Forum » Igre » Half-Life II
Half-Life II
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
speed machine ::
Area_51: pa kaj se sekiras zarad ene verzije half life2-a, ki je nekje med verzijo bete in alphe. Ce ti ne dela najboljs, pust prmir, pocaki na original, pa pol nabav kej novga, ce se kr ne bo normaln delal. Ceprav za tisto GF4 MX ti lohk ze zdej povem, da jo menji, ce se hoces v prihodnosti kej praskat po igrah.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
VuLc4n0 ::
jaooo.... pejte mau na osmo stran moje poste še enkrat pregledat (moderatorji
)
sicer se ne spomnim kako se je tole znašlo v mojem postu
![0:)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_smile.gif)
sicer se ne spomnim kako se je tole znašlo v mojem postu
![:)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_smile.gif)
http://christinalake.cjb.net
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
AtaStrumf ::
Že prvi špil je imel težave v D3D, tako da bo pomoje isto tudi z drugim delom. Just stick to OpenGL
.
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Fury ::
ERGY in Ata .. zadela sta zebljico na glavico
ta spil sploh ni napisan za OpenGL vec... oz. mogoce dela v opengl ampak grafika je jajc. HL2 je narjen za Direct3D, prek cesar iskorisca velik DX9 featuresov.. kako vama je sploh ratal OGL uklopt? :)
pomoje sta brez shaderjev in vsega sranja...
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
ta spil sploh ni napisan za OpenGL vec... oz. mogoce dela v opengl ampak grafika je jajc. HL2 je narjen za Direct3D, prek cesar iskorisca velik DX9 featuresov.. kako vama je sploh ratal OGL uklopt? :)
pomoje sta brez shaderjev in vsega sranja...
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
morphling1 ::
Fury, saj v openGL se bo dalo tudi uporabljat shaderje in vse ostale dobrote najnovejših grafičnih, samo preko ogl ekstenzij gre potem. Doom3, anyone
Res pa je da HL2 v tem trenutku zgleda verjetno bolj bogo v ogl in vprašanje če bo sploh kdaj dobro, ravno obratno kot pri HL1 :)
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
Res pa je da HL2 v tem trenutku zgleda verjetno bolj bogo v ogl in vprašanje če bo sploh kdaj dobro, ravno obratno kot pri HL1 :)
http://www2.arnes.si/~mlivak/ Nekaj kar naj bi bila moja domača stran, pa nikoli ne bo :)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Gemm ::
BTW.. a sploh komu dela d3d? Meni namreč vedno forcea na OpenGL (R9500). Drugače pa shaderji so, vendar le na nekaterih površinah.. se mi zdi da jih sploh še niso vnesli v materiale, prav tako modeli niso shadani. V tistem avgustovskem techdemu (antlion guard na strehi) je _precej_ bolj napredna grafika.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
ERGY ::
Ja od frenda sm slisu d mu dela D3D ma pa R9800pro, pa se ene patche gori, sam kok je kle resnice pa ne vem.
![:)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_smile.gif)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
AtaStrumf ::
Weird! Jaz sem pustil kar je bilo deafult in to je bilo OpenGL, bom probal še D3D, samo zaradi slabih izkušenj z HL1 raje nisem. Imam pa tudi un patch, samo ga še nisem inštaliral, tako da bom probal pred in po, če je kaka razlika. Sam upam, da mi ne bo kaj pregorelo k mam Catalyste 3.8
.
Pa a mi lahk en pove katera je una mapa k črke trgaš in mečeš v unga velzga pajka, k je še vedno nisem našel. Drugače je pa ful hud fajt na konc d2_coast_02 mape, do tja se pa fanj nastrelaš unih malih žuželk :) Če še niste probal toplo priporočam.
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
Pa a mi lahk en pove katera je una mapa k črke trgaš in mečeš v unga velzga pajka, k je še vedno nisem našel. Drugače je pa ful hud fajt na konc d2_coast_02 mape, do tja se pa fanj nastrelaš unih malih žuželk :) Če še niste probal toplo priporočam.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Fury ::
morph seveda da se da shaderje prek opengl :) to nism reku.. reku sem samo da je HL2 napisan za D3D in jih tut uporabla prek D3D .. pomoje za opengl sploh nima shaderjev napisanih..
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
AtaStrumf ::
Evo sem probal D3D in edina razlika ki sem jo opazil je bila, da se je iz vode VEN videlo, medtem ko se pri OpenGL ni. Mogoče je malo hitrejše delalo, ampak samo mogoče.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
undefined ::
> Weird! Jaz sem pustil kar je bilo deafult in to je bilo OpenGL, bom probal še D3D, samo zaradi slabih izkušenj z HL1 raje nisem.
HL1 je temeljil na Quake1 pogonu, kar dvomim, da bo tudi HL2. Zato je namreč HL1 tudi bolje tekel na OGL, D3D je postal boljša implementacija šele kasneje po nekaj patchih. HL2 pa že po defaultu bolje podpira Radeon, Radeoni pa, kot vemo, po defaultu bolje podpirajo D3D kot OGL, pri nVidii pa je ravno obratno.
HL1 je temeljil na Quake1 pogonu, kar dvomim, da bo tudi HL2. Zato je namreč HL1 tudi bolje tekel na OGL, D3D je postal boljša implementacija šele kasneje po nekaj patchih. HL2 pa že po defaultu bolje podpira Radeon, Radeoni pa, kot vemo, po defaultu bolje podpirajo D3D kot OGL, pri nVidii pa je ravno obratno.
![:)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_smile.gif)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
undefined ::
> Quake II pogonu.
Pogon Half-Lifea je bil kar lepo iz Quake1. Le manjši dodatki kode so bili morda iz Q2. Na Q2 pa je temeljil šele SOF, pa tudi ta je imel manjše dodatke iz Q3. Ampak, dejstvo je: HL1 = Q1, SOF = Q2.
Pogon Half-Lifea je bil kar lepo iz Quake1. Le manjši dodatki kode so bili morda iz Q2. Na Q2 pa je temeljil šele SOF, pa tudi ta je imel manjše dodatke iz Q3. Ampak, dejstvo je: HL1 = Q1, SOF = Q2.
![:)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_smile.gif)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
AtaStrumf ::
Ja valda
!?! Ti se pa moraš hecat. HL je bil izboljšan Q2, SOF pa izboljšan Q3. Daj samo malo primerjaj grafiko.
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
morphling1 ::
Nope Ice ima prav, HL1 uporablja kombinacijo Q1 in Q2 pogonov.
http://www2.arnes.si/~mlivak/ Nekaj kar naj bi bila moja domača stran, pa nikoli ne bo :)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Tr0n ::
Ok, kot zgleda smo vsi malo mimo vdarli. Nekateri viri pravijo, da je HL nekako 70% Valve in 30% id Software Q2 engine, spet drugi, da je Valve nabavil Quake licenco. Resnica je nekje vmes.
http://www.planethalflife.com/half-life/guide/faq.shtm
Valve originally licensed the source for Quake engine from id Software and they began working on that code around October of 1996. Between October of 1996 till the time they finished Half-Life in October of 1998, they modified, removed, and created about 70% of their Half-Life coding. Not only did they got license for the Quake engine, but also got Quake II engine too.
Se pravi HL lahko vsebuje tako Q kot Q2 kodo. 70% Valve modifikacija Q in Q2 id Software kode.
http://www.planethalflife.com/half-life/guide/faq.shtm
Valve originally licensed the source for Quake engine from id Software and they began working on that code around October of 1996. Between October of 1996 till the time they finished Half-Life in October of 1998, they modified, removed, and created about 70% of their Half-Life coding. Not only did they got license for the Quake engine, but also got Quake II engine too.
Se pravi HL lahko vsebuje tako Q kot Q2 kodo. 70% Valve modifikacija Q in Q2 id Software kode.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tr0n ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
morphling1 ::
Jep HL1 je v bistvu kar lep kombo treh različnih pogonov:
Valve chose id's original Quake engine as the foundation for Half-Life, and then later licensed the Quake II engine. After all is said and done, Half-Life consists largely of Valve's own code, yet remnants of Quake and Quake II remain. Looking at the game in action, however, you could never tell. Gone are the bland and repetitive textures from id's classics. In their stead is an absolute myriad of crisp and bright textures, each of which captures the essence of their corresponding surroundings. Half-Life's environments are beautifully modeled, with both the indoor and outdoor scenes conveying a great sense of believability. Character models feature realistic movements; Aliens scamper, grunts aim and assassins do back flips in a display that almost flaunts Valve's own skeletal animation system.
Samo vse skupaj se je pa začelo s Q1 pogonom :)
Valve chose id's original Quake engine as the foundation for Half-Life, and then later licensed the Quake II engine. After all is said and done, Half-Life consists largely of Valve's own code, yet remnants of Quake and Quake II remain. Looking at the game in action, however, you could never tell. Gone are the bland and repetitive textures from id's classics. In their stead is an absolute myriad of crisp and bright textures, each of which captures the essence of their corresponding surroundings. Half-Life's environments are beautifully modeled, with both the indoor and outdoor scenes conveying a great sense of believability. Character models feature realistic movements; Aliens scamper, grunts aim and assassins do back flips in a display that almost flaunts Valve's own skeletal animation system.
Samo vse skupaj se je pa začelo s Q1 pogonom :)
http://www2.arnes.si/~mlivak/ Nekaj kar naj bi bila moja domača stran, pa nikoli ne bo :)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Grey ::
Škoda k niso dal dvojne pištole take kt ma Lara Croft...k tuki je samo ena. Pa upam da bo obstaju Co-op mode k me bo drgač pobral k bom špil igrau. Pa ne vem zakaj niso dal namest MP7 rajš P90. K velik bolj futurističn zgleda. Če ste igral Max payne 2...fizikalni model ko boste enga ustrelil bo podoben, ker uporablja Havok engine. sam so pa dobr naredli k so šli svoj pogon delat...komi čakam Stargate mod za HL2. Pa upam da se bo dalo helije vozit(vsaj v kakem modu).
Sam še hud LCD mi manjka pa srednje dobra grafa pa bo laufal tole...
Sam še hud LCD mi manjka pa srednje dobra grafa pa bo laufal tole...
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
VuLc4n0 ::
Glede na to, ker ste Mono Sax pri Max Payne-u 2 slekli je tu še en Half-Life stuff.
!@!@!KLIK !@!@!
enjoy
!@!@!KLIK !@!@!
enjoy
![>:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_twisted.gif)
http://christinalake.cjb.net
Zgodovina sprememb…
- spremenil: VuLc4n0 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
mohha53 ::
A lahko NEKDO še enkrat razloži:
-KJE dobiti?? (dobro, to ni tako težko)!!
-KAJ moram vedeti(ukazi, triki,...), da se bom lahko malce sprehodil in občudoval!!
NAJLEPŠA HVALA!!!
MYk
-KJE dobiti?? (dobro, to ni tako težko)!!
-KAJ moram vedeti(ukazi, triki,...), da se bom lahko malce sprehodil in občudoval!!
NAJLEPŠA HVALA!!!
MYk
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
AtaStrumf ::
Poskusi z bittorrent-om, če še dela.
Za ukaze pa rabiš vedeti samo kako spustiš konzolo, to je z tildo oz. tipko levo od 1, potem moraš vedeti ukaz map in ime mape, ki se ti itak samo ponudi in pol enter da zloadaš mapo (najboljše so une z e3 na začetku), pa še impulse 101 za orožja in impulse 53 za avto. Upam, da sem zadel cifre
, ker že dolg nisem probal.
Za ukaze pa rabiš vedeti samo kako spustiš konzolo, to je z tildo oz. tipko levo od 1, potem moraš vedeti ukaz map in ime mape, ki se ti itak samo ponudi in pol enter da zloadaš mapo (najboljše so une z e3 na začetku), pa še impulse 101 za orožja in impulse 53 za avto. Upam, da sem zadel cifre
![:8)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_redface.gif)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
mohha53 ::
Hvala! Upam samo, da si doljemljem pravi fajl. Kar se ukazov tiče, pa sem našel tole. Mogoče je pa kaj novega:
http://www.smoothgames.com/cgi-bin/yabb...
Myk
http://www.smoothgames.com/cgi-bin/yabb...
Myk
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
AtaStrumf ::
Prve dve nista nič novega. To kar je na drugi sem že spilal in je ful hudo, to kar je na prvi sliki pa mi ne rata zalaufat mape, pa bi ful rad.
Tretja je pa nekaj novega, vsaj zame. Zgleda iber hudo.
Zanč sem mal Doom 3 Alpho špilal pol pa še mal HL2 in moram rečt, da mi je bil HL2 bistveno bolj všeč. Tolk boljši gameplay ma. Tisti pošatki v Doom-u 3 ratajo brezvezni že v tej kratki alfi, kaj šele pol v celmu špilu. Ful se ponavljajo, medtem ko je HL2 ful bolj dinamičen in raznolik. Can't wait!!!
Tretja je pa nekaj novega, vsaj zame. Zgleda iber hudo.
Zanč sem mal Doom 3 Alpho špilal pol pa še mal HL2 in moram rečt, da mi je bil HL2 bistveno bolj všeč. Tolk boljši gameplay ma. Tisti pošatki v Doom-u 3 ratajo brezvezni že v tej kratki alfi, kaj šele pol v celmu špilu. Ful se ponavljajo, medtem ko je HL2 ful bolj dinamičen in raznolik. Can't wait!!!
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
AtaStrumf ::
Evo vam en nov screenshot. Na prvi pogled zgleda isto kot en že objavljen, ampak vam svetujem, da v tem primeru pogledate še enkrat
.
Nov:
Star:
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
Nov:
Star:
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: Gandalfar ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
TADOVIC ::
BOK
HALF LIFE 2 MI NE DELA,MAM TISTO VERZIJO ki je bla netu z 100-timi datotekami-win rar.
options pa to mi dela ko pa hočem iti v new game pa play pa se ne zgodi nič.
kaj je to???
ali je kaki patch potreben ali kaj???
HALF LIFE 2 MI NE DELA,MAM TISTO VERZIJO ki je bla netu z 100-timi datotekami-win rar.
options pa to mi dela ko pa hočem iti v new game pa play pa se ne zgodi nič.
kaj je to???
ali je kaki patch potreben ali kaj???
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
AtaStrumf ::
Ja tist meni ne dela! Moraš loadat mape iz konzole. Odpreš jo s tildo (levo od 1) in potem napišeš ukaz recimo map d2_coast_02. Saj ko daš prvo črko se ti že ponudijo vsi ukazi na to črko ali pa ko napišeš ukaz map se ti izpišejo vse mape itd. tako da ni težko.
Poskusi še impulse 101 in impulse 83
.
Poskusi še impulse 101 in impulse 83
![;)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_wink.gif)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Bass0 ::
Ki ju je tr0n poslal par sporočil pred tabo. No, nič ne de. Sta prav luštni slikci, vredni večkratnega ogleda. ![;)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_wink.gif)
Če bodo koga noge zanesle v Kijev, lahko HL2 že nabavi - na štantu na ulici.![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
Ni mi znano, ali je to leakana verzija, o kateri razpravljamo na tem forumu ali še en nov leak. Za tiste, ki ne znajo cirilice: na ovitku CD-ja piše DEMO VERZIJA. Naj si kdo drzne trditi, da je bivša SZ za nami.
Sicer pa je sovjetska industrija na trg spravila obilo zelo kvalitetnih izdelkov. Kdo od otrok socializma pri nas ni imel ruskega fotoaparata, daljnogleda ali česa podobnega?
OK, dovolj off-topic zadev. Če kdo želi, se preselimo v Ložo.
Še eno vprašanje za tiste, ki preigravate našo "demo verzijo"
: ali vam zvok dela? Meni nikakor noče, niti ne poznam ukazov v konzoli, da bi ga kakorkoli usposobil.
![;)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_wink.gif)
Če bodo koga noge zanesle v Kijev, lahko HL2 že nabavi - na štantu na ulici.
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
Ni mi znano, ali je to leakana verzija, o kateri razpravljamo na tem forumu ali še en nov leak. Za tiste, ki ne znajo cirilice: na ovitku CD-ja piše DEMO VERZIJA. Naj si kdo drzne trditi, da je bivša SZ za nami.
![:\](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_rolleyes.gif)
Sicer pa je sovjetska industrija na trg spravila obilo zelo kvalitetnih izdelkov. Kdo od otrok socializma pri nas ni imel ruskega fotoaparata, daljnogleda ali česa podobnega?
OK, dovolj off-topic zadev. Če kdo želi, se preselimo v Ložo.
![:)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_smile.gif)
Še eno vprašanje za tiste, ki preigravate našo "demo verzijo"
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Bass0 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
AtaStrumf ::
Zvok meni dela, pa tudi noben drug se ni pritožil, da mu nebi, tako da bi moral tudi tebi. Malo še probavaj
.
HL2 Demo link vsaj meni ne dela, drugače pa sem si tudi sam naredil že ovitek za tole "demo" verzijo, tako da zgleda skor original. Če ga želite tudi vi, ga najdete na http://www.cdcovers.cc/covers.php pod PC ovitki, Half-Life 2.
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
HL2 Demo link vsaj meni ne dela, drugače pa sem si tudi sam naredil že ovitek za tole "demo" verzijo, tako da zgleda skor original. Če ga želite tudi vi, ga najdete na http://www.cdcovers.cc/covers.php pod PC ovitki, Half-Life 2.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Bass0 ::
Pa si kaj posebnega vpisal v konzolo? ali poganjal kako batch datoteko? jaz namreč poženem direkt hl.exe brez kakih dodatnih parametrov; če poženem demoloop.bat, pa stvar za***ava.
edit: sedaj sem v Creative Surround Mixerju vklopil EAX in v igri nastavil kvaliteto zvoka na "low". Torej ena od teh stvari je ta prava.
Ja, tista novička je bila tako brana, da je lastniku spletne strani zmanjkalo pasovne širine.
Ena od zanimivosti: na CD-jih ukrajinske "demo verzije" piše približno takole: Pravice pridržane (copyright) to in to podjetje. Nedovoljeno razmnoževanje in prodaja tega medija sta kaznivi dejanji itd.
Sicer pa sem novičko najprej opazil na planethalflife.com.
[off topic] Pa še nekaj s strani, ki je (trenutno) nedostopna: avtor, verjetno iz tistih krajev, piše tudi o tem, kako je ta piratska industrija podprta s strani vlade, ki skrbi za večanje blaginje tistih 10% Ukrajincev, ki ne živijo v revščini. Kijev z avtomobili, nakupovalnimi centri in bliščem je samo fasada, za katero se skriva propadajoča družba s pokvarjeno vlado na čelu. Po avtorjevem mnenju je Kijev ukrajinski Amsterdam; namesto trave je tu piratska industrija. Sicer pa je oboje v Ukrajini ilegalno.![:\](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_rolleyes.gif)
Konec koncev tudi zgoraj napisano sodi k tej temi. Že cel čas se pogovarjano o ilegalni zadevi, kajne?
edit: sedaj sem v Creative Surround Mixerju vklopil EAX in v igri nastavil kvaliteto zvoka na "low". Torej ena od teh stvari je ta prava.
Ja, tista novička je bila tako brana, da je lastniku spletne strani zmanjkalo pasovne širine.
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
![:\](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_rolleyes.gif)
[off topic] Pa še nekaj s strani, ki je (trenutno) nedostopna: avtor, verjetno iz tistih krajev, piše tudi o tem, kako je ta piratska industrija podprta s strani vlade, ki skrbi za večanje blaginje tistih 10% Ukrajincev, ki ne živijo v revščini. Kijev z avtomobili, nakupovalnimi centri in bliščem je samo fasada, za katero se skriva propadajoča družba s pokvarjeno vlado na čelu. Po avtorjevem mnenju je Kijev ukrajinski Amsterdam; namesto trave je tu piratska industrija. Sicer pa je oboje v Ukrajini ilegalno.
![:\](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_rolleyes.gif)
Konec koncev tudi zgoraj napisano sodi k tej temi. Že cel čas se pogovarjano o ilegalni zadevi, kajne?
![;)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_wink.gif)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Bass0 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Grey ::
Tale Half-Life 2 bo zaživel šele s tehnologijo PCI-express, DDRII ramom in novimi procesorji. Današnja tenologija je prepočasna. Me prav zanima kakšno u ibr hudo grafiko bojo imele prihodnje igre(naslednje leto)
.
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
Mr.B ::
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Bass0 ::
Če koga zanima, tudi povezava, ki sem jo navedel v prejšnjem postu, spet deluje. Njihov strežnik le ni več tako oblegan. ![:)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_smile.gif)
Half-Life 2 so prevedli v ruščino? Me zanima, če so posneli tudi ruski govor. To bi pa bil že podvig. Lahko bi kar poslali svoj prevod Valveu, da jim prihranijo nekaj dela.![;)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_wink.gif)
Drugače pa baje dokaj igralna, le z nekaj pomanjkljivostmi v zgodbi. Tu pa tam.![:8)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_redface.gif)
Morda pa se zadevo da dobiti preko eMule. Not a fake!
![:)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_smile.gif)
Half-Life 2 so prevedli v ruščino? Me zanima, če so posneli tudi ruski govor. To bi pa bil že podvig. Lahko bi kar poslali svoj prevod Valveu, da jim prihranijo nekaj dela.
![;)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_wink.gif)
Drugače pa baje dokaj igralna, le z nekaj pomanjkljivostmi v zgodbi. Tu pa tam.
![:8)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_redface.gif)
Morda pa se zadevo da dobiti preko eMule. Not a fake!
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Bass0 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
BaRtMaN ::
Ena novica skopirana iz GameSpy newsletterja:
FBI Raids Over Half-Life 2 Source Theft?
Slashdot is reporting that at least one house in San Francisco was raided by the FBI, and computers suspected of being involved in the theft of Half-Life 2 source code were seized. To prove that this isn't some kind of joke, they've scanned in copies of the search warrant. There's more information right here, but the site\images are pretty overloaded and slow at the moment.
FBI Raids Over Half-Life 2 Source Theft?
Slashdot is reporting that at least one house in San Francisco was raided by the FBI, and computers suspected of being involved in the theft of Half-Life 2 source code were seized. To prove that this isn't some kind of joke, they've scanned in copies of the search warrant. There's more information right here, but the site\images are pretty overloaded and slow at the moment.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Half Life 3 (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Igre | 46735 (617) | oo7 |
» | Half Life 3 je zaščitena znamka (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Igre | 24952 (16853) | LordTado |
» | Half-Life 2 Episode Three (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 20144 (11490) | tt2 |
» | The Orange Box (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 17105 (11179) | Bor H |
» | half-life2Oddelek: Igre | 1933 (1453) | Ahiles |