Forum » Problemi človeštva » Ljubljanski zrak
Ljubljanski zrak
zmaugy ::
če zagotovi pogoje za delo od doma
Moras vedeti, da ti za delo od doma mora delodajalec zagotoviti kupe pogojev, ki ga v sestevku pridejo vec kot najem pisarne + potni stroski. Daj poglej si malo zakonodajo. Ce ti jih ne placujejo, si najdi drugo sluzbo in jih tozi, se bo hudo splacalo.
Ne vem kakšna je zakonodaja, če ja tako, kot ti praviš, je to neumno in v škodo vsem. Zaposleni potrebuje prenosnik, službeni telefon in internet. Zadnje je stvar civilizacijskega nivoja vsakega posameznika - kot elektrika.
Neke traparije kot plačevanje ogrevanja in elektrike itd. so čiste birokratska neumnost za poceni kruhoborce, katerih obračun pomeni večji strošek kot te postavke same, sploh če upoštevaš, da je zaposleni lahko cel dan doma, se mu ni treba gužvati skozi mesto, ne zapravi ure ali več na dan za prevoz v službo - je lahko konec koncev samo zaradi tega zadnjega več z družino.
Ne bo držalo. Zaposleni potrebuje prostor, elektriko, internet, telefon,... itd. Delodajalec mora to zagotoviti, ne glede kje zaposleni dela in to je pravilno, sicer bi kar naenkrat vsi delali doma, delodajalcu pa bi stroške placevali zaposleni, ki bi bili postavljeni v slabši položaj. Na tak način pač ne boš zmanjšal polucije v Ljubljani, nea gre... :) Pa ne bi več govoril o delu doma, odpri drugo temo.
Daj lepo te prosim, a zaposleni vsega tega že nima? Vidiš, to je tiste vrste kruhoborska miselnost, o kateri sem govoril.
Naj mu dajo službeni telefon in prenosnik s softverom in to je to. A stanovanje v Lublani mu zdaj tudi kupijo, da se ne vozi iz Lendave? Aja, sem pozabil da je stanovanje v Lublani cenena roba, kar naj to časti delojemalec, rajši kot stroške 5 Eur na mesec več elektrike in 15 eur na mesec več ogrevanja. Right, čas je pa itak zastonj.
sisemen ::
Daj lepo te prosim, a zaposleni vsega tega že nima? Vidiš, to je tiste vrste kruhoborska miselnost, o kateri sem govoril.
Naj mu dajo službeni telefon in prenosnik s softverom in to je to. A stanovanje v Lublani mu zdaj tudi kupijo, da se ne vozi iz Lendave? Aja, sem pozabil da je stanovanje v Lublani cenena roba, kar naj to časti delojemalec, rajši kot stroške 5 Eur na mesec več elektrike in 15 eur na mesec več ogrevanja. Right, čas je pa itak zastonj.
Ali ima ali nima je cisto irelevantno, ima zase, ne za delodajalcev profit. Ce hoce delodajalec to uporabljati mora to najeti, ne vem kaj je tu sploh za razlagat, je cisto logicno. Mi bos posodil tvoj racunalnik zastonj za 8 ur na dan, zastonj seveda? Ne bos mar ne? A delodajalcu bi ga pa moral?
IL_DIAVOLO ::
zmaugy: tole je tip ljudi, ki jih moras prepricati, da se zacnejo vozit z javnim transportom, daj razlozi mu brez prepovedi... samo v nekaj urah, sta se pojavila dva taksna pacienta, ves koliko jih je na cestah?
IL_DIAVOLO je izjavil:
Pol pa se zaprite med 4 stene in jejte svoje pline iz anusa.
Al pa se preselte na podeželje.
Meni je vožnja sprostitev in užitek in mi noben ne govoril da se bom vozil z javnim prevozom, ne ti ne država. In zaradi tega sem jaz pacient...ok then.
SimplyMiha ::
Ti in tisoči drugih, ki se gnetete na prenatrpanih ulicah ter preklinjate drug drugega, pa še nesposobno državo povrh.
sisemen ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
In zaradi tega sem jaz pacient...ok then.
Si samo vecji del gausove krivulje, ne se sekirat, se veliko je takih.
IL_DIAVOLO ::
Jaz nobenega ne preklinjam, ker sem potrpežljiv voznik.....po ozkih ulicah pa se ne vozim, ampak raje parkiram v garažni hiši in grem peš
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IL_DIAVOLO ()
SimplyMiha ::
10-15 min od Strelišča do Tromostovja - peš skozi staro Ljubljano, pa še polno luštnih punc je. Vi se kar smradite na asfaltu, jaz bom lepo užival na tlakovcih.
zmaugy ::
Ali ima ali nima je cisto irelevantno, ima zase, ne za delodajalcev profit. Ce hoce delodajalec to uporabljati mora to najeti, ne vem kaj je tu sploh za razlagat, je cisto logicno. Mi bos posodil tvoj racunalnik zastonj za 8 ur na dan, zastonj seveda? Ne bos mar ne? A delodajalcu bi ga pa moral?
Saj, tudi obleko ti plača delodajalec ekstra, right? Da ne govorimo o stroških čistilnice, ki so lahko tudi nekaj 10 EUR na teden. Saj to je tvoja obleka in če hoče delodajalec, da na zanj pomemben sestanek ne prideš v trenirki, naj najame to obleko zate. Čevljev sploh ne bi omenjal, znajo biti hudo dragi.
To kar ti pišeš, je miselnost zaradi katere smo v Sloveniji u PM, ker iz principa vsi samo čakajo da jim z neba pade pečena piška (kot so včasih rekli).
Je pa jasno, da se takšne nebulozne zakone kreira v Lublani, kjer vsi lastniki nepremicnin, ki so se v tej ali v prejsnji generaciji priselili iz rovt in zdaj kikirikajo na ves glas, hočejo ohraniti svoj položaj nasproti drugim. Delo od doma iz cele Slovenije ali celo iz tujine? "A smo se zato boril?!"
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
thramos ::
Če boš hotel ukiniti potne stroške, bodo sindikati ponoreli in imel bos popolno štalo. Poleg tega bi bil rezultat v tem primeru ta, da bi delodajalci imeli manj stroškov, zaposleni pa bi še vedno morali biti fizično prisotni.
Mora biti alternativa, ki ima pozitivne finančne učinke za delodajalce in je del nekega paketa, da ima pravi učinek. Zaposleni bodo seveda takoj za to, sploh tisti, ki se vozijo desetine kilometrov daleč.
Rezultat je ta, da se zmanjša privlačnost dolgih voženj v službo. Pa mimogrede še odpravi neenakost na podlagi kraja bivanja.
Se pa strinjam, da bo štala - ampak ne s strani Ljubljančanov, ki večinoma dobivamo na ta račun par 10 evrov, ampak vseh tistih, ki z deljenjem prevoza profitirajo veliko več.
Od kje pa informacije, da smo v Ljubljani proti delu od doma? Prednosti koncentriranosti delovnih mest res odpade, ostanejo pa vse ostale prednosti življenja v, em, mestecu, nekatere od teh bi se zaradi manjših migracij še izboljšale.
Gavran ::
Samo državo je treba decentralizirati, pa boste vsi zadovoljni. Kmetijsko ministrstvo v Prekmurje, tisto za pomorstvo v Koper, turizem na Gorenjsko, upravo za jedrsko energijo v Krško, okoljsko v Trbovlje, prometno v Metliko, pa bo pol prometa v LJ manj.
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.
zmaugy ::
Če boš hotel ukiniti potne stroške, bodo sindikati ponoreli in imel bos popolno štalo. Poleg tega bi bil rezultat v tem primeru ta, da bi delodajalci imeli manj stroškov, zaposleni pa bi še vedno morali biti fizično prisotni.
Mora biti alternativa, ki ima pozitivne finančne učinke za delodajalce in je del nekega paketa, da ima pravi učinek. Zaposleni bodo seveda takoj za to, sploh tisti, ki se vozijo desetine kilometrov daleč.
Rezultat je ta, da se zmanjša privlačnost dolgih voženj v službo. Pa mimogrede še odpravi neenakost na podlagi kraja bivanja.
Se pa strinjam, da bo štala - ampak ne s strani Ljubljančanov, ki večinoma dobivamo na ta račun par 10 evrov, ampak vseh tistih, ki z deljenjem prevoza profitirajo veliko več.
Od kje pa informacije, da smo v Ljubljani proti delu od doma? Prednosti koncentriranosti delovnih mest res odpade, ostanejo pa vse ostale prednosti življenja v, em, mestecu, nekatere od teh bi se zaradi manjših migracij še izboljšale.
Profit zaradi potnih stroškov je po mojem zanemarljiv v primerjavi z izgubljanjem časa. Čas je edina stvar, ki se je ne da kupiti.
Cene nakupa in najema nepremičnin v Lublani bi zelo padle, konkurenca za službe bi se zelo zaostrila v škodo Lublančanov. Mimo tega pa bi se kvaliteta življenja zelo izboljšala.
Samo državo je treba decentralizirati, pa boste vsi zadovoljni. Kmetijsko ministrstvo v Prekmurje, tisto za pomorstvo v Koper, turizem na Gorenjsko, upravo za jedrsko energijo v Krško, okoljsko v Trbovlje, prometno v Metliko, pa bo pol prometa v LJ manj.
Če večina zaposlenih dela od doma, je potem to brez učinka - razen stroškov selitev fikusov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
thramos ::
Profit zaradi potnih stroškov je po mojem zanemarljiv v primerjavi z izgubljanjem časa. Čas je edina stvar, ki se je ne da kupiti.
Zate (pa tudi zame) je tako, za cel kup ljudi pa ne. Osebna opažanja, morda so napačna.
Cene nakupa in najema nepremičnin v Lublani bi zelo padle, konkurenca za službe bi se zelo zaostrila v škodo Lublančanov. Mimo tega pa bi se kvaliteta življenja zelo izboljšala.
Za tiste, ki v Ljubljani živijo zaradi mestnega življenja, je nižja cena nepremičnin samo dobrodošla. Glede konkurence za službe pa se strinjam - verjamem pa, da bi bil profit v obliki kvalitete življenja veliko višji, kot izguba na plači. Ampak dobro, to je spet osebno mnenje.
sisemen ::
Saj, tudi obleko ti plača delodajalec ekstra, right? Da ne govorimo o stroških čistilnice, ki so lahko tudi nekaj 10 EUR na teden. Saj to je tvoja obleka in če hoče delodajalec, da na zanj pomemben sestanek ne prideš v trenirki, naj najame to obleko zate. Čevljev sploh ne bi omenjal, znajo biti hudo dragi.
Eeemm.... mislim, da ti nekaj stvari ni jasnih. V kolikor delodajalec zahteva od tebe, da prihajaš oblečen na določen način, TI MORA plačati obleko. In čevlje. In čistilnico. Sicer se to rešuje, pri npr. ljudeh, ki morajo biti oblečeni, tako da dobijo k plači dodatek za reprezentanco. Seveda je to v garažnih podjetjih znanstvena fantastika, ker razmišljajo lastniki tako kot ti, vendar je čisto lepo iztožljivo.
Cene nakupa in najema nepremičnin v Lublani bi zelo padle, konkurenca za službe bi se zelo zaostrila v škodo Lublančanov.
Lol, oprosti, sem šele zdaj opazil, da ti dogaja isto kot Astonu, imaš sindrom "mi smo bolj sposobni ampak Lublančani imajo samo srečo" (ki gre skupaj z razmišljanjem, da Ljubljana krade MBju, dokler ne pride realnost in se izkaže, da jim lasten župan krade, kaže pa na Lj, naaufbixane ljudske množice pa mu verjamejo... cccc...). Imaš v svojem razmišljanju en manjši problem: tisti "ta konkurenčni" ostanejo večina v Ljubljani. Ki je tako zelo konkurenčna, da tisti manj sposobni, odpadejo in se potem vračajo domov. In ti naj bi zaostrili konkurenco za službe? Samo še en lol ti pošljem.
Si pa že precej derailal debato.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sisemen ()
sisemen ::
Samo državo je treba decentralizirati, pa boste vsi zadovoljni. Kmetijsko ministrstvo v Prekmurje, tisto za pomorstvo v Koper, turizem na Gorenjsko, upravo za jedrsko energijo v Krško, okoljsko v Trbovlje, prometno v Metliko, pa bo pol prometa v LJ manj.
Se bo delno decentralizirala s tem, ko se ne bo dalo preprosto gužvati po mestu, bo kakšno podjetje spravilo svoje prostore bolj na periferijo. To da pa bi samo prestavljanje ministerstev kaj rešilo pa hudo dvomim, centralno so postavljena, ker je tako praktično, vsi iz cele slovenije imajo pribljizno enako razdaljo, in ko jo enkrat opravis lahko uredis vse na enem mestu. Si pa ne predstavljam kako bi bilo Primorskemu kmetu, da bi se moral peljat v Prekmurje, mislim da bi te preklel po dolgem in počez.
sisemen ::
Se pa strinjam, da bo štala - ampak ne s strani Ljubljančanov, ki večinoma dobivamo na ta račun par 10 evrov, ampak vseh tistih, ki z deljenjem prevoza profitirajo veliko več.
Veš kaj več o tem? Logično bi sicer bilo, da se tako organizirajo, ker dejansko potem (pri 4 v avtu) 3/4 plačila za pot obdržijo, AMPAK, dostikrat malo pogledam, koliko ljudi se vozi v avtu v službo in iz nje. Praviloma je v avtu samo voznik, to da sta dva je že redka izjema. Mogoče pa gledam samo na napačnih cestah.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sisemen ()
zmaugy ::
Saj, tudi obleko ti plača delodajalec ekstra, right? Da ne govorimo o stroških čistilnice, ki so lahko tudi nekaj 10 EUR na teden. Saj to je tvoja obleka in če hoče delodajalec, da na zanj pomemben sestanek ne prideš v trenirki, naj najame to obleko zate. Čevljev sploh ne bi omenjal, znajo biti hudo dragi.
Eeemm.... mislim, da ti nekaj stvari ni jasnih. V kolikor delodajalec zahteva od tebe, da prihajaš oblečen na določen način, TI MORA plačati obleko. In čevlje. In čistilnico. Sicer se to rešuje, pri npr. ljudeh, ki morajo biti oblečeni, tako da dobijo k plači dodatek za reprezentanco. Seveda je to v garažnih podjetjih znanstvena fantastika, ker razmišljajo lastniki tako kot ti, vendar je čisto lepo iztožljivo.
Cene nakupa in najema nepremičnin v Lublani bi zelo padle, konkurenca za službe bi se zelo zaostrila v škodo Lublančanov.
Lol, oprosti, sem šele zdaj opazil, da ti dogaja isto kot Astonu, imaš sindrom "mi smo bolj sposobni ampak Lublančani imajo samo srečo" (ki gre skupaj z razmišljanjem, da Ljubljana krade MBju, dokler ne pride realnost in se izkaže, da jim lasten župan krade, kaže pa na Lj, naaufbixane ljudske množice pa mu verjamejo... cccc...). Imaš v svojem razmišljanju en manjši problem: tisti "ta konkurenčni" ostanejo večina v Ljubljani. Ki je tako zelo konkurenčna, da tisti manj sposobni, odpadejo in se potem vračajo domov. In ti naj bi zaostrili konkurenco za službe? Samo še en lol ti pošljem.
Si pa že precej derailal debato.
1. Hahahaha, dodatek za obleko in čevlje, tebi pa res dogaja. Pa službene gate ne pozabi.
2. Se pravi da se vsak dan zjutraj tisti silni deset tisoči vozijo v Lublano na kremšnite in gledat Prešernov spomenik, right? Ker itak niso konkurenčni za službo v čudovito zagiftani Lublani? Must be tourists.
Iz tega, kar si napisal, logično sledi tvoja kruhoborska pikolovska pozicija do dela od doma. Konec koncev gre za prestiž rovtarske prestolnice.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
sisemen ::
Iz tega, kar si napisal, logično sledi tvoja kruhoborska pikolovska pozicija do dela od doma. Konec koncev gre za prestiž rovtarske prestolnice.
Lol, malo haluciniras ne? Daj povej mi prosim, kaj pa je moja pozicija do dela od doma? Citiraj prosim?
1. Hahahaha, dodatek za obleko in čevlje, tebi pa res dogaja. Pa službene gate ne pozabi.
Hja, ce ne poznas delovne zakonodaje, potem je to pač tvoj problem. Po tvoji razlagi, morajo v jeklarni delavci sami nabavit varovalno obleko in čevlje, mar ne? Gasilci tudi kupujejo kompletno opremo sami, stroške za tovornjak si pa razdelijo. Vojaki pa plačujejo kevlar in tanke iz svojega žepa. Enako policija. Bravo, sedi, šus.
2. Se pravi da se vsak dan zjutraj tisti silni deset tisoči vozijo v Lublano na kremšnite in gledat Prešernov spomenik, right? Ker itak niso konkurenčni za službo v čudovito zagiftani Lublani? Must be tourists.
Ti ljudje že delajo v Ljubljani, ti pa si pisal o neki na novo vzpostavljeni konkurenčnosti... ali nekaj. Mogoče si pa govoril o tem, da bi v tem primeru delavci iz drugih krajev končno dobili plačano enako kot Ljubljančani in ne več, zaradi potnih stroškov? To bi se sicer dalo zaključit iz tvojega sestavka ampak zdi se mi, da ciljaš v drugo smer, tako da to verjetno ni to. Daj preberi za sabo kaj pišeš, če že za mano ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sisemen ()
jype ::
IL_DIAVOLO> mi noben ne govoril da se bom vozil z javnim prevozom, ne ti ne država.
Glede na to, da sem ti jaz plačal in zgradil cestno omrežje, se boš kar lepo tako vozil, kot ti bom jaz naročil, ali se pa ne boš vozil.
sisemen> Veš kaj več o tem?
Jaz poznam ljudi, ki imajo v Ljubljani najeto stanovanje za denar, ki ga dobijo za prevoz na delo (pa včasih še kaj ostane).
Glede na to, da sem ti jaz plačal in zgradil cestno omrežje, se boš kar lepo tako vozil, kot ti bom jaz naročil, ali se pa ne boš vozil.
sisemen> Veš kaj več o tem?
Jaz poznam ljudi, ki imajo v Ljubljani najeto stanovanje za denar, ki ga dobijo za prevoz na delo (pa včasih še kaj ostane).
Okapi ::
In (nekatera) podjetja to tudi dejansko preverjajo - nekaterim zasebnim detektivom to predstavlja glavni del zaslužka.
jype ::
Duncaneo> Temu se reče goljufija! In je opredeljeno kot kaznivo dejanje.
Seveda. Jaz takšno početje odsvetujem, ampak še raje bi videl, če sploh ne bi obstajali pogoji zanj.
Okapi> In (nekatera) podjetja to tudi dejansko preverjajo
Nekatera pa spodbujajo.
Seveda. Jaz takšno početje odsvetujem, ampak še raje bi videl, če sploh ne bi obstajali pogoji zanj.
Okapi> In (nekatera) podjetja to tudi dejansko preverjajo
Nekatera pa spodbujajo.
zmaugy ::
Iz tega, kar si napisal, logično sledi tvoja kruhoborska pikolovska pozicija do dela od doma. Konec koncev gre za prestiž rovtarske prestolnice.
Lol, malo haluciniras ne? Daj povej mi prosim, kaj pa je moja pozicija do dela od doma? Citiraj prosim?
1. Hahahaha, dodatek za obleko in čevlje, tebi pa res dogaja. Pa službene gate ne pozabi.
Hja, ce ne poznas delovne zakonodaje, potem je to pač tvoj problem. Po tvoji razlagi, morajo v jeklarni delavci sami nabavit varovalno obleko in čevlje, mar ne? Gasilci tudi kupujejo kompletno opremo sami, stroške za tovornjak si pa razdelijo. Vojaki pa plačujejo kevlar in tanke iz svojega žepa. Enako policija. Bravo, sedi, šus.
2. Se pravi da se vsak dan zjutraj tisti silni deset tisoči vozijo v Lublano na kremšnite in gledat Prešernov spomenik, right? Ker itak niso konkurenčni za službo v čudovito zagiftani Lublani? Must be tourists.
Ti ljudje že delajo v Ljubljani, ti pa si pisal o neki na novo vzpostavljeni konkurenčnosti... ali nekaj. Mogoče si pa govoril o tem, da bi v tem primeru delavci iz drugih krajev končno dobili plačano enako kot Ljubljančani in ne več, zaradi potnih stroškov? To bi se sicer dalo zaključit iz tvojega sestavka ampak zdi se mi, da ciljaš v drugo smer, tako da to verjetno ni to. Daj preberi za sabo kaj pišeš, če že za mano ne.
1. Tvoja pozicija do dela od doma je (karikiram), da mora delodajalec dati zaposlenemu še za žarnice in čistilo za okna, s čimer se ta oblika dela naredi za neprivlačno.
2. Ups, pozabil sem da so kolone polne jeklarjev iz Maribora, ki se vozijo v Lublano. Pa tudi njihove delovne obleke stanejo toliko kot armaniji in gucciji.
3. Ljudje, ki se zdaj vozijo na delo v Lublano in se potem ne bi, ker bi delali od doma (jeklarji ne bi bili zraven - če si se spraševal), bi predstavljali takojšen učinek na kakovost zraka. Poleg tega pa bi bil dodatni učinek ta, da bivanje v Lublani ne bi predstavljalo nobene prednosti pri zaposlitvi tam, torej bi se ljudje lahko izselili in še vedno delali v istih službah, konkurenčni pa bi postali tudi ljudje, ki že zdaj živijo daleč od Lublane in imajo takšno delo, da bi ga lahko opravljali na daljavo (tipični jeklar ali gasilec po mojem ne bi profitirala od takšne ureditve, žal).
sisemen ::
1. Tvoja pozicija do dela od doma je (karikiram), da mora delodajalec dati zaposlenemu še za žarnice in čistilo za okna, s čimer se ta oblika dela naredi za neprivlačno.
2. Ups, pozabil sem da so kolone polne jeklarjev iz Maribora, ki se vozijo v Lublano. Pa tudi njihove delovne obleke stanejo toliko kot armaniji in gucciji.
3. Ljudje, ki se zdaj vozijo na delo v Lublano in se potem ne bi, ker bi delali od doma (jeklarji ne bi bili zraven - če si se spraševal), bi predstavljali takojšen učinek na kakovost zraka. Poleg tega pa bi bil dodatni učinek ta, da bivanje v Lublani ne bi predstavljalo nobene prednosti pri zaposlitvi tam, torej bi se ljudje lahko izselili in še vedno delali v istih službah, konkurenčni pa bi postali tudi ljudje, ki že zdaj živijo daleč od Lublane in imajo takšno delo, da bi ga lahko opravljali na daljavo (tipični jeklar ali gasilec po mojem ne bi profitirala od takšne ureditve, žal).
Ne... pa čisto nič ti ni jasno: taka je delavska zakonodaja, in ljudje nimajo nič proti, da se vozijo v Ljubljano, ker zaradi tega profitirajo. Ves čas ti že razlagam, da se tvoja dojemanja sveta ne ujemajo s svetom, pa še kar BSjaš. Tvoja rešitev je nesmiselna, bolj preprosto je uvest nalepke in P+R parkirišča postavit kot pa spremeniti zraven se celo delovsko zakonodajo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sisemen ()
zmaugy ::
1. Tvoja pozicija do dela od doma je (karikiram), da mora delodajalec dati zaposlenemu še za žarnice in čistilo za okna, s čimer se ta oblika dela naredi za neprivlačno.
2. Ups, pozabil sem da so kolone polne jeklarjev iz Maribora, ki se vozijo v Lublano. Pa tudi njihove delovne obleke stanejo toliko kot armaniji in gucciji.
3. Ljudje, ki se zdaj vozijo na delo v Lublano in se potem ne bi, ker bi delali od doma (jeklarji ne bi bili zraven - če si se spraševal), bi predstavljali takojšen učinek na kakovost zraka. Poleg tega pa bi bil dodatni učinek ta, da bivanje v Lublani ne bi predstavljalo nobene prednosti pri zaposlitvi tam, torej bi se ljudje lahko izselili in še vedno delali v istih službah, konkurenčni pa bi postali tudi ljudje, ki že zdaj živijo daleč od Lublane in imajo takšno delo, da bi ga lahko opravljali na daljavo (tipični jeklar ali gasilec po mojem ne bi profitirala od takšne ureditve, žal).
Ne... pa čisto nič ti ni jasno: taka je delavska zakonodaja, in ljudje nimajo nič proti, da se vozijo v Ljubljano, ker zaradi tega profitirajo. Ves čas ti že razlagam, da se tvoja dojemanja sveta ne ujemajo s svetom, pa še kar BSjaš. Tvoja rešitev je nesmiselna, bolj preprosto je uvest nalepke in P+R parkirišča postavit kot pa spremeniti zraven se celo delovsko zakonodajo.
Ali lahko da podjetje murino ali armanijevo obleko v stroške? Prosim te, ne govori o stvareh, o katerih nimaš pojma.
Ljudje imajo še kako proti se voziti v Lublano in zapravljati svoj čas - še enkrat govoriš o stvareh, ki jih ne poznaš. A veš kako dolgo traja pot iz Maribora v Lublano? Nekateri jo opravijo vsak dan (in potem nazaj). si pripravljen to početi 20 let za potne stroške? Tvoja rešitev ohranja status quo, kar ti očitno odgovarja in ne rešuje ničesar - razen najemodajalcev in prodajalcev nepremičnin in delojemalcev, katerih edina prednost je, da živijo blizu delovnega mesta.
sisemen ::
Ljudje imajo še kako proti se voziti v Lublano in zapravljati svoj čas - še enkrat govoriš o stvareh, ki jih ne poznaš. A veš kako dolgo traja pot iz Maribora v Lublano? Nekateri jo opravijo vsak dan (in potem nazaj). si pripravljen to početi 20 let za potne stroške?
Glede na tvoje predloge, bi morali to početi zastonj, saj imajo avto in bencin, ne?
Tvoja rešitev ohranja status quo, kar ti očitno odgovarja in ne rešuje ničesar - razen najemodajalcev in prodajalcev nepremičnin in delojemalcev, katerih edina prednost je, da živijo blizu delovnega mesta.
Ti niti rešitve nimaš, imaš neke drobce idej, ki stojijo brez temeljev v zraku, zamislil pa si si jih ob šanku, med hvaljenjem zadnje nogometne tekme in prepirom, katera soseda ima večje oprsje.
Ali lahko da podjetje murino ali armanijevo obleko v stroške?
Da, samo ne smeš biti v takšnih garažnih podjetjih, kjer vladajo omejenci tvoje vrste. Ne bom te več učil, uživaj v svoji majhnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sisemen ()
thramos ::
Ljudje imajo še kako proti se voziti v Lublano in zapravljati svoj čas
Eni ja, drugi ne. Tisti, ki jim neobdavčen del pomeni manjši del prihodka in jim pot pomeni samo izgubo časa - ja. Tisti, ki pa jim pot pomeni občutno povišanje prihodka (da o zlorabah, ki imajo ogromne razsežnosti sploh ne govorimo) pa ne.
zmaugy ::
Ljudje imajo še kako proti se voziti v Lublano in zapravljati svoj čas - še enkrat govoriš o stvareh, ki jih ne poznaš. A veš kako dolgo traja pot iz Maribora v Lublano? Nekateri jo opravijo vsak dan (in potem nazaj). si pripravljen to početi 20 let za potne stroške?
Glede na tvoje predloge, bi morali to početi zastonj, saj imajo avto in bencin, ne?
Tvoja rešitev ohranja status quo, kar ti očitno odgovarja in ne rešuje ničesar - razen najemodajalcev in prodajalcev nepremičnin in delojemalcev, katerih edina prednost je, da živijo blizu delovnega mesta.
Ti niti rešitve nimaš, imaš neke drobce idej, ki stojijo brez temeljev v zraku, zamislil pa si si jih ob šanku, med hvaljenjem zadnje nogometne tekme in prepirom, katera soseda ima večje oprsje.
Ali lahko da podjetje murino ali armanijevo obleko v stroške?
Da, samo ne smeš biti v takšnih garažnih podjetjih, kjer vladajo omejenci tvoje vrste. Ne bom te več učil, uživaj v svoji majhnosti.
Ni vredno komentarja. S pedagoškim delom se ne ukvarjam. Življenje te bo naučilo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
zmaugy ::
Ljudje imajo še kako proti se voziti v Lublano in zapravljati svoj čas
Eni ja, drugi ne. Tisti, ki jim neobdavčen del pomeni manjši del prihodka in jim pot pomeni samo izgubo časa - ja. Tisti, ki pa jim pot pomeni občutno povišanje prihodka (da o zlorabah, ki imajo ogromne razsežnosti sploh ne govorimo) pa ne.
Vse se konča ko si človek ustvari družino in je zaradi poti v službo dodatno nekaj ur dnevno manj doma. Poleg tega je pa odvisno tudi od tega, kje v Lublani ima človek službo, če ima delodajalec parking ipd., ker drenjanje skozi mesto zjutraj je res zoprno, da ne govorim o iskanju parkinga. In če se potem rajši posluži javnega prevoza, mu na koncu od tistega zneska ne ostane nič.
Je pa res, da je slišati, da je precej zlorab, samo to je pa čisto druga zgodba.
Steinkauz ::
Prvi korak je prepoved dizlov po mestu. Vsaj znotraj obvoznice.
Pa vozim dizla in živim v Ljubljani
Vseeno je pa v kotlini in se ne prepiha glih najbolš, tko da neki full frišno nikol ne bo.
Sploh pozimi, megla + ogrevanja + promet + tovarne.
Pa vozim dizla in živim v Ljubljani
Vseeno je pa v kotlini in se ne prepiha glih najbolš, tko da neki full frišno nikol ne bo.
Sploh pozimi, megla + ogrevanja + promet + tovarne.
jype ::
IMO je najpomembnejši korak izgradnja cest brez križišč za kolesarje.
Za začetek recimo kar ob glavnih mestnih vpadnicah, kjer že imamo železnico: Ob železnici naj poteka še en tir (3 metre) široka kolesarska steza in skupaj z železnico s prednostjo prečka ceste.
Potem večina pokretnih ljudi med 10 in 100 let starosti ne bo več imela razloga, da bi se drenjala v prometu.
Za začetek recimo kar ob glavnih mestnih vpadnicah, kjer že imamo železnico: Ob železnici naj poteka še en tir (3 metre) široka kolesarska steza in skupaj z železnico s prednostjo prečka ceste.
Potem večina pokretnih ljudi med 10 in 100 let starosti ne bo več imela razloga, da bi se drenjala v prometu.
sisemen ::
IMO je najpomembnejši korak izgradnja cest brez križišč za kolesarje.
Za začetek recimo kar ob glavnih mestnih vpadnicah, kjer že imamo železnico: Ob železnici naj poteka še en tir (3 metre) široka kolesarska steza in skupaj z železnico s prednostjo prečka ceste.
Potem večina pokretnih ljudi med 10 in 100 let starosti ne bo več imela razloga, da bi se drenjala v prometu.
Velik vložek, majhen učinek (čeprav bi meni npr. prišlo hudo prav). Po mojem je treba za začetek LPPju omogočit, da je bolj učinkovit pri dostavljanju potnikov kot avtomobili in ljudje se bodo sami začeli vozit, tega pa se ne da izvesti, dokler je v enakem stoječem prometu kot vsi ostali. Naslednji moment, ko se bodo sprostile ceste železnine za 4 osebe, bo vse skupaj tudi mnogo lažje urediti za kolesarje, marsikatera stranska cesta bo prazna itd.
Tole si poglejte, s tem da je to mesto z 2.2 miljona ljudi:
Rede Integrada de Transporte @ Wikipedia
http://reimaginerpe.org/node/344
Pa še tole, za tiste, ki so slučajno spregledali:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sisemen ()
cegu ::
Glede profita s potnimi stroški:
- Javne firme v RS dajo ~10 centov na kilometer.
- Bled - Ljubljana: 50km. Povratno: 100km.
- Cena novega avtomobila (Clio): ~15.000 EUR
- Amortizacija: 200.000km
- Menjava olja: na 15.000 km.
- Če preračunaš, se lahko z novim avtom na delo in nazaj pelješ: 2000 krat.
- Delovnih dni na leto je ~250. Avto ti bo torej zdržal 8 let (preden pride do 200.000km).
- Denar, ki ga dobiš od javne firme za teh 200.000km je: 20.000 EUR.
- Avto pokuri ~5.5l/100km. Za 200.000km boš moral kupiti 11000 litrov bencina po 1.35EUR na liter - skupaj približno 15.000 EUR.
- Menjava olja je na 15.000km. Za 200.000 ga moraš zamenjati 14 krat. 13 * 75 EUR (menjava olja) ~ 1000 EUR
- Menjava gum na 2 leti: 4 menjave po 100EUR = 400EUR.
- Ostale stroške (avspuh, bremze,...itd) ne bom upošteval.
Avto imaš samo za vožnjo v službo. Porabil si 16.500 EUR samo za vzdrževanje avtomobila. Dobil si 20.000 EUR za potne stroške.
- Profitiral si za ~3000 EUR.
- Sedaj moraš kupiti nov avto. Tokrat je teh 3000EUR cenejši, torej stane 12.000 EUR.
- V 8ih letih moraš prihraniti 12.000 EUR samo zato, da se lahko z avtom pripelješ na delo. 12.000 EUR na 8 let razdeljeno je 1500EUR oz ena dobra plača oz dve slabe.
- To pomeni, da delaš 1-2 meseca na leto samo zato, da si lahko privoščiš prevozno sredstvo.
Jaz se raje peljem z avtobusom, zato ker storški popravila avtomobila in parkirišča v Ljubljani nanesejo na še več.
- Cena avtobusa Bled - Ljubljana je 6.3 EUR enosmerna. Povratna torej 12.6EUR. Če kupim tedensko, je 10% popusta, torej 11.3 EUR.
- Plačam 1.3EUR več na dan, kot pa dobim nazaj za potne stroške.
- Zaradi amortizacije avtomobila so to še vedno splača - če gre Avtobus po avtocesti.
Kdo sedaj tu profitira?
Komaj čakam na te self-driving avtomobile, pa da me pride na dom iskat, in mu vržem tistih nekaj evrov.
Ceneje kot pa da imam svoj avto. Za daljše razdalje grem pa po rent-a-car.
Rent-a-car danes je ~50 EUR na dan. Glede na to da plačuješ 1500EUR na leto samo za amortizacijo, je bolje če ga najameš za 30 dni na leto. Vedno bo skoraj nov, spucan in spraven.
- Prej sem pozabil upoštevati še stroške ceste, zavarovanja in vinjete - kar najbrž tistih 3000EUR profita izniči.
- Javne firme v RS dajo ~10 centov na kilometer.
- Bled - Ljubljana: 50km. Povratno: 100km.
- Cena novega avtomobila (Clio): ~15.000 EUR
- Amortizacija: 200.000km
- Menjava olja: na 15.000 km.
- Če preračunaš, se lahko z novim avtom na delo in nazaj pelješ: 2000 krat.
- Delovnih dni na leto je ~250. Avto ti bo torej zdržal 8 let (preden pride do 200.000km).
- Denar, ki ga dobiš od javne firme za teh 200.000km je: 20.000 EUR.
- Avto pokuri ~5.5l/100km. Za 200.000km boš moral kupiti 11000 litrov bencina po 1.35EUR na liter - skupaj približno 15.000 EUR.
- Menjava olja je na 15.000km. Za 200.000 ga moraš zamenjati 14 krat. 13 * 75 EUR (menjava olja) ~ 1000 EUR
- Menjava gum na 2 leti: 4 menjave po 100EUR = 400EUR.
- Ostale stroške (avspuh, bremze,...itd) ne bom upošteval.
Avto imaš samo za vožnjo v službo. Porabil si 16.500 EUR samo za vzdrževanje avtomobila. Dobil si 20.000 EUR za potne stroške.
- Profitiral si za ~3000 EUR.
- Sedaj moraš kupiti nov avto. Tokrat je teh 3000EUR cenejši, torej stane 12.000 EUR.
- V 8ih letih moraš prihraniti 12.000 EUR samo zato, da se lahko z avtom pripelješ na delo. 12.000 EUR na 8 let razdeljeno je 1500EUR oz ena dobra plača oz dve slabe.
- To pomeni, da delaš 1-2 meseca na leto samo zato, da si lahko privoščiš prevozno sredstvo.
Jaz se raje peljem z avtobusom, zato ker storški popravila avtomobila in parkirišča v Ljubljani nanesejo na še več.
- Cena avtobusa Bled - Ljubljana je 6.3 EUR enosmerna. Povratna torej 12.6EUR. Če kupim tedensko, je 10% popusta, torej 11.3 EUR.
- Plačam 1.3EUR več na dan, kot pa dobim nazaj za potne stroške.
- Zaradi amortizacije avtomobila so to še vedno splača - če gre Avtobus po avtocesti.
Kdo sedaj tu profitira?
Komaj čakam na te self-driving avtomobile, pa da me pride na dom iskat, in mu vržem tistih nekaj evrov.
Ceneje kot pa da imam svoj avto. Za daljše razdalje grem pa po rent-a-car.
Rent-a-car danes je ~50 EUR na dan. Glede na to da plačuješ 1500EUR na leto samo za amortizacijo, je bolje če ga najameš za 30 dni na leto. Vedno bo skoraj nov, spucan in spraven.
- Prej sem pozabil upoštevati še stroške ceste, zavarovanja in vinjete - kar najbrž tistih 3000EUR profita izniči.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: cegu ()
LuiIII ::
Hm ali ni nadomestilo 0.18€/km? No toliko si jaz obračunam.
Glede dela v Ljubljani pa menim, da je v okolici veliko bolj ugodno delati oz. imeti podjetje. Razlog so višje cene najema in slabša dostopnost (parkirišča, gneča,...).
Glede dela v Ljubljani pa menim, da je v okolici veliko bolj ugodno delati oz. imeti podjetje. Razlog so višje cene najema in slabša dostopnost (parkirišča, gneča,...).
Matako ::
Po mojem je treba za začetek LPPju omogočit, da je bolj učinkovit pri dostavljanju potnikov kot avtomobili in ljudje se bodo sami začeli vozit, tega pa se ne da izvesti, dokler je v enakem stoječem prometu kot vsi ostali.
Pozabljate na začetno postajo, ki je lahko v tretjem kolovozu petega odseka nekje v "naravi", kjer si Slovenci radi postavljamo hiše, če se le da.
Razpršena gradnja s kapilarno mrežo cestic je skoraj nemogoč trd oreh za učinkovit javni prevoz - sploh če so razdalje nekako "ne tič ne miš". Recimo se pelješ 10km do P+R nakar rečeš "ma klinc, zdaj se pa že itak peljem". In potegneš še ostalih 10.
/\/\.K.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matako ()
Okapi ::
Saj je redkokje kaj dosti drugače. Marsikje po ZDA je še veliko slabše - pa ne mislim nekje bogu za hrbom v hribih, ampak v predmestjih velemest. In več kot imajo ljudje avtov, manj se splača razvijat javni promet in ga potem tudi ne razvijajo, oziroma ukinjajo tudi tisto, kar je nekoč že bilo.
O.
O.
Utk ::
Avto imaš samo za vožnjo v službo. Porabil si 16.500 EUR samo za vzdrževanje avtomobila. Dobil si 20.000 EUR za potne stroške.
- Profitiral si za ~3000 EUR.
- Sedaj moraš kupiti nov avto. Tokrat je teh 3000EUR cenejši, torej stane 12.000 EUR.
- V 8ih letih moraš prihraniti 12.000 EUR samo zato, da se lahko z avtom pripelješ na delo. 12.000 EUR na 8 let razdeljeno je 1500EUR oz ena dobra plača oz dve slabe.
- To pomeni, da delaš 1-2 meseca na leto samo zato, da si lahko privoščiš prevozno sredstvo.
Čudna matematika. Po tej logiki bi v 8 letih kupil dva avta. Enega iz potnih stroškov, še za enega bi pa moral našparat. Če že tako računaš, vzemi še naslednjih 8 let, ko dobivaš "čistih" 200 na mesec. Sebi pa prištej stroške rentacara, rečmo jurja na leto. In tudi če pride avto potem za neko mizerijo dražji, se 500 al pa jurja na leto pač splača dat, da imaš neodvisno prevozno sredstvo na voljo 24/7. Sploh če nisi glih sam.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Rias Gremory ::
Med iskanjem člankov sem naletel na tole:
link
Škodljivost zraka v cerkvah zaradi sveč, dišav in podobnih zadev. Smeh
Hvala za link, bom doma pokazal!
Mirno gledamo, kako naš svet propada,
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.
Okapi ::
Komaj čakam na te self-driving avtomobile, pa da me pride na dom iskat, in mu vržem tistih nekaj evrov.To že ves čas obstaja, reče se mu pa taksi.
Pri računanju stroškov avta je pa itak večinoma vse odvisno od tega, koliko luksuza si hoče ali so lahko kdo privošči. Nikjer ne piše, da moraš kupit avto za 15 jurjev in ga menjat na 8 let. Lahko ga menjaš na 15 let. Ali pa kupiš avto za 5 jurjev. Če se malo potrudiš, dobiš čisto lepo vozen avto tudi za jurja. Tudi nikjer ne piše, da se moraš sam vozit z njim iz Bleda v Ljubljano. Lahko se peljete celo štirje.
Mimogrede, če se trije zmenijo, se lahko skupaj iz Bleda v Ljubljano vozijo vsak dan s taksijem za samo malo več kot bi jih prišel avtobus.
O.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | prevoz na delo - zaplet (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 27464 (12960) | Mavrik |
» | Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020) (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Loža | 129275 (102480) | Pika na i |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 81409 (70818) | starfotr |
» | rekordne cene bencina...vsak v svojem avtu (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 11212 (9716) | Pithlit |