» »

Trpežen, star in poceni avto za avanturističen roadtrip

Trpežen, star in poceni avto za avanturističen roadtrip

«
1
2 3

kalko ::

S kolegom se poigravava z idejo, da bi šla na 1-2 meseca trajajoč roadtrip po vzhodni Evropi in baltskih državah. Prvi pogoj je seveda avto, pri čemer se strinjava, da bi rabila nekaj trpežnega, starega, poceni in lahko popravljivega kjerkoli. Do največ 1.200, izjemoma 1.500 eur.

Prvi pade na misel Golf 2 diesel, ampak to je verjetno že vse zgonjeno do konca in vprašanje, kako bi 15+ let star avto s 500k+ kilometri zdržal še dodatnih 15k km slabih cest. Potem sva razmišljala o Japoncih - star Legacy bi bil kul, ampak pri predvideni kilometraži se dodatni litri porabe odrazijo v lepih številkah. Iz tega razloga bi najraje dizla - tukaj pa nimava prav veliko pojma, kateri Japonci slovijo kot bulletproof. In pa seveda, da jih zmore popraviti vsak vaški mehanik brez 1-tedenskega čakanja na rezervne dele.

Fajn bi bil tudi kakšen kombi (prostornost, možnost prespati v njem), ampak to je verjetno vse še bolj zgonjeno kot avtomobili + poraba je večja.

Najraje bi nekaj res oldschool, brez vsakršne elektronike, po možnosti še brez servo volana in da ima bulletproof motor, menjalnik in prenose, neproblematično podvozje in čim večjo oddaljenost od tal. Glede prostornosti gledava Golfov razred ali večje, tako da malih jajčk ne bi.

Any ideas?

hojnikb ::

1.9 tdi/sdi...
#brezpodpisa

kalko ::

hojnikb je izjavil:

1.9 tdi/sdi...

Ja, to sem še pozabil omeniti, najraje bi atmosferca, saj se pri avtu za dobrega jurja ne moreš zanesti, da bo turbina zdržala še naslednjih 15k km.

Barbarpapa2 ::

Pozdrav

Če se ne bi odločila za avto ranga Golf II bi prelagal... Katrco (R4, po možnosti GTL). Pije dokaj malo (no, na AC je 140 km/h pravo doživetje), je zanesljiva (tisto, česar ni, ne more crknit :)), če je podvozje OK, je lahko karoserija povsem spigana, pa bo še kar šla... Edino zaletavat se ne z njo...

LP

Jože

Vajenc ::

tukaj pa nimava prav veliko pojma, kateri Japonci slovijo kot bulletproof

Stare Toyote so povsod poznane kot vzdržljiv avto. Jaz bi vama priporočal tudi kakšno staro Nissan primero.
Not only is there no God, but try finding a plumber on Sunday.
Woody Allen

dzinks63 ::

Janac ::

Buggy ::

carota ::

Mogoče bi razmislil o čem takem. Očetu je služil 14 let, naredil cca 350.000 km... res da je proti koncu kuril malo olja, a tisto za traktor ni bilo tako drago. :D Potem ga je prodal za cca 600.

GGGGG ::

Ne gledat na znamko in model ampak predvsem na ohranjenost. Pri teh letih in kilometrih statistike o zanesljivosti niso več merodajne.

Pa res poskusita nabrati še kak € več. Stari VW kombiji so načeloma nauničljivi, ampak za tak denar ne dobiš dobrega. Za nekih 4, 5k bi se dalo dobit pa zelo dober avto, ki ga po koncu roadtripa z lahkoto prodaš. Caravele in multivani grejo za med.

Imam v planu nekaj zelo podobnega, samo, da bom vzel malo novejšega multivana (2, 3 leta starega), ker grem z otrokom, pa si malo težje privoščim redne postanke na servisih. Sem že govoril z enim znancem iz avtohiše. Pri njih bom kupil kombi, on ga bo pa kar naprej prodajal za isto ceno. V teh 2 mesecih se bo avto sigurno prodal za podobno ceno, v najslabšem primeru spušim kakšnega jurja.

deadzone ::

AMD Fx-8120 4.5GHz, XFX 7870 2GB, TGX 4Gb 1600MHz, GIGABYTE 990XA-UD3
Xbox 360 Slim 500GB JTAGd Origin:Matija2209 Xfire:matijaz

STU-III ::

Line secured.

#000000 ::

Vse kar je blizu baltika samo LADA NIVA, tam je bencin tako za vsaj polovico cenejši kot pri nas, tako da si v bistvi kupil šparovčka dok se boš vozil tam.

STU-III ::

STU-III je izjavil:

This:

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=750...


Gre pa dobro - vem, ker ga ima foter in vožnja je gladka, udobna... Z motorjem še ni imel težav, pa ima še eno leto starejšega.

LP
Line secured.

GGGGG ::

#000000 je izjavil:

Vse kar je blizu baltika samo LADA NIVA, tam je bencin tako za vsaj polovico cenejši kot pri nas, tako da si v bistvi kupil šparovčka dok se boš vozil tam.


Zdaj si predlagal najbolj pokvarljiv in neudoben avto na svetu. 80kmh v Nivi je že kar avantura, problemov z njimi je pa tudi ogromno. Pa saj ne gre v neposeljeno osrčje urala, da bi rabil terenca.

Cene bencina pa tudi niso ravno venezuelske. http://www.energy.eu/ je kar lepo okoli 1,3€.

WarpedGone ::

Any ideas?

Še najbolš varianta bo, da najdeta še dva kandidata in grete z dvema avtomobiloma. Ja, gorivo bo x2, bo pa zato bekup prevoz.
Nujno naj bo zadeva vsaj karavan al pa enoprostorc, tko da ne bo vse zabasano že v štrartu.

Niso še nardil avta, za katerega bi ti lahk kdo vnaprej garantiral 2 mesečno vožnjo brez problemov. Sploh, če bi zanj dal sam jurja. Sploh ker avto lahk neha delat tut zarad 'zunanjih' vzrokov ne le zarad 'interne' okvare.

2 meseca vožnje bo cca 5000km. Pri 10/100 je to 500L bencina. Pri 1,5/L je to recimo 800 EUR. Če greš na ultra šparoven dizl morda pridete skozi za 500 EUR. 300 EUR razlike v kumulativi celotnih stroškov ne igra vloge ergo je poraba sama precej nepomembna. Tut če bo dvakrat več prevoženih je razlika še vedno manj kot pol nabavne cene avta.

Nujno neperela rezervna guma in še kit za popravilo pnevmatik.
Zbogom in hvala za vse ribe

Mesar ::

Pa rezervno mašino v kuferam?
Your turn to burn!

xxxul ::

9 let star berlingo je preverjeno zdržal pod do Moskve in čez Peterburg/baltih nazaj (je pa blo samo 14 dni) - pa še plac je za 2 rezervni gumi pa kak kos orodja...

Predlagam pa da najdeta avto ki ga bosta v osnovi sama znala šraufat; drgač se ti lohk zgodi (belorusija, UA, RU) da daš "na servis" pol pa polovica mašine zgine...

STU-III ::

Predlagam pa da najdeta avto ki ga bosta v osnovi sama znala šraufat


Saj osnove so povsod enake...
Line secured.

zuz3k ::

za jurja in pol ti kupi tisti avto, ki je najbolje mehansko izpraven, se pravi
vse kar je potreno menjano in da vozilo mehansko deluje

še najbolje bi bilo, če bi kupil vozilo od nekoga, ki ga poznaš + vozilo
pelješ h mehaniku in zamenja vse potrebno, da si na poti čim bolj bp
Life is a psychological game.

Double_J ::

Vidva raje pejta kar z enim izmed avtomobilov, ki si jih lastita...
Dve šivanki...

pi pawr ::

Double_J je izjavil:

Vidva raje pejta kar z enim izmed avtomobilov, ki si jih lastita...

Z manj lepim, da ga ne ukradejo :)

gruntfürmich ::

sta že zamudila. sem že prodal golfa 3 sdi za 600€. spredaj sicer prhek, ostalo in mašina pa še v nulo.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

ScumbagSteve ::

To je idealna priložnost za slo-techovse, da se rešijo svojih starih kant (glede na linke, predvidevam, da v veliki meri svojih avtov).
Scumbag Štefko

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: zuz3k ()

kalko ::

Zakaj poceni avto - zato, da ga v primeru večje okvare ali kakšnega drugega razloga za nezmožnost nadaljevanja vožnje enostavno pustiva tam. Lahko bi šla z enim od avtomobilov, ki jih že imava, ampak nenehna skrb in sekiranje zanj bi ubila čar takšnega roadtripa. Point nama je v tem, da je avto samo prevozno sredstvo, za katerega se ne sekiraš, če je na koncu ves pobuškan, razjahan in primeren le še za na odpad.

Iz istega razloga tudi ne bi šla v varianto nakupa dražjega avta in potem njegove prodaje ob povratku.

Terenci odpadejo - prevelika poraba, več možnosti, da gre kaj k vragu (prenosi), višja nabavna cena.

Ko sem danes še malo razmišljal, sem po moje našel idealen avto: Kakšna stara Mečka iz začetka osemdesetih. Zakaj: Njihove atmosferske dizel mašine so menda bulletproof, podvozje je robustno, elektronike praktično nobene, enostavne za šraufat, RWD, veliko prostora. Če bi našla karavan izvedenko (ali celo kakšnega bivšega rešilca) pa bi bil čisti zadetek v polno.

Blazz ::

ne vem, če ga lahko pustiš kar tam... kako ga boš pa pri nas odjavil iz prometa? :)

St235 ::

roadtrip po vzhodni Evropi in baltskih državah.


Po tem kar pišeš bi rekel, da gresta najmanj do mongolije, ne pa po EU. Z starim avtom boš mel samo sranje, ko se ti bo nekje pokvaril in boš plačal premoženje da ga spraviš domov. Če imaš avto pojdita z avtom. Če imaš tak avto, da se ne upaš z njim po svetu vozit, potem prodaj avto in se malo zamisli nad sabo.

Point nama je v tem, da je avto samo prevozno sredstvo, za katerega se ne sekiraš, če je na koncu ves pobuškan, razjaha


Kakšen bo avto po roadtripu je odvisno od tega če znaš vozit, ne od tega kako star je avto.

GGGGG ::

Lahko bi šla z enim od avtomobilov, ki jih že imava, ampak nenehna skrb in sekiranje zanj bi ubila čar takšnega roadtripa. Point nama je v tem, da je avto samo prevozno sredstvo, za katerega se ne sekiraš, če je na koncu ves pobuškan, razjahan in primeren le še za na odpad.


Sploh nisem videl, da imata vsak svoj avto. V tem primeru je kupovanje starega, zdelanega avtomobila res neumnost.

Avto je v vsakem primeru prevozno sredstvo. Res ne vem kakšna je razlika med vožnjo po Sloveniji in Estoniji.

Tudi tole o buškah in zjahanem podvozju mi ni jasno. Vsake toliko grem na take roadtripe, kjer v 2 mesecih naredim tudi po 6000, 7000km pa še nikoli nisem zjahal avtomobila nič bolj kot pri vožnji po Sloveniji.

Unknown_001 ::

Ma če ju to skrbi, pa če bosta se po vzhodni evropi vozila naj vzameta avto ki je bil delan za tiste kraje. En drug jo je že pred mano omenil, ampak mislim da Lada Niva v vseh pogledih zmaga, tud če boš šu offroad, ne bo nič hudega, sam mal bo rukalo :D.

Če bi rada imela še mal fitnesa pa mehaniške prakse pa kr lepo enga starega Jugeca.:D

mr1two ::

Po mojem da se je bolje odpraviti na nek road trip z avtomobilom, ki ima znano zgodovino. Neglede na to kaj kupiš, nikoli nisi siguren, da je vse ok. Še na znanem vozilu z znanimi hibami in narejenimi servisi te kakšna stvar preseneti, ni vrag, da bo šlo kaj narobe pri rabljenem. Nekoliko naivno je pričakovati, da boš dobil dober rabljen avto, še posebej pri poplavi svinjarije, ki jo najdeš na avto netu.

Če ena stvar drži v grobem za neko vozilo, kot si omenil- bulletproof mašine iz mečk, imaš v oglasih ziher več izjem, kot bi si mislil. Na ziher ni nič, malo manj tvegaš, če avto poznaš.
Rabljen nepreverjen avto te zna pustit na cedilu, tako da bodi pripravljen na štopanje ali vožnjo nazaj z javnim prevozom...

BTW Lada Nivo bi jaz pustu pri miru- požrešno, neudobno in ne ravno zanesljivo.
Nek atmosferski smrad(dizel) ali kaj podobnega bi bilo cenovno vredu glede porabe, pa da ima okrog 300.000km, za recimo 15 let star avto. Kar je manj je sumljivo in verjetno zlagano+ bog vedi kaj vse bo crklno. Če gledaš bencinca tm 1.4 - 1.6, kjer je za isto starost "pravo" število km okrog 250.000km.
Obvezno pelat do mehanika pred nakupom!
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

Unknown_001 ::

Ne vem, zakaj Lada ne bi bila zanesljiva, poznam enga, ki jo ma, pa edino popravilo ki ga je kdajkoli naredu je bilo to, da je svečke spucal pa gumo ali motorno olje zamenu. To da je pa neudobna, pa priznam, ampak, bo toliko bolj zanimivo (avanturistično), ker lagodna vožnja ob kateri koj zaspiš nič ne diši po avanturi, prej kot običen izlet na počitnikovanje.:P

No mogoče bi res znalo bit mal hudo glede tresenja.

Požrešna je že res, sam pride ti pa vsepovsod, kamor češ in ni ga klanca na katerem bi motor odnehal .:|

Hayabusa ::

http://www.spritmonitor.de/en/overview/...
O kakšni hudi požrešnosti nakladate ?

Unknown_001 ::

Ja 10L/100km je mal velik za današnje čase ratalo :P

Jokaero ::

mercedez vito letnik 99/2k ....frend sel z njim po franciji ....poraba cca 8,5 po ac ..kombinirana ne vem

nicksonn ::

Pa vidva delata paniko, kot da bi šla po afriki ali po sibiriji, ne pa po vzhodni evropi, kjer že leta poznajo asfalt, pa tudi če bosta šla po stranskih - makadamskih, tega ne bo veliko.

Vsako leto poteka (amaterski) rally Budapest-Bamako, kamor gre veliko ljudi z navadnimi, ne-off road avtomobili, in jih večina pride do cilja, čeprav gre za precej zahtevno izkušnjo / teren.
Če pogledaš kakšen Top-Gear special, so tudi marsikaj dali skos po zajebanih terenih z navadnimi, starimi kripami (spomnim se afrike (S19) in bližnjega vzhoda (S17??))
In jst ne bi šel s terencem (ja, tudi Niva odpade), zaradi že naštetih razlogov (udobje, poraba)

Kamot gresta s svojim, ker poznata hibe.
Če ne - ko kupita avto ga vozita kakšen mesec, da spoznata hibe in jih pred izletom odpravita.

Sicer pa pred tripom narest večji servis, pa pregledat vitalne dele. Mogoče kar na tahničnega, pa zatežita, če so lahko ekstra picajzlasti, mislim pa da ima amzs pregled avtomobila za nekih ~60eur, kar bi znala biti temeljitejša opcija.


Blazz je izjavil:

ne vem, če ga lahko pustiš kar tam... kako ga boš pa pri nas odjavil iz prometa? :)

Erm, za odjavit avto rabiš samo tablice in prometno. To dvoje kamot prineseš nazaj v Slo in bp odjaviš avto.
vbistvu ga lahko tam kamot tudi prodaš, pač bo na črno in brez papirjev :)
x n!

harmony ::

Opel Astra letnik 98 pa sta zmagala. Daš zanga 300EUR pelješ ga k vaškemu mehaniku da ti ga zrihta, če je potrebno daš gor še 300-400EUR in je to to.

Evo pa še en link:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=750...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: harmony ()

lukaz ::

Berlingo 1.9D Mašina je praktično neuničljiva (340k brez posega na njej), je prostornejši in višji od večine predlaganih avtov ;)

St235 ::

nicksonn je izjavil:

Pa vidva delata paniko, kot da bi šla po afriki ali po sibiriji, ne pa po vzhodni evropi, kjer že leta poznajo asfalt, pa tudi če bosta šla po stranskih - makadamskih, tega ne bo veliko.

Vsako leto poteka (amaterski) rally Budapest-Bamako, kamor gre veliko ljudi z navadnimi, ne-off road avtomobili, in jih večina pride do cilja, čeprav gre za precej zahtevno izkušnjo / teren.
Če pogledaš kakšen Top-Gear special, so tudi marsikaj dali skos po zajebanih terenih z navadnimi, starimi kripami (spomnim se afrike (S19) in bližnjega vzhoda (S17??))
In jst ne bi šel s terencem (ja, tudi Niva odpade), zaradi že naštetih razlogov (udobje, poraba)

Kamot gresta s svojim, ker poznata hibe.
Če ne - ko kupita avto ga vozita kakšen mesec, da spoznata hibe in jih pred izletom odpravita.

Sicer pa pred tripom narest večji servis, pa pregledat vitalne dele. Mogoče kar na tahničnega, pa zatežita, če so lahko ekstra picajzlasti, mislim pa da ima amzs pregled avtomobila za nekih ~60eur, kar bi znala biti temeljitejša opcija.


Blazz je izjavil:

ne vem, če ga lahko pustiš kar tam... kako ga boš pa pri nas odjavil iz prometa? :)

Erm, za odjavit avto rabiš samo tablice in prometno. To dvoje kamot prineseš nazaj v Slo in bp odjaviš avto.
vbistvu ga lahko tam kamot tudi prodaš, pač bo na črno in brez papirjev :)


Ni tako enostavno, ker moraš pojasnit kje je vozilo oziroma predložit potrdilo o uničenju. Drugač bi folk stare avtomobile puščal kjer jim paše.

nicksonn ::

St235 je izjavil:


Ni tako enostavno, ker moraš pojasnit kje je vozilo oziroma predložit potrdilo o uničenju. Drugač bi folk stare avtomobile puščal kjer jim paše.

Ja, in to je zgolj formalnost, kar mi je potrdila tudi uslužbenka za okencem.
Sem šel odjavit razbit avto, katerega sem potem prodal naprej. Dal sem domač naslov, nihče ne bo šel preverit, če me bojo slučajno spraševali kje je avto, bom povedal, da sem prodal nekaj uporabnih delov, ostalo so pokradli cigani.

ontopic:
Opel astra se mi zdi nekam majhen avto, jst bi gledal en razred više.
Pomožnosti nekaj z zarjaveno školjko (samo pleh - tisto kar se vidi, da je poceni) in z malo prevoženimi kilometri oz v dobri mehaski kondiciji. Po potrebi menjaš roke, amortizerje, bremze (tudi tekočino) in kot rečeno narediš malo obširnejši servis.
x n!

Double_J ::

Dobro bi bilo še vedet, katera avta imata sedaj...:)
Dve šivanki...

kalko ::

Double_J je izjavil:

Dobro bi bilo še vedet, katera avta imata sedaj...:)


Eno leto star Mondeo in 2 leti star Passat. Oba bi že na daleč sporočala Sva tujca z denarjem, oropajte naju!. Saj ne, da avta ne bi zdržala takšne poti. Škoda ju je in brezveze je, da se človek na takšnem roadtripu potem sekira za avto.

Feeling je čisto drug, če greš na takšno popotovanje s staro kripo, za katero se ti fučka, kot pa s skoraj novim avtom, pri katerem stiskaš zobe ob vsaki prevoženi udarni jami in upaš, da nisi presekal gume ali zvil alu feltne.

GGGGG ::

Res misliš, da boš s passatom ali mondeom kjerkoli izstopal? Think again. Saj ne greš v bangladeš, ffs.

Tole glede skrbi mi pa tudi ni jasno. Verjetno imaš kasko in asistenco. Kaj točno te skrbi? A si kupil avto za gledat in gloncat al za vozit?

Resno, dobro premisli tole. Boš videl kako hud filing je, ko ti bo tista stara astra ali mečka razpadla nekje bogu za hrbtom in boš plačeval mastne denarje za vleko, servise, letalo nazaj domov... Ful filing :)

Double_J ::

Ja samo... katerikoli star avto boš kupil, bo dosti večja verjetnost, da te bo pustil na cedilu. Pa verjetno za tistih 1000€ kolikor daš za star avto, lahko potem poštimaš tudi kakšno feltno na novem itd...
Dve šivanki...

STU-III ::

@kalko

Temu nič ne manjka: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=750...

Udoben, prostornejši od malih golfov, yugotov in katrc, ne kvari se, poskočen, lepo vodljiv, cena je pa drobiž, kaj še čakaš???
Line secured.

Janac ::

STU-III je izjavil:

@kalko

Temu nič ne manjka: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=750...

Udoben, prostornejši od malih golfov, yugotov in katrc, ne kvari se, poskočen, lepo vodljiv, cena je pa drobiž, kaj še čakaš???


Mogoce zato, ker isce VOZEN avto.


Zakaj ga pa ti pol ne vzames?

GrimReaper ::

Tole glede skrbi mi pa tudi ni jasno. Verjetno imaš kasko in asistenco. Kaj točno te skrbi? A si kupil avto za gledat in gloncat al za vozit?

Ravno zato sam nebi nikol kupil novega avta.
Pa sej tut ko sem pri 8 let starem avtu dobil prvo prasko (na strehi sem podrsal s krpo s kamenčkom), tut ni glih vseeno.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

STU-III ::

Janac je izjavil:

STU-III je izjavil:

@kalko

Temu nič ne manjka: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=750...

Udoben, prostornejši od malih golfov, yugotov in katrc, ne kvari se, poskočen, lepo vodljiv, cena je pa drobiž, kaj še čakaš???


Mogoce zato, ker isce VOZEN avto.


Zakaj ga pa ti pol ne vzames?


Oh, še dobro, da JE VOZEN AVTO.
Line secured.

GGGGG ::

Pa sej tut ko sem pri 8 let starem avtu dobil prvo prasko (na strehi sem podrsal s krpo s kamenčkom), tut ni glih vseeno.


Ma nevem no. Pleh je pleh. Meni je praske, točo, kamenčke itd. popolnoma vseeno. Pri novem, ki je kasko zavarovan in v garanciji še toliko bolj.

V čem je point avtomobila, če se ne upaš voziti z njim?

GrimReaper ::

Sej bo meni tut vedno bolj vseeno, zato pa mislim imet trenutnega čimdlje. Potem pa spet nekaj 5-6 let starega.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

GGGGG ::

Kaj je pa pri novem drugače? Razen omenjenega kaska, za primer nesreče, garancije v primeru okvare in asistence, če ostaneš na cesti?

Iz ekonomskega vidika je sigurno bolj smiselno vzeti passata kot kupovati neko kripo. Pa iz vidika varnosti in udobja tudi.
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Prvi avto (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
33157999 (51384) bluefish
»

Rabljena neupadljiva raketa(hiter avto) (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
20048610 (38861) MKC00

Prvi avto (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
23760466 (57521) Castiel
»

Avto za manjše pare

Oddelek: Na cesti
364392 (3177) chucki
»

kateri rabljen avto do 5000 €? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6522146 (20227) Blinder

Več podobnih tem