Forum » Igre » Half-Life II
Half-Life II
Tr0n ::
Gemm ::
speed machine: Ja, sej prodajali se bodo dobro, samo sedaj Valve ne more več računati na dobiček od prodaje licence pogona, ki definitivno ne bi bila ravno mizerna. Prav tako obstaja možnost, da jih bo Havok (fizika) iztožil do kosti, ker so izdali njihov source.
Vseen se mi zdi, da bo tudi HL2 nekako "mod train" - že enka je bila zato tako uspešna na dolgi rok. Bo pa trd boj proti cheaterjem zdele..
Vseen se mi zdi, da bo tudi HL2 nekako "mod train" - že enka je bila zato tako uspešna na dolgi rok. Bo pa trd boj proti cheaterjem zdele..
Gandalfar ::
samo sedaj Valve ne more več računati na dobiček od prodaje licence pogona, ki definitivno ne bi bila ravno mizerna.
Zakaj ne? Si ti upas izdati komercialno igro z ukradenim pogonom?
Gemm ::
Hja, če bi kdo to počenjal, ne bi ukradel ravno celotnega pogona, le kakšen podsistem, da bi si olajšali delo - toliko, da bi bili težko izsledljivi. Čeprav takim ostane še precej dela (vseeno profitirajo, tudi če nimajo kompletnega engina), je Valve ob potencialno stranko, ki morda celo kupila licenco.
freejack ::
Gemm:
to mi deli (vsaj eden ki zastopi kaj sem hotel povedat)
Fury:
od tega se lahko programerji velik naucijo o delanju 3d enginov in tako lahko hitreje pricakujemo bolsjo grafiko v spilih
Kje se je pa Valve učil? Pisanje kode je terjalo veliko časa, znanja in potrpljenja. In kam bi vse to šlo? Po vsej verjetnosti bodo zaradi tega ob nekaj licenc, ki, kot je že Gemm rekel, niso majhni denarci. Nekateri programerji pač ne bodo kupili licence od Valva in tudi ne bodo potrebovali časa (govorim o letih, ki bi bile potrebne za to), da bi ugotovili, kako je Valvu uspelo, da se določene stvari v HL2 obnašajo tako kot se,.. Pač pogledajo izvorno kodo in tudi če je ne skopirajo, kar bi bilo prenevarno, bodo vedeli kako jim je to uspelo in bodo vzeli sam koncept delovanja.
Ce bi se leaku source od windowsov bi mel zdej ze totalno hude winse pohekane ne pa ta jajc k je sam za molžo folkovga dnarja
Npr. WinXP res ni najbolj varen in stabilen operacijski sistem, sistem, ki bi si ga vsi želeli, ampak ali veš koliko časa je potrebnega, da narediš projekt, kot so WinXP in koliko dela? Govorim o OGROMNI količini kode in verjetnost, da taka veličina kode ne vsebuje niti eno napako, je skoraj nična. Vem, da boš zdej začel govorit o linuxu, ampak to je že druga zgodba.
folk lahko preview-a engine in bog ve kok vec firm bo ravno zato kupilo ta engine ker bojo prej vidl source kodo in bojo vedl dejansko tocno kaj kupujejo (profit za valve)
Bi pričakoval bolj pametno izjavo od člana te spletne strani.
itak noben ne bo naredu celga spila iz tega tko da ni sans da bo prodaja HL2 zato manjsa. to je to na kar ti namigujes freejack, ce sem te prov dojel. kvecjemu vecji boom so nardil s tem. propaganda na vrhuncu.
Kot je že Gemm omenil, ne gre se za to, da bi pa kdo iz te kode skompajlal igro in jo začel prodajati na črno ali pa samo sharati na netu. Gre za potencialne OGROMNE izgube za Valve (govorim sicer predvsem o denarju);. od manjšega števila prodanih licenc za pogon (za katerega so porabili VELIKO časa -> veliko dela) do možnosti, da jih zaradi HAVOCa in ostalih licenc (licenc, ki jih je Valve kupil od ostalih) tudi tožijo (izvorna koda vsebuje tudi HAVOC fizikal**...damn, kk se ž reče po slovensko :) ,.. ) za lepe denarce.
In tako dalje in tako dalje. Fury, da ne boš mislil, da napadam tebe, napadam izrečene besede, ki bi lahko prišle iz ust vsakogar.
Folk zberte se malo in če mislite da je kopirati igro HL2 (ko bo pač prišla na trg) in jo prodajati okrog za 1000 SIT večja grožnja podjetju, kot ta incident z izvorno kodo, se krepko motite. Valve ne rabi prodajat igre; lahk komot živi od licence za pogon in ostalih bombončkov, ki jih izvorna koda prinaša. Seveda pod pogojem, da izvorna koda pripada njim, zdej ko je pa na netu in jo lahk pogleda vsak idiot, pa ne bo glih tko.
Mislim,..krneki...
to mi deli (vsaj eden ki zastopi kaj sem hotel povedat)
Fury:
od tega se lahko programerji velik naucijo o delanju 3d enginov in tako lahko hitreje pricakujemo bolsjo grafiko v spilih
Kje se je pa Valve učil? Pisanje kode je terjalo veliko časa, znanja in potrpljenja. In kam bi vse to šlo? Po vsej verjetnosti bodo zaradi tega ob nekaj licenc, ki, kot je že Gemm rekel, niso majhni denarci. Nekateri programerji pač ne bodo kupili licence od Valva in tudi ne bodo potrebovali časa (govorim o letih, ki bi bile potrebne za to), da bi ugotovili, kako je Valvu uspelo, da se določene stvari v HL2 obnašajo tako kot se,.. Pač pogledajo izvorno kodo in tudi če je ne skopirajo, kar bi bilo prenevarno, bodo vedeli kako jim je to uspelo in bodo vzeli sam koncept delovanja.
Ce bi se leaku source od windowsov bi mel zdej ze totalno hude winse pohekane ne pa ta jajc k je sam za molžo folkovga dnarja
Npr. WinXP res ni najbolj varen in stabilen operacijski sistem, sistem, ki bi si ga vsi želeli, ampak ali veš koliko časa je potrebnega, da narediš projekt, kot so WinXP in koliko dela? Govorim o OGROMNI količini kode in verjetnost, da taka veličina kode ne vsebuje niti eno napako, je skoraj nična. Vem, da boš zdej začel govorit o linuxu, ampak to je že druga zgodba.
folk lahko preview-a engine in bog ve kok vec firm bo ravno zato kupilo ta engine ker bojo prej vidl source kodo in bojo vedl dejansko tocno kaj kupujejo (profit za valve)
Bi pričakoval bolj pametno izjavo od člana te spletne strani.
itak noben ne bo naredu celga spila iz tega tko da ni sans da bo prodaja HL2 zato manjsa. to je to na kar ti namigujes freejack, ce sem te prov dojel. kvecjemu vecji boom so nardil s tem. propaganda na vrhuncu.
Kot je že Gemm omenil, ne gre se za to, da bi pa kdo iz te kode skompajlal igro in jo začel prodajati na črno ali pa samo sharati na netu. Gre za potencialne OGROMNE izgube za Valve (govorim sicer predvsem o denarju);. od manjšega števila prodanih licenc za pogon (za katerega so porabili VELIKO časa -> veliko dela) do možnosti, da jih zaradi HAVOCa in ostalih licenc (licenc, ki jih je Valve kupil od ostalih) tudi tožijo (izvorna koda vsebuje tudi HAVOC fizikal**...damn, kk se ž reče po slovensko :) ,.. ) za lepe denarce.
In tako dalje in tako dalje. Fury, da ne boš mislil, da napadam tebe, napadam izrečene besede, ki bi lahko prišle iz ust vsakogar.
Folk zberte se malo in če mislite da je kopirati igro HL2 (ko bo pač prišla na trg) in jo prodajati okrog za 1000 SIT večja grožnja podjetju, kot ta incident z izvorno kodo, se krepko motite. Valve ne rabi prodajat igre; lahk komot živi od licence za pogon in ostalih bombončkov, ki jih izvorna koda prinaša. Seveda pod pogojem, da izvorna koda pripada njim, zdej ko je pa na netu in jo lahk pogleda vsak idiot, pa ne bo glih tko.
Mislim,..krneki...
undefined ::
Pa kaj ga eni klobasate... Kako je lahko kompiliranje free source kode ilegalno, ali celo nepošteno tatovsko dejanje?? A mogoče Valve kje zapoveduje uporabniku takšno početje?
Fury ::
vse lepo in prav ampak:
Jest pravim da je to kvecjemu propaganda za engine. Ce bi vi vedl kako gre v industriji - Tam ne kupujejo engine zato ker ga NE ZNAJO nardit, ampak zato, ker je enostavno mnogo lazje in hitreje nardit spil ce engine kups. Mogoce kaksna supermajhna ferma si bo sposodla kej iz HL2 sourca ampak tista ferma itak nebi engina kupla. Vecje ferme bojo pa engine itak kuple ker itak zalozniki dajo kes in se ne bo noben jebu s plagiatorstvom in delajnem lastnega engina ce lahko kupi celega lepo narejenega :)
Ce pomislis kok je spilov ma svoj engine - lahko prestejes na prste ene roke. Zlo velik spilov ma engine k bazira na Quake al pa Unreal enginu. Zato ker je tako lazje nardit spil. Ni tok jebe z enginom.
Jest tko pravm:
*Tist k bo su delat svoj engine ga bo itak su delat in ce kej nau vedu bo pac mal pokuku v HL2 kodo in bo mel bolsi engine. Res ni lepo do valva pa njihovga truda ampak je v dobro napredka. Ta itak nebi kupu Sourca zato da mal pogleda kako je narjen ampak bi raj mel mal slabsi engine v koncni fazi.
*Tist k pa ne bo su delat svojga engina (vecina) bo pa itak Source nabavu pa je. Jest se sploh ne bojim za Valvov profit.
Edino glede Havok-a zna bit res pizdarija.. odvisno kok so prjatli
PS: Neki znane slikce se mi zdijo
Jest pravim da je to kvecjemu propaganda za engine. Ce bi vi vedl kako gre v industriji - Tam ne kupujejo engine zato ker ga NE ZNAJO nardit, ampak zato, ker je enostavno mnogo lazje in hitreje nardit spil ce engine kups. Mogoce kaksna supermajhna ferma si bo sposodla kej iz HL2 sourca ampak tista ferma itak nebi engina kupla. Vecje ferme bojo pa engine itak kuple ker itak zalozniki dajo kes in se ne bo noben jebu s plagiatorstvom in delajnem lastnega engina ce lahko kupi celega lepo narejenega :)
Ce pomislis kok je spilov ma svoj engine - lahko prestejes na prste ene roke. Zlo velik spilov ma engine k bazira na Quake al pa Unreal enginu. Zato ker je tako lazje nardit spil. Ni tok jebe z enginom.
Jest tko pravm:
*Tist k bo su delat svoj engine ga bo itak su delat in ce kej nau vedu bo pac mal pokuku v HL2 kodo in bo mel bolsi engine. Res ni lepo do valva pa njihovga truda ampak je v dobro napredka. Ta itak nebi kupu Sourca zato da mal pogleda kako je narjen ampak bi raj mel mal slabsi engine v koncni fazi.
*Tist k pa ne bo su delat svojga engina (vecina) bo pa itak Source nabavu pa je. Jest se sploh ne bojim za Valvov profit.
Edino glede Havok-a zna bit res pizdarija.. odvisno kok so prjatli
PS: Neki znane slikce se mi zdijo
freejack ::
IceMan:
Kompajlanje FREE source kode res ni ilegalno početje ali nepošteno tatovsko dejanje, tudi Valve ne trdi da je. V kolikor pa govorimo o izvorni kodi HL2, pa je posest te kode (brez dovoljenja Valva) definitivno v nasprotju z zakonom. Zaradi tega se tudi vse izvedene operacije nad to kodo (npr. kompajlanje) smatrajo kot nezakonito.
Fury:
Jest pravim da je to kvecjemu propaganda za engine.
HL2 pogon je zares impresiven in bi bil oz. bo v vsakem primeru pogon še veliko prihajajočih iger (žal v takšni ali drugačni obliki). Ima ogromno potenciala, je pred svojim časom, zato dvomim, da bi pogon rabil še kaj dodatne propagande, še posebej pa ne rabimo propagande mi, ki to beremo, saj si dotičnega pogona ne moremo privoščiti.
Ce bi vi vedl kako gre v industriji - Tam ne kupujejo engine zato ker ga NE ZNAJO nardit, ampak zato, ker je enostavno mnogo lazje in hitreje nardit spil ce engine kups.
Definitivno je lažje, hitreje in ceneje kupit pogon, saj bi izdelava pogona kvalitete HL2 potrebovala veliko časa, znanja in denarja,..veliko vsega in ravno to je v pogon vložil Valve, vedoč, da mu bo prodaja licenc od pogona povrnila stroške. Posledica izvorne kode na netu bo definitivno manjša prodaja licenc, kar bo Valvu vseeno predstavljalo neko izgubo oz. delno nepovračilo vloženih sredstev.
Mogoce kaksna supermajhna ferma si bo sposodla kej iz HL2 sourca ampak tista ferma itak nebi engina kupla.
In v čem je poanta tega stavka?
Ne glede na to ali je firma velika, majhna ali celo supermajhna, jim sposojeno ne bo nič koristilo. Če sami niso sposobni tega nivoja, potem niti del kode HL2 ne bo prodajal drugače porazno igro (to je tko, kot da bi rekel, da imaš 1 liter vina za 300 SIT in vanj kaneš par kapljic vina za 30.000 SIT; še vedno bo v veliki večini vino za 300 SIT ).
Ce pomislis kok je spilov ma svoj engine - lahko prestejes na prste ene roke. Zlo velik spilov ma engine k bazira na Quake al pa Unreal enginu. Zato ker je tako lazje nardit spil. Ni tok jebe z enginom.
In kaj ti to pove?
Da pomeni igri pogon veliko, zato se vsake toliko časa najde nekdo, ki je pripravljen vložiti denar za razvoj takega pogona, VELIKO denarja, saj ve, da bo od prodaje licenc dobel povrnjene vse stroške, pa še zaslužil bo lahko in ZATO je sam pogon (oz. izvorna koda) igre toliko vreden. Pomisli da ti ukradejo idejo (in xy dela na njej), ki bo gnala igričarsko industrijo še kar lep čas in ti preprosto odžirajo TRDO prislužen denar [saj veste kaj pravijo, programerski kruh je tanek in črn,..al neki tazga]...pol pa na netu govorijo, kk so veseli ko so ti ukradli to idejo in da ti še privoščijo,..pa jst bi znorel.
Tist k bo su delat svoj engine ga bo itak su delat in ce kej nau vedu bo pac mal pokuku v HL2 kodo in bo mel bolsi engine. Res ni lepo do valva pa njihovga truda ampak je v dobro napredka.
V dobro napredka? Kakega napredka? Kdo bo pa potem še hotel vlagati milijarde dolarjev za razvoj pogona, če ti ga bodo itaq ukradli? Hja, nobeden...
Jst pa pravim; snemajte kolikor hočete, igrajte se s piratstvom kolikor hočete; kakšen milijonček dolarjev ni nič v primerjavi z milijardami vloženih v pogon.
Sicer pa, prosim da si malce preberete tale članek (ni tko dolg, ga bom kr sem prilepil);
--------------------------------------------------------------------------------------
An Explanation Of The Source Code Leak
I've seen a lot of confusion about what the Half-life 2 source is and isn't, whether it can be compiled into a working copy of the game or not, and whether this is bad or not for Valve.
I am a small time games developer myself and for the benefit of those in the community not into software programming or knowledgeable in games development, I thought I'd try and give a brief explanation. Apologies to the experts as some simplifications have been made for general consumption.
1) A game like Half-life 2 consists of two main elements, resources and programming code.
The resources consist mostly of all the non-logic/instruction based elements of a game, that is the art, textures, sound, story script, maps etc. Things like the model and textures for the headcrab is typical of this. This is the largest part of a game in size, for a game like Half-life 2 typically over a gigabyte of the game will be resources. These resources cannot do anything by themselves, and if you have the right software, can be viewed/played as when making a mod. These are like the bricks and wood for the "house" Valve was building.
The program code consists of the logic and instructions as to how the game will function. That is to say, the code directs the computer in how to utilize the resources mentioned above, in the correct manner to allow you to play a game. Examples of what would be included in the program code are the Source engine, the Havoc engine for physics, artificial intelligence routines, game launcher code etc. Using the analogy above with the headcrab, the corresponding program code would be the animation rules for the headcrab, its artificial intelligence behavior, its stats etc.
This is like the architectural plan of the "house" Valve was building.
2) To play the game (as you will when it is released) you need the program code and the resources. What has been leaked is the program code, which amounted to around 160 megabytes of text (though this did include some non half life 2 related code), which is a SERIOUS amount of code. The resources for half life 2 are not included, and they would have amounted to at least a gigabyte.
When programmers write code, they write it in so called high level language like C++. A high level language is one that is easy to understand to humans, so that editing it is easy during development. This is known as the source code, and is what Valve will be working on right until half life 2 goes Gold. This is what has been leaked to the public. The source code has many lines of C++ code, which you will have trouble understanding if you do not know C++ (though it is very easy to learn!), and some comments that explain what the code is doing.
A computer is not designed to directly execute C++ code, which has been designed for a human to read. Instead it executes machine code, a far lower level language which is very hard for a human to understand. Coding in machine code would be a nightmare for a programmer and so they prefer to use C++ and other high level languages. Now for the computer to understand Valve's C++ source code, it must be converted to machine code. This is what a COMPILER does. Valve will run a compiler on the source code every so often, creating a bunch of executable files (machine code based) that can then be used to run the game and test the changes made to the source code. This is what you get when you buy a game: Resources and the compiled source code to run them.
As such, the fact that the source code is in the public domain does not mean that anyone can compile a working game out of it, as all the resources are missing as well as a few other code elements. So this source code leak isn't a big deal for Valve right? Why all the worry?
3) A source code leak is a HUGE deal. Source code is only released for obsolete games (like Quake, Quake 2 etc) once the programming secrets they contained are deemed out of date and no longer valuable to rival developers.
Half-life 2 is NOT an obsolete game. Is a cutting edge game incorporating many features that have never been seen before in a game, and more importantly is HAS NOT BEEN RELEASED. What does this mean for Valve?
It means all the work behind the new features, the Source engine, the revolutionary AI etc is now exposed for anyone in the public and rivals to see, learn from, and God forbid, copy. Using the house analogy above, it means the new revolutionary solar powered house you were building has had its building plans stolen before you've built it. Now everyone knows how you solved all those problems which prevented people from building revolutionary solar powered houses.
As an example, the Strider as seen in the released videos, is an amazingly novel creature to see in a computer game. It is seriously big, yet maneuvers around and interacts with the landscape in a convincing and intelligent manner. Getting a Strider to function like this will have taken Valve months of painstaking AI and animation work. Rival developers would have had to guess how on earth Valve pulled it off. Now they can simply look in the equivalent of the Strider AI source code file, and it will all be there, conveniently commented and explained by the Valve programmers for their own internal private understanding.
The source code for half life 2 is the result of 5 years of hard work by some of the best programmers in the games industry. No one would have seen it (bar engines licensees) for 5 or 6 years at least, upon which it might have been released to the public (like Id software with Quake).
The source code is not to be confused with the SDK as some people have. The SDK for half life 2 which will be released, is its Software Development Kit. This allows modders and fans to create games and mods using Half-life 2 technology, but does not tell them how the technology works. Unfortunately this is exactly what the leaked source code tells people.
So in short , this means for Valve:
All its clever routines and algorithms for making a revolutionary game like half life 2 tick, are available to be understood by anyone who knows C++, including game development rivals, hackers making cheats and exploits and the general public.
More worryingly the source code seems to contain a lot of source code from partner software developers that Valve had licensed to use in Half- life 2, such as the Havoc physics engine, and that Valve is contract bound to keep protected and confidential. These leaks enable people to potentially rip off these software partners too, and hence opens Valve to be sued.
Finally the internal workings of Half-life 2 have been so seriously compromised that I will be amazed if we see it released before 1st Quarter 2004. The potential for hacking exploits is enormous; it is like printing the blueprint to your high security safe in the local newspaper before having it installed in your home. SERIOUS work is needed now to rework the source code to protect it from future attacks on release. Let us not even mention that it seems Steam has been seriously compromised as well in the leaked source, as that had enough problems of its own to be getting on with without this.
A leak of the source code of a revolutionary highly anticipated game like Half-life 2, close to release is, as far as I know, unprecedented. My deepest sympathy as a games developer goes to the Valve crew and I wish them every success in catching the perpetrators of this crime.
Thanks for reading!
--------------------------------------------------------------------------------------
Kompajlanje FREE source kode res ni ilegalno početje ali nepošteno tatovsko dejanje, tudi Valve ne trdi da je. V kolikor pa govorimo o izvorni kodi HL2, pa je posest te kode (brez dovoljenja Valva) definitivno v nasprotju z zakonom. Zaradi tega se tudi vse izvedene operacije nad to kodo (npr. kompajlanje) smatrajo kot nezakonito.
Fury:
Jest pravim da je to kvecjemu propaganda za engine.
HL2 pogon je zares impresiven in bi bil oz. bo v vsakem primeru pogon še veliko prihajajočih iger (žal v takšni ali drugačni obliki). Ima ogromno potenciala, je pred svojim časom, zato dvomim, da bi pogon rabil še kaj dodatne propagande, še posebej pa ne rabimo propagande mi, ki to beremo, saj si dotičnega pogona ne moremo privoščiti.
Ce bi vi vedl kako gre v industriji - Tam ne kupujejo engine zato ker ga NE ZNAJO nardit, ampak zato, ker je enostavno mnogo lazje in hitreje nardit spil ce engine kups.
Definitivno je lažje, hitreje in ceneje kupit pogon, saj bi izdelava pogona kvalitete HL2 potrebovala veliko časa, znanja in denarja,..veliko vsega in ravno to je v pogon vložil Valve, vedoč, da mu bo prodaja licenc od pogona povrnila stroške. Posledica izvorne kode na netu bo definitivno manjša prodaja licenc, kar bo Valvu vseeno predstavljalo neko izgubo oz. delno nepovračilo vloženih sredstev.
Mogoce kaksna supermajhna ferma si bo sposodla kej iz HL2 sourca ampak tista ferma itak nebi engina kupla.
In v čem je poanta tega stavka?
Ne glede na to ali je firma velika, majhna ali celo supermajhna, jim sposojeno ne bo nič koristilo. Če sami niso sposobni tega nivoja, potem niti del kode HL2 ne bo prodajal drugače porazno igro (to je tko, kot da bi rekel, da imaš 1 liter vina za 300 SIT in vanj kaneš par kapljic vina za 30.000 SIT; še vedno bo v veliki večini vino za 300 SIT ).
Ce pomislis kok je spilov ma svoj engine - lahko prestejes na prste ene roke. Zlo velik spilov ma engine k bazira na Quake al pa Unreal enginu. Zato ker je tako lazje nardit spil. Ni tok jebe z enginom.
In kaj ti to pove?
Da pomeni igri pogon veliko, zato se vsake toliko časa najde nekdo, ki je pripravljen vložiti denar za razvoj takega pogona, VELIKO denarja, saj ve, da bo od prodaje licenc dobel povrnjene vse stroške, pa še zaslužil bo lahko in ZATO je sam pogon (oz. izvorna koda) igre toliko vreden. Pomisli da ti ukradejo idejo (in xy dela na njej), ki bo gnala igričarsko industrijo še kar lep čas in ti preprosto odžirajo TRDO prislužen denar [saj veste kaj pravijo, programerski kruh je tanek in črn,..al neki tazga]...pol pa na netu govorijo, kk so veseli ko so ti ukradli to idejo in da ti še privoščijo,..pa jst bi znorel.
Tist k bo su delat svoj engine ga bo itak su delat in ce kej nau vedu bo pac mal pokuku v HL2 kodo in bo mel bolsi engine. Res ni lepo do valva pa njihovga truda ampak je v dobro napredka.
V dobro napredka? Kakega napredka? Kdo bo pa potem še hotel vlagati milijarde dolarjev za razvoj pogona, če ti ga bodo itaq ukradli? Hja, nobeden...
Jst pa pravim; snemajte kolikor hočete, igrajte se s piratstvom kolikor hočete; kakšen milijonček dolarjev ni nič v primerjavi z milijardami vloženih v pogon.
Sicer pa, prosim da si malce preberete tale članek (ni tko dolg, ga bom kr sem prilepil);
--------------------------------------------------------------------------------------
An Explanation Of The Source Code Leak
I've seen a lot of confusion about what the Half-life 2 source is and isn't, whether it can be compiled into a working copy of the game or not, and whether this is bad or not for Valve.
I am a small time games developer myself and for the benefit of those in the community not into software programming or knowledgeable in games development, I thought I'd try and give a brief explanation. Apologies to the experts as some simplifications have been made for general consumption.
1) A game like Half-life 2 consists of two main elements, resources and programming code.
The resources consist mostly of all the non-logic/instruction based elements of a game, that is the art, textures, sound, story script, maps etc. Things like the model and textures for the headcrab is typical of this. This is the largest part of a game in size, for a game like Half-life 2 typically over a gigabyte of the game will be resources. These resources cannot do anything by themselves, and if you have the right software, can be viewed/played as when making a mod. These are like the bricks and wood for the "house" Valve was building.
The program code consists of the logic and instructions as to how the game will function. That is to say, the code directs the computer in how to utilize the resources mentioned above, in the correct manner to allow you to play a game. Examples of what would be included in the program code are the Source engine, the Havoc engine for physics, artificial intelligence routines, game launcher code etc. Using the analogy above with the headcrab, the corresponding program code would be the animation rules for the headcrab, its artificial intelligence behavior, its stats etc.
This is like the architectural plan of the "house" Valve was building.
2) To play the game (as you will when it is released) you need the program code and the resources. What has been leaked is the program code, which amounted to around 160 megabytes of text (though this did include some non half life 2 related code), which is a SERIOUS amount of code. The resources for half life 2 are not included, and they would have amounted to at least a gigabyte.
When programmers write code, they write it in so called high level language like C++. A high level language is one that is easy to understand to humans, so that editing it is easy during development. This is known as the source code, and is what Valve will be working on right until half life 2 goes Gold. This is what has been leaked to the public. The source code has many lines of C++ code, which you will have trouble understanding if you do not know C++ (though it is very easy to learn!), and some comments that explain what the code is doing.
A computer is not designed to directly execute C++ code, which has been designed for a human to read. Instead it executes machine code, a far lower level language which is very hard for a human to understand. Coding in machine code would be a nightmare for a programmer and so they prefer to use C++ and other high level languages. Now for the computer to understand Valve's C++ source code, it must be converted to machine code. This is what a COMPILER does. Valve will run a compiler on the source code every so often, creating a bunch of executable files (machine code based) that can then be used to run the game and test the changes made to the source code. This is what you get when you buy a game: Resources and the compiled source code to run them.
As such, the fact that the source code is in the public domain does not mean that anyone can compile a working game out of it, as all the resources are missing as well as a few other code elements. So this source code leak isn't a big deal for Valve right? Why all the worry?
3) A source code leak is a HUGE deal. Source code is only released for obsolete games (like Quake, Quake 2 etc) once the programming secrets they contained are deemed out of date and no longer valuable to rival developers.
Half-life 2 is NOT an obsolete game. Is a cutting edge game incorporating many features that have never been seen before in a game, and more importantly is HAS NOT BEEN RELEASED. What does this mean for Valve?
It means all the work behind the new features, the Source engine, the revolutionary AI etc is now exposed for anyone in the public and rivals to see, learn from, and God forbid, copy. Using the house analogy above, it means the new revolutionary solar powered house you were building has had its building plans stolen before you've built it. Now everyone knows how you solved all those problems which prevented people from building revolutionary solar powered houses.
As an example, the Strider as seen in the released videos, is an amazingly novel creature to see in a computer game. It is seriously big, yet maneuvers around and interacts with the landscape in a convincing and intelligent manner. Getting a Strider to function like this will have taken Valve months of painstaking AI and animation work. Rival developers would have had to guess how on earth Valve pulled it off. Now they can simply look in the equivalent of the Strider AI source code file, and it will all be there, conveniently commented and explained by the Valve programmers for their own internal private understanding.
The source code for half life 2 is the result of 5 years of hard work by some of the best programmers in the games industry. No one would have seen it (bar engines licensees) for 5 or 6 years at least, upon which it might have been released to the public (like Id software with Quake).
The source code is not to be confused with the SDK as some people have. The SDK for half life 2 which will be released, is its Software Development Kit. This allows modders and fans to create games and mods using Half-life 2 technology, but does not tell them how the technology works. Unfortunately this is exactly what the leaked source code tells people.
So in short , this means for Valve:
All its clever routines and algorithms for making a revolutionary game like half life 2 tick, are available to be understood by anyone who knows C++, including game development rivals, hackers making cheats and exploits and the general public.
More worryingly the source code seems to contain a lot of source code from partner software developers that Valve had licensed to use in Half- life 2, such as the Havoc physics engine, and that Valve is contract bound to keep protected and confidential. These leaks enable people to potentially rip off these software partners too, and hence opens Valve to be sued.
Finally the internal workings of Half-life 2 have been so seriously compromised that I will be amazed if we see it released before 1st Quarter 2004. The potential for hacking exploits is enormous; it is like printing the blueprint to your high security safe in the local newspaper before having it installed in your home. SERIOUS work is needed now to rework the source code to protect it from future attacks on release. Let us not even mention that it seems Steam has been seriously compromised as well in the leaked source, as that had enough problems of its own to be getting on with without this.
A leak of the source code of a revolutionary highly anticipated game like Half-life 2, close to release is, as far as I know, unprecedented. My deepest sympathy as a games developer goes to the Valve crew and I wish them every success in catching the perpetrators of this crime.
Thanks for reading!
--------------------------------------------------------------------------------------
morphling1 ::
Zanimivo branje, tole def. ni pozitivna zadeva. Me pa vseeno zanima kako je sploh lahko prišlo do tega, smrdi po malomarnosti nekoga, ki dela tam ali pa nekoga, ki je imel dostop do sourca pa spet ni bil najbolj pazljiv. Hmm, kaj je možno da je tako kot pri Doom3 alpa spet imel prste vmes kak ATijev programer.
http://www2.arnes.si/~mlivak/ Nekaj kar naj bi bila moja domača stran, pa nikoli ne bo :)
Gemm ::
morphling1: Ja, nekateri že na ATi kažejo.. sam pomoje si ne morejo privoščiti še enega fiaska a la Doom |||.. Če tko pogledaš, je leak alphe le nekaj drugega kot leak sourca. Smo že povedali, zakaj. IMO so bili kakšni [myg0t]ovci, vsaj tako bi lahko sklepal iz tistega Resource pagea, ki ga je nalepil freejack na prejšnji strani.
Fury:
Ja, samo dodal bi še, recimo kakšna (tudi manjša, ki si težko to privošči) firma, ki bi potrebovala takšno platformo za preboj na trg pa bi napraskala pare za licenco takega motorja. Sedaj je za njih _precej_ bolj ekonomično samo pajsniti kak podsistem pa čao mare. Pa so že skor za đabe konkurenčni.
Steam pa IMHO ne bo padel.. že od začetka je bil namenjen za distribucijo Valvovih projektov ter amaterskih modov, ki tudi sicer ne bi dobili založnika zaradi cene motorja. Tako da v končni fazi bo Valve dal možnost, da amaterji naredijo špil z nizkimi (ničnimi) stroški, ki je konkurenčen marsikateremu komercialnemu, preprosto zato, ker jim dovoli uporabo motorja pod pogoji ekskluzivne Steam distribucije. Razvoj in distribucija sta poceni, kvaliteta je solidna, tako da lahko na tej fronti pričakujemo razširitev trga. (med igralci so mnenja definitivno bolj deljena kot to jaz prikazujem..)
Samo če krekerji zdej ne sesujejo Steama.
Fury:
Mogoce kaksna supermajhna ferma si bo sposodla kej iz HL2 sourca ampak tista ferma itak nebi engina kupla. Vecje ferme bojo pa engine itak kuple ker itak zalozniki dajo kes in se ne bo noben jebu s plagiatorstvom in delajnem lastnega engina ce lahko kupi celega lepo narejenega :)
Ja, samo dodal bi še, recimo kakšna (tudi manjša, ki si težko to privošči) firma, ki bi potrebovala takšno platformo za preboj na trg pa bi napraskala pare za licenco takega motorja. Sedaj je za njih _precej_ bolj ekonomično samo pajsniti kak podsistem pa čao mare. Pa so že skor za đabe konkurenčni.
Steam pa IMHO ne bo padel.. že od začetka je bil namenjen za distribucijo Valvovih projektov ter amaterskih modov, ki tudi sicer ne bi dobili založnika zaradi cene motorja. Tako da v končni fazi bo Valve dal možnost, da amaterji naredijo špil z nizkimi (ničnimi) stroški, ki je konkurenčen marsikateremu komercialnemu, preprosto zato, ker jim dovoli uporabo motorja pod pogoji ekskluzivne Steam distribucije. Razvoj in distribucija sta poceni, kvaliteta je solidna, tako da lahko na tej fronti pričakujemo razširitev trga. (med igralci so mnenja definitivno bolj deljena kot to jaz prikazujem..)
Samo če krekerji zdej ne sesujejo Steama.
Fury ::
Freejack, Gemm.. zgleda se nism jasno izrazu...
lej.. valve bo mel od tega v NAJSLABSEM primeru 5-10% manj profita... ampak itak so loaded s kesom tko da me za njih nic ne skrbi, industrija ma pa od tega ibr velik profita... vsakmu je zdej na voljo ta tehnologija kar pomen da bojo manjse ferme hitrej uspele, vec bo lepih in bolsih spilov, hitrej bomo mel fotorealisticno grafiko, gre za splosen napredek... zarad mene naj valve propade ce bo le zato 10 spilov HL2 ranga vec, kot pa da valve je pa je 10 takih spilov manj. razumete?
sploh pa tvoj argument, freejack, da male firme delajo a priori bedne spile je totalna buca... velik malih ferm pokoplje ravno slaba grafika in ne igralnost. zdej pa nej zarad mene copy/pastajo HL2 kodo in ce jih ne dobijo bomo mel en HUD HUD spil vec. razumes?
jest pac nism tak naivnez da bi se zavzemu za neko fermo .. zatu me tut boli kurac a mam ati al nvidia al pa en tajvanski noname crap.. mel bom tist kar je najbols.
zarat mene nej VSE ferme k so zdej hude propadejo pa nej dajo kodo ven pa bo sploh najvecji napredek.
aja.. pa se to.. se tut sam ukvarjam s programiranjem tko da .. ce mislis da nimam spostovanja do avtorskega dela se motis.. mam ga.. samo bi se vseeno najraj vidu da bi blo vse opensource in pac z licenco za komercialne namene. manj bi blo profita bi blo pac vec napredka. jest ce bi kaksno hudo metodo odkril bi bil vesel da cim vec folka vid kaj sem naredu, bil bi ponosen in hkrati bi vedu da sem ne vem kok folku pomagu. samo dons je pac denar sveta vladar. briga mene ce mam 200 namest 250 jurjov place ce bomo zato hitrej mel lepso grafiko.
lej.. valve bo mel od tega v NAJSLABSEM primeru 5-10% manj profita... ampak itak so loaded s kesom tko da me za njih nic ne skrbi, industrija ma pa od tega ibr velik profita... vsakmu je zdej na voljo ta tehnologija kar pomen da bojo manjse ferme hitrej uspele, vec bo lepih in bolsih spilov, hitrej bomo mel fotorealisticno grafiko, gre za splosen napredek... zarad mene naj valve propade ce bo le zato 10 spilov HL2 ranga vec, kot pa da valve je pa je 10 takih spilov manj. razumete?
sploh pa tvoj argument, freejack, da male firme delajo a priori bedne spile je totalna buca... velik malih ferm pokoplje ravno slaba grafika in ne igralnost. zdej pa nej zarad mene copy/pastajo HL2 kodo in ce jih ne dobijo bomo mel en HUD HUD spil vec. razumes?
jest pac nism tak naivnez da bi se zavzemu za neko fermo .. zatu me tut boli kurac a mam ati al nvidia al pa en tajvanski noname crap.. mel bom tist kar je najbols.
zarat mene nej VSE ferme k so zdej hude propadejo pa nej dajo kodo ven pa bo sploh najvecji napredek.
aja.. pa se to.. se tut sam ukvarjam s programiranjem tko da .. ce mislis da nimam spostovanja do avtorskega dela se motis.. mam ga.. samo bi se vseeno najraj vidu da bi blo vse opensource in pac z licenco za komercialne namene. manj bi blo profita bi blo pac vec napredka. jest ce bi kaksno hudo metodo odkril bi bil vesel da cim vec folka vid kaj sem naredu, bil bi ponosen in hkrati bi vedu da sem ne vem kok folku pomagu. samo dons je pac denar sveta vladar. briga mene ce mam 200 namest 250 jurjov place ce bomo zato hitrej mel lepso grafiko.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Fury ()
freejack ::
Glede goljufanja me skoraj ne skrb, ker dvomim, da je bil STEAM tolk na udaru. Sicer pa, to gre za veliko manjši projekt, kot je HL2 in ga lahko spet uštimajo za varno in brezskrbno igranje HL2. Pa tudi morebitne zlorabe izvorne kode v namen goljufanja me ne skrbijo, saj ima Valve še vedno možnost posečt po PunkBusterju.
morphling1:
Sej jst sn že razmišlja o tem, da bi šlo za notranje delo, ali znotraj Valva ali znotraj ATIja. Ker si težko predstavljam, da bi imel Valve tako slabo zaščito in sploh dopuščal računalnikom, na katerih je izvorna koda, dostop do interneta ali mrežno povezavo do računalnika, ki jo ima.
Spet, vdor v Valve ni ravno mačji kašelj, ni pa tudi tko težko, tako da je tudi vdor možen. Ali kdo pri pravi pameti bi šel sabotirat igro, ki je bila slab mesec pred izdajo? Očitno nekdo, ki nima nobenega spoštovanja do Valva, razvijalcev iger in programerjev na splošno in mu ni mar za trdo delo, ki ga opravljajo.
Še neki, na tisti strani (ki omenja myg0t) je omenjena uporaba keyloggerja. Nisem gledal kak OS uporablja Valve, sam to bi v primeru, da ne uporablja *nix, pomenilo, da je bil tisti nekdo bolj amater in ga bodo našli. Glede na to, da je bil vdor prek Outlooka, potem to kaže na Win* OS.
(sam, mislim, halo, keyloggerja na winsih uporabljat in potem čakat dneve ali tedne,..ko pa lahk greš prek NetCata portanga na Win32 (in uštimaš telnet povezavo na katerikoli port) na SAM direkt prek LPC (Local Procedure Call) v Win32 API)
Hmm,..don´t get any wrong ideas,..like Shaggy said; It wasn´t me.
morphling1:
Sej jst sn že razmišlja o tem, da bi šlo za notranje delo, ali znotraj Valva ali znotraj ATIja. Ker si težko predstavljam, da bi imel Valve tako slabo zaščito in sploh dopuščal računalnikom, na katerih je izvorna koda, dostop do interneta ali mrežno povezavo do računalnika, ki jo ima.
Spet, vdor v Valve ni ravno mačji kašelj, ni pa tudi tko težko, tako da je tudi vdor možen. Ali kdo pri pravi pameti bi šel sabotirat igro, ki je bila slab mesec pred izdajo? Očitno nekdo, ki nima nobenega spoštovanja do Valva, razvijalcev iger in programerjev na splošno in mu ni mar za trdo delo, ki ga opravljajo.
Še neki, na tisti strani (ki omenja myg0t) je omenjena uporaba keyloggerja. Nisem gledal kak OS uporablja Valve, sam to bi v primeru, da ne uporablja *nix, pomenilo, da je bil tisti nekdo bolj amater in ga bodo našli. Glede na to, da je bil vdor prek Outlooka, potem to kaže na Win* OS.
(sam, mislim, halo, keyloggerja na winsih uporabljat in potem čakat dneve ali tedne,..ko pa lahk greš prek NetCata portanga na Win32 (in uštimaš telnet povezavo na katerikoli port) na SAM direkt prek LPC (Local Procedure Call) v Win32 API)
Hmm,..don´t get any wrong ideas,..like Shaggy said; It wasn´t me.
freejack ::
Fury:
zarad mene naj valve propade ce bo le zato 10 spilov HL2 ranga vec, kot pa da valve je pa je 10 takih spilov manj
Kdo bo pa potem take fantastične pogone delal, ko bo šel tale po gobe? A zdej nej pa Valve propade, zato da bo v obdobju naslednjega leta (in nikoli več) več "dobrih" iger?
velik malih ferm pokoplje ravno slaba grafika in ne igralnost.
In kolk povezave ima izvorna koda z grafiko? (tu ne gre za napredek, ampak za preprosto utilizacijo tehnologije, ki so jo kartice zmožne; ta pa je doseljiva vsem razvijalcem iger)
Ignorance is bliss.
zarad mene naj valve propade ce bo le zato 10 spilov HL2 ranga vec, kot pa da valve je pa je 10 takih spilov manj
Kdo bo pa potem take fantastične pogone delal, ko bo šel tale po gobe? A zdej nej pa Valve propade, zato da bo v obdobju naslednjega leta (in nikoli več) več "dobrih" iger?
velik malih ferm pokoplje ravno slaba grafika in ne igralnost.
In kolk povezave ima izvorna koda z grafiko? (tu ne gre za napredek, ampak za preprosto utilizacijo tehnologije, ki so jo kartice zmožne; ta pa je doseljiva vsem razvijalcem iger)
Ignorance is bliss.
Gandalfar ::
"CNN is reporting that Half-Life 2 is delayed "by at least four months, that is to April 2004.", due to the code leak. VU Games has already suffered a 29% fall in revenue and an operating loss of $61.36 million this year. A Christmas release of Half-Life 2 would probably have been most welcomed."
stran na money.cnn.com
stran na money.cnn.com
Tr0n ::
Ma bedni so ze s temi fintami. Naj zadevo najprej lepo koncajo pa nato najavijo datum izida. Pepki.
MrX ::
jst mislm da je tole nateg.
oni so si samo kupil čas za zavlačevanje, source je pa napol fake
oni so si samo kupil čas za zavlačevanje, source je pa napol fake
Wolfram ::
No, za to jesen/zimo nam ostane še Max, Far Cry ter nekaj standardnih vsakoletnih iger (FIFA in ostali športi, UT2004...)
S tako politiko se mi je zameril že Doom3, sedaj pa še HL2. Naj se gredo solit :P
S tako politiko se mi je zameril že Doom3, sedaj pa še HL2. Naj se gredo solit :P
www.igralec.com
S-Master ::
LOOOOOOOOOOOOL !!!!!!!!!!
zakaj LOL ??
zato ker jim je izcurela BETA različica Half-life 2 !!!!!!!!!
looooooooooooooool !!!
KO SMO ŽE MISLILI, DA NE MORE BITI HUJŠE !
To je še hujše od Doom 3 Alpha leak !!!
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
zakaj LOL ??
zato ker jim je izcurela BETA različica Half-life 2 !!!!!!!!!
looooooooooooooool !!!
KO SMO ŽE MISLILI, DA NE MORE BITI HUJŠE !
To je še hujše od Doom 3 Alpha leak !!!
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Fury ::
nono source bo kar prav. moj soprogramer na MODu je zadevo uspel skopajlat in to cist brez popravkov. Rabis VS6 + SP5 + processor pack in zadeva deluje.
dobil je ven game exete (hl2, tf2, hl, dedicated server) in miljon DLLjev ter developer toolse (hammer, hl2 model viewer itd.) tko da ne mi govort da je fejk
PS: Ce bi bla samo tretjina ne vem kako bi to delal? razen ce se kaksni toolsi manjkajo?
dobil je ven game exete (hl2, tf2, hl, dedicated server) in miljon DLLjev ter developer toolse (hammer, hl2 model viewer itd.) tko da ne mi govort da je fejk
PS: Ce bi bla samo tretjina ne vem kako bi to delal? razen ce se kaksni toolsi manjkajo?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Fury ()
Ahiles ::
Kokr sem pokukal v rare zgleda kot da je komplet hl2 +e3 mape in demoti pa vrjetn se kej. Pa kokr je slisat je spil ful bugas zdej al je zaradi tega ker so drugi skup spil sestavl pa ksne stvari mankajo al je pa bil spil se tolk bugast da vavle tud ce nebi spil/surce prsu na net da bi rabl se pol leta da poslihtajo vse.
Mr.B ::
Sedaj naj bi prišel božiča.
Upam da ne bo tako porazen kot unreal 2.
Upam da ne bo tako porazen kot unreal 2.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Tr0n ::
Ne bi jaz zadeve sodil po teh betah, screenshotih in movijih. Gre pac za mocno izboljsano HL1 masino, tak da ne pricakovat ne vem kaksne revolucije, kar se tice engine techa.
undefined ::
Samoreklama. Tako kot je bla že pri doom3 alpha "leak", je valve ubral isto pot še bolj agresivno. ;)
Tr0n ::
Ne vem, ne vem.
Kaj mene cudi je to, da so na Valve vedeli, da jim nekdo snifa network oz. da je nekaj narobe, pa vseeno niso premaknili source kode in ostale pomembne podatke na neko varno lokacijo. Zakaj v takem primeru pustit developer racunalnike v mrezi oz. povezane v internet?
Kaj mene cudi je to, da so na Valve vedeli, da jim nekdo snifa network oz. da je nekaj narobe, pa vseeno niso premaknili source kode in ostale pomembne podatke na neko varno lokacijo. Zakaj v takem primeru pustit developer racunalnike v mrezi oz. povezane v internet?
undefined ::
> Zakaj v takem primeru pustit developer racunalnike v mrezi oz. povezane v internet?
A nism glihkar odgovoru? ;)
A nism glihkar odgovoru? ;)
MATiCEK ::
HL2 beta je res zunaj
__________________
_[ October 7. 2003 ]____________________________________________
/
| |
| Half-Life 2 - "Chosen 9" release |
| |
| Company: Valve Corporation ( http://www.valvesoftware.com ) |
| File size: 100 x 15MB |
| Release: November 2003 |
_________________________________________________________________/
_________________________________________________________________
/
| |
| Quote from http://www.planethalflife.com/ : |
| "There were a ton of rumors the past couple days about the |
| existence of a leaked, playable Half-Life 2 beta, but |
| thankfully those stories have been confirmed to be completely |
| false." |
| |
| Well, I hope nobody believed this rumor. Who would actually be |
| good enough to get the source, but forget the game ? |
| |
| To myg0t: this is too big for you to take credit |
| |
| - Anonymous leaker |
| |
_________________________________________________________________/
_________________________________________________________________
/
| |
| Gordon Freeman is back! Along with scientist Eli Vance and his |
| daughter Alyx, your mission is to save the world from total |
| alien domination. See, that little incident in Black Mesa was |
| just the beginning: now those pesky Xen invaders and a new |
| threat called the Combine have spread across the whole Earth, |
| causing massive amounts of death and destruction. It’s up to |
| you to set things right. |
| |
| + Scientist-with-a-crowbar Gordon Freeman joins a ragtag |
| human resistance fighting extradimensional invaders for the |
| survival of a conquered Earth |
| + Unnervingly realistic graphics the likes of which have not |
| been witnessed outside of a motion picture or pre-rendered |
| cut scene |
| + Realistic physics: objects have varied and appropriate |
| mass, density, physical properties |
| + Ingenious artificial intelligence: enemies will adapt, |
| plan, improvise, and respond |
| + Hordes of new aliens and other enemies, plethora of guns |
| and other weapons |
| |
| Minimum system requirements: |
| + Windows98/2000/Me/XP |
| + 700 MHz CPU |
| + 128 MB RAM |
| + DX6 compatible video card |
| + ~3 GB free hdd space |
| |
| Recommended system requirements: |
| + Windows98/2000/Me/XP |
| + 2 GHz CPU |
| + 256 MB RAM |
| + DX9 compatible video card |
| + ~4 GB free hdd space |
| |
_________________________________________________________________/
_________________________________________________________________
/
| |
| Have fun playing, but buy the game, cause this wasnt intended |
| to be leaked! After the source leak, there was no reason for |
| keeping the beta private. |
| |
| - Anonymous leaker
__________________
_[ October 7. 2003 ]____________________________________________
/
| |
| Half-Life 2 - "Chosen 9" release |
| |
| Company: Valve Corporation ( http://www.valvesoftware.com ) |
| File size: 100 x 15MB |
| Release: November 2003 |
_________________________________________________________________/
_________________________________________________________________
/
| |
| Quote from http://www.planethalflife.com/ : |
| "There were a ton of rumors the past couple days about the |
| existence of a leaked, playable Half-Life 2 beta, but |
| thankfully those stories have been confirmed to be completely |
| false." |
| |
| Well, I hope nobody believed this rumor. Who would actually be |
| good enough to get the source, but forget the game ? |
| |
| To myg0t: this is too big for you to take credit |
| |
| - Anonymous leaker |
| |
_________________________________________________________________/
_________________________________________________________________
/
| |
| Gordon Freeman is back! Along with scientist Eli Vance and his |
| daughter Alyx, your mission is to save the world from total |
| alien domination. See, that little incident in Black Mesa was |
| just the beginning: now those pesky Xen invaders and a new |
| threat called the Combine have spread across the whole Earth, |
| causing massive amounts of death and destruction. It’s up to |
| you to set things right. |
| |
| + Scientist-with-a-crowbar Gordon Freeman joins a ragtag |
| human resistance fighting extradimensional invaders for the |
| survival of a conquered Earth |
| + Unnervingly realistic graphics the likes of which have not |
| been witnessed outside of a motion picture or pre-rendered |
| cut scene |
| + Realistic physics: objects have varied and appropriate |
| mass, density, physical properties |
| + Ingenious artificial intelligence: enemies will adapt, |
| plan, improvise, and respond |
| + Hordes of new aliens and other enemies, plethora of guns |
| and other weapons |
| |
| Minimum system requirements: |
| + Windows98/2000/Me/XP |
| + 700 MHz CPU |
| + 128 MB RAM |
| + DX6 compatible video card |
| + ~3 GB free hdd space |
| |
| Recommended system requirements: |
| + Windows98/2000/Me/XP |
| + 2 GHz CPU |
| + 256 MB RAM |
| + DX9 compatible video card |
| + ~4 GB free hdd space |
| |
_________________________________________________________________/
_________________________________________________________________
/
| |
| Have fun playing, but buy the game, cause this wasnt intended |
| to be leaked! After the source leak, there was no reason for |
| keeping the beta private. |
| |
| - Anonymous leaker
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tr0n ()
willson ::
lp!
e3 sejem pa kr neki o eni beti pa BLA BLA... ze polet se je govorl o BETI pa se je neki na netu pojavl, to da zdej BERI: DONS!!!
HL2 *BETA* Chosen 9 release + izvorna koda je na NETU
e3 sejem pa kr neki o eni beti pa BLA BLA... ze polet se je govorl o BETI pa se je neki na netu pojavl, to da zdej BERI: DONS!!!
HL2 *BETA* Chosen 9 release + izvorna koda je na NETU
willson ::
no replika ALIEN3001 na post v zaklenjenem postu:
to res, da folk bo caku na koncno verzijo, sam ce pa spil tkole vn pride mi pa vrjem, da se trenutno s kodo ukvarja vec tko zvanih "svobodnih umetnikov" kot ma valve vseh zaposlenih - in kaj delajo popravljajo BUGE.....
tko da zadeva ni nc roznata: itak bo miljon (warez, home-compiled, kokr hocte ...) verzij na netu k bo pa org. vn prsu bo pa ZELO hroscat in v nekaterih pogledih slabsi od le-te beta verzije...
tko da izbira je vasa....
to res, da folk bo caku na koncno verzijo, sam ce pa spil tkole vn pride mi pa vrjem, da se trenutno s kodo ukvarja vec tko zvanih "svobodnih umetnikov" kot ma valve vseh zaposlenih - in kaj delajo popravljajo BUGE.....
tko da zadeva ni nc roznata: itak bo miljon (warez, home-compiled, kokr hocte ...) verzij na netu k bo pa org. vn prsu bo pa ZELO hroscat in v nekaterih pogledih slabsi od le-te beta verzije...
tko da izbira je vasa....
freejack ::
Jap, za reklamo jim grozi tožba zaradi HAVOCa,..izguba profita, itd. res dobro reklamo so si naredli. Dej, zresnite se malo. Po mojih informacijah je koda PRAVA (čeprav je res, da so določeni deli kode sumljivi, a to je že druga zgodba).
p.s. Kaj BETA,..govori se, da pripravljajo lastno izdajo HL2 (z skompajlano ukradeno kodo, nekaj dodatki in vso grafiko, ki naj bi tudi menda bila ukradeno, vendar pa le ta ni nikoli prišla na P2P)
Sicer pa, mislim, da še nismo slišali cele zgodba, tole nategovanje, da to Valvu ni nič škodilo in da jim je to v reklamo in za večji profit, pa naj zafustrirani "komaj čakam da dobim HL2, pa če Valve propade" osebki obdržijo zase (oz. vsaj premislijo preden govorijo).
Sicer pa, ob nekaterih vaših komentarjih se mi zdi, da berete glih vsako peto stran.
p.p.s.Kaj po vašem mnenju vdor ni mogoč in je šlo za namerno "curljanje" kode? Tudi sam sem že razmišljal o tem, vse dokler se niso javili določeni ljudje, ki so znali izvorno kodo še kaj več kot skompajlat. Res, da nisem še popolnoma opustil to idejo, sam pismo, a mislite da je res tk težko vdret v Valve? Pa ja niso Pentagon....
p.s. Kaj BETA,..govori se, da pripravljajo lastno izdajo HL2 (z skompajlano ukradeno kodo, nekaj dodatki in vso grafiko, ki naj bi tudi menda bila ukradeno, vendar pa le ta ni nikoli prišla na P2P)
Sicer pa, mislim, da še nismo slišali cele zgodba, tole nategovanje, da to Valvu ni nič škodilo in da jim je to v reklamo in za večji profit, pa naj zafustrirani "komaj čakam da dobim HL2, pa če Valve propade" osebki obdržijo zase (oz. vsaj premislijo preden govorijo).
Sicer pa, ob nekaterih vaših komentarjih se mi zdi, da berete glih vsako peto stran.
p.p.s.Kaj po vašem mnenju vdor ni mogoč in je šlo za namerno "curljanje" kode? Tudi sam sem že razmišljal o tem, vse dokler se niso javili določeni ljudje, ki so znali izvorno kodo še kaj več kot skompajlat. Res, da nisem še popolnoma opustil to idejo, sam pismo, a mislite da je res tk težko vdret v Valve? Pa ja niso Pentagon....
undefined ::
Doom 3 Alpha leakne... ok, se zgodi.
HL2 source leakne... ok, se zgodi tudi 2x.
HL2 Beta leakne... hmm...
V tem trenutku bi vsak racionalen človek pričakoval, da bi že postavili ustrezne zaščite, da se to ne bi več dogajalo. Pa vendarle niso. Logičen sklep je torej več kot preprost: ni se šlo za nobeno krajo, ampak namerno samopromocijo, najprej IDja in sedaj Valve. Vsi zaljubljenci katerekoli od dotičnih firm pa se že nehajte na trepalnice za njih postavljat, ker oni se za vas sigurno ne bi.
HL2 source leakne... ok, se zgodi tudi 2x.
HL2 Beta leakne... hmm...
V tem trenutku bi vsak racionalen človek pričakoval, da bi že postavili ustrezne zaščite, da se to ne bi več dogajalo. Pa vendarle niso. Logičen sklep je torej več kot preprost: ni se šlo za nobeno krajo, ampak namerno samopromocijo, najprej IDja in sedaj Valve. Vsi zaljubljenci katerekoli od dotičnih firm pa se že nehajte na trepalnice za njih postavljat, ker oni se za vas sigurno ne bi.
willson ::
freejack:
glede, kdo je dal kej vn pac ok sm povedu mnenje, to je pa tud use - sej podobna scena je bla z DOOMIII in na koncu se je izvedl, da so zadelo na net "postavili" ATIjevci za reklamo radeonu... tko, da tle bi se dal govort in se res nima smisla "kregat" kdo ma res :) pac je prslo.
a glede kode pa: M$ VC++ SP4/5 + CPU Service Pack in napises "build /D(ebug)" in pocakas cca. 30min (AMD 1.4GHz 512DDR) in to zna vsak ki si lasti le-te aplikacije.... zdej mas pa se 1.4G resourc-ov na netu in to pomen, da si lahko naredis doma svoj MODIFICIRAN HL2 po lastnih potrebah....
IceMan -> se strinjam!!! Kmal bomo sami zase delal spile, ce bo slo tko naprej.
glede, kdo je dal kej vn pac ok sm povedu mnenje, to je pa tud use - sej podobna scena je bla z DOOMIII in na koncu se je izvedl, da so zadelo na net "postavili" ATIjevci za reklamo radeonu... tko, da tle bi se dal govort in se res nima smisla "kregat" kdo ma res :) pac je prslo.
a glede kode pa: M$ VC++ SP4/5 + CPU Service Pack in napises "build /D(ebug)" in pocakas cca. 30min (AMD 1.4GHz 512DDR) in to zna vsak ki si lasti le-te aplikacije.... zdej mas pa se 1.4G resourc-ov na netu in to pomen, da si lahko naredis doma svoj MODIFICIRAN HL2 po lastnih potrebah....
IceMan -> se strinjam!!! Kmal bomo sami zase delal spile, ce bo slo tko naprej.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: willson ()
MrX ::
iceMAn, tole si pa čist mem useka,l vse je bilo ukradeno naenkrat...
The release by "anon" shows it's obvious that the hackers who managed to sucessfully steal source code of the game itself also stole the game itself and who knows what else
link
The release by "anon" shows it's obvious that the hackers who managed to sucessfully steal source code of the game itself also stole the game itself and who knows what else
link
undefined ::
> mal bomo sami zase delal spile, ce bo slo tko naprej.
Tist source je sigurno tolko oskubljen, da navadni uporabniki z njim ne bodo mogli kaj pametnega ven narest. Valve pa bo kljub temu mastno služil od prodaje igre, čeprav bo katera tretja igračarska firma ukradla iz sourca nekaj vrstic kode. Pravzaprav zdaj še bolj mastno, zarai masovne reklame na vseh področjih.
Tist source je sigurno tolko oskubljen, da navadni uporabniki z njim ne bodo mogli kaj pametnega ven narest. Valve pa bo kljub temu mastno služil od prodaje igre, čeprav bo katera tretja igračarska firma ukradla iz sourca nekaj vrstic kode. Pravzaprav zdaj še bolj mastno, zarai masovne reklame na vseh področjih.
morphling1 ::
All I can say is: SVAŠTA
Aja pa še to. Kako da naenkrat več nihče na nVidio ne kaže, pravim vam oni so krivi za vse, to je vse skupaj samo ena velika zarota
Aja pa še to. Kako da naenkrat več nihče na nVidio ne kaže, pravim vam oni so krivi za vse, to je vse skupaj samo ena velika zarota
http://www2.arnes.si/~mlivak/ Nekaj kar naj bi bila moja domača stran, pa nikoli ne bo :)
undefined ::
> Aja pa še to. Kako da naenkrat več nihče na nVidio ne kaže, pravim vam oni so krivi za vse, to je vse skupaj samo ena velika zarota
Morphling, saj vemo, da si ponosen na svojo ljubico.
Morphling, saj vemo, da si ponosen na svojo ljubico.
morphling1 ::
Ko bi samo vedel kako :) Čeprav čez zimo bom skakal čez plot k novi ljubici, moram pač raziskat še njene čare
http://www2.arnes.si/~mlivak/ Nekaj kar naj bi bila moja domača stran, pa nikoli ne bo :)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Half Life 3 (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Igre | 41837 (41) | Gregor459 |
» | Half Life 3 je zaščitena znamka (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Igre | 24535 (16436) | LordTado |
» | Half-Life 2 Episode Three (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 19883 (11229) | tt2 |
» | The Orange Box (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 16767 (10841) | Bor H |
» | half-life2Oddelek: Igre | 1908 (1428) | Ahiles |