Forum » Na cesti » Poceni terenc
Poceni terenc
harmony ::
Ga najbrž ni, ampak vseeno vprašanje. Poceni zame pomeni do 7jurjev € max.
Zakaj terenc. Zato, ker se zadnje čase zelo veliko vozim po raznih gozdnih površinah, okrog in okrog po čudnem terenu, kjer sicer grem s svojim avtomobilom Fiat Stilo, ampak žal terja velik davek in se mi prepogosto okvarjajo roke in tudi dostkrat podrajsam po tleh...skratka to ni avto za tak teren.
Vem tudi sam pobrskati na avto.net in se sicer najde dosti avtomobilov, samo ker se na terence (okej nasploh na avtomobile) ne spoznam ravno dosti ne vem kaj recimo pričakovati od okvar, če bi npr. se odločil kupiti tegale...http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=905...
Kakšen nasvet bi bil dobrodošel, vsaj katero znamko dati v ožji izbor.
Zakaj terenc. Zato, ker se zadnje čase zelo veliko vozim po raznih gozdnih površinah, okrog in okrog po čudnem terenu, kjer sicer grem s svojim avtomobilom Fiat Stilo, ampak žal terja velik davek in se mi prepogosto okvarjajo roke in tudi dostkrat podrajsam po tleh...skratka to ni avto za tak teren.
Vem tudi sam pobrskati na avto.net in se sicer najde dosti avtomobilov, samo ker se na terence (okej nasploh na avtomobile) ne spoznam ravno dosti ne vem kaj recimo pričakovati od okvar, če bi npr. se odločil kupiti tegale...http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=905...
Kakšen nasvet bi bil dobrodošel, vsaj katero znamko dati v ožji izbor.
dj_uro ::
baba čula, baba rekla... ali imajo kakšne odgovore podkrepljene z dejstvi?-ali kar tako na pamet, ker je pač romunska dacia?
vw-klub.si
harmony ::
chrush ::
Za ta denar dobiš starega Pucha oz. Mercedes-Benz G-Razred. Iz prve roke lahko rečem neuničljivo. Seveda pa nisi napisal, ali iščeš udobje, veliko opreme ipd. Potem to odpade. Vsekakor pa ne jemat kakih oplov, dacie, daihatsu, starih hyundaiev, ssangyong. V poštev pridejo kakšni Jeep-i, Land Roverji, Toyote. Sam bi izbiral med Puchom in Jeepom.
https://www.facebook.com/OverMuraMuviMejkers
harmony ::
Jah udobje...odvisno na kaj meriš? Najbrž tu ni govora o udobju enega Audija q7...nebi pa spet rad neka čudna jajca, da vse not škriplje in ropota...
Recimo tole...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=885...
Bolj me skrbi, ker ne vem kaj pri tem avtomobilu gre, ali so deli dragi in takšne zadeve...v kolikor je to predrago, pač enostavno bi si moral to žejo okrog terenca izbiti iz glave.
Recimo tole...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=885...
Bolj me skrbi, ker ne vem kaj pri tem avtomobilu gre, ali so deli dragi in takšne zadeve...v kolikor je to predrago, pač enostavno bi si moral to žejo okrog terenca izbiti iz glave.
grizl ::
Če ti bo terenc nadomestilo za Stilota menim, da ne rabiš pravega terenca ala Lada Niva. Predlagal bi ti Pando 4x4 Climbing. Sam jo imam 7 let, pleza pa kot pravi terenc pa še požrešna ni tako.
harmony ::
Ne Lada Niva najbrž res ne potrebujem. Sam imam hobi fotografiranje in včasih se je treba peljati tudi po res čudnih poteh, da prideš do lokacije...kot sem že napisal, da se tudi s Stilotom, ampak sem se hitro občuti davek, ko je treba zamenjati roke, pa ko kaj odspodaj poči, ker sem ene parkrat kar oring spodaj zapel in ni fajn slišati ta zvok.
Potrebujem pač tak avtomobil, da se z njim lahko odpeljem tudi do službe in normalno potujem po običajnih poteh, zato kakšne ekstremne variante ne pridejo v upoštev...seveda če bi imel denar zakaj pa ne, pa da imam poleg še normalno vozilo.
Potrebujem pač tak avtomobil, da se z njim lahko odpeljem tudi do službe in normalno potujem po običajnih poteh, zato kakšne ekstremne variante ne pridejo v upoštev...seveda če bi imel denar zakaj pa ne, pa da imam poleg še normalno vozilo.
GGGGG ::
Freelander je precej velik crap. Crkuje vse po spisku.
Si razmišljal o kakšnih "terenskih" limuzinah. Subaruji so trpežni, na terenu se dobro znajdejo, pa še vseeno imaš udoben osebni avto za vsak dan.
Si razmišljal o kakšnih "terenskih" limuzinah. Subaruji so trpežni, na terenu se dobro znajdejo, pa še vseeno imaš udoben osebni avto za vsak dan.
harmony ::
Nič ni pametnega za ta denar očitno...
Evo tole je meni osebno všeč...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=899......
Očitno ne bo druge kot stisniti in še bolj šparati, ker sedaj ko iščem do 7 jurjev so več ali manj jajčka...
Evo tole je meni osebno všeč...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=899......
Očitno ne bo druge kot stisniti in še bolj šparati, ker sedaj ko iščem do 7 jurjev so več ali manj jajčka...
Vikking ::
Res toplo priporočam, če iščeš vozilo mlajše od 10 let, za 7k EUR, da pogledaš mogoče še za Hyundai tuscon 4x4 (niso vsi 4wd) 2.0 diesel, mislim da bo nekje to letnik 2006-2008.
Za tak denar mogoče še dobiš toyoto rav4 ki je res tipi top , sam malo starejši letnik in to kar sem si jaz ogledal lansko let cca 5 toyot budget 6k EUR je bilo vse ali: zbito, razklopotano, slabo popravljeno, brez servisnih papirjev, katastrofa od katastrofe.
Tako da vsekakor prečekiraj še toyoto rav4 vendar še več previdnosti pri nakupu.
Za tak denar mogoče še dobiš toyoto rav4 ki je res tipi top , sam malo starejši letnik in to kar sem si jaz ogledal lansko let cca 5 toyot budget 6k EUR je bilo vse ali: zbito, razklopotano, slabo popravljeno, brez servisnih papirjev, katastrofa od katastrofe.
Tako da vsekakor prečekiraj še toyoto rav4 vendar še več previdnosti pri nakupu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vikking ()
MisterR ::
Če kaj, potem Land Rover Discovery Classic.
Listnate vzmeti, velika kolesa, reduktor, 4x4 na gumb... ni da ni.
Listnate vzmeti, velika kolesa, reduktor, 4x4 na gumb... ni da ni.
Vikking ::
Če znaš šrauvfat, ter varčnost ni pogoj.
ja drugače ima sigurno boljše terenske zmogljivosti.
ja drugače ima sigurno boljše terenske zmogljivosti.
francek1 ::
Za naša brezpotja je idealen Suzuki Jimny ali Vitara, za težje terene Samurai. Zadeve dobiš za tri jurje in se odlično obnesejo.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
Arctander ::
Subaru Forester. Tudi če je kakšno leto starejši. To je stroj, ki dela in dela ter ga ob rednem servisiranju samo tankaš. Ima vse udobje osebnega avtomobila (karavana), najboljši full-time 4x4 pogon, je dovolj dvignjen od tal, predvsem pa po uporabnosti in vzdržljivosti naščije večino modernih soft "terencev" (aka šminkerskh SUV-ov).
francek1 ::
Subaru Forester. Tudi če je kakšno leto starejši. To je stroj, ki dela in dela ter ga ob rednem servisiranju samo tankaš. Ima vse udobje osebnega avtomobila (karavana), najboljši full-time 4x4 pogon, je dovolj dvignjen od tal, predvsem pa po uporabnosti in vzdržljivosti naščije večino modernih soft "terencev" (aka šminkerskh SUV-ov).
Problem je LE cena in poraba. Drugače pa se strinjam; za kombinirane pogoje vožnje ni boljših avtov kot so Subaruji.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
Arctander ::
Glede porabe, ta je visoka pri vseh SUV-ih, pri pravih terencih pa še bolj. Forester bencinar 2.0 ima mešano realno porabo med 8 in 9 litri. Okrog 8 litrov porabijo tudi razni dizel SUV-i, pri pravih terencih (LandRover Defender, Mercedes G, Toyota LandCruiser) pa se pod 10 litri niti ni kaj pogovarjati.
Cena - ja, Subaruji držijo ceno in to ne brez razloga. Osebno imam raje 2 leti starejšega Subaruja, kot 2 leti mlajšega plastik-fantastik SUV-a.
P.S.: Ne lastim si Subaruja (še).
Cena - ja, Subaruji držijo ceno in to ne brez razloga. Osebno imam raje 2 leti starejšega Subaruja, kot 2 leti mlajšega plastik-fantastik SUV-a.
P.S.: Ne lastim si Subaruja (še).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Arctander ()
harmony ::
No ja tale Suzuki Grand Vitara se mi niti ne zdi toliko plastik fantastik varianta...sicer pa SUV pod 20k€ nov itak niti ne moreš pričakovati ne vem kaj...
msjr ::
Evo ti pocen terenca, s tem se v Dolomitih prefuravajo žičničarji & co., pa poceni je za vzdrževanje, pa v bistvu bistva sploh ni slaba zadeva: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=898...
Drugače je bil tole svoje čase kao najboljši terenc (recimo, da verjamem avto revijam): http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=882...
Prva klasika: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=892...
Druga klasika: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=816...
In grande finale (bencin + plin) to je to: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=889...
Vse ostalo je samo šminkeraj, puch pa je tako ali tako predrag.
Drugače je bil tole svoje čase kao najboljši terenc (recimo, da verjamem avto revijam): http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=882...
Prva klasika: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=892...
Druga klasika: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=816...
In grande finale (bencin + plin) to je to: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=889...
Vse ostalo je samo šminkeraj, puch pa je tako ali tako predrag.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: msjr ()
carota ::
Jaz bi obdržal avto in za teren nabavil kaj takega: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=902...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: carota ()
theBill ::
Lahko gledaš tudi v smeri Toyote RAV4, kaj takega
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=872...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=872...
harmony ::
In grande finale (bencin + plin) to je to: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=889...
Ni slab grand finale. Po slikah tudi izgleda lepo ohranjen. A rezervno je po zakonu nujno imeti v avtomobilu, namrec tko gumo imeti na zunaj mi ni nekaj kar bi rad imel, posebi ne poleti, ko zacne smrdeti na polno.
Pa a lahko kdo razlozi, zakaj ravno Subaru kot tisti "tapravi SUV"? A to zaradi podvozja ali kaj?
one too many ::
Ma bolj je problem, da današnji SUVji niso več SUVji temveč malce dvignjeni enoprostorci. Marsikateri sploh nimajo več 4x4 pogona. Kakor zgleda, bi ti to moralo biti čisto dovolj, saj je očitno problem oddaljenost od tal. Verjetno, boš pa potem zvišal apetite in boš iskal 4x4 pogon.
Starejši Subaruji imajo, mislim, vsi 4x4 pogon in celo reduktor. Tale Forester ima očitno še zaporo sredinskega diferenciala. Sam sem enkrat izkusil v Subaru Legacyu kaj pomeni 4x4 pogon in reduktor.
Torej v praksi nek Subaru pride veliko dalje kot nek mestni SUV. Je pa tako, zelo je odvisno tudi od gum in izkušenj. Jasno, nič od tega ti ne pomaga veliko pri oddaljenosti od tal.
Danes SUViji pridobivajo te lastnosti nazaj. Namesto zapore diferenciala elektronika z zavorima preprečuje vrtenje v prazno, sami dizli imajo že precej navora (mislim, da novejši dizel Subaruji nimajo več reduktorja) in tudi na strmih terenih z avtomatsko počasno vožnjo pomaga elektronika.
Mislim, da ima nekaj takega Škoda Yeti.
Starejši Subaruji imajo, mislim, vsi 4x4 pogon in celo reduktor. Tale Forester ima očitno še zaporo sredinskega diferenciala. Sam sem enkrat izkusil v Subaru Legacyu kaj pomeni 4x4 pogon in reduktor.
Torej v praksi nek Subaru pride veliko dalje kot nek mestni SUV. Je pa tako, zelo je odvisno tudi od gum in izkušenj. Jasno, nič od tega ti ne pomaga veliko pri oddaljenosti od tal.
Danes SUViji pridobivajo te lastnosti nazaj. Namesto zapore diferenciala elektronika z zavorima preprečuje vrtenje v prazno, sami dizli imajo že precej navora (mislim, da novejši dizel Subaruji nimajo več reduktorja) in tudi na strmih terenih z avtomatsko počasno vožnjo pomaga elektronika.
Mislim, da ima nekaj takega Škoda Yeti.
msjr ::
Pa a lahko kdo razlozi, zakaj ravno Subaru kot tisti "tapravi SUV"? A to zaradi podvozja ali kaj?
Reduktor in sredinska zapora diferenciala naredita tisto razliko. Drugače je robusten in zanesljiv avto, v familji smo imeli Legacy in smo prišli res kamorkoli.
Za rezervno gumo pokliči Kogovška v Trzin, po moje ti lahko naredi nosilec: http://www.kogovsek.si/
Zgodovina sprememb…
- spremenil: msjr ()
Vikking ::
In grande finale (bencin + plin) to je to: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=889...
Ni slab grand finale. Po slikah tudi izgleda lepo ohranjen. A rezervno je po zakonu nujno imeti v avtomobilu, namrec tko gumo imeti na zunaj mi ni nekaj kar bi rad imel, posebi ne poleti, ko zacne smrdeti na polno.
Pena za flikanje, lahko nadomesti rezervno gumo, npr: "slim smart spair". Ker je vgrajen plinski tank na mestu kjer leži rezervna pnevmatika. Se pač kupi pena. V bistvu večina plinašev ima to varianto.
Kaj zakon pravi, kolikor razumem zelo dvoumno, in sicer:
Pravilnik o napravah in opremi vozil v cestnem prometu (Uradni list RS, št. 17/00, 33/00 -
popravek in 45/04 in št. 76-3387/2005 – ZDCOPMD):
Rezervno kolo lahko nadomesti ustrezna naprava ali pripomoček, ki ga je predvidel izdelovalec
vozila in z njim opremil novo vozilo (prva oprema).
PacificBlue ::
Starejši Subaruji imajo, mislim, vsi 4x4 pogon in celo reduktor. Tale Forester ima očitno še zaporo sredinskega diferenciala. Sam sem enkrat izkusil v Subaru Legacyu kaj pomeni 4x4 pogon in reduktor.
Hyundai Galloper ima tudi tako narejeno..4x4 in reduktor je must have, za tiste, ki živijo v hribih. Z njim se poleti vozim po pohorskih gozdovih, ko grem podirat drevesa ali pa kar tako za užitek..in res premaga še tako težaven teren. Njegova edina hiba je korozivnost, ker je bil parkiran dobro leto dni v enem pristanišču v Aziji in sem ga lani malo popravil, tako da za leto ali dve bi še moral zdržal. Je pa letnih 98, torej mislim, da je bila to prva serija Galloperjev.
msjr ::
Kaj zakon pravi, kolikor razumem zelo dvoumno, in sicer:
Pravilnik o napravah in opremi vozil v cestnem prometu (Uradni list RS, št. 17/00, 33/00 -
popravek in 45/04 in št. 76-3387/2005 – ZDCOPMD):
Rezervno kolo lahko nadomesti ustrezna naprava ali pripomoček, ki ga je predvidel izdelovalec
vozila in z njim opremil novo vozilo (prva oprema).
Torej če ni prva oprema je treba ustrezno napravo ali pripomoček homologirati. Najbolje vprašat na najbližje tehnične preglede, če se to da in če se kaj in kako. Vse ostalo so samo špekulacije
Zgodovina sprememb…
- spremenil: msjr ()
Vikking ::
Kaj zakon pravi, kolikor razumem zelo dvoumno, in sicer:
Pravilnik o napravah in opremi vozil v cestnem prometu (Uradni list RS, št. 17/00, 33/00 -
popravek in 45/04 in št. 76-3387/2005 – ZDCOPMD):
Rezervno kolo lahko nadomesti ustrezna naprava ali pripomoček, ki ga je predvidel izdelovalec
vozila in z njim opremil novo vozilo (prva oprema).
Torej če ni prva oprema je treba ustrezno napravo ali pripomoček homologirati. Najbolje vprašat na najbližje tehnične preglede, če se to da in če se kaj in kako. Vse ostalo so samo špekulacije
Je ustrezen nadomestek rezervni pnevmatiki tudi za policiste (vsaj nisem še slišal da bi komurkoli, kadarkoli komplicirali če ima ta kit), ni pa po črki zakona če ni homologirano. V bistvu bi moral imeti takšen kit homologiran.
Oziroma kolikokrat je plicist vprašal za rezervno pnemvatiko, ko je hotel prešteti žarnice, videti prvo pomoč in trikotnik?
Sigurno pa ne boš padel na tehničnem pregledu ker nimaš homologiranega kita za porpavilo pnemvatik.
Glede na to pa da je pri dosti novejših vozilih, že to standardna serijska oprema, namesto rezervne pnevmatike potem ne bo nobenih težav.
SkIDiver ::
Octavio Scout oz 4x4 ali kaj podobnega (trenutno mi ne pade na misel noben podoben model), kar je limuzina, ki je mišljena za cesto in omogoča tudi vožnjo po kašni gozdni poti? Imajo nekoliko večji odmik od tal kot serijske.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
harmony ::
RejZoR ::
dacia duster?
Ne vem, pravijo da je krneki.
Večina je rekla, da se pravzaprav obnese odlično. Ceni primerne so določene stvari ampak kar se tiče terenskih sposobnosti je za dan denar eden najboljših vozil.
When in doubt, Carbuyer...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Klemzz ::
Tale duster je isto k kangoo 4x4, dokler dela dela, pol je pa drago. Kup subaruja, kakšen forester se dobi že ugodno.
krneki0001 ::
No glede foresterja in subarujev. Vozim subaruje že od leta 1994. Vmes sem imel nekaj suvov in pravih terencev, še danes je doma en mali terenček, ampak v osnovi mi veliko bolj paše subaru. Subaru ni terenec, zato ni tok robusten, še vedno je pa bolj ojačan (vsaj na podvozju) od običajnih osebnih avtomobilov. Subaru ima tudi eno veliko prednost pred terenci v tem, da lahko po avtocestah voziš veliko hitreje kot s terencem in veliko bolj udobno. Na terenu je pa standardni problem oddaljenost od tal, prednost pa zelo nizko težišče in simetrični pogon. V klance zlezeš pred vsakim terencem, če ni ovir (recimo skala na sredi vozišča, ki bi jo s terencem prevozil, s subarujem jo pa zadaneš).
Subaru ima sredinski diferencial zaklenjen z visko sklopko (vse se dela samodejno - nima stikala ali česarkoli za dodaten vklop ali izklop), da daje prenos 50:50 (prednja:zadnja os), posamezni modeli imajo visko prilagodljiv 40:60 in do 60:40), nekateri pa imajo torsenov diferencial (večinoma športni modeli), ki lahko moč prilagaja od 0:100 do 100:0 (10:90, 90:10).
Večina najnovejših subarujev je že "izgubila" reduktor, ker naj bi imeli dovolj moči (sam bolj mislim, da so drag kos menjalnika - dodatnih 5 prestav, umaknili, ker jih pride predrago). Starejši ga imajo vsi. Je pa to res uporabna zadeva samo v imprezi 1.6 in 1.8 ter v foresterju 2.0, ker je razmerje 1:1.447 (dobi se tudi predelava na 1:1.668, ampak je zadeva draga), medtem ko imajo ostali razmerje do 1:1.23, kar je premalo, da bi se kaj poznalo pri vožnji v klanec ali vleki prikolice. Pri foresterju se reduktor pozna zelo. Brez problema sem povlekel prikolico 4m dolgo in 2 metra široko s peskom (ni čez 30cm robove prikolice gledal) v 18% klanec.
Forester je nekje 19 do 20cm od tal. Liftkit (made in doma spacano) te pride od 50 do 100 evrov in brez velikih predelav lahko avto dvigneš do nekje 5cm višje. Liftkit posameznih proizvajalcev (subaextreme, scorpion,...) te pride dražje, ampak avto dvignejo tudi za 10 do 15cm. Če dodaš še gumo višine 80 (normalno ima 205/70/15 gume, ti pa daš 195/80/15 ali celo 205/80/15) dobiš še par cm višji avto.
Sam imam serijsko podvozje (brez liftkita), dodatno sem iz švedske naročil samo heavy duty fedre za zadaj, da avto ni gliser ko naložim notri poln prtljažnik. Na avto sem dal 3cm višje gume in s takim avtom zlezem res marsikam.
Pregovorno visoka poraba bencina velja za stare legacy-je z 2.2 motorjem (1989 do 1998). Drugače ni tako visoka kot bi jo vsi radi prikazovali. Sam sem legacy-ja 2000 letnik spravil na 6.3 litra na relacijo, foresterja (ki je cegu v primerjavi z legacy-jem) spravim na relacijo na 7.3, drugače pa med 8 in 9, če je več mestne vožnje, potem bolj proti 9 litrov porabe. Meni se to za stalni 4x4 pogon ne zdi veliko.
Če koga kaj več zanima, lahko še kaj napišem. Tudi za servise, cene delov,...
Subaru ima sredinski diferencial zaklenjen z visko sklopko (vse se dela samodejno - nima stikala ali česarkoli za dodaten vklop ali izklop), da daje prenos 50:50 (prednja:zadnja os), posamezni modeli imajo visko prilagodljiv 40:60 in do 60:40), nekateri pa imajo torsenov diferencial (večinoma športni modeli), ki lahko moč prilagaja od 0:100 do 100:0 (10:90, 90:10).
Večina najnovejših subarujev je že "izgubila" reduktor, ker naj bi imeli dovolj moči (sam bolj mislim, da so drag kos menjalnika - dodatnih 5 prestav, umaknili, ker jih pride predrago). Starejši ga imajo vsi. Je pa to res uporabna zadeva samo v imprezi 1.6 in 1.8 ter v foresterju 2.0, ker je razmerje 1:1.447 (dobi se tudi predelava na 1:1.668, ampak je zadeva draga), medtem ko imajo ostali razmerje do 1:1.23, kar je premalo, da bi se kaj poznalo pri vožnji v klanec ali vleki prikolice. Pri foresterju se reduktor pozna zelo. Brez problema sem povlekel prikolico 4m dolgo in 2 metra široko s peskom (ni čez 30cm robove prikolice gledal) v 18% klanec.
Forester je nekje 19 do 20cm od tal. Liftkit (made in doma spacano) te pride od 50 do 100 evrov in brez velikih predelav lahko avto dvigneš do nekje 5cm višje. Liftkit posameznih proizvajalcev (subaextreme, scorpion,...) te pride dražje, ampak avto dvignejo tudi za 10 do 15cm. Če dodaš še gumo višine 80 (normalno ima 205/70/15 gume, ti pa daš 195/80/15 ali celo 205/80/15) dobiš še par cm višji avto.
Sam imam serijsko podvozje (brez liftkita), dodatno sem iz švedske naročil samo heavy duty fedre za zadaj, da avto ni gliser ko naložim notri poln prtljažnik. Na avto sem dal 3cm višje gume in s takim avtom zlezem res marsikam.
Pregovorno visoka poraba bencina velja za stare legacy-je z 2.2 motorjem (1989 do 1998). Drugače ni tako visoka kot bi jo vsi radi prikazovali. Sam sem legacy-ja 2000 letnik spravil na 6.3 litra na relacijo, foresterja (ki je cegu v primerjavi z legacy-jem) spravim na relacijo na 7.3, drugače pa med 8 in 9, če je več mestne vožnje, potem bolj proti 9 litrov porabe. Meni se to za stalni 4x4 pogon ne zdi veliko.
Če koga kaj več zanima, lahko še kaj napišem. Tudi za servise, cene delov,...
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Realist ::
harmony - a pa se ti zdi res nujno da bos za hobi fotografijo imel prilagojen avtomobil. Če že slikaš naravo imej še malce več spoštovanja pa parkiraj avto nekje do kjer se normalno pride in se odpravi peš ali s kolesom.
Imaš tri pluse - ceneje, okolju prijazno, pa tudi za tvoje zdravje ne bo nič narobe če se boš premigal malce v naravi. Nosilec za kolo pa ni nek strošek.
Včasih bi bilo dobro, da se vprašaš ali kakšno stvar prav zares rabis...
Imaš tri pluse - ceneje, okolju prijazno, pa tudi za tvoje zdravje ne bo nič narobe če se boš premigal malce v naravi. Nosilec za kolo pa ni nek strošek.
Včasih bi bilo dobro, da se vprašaš ali kakšno stvar prav zares rabis...
RejZoR ::
To okoli Subarujev je tud bolj tko tko. Sej delajo in so zanesljivi, ampak ko pa bo kaj crknilo pa te bo bolela glava. In denarnica. Dele je velikokrat zelo težko dobit, dobavni roki so zelo dolgi in zapovrhu so posledično še dragi.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
krneki0001 ::
Rejzor, subaruji so kot lego kocke. Deli iz enega pašejo tudi na drugega (tudi rabljeni). Vse dele se da dobit, cene pa niso ravno tako visoke kot jih ti opisuješ. Razen če ni res del, ki skoraj nikoli ne crkne in ga je treba direktno iz japonske uvozit (posamezen kos, ker ga noben nima na zalogi), kar prinese visoko ceno.
Cene potrošnega materiala so pa veliko nižje kot so bile pred leti, ko se ni nič dobilo in si lahko samo pri uradnem servisu kupoval. Recimo za mojega foresterja sta oba prednja diska 54 evrov(27 komad), ploščice so od 19 do 43 evrov, sklopka od 130 do 240 evrov (odvisno od kvalitete), olje za mašino je 25 evrov 5 litrov, svečke so 12 evrov, oljni filter je 3 evre, zračnega dobiš že za 9 evrov,... To niso več visoke cene kot so bile pred leti.
So pa za športne subaruje (WRX, STI, GT,..) cene veliko višje, to se pa strinjam. Ampak OP ne bo tega kupoval.
Kaj pom,enijo "lego" kocke:
Recimo forester 1998 in impreza 1998 letnik, oba z 2.0 motorjem: razlika je v plehu (oblika) in sedežih ter na podvozju ima forester 3cm daljše amortizerje in 3cm podložen most. Vse ostalo je enako (celo armatura je ista). Misliš, da to ne poceni delov?
Za 10.000 evrov, kot bi op dal za avto, dobiš pa že foresterja letnik 2008. Brez problema ga bo še 10 let vozil, če vzame bencinarja (dizel mora biti od 2010 naprej ali pa mora imet potrdilo, da je bil vpoklican in so zamenjali glavno gred)
Cene potrošnega materiala so pa veliko nižje kot so bile pred leti, ko se ni nič dobilo in si lahko samo pri uradnem servisu kupoval. Recimo za mojega foresterja sta oba prednja diska 54 evrov(27 komad), ploščice so od 19 do 43 evrov, sklopka od 130 do 240 evrov (odvisno od kvalitete), olje za mašino je 25 evrov 5 litrov, svečke so 12 evrov, oljni filter je 3 evre, zračnega dobiš že za 9 evrov,... To niso več visoke cene kot so bile pred leti.
So pa za športne subaruje (WRX, STI, GT,..) cene veliko višje, to se pa strinjam. Ampak OP ne bo tega kupoval.
Kaj pom,enijo "lego" kocke:
Recimo forester 1998 in impreza 1998 letnik, oba z 2.0 motorjem: razlika je v plehu (oblika) in sedežih ter na podvozju ima forester 3cm daljše amortizerje in 3cm podložen most. Vse ostalo je enako (celo armatura je ista). Misliš, da to ne poceni delov?
Za 10.000 evrov, kot bi op dal za avto, dobiš pa že foresterja letnik 2008. Brez problema ga bo še 10 let vozil, če vzame bencinarja (dizel mora biti od 2010 naprej ali pa mora imet potrdilo, da je bil vpoklican in so zamenjali glavno gred)
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
harmony ::
harmony - a pa se ti zdi res nujno da bos za hobi fotografijo imel prilagojen avtomobil. Če že slikaš naravo imej še malce več spoštovanja pa parkiraj avto nekje do kjer se normalno pride in se odpravi peš ali s kolesom.
Imaš tri pluse - ceneje, okolju prijazno, pa tudi za tvoje zdravje ne bo nič narobe če se boš premigal malce v naravi. Nosilec za kolo pa ni nek strošek.
Včasih bi bilo dobro, da se vprašaš ali kakšno stvar prav zares rabis...
Nic ni nujno, to se ve. Tudi hobi fotografija ni nujna, pa so ze sli trije tisocaki v njo in se ni videti konca...
Tako,da terenca bi imel ne samo zaradi fotografije, ampak tudi tko (enostavno bi ga imel, ker mi je vsec...).
krneki0001 ::
Tako,da terenca bi imel ne samo zaradi fotografije, ampak tudi tko (enostavno bi ga imel, ker mi je vsec...).
Tudi sam sem vedno tako razmišljal, ampak potem vzameš kompromis. In ta kompromis je zame forester. Ti pa odsvetujem suzukija in recimo toyoto rav4, ker boš razočaran. Imel sem oboje pa rav4 zdrži veliko, ampak ni to tisto kar bi imel, suzuki se je pa kvaril iz tedna v teden. Pa rjavel je tok, da si ob jasni noči slišal kako ga rja je.
Kolega, ki sta amaterska fotografa imata en toyoto LC 100, drugi pa foresterja.
Tukaj imaš blog od tistega, ki ima foresterja. Preberi si saj je dovolj objektiven glede avta.
http://kacnje.blogspot.com/2009/12/suba...
http://kacnje.blogspot.com/2011/08/suba...
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
ZaphodBB ::
Tucson in Rav4 niso vozila za na teren.
Tudi jaz bi predlagal gledanje v smer Subarujev. Forester je zakon.
Tudi jaz bi predlagal gledanje v smer Subarujev. Forester je zakon.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
RejZoR ::
Seveda so, samo ne smeš vzet šminkersko 2WD verzijo za drkanje po mestu ampak 4WD verzijo s primerno močnim dizel motorjem, da imaš navor za obvladovanje ovir. Ker dvomim, da ima Tucson slabši ground clearance kot Duster. Pa spet, o kerem govorimo, starih Tucsonih al čist novem?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
ZaphodBB ::
IMO je Subaru precej boljši za na teren, kot SUVi.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
GGGGG ::
Načeloma bo vsak 4x4 SUV na terenu bolj suveren kot večina tipičnih uporabnikov teh avtomobilov.
Recimo, random video Tucsona:
Recimo, random video Tucsona:
krneki0001 ::
Seveda so, samo ne smeš vzet šminkersko 2WD verzijo za drkanje po mestu ampak 4WD verzijo s primerno močnim dizel motorjem, da imaš navor za obvladovanje ovir. Ker dvomim, da ima Tucson slabši ground clearance kot Duster. Pa spet, o kerem govorimo, starih Tucsonih al čist novem?
Rav4 ima priklopljiv pogon. Prednji je stalni, zadnji pa preko viskota vklaplja, ko prednji par zdrsne. Imaš tudi zaporo preko stikala vklopljivo - visko ima elektromagnetno zaporo, da zaklene pogon na 50:50. Ampak tisto potem ni za po asfaltu. Prav tako rav4 nima reduktorja, ki pa je za vožnjo po terenu veliko bolj primerna zadeva.
Tuscon je glede tega boljši, edino prostora ima manj kot forester.
Načeloma bo vsak 4x4 SUV na terenu bolj suveren kot večina tipičnih uporabnikov teh avtomobilov.
Te preseneti vseeno tudi če imaš izkušnje. Avto bi še šel, pa voznik ne upa v 99% primerih (vsaj v tistih, ki jim ni ravno vseeno za avto in ga ne želijo poškodovat.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup karavana (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 33142 (9705) | Twixz |
» | Nakup avta 4x4 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13917 (10830) | krneki0001 |
» | Avtomobili s trpežnim podvozjem (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 71835 (64284) | krneki0001 |
» | Trpežen, star in poceni avto za avanturističen roadtrip (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 27309 (24138) | bluefish |
» | avto za avtocesto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 30022 (25877) | D3m |