Forum » Na cesti » Poceni terenc
Poceni terenc
GGGGG ::
Te preseneti vseeno tudi če imaš izkušnje. Avto bi še šel, pa voznik ne upa v 99% primerih (vsaj v tistih, ki jim ni ravno vseeno za avto in ga ne želijo poškodovat.
No, saj to sem hotel povedati. Pogosto je debata kateri terenc je boljši, kateri "ni za nikamor" itd. Ampak realnost je taka, kot si napisal, avto že gre, samo voznik ne upa ali pa mu je škoda.
Drugače je pa Forester imho res top izbira za takšno uporabo. Navaden, udoben karavan po cesti pa presenetljivo dober terenec, ko zmanjka ceste.
krneki0001 ::
Jaj te debate o terencih so res bolj tako-tako.
Ponavadi rabiš kompromis, ker ali ni denarja za 2 avtomobila, ali pa se ne splača 2x plačevat registracije (ki je za terence kr visoka - minimum je ponavadi 2.5 motor).
Kompromis za hitro po avtocestah in udobno po makadamih, nekega hudega terena ni, mogoče na kak travnik zapelješ je najboljši.
In iz tega takoj večina dobrih terencev izpade, ker niso narejeni za hitro vožnjo po avtocestah. Saj ne da nebi mogel recimo s toyoto landcruiser vozit stalno 140 po avtocestah (ima 174KM in 3000ccm), ampak izredni servisi bodo potem veliko dražji. Kolega je to sam izkusil, ker je šla glava na 3.0TDI motorju. Od taklrat vozi 110 in ni več problemov.
Meni so všeč recimo 4.2 dizel toyote LC 80 ali pa nissan patrol GR. Samo da bi dal 10.000 evrov za 1993 letnik mi na misel ne pade.
Ponavadi rabiš kompromis, ker ali ni denarja za 2 avtomobila, ali pa se ne splača 2x plačevat registracije (ki je za terence kr visoka - minimum je ponavadi 2.5 motor).
Kompromis za hitro po avtocestah in udobno po makadamih, nekega hudega terena ni, mogoče na kak travnik zapelješ je najboljši.
In iz tega takoj večina dobrih terencev izpade, ker niso narejeni za hitro vožnjo po avtocestah. Saj ne da nebi mogel recimo s toyoto landcruiser vozit stalno 140 po avtocestah (ima 174KM in 3000ccm), ampak izredni servisi bodo potem veliko dražji. Kolega je to sam izkusil, ker je šla glava na 3.0TDI motorju. Od taklrat vozi 110 in ni več problemov.
Meni so všeč recimo 4.2 dizel toyote LC 80 ali pa nissan patrol GR. Samo da bi dal 10.000 evrov za 1993 letnik mi na misel ne pade.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Cervantes ::
Vozim Subaruje že od l.'91:
Leone - 1.6 ali 1.8, se ne spomnim
Legacy 1.8 l.'94
Legacy 2.0 l. 97
Forester 2.0 l.'08, ga imam še zdaj.
Nikoli nobenega večjega popravila, pa sem vse teral čez 200k.
Živim v kraju, ki je bil nekoč vukojebina, z=890m, makadam in kolovozi.
No, danes je povsod asfalt, hvala EU.
Subaru je zakon.
Leone - 1.6 ali 1.8, se ne spomnim
Legacy 1.8 l.'94
Legacy 2.0 l. 97
Forester 2.0 l.'08, ga imam še zdaj.
Nikoli nobenega večjega popravila, pa sem vse teral čez 200k.
Živim v kraju, ki je bil nekoč vukojebina, z=890m, makadam in kolovozi.
No, danes je povsod asfalt, hvala EU.
Subaru je zakon.
krneki0001 ::
Jst take z malo pod 200k kupujem, ker so poceni, pa jih potem vozim tam do 350k, pa ni nobenih večjih popravil.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
pegasus ::
Subaru majstri: obstaja kak addon za zaporo diferenciala pri imprezi? Ker sem že dvakrat obstal, ker je bilo eno kolo v zraku in se je edino vrtelo ...
krneki0001 ::
Če imaš eno kolo v zraku, se morata 2 kolesi vrteti, da obstaneš. Če se je samo eno vrtelo, ti štirikolesni pogon ne dela pravilno. Za kaj takega je pa lahko več stvari.
Katera impreza, kater letnik in kater motor?
Katera impreza, kater letnik in kater motor?
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
pegasus ::
To se mi je zgodilo tako pri letniku 1996 kot pri 2006, obe z najmanjšim motorjem (1.6 oz. 1.5).
krneki0001 ::
Katero kolo (na kateri osi) se je vrtelo v prazno (prednje ali zadnje)?
1.6 in 1.5 nimata nobenih zapor, samo sredinski diferencial in visko, ki razporeja 50:50 pogon. Torej mora v vsakem trenutku vrteti vsaj eno prednje in eno zadnje kolo. Da se dobiti zadnji diferencial z LSD zaporo (30%) ki bi ti omogočil, da bi se zadaj obe kolsi vrteli, za spredaj pa edino, če dobiš diferencial od kake STI impreze.
Napaka je lahko iztrošena visko sklopka in ti recimo zadnji pogon sploh ne deluje.
1.6 in 1.5 nimata nobenih zapor, samo sredinski diferencial in visko, ki razporeja 50:50 pogon. Torej mora v vsakem trenutku vrteti vsaj eno prednje in eno zadnje kolo. Da se dobiti zadnji diferencial z LSD zaporo (30%) ki bi ti omogočil, da bi se zadaj obe kolsi vrteli, za spredaj pa edino, če dobiš diferencial od kake STI impreze.
Napaka je lahko iztrošena visko sklopka in ti recimo zadnji pogon sploh ne deluje.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
pegasus ::
Vedno se mi je vrtelo sprednje desno, ostala tri so bila na tleh.
Obstaja kak način, kako enostavno preverit stanje sklopke?
Obstaja kak način, kako enostavno preverit stanje sklopke?
krneki0001 ::
Na žalost ne. Če ga daš na dvigalo, potem ne bo pogon obremenjen in se bodo najbrž vsa kolesa vrtela, če eno zavrtiš. Ob obremenjenem pogonu pa ni nujno da dela.
Najlažje sprobaš v kakem makadamskem klancu (ali v snegu) ko greš v klanec in na sredi ustaviš, potem pa kak kolega gleda, če se v prazno vrti več koles kot eno.
Je pa še ena varianta - vajlčke ki se vrtijo v prazno pod prva kolesa, da se koleščka vrtijo v prazno, ti pa zapelješ notri s prednjimi kolesi in probaš počasi speljat. Moralo bi samo vrteti prednja kolesa, če zadnji pogon ne dela in nebi mogel speljat ven, če te brez problema porine ven, potem zadnji pogon dela.
A si tehničnega delal na stezi za 4x4 (je vklopil da vrti eno prednje naprej, drugo pa nazaj) ali ne? Ker lahko so ti na tehničnem kaj uničili (je malo verjetno, vendar se lahko zgodi).
Najlažje sprobaš v kakem makadamskem klancu (ali v snegu) ko greš v klanec in na sredi ustaviš, potem pa kak kolega gleda, če se v prazno vrti več koles kot eno.
Je pa še ena varianta - vajlčke ki se vrtijo v prazno pod prva kolesa, da se koleščka vrtijo v prazno, ti pa zapelješ notri s prednjimi kolesi in probaš počasi speljat. Moralo bi samo vrteti prednja kolesa, če zadnji pogon ne dela in nebi mogel speljat ven, če te brez problema porine ven, potem zadnji pogon dela.
A si tehničnega delal na stezi za 4x4 (je vklopil da vrti eno prednje naprej, drugo pa nazaj) ali ne? Ker lahko so ti na tehničnem kaj uničili (je malo verjetno, vendar se lahko zgodi).
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
krneki0001 ::
Je pa še ena varianta. Poglej pod pokrov motorja, kjer so varovalke. Tam je prostor za varovalko, ki izklopi 4x4 pogon. Mogoče jo je kdo vstavil - notri je uglavnem ne sme biti.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
perci ::
krneki0001 ::
Forester 2009 z zaporo diferencialov - 2 kolesi v zraku na diagonalnem testu
Pa forester v blatu (makadam, luže,...)
Pa forester v blatu (makadam, luže,...)
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
GTX970 ::
Ne Lada Niva najbrž res ne potrebujem. Sam imam hobi fotografiranje in včasih se je treba peljati tudi po res čudnih poteh, da prideš do lokacije...kot sem že napisal, da se tudi s Stilotom, ampak sem se hitro občuti davek, ko je treba zamenjati roke, pa ko kaj odspodaj poči, ker sem ene parkrat kar oring spodaj zapel in ni fajn slišati ta zvok.
Potrebujem pač tak avtomobil, da se z njim lahko odpeljem tudi do službe in normalno potujem po običajnih poteh, zato kakšne ekstremne variante ne pridejo v upoštev...seveda če bi imel denar zakaj pa ne, pa da imam poleg še normalno vozilo.
Lada Niva ustreza vsem tvojim kriterijem + popravila so poceni/enostavna.
Če je dobra za Eles vzdrževalce po hribih bo tudi zate.
Razen seveda če si snob, potem se skeširaj za bmw x5 ali kakšnega drugega mestnega "terenca".
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GTX970 ()
Cervantes ::
krneki0001 je izjavil:
Jst take z malo pod 200k kupujem, ker so poceni, pa jih potem vozim tam do 350k, pa ni nobenih večjih popravil.
Ja, to je dobra strategija, ki se je držim tudi sam, saj je zelo težko dobiti kaj izpod 200k, vsaj ne od prvega lastnika.
Sem pa pri Foresterju imel srečo, imel je 90k, eno leto star, za 19k€. Nov je bil takrat 32k€.
Ga bom vozil še lep čas.
BTW, imel sem tudi Lado Nivo, vsa čast, ni da ni.
Kupil sem novo, pa mi je v treh letih pleh začel gniti, vrata, pragovi... mi je bilo žal, ko je šla.
Je pa tega 25 let ali več, morda imajo zdaj boljši pleh.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Cervantes ()
ZaphodBB ::
Pa pila je tudi cca 20l/100km kar je neverjeten dosežek za 1.8 motor al kaj je že tam notri...
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
GTX970 ::
Pa pila je tudi cca 20l/100km kar je neverjeten dosežek za 1.8 motor al kaj je že tam notri...
Čestitam, samo za 50% si zgrešil average, lahko bi bil jasnovidec.
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GTX970 ()
ZaphodBB ::
Fotrova je pila zihr več kot 15. Vzami na znanje, da je tega 20 let.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
krneki0001 ::
Če je imela 1.6 ali 1.7 motor s frgazerjem (vplinjačem) je pila 14 ali 15 litrov, z 1.7i pa manj.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
GTX970 ::
Vsak terenec ti bo pil +20 litrov na terenu, kjer voziš v režimu prva druga stop in ponovi vajo.
Njega dni smo imeli doma lado samaro l.1993 1.5 benc motor dvojni uplinjač, pila je 7l/100 km, je ni nihče vozil po penzionistično.To je delala masa po 1000 kg.Sedaj so motorji bolj varčni ,vendar je šla masa na 1300 in več kg - poraba je ostala enaka.
Njega dni smo imeli doma lado samaro l.1993 1.5 benc motor dvojni uplinjač, pila je 7l/100 km, je ni nihče vozil po penzionistično.To je delala masa po 1000 kg.Sedaj so motorji bolj varčni ,vendar je šla masa na 1300 in več kg - poraba je ostala enaka.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GTX970 ()
krneki0001 ::
Vsak terenec ti bo pil +20 litrov na terenu, kjer voziš v režimu prva druga stop in ponovi vajo.
Ali pa še več. Na 1.6 motorju v terencu sem imel tudi že 35 litrov porabo, forester z reduktorjem na terenu pride pa nekje do 14 litrov. Naredil sem približno 430 kilometrov (tank je 60 litrov) po terenu v Maroku. Bi pa najbrž na več prišel, če podlaga nebi bila trdna (blato recimo).
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Cervantes ::
chort ::
Vedno se mi je vrtelo sprednje desno, ostala tri so bila na tleh.
Obstaja kak način, kako enostavno preverit stanje sklopke?
Obstaja precej enostavna varianta za preverjanje visko sklopke, ki dela tako na mojem Range Roverju letnik 95 (centralni diferencial, ki uporablja visko samo za blokado le tega) in Citroenu C-25 4x4 letnik 90 (visko direktno na kardanu med zadnjim odvodom menjalnika in zadnjim diferencialom).
Dvigni eno od koles od tal (dvigalka pomaga :) ) in ga začni vrtet na roke. Menjalnik v leru. Če se kolo vrti brez nekega posebnega upora, zavrti hitreje. Če se tako vrti v nedogled, nekaj definitivno ni ok. Če je visko na kardanu, poglej, če se en del vrti, drugi pa ne. Če je tako, je visko za obnovit ali zamenjat. Če se kardan vrti na obeh straneh visko sklopke preglej diferencial.
Pri obeh navedenih avtomobilih je tako, da je vrtenje samo enega kolesa že v osnovi precej težaško opravilo, ki pa postane praktično nemogoče brez vzvoda (gedora na enem od kolesnih vijakov in na njej 50cm štanga).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: chort ()
krneki0001 ::
Visko ima impreza v menjalniku.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
one too many ::
Off topic: A obstaja kakšen 4x4 terenc s hidropnevmatskim vzmetenjem? Takšen Forester bi bil zakon. Na avtocesti ga spustiš k tlom, na terenu pa ga dvigneš za 20 cm.
Doma smo imeli Citroena BX (normalna družinska limuzina oz. hatchback) in se spomnim kako smo parkrat lahko edini nadaljevali po kolovozu, ker se je lakho precej dvignil. So obstajale tudi 4x4 verzije, samo te so bile bolj športne.
Doma smo imeli Citroena BX (normalna družinska limuzina oz. hatchback) in se spomnim kako smo parkrat lahko edini nadaljevali po kolovozu, ker se je lakho precej dvignil. So obstajale tudi 4x4 verzije, samo te so bile bolj športne.
chort ::
one too many: obstaja jih precej s pnevmatskim. Vsi Range Roverji od leta 95 naprej imajo na vseh štirih vogalih namesto vzmeti zračne blazine. Pa velika večina dražjih terencev (vključno z BMW X5) ima dandanes zračno vzmetenje. Za hidropnevmatsko ne vem, je bil pa BX zakon, dokler mu ni zadeve razgnalo.
Za full-time uporabo na terenu zadeva ni preveč primerna (še en sistem več, ki gre lahko v k...), za udobje in normalno uporabo je pa super.
Za full-time uporabo na terenu zadeva ni preveč primerna (še en sistem več, ki gre lahko v k...), za udobje in normalno uporabo je pa super.
krneki0001 ::
one too many je izjavil:
Off topic: A obstaja kakšen 4x4 terenc s hidropnevmatskim vzmetenjem? Takšen Forester bi bil zakon. Na avtocesti ga spustiš k tlom, na terenu pa ga dvigneš za 20 cm.
Doma smo imeli Citroena BX (normalna družinska limuzina oz. hatchback) in se spomnim kako smo parkrat lahko edini nadaljevali po kolovozu, ker se je lakho precej dvignil. So obstajale tudi 4x4 verzije, samo te so bile bolj športne.
Subaruji so imeli zračne amortizerje in si ga lahko spuščal in dvigal za par cm.
Danes mislim da je samo še subaru s predelavo hubertus.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
clothes ::
Dober kompromis med terenskimi in cestnimi zmogljivostmi imata tudi Audi allroad, ali Volvo XC70.
Cervantes ::
No, par ur zatem, ko sem zapel hvalnico Foresterju, mi je začela zadnja prema sumljivo ropotati.
Smrdi po stroških.
Bom slišal jutri od mehanika.
Morala: ne hvali, ker bo šlo v maloro.
Smrdi po stroških.
Bom slišal jutri od mehanika.
Morala: ne hvali, ker bo šlo v maloro.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Cervantes ()
ProGo ::
Cervantes, kaj pa olja, koliko spije na tank? Slišim, da lastniki starejših Subarujev tankate olje kot v dvotaktne mopede.
Cervantes ::
To ti pa ne vem povedat.
Kontroliram na par mesecev, pred kakšno daljšo furo, in po potrebi dolijem.
Vsekakor ne omembe vredno.
Z nobenim nisem imel teh problemov, pa so bili (vsaj proti koncu) vsi "starejši".
Kontroliram na par mesecev, pred kakšno daljšo furo, in po potrebi dolijem.
Vsekakor ne omembe vredno.
Z nobenim nisem imel teh problemov, pa so bili (vsaj proti koncu) vsi "starejši".
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Cervantes ()
krneki0001 ::
Cervantes, kaj pa olja, koliko spije na tank? Slišim, da lastniki starejših Subarujev tankate olje kot v dvotaktne mopede.
Forester 1998 letnik z 240.000km prevoženimi tam do 12.000km ne spije nič, potem pa do 15.000 spije nekje 1 do 2 deci olja. Zato olje menjam nekje med 12.500 in 15.000 km.
No, par ur zatem, ko sem zapel hvalnico Foresterju, mi je začela zadnja prema sumljivo ropotati.
Smrdi po stroških.
Bom slišal jutri od mehanika.
Morala: ne hvali, ker bo šlo v maloro.
Zadnja prema in ropotanje? Pomoje so gumice stabilizatorja slabe in zaropota ko čez luknjo zapelješ. Najcenejša varianta - odstraniš stabilizator. Po cestah je potem katrca (se nagiba, ampak ne prevrne), po terenu je pa vsako kolo zase in se veliko lepše voziš čez luknje. Sprobano v živo, na prejšnjem foresterju sem oba stabilizatorja odstranil. Avto je šel po terenu kot po cesti, sploh nisi čutil lukenj.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Cervantes ::
Ne ropota na luknjah. Nekako s frekvenco vrtenja koles.
Pa še to ne ves čas; najbolj pri pospeševanju ali zaviranju.
Sem pogledal spodaj, gumice od stabilizatorja so ok.
Sicer nisem videl nič.
Pa še to ne ves čas; najbolj pri pospeševanju ali zaviranju.
Sem pogledal spodaj, gumice od stabilizatorja so ok.
Sicer nisem videl nič.
krneki0001 ::
Ležaj? Premalo olja v zadnjem diferencialu? Imaš zadaj vlečno kljuko? Se je snela gumica, ki drži izpuh gor in izpuh buta ob nosilec vlečne kljuke? (sam sem imel ta problem - ko sem vozil nad 110km/h je nosilec lonca tolkel ob železni nosilec kljuke. Ko sem skrajšal nosilce lonca ni bilo več problemov.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Cervantes ::
Ležaj ima drugačen zvok. Diferencial je bil (upam) čekiran na zadnjem servisu.
Lahko bi bila izpušna cev, ja. Upam tudi, da je, ampak tega ne grem preverjat. Sem prestar, da bi lezel pod avto, ker pol me mora eden ven potegnt, pa še težko vstanem.
Se mi pa to dogaja pri dosti nižjih hitrostih, med 30-40/h, pač hribovske ceste...
Lahko bi bila izpušna cev, ja. Upam tudi, da je, ampak tega ne grem preverjat. Sem prestar, da bi lezel pod avto, ker pol me mora eden ven potegnt, pa še težko vstanem.
Se mi pa to dogaja pri dosti nižjih hitrostih, med 30-40/h, pač hribovske ceste...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Cervantes ()
chort ::
Cervantes: poka suh homokinetični zglob na zadnji polosovini / kardanu(predvidevam da jih subiji imajo, glede na to da nimajo toge osi zadaj)? Če pri zaviranju trese, zvit disk. Lahko so tudi ploščice/diski dovolj požrte da nosilci ploščic drsajo po robu diska...
ProGo: Subaru Outback, 2.5, letnik 2005, 200k km, spil redno vsaj 1l olja na 3000 do 5000 km. Baje nič strašno narobe z njim, večje tolerance pri izdelavi (tako pravi uradni servis, kolega od lastnika). Avto pri 350k še vedno normalno dela, čeprav dela lastnik z njim kot svinja z mehom.
ProGo: Subaru Outback, 2.5, letnik 2005, 200k km, spil redno vsaj 1l olja na 3000 do 5000 km. Baje nič strašno narobe z njim, večje tolerance pri izdelavi (tako pravi uradni servis, kolega od lastnika). Avto pri 350k še vedno normalno dela, čeprav dela lastnik z njim kot svinja z mehom.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: chort ()
Klemzz ::
Vse kar rab subaru je OLJE, pr 2.5 še tok bol, kar govori nebivedu je vse res in ne govori u tri krasne, uglavnem fajn dečko.
krneki0001 ::
Olje mora biti kvalitetno, pa ga ne bo pil. Jaz tistega iz soda ali leclerka nebi vlival v avto. Vedno kupim 5 litrov shell helix olja v original embalaži pri znanem prodajalcu, ki nima ponaredkov. Saj cena ni tako huda (35 evrov polna, 25 s popustom za 5 litrov), se pa avtomobilu pozna, da lepše dela. Pa filtri morajo biti tudi malo boljši, da vso svinjarijo zadržijo.
Drugače pa avto dela ko pesmca (bl ga hvalim lepše zjutraj vžiga).
Homokinetične zglobe ima samo na polosovinah, kardan je togo vpet in se nima kam premikat, samo vrti se. Ima pa 3 križe, tako da lahko tam kaj ropota, čeprav sam z avtom delam nore zadeve, pa na kardanu ni niti malo lufta, tako da je to bolj malo možnosti, da bi kardan bil kriv.
Lahko so pa linki - stare gumice, pa jih je požrlo.
Mislim na ta link, po katerem teče zajla za ročno notri - to tudi poka, če se gumice znucajo.
Drugače pa avto dela ko pesmca (bl ga hvalim lepše zjutraj vžiga).
Cervantes: poka suh homokinetični zglob na zadnji polosovini / kardanu(predvidevam da jih subiji imajo, glede na to da nimajo toge osi zadaj)? Če pri zaviranju trese, zvit disk. Lahko so tudi ploščice/diski dovolj požrte da nosilci ploščic drsajo po robu diska...
ProGo: Subaru Outback, 2.5, letnik 2005, 200k km, spil redno vsaj 1l olja na 3000 do 5000 km. Baje nič strašno narobe z njim, večje tolerance pri izdelavi (tako pravi uradni servis, kolega od lastnika). Avto pri 350k še vedno normalno dela, čeprav dela lastnik z njim kot svinja z mehom.
Homokinetične zglobe ima samo na polosovinah, kardan je togo vpet in se nima kam premikat, samo vrti se. Ima pa 3 križe, tako da lahko tam kaj ropota, čeprav sam z avtom delam nore zadeve, pa na kardanu ni niti malo lufta, tako da je to bolj malo možnosti, da bi kardan bil kriv.
Lahko so pa linki - stare gumice, pa jih je požrlo.
Mislim na ta link, po katerem teče zajla za ročno notri - to tudi poka, če se gumice znucajo.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
chort ::
No, jaz olje nalivam v raznorazne odprtine Range Roverja ves čas. Je pa res da pri Land Roverjih veljata dve pravili:
- Narejeni so zato, da olje teče ven in voda not
- Če olje ne pušča, ga verjetno ni več not
- Narejeni so zato, da olje teče ven in voda not
- Če olje ne pušča, ga verjetno ni več not
Klemzz ::
Do zdej sm v use subaruje vlivu Motul, pr legacyu trubo je to edino olje da mi mašina zjutri ni klenkala, dokler se ventili niso naštimal.
krneki0001 ::
Hidravličnih dročnikov nimajo novejši subaruji. Mislim da tam okoli 1997 so jih nehal vgrajevat.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup karavana (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 33005 (9568) | Twixz |
» | Nakup avta 4x4 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13768 (10681) | krneki0001 |
» | Avtomobili s trpežnim podvozjem (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 71269 (63718) | krneki0001 |
» | Trpežen, star in poceni avto za avanturističen roadtrip (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 27066 (23895) | bluefish |
» | avto za avtocesto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 29800 (25655) | D3m |