Forum » Na cesti » Zavore: Textar, Ate ali Brembo
Zavore: Textar, Ate ali Brembo
theBill ::
Ker je tukaj kar nekaj znalcev za avtomobile, bom še tu vprašal, katere bremze izbrati za Hondo Accord.
Za približno enak denar dobim Textar Pro (coated, zaščita pred rjavenjem), Ate in Brembo komplet sprednjih in zadnjih diskov in ploščic. Vse so iz navadne linije, ker nisem nek cestni dirkač.
Za textar in Ate sem zasledil večinoma pozitivne ocene, pri Brembu naj bi kvaliteta bolj nihala.
Za približno enak denar dobim Textar Pro (coated, zaščita pred rjavenjem), Ate in Brembo komplet sprednjih in zadnjih diskov in ploščic. Vse so iz navadne linije, ker nisem nek cestni dirkač.
Za textar in Ate sem zasledil večinoma pozitivne ocene, pri Brembu naj bi kvaliteta bolj nihala.
šernk ::
Brembo je samo top linija kvalitetna, ostalo je bolj po sreči. Imel komplet brembo spredaj zadaj, kupljen v razmaku enega leta. Sprednji imajo čez 80.000km in so še vedno super, zadnji diski so mi pa po 2 letih dobesedno razpadat začel, tako da ne vzamem več brembota v življenju.
če imajo textar zaščito pred rjavenjem bi rekel da vzemi tiste. Spomladi sem vrgel najcenejše diske kar sem jih dobil na zalogi za zadnjo os, pa po pol leta izgledajo boljše kot brembo (al dati 30 za 2 diska ali 70 za 2 diska, je le razlika, v končni fazi jih nikoli ne uspem obrabit ampak se jih loti rjavina).
če imajo textar zaščito pred rjavenjem bi rekel da vzemi tiste. Spomladi sem vrgel najcenejše diske kar sem jih dobil na zalogi za zadnjo os, pa po pol leta izgledajo boljše kot brembo (al dati 30 za 2 diska ali 70 za 2 diska, je le razlika, v končni fazi jih nikoli ne uspem obrabit ampak se jih loti rjavina).
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Meizu ::
Hmm, da se še sam pridružim temi.
Tudi mene zanima, kakšne zavore bi bilo pametno vzet za mojo KIA Ceed 2009 SW. Avto nucam večino za prevoz iz Slovenije v Avstrijo, pri čemer je največji kos poti AC ter Ljubelj.
Več kot očitno je, da original zavore zgleda niso kos nalogi, saj sem nazadnje zamenjal komplet vse 4 diske ter ploščice, nakar sem po dobrih 10kkm uveljavil garancijo. Diski so bili komplet zviti, garancijsko so mi menjali oba prednja diska, ter ploščice, na zadnjih je bilo potrebno retuširat ploščice.
Sedaj sem od takrat naredil slabih 5kkm in prednje zavore mi spet počasi cvilijo v, za zvit disk značilnem, tonu.
Avto vozim karseda najbolj previdno ravno zaradi tega razloga, pa očitno ne pomaga. Tudi na servisu so bili skeptični, ter hoteli najprej krivdo zvaliti name (prebremzane zavore), vendar po natančnem pregledu tega niso ugotovili. Torej ali sem dobil škart robo, ali pa original zavore niso nikoli bile mišljene za takšen teren.
Torej eventualno razmišljam o zamenjavi zavor za neko veliko bolj heavy duty zadevo. Vsakih 10kkm pa tudi ne mislim hodit na servis, ter zgubit cel dan, čakajoč na popravilo.
Kakšni predlogi?
P.S.: Kar se cene tiče... Če cena upraviči kvaliteto, potem kar na plano, ne mi pa seveda linkat keramičnih diskov, ki so vredni 3x več, kot pa sem dal za avto.
Tudi mene zanima, kakšne zavore bi bilo pametno vzet za mojo KIA Ceed 2009 SW. Avto nucam večino za prevoz iz Slovenije v Avstrijo, pri čemer je največji kos poti AC ter Ljubelj.
Več kot očitno je, da original zavore zgleda niso kos nalogi, saj sem nazadnje zamenjal komplet vse 4 diske ter ploščice, nakar sem po dobrih 10kkm uveljavil garancijo. Diski so bili komplet zviti, garancijsko so mi menjali oba prednja diska, ter ploščice, na zadnjih je bilo potrebno retuširat ploščice.
Sedaj sem od takrat naredil slabih 5kkm in prednje zavore mi spet počasi cvilijo v, za zvit disk značilnem, tonu.
Avto vozim karseda najbolj previdno ravno zaradi tega razloga, pa očitno ne pomaga. Tudi na servisu so bili skeptični, ter hoteli najprej krivdo zvaliti name (prebremzane zavore), vendar po natančnem pregledu tega niso ugotovili. Torej ali sem dobil škart robo, ali pa original zavore niso nikoli bile mišljene za takšen teren.
Torej eventualno razmišljam o zamenjavi zavor za neko veliko bolj heavy duty zadevo. Vsakih 10kkm pa tudi ne mislim hodit na servis, ter zgubit cel dan, čakajoč na popravilo.
Kakšni predlogi?
P.S.: Kar se cene tiče... Če cena upraviči kvaliteto, potem kar na plano, ne mi pa seveda linkat keramičnih diskov, ki so vredni 3x več, kot pa sem dal za avto.
chort ::
Jaz sem z barvanimi ATE zelo zadovoljen.
Meizu: zviti diski ne cvilijo, zviti diski tresejo!
Ena od šans je, da imaš v sprednjih ploščicah nalovljen pesek, kar je enostavno rešljivo - pojdi na neko stransko cesto brez prometa, pospeši do 50 in zabremzaj na polno. Ponovi od 5-10x. Če neha cvilit so kamenčki.
Druga šansa je, da si prekuril ploščice/diske... Če je res jih menjaj, in čez ljubelj v nadaljnje zaviraj primarno z motorjem, ne zavorami...
Meizu: zviti diski ne cvilijo, zviti diski tresejo!
Ena od šans je, da imaš v sprednjih ploščicah nalovljen pesek, kar je enostavno rešljivo - pojdi na neko stransko cesto brez prometa, pospeši do 50 in zabremzaj na polno. Ponovi od 5-10x. Če neha cvilit so kamenčki.
Druga šansa je, da si prekuril ploščice/diske... Če je res jih menjaj, in čez ljubelj v nadaljnje zaviraj primarno z motorjem, ne zavorami...
theBill ::
Jaz sem z barvanimi ATE zelo zadovoljen.
Meizu: zviti diski ne cvilijo, zviti diski tresejo!
Ena od šans je, da imaš v sprednjih ploščicah nalovljen pesek, kar je enostavno rešljivo - pojdi na neko stransko cesto brez prometa, pospeši do 50 in zabremzaj na polno. Ponovi od 5-10x. Če neha cvilit so kamenčki.
Druga šansa je, da si prekuril ploščice/diske... Če je res jih menjaj, in čez ljubelj v nadaljnje zaviraj primarno z motorjem, ne zavorami...
Sem vmes izvedel, da so tudi Ate osnovne barvane za zaščito proti rjavenju, tako da bom verjetno vzel kar Ate.
Meizu ::
Jaz sem z barvanimi ATE zelo zadovoljen.
Meizu: zviti diski ne cvilijo, zviti diski tresejo!
Ena od šans je, da imaš v sprednjih ploščicah nalovljen pesek, kar je enostavno rešljivo - pojdi na neko stransko cesto brez prometa, pospeši do 50 in zabremzaj na polno. Ponovi od 5-10x. Če neha cvilit so kamenčki.
Druga šansa je, da si prekuril ploščice/diske... Če je res jih menjaj, in čez ljubelj v nadaljnje zaviraj primarno z motorjem, ne zavorami...
Ja, mi je jasno da tresejo. Ampak tele ne tresejo še, cvilijo pa, kot bi bil disk zvit (bolje ne morem razložit).
Po ljubelju, kot sem že zapisal, vozim v 2. prestavi, motor je nekje okrog 3000rpm nonstop (dizel, grem pa po teh klancih do max 40km/h), ostalo moram pač bremzat. Bolj kot to enostavno ne gre.
Kamenčki niso, ker disk ne cvili nepretrgoma, temveč periodično (torej, kot bi bil že delno zvit), ne čuti se pa tega še pri bremzanju pri nizkih hitrostih. Pri prejšnjih se je pa zelo, menjat sem jim moral po 10kkm. Absurd.
theBill ::
Kje se dobijo keramične, na njihovi spletni strani jih najdem, ampak v vseh on-line štacunah imajo v ponudbi samo navadne ploščice.
;-) ::
Kvaliteta diskov nima pomena, zvijejo se zaeadi ploscic. Ferodo ds 2500 das pa ahko obicn disk zari, zjebes ga pa ne. Pomembno je tud da ne stojis na bremzi ko je disk vroc.
Ferodo premiere ali se bolje za par eur vec ds2500 je to to
Ferodo premiere ali se bolje za par eur vec ds2500 je to to
theBill ::
Keramičnih za moje zavore Ate zgleda še nima v ponudbi, imajo jih samo za zadnji model Accorda MK IX.
Smiley face, a to si spregledal gor, da nisem cestni dirkač? Eni se pač ne rabimo na cesti izživljati, imamo druge ekstremne športe za to.
Smiley face, a to si spregledal gor, da nisem cestni dirkač? Eni se pač ne rabimo na cesti izživljati, imamo druge ekstremne športe za to.
Arctander ::
Prisegam na ATE, saj me še niso razočarale.
Vsako poletje naredim veliko kilometrov čez gorske prelaze (Dolomiti, Avstrija) in še nikoli nisem imel problemov s pregrevanjem ali zvijanjem diskov. Niti pri polno naloženem avtu (blizu 3t).
Seveda pa ne pomagajo še tako dobri diski in ploščice, če na strmih spustih ne zaviraš z motorjem. Plus to, da zaviraš v intervalih , kajti bolje je več zaporednih kratkih (in malo močnejših) pritiskov na zavoro, kot stalno "božanje" bremze.
Vsako poletje naredim veliko kilometrov čez gorske prelaze (Dolomiti, Avstrija) in še nikoli nisem imel problemov s pregrevanjem ali zvijanjem diskov. Niti pri polno naloženem avtu (blizu 3t).
Seveda pa ne pomagajo še tako dobri diski in ploščice, če na strmih spustih ne zaviraš z motorjem. Plus to, da zaviraš v intervalih , kajti bolje je več zaporednih kratkih (in malo močnejših) pritiskov na zavoro, kot stalno "božanje" bremze.
Meizu ::
Prisegam na ATE, saj me še niso razočarale.
Vsako poletje naredim veliko kilometrov čez gorske prelaze (Dolomiti, Avstrija) in še nikoli nisem imel problemov s pregrevanjem ali zvijanjem diskov. Niti pri polno naloženem avtu (blizu 3t).
Seveda pa ne pomagajo še tako dobri diski in ploščice, če na strmih spustih ne zaviraš z motorjem. Plus to, da zaviraš v intervalih , kajti bolje je več zaporednih kratkih (in malo močnejših) pritiskov na zavoro, kot stalno "božanje" bremze.
Absolutno, sam vedno zaviram v intervalih tako, da pri cca. 45km/h zabremzam na 35, potem pa spet spuščam dokler nisem na 45-50km/h in ponovim zadevo. Seveda ob zaviranju z motorjem.
Očitno ne pomaga.
Vikking ::
Keramičnih za moje zavore Ate zgleda še nima v ponudbi, imajo jih samo za zadnji model Accorda MK IX.
Smiley face, a to si spregledal gor, da nisem cestni dirkač? Eni se pač ne rabimo na cesti izživljati, imamo druge ekstremne športe za to.
fora osnovnih keramičnih je samo to, da manj prašijo, zavirajo enako dobro kot navadne.
theBill ::
Keramičnih za moje zavore Ate zgleda še nima v ponudbi, imajo jih samo za zadnji model Accorda MK IX.
Smiley face, a to si spregledal gor, da nisem cestni dirkač? Eni se pač ne rabimo na cesti izživljati, imamo druge ekstremne športe za to.
fora osnovnih keramičnih je samo to, da manj prašijo, zavirajo enako dobro kot navadne.
Sem prebral tole o keramičnih ja, to o cestnem dirkaštvu se je nanašalo na "racing" zavorne ploščice Ferodo DS2500
;-) ::
Skodit pri normalni voznji ne morejo, ker delujejo nenormalno dobro ze hladne, dost pomaga tud novo olje-vecina folka ga ne menja....hm nikoli.
Zaviranje v intervalih je bullshit, nimamo vec fickov...ali pa ja z raznimi trw ploscicami rabis zavirat na intervale, obujete jih pa ne_dirkaci. Avto mora bremzat iz 160 do 0 brez intervalov in nesme bit nic narobe...ce se pregreje, trese ali karkoli je nekaj narobe z zavornim sistemom.
Za cviljenje so lahk krivi tud plehci ki jih vecina servisov vstran vrze za podlozit ploscice, menjava paken bolj pogosta od diskov ali gsaj struzenja, nepravilna montaza, nenamazana vodila in slabo odmikanje, slabi batki & protiprasne gumice, skurjena zgornja plast ploscice... Ali pa preprosto zanic ploscice kot je trw, ki cvili od novega
Zaviranje v intervalih je bullshit, nimamo vec fickov...ali pa ja z raznimi trw ploscicami rabis zavirat na intervale, obujete jih pa ne_dirkaci. Avto mora bremzat iz 160 do 0 brez intervalov in nesme bit nic narobe...ce se pregreje, trese ali karkoli je nekaj narobe z zavornim sistemom.
Za cviljenje so lahk krivi tud plehci ki jih vecina servisov vstran vrze za podlozit ploscice, menjava paken bolj pogosta od diskov ali gsaj struzenja, nepravilna montaza, nenamazana vodila in slabo odmikanje, slabi batki & protiprasne gumice, skurjena zgornja plast ploscice... Ali pa preprosto zanic ploscice kot je trw, ki cvili od novega
ivi ::
Ce ti cvili tudi takrat ko ne bremzaš je ena izmed možnosti da ti je odpovedal zavorni cilinder. Posledica tega je ponavadi tudi hitra obraba zavornih ploščic in diskov.
trololo2 ::
BadgerSkin ::
Po svojih izkušnjah bi rekel, da je ATE v tem primeru najboljša izbira IIRC je tudi prva vgradnja pri vsaj nekaterih nemcih (BMW in mogoče tudi MB), čez brembo pa sem tudi jaz slišal pritožbe.
TOP ::
Kar se tiče Brembo zavore je odvisno,kateri razred uzameš,za koliko denarja.Jaz mam od spredaj Brembo in srednji razred,bolših zavor še nisem imel,vrhunske,govorim za komplet z diski od zadaj mam Ate in tudi super zadovoljen.Odvisno je kakšen cenovni razred kupuješ.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Pomoč glede reklamacije zavorOddelek: Na cesti | 4647 (3498) | profii |
» | Rahlo tresenje avta med 70-80km/h (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 18050 (13124) | Wonailabs |
» | Slabe zavore? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15901 (11849) | TheBlueOne |
» | Kateri avto za redno voznjo cez ljubelj (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 26015 (21996) | SuperVeloce |
» | Pomoč pri izbiri zavornih diskov (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 31661 (29395) | b3D_950 |