» »

Slabe zavore?

Slabe zavore?

1
2
»

r3dkv1c4 ::

harmony je izjavil:

Zadnjic mi je en svabo v nemciji na polno zabremzal, tako da sem se skoraj zabil vanjga. Peder je to naredil zanalasc, ker mu ni bilo prav, da sem ga prehitel. Ampak to ni tema.

Razlog za odprtje te teme, sem preprican, da je tvoje agresivno obnasanje po nemskih cestah.
S tvojimi zavorami je narobe le to, da ne znas brzdat svojega obnasanja po cesti.

Zavore na avtu so ok.....v to ne dvomim.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

harmony ::

r3dkv1c4 je izjavil:

harmony je izjavil:

Zadnjic mi je en svabo v nemciji na polno zabremzal, tako da sem se skoraj zabil vanjga. Peder je to naredil zanalasc, ker mu ni bilo prav, da sem ga prehitel. Ampak to ni tema.

Razlog za odprtje te teme, sem preprican, da je tvoje agresivno obnasanje po nemskih cestah.
S tvojimi zavorami je narobe le to, da ne znas brzdat svojega obnasanja po cesti.

Zavore na avtu so ok.....v to ne dvomim.

To si pogledal v kristalno kroglo?

alkoo ::

Imam eno težavo in me zanima kaj bi bilo lahko narobe (avto gre do mehanika takoj ko bo možno, bi pa rad že pred tem vedel kaj lahko pričakujem).

Dve leti in pol nazaj (in cirka 80kkm) so bili menjani vsi diski, ploščice in olje. V zadnjem mesecu čutim tresenje na AC (zadnji teden vedno bolj). Sedaj pa sem opazil, da je prednji levi (SAMO levi!) disk popolnoma obrabljen! In ploščice tudi. Ostali 3-je diski in ploščice so normalno obrabljeni (vsak laik lahko takoj opazi ogromno razliko - in ogromen rob na enem disku). Vgrajen material naj nebi bil slab (ATE), tudi tehnični pregled nekje 2 meseca nazaj brez ene pripombe, z avtom se ne divja. Je pa res da se večinoma vozi na AC, kjer je vsako zaviranje velik stres za zavore.

Vem da je sedaj treba spet menjat oba prednja diska in obloge ampak me zelo zanima, kako lahko pride do tako neenakomerne obrabe? Bo treba menjat še kaj tretjega? Ali gre preprosto za kakšno napako v materialu?

starfotr ::

Po moje so ti zaradi premalo sunkovitega bremzanja rahlo zaribale zavorne klešče na eni strani in ti je pobralo disk ter ploščice. Kakovost ATE zavor je dobra, tako, da ni smiselna reklamacija.

To se je meni zgodilo zadaj pri diskih. Tako, da sedaj, ko imam nove klešče, raje sem ter tja, ko imam šanso, sunkovito zaviram, da se vse skupaj malo premika in segreje in zato ne zariba.

https://www.budweg.com/ Tale firma obnavlja to. Dobiš pa v vseh trgovinah z avtodeli. Stare zavorne klešče pa vrneš.

Isto je pri drugih delih avtomobila. Treba je avto gonit na obratih, da se spuca, da se pregreje in da so deli konstantno v gibanju. Isto je s telesom, če ne uporabljaš udov, ti ščasoma zakrnijo. Dober primer so ohlapne mišice, če imaš mavec.

hp98 ::

starfotr je izjavil:



Isto je pri drugih delih avtomobila. Treba je avto gonit na obratih, da se spuca, da se pregreje in da so deli konstantno v gibanju. Isto je s telesom, če ne uporabljaš udov, ti ščasoma zakrnijo. Dober primer so ohlapne mišice, če imaš mavec.


Torej, občasno spravit števec obratov na več kot 4?

sandmat ::

alkoo je izjavil:

Imam eno težavo in me zanima kaj bi bilo lahko narobe (avto gre do mehanika takoj ko bo možno, bi pa rad že pred tem vedel kaj lahko pričakujem).

Dve leti in pol nazaj (in cirka 80kkm) so bili menjani vsi diski, ploščice in olje. V zadnjem mesecu čutim tresenje na AC (zadnji teden vedno bolj). Sedaj pa sem opazil, da je prednji levi (SAMO levi!) disk popolnoma obrabljen! In ploščice tudi. Ostali 3-je diski in ploščice so normalno obrabljeni (vsak laik lahko takoj opazi ogromno razliko - in ogromen rob na enem disku). Vgrajen material naj nebi bil slab (ATE), tudi tehnični pregled nekje 2 meseca nazaj brez ene pripombe, z avtom se ne divja. Je pa res da se večinoma vozi na AC, kjer je vsako zaviranje velik stres za zavore.

Vem da je sedaj treba spet menjat oba prednja diska in obloge ampak me zelo zanima, kako lahko pride do tako neenakomerne obrabe? Bo treba menjat še kaj tretjega? Ali gre preprosto za kakšno napako v materialu?


Ali čutiš toplino, ko nasloniš roko na feltno pod katero je obrabljen disk? vožnja po AC je načeloma manj stresna (z vidika obrabe/kilometer) od vožnje po mestu. Zato sklepam, da ti morda čeljust blokira. Mehanik bo to hitro videl - čim prej na servis! Z ATE ploščicami imam dobre izkušnje (boljše od OEM na določenih znamkah) in mislim, da ni v tem problem, če se obraba pojavlja izključno na enem disku.

DePalmo ::

Lahko da se ti je podrlo ravnovesje zavorne sile na osi, ampak ti tega nebo šel nihče popravljat. Sem bil na istem in kljub temu da je bil avto star in sem bil pripravljen plačat, mi tega ni nihče šel delat.

Druga opcija je kot so ti že napisali: rja in malce blokira. To najlažje vidiš da se zapelješ naokoli in nato potipaš vse štiri feltne. Če je ena izrazito bolj topla kot ostale, ti na tistem kolesu blokira čeljust. V najboljšem primeru se čeljust obnovi, v najslabšem ... tega neboš rešil. Sem bil že tam, ravnotako kolega. Pa sva oba probala vse kar se je dalo: obnova različnih sklopov in menjava z novimi.
Isto velja če je ena feltna izrazito hladnejša kot ostale, na tistem kolesu ti ne zavira, razlog in rešitev sta ista.

Pa ker je že dve leti in boš ravno pri mehaniku, naj še zamenja zavorno tekočino. Načeloma se jo menja na dve leti ...

Tretja opcija. Sicer zelo šalabajzarsko ampak možno: si prepričan da se je menjalo vse? Da ni mehanik pozabil menjat spredaj levo?

starfotr ::


Takole se menja zavorno tekočino. Naši mehaniki velikokrat spraznijo samo posodico s tekočino in natočijo novo, ne zamenjajo pa kompletne tekočine v zavornem sistemu.

SambaShare ::

Menjava zavorne na 2 leti, pa vi niste resni. V praksi se zamenja ko se menja kaj drugega npr. zavorni cilinder. Na lastno iniciativo pa ne bo menjal noben mehanik, kdo pa se bo zajebaval z odzračevanjem.

chucki ::

Stara in slaba zavorna tekočina se ti hitro lahko pregreje, sem doživel sam. Jaz jo menjam, za vas pa ne vem.
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti

dxx ::

SambaShare je izjavil:

Menjava zavorne na 2 leti, pa vi niste resni. V praksi se zamenja ko se menja kaj drugega npr. zavorni cilinder. Na lastno iniciativo pa ne bo menjal noben mehanik, kdo pa se bo zajebaval z odzračevanjem.

Preberi si kaj o delovnih temperaturah, hidroskopičnosti in o tem, koliko je dela z odzračevanjem.
Lahko pa s svojo več let staro tekočino zapelješ na kak vršič, naložiš ene 4 kolege in se greste malo bolj "športno" peljat navzdol. Me zanima, ali boš zvozil 3 ali 4 ovinke. Aja, pa kar prej pokliči reševalce in gasilce, ker ti bodo bremze odpovedale-zavrela ti bo tvoja stara zavorna tekočina, oziroma tisto kar je vode v njej, nastane parni mehurček in papa zavore.
Edit:
Aja, batki se moraj ponavadi menjati ravno zaradi nerednih menjav zavorne tekočine. Zaradi te vode ti zarjavi batek.
Glavni zavorni cilinder pa ponavadi odpove zaradi neredne menjave olja ali uporabe napačnega olja. Ko se gre za obrabo je ponavadi avto star vsaj 15 let ostalo so napake materiala.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dxx ()

m0LN4r ::

To so ekstremni primeri, po ravnici, ce se vozis po predpisih, lagano tako da se ti nikamor ne mudi, se zavore niti ne bodo segrele. Do sihta lagano zabremzas 5x pred kakim kriziscem in to je to. Vecini ljudem tako zdrzi tekocina tudi 10 let in bo boljsa od tekocine v avtih, ki se vsak dan naganjajo.
Smo meli nekaj avtov okoli 10 let in nikoli nobenih problemov. Seveda z kulturno voznjo dom - sluzba. Batkov se na niti enem avtu nismo menjali, ploscice pa diske pa v kopmletu, ko se znucajo. Thats it.
Pretiravati ni treba.

Seveda nam je jasno, kdor se goni 200 na uro gor pa dol po alpah in se mu dnevno mudi po vsakem ovinku, bo pac imel vecje stroske vzdrzevanja in to ne samo pr zavorni tekocini.

Razlika je lahko ogromna med tem kako in kje nekdo vozi. Moji mami zdrzijo ploscice vsaj 2x dlje kot meni.

Moje tipicna relacija do sihta naprimer je 20km, dva krozna, eno krizisca in en parkplac. Bremzo uporabim samo pred kriziscem cisto malo in pred kroznim, saj se tu ljudje zavedajo vpliva na okolje in ze veliko prej vzamejo nogo z plina.

Med naselji pa itak sploh ne rabis bremze. Spustis gas tocno toliko prej, da prides v naselje z kazalcem na 60.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

dxx ::

m0LN4r je izjavil:

To so ekstremni primeri, po ravnici, ce se vozis po predpisih, lagano tako da se ti nikamor ne mudi, se zavore niti ne bodo segrele. Do sihta lagano zabremzas 5x pred kakim kriziscem in to je to. Vecini ljudem tako zdrzi tekocina tudi 10 let in bo boljsa od tekocine v avtih, ki se vsak dan naganjajo.
Smo meli nekaj avtov okoli 10 let in nikoli nobenih problemov. Seveda z kulturno voznjo dom - sluzba. Batkov se na niti enem avtu nismo menjali, ploscice pa diske pa v kopmletu, ko se znucajo. Thats it.
Pretiravati ni treba.

Seveda nam je jasno, kdor se goni 200 na uro gor pa dol po alpah in se mu dnevno mudi po vsakem ovinku, bo pac imel vecje stroske vzdrzevanja in to ne samo pr zavorni tekocini.

Razlika je lahko ogromna med tem kako in kje nekdo vozi. Moji mami zdrzijo ploscice vsaj 2x dlje kot meni.

Moje tipicna relacija do sihta naprimer je 20km, dva krozna, eno krizisca in en parkplac. Bremzo uporabim samo pred kriziscem cisto malo in pred kroznim, saj se tu ljudje zavedajo vpliva na okolje in ze veliko prej vzamejo nogo z plina.

Med naselji pa itak sploh ne rabis bremze. Spustis gas tocno toliko prej, da prides v naselje z kazalcem na 60.

Jaz sem dal primer. Lahko se ti 50let voziš po tvoje-ravnice, lagano, prej zaviraš....
Gospod je imel težave pri avtocestnih hitrostih in naglem zaviranju KI GA NE MOREŠ PREDVIDEVATI. Če ti lahko predvidiš za več let naprej kdaj boš nujno sunkovito zaviral in predvidevaš kdaj boš šel polno naložen na dopust, potem pa kar po tvoje. S tvojim mišljenjem je zavorna tekočina dobra dokler je v avtu. Oziroma je vseeno, v tem primeru bo tudi čista voda OK.

gddr85 ::

parkrat v sili zavirat ni glih enako konstantno zaviranje, kjer se vse vedno bolj greje in težje ohlaja, sej nismo na blancpain gt vožnji, pa vršič, polno naložen avto in športna vožnja navzdol tud ni glih nekej običajnega :P

dxx ::

"Le čevlje sodi naj kopitar"

Očitno ne veste o čem govorim. To niso nobeni ekstremi.
Ko pohodiš zavoro, ponavadi "prime". Kaj pa ko ne? Oziroma, ko 2 ovinka super delajo, pri tretjem pa pohodiš pedal do konca in se kar pelješ naprej, pedal pa v podnu?! Večinoma so težave zaradi slabega vzdrževanja zavor. Vsi vidijo samo diske in ploščice, pa do prvega šušmarja in potem na ST objavit kako pocen je prišlo. Ko pa zadeva ne bremza več kot bi moralo je pa itak vse drugo krivo. Ponavadi un pred tabo zabremza brez razloga, al pa je mehanik kriv. Ne tupim, da je treba menjat olje za zavore prej kot na dve leti, zaradi lastne varnosti in nizkega stroška pa vseeno to močno svetujem. Avto bo delal zelo dolgo brez menjav motornega olja, samo dolivanje.... ne bo zaribal zaradi tega, le skrajšana bo življenjska doba motorja in večja obraba. Ko boš brez opozorila ostal brez zavor s svojo 10 let staro tekočino ob najbolj neprimernem času, pa bo se bo začela odštevati tvoja življenjska doba na tem planetu. Mogoče celo v miliskekundah.

V bistvu sem želel odgovoriti na vprašanje zakaj zavore lahko slabo primejo, kljub dobrim ploščicam in diskih, pa sem ponovno ugotovil, da sem na ST, kjer tisti, ki nimajo pojma in govorijo na podlagi 20km dnevne vožnje v jutranji konici v službo in nazaj, pač vedo več. Vredu. Ni panike. Menjajte zavorno na 10 ali 20 let. Lahko damo celo nov predpis: Menjava zavorne tekočine je obvezna samo v primeru druge okvare na zavorah ali če ima avto več kot 20let. V nasprotnem primeru vas udari po žepu skoraj toliko, kot vas stane menjava paste na GPU ali CPU. Cel bankrot.

dxx ::

.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dxx ()

Gr8t ::

starfotr je izjavil:

Takole se menja zavorno tekočino. Naši mehaniki velikokrat spraznijo samo posodico s tekočino in natočijo novo, ne zamenjajo pa kompletne tekočine v zavornem sistemu.

Fotr je zgubil vse živce, ko se je z njimi kregal glede menjave hladilne. Je pa tudi gledal Chrisfix video.
Majstr je hotel samo spraznit in takoj natočit novo tekočino, spirat pa kar z vodo iz cevi in ne z destilirano, ki jo je imel s sabo.
Jaz raje sploh ne gledam kaj delajo, itak če ne narediš sam, veš da ne bo narejeno kot bi moralo biti.

Nisem pa nikoli za ekstreme kar se tiče servisnih intervalov, in 2 leti in 10 let je ekstrem, tako da zame je za menjavo zavorne in hladilne normalno nekje 4-6 let.
Grem pa stavit da ima vsaj 80% avtov v SLO po 10 letih še obe originalni noter.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gr8t ()

perci ::

Ja, a ni to predpisano s servisnimi intervali, če na uradni servis voziš?

Gr8t ::

Mogoče da imajo predpisano, ampak zavorne ti sigurno ne menjajo na 2 leti. Zdaj bom imel servis po dveh letih, pa nisem prepričan da bodo menjali kaj več kot olje, tako da bi moral pomoje reči če bi hotel še kak filter.
Pri Astri so bili v servisni knjižici napisani servisni intervali nazadnje pri H modelu (J in K nimata, tako da se še vedno oziram po tistem), in čeprav je pisalo 2 leti za zavorno, sem jo prvič moral menjati sam na neuradnem leta 2013, avto je bil letnik 2005.
Hladilno sem tudi prvič takrat menjal. Pomoje se nima noben časa s tem ukvarjat, oni imajo še dovolj drugih avtov isti dan. Če izrecno rečeš in odpreš tošl se pa verjetno da kaj zmenit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gr8t ()

perci ::

Jst ne vem, na kakšne servise vi to hodite, ampak meni na uradnem servisu naredijo tisto, kar piše v servisnem intervalu, razen, če ekstra rečem, da ne. No, vsaj zaračunajo tako.

m0LN4r ::

dxx je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

To so ekstremni primeri, po ravnici, ce se vozis po predpisih, lagano tako da se ti nikamor ne mudi, se zavore niti ne bodo segrele. Do sihta lagano zabremzas 5x pred kakim kriziscem in to je to. Vecini ljudem tako zdrzi tekocina tudi 10 let in bo boljsa od tekocine v avtih, ki se vsak dan naganjajo.
Smo meli nekaj avtov okoli 10 let in nikoli nobenih problemov. Seveda z kulturno voznjo dom - sluzba. Batkov se na niti enem avtu nismo menjali, ploscice pa diske pa v kopmletu, ko se znucajo. Thats it.
Pretiravati ni treba.

Seveda nam je jasno, kdor se goni 200 na uro gor pa dol po alpah in se mu dnevno mudi po vsakem ovinku, bo pac imel vecje stroske vzdrzevanja in to ne samo pr zavorni tekocini.

Razlika je lahko ogromna med tem kako in kje nekdo vozi. Moji mami zdrzijo ploscice vsaj 2x dlje kot meni.

Moje tipicna relacija do sihta naprimer je 20km, dva krozna, eno krizisca in en parkplac. Bremzo uporabim samo pred kriziscem cisto malo in pred kroznim, saj se tu ljudje zavedajo vpliva na okolje in ze veliko prej vzamejo nogo z plina.

Med naselji pa itak sploh ne rabis bremze. Spustis gas tocno toliko prej, da prides v naselje z kazalcem na 60.

Jaz sem dal primer. Lahko se ti 50let voziš po tvoje-ravnice, lagano, prej zaviraš....
Gospod je imel težave pri avtocestnih hitrostih in naglem zaviranju KI GA NE MOREŠ PREDVIDEVATI. Če ti lahko predvidiš za več let naprej kdaj boš nujno sunkovito zaviral in predvidevaš kdaj boš šel polno naložen na dopust, potem pa kar po tvoje. S tvojim mišljenjem je zavorna tekočina dobra dokler je v avtu. Oziroma je vseeno, v tem primeru bo tudi čista voda OK.

Od enega, dveh, treh zaviranj ne bo nic zavrelo. Je treba kr konkretno gont, da do tega sploh pride, gont v smislu nonstop na polno zavirat. Nevem kdo to dela v svojem vsakdanjiku...
Tistmu, ki mu na javni cesti zavre itak ni normalen. Ce se ti pa tok vlage nabira pa imas drug problem, ne samo stara tekocina.

Ko pohodiš zavoro, ponavadi "prime". Kaj pa ko ne? Oziroma, ko 2 ovinka super delajo, pri tretjem pa pohodiš pedal do konca in se kar pelješ naprej, pedal pa v podnu?! Večinoma so težave zaradi slabega vzdrževanja zavor.

Jaz nevem kaj ti delas, ampak se mi na nekaj avtih in nekaj 100kkm take stvari ne dogajajo. Niti ne poznam osebe, komur se je. Ali ti ne vozis normalno ali imas neke probleme nasplosno z zavornim sistemom.
Da ti v tretjem ovinku ne prime in to opazis sele po tretjem ovinku, pol res nimas nekaj vredu. Razen, ce si natocil namesto olja vodo notr.
Se po trackdayu ko sem 2x spekel ploscice, po 40.000km ni bilo cisto nobenih tezav z tekocino pa je dala skozi tudi dve zimi. Avto bremza se danes kot prvi dan, pa ce treba z 200 na 0, vec kot trikrat.
Ce se ti prevec vlage nabira, imas pravim se kak drug problem ne samo olje.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

SambaShare ::

dxx je izjavil:


Aja, batki se moraj ponavadi menjati ravno zaradi nerednih menjav zavorne tekočine. Zaradi te vode ti zarjavi batek.
Glavni zavorni cilinder pa ponavadi odpove zaradi neredne menjave olja ali uporabe napačnega olja. Ko se gre za obrabo je ponavadi avto star vsaj 15 let ostalo so napake materiala.


Sem po 8 letih ravno menjal na zadnji osi, popustilo tesnilo po menjavi ploščic. Batek kot nov. Ampak izvoli po navodilih, mogoče raje kar na leto ali manj.

Se pa strinjam z oceno da povprečna starost je okrog 10 let. Pa še to gre na tehničnem večinoma skozi, če pomerijo.

Zgodovina sprememb…

hp98 ::

Meni so na rednem servisu (10 let star avto) zamenjali zadnje zavorne diske in zavorno tekočino dolili. Verjetno ni enako, kot če bi jo zamenjali?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hp98 ()

DePalmo ::

Joj kok ste eni brihtni. Kako to da vas ne ukradejo?

Na dve leti je priporočilo, lahko pa menjaš po želji. Seveda potem ne jambrat da so zavore odpovedale. Če pa že hočete biti pikolovski, se da zavorno premerit koliko procentov vlage ima in ko jo je dovolj, se menja. Nevem koliko procentov to je, vedno sem (in bom) preventivno menjal na dve leti, ker preventiva je boljša kot kurativa.

Drugače pa niso problem lokalni šerifi oz. vikend dirkači, problem so stari ateti in stare mame ki se bojo s tako vzdrževanim avtom spustili po dolgi dolini, tam pa bo tekočina zavrela in grejo zavore pa pa.

hator ::

Zavorni tekočini se izmeri % vode + temperatura vrelišča. Z leti postanejo gumi zavorne cevi malo porozne in zavorna tekočina potegne vode nase. Namreč zavorna tekočina je izjemno higroskopska.

m0LN4r ::

Tako je, na servisu preverijo, ampak ne menjajo ker vecinoma ustrezajo vrednosti tudi po vec letih.

DePalmo je izjavil:

Joj kok ste eni brihtni. Kako to da vas ne ukradejo?

Na dve leti je priporočilo, lahko pa menjaš po želji. Seveda potem ne jambrat da so zavore odpovedale. Če pa že hočete biti pikolovski, se da zavorno premerit koliko procentov vlage ima in ko jo je dovolj, se menja. Nevem koliko procentov to je, vedno sem (in bom) preventivno menjal na dve leti, ker preventiva je boljša kot kurativa.

Drugače pa niso problem lokalni šerifi oz. vikend dirkači, problem so stari ateti in stare mame ki se bojo s tako vzdrževanim avtom spustili po dolgi dolini, tam pa bo tekočina zavrela in grejo zavore pa pa.

Torej na 2 leti se menja v lazjem avtu, ki dela 10.000km letno z minimalno uporabo zavor, samo do sihta in nazaj in 2 leti na karavanu, ki dela letno 30.000km po Autobahn in bregovih?
To z leti je BS.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::

problem so stari ateti in stare mame ki se bojo s tako vzdrževanim avtom spustili po dolgi dolini, tam pa bo tekočina zavrela in grejo zavore pa pa.

Naceloma ravno njim ne bo, ker se spuscajo pocasi po pameti, ne pa z punim gasom po ovinkih. Vem, ker jih vecinoma prehitevam navzdol.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

kremenko1 ::

V zadnjem času tudi na tehničnem preverjajo kvaliteto zavorne tekočine. Avtorju članka je pa 99,9% prišla umazanija pod prašno gumico in rahlo "šteka" zavora.Nič strašnega in dragega za popravit. Priporočam pa čiščenje in menjavo gumic na obeh straneh. Gumice stanejo od 10-15€ za eno čeljust +delo.

DePalmo ::

m0LN4r je izjavil:

problem so stari ateti in stare mame ki se bojo s tako vzdrževanim avtom spustili po dolgi dolini, tam pa bo tekočina zavrela in grejo zavore pa pa.

Naceloma ravno njim ne bo, ker se spuscajo pocasi po pameti, ne pa z punim gasom po ovinkih. Vem, ker jih vecinoma prehitevam navzdol.

Načeloma ravno njim bo, ker mi zaviramo tudi z motorjem, oni bojo pa tiščal bremzo za celoten spust iz hriba. In kaj bo prej pregrelo zavorno? Občasno močno zaviranje ali konstantno rahlo zaviranje?
Dve leti je pa priporočilo, ne zakonsko obvezano. Sam imam raje izpraven avto kot pa prišparan evro in sem pač kar nekaj stvari menjal iz preventive, ti pa kakor ti paše.

So pa tudi mladi ki ne razmišljajo oz. nimajo osnov pokritih. Ko sva s punco šla čez Korensko sedlo, sem večino časa zaviral z motorjem in ga pustil da je šel do visokih obratov (tudi do 5000) in šele nato uporabil zavore. Moji ni bilo jasno zakaj to delam in sem ji lepo razložil da če bi celotni spust zaviral z zavorami in šparal z obrati, bi jih lahko pregrel in se nebi ustavila.

Je pa prav da tudi tekočino preverjajo na tehničnih, mogoče jih bo srečala pamet da izpraven avto nima samo delujočih luči, dovolj profila na gumah in brez lufta na podvozju.

alkoo ::

Hvala vsem za informacije. Naslednji teden se bojo menjali prednji diski, ploščice, olje in vse kar bo še treba. In preverilo se bo še stanje zadaj.

Dilema je samo ali ostati na ATE ali izbrati kaj drugega? Textar, Brembo, Bosch? Ali kakšna kombinacija Brembo + Ferodo? A so opazne kakšne bistvene razlike pri normalni vožnji?

starfotr ::

Karkoli izbereš, izberi oboje iste znamke. Vse znamke, ki si jih naštel so ok in če se boš držal tega, bo uspeh zagotovljen.

matobeli ::

Sploh ni res, je vse odvisno od modela. Ferodo so dobre ploščice na kateremkoli disku.

m0LN4r ::

Načeloma ravno njim bo, ker mi zaviramo tudi z motorjem, oni bojo pa tiščal bremzo za celoten spust iz hriba. In kaj bo prej pregrelo zavorno?
Ocitno ne ziviva v istem svetu, ker takih dobesedno ne vidim. Kakor tudi ljudi, ki bi se jim bremze pregrevale.
Verjetno 1x v zivljenju, ne pa vsak mesec.
Pretiravas, kot da se vsak dan spuscas z 3 tonskim avtom ravno dol z aljazevega stolpa, direkt do kopra.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

DePalmo ::

Res je, pretiravam. Vsi se ne spuščajo vsak dan iz konkretnih hribov in večina prav lepo shaja z 10 ali več let staro zavorno tekočino. Ampak, ko pa se spustiš, je pa bolje biti pripravljen kot pa v grmovju, ane?

matobeli ::

mimogrede: danes gledam po navodilih mojega avta katero olje imam v difu in najdem za zavorno tekočino: Menjava na dve leti, če je avto bolj obremenjen (veliko km, vleka prikolice...) pa lahko tudi pogosteje.

TheBlueOne ::

DePalmo je izjavil:

Res je, pretiravam. Vsi se ne spuščajo vsak dan iz konkretnih hribov in večina prav lepo shaja z 10 ali več let staro zavorno tekočino. Ampak, ko pa se spustiš, je pa bolje biti pripravljen kot pa v grmovju, ane?


Je res, da je lahko smotano, ce tekocina ni OK. V Avstriji jo vedno pregledajo. Menda je problem, ko se sistem segreje in se stara tekocina zna uplinit. V tem primeru zavore ali samo ena znajo popustiti. Za nazaj je tezko gledati ampak bi to znal biti vzrok za kaksno nenadno zavijanje avta.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Pregrevanje sprednjih zavor (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15924600 (13762) FireSnake
»

Menjava zavorne tekočine (olja?)

Oddelek: Na cesti
4222754 (13321) jozekuch
»

Pomoč pri izbiri zavornih diskov (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7829805 (27539) b3D_950
»

Pregrevanje zavornih oblog?

Oddelek: Loža
3910842 (9965) SkIDiver
»

Stanje bremz

Oddelek: Loža
326287 (5313) KoMar-

Več podobnih tem