikolico in mu kazal sredinec. Šele ko sem se na trobo obesil se je premaknil naprej. Vsa sreča da je to blo na daljši ravnici.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Ovira si vsakomur, ki vozi več kot 130 km/h. Zakon gor ali dol.

Namesto da skačeš med dva tovornjaka, lahko malo stopiš po gasu. Pač bo avto porabil en štamprle več goriva na 100km.

Nisi, tudi če ne voziš niti 130. In do kolk bi moral pospešit? 130, 150, 200? V zakonu piše, da lahko pričakuješ, da tudi ostali vozijo po pravilih. Pomeni, če vidiš v ogledalu nekoga daleč zadaj, ali pa sploh ne vidiš, lahko začneš prehitevat s svojimi 130. Če čez 10 sekund nekdo prileti z 250, ti ne bo noben policaj v Sloveniji dal kazen. Pa če ga stokrat oviraš. Tisti ki nalašč skačejo tik pred takšne so pa itak samomorilci.

St235 ::

Utk je izjavil:

Prosim za citat kjer sem to napisal.

Dva posta višje trdiš:
ampak kar se tiče zakona, pri 130 pri prehitevanju pač nisi ovira.

In prosim za citat zakona, ki govori o temu, da z vožnjo 130km/h po prehitevalnem pasu ne moreš bit ovira.

Zakon namreč govori o tem, da z prehitevanjem ne smeš nadaljevat (torej, da bi prehitel naslednje vozilo), če oviraš vozilo za sabo in ničesar ne govori o hitrsoti.

Unknown_001 ::

WTF ta forum dela ko hočeš popravit zapis???
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

BlaY0 ::

Invictus je izjavil:


Peljem po prehitevalnem pasu, ker je spredaj tovornjak, za njih pa osebni avto. Znižam brzino da bi tisti avto lahko prehitel tovornjak.

Zakaj voziš po prehitevalnem pasu če praviš da se ne sme? Zakaj nižaš brzino na prehitevalnem pasu?

Brez veze, se s tabo bost, ker vsake dva posta sam sebe negiraš...

krneki0001 ::

Invictus je izjavil:

krneki0001 je izjavil:


Mislim da so tisti inštruktorji že nekaj časa v pokoju. Lahko pa pokličeš pa vprašaš. Vsak z zdravo pametjo ve, da za varno prehitevanje lahko prekoračiš omejitve. Razen parih butcev tukaj na tem forumu.

A še nisi opazil da zdrave pameti ni v zakonu. Posledica je pač, da je večina ljudi tukaj, ki se non-stop izgovarjajo na neke zakone, zdrave pameti ne uporabljajo ...


Na žalost to delajo ne samo vozniki, ampak kar večina ljudi po celi sloveniji. Zdrava pamet že nekaj časa očitno pije nekje na tujem.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Bellzmet ::

Ma itak. Tukaj še vedno folk misli, da če norijo z 150km/h+ da je pa AC njihova in da se morajo vsi kar umikati in da imajo za povrh še pravico blendat in trobit. Svašta:)

Utk ::

St235 je izjavil:

Utk je izjavil:

Prosim za citat kjer sem to napisal.

Dva posta višje trdiš:
ampak kar se tiče zakona, pri 130 pri prehitevanju pač nisi ovira.

In prosim za citat zakona, ki govori o temu, da z vožnjo 130km/h po prehitevalnem pasu ne moreš bit ovira.

Zakon namreč govori o tem, da z prehitevanjem ne smeš nadaljevat (torej, da bi prehitel naslednje vozilo), če oviraš vozilo za sabo in ničesar ne govori o hitrsoti.

Pusti naslednji avto, že pri prvem nisi ovira. Če si začel pravilno prehitevat, imaš pravico dokončat. Tudi s 110. Lahko se nekdo za tabo vključi na avtocesto s 150, in kaj naj bi naredil kombi, ki je vzporedno s tovornjakom, da ga ne bi oviral? Se naj vgrezne v zemljo? Lahko tudi nekdo vozi za tabo, pa se istočasno odloči it naenkrat 160. Drugega pa spet ali moraš prehitet, ker je varnostna razdalja premajhna da se bi umikal, ali pa ni, pa se umakneš.

šernk ::

150 km/h po voznem pasu je praktično po vseh odsekih naših avto cest smrtno nevarno. A smernik imaš prižgan ves čas ko si na prehitevalnem pasu?


140km/h po mojem števcu mi pokaže radar 128km/h...smrtno nevarno morda zate, mene pa ti s svojih 130 po števcu oviraš, pa čeprav greš morda po radarju 125km/h, ker voziš pod max dovoljeno hitrostjo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

echo ::

krneki0001 je izjavil:

Mare2 je izjavil:

krneki0001 je izjavil:


Humar v kranju.


Jih pokličem in vprašam? Kdo pa rečem, da je to izjavil?


Mislim da so tisti inštruktorji že nekaj časa v pokoju. Lahko pa pokličeš pa vprašaš. Vsak z zdravo pametjo ve, da za varno prehitevanje lahko prekoračiš omejitve. Razen parih butcev tukaj na tem forumu.


Mah, še zmeraj si naredil prekršek in si lahko kaznovan, če te dobi na radar, samo nekateri policist bodo prepoznali situacijo in te ne kaznujejo (moj primer je sicer že dokaj star).

BlaY0 ::

Jaz bi na FB-ju odprl profil, kjer bi za takšne sirote zbiral prostovoljne prispevke za nakup helikopterjev... sam ne, potem bi se pa po luftu hoteli non-stop prehitevat. Mah, ni pomoči...

sheeshkar ::

BlaY0 je izjavil:

Invictus je izjavil:


Peljem po prehitevalnem pasu, ker je spredaj tovornjak, za njih pa osebni avto. Znižam brzino da bi tisti avto lahko prehitel tovornjak.

Zakaj voziš po prehitevalnem pasu če praviš da se ne sme? Zakaj nižaš brzino na prehitevalnem pasu?

Brez veze, se s tabo bost, ker vsake dva posta sam sebe negiraš...

Nekateri so pač na cesti sami, vsi ostali so samo ovire, ki jih je potrebno čimprej premagati. Zakone morajo pa spoštovati samo tisti, ki so počasnejši. Ostali imajo "zdravo pamet", ki je očitno nad zakoni in predpisi.

St235 ::

Utk je izjavil:

Ovira si vsakomur, ki vozi več kot 130 km/h. Zakon gor ali dol.

Namesto da skačeš med dva tovornjaka, lahko malo stopiš po gasu. Pač bo avto porabil en štamprle več goriva na 100km.

Nisi, tudi če ne voziš niti 130. In do kolk bi moral pospešit? 130, 150, 200? V zakonu piše, da lahko pričakuješ, da tudi ostali vozijo po pravilih. Pomeni, če vidiš v ogledalu nekoga daleč zadaj, ali pa sploh ne vidiš, lahko začneš prehitevat s svojimi 130. Če čez 10 sekund nekdo prileti z 250, ti ne bo noben policaj v Sloveniji dal kazen. Pa če ga stokrat oviraš. Tisti ki nalašč skačejo tik pred takšne so pa itak samomorilci.


Zakon ničesar ne govori o temu, če te dohiti hitrejše vozilo med tem ko prehitevaš. Ti pa zakon jasno nalaga, da se moraš takoj po prehitevanju tistega vozila umaknit na vozni pas in ne smeš nadaljevat s prehitevanjem. Se pa v realnem svetu tukaj pogosto znajdeš v situaciji, ko bi bil tak manever preprosto prenevaren, ker imajo vozilo na voznem pasu premajhno varnostno razdaljo. Ampam še 100ič, to ne spremeni dejstva, da si tudi ti v prekršku.

BlaY0 ::

Počasnejši je ovira hitrejšemu, če se policist tako odloči...

Bellzmet ::

St235 je izjavil:

Utk je izjavil:

Ovira si vsakomur, ki vozi več kot 130 km/h. Zakon gor ali dol.

Namesto da skačeš med dva tovornjaka, lahko malo stopiš po gasu. Pač bo avto porabil en štamprle več goriva na 100km.

Nisi, tudi če ne voziš niti 130. In do kolk bi moral pospešit? 130, 150, 200? V zakonu piše, da lahko pričakuješ, da tudi ostali vozijo po pravilih. Pomeni, če vidiš v ogledalu nekoga daleč zadaj, ali pa sploh ne vidiš, lahko začneš prehitevat s svojimi 130. Če čez 10 sekund nekdo prileti z 250, ti ne bo noben policaj v Sloveniji dal kazen. Pa če ga stokrat oviraš. Tisti ki nalašč skačejo tik pred takšne so pa itak samomorilci.


Zakon ničesar ne govori o temu, če te dohiti hitrejše vozilo med tem ko prehitevaš. Ti pa zakon jasno nalaga, da se moraš takoj po prehitevanju tistega vozila umaknit na vozni pas in ne smeš nadaljevat s prehitevanjem. Se pa v realnem svetu tukaj pogosto znajdeš v situaciji, ko bi bil tak manever preprosto prenevaren, ker imajo vozilo na voznem pasu premajhno varnostno razdaljo. Ampam še 100ič, to ne spremeni dejstva, da si tudi ti v prekršku.


Ne. Če imajo vozila na voznem pasu premajhno varnostno razdaljo potem nisi v prekršku, če prehitevaš.

St235 ::

Od kje pa ta neumnost? Seveda si. Ti sploh ne smeš začet prehitevat, če manevra ne moreš varno zaključit.

BlaY0 ::

V prekršku si itak več kot 75% časa... samo tisti ki izvaja zakon je točno na tistem mestu 0,000075% časa.

Bellzmet ::

No tole je pa res neumnost kar si napisal. Se pravi, če je kolona 10 vozil (sploh ne vidiš začetka) sploh ne smeš prehitevat, ker seveda ne moraš oceniti kdaj/kako boš zadevo varno zaključil?

St235 ::

Kakor kdo, jaz zase vem, da nisem niti približno blizu te številke. Se pa kdaj znajdeš v situaciji (po svoji ali tuji krivdi) ko se dejansko znajdeš v kršitvi in takrat se pač ravnaš po 4 členu.

Bellzmet ::

Ali pa če je stnjena kolona na vozme pasu in je prehitevalni hitrejši - po tvoji logiki tudi tukaj ne bi smel prehitevati? Bedarija.

BlaY0 ::

St235 je izjavil:

Od kje pa ta neumnost? Seveda si. Ti sploh ne smeš začet prehitevat, če manevra ne moreš varno zaključit.

Potem praktično nihče nikoli ne bi smel začeti prehitevati, sploh pri takšnih hitrostih. Kako se boš umaknil, če izruva eno smeko in jo vrže predte na cesto?

Preveč je neznank za varno prehitevanje sploh.

St235 je izjavil:

Kakor kdo, jaz zase vem, da nisem niti približno blizu te številke. Se pa kdaj znajdeš v situaciji (po svoji ali tuji krivdi) ko se dejansko znajdeš v kršitvi in takrat se pač ravnaš po 4 členu.

V bistvu ti pred prehitevanjem ne pomaga niti če vse člene zakona najprej sprocesiraš, ker boš itak pred tem prišel na cilj brez prehitevanja...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

St235 ::

Bellzmet je izjavil:

No tole je pa res neumnost kar si napisal. Se pravi, če je kolona 10 vozil (sploh ne vidiš začetka) sploh ne smeš prehitevat, ker seveda ne moraš oceniti kdaj/kako boš zadevo varno zaključil?


A te niso naučili, da kolone se ne sme prehitevat?

Drugače pa prehitevanje:
(1) Voznik sme začeti prehitevati le, če ima na cesti dovolj prostora. S prehitevanjem ne sme ovirati udeleženca cestnega prometa, ki ga prehiteva.

(2) Pred prehitevanjem vozila, ki vozi pred njim po istem prometnem pasu, mora dati voznik predpisan znak, nato pa ga na primerni bočni razdalji prehiteti. Prehiteti mora brez oklevanja, po končanem prehitevanju pa se mora, razen na smernem vozišču z dvema ali več prometnimi pasovi čim prej vrniti na izhodiščni prometni pas.

(3) Na smernem vozišču z najmanj dvema prometnima pasovoma sme voznik, ki je prehitel vozilo in želi prehiteti še drugo vozilo ali drugega udeleženca cestnega prometa, ostati na prometnem pasu, po katerem je prehiteval prvo vozilo, če s tem ne ovira hitrejših vozil, ki se mu približujejo od zadaj.

Prepoved prehitevanja:
(1) Voznik ne sme prehitevati ali začeti prehitevati drugega vozila:
6. če se po prehitevanju ne bi mogel varno vključiti na smerno vozišče oziroma na prometni pas, po katerem je vozil pred prehitevanjem;

Bellzmet je izjavil:

Ali pa če je stnjena kolona na vozme pasu in je prehitevalni hitrejši - po tvoji logiki tudi tukaj ne bi smel prehitevati? Bedarija.

Glede tega veljajo posebna pravila in je edini bedak ta, ki ne loči med prehitevanjem in vzporedni vožnji (tudi če z različno hitrostjo) dveh kolon v primeru zgoščenega prometa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Bellzmet ::

No po tvojem (napačnem) tolmačenju zakonov potem včeraj na primorski AC nobenden ne bi smel prehitevati in bi moral od Kopra do Ljubljane voziti vzporedno z istim avtomobilom, kot je bil v Kopru z mano. Seveda bi se lahko pohvalil s (kvazi) vožnjo po zakonih.

Pa prosim nalimaj še za vzporedno vožnjo člene.

Truga ::

Na avtocesti veljajo povsem drugacna pravila kot na drugih cestah, btw.

Ti lahko prehitevas 40000000000000000 vozil dolgo kolono, ce to hoces. In ce se ti slucajno zdi da se hitrejsemu ne mores varno umaknit, ker ni prostora za umaknit se na vozni pas, je to izkljucno in popolnoma njegov problem, ne tvoj. V zakonu izrecno pise, da ce nekoga oviras se mu moras umaknit ob prvi *varni* priliki, ne "zdele, takoj".

BlaY0 je izjavil:

A smernik imaš prižgan ves čas ko si na prehitevalnem pasu?


Na avtocesti je to napacno ravnanje. Smerni kazalec uporabljas kot pri katerikoli drugi menjavi pasov, ne kot pri prehitevanju na dvosmerni cesti.

m0LN4r ::

(3) Na smernem vozišču z najmanj dvema prometnima pasovoma sme voznik, ki je prehitel vozilo in želi prehiteti še drugo vozilo ali drugega udeleženca cestnega prometa, ostati na prometnem pasu, po katerem je prehiteval prvo vozilo, če s tem ne ovira hitrejših vozil, ki se mu približujejo od zadaj.

A to je podrejeno omejitvi ali nadrejeno?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

St235 ::

(7) Na avtocesti in hitri cesti z dvema ali več prometnimi pasovi za vožnjo v eno smer morajo motorna vozila voziti po skrajnem desnem prometnem pasu, ki ni zaseden z vozili v koloni.

Namreč osnovni problem, ki ga imaš je v tem, da levi pas NI prehitevalni pas, tega termina zakon ne pozna. Zakon zgolj zapoveduje, da je potrebno vozit po skrajno desnem pasu kjer ni kolone. Če pri tem dohitiš drugo vozilo, ga po pravilih, ki veljajo za prehitevanje prehitiš. Če pri tem vidiš, da se ne boš mogel varno vključit potem pač ne prehitevaš. Če pa se promet zgosti do te mere, da govorimo o koloni, potem pa imaš pravico vozit tudi po levem pasu. Pod pogojem seveda, da desni NI prazen.

P4ajo ::

St235 je izjavil:

Sem ti citiral zakon, če si nepismen to ni moj problem. Zakon ti jasno zapoveduje, da prehitevaš lahko samo takrat ko veš, da boš manever lahko varno zaključil. To, da se ti znajdeš v situaciji kjer moraš prehitet tri kamione skupaj in pri tem oviraš hitrejšega od sebe je sicer povsem realna situacija, ampak zato nisi nič manj v prekršku kot kamioni s premajhno varnostno razdaljo ali voznik za teboj z previsoko hitrostjo.
Zakon jasno določa, da na avtocesti lahko nadaljuješ z manevrom prehitevanja naslednjega vozila, če pri tem ne oviraš nekoga, ki je hitrejši od tebe.
Jaz z 130 prehitevam tovornjak, ta čas po voznem pasu pripelje nekdo z 160. On sploh ne sme na prehitevalni pas, dokler jaz ne prehitim tovornjaka. Ta voznik mora torej na voznem pasu, za tovornjakom počakati, da jaz zaključim z prehitevanjem, ta čas je primoran hitrost znižati na hitrost tovornjaka, torej je že bistveno počasnejši od mene in jaz nikogar ne oviram, ko prehitim še ostala dva tovornjaka.

(edit: to, da levi pas imenujem prehitevalni pas, ne vpliva na bistvo povedanega, lahko tudi opustimo to poimenovanje)
Sem (premalo) pameten, resno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: P4ajo ()

St235 ::

Truga je izjavil:

Na avtocesti veljajo povsem drugacna pravila kot na drugih cestah, btw.

Ti lahko prehitevas 40000000000000000 vozil dolgo kolono, ce to hoces. In ce se ti slucajno zdi da se hitrejsemu ne mores varno umaknit, ker ni prostora za umaknit se na vozni pas, je to izkljucno in popolnoma njegov problem, ne tvoj. V zakonu izrecno pise, da ce nekoga oviras se mu moras umaknit ob prvi *varni* priliki, ne "zdele, takoj".

BlaY0 je izjavil:

A smernik imaš prižgan ves čas ko si na prehitevalnem pasu?


Na avtocesti je to napacno ravnanje. Smerni kazalec uporabljas kot pri katerikoli drugi menjavi pasov, ne kot pri prehitevanju na dvosmerni cesti.


O kje ti ideja, da pravila o prehitevanju ne veljajo na avtocesti? ČE prehitevaš potem vlejajo splošna pravila. Edino dodatno pravilo je to, da lahko prehitiš več vozil zaporedoma, če imaš za seboj prostor. Če pa je promet zgoščen do te mere, da lahko govorimo o koloni pa je na avtocesti dovljeno vozit (pa to nima ničesar z prehitevanjem) tudi po pasu, ki ni skrajno desni.

In ne v zakonu nikjer ne piše, da se moraš ob prvi priliki varno umaknit. V zakonu jasno piše, da prehitevaš lahko samo kadar se lahko varno vrneš nazaj (takoj za prehitevanim vozilom) in da ne smeš prehitet več kot enega vozila zaporedoma, če je nekdo za teboj hitrejši.

P4ajo je izjavil:

St235 je izjavil:

Sem ti citiral zakon, če si nepismen to ni moj problem. Zakon ti jasno zapoveduje, da prehitevaš lahko samo takrat ko veš, da boš manever lahko varno zaključil. To, da se ti znajdeš v situaciji kjer moraš prehitet tri kamione skupaj in pri tem oviraš hitrejšega od sebe je sicer povsem realna situacija, ampak zato nisi nič manj v prekršku kot kamioni s premajhno varnostno razdaljo ali voznik za teboj z previsoko hitrostjo.
Zakon jasno določa, da na avtocesti lahko nadaljuješ z manevrom prehitevanja naslednjega vozila, če pri tem ne oviraš nekoga, ki je hitrejši od tebe.
Jaz z 130 prehitevam tovornjak, ta čas po voznem pasu pripelje nekdo z 160. On sploh ne sme na prehitevalni pas, dokler jaz ne prehitim tovornjaka. Ta voznik mora torej na voznem pasu, za tovornjakom počakati, da jaz zaključim z prehitevanjem, ta čas je primoran hitrost znižati na hitrost tovornjaka, torej je že bistveno počasnejši od mene in jaz nikogar ne oviram, ko prehitim še ostala dva tovornjaka.

(edit: to, da levi pas imenujem prehitevalni pas, ne vpliva na bistvo povedanega, lahko tudi opustimo to poimenovanje)


In tisto sekundo, ko ti vozilo prehitiš (ne glede ali si se umaknil ali ne) vozilo za kamionom pospeši in začne prehitevat. In ti si se takrat dolžan umanknit in ne smeš prehitet še naslednji kamion čez 500m.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Truga ::

Lej, ti pejstam, kar si ti pejstu:

St235 je izjavil:

(7) Na avtocesti in hitri cesti z dvema ali več prometnimi pasovi za vožnjo v eno smer morajo motorna vozila voziti po skrajnem desnem prometnem pasu, ki ni zaseden z vozili v koloni.


Kako to kakorkoli postavlja mene na laz? Ce je kolona iz 40 miljard vozil, lahko vozis mimo kokr ces, dokler se ne mores varno umaknit. To je to. Pa tud ce en za tabo prleti 400km/h. To je njegov problem, ne tvoj.

m0LN4r ::

Kako za boga je lahko vozilo B za vozilom A hitrejše potem od vozila A, ki prehiteva šleper, če se mora tudi vozilo B umaknit za ta isti tovornjak in ima tovornjak 90kmh, vozilo A pa 130kmh ? Aha tako, da vozilo B se v bistvu ne umika in skos piči 150 po levem. Drugače do tega prit ne more.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

St235 ::

Kolikokrat bo treba ponovit tole preden bodo še zadnje opice razumele:

TO DA DRUGI KRŠI PROMETNE PREDPISE NE OPRAVIČUJE TVOJIH KRŠITEV.

Kako se drugi znajde za tabo ni tvoj problem. Je pa tvoj problem, da ga spustiš mimo, če govorimo o prehitevanju.

Truga je izjavil:

Lej, ti pejstam, kar si ti pejstu:

St235 je izjavil:

(7) Na avtocesti in hitri cesti z dvema ali več prometnimi pasovi za vožnjo v eno smer morajo motorna vozila voziti po skrajnem desnem prometnem pasu, ki ni zaseden z vozili v koloni.


Kako to kakorkoli postavlja mene na laz? Ce je kolona iz 40 miljard vozil, lahko vozis mimo kokr ces, dokler se ne mores varno umaknit. To je to. Pa tud ce en za tabo prleti 400km/h. To je njegov problem, ne tvoj.


Moje vprašanje se je nanašalo na prehitevanje o katerem je govora v zadnjem času. Če govorimo o prehitevanju si se dolžan umaknit, če govorimo o koloni pa je druga zgodba.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Truga ::

No, mogoce sem napacno razumel. Ce je prostora med tovornjaki 500m, pol se pac ne zadrzujes na levem pasu umes ko se idiot za tabo rine.

Ce prehitevas kolono, pa je pac stvar taka kot je, in je to da on vozi prehitro izkljucno njegov problem, saj se mu varno umaknit ne mores nikamor.

m0LN4r ::

V praksi torej od MB do LJ nemoreš šprehitet šleperja po zakonu, ker se časovno in distančno ne izide in so vsi na levem krepko hitrejši od tebe za šleperjem...
Razen, ko imaš to srečo da 1km za tabo ni nobenega, ki je hitrejši od tebe. Got that.

in je to da on vozi prehitro izkljucno njegov problem, saj se mu varno umaknit ne mores nikamor.

Boh ne daj. Že tko si počasnejši, pa pol bi še moral zabremzat. Pa si ga že 2x oviral, ker je hitrejši... On tebe ne ovira :D
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

St235 ::

V osnovi je zadeva povsem enostavna. Če je na desnem pasu kolona potem imaš vso pravico vozit po levem pasu (če sta dva). Če pa na desnem ni kolone pa veljajo splošna pravila o prehitevanju s tisto specifiko o prehitevanju več vozil zaporedoma.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

P4ajo ::

Če upoštevamo to:
Zakon jasno določa, da na avtocesti lahko nadaljuješ z manevrom prehitevanja naslednjega vozila, če pri tem ne oviraš nekoga, ki je hitrejši od tebe.
Koliko mora biti razdalje med dvemi vozili, da se ti vmes ni potrebno vrniti na vozni pas? (Če ne obstaja jasen predpis, me zanima tvoje mnenje)

St235 je izjavil:

In tisto sekundo, ko ti vozilo prehitiš (ne glede ali si se umaknil ali ne) vozilo za kamionom pospeši in začne prehitevat. In ti si se takrat dolžan umanknit in ne smeš prehitet še naslednji kamion čez 500m.
S tem se seveda strinjam, ampak če je glede na zgornje vprašanje razdalja do naslednjega tovornjaka dovolj kratka, da se ti ni potrebno itak umakniti na vozni pas, potem si se tistemu od zadaj, ki pospešuje, dolžen umakniti šele ko dejansko pospeši na hitrost višjo od tvoje.

Se je pa potrebno zavedati, da je v teh primerih govora o ne idealnih razmerah, kjer je nekdo (tisti, ki vozi nad dovoljeno hitrostjo), že v prekršku.
Sem (premalo) pameten, resno.

St235 ::

(Če ne obstaja jasen predpis, me zanima tvoje mnenje)

Zakon definira kolono kot:
15. kolona vozi so tri vozila ali več, ki vozijo eno za drugim po istem prometnem pasu na takšni medsebojni razdalji vozila, da sta hitrost vožnje in ravnanje voznikov v medsebojni odvisnosti;

Osebno mi je sicer boljša definicija iz hrvaške zakonodaje ker je kanček bolj specifična:
kolona je niz od najmanje tri vozila, osim bicikla, traktora, radnog
stroja i zaprežnog vozila, koja su zaustavljena na cesti ili se kreću
istom prometnom trakom u istom smjeru, pri čemu su brzina kretanja
vozila i postupci vozača međusobno uvjetovani i između kojih ne može bez
ometanja ući drugo vozilo.


Osebna presoja, ki jo uprabljam je ali bom s svojim manevrom zapeljal v varnostno razdaljo vozil. Če, da potem ta vozila vozijo v soodvisnosti eden od drugega. Kakšna pa je varnostna razdalja pa verjetno veš.

Torej odgovor na tvoje vprašanje je: Če je med vozili na desni razdalja okrog minimalne varnostne razdalje ali celo manj, potem ne rinem notri. Če sta taki vozili samo dve sem v prekršku. Če jih je več pač vozim ob koloni in se umaknem ko na desni ni več kolone.

Se je pa potrebno zavedati, da je v teh primerih govora o ne idealnih razmerah, kjer je nekdo (tisti, ki vozi nad dovoljeno hitrostjo), že v prekršku.

To je pač prva stvar, ki jo moraš odmislit, če hočeš normalno vozit. Pač naj vozi kakor hoče, ker tvoje poslanstvo ni umirjanje prometa in ukvarjanje s kršitvami drugih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Invictus ::

p4830259 To je pač prva stvar, ki jo moraš odmislit, če hočeš normalno vozit. Pač naj vozi kakor hoče, ker tvoje poslanstvo ni umirjanje prometa in ukvarjanje s kršitvami drugih.[/st.citat naj bi izjavil:


To trobim že ves čas, pa še nobenemu ni potegnilo, sploh ne samooklicanim po

To trobim že ves čas, pa še nobenemu ni potegnilo, sploh ne samooklicanim policajem ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

m0LN4r ::

ker tvoje poslanstvo ni umirjanje prometa in ukvarjanje s kršitvami drugih.

Samo skrbi za lastno varnost.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

P4ajo ::

St235 je izjavil:

To je pač prva stvar, ki jo moraš odmislit, če hočeš normalno vozit. Pač naj vozi kakor hoče, ker tvoje poslanstvo ni umirjanje prometa in ukvarjanje s kršitvami drugih.
Na cesti seveda ne, na forumu je pa to zagotovo pomembno, ker (vsaj upam tako) vpliva na to, da je tega na cesti manj.
Sem (premalo) pameten, resno.

sheeshkar ::

P4ajo je izjavil:

St235 je izjavil:

To je pač prva stvar, ki jo moraš odmislit, če hočeš normalno vozit. Pač naj vozi kakor hoče, ker tvoje poslanstvo ni umirjanje prometa in ukvarjanje s kršitvami drugih.
Na cesti seveda ne, na forumu je pa to zagotovo pomembno, ker (vsaj upam tako) vpliva na to, da je tega na cesti manj.

Seveda, igranje policaja na cesti je še bolj idiotsko kot lepljenje na rit in prehitevanje po desni. Vendar na forumu imamo vso pravico opozarjati na bedarije in kretenizme, ki se nekaterim primitivcem zdijo povsem normalni in se čutijo užaljene, če jih na to opozoriš. Če na cesti naletim na idiota, se mu v najkrajšem možnem času umaknem (zaradi moje in njegove varnosti) in si mislim svoje. Na forumu pa seveda lahko "igram policaja" in opozarjam na nevarno početje kretenov, ki se s svojimi neumnimi ravnanji še hvalijo in trkajo po prsih.
««
7 / 11
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16332588 (30340) Heavy
»

Izrek za vožnjo na cestah (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
24745540 (40935) solatko
»

Tretji pas AC na klancih (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5612746 (10573) r3dkv1c4

Več podobnih tem