» »

Acer (garancijsko popravilo)

Acer (garancijsko popravilo)

Pečo89 ::

Lep pozdrav

Prosil bi vas za pomoč. Prenosnik znamke Acer (v5 573G) je prišlo do okvare in je potrebno popravilo.
V trgovini so mi rekli da moram servis najti sam in da ga v Sloveniji ni!??

Takole piše:

Garancija

ZARADI OBJEKTIVNIH RAZLOGOV VAS NAPROŠAMO, DA SE V PRIMERU GARANCIJSKEGA POPRAVILA
OBRNETE NA POOBLAŠČENE GARANCIJSKE SERVISE PROIZVAJALCEV V SLOVENIJI IN V EVROPSKI UNIJI.
Spisek pooblaščenih servisov najdete na spletni strani proizvajalca.
V primeru da je vaš izdelek znamke Acer vas naprošamo, da se obrnete na vam najbližji pooblaščeni servis v Republiki Hrvaški oziroma na pooblaščeni servis v Evropski Uniji.
Spisek pooblaščenih Acer servisov v R. Hrvaški najdete na tej povezavi:
http://www.acer.hr/ac/hr/HR/content/ser...


Prosim za nasvet kaj narediti, je servis kje v Sloveniji? Prosim za kontakt. V sosednje države da nosim na popravilo? Trgovina pa kakor da jim je vseeeno?

Hvala za vse odgovore.
  • spremenilo: Pečo89 ()

coffeetime12 ::

Servis za Acer imaš npr. v:
- Sistem Ena d.o.o.
- Servis-prenosnikov.si

Za prvega lahko rečem da je OK, za drugega ne vem. Ime trgovine?

Zgodovina sprememb…

Miha 333 ::

Pokaži jim 2. odst. 17. člena ZVPot, ki pravi:

Pravice iz naslova garancije lahko potrošnik uveljavlja tudi proti prodajalcu.


Torej lahko vse uveljavljaš pri prodajalcu (mu tudi predaš stvar v garancijsko popravilo), kako in s katerim servisom pa nato oni urejajo zadeve, je pa njihova stvar in se tebe ne tiče.

To seveda velja za garancijsko popravilo (glede na naslov je govor o tem). Če ni več garancije, pa verjetno ne rabi biti pooblaščen servis?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miha 333 ()

Pečo89 ::

Torej direktno k tem Sistem Ena nesem? Bodo popravili to pod garancijo?

Miha bom se pogovoril z njimi se dodatno

Miha 333 ::

Če si ga kupil pri njih, potem da. Po zakonu lahko uveljavljaš garancijo razen na pooblaščenem servisu tudi pri prodajalcu, kjer si izdelek kupil. Oni pa potem urejajo naprej s servisom. Ampak vsa tvoja komunikacija je v tem primeru s prodajalcem. Vse ostalo je enako (45-dnevni rok, ...).

Zelo verjetno se bodo izgovarjali, da oni tega ne delajo in da se obrni na servis, ker se jim ne da s tem ukvarjati. Ampak po zakonu so dolžni sprejeti stvar v garancijsko popravilo, pokaži jim zgoraj omenjeni člen.

Poleg tega so ti morali ob nakupu izročiti garancijski list. Na njem je naveden dajalec garancije. Garancijo lahko uveljavljaš tudi pri njemu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miha 333 ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Garancija, 45 dni, nov izdelek (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
22641857 (17382) Furbo
»

garancija - iphone

Oddelek: Pomoč in nasveti
235066 (4215) St235
»

potrdila o vgradnji komponent

Oddelek: Pomoč in nasveti
314362 (3746) bluefish
»

Okvara nove TV Panasonic Plazme - postopek

Oddelek: Zvok in slika
216243 (4671) vrossi46
»

[FORK] Garancija/Stvarna napaka (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
536305 (6305) AngelOfDeath

Več podobnih tem