» »

Trpežen, star in poceni avto za avanturističen roadtrip

Trpežen, star in poceni avto za avanturističen roadtrip

1
2
3

MatVZ ::

Ce gre za off-road viznjo nimas boljsega vozila za na vzhod kot lada niva. Sicer se lahko pokvari ampak popraviti ti ga bo vsak lokalni kmet

Ales ::

Dajmo nekaj razčistit - a se gre na Poljsko, Litvo, Estonijo, itd.?

Ali govorimo tudi o Ukrajini in še bolj na vzhod?

Če se gre samo na vzhod EU-ja, potem res ne vem, kaj komplicirate. Saj niso na Marsu. Tudi še bolj vzhodno se vozi marsikateri boljši avto, kot ga imata začetnika teme.

Če pa bi rada avanturo in gresta v države bivše Sovjetske zveze, potem je npr. Lada Niva odlična izbira. Gorivo je tam poceni, deli in roke tudi.

Sicer pa je šel kolega predlani mirno v Ukrajino z BMW-jem in ni poročal o ničemer kar bi ga ravno presenetilo, razen da so hoteli policaji parkrat zaslužit z njim, pa se je moral malo pogajat o podkupnini. Verjetno je tudi malo pazil, kje je parkiral. Kar pa bi s katerim koli avtom, ne?

MatVZ ::

jaz kod avanturističen roadtrip razumem, ukrajina, rusija okrog Urala, Kazahstan,...

jalovec09 ::

golf 2 D, sem imel 3 al 4, neuničljiv avto, za pošranfat je pa to na sred ceste.

Janac ::

STU-III je izjavil:

Janac je izjavil:

STU-III je izjavil:

@kalko

Temu nič ne manjka: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=750...

Udoben, prostornejši od malih golfov, yugotov in katrc, ne kvari se, poskočen, lepo vodljiv, cena je pa drobiž, kaj še čakaš???


Mogoce zato, ker isce VOZEN avto.


Zakaj ga pa ti pol ne vzames?


Oh, še dobro, da JE VOZEN AVTO.


A si prebral opombe?

Ce je na avtu treba menjat pol stvari ni vozen.

STU-III ::

Janac je izjavil:

STU-III je izjavil:

Janac je izjavil:

STU-III je izjavil:

@kalko

Temu nič ne manjka: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=750...

Udoben, prostornejši od malih golfov, yugotov in katrc, ne kvari se, poskočen, lepo vodljiv, cena je pa drobiž, kaj še čakaš???


Mogoce zato, ker isce VOZEN avto.


Zakaj ga pa ti pol ne vzames?


Oh, še dobro, da JE VOZEN AVTO.


A si prebral opombe?

Ce je na avtu treba menjat pol stvari ni vozen.


Janac ni mi do krega, lepo pa piše pod opombami:
Vozilo je v voznem stanju


Treba je samo zamenjati nekaj, da bo lepše izgledal, itd, drugače pa je v voznem stanju in za 190€ je best buy:

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=750...

Če te pa moti, ker je treba malce klimi dopolnit plin pa tudi ne morem verjet...
Line secured.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

WarpedGone ::

golf 2 D, sem imel 3 al 4, neuničljiv avto, za pošranfat je pa to na sred ceste.

Neuničljiv, pa si vseeno moral zamenjat 3 al 4 in ga šraufat sred ceste?
Mene so učil, da "neuničljiv" pomeni neka drugega.

Če bi se odpravljal na podobne poti znotraj podobnih gabaritov, bi gledal kaj takega


Gor na S in V boš napol domačin, pelje se kot avto, kake hude znanosti pa ni v njem.
Zadaj pa lahk še kaka štoparka prespi :)
Zbogom in hvala za vse ribe

Janac ::

Se prav vidi kak prikrivas.

Pise sicer vec napak:

Vozilo odjavleni iz prometa stoji nekje pol leta.Na vozilu bi bilo potrebno karoserisko popravilo, zadnji robovi, levih vrat in zamenjava vetrobranskiga stekla.Vozilo je v voznem stanju ampak bi bilo potrebno zamenjati vodno črpalko, klimi je potrebno dopolnit plin..
...

nisem vedo da se menja vodna crpalka zaradi lepsega?

Ales ::

Potem ko opaziš počeno glavo zamenjaš še črpalko, LOL. Verjetno prodaja to, ne? Če resno misli naredit cca. 5.000 kilometrov po državah bivše SSSR z napol razdrto kripo za 190 EUR.... Če bi vsaj bila podrta Lada, bi še razumel da komu pride preblisk, tako pa lahko samo rečem WTF.

STU-III ::

Janac je izjavil:

Se prav vidi kak prikrivas.

Pise sicer vec napak:

Vozilo odjavleni iz prometa stoji nekje pol leta.Na vozilu bi bilo potrebno karoserisko popravilo, zadnji robovi, levih vrat in zamenjava vetrobranskiga stekla.Vozilo je v voznem stanju ampak bi bilo potrebno zamenjati vodno črpalko, klimi je potrebno dopolnit plin..
...

nisem vedo da se menja vodna crpalka zaradi lepsega?


Janac, rekel si, da vozilo ni v voznem stanju, kljub temu, da piše v opisu drugače...

Ales je izjavil:

Potem ko opaziš počeno glavo zamenjaš še črpalko, LOL. Verjetno prodaja to, ne? Če resno misli naredit cca. 5.000 kilometrov po državah bivše SSSR z napol razdrto kripo za 190 EUR.... Če bi vsaj bila podrta Lada, bi še razumel da komu pride preblisk, tako pa lahko samo rečem WTF.


No, se vidi, kako zagovarja vsak znamko, na katero ima fetiš ane? Ti na lado, janac na seata ane... Pa je kia stokrat boljša ;)

Če jima ne bo zdržala, ju pridem s kolesom iskat v tiste države...
Line secured.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

Janac ::

Ja sej pa ni, ce rabis vodno crpalko menjat? kako je lahko potem vozen? ce ga porines mejbi?

Mesar ::

Možnost, da dobiš 15 let star avto tak, ki ga iščeš je zanemarljiva. Če boš kupil neko staro kripo za jurja lahko kri pričakuješ, da bo kup stvari problem... pa že če bo vse vredu, lahko pri 15 let starem avtu pričakuješ, da vsak trenutek nekaj crkne, se slepiš če boš kupil Golfa 2 pa boš mislil, da NIČ ne more crknit... ali pa da lahko sredi nič vse povpraviš - sploh ko je potrebno kaj zamenjat.

To da bi na avtih za jurja delal servise pa je še bolj mimo, kaj boš menjal? Obloge? Pa boš ugotovil, da bo še diske potrebno? Vse filtre in olje? Pol pa boš ugotovil, da ti žre olje al pa maš zanič tesnil pa pušča? Da ne govorimo o tem, da ti spusti kaka malenkost kot je filter za bencin pa če nimaš sreče neboš nič na mestu popravljal... bo verjetno potrebno avto dvignit pa še filter nekje dobit. To lahko naštevamo naprej v nedogled...

Ne vem zakaj nebi upal z 2 leti starim avtom za 20kE v tujino? Vmes še malo vprašaš na zavarovalnici kaj se da naredit če ti ga ukradejo, če te res to tako skrbi... pa raje kaj tam doplačaš ko pa kupuješ jamo brez dna za jurja. Druga pa nimaš kaj... avto je zato, da se vozi ne zato, da stoji v garaži pa da ga pereš.

Razen če to štejeta zraven k izzivu... da bosta mogla spat v avtu, pa popravlat avto, iskat dele, ki jih mogoče niti ni za dobit v bližini ipd. ... potem je kr nekaj predlogov zgoraj, jaz se bom vzdržal, ker sam nebi v taki situaciji kupoval takega avta - ne, mogoče od kakega družinskega člana če bi vedel, da je avto res top vzdrževan... pa še to vprašanje.
Your turn to burn!

kapitan ::

Kupi škodo forman za nekaj 100€, pelji na servis, da jo pregledajo, zamenjajo kar je treba, tako boš zapravil še nekaj 100€, pa boš imel varen avto pod 1.000€.

STU-III ::

Mesar je izjavil:

Možnost, da dobiš 15 let star avto tak, ki ga iščeš je zanemarljiva. Če boš kupil neko staro kripo za jurja lahko kri pričakuješ, da bo kup stvari problem... pa že če bo vse vredu, lahko pri 15 let starem avtu pričakuješ, da vsak trenutek nekaj crkne, se slepiš če boš kupil Golfa 2 pa boš mislil, da NIČ ne more crknit... ali pa da lahko sredi nič vse povpraviš - sploh ko je potrebno kaj zamenjat.

To da bi na avtih za jurja delal servise pa je še bolj mimo, kaj boš menjal? Obloge? Pa boš ugotovil, da bo še diske potrebno? Vse filtre in olje? Pol pa boš ugotovil, da ti žre olje al pa maš zanič tesnil pa pušča? Da ne govorimo o tem, da ti spusti kaka malenkost kot je filter za bencin pa če nimaš sreče neboš nič na mestu popravljal... bo verjetno potrebno avto dvignit pa še filter nekje dobit. To lahko naštevamo naprej v nedogled...

Ne vem zakaj nebi upal z 2 leti starim avtom za 20kE v tujino? Vmes še malo vprašaš na zavarovalnici kaj se da naredit če ti ga ukradejo, če te res to tako skrbi... pa raje kaj tam doplačaš ko pa kupuješ jamo brez dna za jurja. Druga pa nimaš kaj... avto je zato, da se vozi ne zato, da stoji v garaži pa da ga pereš.

Razen če to štejeta zraven k izzivu... da bosta mogla spat v avtu, pa popravlat avto, iskat dele, ki jih mogoče niti ni za dobit v bližini ipd. ... potem je kr nekaj predlogov zgoraj, jaz se bom vzdržal, ker sam nebi v taki situaciji kupoval takega avta - ne, mogoče od kakega družinskega člana če bi vedel, da je avto res top vzdrževan... pa še to vprašanje.


Mesar, tudi če gre z Marauderjem, ne more pričakovati, da bo vse delalo, pa če gre z najnovejšim ferrarijem tudi ne...

Marauder:



Line secured.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: STU-III ()

Mesar ::

STU-III je izjavil:

Mesar je izjavil:

Možnost, da dobiš 15 let star avto tak, ki ga iščeš je zanemarljiva. Če boš kupil neko staro kripo za jurja lahko kri pričakuješ, da bo kup stvari problem... pa že če bo vse vredu, lahko pri 15 let starem avtu pričakuješ, da vsak trenutek nekaj crkne, se slepiš če boš kupil Golfa 2 pa boš mislil, da NIČ ne more crknit... ali pa da lahko sredi nič vse povpraviš - sploh ko je potrebno kaj zamenjat.

To da bi na avtih za jurja delal servise pa je še bolj mimo, kaj boš menjal? Obloge? Pa boš ugotovil, da bo še diske potrebno? Vse filtre in olje? Pol pa boš ugotovil, da ti žre olje al pa maš zanič tesnil pa pušča? Da ne govorimo o tem, da ti spusti kaka malenkost kot je filter za bencin pa če nimaš sreče neboš nič na mestu popravljal... bo verjetno potrebno avto dvignit pa še filter nekje dobit. To lahko naštevamo naprej v nedogled...

Ne vem zakaj nebi upal z 2 leti starim avtom za 20kE v tujino? Vmes še malo vprašaš na zavarovalnici kaj se da naredit če ti ga ukradejo, če te res to tako skrbi... pa raje kaj tam doplačaš ko pa kupuješ jamo brez dna za jurja. Druga pa nimaš kaj... avto je zato, da se vozi ne zato, da stoji v garaži pa da ga pereš.

Razen če to štejeta zraven k izzivu... da bosta mogla spat v avtu, pa popravlat avto, iskat dele, ki jih mogoče niti ni za dobit v bližini ipd. ... potem je kr nekaj predlogov zgoraj, jaz se bom vzdržal, ker sam nebi v taki situaciji kupoval takega avta - ne, mogoče od kakega družinskega člana če bi vedel, da je avto res top vzdrževan... pa še to vprašanje.


Mesar, tudi če gre z Marauderjem, ne more pričakovati, da bo vse delalo, pa če gre z najnovejšim ferrarijem tudi ne...

Marauder:





Lahko pa pričakuje, da se bo več časa zafrkaval z avtom če ga bo izbral nepremišljeno. Sem mislil, da sem dovolj jasno napisal... zgleda, da za nekatere nisem.
Your turn to burn!

STU-III ::

Lej, tudi, če izbere avto, ki ga je naredila nasa, ne bo siguren, da ne bo crkoval... Vem, kaj si hotel reči ampak siguren nisi pri nobenem.
Line secured.

Janac ::

stu kako je avto lahko vozen ce mu je treba menjati vodno crpalko?

STU-III ::

očitno je pač zanič vodna črpalka za brisalce ane...

pa tudi, če je zanič glavna črpalka, še ne pomeni, da ne deluje, če je rekel, da je v voznem stanju.

v glavnem, če kupec reče, da je v voznem stanju, potem že je.
Line secured.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

Ales ::

STU-III je izjavil:

No, se vidi, kako zagovarja vsak znamko, na katero ima fetiš ane? Ti na lado, janac na seata ane... Pa je kia stokrat boljša ;)

Če jima ne bo zdržala, ju pridem s kolesom iskat v tiste države...

ROFL... fetiš na Lade, a si ti tut na glavo not padu? :)) Uh, če bolš pomislim, to pomen da maš ti fetiš na Kie??

Okej, zmenmo se tkole - lahko se s kolesom vnaprej tja odpeleš, pa pridem jaz s Kio pote tja. Čist zares, časna pionirska. Ne se ustrašit ko se bom prvič mim pelu in fotku, to je sam za album. Pridem po enem krogu nazaj. In če slučajno ne bom v Kii, pride ta prec za mano ker bom z več kolegi pa ne bo placa v avtu. OK??

Ma resno, ni tukaj sploh vprašanja. Če hočeš pravi hard core road trip po ex. CCCP, pride poleg Lade v poštev kvečjemu še Volga, Moskvič iz začetka 80' ali kak ZIL, če si nobel sorte.

Za to imaš tam šraufače in lupine na vsakem vogalu, za Kio, Seat in ostala čuda moderne tehnike pač ne. Ena kripa je lahko 100x boljša ali slabša od druge kripe, pa je kripa še vedno kripa. Point je da lahko pol njihove kripe kupiš na kiosku zraven ruskih čikov in da ti natakarca iz kafiča lahko zamenja zobnik v menjalniku medtem ko zamahuješ s flašo vodke in upaš da ne boš oslepel.

Predlagam da se gre spotoma še do kakega jezera pogledat.

STU-III ::

@ales

Jah kaj čem, če imaš fetiš na lado... :)) Jaz ga nimam na noben avto, imam pa rad dober avto in, če nisi običajen, malo prismuknjen Slovenec, bi lahko vedel, da je Kia dober avto.
Line secured.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: STU-III ()

STU-III ::

no, clarus ima za svojo velikost (ni, da se komaj zbašeš noter) tudi dokaj dober pospešek, če bosta želela malo akcije:

Line secured.

STU-III ::

10,7s niti ni slabo za 1250kg in 15 let star avto.
Line secured.

Double_J ::

S tem jz še v Portorož ne bi upal...>:D
Dve šivanki...

krneki0001 ::

Vzami starega legacy-ja 2.0 ali pa imprezo 1.6. Recimo legacy-ja do letnika 1994. Dobiš jih že za 250 do 300 evrov. Impreza 1.6 pa dobiš že za 500 do 800 evrov. Oba avta sta brez elektronike (oziroma jo imata zelo malo in ni problematična). Avta sta oba bulletproof. Narediš servis vseh olj (menjalnik, diferenciali in motor), zamenjaš svečke in filtre, pa se odpelješ. Avta zdržita brez problemov pot 15.000km. Oba avta imata idiot proof mašini in na nobenei od teh mašin se ne morejo bati in ventili srečat (kar pomeni, tudi če se glavni jermen strga, samo novega daš gor in se pelješ naprej)
Obadva imata na relacijo porabo dost nizko, da se splača. Impreza okoli 7, legacy okoli 8.5 litra. Vendar s ceno kompenziraš - če daš za avto 250 evrov, ti ostane toliko več za bencin.

Mesar
S svojim foresterjem 1998 letnik (ja 15 let star avto) sem naredil 10.000km dolg roadtrip, pa je imel avto ob nakupu 290.000km in sem imel samo 3 tedne za stestirat v sloveniji, potem pa direktno na roadtrip. Avto je brez problemov prevozil od slovenije preko italije, francije, španije do maroka in par tisoč kilometrov po maroku, ter nazaj. Ob tem da sem bil v maroku na najvišji točki 3257m nadmorske višine, se vozil po sipinah v puščavi, se vozil čez potočke in manjše rečice, ker nimajo mostov in podobno. Avto je bil v puščavi in nižinskem delu maroka stalno na temperaturi nad 40 stopinj celzija, v gorskem predelu ( najvišja točka je 4400mnv) pa jke moral voziti čez gorske prelaze (asfalt do 2600mnv, makadam do 3257mnv).
Avto je zdržal vse, zluknjal sem pa 2 gumi (imel 2 rezervi s sabo, popravilo je stalo 3 evre) in enkrat na eni skali prebil cev od izpuha (5 evrov, pa je bila zašvasana tako da še danes drži). Ko sem nazaj prišel, se je pa ravno števec obrnil na 300.000 kilometrov.

 Kamnita puščava

Kamnita puščava


 prehod iz kamnitega dela v sipine

prehod iz kamnitega dela v sipine

Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

Ales je izjavil:

Ma resno, ni tukaj sploh vprašanja. Če hočeš pravi hard core road trip po ex. CCCP, pride poleg Lade v poštev kvečjemu še Volga, Moskvič iz začetka 80' ali kak ZIL, če si nobel sorte.


Ne nakladaj, največji subaru klub v tem delu sveta je ravno v rusiji in imajo kr ogromno število korejskih in japonskih vozil.

Uglavnem avto za tak trip mora bit bulletproof, kar stara kia ni, mora bit narejen tako, da ga vsak vaški mehanik zna popravit in morajo bit deli dobavljivi (čeprav tudi to ni ravno nujno, ker so nekateri vaški mehaniki pravi čarodeji in se znajdejo pa dele popravijo, ko bi jih tukaj pri nas že zdavnaj zmetali stran.
Japonc al pa star nemc, vse ostalo je bolj ko ne neuporabno. Nemci so precenjeni, tako da ostane star japonc.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

hojnikb ::

STU-III je izjavil:

Janac je izjavil:

STU-III je izjavil:

@kalko

Temu nič ne manjka: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=750...

Udoben, prostornejši od malih golfov, yugotov in katrc, ne kvari se, poskočen, lepo vodljiv, cena je pa drobiž, kaj še čakaš???


Mogoce zato, ker isce VOZEN avto.


Zakaj ga pa ti pol ne vzames?


Oh, še dobro, da JE VOZEN AVTO.

hhahaha vozen.. right..
brez vodne pumpe neboš daleč pršo
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

akasa ::

Janac ::

STU-III je izjavil:

10,7s niti ni slabo za 1250kg in 15 let star avto.


A ves da ta 15 let star avto pac nima iste zmogljivosti, kot takrat ko je bil nov? pa vec pije, ipd.?

Zadnjic so v topgearu merili koliko km imajo stari avti tipa ferrari, maserati, lambo iz 80ih in je vsem moc padla za 50% najmanj, zdaj pa racunaj. Ce ta tvoj clarus pride pod 20s do 100 me naj slon brcne.

Zakaj pa nic na varnost ne gledas? So ti bolj pospeski pomembni kot moznosti prezivetja? svasta

hojnikb ::

če je vzdržvan in ni nč narobe z mašino, ni takih dramatičnih izgub konjev..
#brezpodpisa

matobeli ::

moj predlog, mazda 323 (ena izmed različic, vse so dobre). Cene se gibljejo od 200€ naprej, in je proper japonec. Precej vzdržljiva zadeva, tudi kakšnega makedama/gozdne potke se ne brani.

Janac ::

kakorkoli, ce rabis vecje je to to http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=736... oz nekaj v tem smislu, semboljse je ce najdes kako z 1.6 102km.

Blinder ::

dej no janac kaj blodiš zdej, da moč pade za 50%, da mu nebi kdo verjel slučajno
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

matobeli ::

Kar se tiče 50% izgube na avtu ki je star 30let je terba vzet v zakup da:
1. testirani avti so bili "supercars", to pomeni da je mašina "navita" in je imela precej manj rezerve v smislu toleranc do staranja/obrab materialov
2. vsi ti supercars nikoli niso sloveli po zanesljivosti, tudi ne po kvaliteti
3. padanje konjev ni linearno glede na čas

So pa pri Topgearu večkrat delali podobne teste, se mi zdi da tudi z nekimi BMW M3/5 in podobno klaso. To so pa tudi avti ki so najbolj podobni "normalnim", če kdo želi vire so na njihovi strani sigurno kakšni članki.

Po mojih ocenah bi bila za 15 let star avto izguba moči nekje 10-15%.

kar pa sploh ni poanta te debate. Avtorju te teme želim da se odpravita na tako potovanje in da se jima avto vsaj 2x malo pokvari. Če bi lepo skoz prišla bi bilo že brezveze

STU-III ::

Janac je izjavil:

STU-III je izjavil:

10,7s niti ni slabo za 1250kg in 15 let star avto.


A ves da ta 15 let star avto pac nima iste zmogljivosti, kot takrat ko je bil nov? pa vec pije, ipd.?

Zadnjic so v topgearu merili koliko km imajo stari avti tipa ferrari, maserati, lambo iz 80ih in je vsem moc padla za 50% najmanj, zdaj pa racunaj. Ce ta tvoj clarus pride pod 20s do 100 me naj slon brcne.

Zakaj pa nic na varnost ne gledas? So ti bolj pospeski pomembni kot moznosti prezivetja? svasta


Potem te bo moral pa slon brcnit, ker pride komot v 10s do 100, ne trolaj preveč s tistim upadanjem moči za 50%...

hojnikb je izjavil:

STU-III je izjavil:

Janac je izjavil:

STU-III je izjavil:

@kalko

Temu nič ne manjka: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=750...

Udoben, prostornejši od malih golfov, yugotov in katrc, ne kvari se, poskočen, lepo vodljiv, cena je pa drobiž, kaj še čakaš???


Mogoce zato, ker isce VOZEN avto.


Zakaj ga pa ti pol ne vzames?


Oh, še dobro, da JE VOZEN AVTO.

hhahaha vozen.. right..
brez vodne pumpe neboš daleč pršo


In, kako veš, da ne gre za vodno pumpo za brisalce?
Line secured.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: STU-III ()

Castiel ::

vodna črpalka je za hladilno

motorček za pranje stekla je za brisalce.

Ne bodi tako dolgojezičen če nimaš pojma. Zakaj sploh sodeluješ v tej temi če nimaš niti izpita za avto niti avta niti 18 let? Boš rekel da si dejansko že imel nek avto, šel z njim na avanturo, ga šraufal, vložil vanj svoj čas? Ali pa si samo top gear gledal?

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: STU-III ()

Castiel ::

matobeli je izjavil:

Kar se tiče 50% izgube na avtu ki je star 30let je terba vzet v zakup da:
1. testirani avti so bili "supercars", to pomeni da je mašina "navita" in je imela precej manj rezerve v smislu toleranc do staranja/obrab materialov
2. vsi ti supercars nikoli niso sloveli po zanesljivosti, tudi ne po kvaliteti
3. padanje konjev ni linearno glede na čas

So pa pri Topgearu večkrat delali podobne teste, se mi zdi da tudi z nekimi BMW M3/5 in podobno klaso. To so pa tudi avti ki so najbolj podobni "normalnim", če kdo želi vire so na njihovi strani sigurno kakšni članki.

Po mojih ocenah bi bila za 15 let star avto izguba moči nekje 10-15%.

kar pa sploh ni poanta te debate. Avtorju te teme želim da se odpravita na tako potovanje in da se jima avto vsaj 2x malo pokvari. Če bi lepo skoz prišla bi bilo že brezveze



Prav imaš, poleg tega pa moraš upoštevat da so testirali supercarse, kar pomeni, da so testirali avte namenjenim mučenju. Lastniki niso gledali kakšen je motor, s kakšnimi obrati vozijo ampak samo gas do daske in gremo. Je logično, da so takšni motorji uničeni in imajo le še 50% svoje nazivne moči.

Svoj glas dam Subarujem. Če greš na avanturo obvezno potrebuješ 4x4 pogon, da te ne ustavi prvi makadam in blato, ki ga srečaš. Stara impreza ali Legacy sta zakon!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Castiel ()

gendale ::

lol, kaj je sploh važno kok hitr je, sej nista rekla da gresta dirkat, ampak da hoceta neki k ne bo crkoval oziroma če bo, da ne bo problema za popravit
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)

bluefish ::

Nehajte z offtopicom.

Ales ::

krneki0001 je izjavil:

Ne nakladaj, največji subaru klub v tem delu sveta je ravno v rusiji in imajo kr ogromno število korejskih in japonskih vozil.


Klub voznikov ali pa vaški mehaniki bogu za hrbtom, to je velika razlika. Pride do veljave ravno v trenutku, ko si bogu za hrbtom.... Ne, ko klofaš po Slo-techu. Sicer pa se mi dozdeva, da večina tukaj še ni videla Ukrajine ali Kazahstana od blizu. Ali boš rekel, da tam več ljudi šraufa Subaruje kot Lade? In deli so za vsakim grmom?

Čisto tako na splošno pa je potrebno moje sinočnje poste jemati z delno rezervo, ker ko sem govoril o potovanju v ZIL-u ali oslepljevanju z vodko medtem ko natakrica menja zobnik v menjalniku, bi komu mogoče še lahko potegnilo, da se zezam s prisotnim Kia trolom. Bemtiš, menda ni bilo toliko neočitno..?

Ostanem pa pri tem, da sicer lahko greš s spodobnim terencem ali s čimerkoli že sorodnim / podobnim, pa boš verjetno dobro prišel čez (ob nekaj pripravah), ampak road trip doživetja po ex. CCCP že po feelingu ne bo isto kot v "domači" Ladi. Pač vsakomur svoje...

krneki0001 ::

Ne tega nisem rekel, je res polno lad, vendar če že greš na tak roadtrip, vseeno ni treba it z jajci kot je lada. To je polizdelek, ne pa nekaj, čemur bi rekel avto. In lade kr dost crkujejo, so pa res poceni. Ampak ne bosta onadva zdej v vsakem mestu obstala zato, ker jima je lada crknila v vsakem mestu.

Kolega je pa prevozil tole s foresterjem



Tukaj si lahko pa njegov potopis prebereš:
http://blog.overland-cruising.org/searc...

Predlahgam pa da odskrolaš do konca strani in bereš od spodaj navzgor, ker je pisano na blog in se začne vse skupaj spodaj
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

Tukaj imaš pa par, ki je s subaru foresterjem letnik 2001 šel okoli sveta
http://www.getjealous.com//subaroute
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

MadMax ::

krneki0001 je izjavil:

Tukaj imaš pa par, ki je s subaru foresterjem letnik 2001 šel okoli sveta
http://www.getjealous.com//subaroute

Pa če prav vidim, je bilo to pred 5 leti.
Ko je bil avto star 7 let, ne pa 12.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

krneki0001 ::

MadMax je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Tukaj imaš pa par, ki je s subaru foresterjem letnik 2001 šel okoli sveta
http://www.getjealous.com//subaroute

Pa če prav vidim, je bilo to pred 5 leti.
Ko je bil avto star 7 let, ne pa 12.


Ja, je bil star 7 let (2001 letnik, okoli sveta sta šla 2008), ampak je bil forester S turbo - tam je pa veliko več možnosti da kaj crkne kot pri navadnem foresterju NA. In na poti okoli sveta boš težko delal polne servise - olje, svečke, filtri, potem je pa že konec. Na računalnik ne boš priklapljal, če se check engine vklopi, boš pogledal kodo (pri subaruju stakneš 2 kabla in ti lučka utripa v zaporedjih, katera predstavljajo kodo napake) in če ni hujša napak se boš vozil dalje. Pri NA avtu to deluje in se voziš dalje, pri turbaku pa že manjša napaka - odpoved knock senzorja lahko povzroči večje probleme. S tem se najbrž strinjaš, da ima turbo bencinar v isti škatli z istim podvozjem pol krajšo življensko dobo kot NA bencinar, če avto samo minimalno servisiraš?

Z mojim forijem NA delam od 50 do 65.000km na leto ob rednih servisih in zelo malo izrednih (občasno kak star senzor - avto sicer še vedno deluje in te vedno pripelje do cilja, ampak če je senzor delujoč je bolje za motor). Trenutni fori ima 201500km, kupil sem ga pa marca letos s 180.000km. V tem času sem naredil veliki servis, en navaden servis, zamenjal senzor za hitrost, ker mi števec ni delal, ko sem avto kupil (en izmed redkih izrednih servisov) in se vozim brez problemov že 5 mesecev (4000km na mesec). Avto je star 15 let (1998 letnik).

Zato pa tudi predlagam starega legacy-ja 2.0 ali 2.2, ki senzorjev skoraj nimata, ter imprezo 1.6, ki pa je bulletproof avto in je mašina ena najbolj vzdržljivejših, menjalnik pa doživljenski in je edini problem rja na plehu. Pa še full hud reduktor ima, za kake večje klance ali pa kake sipine, če bosta šla tako daleč, da bi si še recimo Mongolijo pogledala.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

GrimReaper ::

Potem te bo moral pa slon brcnit, ker pride komot v 10s do 100, ne trolaj preveč s tistim upadanjem moči za 50%...

To 50% je res bullshit.
Sam sem imel najstarejšega 2000 letnik P106 1.0. 9 let je bil star ko sem ga prodal, pa je imel lepo 19s do 100, kot po uradnih podatkih.
Ta avto se še zdej vozi, in grem stavit da ima po 13 letih še vedno 19s do 100.

Za Ferrarije ne morem rečt, nimam dovolj avtomobilskega znanja, da bi vedel katera stvar bi lahko tolk vplivala na zmanjšanje moči.

10,7s, kako to dobiš? Ker sam sem vedno meril po teh YT videih tako da sem začel štopat ko se je začel premikat števec za hitrost.
Pri temu Clarusu tako dobim okol 9s. Če pa od takrat ko se sliši da spelje pa okol 9,5s.
Res me zanima kako se pravilno meri.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

RejZoR ::

Na vzhodu imajo kar precej Hyundai-ev, Mitsubishijev in Toyot... tud sicer ti ne slovijo kot nezanesljivi, tko da ne moreš falit...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Mesar ::

Hyundaii pijejo kot da imajo v tanku luknjo, Mitsubish ima dele tak drage kot da so pozlačeni, Toyote pa so grde ko satan.
Your turn to burn!

Blinder ::

GrimReaper je izjavil:


Pri temu Clarusu tako dobim okol 9s. Če pa od takrat ko se sliši da spelje pa okol 9,5s.
Res me zanima kako se pravilno meri.


Pravilno bi treba merit do naprimer 105 km/h zaradi napake števca hitrosti. In če rabi avto 10 sekund do 100 pomeni, da bo rabil VEČ kot pol sekunde za naslednjih 5 kmh. Pač vedno počasneje pospešuje. Te amaterske meritve pospeškov na yt so čist nenatančne. Dobre sam za se hvalit, da tvoj avto pospeši bolje od tovarnšikih podatkov. Jasno, pol sekunde po štartu se začne štet, meritev pa se ustavi pri realnih 93 kmh

nesposobneži v glavnem
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Blinder ()

SLOarmy12 ::

volkswagen golf 2 alpa volkswagen polo(98) ga mam doma ma 450000 kilometru pa še kr gre crkne pa nč :D

GrimReaper ::

Pravilno bi treba merit do naprimer 105 km/h zaradi napake števca hitrosti.

Vem, na mojem je 110 realnih 100. Zato se izven naselja komot 100 po števcu peljem, 90 ne gre nikamor ker je v bistvu 80.
Sam sej ni take razlike, moj ima uradno 12,3s, ko sem meril do 100 je blo 12,6s, do 110 pa 12,8s. Resda sem samo enkrat meril, tko da bi blo treba ponovit.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

RejZoR ::

Mesar je izjavil:

Hyundaii pijejo kot da imajo v tanku luknjo, Mitsubish ima dele tak drage kot da so pozlačeni, Toyote pa so grde ko satan.


In ti nisi prilezel izpod kamna od leta 1950... Hyundai imajo čist normalno porabo tud na 10+ let starih primerkih, Mitsubishiji so mogoče deli mal dražji ampak so zanesljivi, Toyote pa so tud trpežne. Človek išče ugoden in trpežen avto za trip, ne za šminkirat poo naših cestah...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Prvi avto (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
33158072 (51457) bluefish
»

Rabljena neupadljiva raketa(hiter avto) (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
20048663 (38914) MKC00

Prvi avto (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
23760572 (57627) Castiel
»

Avto za manjše pare

Oddelek: Na cesti
364400 (3185) chucki
»

kateri rabljen avto do 5000 €? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6522166 (20247) Blinder

Več podobnih tem