» »

Nov VS rabljen avto

Nov VS rabljen avto

««
8 / 10
»»

ziga1990 ::

perci je izjavil:

Utk je izjavil:

Tist dodaten popust je pač na zalogo, se je spreminjalo najbrž dnevno. Nima veze, pa dodajaj na 23 jurjev potem.

Čeprav, pri novem avtu zahtevaš individualizacijo, ne gledaš to kar je na zalogi, pri rabljenem pa te izbire itak nimaš, zmeraj vzameš tisto kar je na zalogi. Ali pa čakaš da pride na zalogo, kar lahko tudi pri novem.

V glavnem, ti fordi so stali kikiriki, 15 jurjev osnovni bencinar. Danes niti poštenega focusa ne dobiš za ta denar.

Tudi pri starem (če ga uvoziš) si lahko zmišljuješ glih kar si hočeš, tko da to je BS.

Evo, s konzervativnim dodajanjem opreme in upoštevanjem vseh možnih paketov za zniževanje cene, sem iz 23 prišel na dobrih 30 jurjev. Ja, vlečna kljuka prinese 635 EUR - ne bi verjel, ane? Bixenon je pa res cenejši kot sem mislil.

Ampak, da ne bomo zdej preveč zapenjali za ta konkreten avto, ker se mi zdi, da imajo forumaši že polna jetra tega forda. Predlagam ti, da greš na spletno stran od kake tuje leasing hiše in pogledaš kaj se licitira in kakšne so cene. Boš videl, da praktično vse znamke s takimi kilometri veliko izgubljajo prva tri leta. 50-60 posto.

12 jurjev je pač realna cena za avto, ki je na polovici življenjske dobe (po km), s tem da bo v drugi polovici vzdrževanje dražje, kakorkoli obračaš. Nič ekstra poceni in nobenega ekstra profita.
Saj ni nihče rekel, da sem dobil nek ekstra hud dil. Taka je pač cena teh avtov. Govorili smo o primerjavi z novim.



Tole pa ni res Rabljeni so že sestavljeni in je praktično nemogoče dobiti vozilo čisto po svojem okusu, kar pa pri novem lahko narediš saj izbiraš barvo,dodatno opremo,itd.
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ziga1990 ()

krneki0001 ::

ziga1990 je izjavil:

Tole pa ni res Rabljeni so že sestavljeni in je praktično nemogoče dobiti vozilo čisto po svojem okusu, kar pa pri novem lahko narediš saj izbiraš barvo,dodatno opremo,itd.


Danes dobiš toliko aftermarket zadev in si jih vgradiš v avto, da to ni več problem. Še posebaj, če imaš kakega japončka, ki je kot lego kocke. Recimo pri starejšem subaruju - ga kupiš brez klime in webasta, poiščeš na netu razbit avto, ki ima to notri in imaš klimo za nekje 150€ vgrajeno, webasto bo pa malo dražji. V vsakem subaruju so konektorji že pripravljeni za skoraj vso dodatno opremo. Samo še to opremo kupiš in priklopiš na konektorje. (tempomat, interval brisalcev, klima, webasto, ogrevanje sedežev, nastavljivost sedežev, .... - za vse to so konektorji pripravljeni, čeprav avto te opreme nima ob nakupu).

perci ::

Tole pa ni res Rabljeni so že sestavljeni in je praktično nemogoče dobiti vozilo čisto po svojem okusu, kar pa pri novem lahko narediš saj izbiraš barvo,dodatno opremo,itd.

Ma lej, sem mal spremljal ponudbo parih leasing hiš, glede na potrebe, ki sem jih imel in ti povem, da sem v 7ih dneh našel vsaj 5 vozil, ki so popolnoma ustrezala mojim kriterijem. Je pa res, da nisem bil mahnjen na eno barvo, ampak sem recimo bil fleksibilen za 3-4 barve.

Mavrik ::

Če je barva edino kar te briga potem je to res. Če pa hočeš iti v 21. stoletje malo preko litih feltn pa hitro pogruntaš da na zalogi pač ni kaj dosti izbire vozil.
The truth is rarely pure and never simple.

ziga1990 ::

Sem gledal in vsi nemški avti so zelo zanič opremljeni edino japonski so dobro opremljeni
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Utk ::

krneki0001 je izjavil:

UTK, koliko je po tvoje življenjska doba novejših avtomobilov? Vsaj koliko kilometrov?

Ker si ne znam predstavljat tega, da bi bil po 200.000 kilometrih avto zanič. Pri teh kilometrih se avto znamke, ki jo sam vozim, šele dobro ogreje za delo.

Ni zanič, je pa na polovici. Sej ti ga lahko furaš do onemoglosti, ampak malokomu se da s tem zafrkavat. Sploh pri japoncih, ki so sicer tanki, potem začnejo nagajat malenkosti, stikala za žmigavce, okna, kljuke itd., sej to lahko vse iščeš po odpadu ali ebayu in sam poceni menjaš, ampak kdo se bo s tem zafrkaval?

krneki0001 ::

Kateri so ti japonci, ki jim stikala crkujejo?
Ker do sedaj se mi to na nobenem japoncu ni zgodilo, se mi je pa kljuka za odpiranje stekel odlomila na manj kot leto starem renault twingu.

Se mi zdi zanimivo, da recimo na subaru leone, letnik 1985 (ki ga sedaj obnavljam - čisto tak moj projekt za zabavo in sproščanje) delujejo vsa stikala normalno (pa ima elektro sprednja in zadnja stekla, centralno zaklepanje, klimo, tempomat in zračno vzmetenje (namesto vijačnih vzmeti)). Pleh, oziroma še to ne celoten, ampak samo zadnje obrobe so zgnile, ampak to sem dobil iz Celovca od kiriloviča dost poceni za zamenjavo, tako da bo avto kmalu v kompletno voznem stanju.

Bo pa, ko bo v celoti narejen, boljši od tega
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...

Zgodovina sprememb…

Heavy ::

ziga1990 je izjavil:

Sem gledal in vsi nemški avti so zelo zanič opremljeni edino japonski so dobro opremljeni



Opel celo ni tako kilav, 150 konjsko Corso dobiš z spodobno opremo dobiš za ceno Polota z malo dodatne opreme in 90 konjskim motorjem.
#TeamFelix

Utk ::

Kateri so ti japonci, ki jim stikala crkujejo?

Suzuki, honda, mazda, od teh kar sem jih jaz videl. Subaru je itak v statistični napaki zajet.

Bo pa, ko bo v celoti narejen, boljši od tega
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...

To je oldtimer, v slabem pomenu besede. Če ima poln tank, bi dal 800 evrov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

perci ::

Mavrik je izjavil:

Če je barva edino kar te briga potem je to res. Če pa hočeš iti v 21. stoletje malo preko litih feltn pa hitro pogruntaš da na zalogi pač ni kaj dosti izbire vozil.

Ne, barva je praktično edino, kar mi je skoraj nepomembno. Litih felten nisem omenjal.

Kar se pa tiče crkovanja stikal, pa to ni povezano s kilometri ampak s starostjo vozila.

perci ::

Recimo, letnik 2013, diesel, karavan. Trenutna ponudba ene leasing hiše
Ne vem, jst tule najdem vse kar rabim. Očitno sem zelo neizbirčen, ker si ne želim kombinacije neavtomatske klime in memory sedežev?

Pa to je ena leasing hiša. Jih je pa na desetine.

jernejl ::

Ma lej, sem mal spremljal ponudbo parih leasing hiš, glede na potrebe, ki sem jih imel in ti povem, da sem v 7ih dneh našel vsaj 5 vozil, ki so popolnoma ustrezala mojim kriterijem.

Odvisno, kakšni so kriteriji.
Jaz sem za svoj režim vožnje (malo prevoženih km) iskal bencinski motor in ugotovil, da jih med rabljenimi praktično ni.
Če na primer na slovenskem spletnem oglasniku iščem Audi A4 letnik 2012 ali novejši, je trenutno med njimi 292 diesel-ov in 11 bencinarjev.

perci ::

Ja, to se pa strinjam. Bencinarjev je pri karavarnih srednjega razreda zelo malo, zato sem tudi jaz vzel dizla.

iKst ::

Heavy je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

Sem gledal in vsi nemški avti so zelo zanič opremljeni edino japonski so dobro opremljeni



Opel celo ni tako kilav, 150 konjsko Corso dobiš z spodobno opremo dobiš za ceno Polota z malo dodatne opreme in 90 konjskim motorjem.


Najcenejši Polo na avto.net je 11550€. 1.0 motor s 75 konji.

Corsa 1.4 turbo s 150 konji in solidno opremo je nova 11360€.

Best buy trenutno, če kupuješ manjši avto za tak denar.

hojnikb ::

Ni računice. Jaz sem vzel dizla izključno zato, ker tako močnih bencinarjev ne delajo. Če bi delali bencinarja z vsaj 170 konji bi vzel tistega.

maš 1.5 ecoboost z ~180KM.

Corsa 1.4 turbo s 150 konji in solidno opremo je nova 11360€.

1.4T ma afaik samo 100KM tovarniško
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

iKst ::

hojnikb ::

tole so mal zajebal, ker če greš pogledat na opel stran (in wiki) vidiš da ma 1.4t v corsi samo 100KM..

1.4 Turbo 100 PS (74 kW; 99 hp) at 3500-6000 rpm 200 N?m (148 lb?ft) at 1850-3500 rpm 122-119 g/km
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

iKst ::

Nič niso zajebal. Na Opel.si imaš lepo v ponudbi 1.4t motor s 110kW. Izbrati moraš ustrezno opcijo opreme. Pri najslabše opremljenih modelih je na voljo samo 100 konjski motor, pri Color edition in drugih pa tudi 150.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: iKst ()

hojnikb ::

uff pa res. Pa tut 1.0 se odprejo :)
Oh well, to je pa res dobra ponudba :)
#brezpodpisa

dj_uro ::

oplu nič ne pomaga na papirju napisanih 1X0 konjev, ker se nikamor ne premakne (figurativno sevede)
vw-klub.si

hojnikb ::

in zakaj je temu tako ?
#brezpodpisa

dj_uro ::

teža?
vw-klub.si

Invictus ::

Opel ni avto, ampak samo približek ;).

Vozniki oplov so najslabši šoferji po raziskavi nemškega DAC par let nazaj :D.

In vedno, ko kdo dreka na cesti, se vozi v Oplu ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Utk ::

To je bolj zato, ker jih kupujejo penziči.
Opel s CE tablico ga pa zmaga. Najboljše da se takoj sam v jarek zapelješ.

perci ::

>Invictus>Opel ni avto, ampak samo približek ;).
>Vozniki oplov so najslabši šoferji po raziskavi nemškega DAC par let nazaj :D.
>In vedno, ko kdo dreka na cesti, se vozi v Oplu ...


Hehe, a ti tut Opla voziš? :).

Sicer pa sem vozil Insignijo en teden, polno opremljena 2.0 cdti, 170 konjska. Lušten avto, edino prostorna ravno ni (niti prtljažnik niti legroom zadaj) glede na to, kako velik avto je.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()

iKst ::

dj_uro je izjavil:

oplu nič ne pomaga na papirju napisanih 1X0 konjev, ker se nikamor ne premakne (figurativno sevede)


8,9s do 100, 210kmh končna, 1200kg. Čisto spodobno.

Heavy ::

Invictus je izjavil:

Vozniki oplov so najslabši šoferji po raziskavi nemškega DAC par let nazaj :D.

In vedno, ko kdo dreka na cesti, se vozi v Oplu ...



A niso bili včasih to pežoji? :))

#TeamFelix

dj_uro ::

iKst je izjavil:

dj_uro je izjavil:

oplu nič ne pomaga na papirju napisanih 1X0 konjev, ker se nikamor ne premakne (figurativno sevede)


8,9s do 100, 210kmh končna, 1200kg. Čisto spodobno.


spet številke iz papirja;
sem šel z velikim navdušenjem na eno izmed prvih testnih voženj z prejšnjim modelom astre; vzel 120KM različico, katera pa me je totalno razočarala...
OK, si rečem, 120KM ni ravno neki baš; vzel sem 180KM različico in spet...kot da se vozim v 100KM sodobnem turbincu... Prevelika teža, zamorjen avto, nelogičen menjalnik ipd. je pripomoglo k gnilemu občutku na cesti, za volanom...

Prav tako me še zdaj, pa že vsaj 5 let nisem več v stiku z novimi renoji preseneti, kako lahko delajo tako kombinacijo bencinarja in ročnega menjalnika, da imaš pri 4000rpm 130km/h...

ko se enkrat razvadiš pri dobrem (6st.) ročnem menjalniku, da imaš pri 3100rpm 150km/h (bencinar) ali DSGju, se ti vse ostalo zagnusi...
vw-klub.si

SumTingWong ::

In kateri bi bil najcenejši približek, da bi pri 130km/h imel pod 3k RPM (bencinar)?

iKst ::

dj_uro, na podlagi testne vožnje z drugim avtomobilom, drugega razreda s povsem drugačnim motorjem uspeš delati zaključke o vožnji Corse? Zanimivo.

RedDrake ::

8,9s do 100, 210kmh končna, 1200kg. Čisto spodobno.

Pod 9s do 100 ima tudi Mazda 3 z 2.0 atmosferskim motorjem, 1200kg in 120KM.
Oh da, Opli pa pospeški ne grejo glih skup ...
150KM mini "a-la Clio, Fiesta, Polo" bi moral letet ko skira, ne ap neka mizerija (W1tm) 9s do 100 ...

noraguta ::

iKst je izjavil:

Heavy je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

Sem gledal in vsi nemški avti so zelo zanič opremljeni edino japonski so dobro opremljeni



Opel celo ni tako kilav, 150 konjsko Corso dobiš z spodobno opremo dobiš za ceno Polota z malo dodatne opreme in 90 konjskim motorjem.


Najcenejši Polo na avto.net je 11550€. 1.0 motor s 75 konji.

Corsa 1.4 turbo s 150 konji in solidno opremo je nova 11360€.

Best buy trenutno, če kupuješ manjši avto za tak denar.

Jah ni ne zame je dacia dokker
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Thuban ::

RedDrake je izjavil:

8,9s do 100, 210kmh končna, 1200kg. Čisto spodobno.

Pod 9s do 100 ima tudi Mazda 3 z 2.0 atmosferskim motorjem, 1200kg in 120KM.
Oh da, Opli pa pospeški ne grejo glih skup ...
150KM mini "a-la Clio, Fiesta, Polo" bi moral letet ko skira, ne ap neka mizerija (W1tm) 9s do 100 ...


sami dirkači so na slo-techu, rabijo avte z manj kot 9s do 100 kmh za potovanje po slovenskih luknjastih cestah. Če rabi avto 9 sekund do 100 kmh je to že "mizerija".

Medtem ko to rečem pa lahko potrdim da so Opli absolutno pretežki in leni. Ampak če imaš dovolj močan motor (recimo vsaj 120 konjski dizel) to ni nikakršna ovira za normalno vožnjo. Opel in bencinski motor pa je absoluten šus v glavo.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

iKst ::

RedDrake je izjavil:

8,9s do 100, 210kmh končna, 1200kg. Čisto spodobno.

Pod 9s do 100 ima tudi Mazda 3 z 2.0 atmosferskim motorjem, 1200kg in 120KM.
Oh da, Opli pa pospeški ne grejo glih skup ...
150KM mini "a-la Clio, Fiesta, Polo" bi moral letet ko skira, ne ap neka mizerija (W1tm) 9s do 100 ...


Ne kompliciri. 140 konjska Fiesta ima 9,0s do 100. 140 konjski Polo ima 7,9s do 100 za cca. 5 jurjev več (s tem, da ga pri nas uradno ne prodajajo). Mazda ima enak 0 - 100 čas in več kot 10kmh nižjo končno hitrost.

Ta Corsa gre za svoje konje čist spodobno, za to ceno pa sploh ni konkurence. Za 11 jurjev dobiš golega Cliota s 75 konji.

Thuban ::

sam bi sicer raje kupil Suzuki Swifta kot Opel Corso.

Je pa res da so pri Suzukiju totalno zajebali motorje v zadnji verziji. Na voljo sta samo 1.2 motor za navaden narod in 1.6 motor za trgat asfalt za 15.000 EUR.
Pred faceliftom sta bila na voljo 1.5 motor 105 konjski in športen 1.6 motor, če se prav spomnim.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

iKst ::

Za 11 jurjev dobiš 1200ccm mašino z nič kaj preveč opreme. Sicer sem biased, sem imel Swifta pa sem bil zelo zadovoljen. Ampak dejstvo je, da je tale ponudba od Opla res dobra.

Btw, tisti 1.6 ne trga ravno asfalta :) Pravzaprav ga moraš priganjat v obrate, da se premakne. Je pa zabaven za vozit. Nizka teža dela svoje.

GrimReaper ::

RedDrake je izjavil:

8,9s do 100, 210kmh končna, 1200kg. Čisto spodobno.

Oh da, Opli pa pospeški ne grejo glih skup ...

Ti si eno leto za časom, ker je že novembra prišla ven Astra K 1.4T 150, ki ima povsem spodobnih 8,3s do 100 (Golf VII ima 8,2s).

Ta Corsa ima sicer še star motor iz Astre J, ampak vseeno malo izboljšan, 220Nm namesto 200Nm.
8,9s je sicer res porazno za te konje (Polo BlueGT 150 - 7,8s, Corsa D 1.6T GSi 150 - 8,1s, Bravo 1.4 T-Jet 150 - 8,2s - pa je C razred), ampak tukaj je treba gledat še ceno, če hočeš 9s do 100 ali manj, boš moral pri ostalih firmah iti bolj proti 20kEUR. Sploh Francozi imajo veliko luknjo med 130 in 200KM, ker so 155 ukinili (oz. Renault ga že prej ni imel). Alternativo sem sam našel samo eno, Ibiza 1.4 TSI 150 za 17k (ali če ti je dovolj 9,2s pri 110), Polota BlueGT 150 so ukinili. Mogoče še Fiesta 1.0T 140. Mini Cooper 1.5T 136, vsaj 22k.
Je pa seveda treba vedt, da avto tudi ni vreden dosti več kot 11k (recimo da je realna cena 13k), mene najbolj moti vstopanje v avto, ker imajo sedeži res mehak bočni del, in pač že takoj vidiš da si se vsedel v en poceni avto.
Pa ni mi všeč oblikovno, sploh 5-vratni ne, 3-vratni pogojno, res sprejemljiv mi je pa edino OPC.
Ampak, ja, če ne bi že sedaj imel avta z 9s do 100 (uradno sicer 8,2s, ampak meni to uspe samo če je mal klanca dol in če grem do 100 po števcu, realnih nekje 93-95), in nikakor ne bi kupoval avta nad 15kEUR, bi bila ta Corsa prva in edina izbira.

Glede Astre J 1.6T 180KM je pa res da nikamor ne gre, ampak vseeno, nepremičnina tudi ni, je primerljiva z novo 1.4T 150.

Drugače glede 9s do 100, to je precej uborno, ko si enkrat res lastiš tak avto (mislim, tudi če imaš počasnejši avto, moraš bit precej naiven, da bo 9s letelo). Ko imaš zalet seveda gre, ampak iz nizkih hitrosti se pa kar čaka da avto nabere hitrost. Ali pa v mestu, večkrat padeš v nizke obrate, kjer ti turbo nič ne pomaga.

Glede cest pa, saj če jih je 20% zanič, se vseeno da izkoristit avto na preostalih cestah, pa tudi čez slabo cesto gre pač 150KM hitreje kot 100KM. Ja, nekje so res razrite ceste, ampak tolk da ne bi mogel vozit vsaj 90, pa tudi ne.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

noraguta ::

Lol, nova al stara?kakšni so pa kaj nurburgring cajti?
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

krneki0001 ::

Kakšne majhne teže? 1200kg? kater opel ima samo tolk?

Impreza letnik 1996 ima 1200kg in 90KM, forester 1998 ima 1370kg pa 123KM, 2001 pa že 1470kg in 125KM. Pa noben od the treh ni počasen ali ovira na cesti.

gruntfürmich ::

iKst je izjavil:

A to je tista mojstrovina, kjer si se pošteno namatral, da si našel nek neživljsnjski čas lastništva in režim uporabe, da si potrdil svojo tezo?

mojstrovina, v kateri so opisani dejanski stroški avtomobila. to je nekaj, kar večina tu ni niti v sanjah sposobna doumeti in zato prihajate do tako bebastih zaključkov.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

noraguta ::

krneki0001 je izjavil:

Kakšne majhne teže? 1200kg? kater opel ima samo tolk?

Impreza letnik 1996 ima 1200kg in 90KM, forester 1998 ima 1370kg pa 123KM, 2001 pa že 1470kg in 125KM. Pa noben od the treh ni počasen ali ovira na cesti.

Jasno kso skos na servisu.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

korenje3 ::

hmm 1470kg? težja od mercedesa clk320 z 220km.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

krneki0001 ::

noraguta je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Kakšne majhne teže? 1200kg? kater opel ima samo tolk?

Impreza letnik 1996 ima 1200kg in 90KM, forester 1998 ima 1370kg pa 123KM, 2001 pa že 1470kg in 125KM. Pa noben od the treh ni počasen ali ovira na cesti.

Jasno kso skos na servisu.


Tričetrt Subaru servisov je zaprtih po sloveniji, ker imajo premalo dela, ostali so mislim da samo še trije v celi slo, bilo jih je pa nekih 20. :))

krneki0001 ::

korenje3 je izjavil:

hmm 1470kg? težja od mercedesa clk320 z 220km.


Točno takega imam


http://www.mynrma.com.au/motoring-servi...

Mass: 1467kg

noraguta ::

krneki0001 je izjavil:

noraguta je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Kakšne majhne teže? 1200kg? kater opel ima samo tolk?

Impreza letnik 1996 ima 1200kg in 90KM, forester 1998 ima 1370kg pa 123KM, 2001 pa že 1470kg in 125KM. Pa noben od the treh ni počasen ali ovira na cesti.

Jasno kso skos na servisu.


Še kot novi.Tričetrt Subaru servisov je zaprtih po sloveniji, ker imajo premalo dela, ostali so mislim da samo še trije v celi slo, bilo jih je pa nekih 20. :))

Ja pa na mobile.de tud ni nobenga z miljon km ker so
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Utk ::

Sej za singerce tudi ni več več kot treh servisov, pa jih je blo včasih ziher 200. Najbrž zato, ker že 100 let delajo brez problemov. Ali pa zato, ker jih nihče več nima, kdo bi vedel.

noraguta ::

Stare komot kupš. Sam šiva noben več. Ni pa singercabl drukopf
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

krneki0001 ::

noraguta je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

noraguta je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Kakšne majhne teže? 1200kg? kater opel ima samo tolk?

Impreza letnik 1996 ima 1200kg in 90KM, forester 1998 ima 1370kg pa 123KM, 2001 pa že 1470kg in 125KM. Pa noben od the treh ni počasen ali ovira na cesti.

Jasno kso skos na servisu.


Še kot novi.Tričetrt Subaru servisov je zaprtih po sloveniji, ker imajo premalo dela, ostali so mislim da samo še trije v celi slo, bilo jih je pa nekih 20. :))

Ja pa na mobile.de tud ni nobenga z miljon km ker so


Seveda da ne, takih se ne prodaja. Narediš miljon, zbiješ za 700.000 km dol, pa prodaš s 300.000.

Buggy ::

Seveda da ne, takih se ne prodaja. Narediš miljon, zbiješ za 700.000 km dol, pa prodaš s 300.000.


...in takega potem kupi nebivedu :))

Dej ne pretiravaj no. Sej je res da so bili Subaruji vcasih res sinonim za vzdrzljivost, sam to je bilo 20 let nazaj ali vec, ko so se okol res sam karjole vozile. Zdej pa ni nic kaj boljsi, ce ne celo slabsi kot ostali. Poglej kako so pri dizlu letnik okoli leta 2008 sle v maloro gredi zarad neke fore z menjalniki. Pa 1Mkm si tud mal za usesa ven privleku, ce mene vprasas. Sicer pa si ne predstavljam, kdo (razen tebe) bi si res zelel vozit tak avto, kjer imas v gepeku pol masine za dele s sabo, pa ves cas pod milim nebom :P

Kar pa se pospeskov tice, ko vidim da zgoraj tripate na to...bolj kot to, kako se bos izstrelu iz krizisca je vazna elasticnost v obmocjih 50-90km/h in 80-140km/h, ko moras na cesti hitro kaj prehitet. Stevilk se mi ne da iskat, sem pa preprican da je vsak turbinec tukaj dosti boljsi kot pa atmosferci.

iKst ::

Evo, primerjava Golfa 1,4 150hp in Astre 1.4 150hp (Ista mašina kot v Corsi, samo Corsa je nova pa ne najdem podatkov).

Real world performance je tam tam. Golf malo hitrejši iz mesta, Astra malo hitrejša 80-120kmh, vsega skup pa praktično nobene razlike. Dovolj neumnosti o tem, kako so opli leni in počasni?
««
8 / 10
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nova ali stara Octavia? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11817443 (13506) solatko

koliko za nov avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13728227 (23246) dzinks63

Izguba na novejših vozilih (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28955027 (48130) Mavrik
»

Star vs. nov avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10524376 (21449) GamerBoy

Več podobnih tem