» »

Half-Life II

Half-Life II

««
9 / 34
»»

Area_51 ::

:)) Po vse mtem kar sem prebral jaz mislim tako. Če bo kdo uporabil njihovo tehnologijo - pogon, bo to sigurno opazno tui v igri, če bojo pri Valve sumili, da določena igra uporablja njihovo tehnologijo, bojo preprosto (če bo SDK) zunaj pogledali v kodo in videli če so njihove vrstice notri, ali kupili pogoon (če bojo podobnosti zelo velike) in se prepričali na lastne oči in pogledali v pogon od te igre, za katero sumijo, da uporablja njihovo kodo, vsaj jaz bi tako naredu.

Tisti ki je to ukradu, če je to bil kak izven ožjega kroga razvijalcev, se je moral potruditi in imeti "jajca" da to naredi jaz ne bi šou delat tega, sploh pa zaradi tega, ker vem kakšna bi lahko škoda nastala ob tem, ko bi to dal na ogled širši javnosti, če pa je to dal kdo na net iz ožjega kroga (Vlve, ATI :)...) pa so se sami zaj*****, lahko pa da je vse to naštimano, samo spet so sebi naredili škodo.

Še vedno ne razuemm kaj je hotel tisit Anonimni leaker povedati o tistem tipu v mestu in vratih ,tistega sploh ne štekam.

To je moje mnenje, za več pa bo potrebno počakati na izid Half-Life 2, kar ne bo kmalu.:\
Area 51

globoko grlo ::

o tipu v mestu in vratih
Zdej ne vem kako zgleda, ampak, če se prov spomnem, nej bi tipa ustrelu, vrata pa bi se še vedno zaprla/odprla, kar nakazuje na skriptane dogodke. Se pa to nanaša na hvaljenje valva kok dobro AI majo.

Lahko pa da sm kj zabluzu.

lp

Fury ::

jest sem ucer probal. tipa ubil. sel v bajto. zabarikadiral. nic. niso vrata butnla not.. zej pa ne vem :)

aja pa da ne bo kdo reku da AI ni delu, ker so me strelal tut tam skos okno k une lesene zavese pol ven mece, tut un tip je bil pr avtomatu itd.

Area_51 ::

V glavnem za vse skupaj so si sami Ventili krivi, kajti če bi meli povečano varnost do tega ne bi prišlo- seveda če izključimo možnost da so to namerno naredili. Me prav zanima, zakaj se take stvari dogajajo samo določenim, kako so za varnost recimo poskrbeli manjši avtorji ali pa avtorji Unreal serije, kako se njim ni nič zgodilo, njihovim igram.??? Problem bojo morali na lep ali na grd način rešit, še vedno bomo bli igralci v izgubi v obeh primerih, tudi oni seveda.;(
Area 51

freejack ::

BaRtMaN ::

Zanimiva tema. Dont blame the admins, blame Microsoft >:D

Mr.B ::

France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Grey ::

Mogoče je pa tuki ena velka zmeda...lahko da je Valve al pa nVidia plačala enmu da "kao" shekne notr in potem prestavijo izid igre zato da nVidia vrže vn ene par novih resničnih DX9 kartic...

Gandalfar ::

Grey: Valvu _NI_ potrebno upravicevati prestavljanja izzida iger.

AtaStrumf ::

Točno tako. Ne vem kaj bluzite folk. Če so se ušteli pri napovedi izida, ga pač lepo prestavijo in fertik. Pa saj to vsi počnejo že 100 let, tako da res ne bi bil noben šok če bi to čist lepo normalno prestavili, saj itak ni noben verjel da bo igra zares izšla konc septembra. Samo za tist benchmark sem pa vseeno pričakoval kot so napovedali. Zakaj niso še tega leakal, če so že vse ostalo? Bi bilo vsaj nekaj kar bi bilo široko uporabno. Kot vidim ste nekateri preiskusili to beto pa me zanima kakšna je. A je res čisti drek z errorji vsepovsod al je kaj zanimivega za videti? Pa kaj sploh je to? A tist del ki so ga prikazovali v filmčku al cel špil?

VuLc4n0 ::

čisti drek z debelimi rdečimi error napisi>:D
http://christinalake.cjb.net

VuLc4n0 ::

levelE pa si nalagaš kar preko konzole:D
http://christinalake.cjb.net

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: VuLc4n0 ()

MrX ::

bugov je full, tako da za igranje ni primerno, ampak se vseeno da. lahko sprobaš fizikalni pogon ki roxa, pa grafika je nora! drgač pa špil sploh ni požrešen. men dela na 1024 + 4xAA skoz na 40-50fps, pade pa tud na 25, če se 5 zombijev spravi name:D

Tr0n ::

Recmo tak; upajmo, da tale beta ne odseva dejanskega stanja spila. Drugace bomo na zadevo cakali se kaksno leto ;).

freejack ::

Valvu se sicer res ni treba opravičevati za zamudo HL2, so pa dolžni vsaj pojasnila, saj so še mesec pred tem zatrjevali, da igra do takrat bo in zganjali celo evforijo.
Če igra ni končana, pač ni, jo pač prestaviš, ne pa da do zadnjega dne zganjaš cel halo, na datum izida pa "ja, bo treba prestavit". Krneki.

Gandalfar ::

freejack: dej link do njihove uradne izjave za tisk v kateri pise kaj so obljubili. Vse ostalo so lahko samo govorice.

AtaStrumf ::

Kaj pa un patch a ga je treba imeti al je bolje brez oz. kaj sploh neredi?

Me preveč firbec matra, da si nebi zadeve še sam ogledal, errorji gor al pa dol. Kako se pa kaj loadajo tile leveli? Kakšna je sintaxa?

matter ::

Dejte povedat kere mape so vam kej dobre.
Res je pa kar nekaj errorjev :(
Je pa super fizika pa grafika, pa supr laufa :) čeprov je 4200
Kak patch ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: matter ()

freejack ::

Gandalfar: od tolk pregledanih strani v zvezi z HL2, je čudež, če se spljoh še spomnem url izdelovalca igre :D, kaj šele kako določeno stran... :D

AtaStrumf ::

En Patch kroži naokoli, samo kot sem prebral tukaj (un copy/paste) na prejšnji strani naj bi bil ta patch že integriran in tako nepotreben.

Drugače sem pa prešravfal mojga radeončka v tole mašinco ker nisem mogel več čakat da dobim tist napajalc iz reklamacije in sprobal. Sem zelo impresioniran, samo je pa res vse skupaj v bolj alfa kot pa beta fazi. Samo se da vseeno veliko videti in je definitivno vredno ogleda. Moje mnenje po preigranju vsega kar je bilo v tistem E3 filmčku:

tole je precej starejša beta kot pa tisto kar so tam prikazali. VALVe ma sigurno bolj dodelano verzijo, tako da bi lahko izdal igro za Xmas, samo tale source leak jim je pokvaril načrte. Upam, da ne bo trajalo do Q1 2004, ampak da bomo končno verzijo lahko igrali že letos, ker zadeva ROX.

Najbolj zabavna mapa do zdaj pa mi je bila bugbait, ker je še največ akcije od tistih e3 map, fizikalni pogon je pa gate trgajoč, samo ljudje vseeno niso lutke, tako da tist ragdoll efekt ni glih na mestu a kaj čmo, boljš to kot pa nič.

Gandalfar ::

AtaStrumf: sej smo ze par strani nazaj obdelal, da jim source leak ni imel nic za pokvarit nacrtov, ker ne vpliva na nic. Vse se da popravit v enem programerskem tednu..

Area_51 ::

;(( Mi lahko kdo pove zakaj na mojem računalniku šteka ta igra.

Athlon 1800+@1600MHz, 256DDR, GeForce4 Mx, v igri sem nastavu na 800x600 in 32bit to je vse, ko igram pa šteka?

pa še to. mislim da je mapa e3_techdemo5 ali6 nisem siguren, una mapa ko je un ševe, ko ga snema kamera. Ka jje to normalno da tista "ogledala" ki so na začetku mape jih sploh ni tam, in "šeeta G-Man" sploh ni tam, pa tudi kamere ne?????????????? ali je kej narebe z mojim kompom. Pa tistega pajak v mestu tudi ne vidim, strelja name njega pa nikjer?????

Ostalo pa zapali če ne bi štekalo bi žgalo še bolj ampak se moram sprijaznit in igrat tako kot je. Ko bo prava cela verzija prišla ven, bo mi delala noramplno na 800x600???? samo to moram vedet, da kupim rač ali ne:))
Area 51

MrX ::

gf4mx, LOL

kup si eno spodobno grafo pa bo ;)

flipflop ::

Jao no,beta al alfa je to,ni treba zdej nove kište zarad tega kupit:\

Thanatos ::

mislis da mu bo original kej bolje laufal ko pride ven?

Xplicit ::

sm mel priloznost sprobat to zadevo in morm rect da tisto kar dela je odlicno. je pa tud ene par level-ov k so kr neki - brez textur, brez vsega

me pa zanima ce kdo ve - a ce nalovdas recimo eno mapo pa da na zacetku nimas ne orozja ne obleke (torej nicesar) je zato ker bi to mogu prinest iz prejsnega levela?
no ce je to tko, je vse ql. Sam pol me zanima zakj recimo v enih e3 mapah ni oblek in orozja, kakor tudi ne nasprotnikov? ali niso zajeti v ta 'leak' ali pa je to kar je bilo leak-ano starejsa verzija od tiste ki je bila predstavljena na e3
vsekakor manjka FUL zadev

no to je moje mnenje

Zheegec ::

Mogoče pa bo :D Samo v pogonu bodo pa res samo še bolj majhne spremembe, tako da bo verjetno final verzija delovala podobno, kot sedaj alpha/beta...
Area_51: Seveda je v špilu kar nekaj napak, recimo manjkajoče teksture, samo kaj si pa pričakoval od nelegalne alpha verzije?
Raje jo zbriši, jo ne sharaj naprej, in čakaj na končno verzijo >:D :D
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Fury ::

xplicit.. vse te mape majo neke svoje skripte za AI in stuff.. in ce si slucajno postavu SERVER in dal to mapo pol se ti to ne execa in ni nicesar... najbols je da prek konzole nardis in pol vecinoma prime in se naloadajo skripte za postavitev sovraznikov in podobno..

Jest vem da recimo v traptownu mi niso delal sovrazniki (samo stal so pr mer pa tut ce sem jih strelu so sam stran hodil) ker sem mel server postavlen.. pol sem pa dal map e3_phystown pa je vse delal.. :) edin impulse 101 je blo se zmer treba.

drugace pa:
impulse 101 - ves stuff
impulse 82 - dune buggy :)

Double_J ::

Kako je ime tisti mapi, kjer v filmčku tisti pajki hodijo po mestu?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Double_J ()

Gemm ::

Ta build je precej star, vsaj nekaj mesecev pred e3.. takrat še niti niso poštimali specular mappinga za karakterje, manjka precej shaderjev, veliko modelov je nedokončanih, v igri je le peščica orožij .. pa manjka ogromen del map, pa še te ki so, so napol narejene. Valve je napovedal 12 poglavij, tukaj je del treh.

Koda je najbrž novejša, ker javlja, da so modeli prestari. Vseskupaj je pa definitivno precej pred e3. Na srečo pa brezhibno dela hammer, vsi materiali, večina propsov in ostalo, tako da za editat ni problem.

Mapa s pajki (če misliš une desetmetrske mehanične striderje) je e3_c17_1 ali _2.. če pa misliš antlione jih je pa precej na d2_coast mapah.

speed machine ::

Skoda da nimam vode nikjer, ker je bil tist del rara skvarjen. Drgac pa je(bo) spil zelo nor. Sploh e3_techdemo2 je impresiven.

Double_J ::

Tale e3_c17_01 , 02 mi ne delata, ker piše, da sta outdated!:'(

Xplicit ::

a je kdo opazu da recimu v uni mapi k je bla tud na e3 k model pobere z unim gunom ene crke dol iz ene fasade, pa pol obmetava pajka, da se da odtrgat le prvo in zadnjo crko, une ta srednje pa sploh ne - kr neki

undefined ::

> da se da odtrgat le prvo in zadnjo crko, une ta srednje pa sploh ne - kr neki

Ja menda, če je tist napis en objekt in ne le napis, lahko okrušiš le robove, ne moreš pa razbiti celotnega objekta, saj bi potemtakem lahko cele stavbe poraziral do tal. To pa ne bi blo več realno, kajnede? :)

globoko grlo ::

Men bi blo pa kul cele bajte do tal porazirat.

Se prav, da spet ne bomo mogl poljubno trgat/metat stvari, ampak sam tiste k so jih progiyi določl.
Ampak je bedno, če lahko sam dve črki vržeš, ostalih pa ne, sj so sam črke, to tut ni realno

lp

Gemm ::

Eh, tisto je bilo itak vnaprej predvideno, da bosta samo F un U ven letela :D, v špilu bo najbrž drugače.

Drugače pa ni kakšne hude ovire, ki bi mi preprečevala, da ne naredim cele stavbo iz func_breakableov :) samo upam da ima occlusione pošlihtane .. glede na to da ne uporablja več CSGja tudi fpsji najbrž ne bodo drastično padli, ker ne bo več risal vseh polyjev stavbe hkrati. Živi bili in videli :\

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gemm ()

Tr0n ::

Zato ker sta bili crki F in U skriptani, tako kot cela igra. FU = fuck you.

Fury ::

eh tron :)

skriptane crke? kaj pa je za skriptat? sej samo v hammerju prakticno odklukas da je movable pa je.. sploh ni panike.

Tr0n ::

Ma v tem lame source enginu je vse skriptano :).

Fury ::

prosim, da zbrises svoj post, ker je offtopic osebno zaljenje. pa se mojega sproti. hvala :D

drugace pa ne vem kaj jokas - ce bo dobr za igrat je pomoje vsem vseen al je skriptan al ne, ampak to, o cemer ti govoris pac ni skriptan, oz zgleda skripta:

script OdtrgljivaStevlika
{
allow_move = true;
}

:)

Gemm ::

entity
{
"id" "1"
"model" "bandidos.mdl"
"origin" "-256 -320 0"
"class" "prop_physics"
}

Tako nekako v bistvu :) Mislim, da ni potrebno dati še definicijo prop_physicsa. 8-)

AtaStrumf ::

Gemm pol se ti k vidim, da se mal bolj spoznaš na zadeve strinjaš z mano da je tole staro in to kar orenk. Saj še tiste E3 mape niso dokončane hudiča! Tale ANON ga malo serje. Pomoje je en mazoljast nVidiot :D.

Area_51 ::

:D You are right AtaStrumf. Nasploh resnico o igri bomo zvedeli šele ko bo cela odzunaj, ne pa delčki - alpha ....
Area 51

undefined ::

> Gemm pol se ti k vidim, da se mal bolj spoznaš na zadeve strinjaš z mano da je tole staro in to kar orenk. Saj še tiste E3 mape niso dokončane hudiča!

Stvar bo ista kot vse kwake do sedaj. In ko se toliko govori o skriptah v HL2, sem jaz ravno teh največ opazil v Doom 3 Alpha. Niti ene stvari nisem opazil neskriptne... zombi, ali katerakoli druga pošast, se po skripti zažene proti tebi ob točno določeni točki (prav tako vsi predmeti vedno enako padejo (noben se ne razbije, btw)) in ti potem sledi, dokler ni nekdo ubit. ;)

> Tale ANON ga malo serje. Pomoje je en mazoljast nVidiot

A misliš, da ta rasa (nVidiotov) še obstaja? Sem mislil, da je že izumrla. :)

Gemm ::

Atastrumf:

Mape in modeli so 2-3 mesece pred E3, koda je malce mlajša.

Pa probajte še malo AI svojih civilistov... so kar brihtni in te ubogajo - s tipko c jih komandiraš, drugače te pa znajo tudi sami kriti (zadnji vedno gleda nazaj in hodi vzvratno). Amusing.;)

Thanatos ::

ampak po lestvi se zmeraj ne znajo plezat (ena od costal map z žerjavom)

Area_51 ::

Še nekaj bi vprašal glede map. Kaj je normalno, da ponekod ne vidim ničesar, je praznina, voda ni prozorna je beloroza barve, pol pri mapi z e3-ja pri ognju vidim sestavo ognja iz trikotnikov, ogledal ne vidim (tistih ki se vrtiijo za demonstracijo pogona), pa stekla ni nikjer ....;((
Area 51

undefined ::

> Kaj je normalno, da ponekod ne vidim ničesar, je praznina, voda ni prozorna je beloroza barve, pol pri mapi z e3-ja pri ognju vidim sestavo ognja iz trikotnikov, ogledal ne vidim (tistih ki se vrtiijo za demonstracijo pogona), pa stekla ni nikjer ....

A maš mogoče GF4 MX? ;)

Area_51 ::

:)) HE Lih Najbolj oskubljeno GeForce 4 mx mam, kar je seveda žalostno. Upam da bom kmalu kupu radeona 9600 PRO. Bo potem delalo dokaj normalno, bom videl vse te stvari normalno, ali bo še vedno isto sr****. Ker če bo bom hitu cel komp čez balkon 3 nadstropja nižje. Kera mapa je vam najboljša od teh ki se jih da igrat?
Area 51

AtaStrumf ::

Men je kar dobra recimo d3_c17_09, pa tudi 10 ni slaba, samo ne najdem une mape k črke dol trgaš. A kdo ve kera je ta mapa iz E3 demota k čkre mečeš v robota?

Meni e3_c17_01 in 02 ne delata ker sta verzija 17 pričakuje pa 18. Se točno vidi da so tole nekako na silo skupaj spravili. Source je ena verzija, mape in ostalo pa druga, treja, četrta,... you get the point :D.

Velikokrat vidim recimo verzija 32 namesto 37 ali pa 35 namesto 37 pa take. Upam, da bojo kake update ven dal ker tele mape so STARE.
««
9 / 34
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Half Life 3 (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
20942298 (408) DejchSLO
»

Half Life 3 je zaščitena znamka (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Igre
5124573 (16474) LordTado
»

Half-Life 2 Episode Three (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
12319906 (11252) tt2
»

The Orange Box (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Igre
16816802 (10876) Bor H
»

half-life2

Oddelek: Igre
281911 (1431) Ahiles

Več podobnih tem