Forum » Na cesti » Diesel avto na plin ?
Diesel avto na plin ?
pegasus ::
Na plin bo težka, zna pa lepo laufat na odpadno olje iz najbližje gostilne. Pa še dišal bo lepše ;)
#000000 ::
Kolega je imel renault 5 express iz dizla na plin, takrat se je odpeljal v srbijo in za 200 dem so mu to naredli kot se šika, je pa bila ta predelava na metan namesto LPG, to pa zato ker je imel v svoji pizzeriji peč za pice na metan in je tankal kar tam prvo nekam v eno posodo, potem pa v avto, metan je napram LPG zasonj, mism da ta petka še vozi danes nisem pa 100%
bambam20 ::
Arctander ::
Da se, ni pa ekonomske računice.
Namreč, pri dizlu se plin dovaja skupaj z nafto, nekje v razmerju 70 (nafta) : 30 (plin). Da bi dizel delal samo na plin, ne gre.
Če računaš stroške vgradnje plinskega sistema (ki je za dizle dražji kot za bencinarje) in njegove servise, moraš (čez palec) narediti vsaj 150k km, da prideš na nulo.
Plus še to, da ko bo šlo pri dizlu kaj narobe, bodo vsi dvignili roke. Plinaš se bo izgovarjal, da ni njegova krivda, serviser pa ne bo hotel šraufati dizla s plinskim sistemom.
Namreč, pri dizlu se plin dovaja skupaj z nafto, nekje v razmerju 70 (nafta) : 30 (plin). Da bi dizel delal samo na plin, ne gre.
Če računaš stroške vgradnje plinskega sistema (ki je za dizle dražji kot za bencinarje) in njegove servise, moraš (čez palec) narediti vsaj 150k km, da prideš na nulo.
Plus še to, da ko bo šlo pri dizlu kaj narobe, bodo vsi dvignili roke. Plinaš se bo izgovarjal, da ni njegova krivda, serviser pa ne bo hotel šraufati dizla s plinskim sistemom.
RED_line ::
kako da ni ekonomske računice? očitno je, če je en italjan to celo patentiral in samo vprašanje je kdaj bo prišlo ven za javnost.
Ghost7 ::
Heavy ::
kako da ni ekonomske računice? očitno je, če je en italjan to celo patentiral in samo vprašanje je kdaj bo prišlo ven za javnost.
Kot sem gledal cene:
1L dizla je malo čez 1€
1L plina je malo čez 50 centov
Upoštevaj, da: dizli so dražji od bencinarjev, imajo manjšo porabo in cenejše gorivo.
Če ti dizel pokuri 5L jih z predelavo na LPG lahko 9L (slikam bencinarja ker ne poznam nobenega z dizel plin konverzijo).
Prištej strošek predelave.
-----------
Pod črto ne greš enkrat na mesec ven na pico pa prineseš notri razliko, kot če voziš navadnega dizla.
#TeamFelix
RED_line ::
ja, vendar poraba v dizel motorju na plin pa je? v tvojem primeru če pije dizel 5 jih dizel na plin 7 in ne 9. 7/0,5= 3,5€ pri dizlu pa je 7€ na 100/km. torej pol manj. če delaš kilometre je to zmaga. in avto je luxus in na njega se na zadnje spomniš. bolj pomebna so tovorna vozila, kopači, vlaki mogoče tudi ladje? zdaj si pa delaj računico
Utk ::
Dej ne fantaziraj. Kako bo pil 7 litrov plina, če pije 5 dizla? Takšno razmerje je pri bencinarjih, ne pa dizlih. 8-9. Plus dizel da se ogreje, tudi če ga med vožnjo ne pije nič. Pri avtu ni te računice. Pri tovornjakih je. Ker tam je tudi 10% prihranka nek denar. Pri avtu bi pa prišparal 10 evrov na mesec. Še to pogojno. In 5 litrov dizla ni 7 evrov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Smurf ::
Buggy ::
'Can Diesel engines be converted to run on LPG?'
The answer, to date, is a qualified 'No'.
http://www.go-lpg.co.uk/diesel.html
...kot je bilo recene kaksni dizel dostavljalci ali pa sleparji (ceprav tam dvomim da bi sli rizkantne posege delat) mogoce se, za osebne avtomobile s porabo 5l pa sploh ne razmisljajte.
The answer, to date, is a qualified 'No'.
http://www.go-lpg.co.uk/diesel.html
...kot je bilo recene kaksni dizel dostavljalci ali pa sleparji (ceprav tam dvomim da bi sli rizkantne posege delat) mogoce se, za osebne avtomobile s porabo 5l pa sploh ne razmisljajte.
Vikking ::
Da se predelat vendar ni računice. V avstraliji je država subvencionirala 100% tovornjakarjem predelavo, pane zato da bi se vozili ceneje, ampakzaradi izpustov.
2 varianti:
1. Dodaja se mislim da cca 10% plina diesel gorivu. Računice ekonomske ni, čistejši izpuh, manj saj... to je to.
2. glavi motorja se navrtajo luknje vrežejo navoji, da se lahko dodajo vžigalne svečke. Pod glavo se dodajo podložke da se glava dvigne in zniža kompresija.
torej dobesedno se konvertira disel motor v smeri bencinskega. Ni računice takorekoč nikoli. Pa še tvegaš ogromno ogromno ogromno težav pri takšni predelavi.
2 varianti:
1. Dodaja se mislim da cca 10% plina diesel gorivu. Računice ekonomske ni, čistejši izpuh, manj saj... to je to.
2. glavi motorja se navrtajo luknje vrežejo navoji, da se lahko dodajo vžigalne svečke. Pod glavo se dodajo podložke da se glava dvigne in zniža kompresija.
torej dobesedno se konvertira disel motor v smeri bencinskega. Ni računice takorekoč nikoli. Pa še tvegaš ogromno ogromno ogromno težav pri takšni predelavi.
andromedar ::
Na tajskem je OGROMNO takšnih tovornjakov:
So to vse dizli predelani na plin al obstajajo tovornjaki bencinarji?
So to vse dizli predelani na plin al obstajajo tovornjaki bencinarji?
Eh?
msjr ::
andromedar je izjavil:
Na tajskem je OGROMNO takšnih tovornjakov: So to vse dizli predelani na plin al obstajajo tovornjaki bencinarji?
Ne, to so v osnovi dizli, predelani na CNG. CNG recimo tudi pri nas uporablja LPP, vendar so ti avtobusi že v osnovi narejeni z motorji na metan. Ta je tudi bolj primeren za predelavo diesla kot LPG.
Pri nas se za osebna vozila običajno dela predelava na LPG, t.j. če vprašaš nekoga za predelavo na plin, to običajno pomeni LPG. Zgoraj omenjeni metan ni tako popularen, ker zaenkrat CNG lahko tankaš samo v Ljubljani, Mariboru in na Jesenicah.
x45 ::
Pa pol manj pije potem:
AMD x4 965 BE, 8 gb ddr3 1600, SSD Samsung, 960 GT
Xeon x3430, 8 GB DDR3, Matrox grafa
Xeon x3430, 8 GB DDR3, Matrox grafa
hojnikb ::
kar podraži strošek predelave, ki se navadno giblje med 1400 EUR in 1800EUR (osebna in lahka dostavna vozila).
Predelava dizel motorja na LPG/CNG ponuja sledeče prednosti:
o Prihranek na stroških goriva 0d 5% do 20%
če je tle kaka računica...
#brezpodpisa
ginekk ::
Niti ni čista predelava, še vedno rabiš dizel.
In imo recept za katastrofo, kajti princip delovanja dizel motorjev je drugačen od bencinarjev in je kar precej manj nadzora pri izgorevanju.
In imo recept za katastrofo, kajti princip delovanja dizel motorjev je drugačen od bencinarjev in je kar precej manj nadzora pri izgorevanju.
hojnikb ::
razumem da si dal na kakega pozresnega bencinarja, k je bil plin vsaj pol cenej. Tle z dost kilometri se je investicija placala...
Z danasnjo ceno plina pa se to lahko laufa samo 50-60% na plini... Na dizlu nima absolutno nobenga smisla
Z danasnjo ceno plina pa se to lahko laufa samo 50-60% na plini... Na dizlu nima absolutno nobenga smisla
#brezpodpisa
fikus_ ::
x45, se boš moral bolj potrudit za reklamiranje, dva posta, dve povezavi!
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Nikonja ::
Plus to da moraš tank za plin nekamor dat, večina v prtljažnik ali manjšega kje ke rezervna guma tko da je še izguba prostora in večja teža avta... Iskreno če to delaš zaradi izpustov potem rajš kupi EV kot se j....t s tem.
Fotr je imel plin v bencinarju cca 4-5 let in je sam povedal da nikoli več, na koncu ko je potegnil črto ni skoraj k...a nič prišparal, jebal se pa skoz z servisi za avto, za plin, manj prostora v prtljažniku, žuganje mame... zdaj je spet nazaj na normalnem bencinarju ker itak naredi komi 10t na leto.
Fotr je imel plin v bencinarju cca 4-5 let in je sam povedal da nikoli več, na koncu ko je potegnil črto ni skoraj k...a nič prišparal, jebal se pa skoz z servisi za avto, za plin, manj prostora v prtljažniku, žuganje mame... zdaj je spet nazaj na normalnem bencinarju ker itak naredi komi 10t na leto.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj nočete imet avta na plin? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 43959 (31351) | KAVINSKY |
» | predelava na plin (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 9874 (6681) | hojnikb |
» | Rome bans all diesel vehicles .... (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 20484 (15355) | -valvoline- |
» | Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12267 (5641) | zobnik |