Forum » Pomoč in nasveti » Ponavljajoča se napaka pri telefonu- kakšne so moje pravice?
Ponavljajoča se napaka pri telefonu- kakšne so moje pravice?
ttommy ::
Torej- gre se za Sony Xperia GO, kateri je bil že 8x na servisu, od tega 4x zaradi tega, ker zvočnik (slušalka) ni delal. Nazadnje, ko sem ga dobil s servisa, so napisali, da je to napaka novejšega Androida (Jelly Bean) in so mi naložili nazaj Ginger Bread.
Nazadnje sem jim napisal, da nočem več popravila telefona, ampak zahtevam nov telefon, a niso nič odgovorili na to.
Zdaj zvočnik spet ne dela (je treba vklopiti zunanji zvočnik, da se sliši sogovornika) in me zanima na koga se lahko obrnem, da bom imel enkrat mir s telefonom, ne pa da ga moram skoraj vsak mesec pošiljati na servis?
Nazadnje sem jim napisal, da nočem več popravila telefona, ampak zahtevam nov telefon, a niso nič odgovorili na to.
Zdaj zvočnik spet ne dela (je treba vklopiti zunanji zvočnik, da se sliši sogovornika) in me zanima na koga se lahko obrnem, da bom imel enkrat mir s telefonom, ne pa da ga moram skoraj vsak mesec pošiljati na servis?
Gamer
GTX970 ::
http://www.pravozatelebane.com/forum/va...
Garancijski postopek in menjava
http://www.mgrt.gov.si/si/delovna_podro...
Garancijski postopek in menjava
http://www.mgrt.gov.si/si/delovna_podro...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GTX970 ()
Furbo ::
Če to isto napako popravljajo že več kot 45 dni (se sešteva), dobiš nov izdelek ali vračilo kupnine.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
GTX970 ::
V zakonu (link zgoraj) piše tako:
Če ne boš zahteval ti ne bodo avtomatsko zamenjali oz. vrnili denar.
http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred...
21.b člen
5. GARANCIJA ZA BREZHIBNO DELOVANJE STVARI
Obvezna garancija: izdelki, za katere je določena enoletna obvezna garancija so določeni v Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje.
Pri uveljavljanju zahtevkov iz naslova obvezne garancije lahko potrošnik, skladno z 21.b členom Zakona o varstvu potrošnikov, najprej zahteva odpravo okvare oziroma pomanjkljivosti na izdelku. Če se okvare oziroma pomanjkljivosti ne odpravijo v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oz. pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo napake in pomanjkljivosti ali je očitno, da napake ni mogoče odpraviti, lahko potrošnik od proizvajalca/prodajalca ali uvoznika zahteva enak nov in brezhiben izdelek, če napaka ni posledica mehanske poškodbe. Če proizvajalec/prodajalec v roku 45 dneh ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo in zahteva vračilo kupnine ali zahteva znižanje kupnine.
Če ne boš zahteval ti ne bodo avtomatsko zamenjali oz. vrnili denar.
http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred...
21.b člen
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GTX970 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Garancija, 45 dni, nov izdelek (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 41616 (17141) | Furbo |
» | Garancija, 45 dnevni rok ter podjetjaOddelek: Pomoč in nasveti | 4168 (3354) | LeQuack |
» | telefon na servisu že 47-48 dniOddelek: Pomoč in nasveti | 5209 (4368) | andromedar |
» | 45 dnevni garancijski rok, ista napakaOddelek: Pomoč in nasveti | 6972 (5515) | Seljak |
» | 45 dnevni rok (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 11510 (9052) | čuhalev |