Forum » Pomoč in nasveti » Garancija pri spletnem trgovcu
Garancija pri spletnem trgovcu
FX6300B ::
drugače pa ne čakaj takoj jih nakuri nemorajo zavlačevati v nedogled
Zgodovina sprememb…
- spremenil: FX6300B ()
kratos ::
Problem bi lahko nastal da on enostavno nebi sprejel računalnika oz. bi ga pustil na pošti čakat do poteka garancije brez predhodnega dogovora o poslanem laptopu, saj bi se lahko naredil neumnega češ da ni vedel kaj je v paketu, vsekakor moram nekako stopit z njim v stik ali se to samo pošlje ? Velikost diska pa je 1TB.
Okapi ::
Če samo pošlješ po pošti, lahko mirno zavrne pošiljko, češ da ne ve, kaj mu sploh pošiljaš in ni od tebe nič naročil.
O.
O.
kratos ::
Točno tak scenarij sem imel v mislih, najprej ga moram kontakterat šele potem poslat. Idealno bi bilo če bi mi odgovorili na mail ker bi imel dokaz, drugače je legalno snemanje pogovorov prek telefona brez da sogovorniku poveš da je sneman ? Najbolj me bode to da se garancija počasi izteka in ko preneha bo ves strošek seveda na meni samo zaradi zavlačevanja.
Ales ::
Joj človek, nehaj kompicirat in tuhtat, kaj vse bi lahko bilo! To ni holivudski film in nihče ne izvaja nobene svetovne zarote proti tebi, nihče na drugem koncu niti ne ve, da obstajaš! Samo ena alineja na nekam pildku si ali pa mail v zakotnem delu inboxa, eden od stotih ta dan.
Enostavno spoštuj zahteve, ki jih kot stranka moraš izpolniti in izdelek pošlji v garancijsko popravilo prodajalcu. Ne oziraj se na to, ali ti oni odgovarjajo in te kontaktirajo, ali ne.
Če gre za veliko in znano trgovino, potem imajo najbrž objavljeno, na kateri naslov naj bi jih obvestil o tem, da boš poslal predmet v garancijsko popravilo. Obvesti jih tja, shrani to kot dokaz in ne čakaj na odgovor. Če takega naslova nimajo, jih obvesti na sedež njihovega podjetja, priporočeno po pošti.
V vsakem primeru ne čakaj več. Če zamudiš rok, si boš čisto sam kriv.
Tudi če oni slučajno zavrnejo pošiljko (kar dvomim da bodo), to še ne pomeni, da je tebi minil garancijski rok ali da so oni karkoli pridobili s tem, razen dodatnih težav. Shrani pač vse dokaze o tem, kaj in kam in kdaj si poslal, torej vso komunikacijo, vključno z obvestilom, da uveljavljaš garancijo ter z dokazom, da si pošiljko poslal. That's it.
Enostavno spoštuj zahteve, ki jih kot stranka moraš izpolniti in izdelek pošlji v garancijsko popravilo prodajalcu. Ne oziraj se na to, ali ti oni odgovarjajo in te kontaktirajo, ali ne.
Če gre za veliko in znano trgovino, potem imajo najbrž objavljeno, na kateri naslov naj bi jih obvestil o tem, da boš poslal predmet v garancijsko popravilo. Obvesti jih tja, shrani to kot dokaz in ne čakaj na odgovor. Če takega naslova nimajo, jih obvesti na sedež njihovega podjetja, priporočeno po pošti.
V vsakem primeru ne čakaj več. Če zamudiš rok, si boš čisto sam kriv.
Tudi če oni slučajno zavrnejo pošiljko (kar dvomim da bodo), to še ne pomeni, da je tebi minil garancijski rok ali da so oni karkoli pridobili s tem, razen dodatnih težav. Shrani pač vse dokaze o tem, kaj in kam in kdaj si poslal, torej vso komunikacijo, vključno z obvestilom, da uveljavljaš garancijo ter z dokazom, da si pošiljko poslal. That's it.
kratos ::
Ok zdajle sem jih klical, najprej zgovarjanje da oni nimajo s tem nič, citiram: oni so kupili portal computercenter.si in niso kupili strank ter da nimajo dostopa do baze, ker se dogovarjajo (češ da je imel prejšni lastnik težave z zdravjem - srčno kap - to mi je bilo omenjeno 3x najmanj v pogovoru), sem seveda rekel da nisem bedak in naj mi povejo rešitev drugače leti prijava (po 5 minutnem pregovarjanju da oni nemorejo nič, nimajo nič s tem, morajo kontaktirat 4mat (ali neko drugo firmo saj nevem, ker je bilo en kup zgovarjanja) za to odobritev garancije,... v glavnem samo zgovarjanje na to pa na ono), ko sem rekel da bom poslal laptopa k njim so rekli da ga bodo zavrnili ker (ponovno) nimajo s tem nič in nemorejo ukrepat češ da so samo kupili portal in da bodo morali počakati na odgovor nekega (prejšnega?) podjetja kar se garancije tiče, ker se mi ni dalo več pregovarjat ker so se izgovori začeli ponavljat sem jih vprašal za rok odgovora oz. kdaj bom izvedel kam sploh poslat laptopa so se ponovno začele da on nima pojma koliko časa, da je vse odvisno od drugih, itd. itd. potem sem le nekako po gnjavljenju prišel da "do konca tedna bo" nakar sem povedal če ne dobim odgovora do takrat leti prijava na tirs in potem spet izjavljanje v smislu: "ti nas kar prijavi mi nimamo tukaj nič s tem" smo drug lastnik, sploh nimamo dostopa do baze strank,...
Je pa zanimivo ko sem se predstavil in povedal problem ter da sem jih že kontaktiral prek maila in nisem dobil odgovora, se je možakar takoj spomnil kdo sem in kaj hočem, torej je zadnji poslani mail videl in namenoma ni odgovoril.
Še celoten garancijski list:
Je pa zanimivo ko sem se predstavil in povedal problem ter da sem jih že kontaktiral prek maila in nisem dobil odgovora, se je možakar takoj spomnil kdo sem in kaj hočem, torej je zadnji poslani mail videl in namenoma ni odgovoril.
Še celoten garancijski list:
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kratos ()
Okapi ::
Očitno boš imel težave, problem pa boš moral po mojem reševati s firmo 4mat iz Ptuja. Lastnik ComputerCentra je namreč sedaj nekaj druga firma. Tako da preveri pri 4mat, če sploh še deluje in ali bodo krili popravilo. Naslov imaš na računu, a je telefonska številka od firme ali od štacune, pa ne vem.
O.
O.
r3dkv1c4 ::
bluefish ::
Na garancijskem listu imam napisano 24 mesečno garancijo od dneva nakupa in ker mi je crknil disk sem kontaktiral najprej prodajalca ki me je napotil na uradni servis kjer pa so mi povedali da je imel laptop samo 1 leto garancije (brez dokupljene garancije), to sem nato preveril tudi sam z serijsko številko na spletni strani proizvajalca kjer res kaže na to da ima računalnik 1 leto garancije.
kratos ::
Ok prijazen anonimnež mi je podal par podatkov glede computercenter.si portala in 4mat d.o.o podjetja in sicer lastnik se je res menjal ker je davčni neplačnik in ima blokirane račune vendar je ta lastnik enak samo drugo firmo je odprl (tipično za Slovenijo) ki se sedaj imenuje CCSI ADR, D.O.O.
@Okapi 4mat d.o.o je tik pred izbrisom tako da prek njih žal nimam nič več za iskat razen če želim biti še bolj nategnjen (v najboljšem primeru za ceno poštnine do njih in nazaj)
Mislim da nimam veliko možnosti kot prijava na tirs ter opozarjanje nadalnjih kupcev da se ne opečejo z to firmo. Lahko pa sem samo srečen da mi je crknil disk in ne kakšna matična hehe
@Okapi 4mat d.o.o je tik pred izbrisom tako da prek njih žal nimam nič več za iskat razen če želim biti še bolj nategnjen (v najboljšem primeru za ceno poštnine do njih in nazaj)
Mislim da nimam veliko možnosti kot prijava na tirs ter opozarjanje nadalnjih kupcev da se ne opečejo z to firmo. Lahko pa sem samo srečen da mi je crknil disk in ne kakšna matična hehe
bobby ::
tole je popolnoma zrelo za prijavo, izogibajo se te tko da,..
ko so pa kupili firmo, so kupili tudi vse njihove obveznosti, tko da na to se ne morejo zgovarjat. So pač zajebal pri nakupu firme oz se niso pozanimal,..
ko so pa kupili firmo, so kupili tudi vse njihove obveznosti, tko da na to se ne morejo zgovarjat. So pač zajebal pri nakupu firme oz se niso pozanimal,..
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
bluefish ::
Okapi ::
ko so pa kupili firmo, so kupili tudi vse njihove obveznosti, tko da na to se ne morejo zgovarjat. So pač zajebal pri nakupu firme oz se niso pozanimal,..Hec je, ker niso kupili firme, ampak samo njihovo spletno stran. To je enako, kot če od neke firme, ki gre v stečaj, kupiš poslovno zgradbo. S tem nisi kupil nobenih njihovih obveznosti, razen morda dolgov za elektriko in vodo v tej stavbi.
O.
r3dkv1c4 ::
st1000lm024 hn-m101mbb - zdaj prva dva zadetka na googlu sta Samsung ter Samsung SeagatePreveri, če bi šel RMA prek proizvajalca diska.
če na računu ni specificiran točen disk, nima šans
ker takih diskov je milion po drugih mašinah in kako bodo oni vedeli, da gre za konktretnega.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Janac ()
Janac ::
st1000lm024 hn-m101mbb - zdaj prva dva zadetka na googlu sta Samsung ter Samsung SeagatePreveri, če bi šel RMA prek proizvajalca diska.
če na računu ni specificiran točen disk, nima šans
ker takih diskov je milion po drugih mašinah in kako bodo oni vedeli, da gre za konktretnega.
Pa se zavedaš da je serijska št. na samem disku?
bluefish ::
če na računu ni specificiran točen disk, nima šansZa RMA ne potrebuješ računa. Postopek pričneš z vpisom serijske številke diska na temu namenjeni spletni strani izdelovalca. Ta serijska pa je unikatna za vsak disk.
ker takih diskov je milion po drugih mašinah in kako bodo oni vedeli, da gre za konktretnega.
r3dkv1c4 ::
če na računu ni specificiran točen disk, nima šansZa RMA ne potrebuješ računa. Postopek pričneš z vpisom serijske številke diska na temu namenjeni spletni strani izdelovalca. Ta serijska pa je unikatna za vsak disk.
ker takih diskov je milion po drugih mašinah in kako bodo oni vedeli, da gre za konktretnega.
pri vseh dosedanjih uveljavljanjih rma sem moral predložit kopijo računa, corsair, kingstone, patriot, logitech...
bluefish ::
Ja, nekatere firme zahtevajo račun.
V konkretnem primeru zna biti bolj problem, ker disk ni bil prodam končnemu kupcu, ampak OEM partnerju. Če bi kljub temu sprejeli zadevo v RMA, bi verjetno zadoščal ravno račun prenosnika, ker je disk del le tega.
Kakorkoli, kratosa nič ne stane, če proba.
V konkretnem primeru zna biti bolj problem, ker disk ni bil prodam končnemu kupcu, ampak OEM partnerju. Če bi kljub temu sprejeli zadevo v RMA, bi verjetno zadoščal ravno račun prenosnika, ker je disk del le tega.
Kakorkoli, kratosa nič ne stane, če proba.
r3dkv1c4 ::
Ja, nekatere firme zahtevajo račun.
V konkretnem primeru zna biti bolj problem, ker disk ni bil prodam končnemu kupcu, ampak OEM partnerju. Če bi kljub temu sprejeli zadevo v RMA, bi verjetno zadoščal ravno račun prenosnika, ker je disk del le tega.
Kakorkoli, kratosa nič ne stane, če proba.
točno to....lenovo ima specifikavijo komponent po ser. št. prenosnika...lahko tudi njim pošlje mail in opiše problem.
Verjamem, da mu bodo pomagali.
kratos ::
Točno tako, hvala za informacije, jutri razdrem racunalnik ter preverim serijsko st. Saj za odprtje racunalnika za dostop diska ne izničiš garancije ali pač ? (mogoče je še kaj možnosti da mi garancijo le uveljavijo)
Drugače pa kakšen je postopek prijave na tirs? So kje kakšna navodila? To je prvič da imam probleme z uveljavljanjem garancije pa sem imel že kar nekaj podobnih primerov ki so se rešili brez problema tako da nimam nobenih izkušenj glede tega.
Drugače pa kakšen je postopek prijave na tirs? So kje kakšna navodila? To je prvič da imam probleme z uveljavljanjem garancije pa sem imel že kar nekaj podobnih primerov ki so se rešili brez problema tako da nimam nobenih izkušenj glede tega.
bluefish ::
Saj za odprtje racunalnika za dostop diska ne izničiš garancije ali pač ?Ne.
Drugače pa kakšen je postopek prijave na tirs? So kje kakšna navodila?Proti koncu: http://www.ti.gov.si/si/delovna_podrocj...
fosil ::
Saj za serijsko ne rabiš gledat na disk.
Ti jo pokažejo tudi programi za diagnostiko diskov, na primer crystal disk, ali še bolje program proizvajalca diskov.
Če je disk še toliko pri sebi.
Ti jo pokažejo tudi programi za diagnostiko diskov, na primer crystal disk, ali še bolje program proizvajalca diskov.
Če je disk še toliko pri sebi.
Tako je!
Han ::
Na Seagate strani boš našel program DriveDetect, ki tudi izpiše serijsko, poleg tega lahko z njim preveriš, če za disk obstaja novejši firmware...
Glede CC firme: možakar nabavlja izključno iz tujine, večinoma Nemčije, in potem preprodaja naprej. Zato se bo pri uveljavljanu garancije izmikal na vse mogoče in nemogočee načine, sploh v tvojem primeru.
Glede CC firme: možakar nabavlja izključno iz tujine, večinoma Nemčije, in potem preprodaja naprej. Zato se bo pri uveljavljanu garancije izmikal na vse mogoče in nemogočee načine, sploh v tvojem primeru.
solatko ::
RMA za vgrajene diske ni možen. Lahko poizkusiš preko Lenovo podpore, vendar v tem primeru, verjetno ne bo šlo skozi. Na vsak način prijava na TIRS, kar pa bo tudi brez pomena, če firma ne deluje več.
Kupi nov disk in ga vgradi, boš imel najmanj problemov in stroškov. Zadnje čase se veča število odpovedi diskov v prenosnikih, kot da bi vgrajevali refurbish diske iz kakšne starejše zaloge.
Kupi nov disk in ga vgradi, boš imel najmanj problemov in stroškov. Zadnje čase se veča število odpovedi diskov v prenosnikih, kot da bi vgrajevali refurbish diske iz kakšne starejše zaloge.
Delo krepa človeka
Invictus ::
solatko>RMA za vgrajene diske ni može
proof????
..je to spet prazno besedičenje?
Nimaš računa za nakup diska.
Torej kako boš uveljavljal RMA?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
St235 ::
Kot že rečeno. Ne zahtevajo vse firme računa ob uveljavitvi RMA zahtevka. Po mojih izkušnjah je bila do sedaj vedno dovolj serijska številka.
r3dkv1c4 ::
Kot že rečeno. Ne zahtevajo vse firme računa ob uveljavitvi RMA zahtevka. Po mojih izkušnjah je bila do sedaj vedno dovolj serijska številka.
Tako, kot si rekel....vedno več je pa proivajalcev, ki želijo račun.
invictus>Nimaš računa za nakup diska.
Problem nastane ravno tu, če na računu niso navedene komponente ampak je recimo samo lenovo z580(kratosov primer).
Sam osebno sem pri nakupu obeh prenosnikov zahteval specifikacijo na računu in jo tudi dobil, ker proizvajalec komponent predpiše garancijo ampak nikjer na računih ala computer center. si tega ni navedenega in tu nastane problem.
Izkušnje so me naučile, da moraš stalno težit, da dosežeš svoje pravice.
r3dkv1c4 ::
Tudi recimo, ko prodajalci pravijo, da ne potrjujejo garancijskih listov ampak velja garancija z računom, ni prav.
Prodajalec mora pred teboj izpolnit garancijski list in če ga noče, ga samo spomniš na tržni inšpektorat, pa bo z veliko brzino hitel izpolnjevat le-tega.
Marsikdo račun založi in se znajde z neizpolnjenim garancijskim listom in težavo na napravi.....in se lahko obriše pod nosom.
Prodajalec mora pred teboj izpolnit garancijski list in če ga noče, ga samo spomniš na tržni inšpektorat, pa bo z veliko brzino hitel izpolnjevat le-tega.
Marsikdo račun založi in se znajde z neizpolnjenim garancijskim listom in težavo na napravi.....in se lahko obriše pod nosom.
Okapi ::
S potrjevanjem garancijskega lista je lahko težava, ker če prodajalec ni pooblaščen za prodajo določenega izdelka, je garancijski list bolj ali manj ničvreden kos papirja. Po zakonu je za popravila v garancijskem roku dolžan poskrbeti prodajalec robe, ne proizvajalec (ali pooblaščeni servis).
Prednost neizpolnjenega garancijskega lista pa je, da se lahko "zmeniš" s prodajalcem, in ti ga naknadno izpolni, ali pa, če je poštempljan, datum nakupa napišeš kar sam, in si tako poljubno podaljšaš garancijo.
Skratka, če ne nameravaš izgubljati papirjev, je najbolje imeti račun in neizpolnjen garancijski list.
O.
Prednost neizpolnjenega garancijskega lista pa je, da se lahko "zmeniš" s prodajalcem, in ti ga naknadno izpolni, ali pa, če je poštempljan, datum nakupa napišeš kar sam, in si tako poljubno podaljšaš garancijo.
Skratka, če ne nameravaš izgubljati papirjev, je najbolje imeti račun in neizpolnjen garancijski list.
O.
solatko ::
r3dkv1c4 - Najmanj 10 RMA letno opravim z različnimi proizvajalci. OEM naprave so garancijsko v domeni proizvajalca naprave in ne proizvajalcev sestavnih delov, zato ti na strani niti ne pokaže, do kdaj je veljavna proizvajalčeva garancija in te napoti na uveljavljanje garancije drugam (po navadi firmo, ki je zadevo vgradila). To velja za vse dele, ki niso bili namenjeni končni prodaji.
RMA za OEM no goo.
Stvar je pač v tem, da nek sestavljalec ne kupi sestavnih delov posebej, temveč za več kosov skupaj. Lahko jih sestavlja dalj, kot je tovarniška garancija, zato garancijo prevzame sestavljalec - v tem primeru Lenovo. Tam se tovarniška garancija šteje od dneva sestave, torej je možno, da je tudi garancija sestavljalca že potekla, predno do izdelka pride končni kupec. Zato praviloma velja potrjena garancijska izjava z datumom nakupa, saj od takrat naprej teče garancija za končnega kupca. Kako poteka, je stvar pogodbenih strank - proizvajalec-grosist-maloprodaja, stranka ima pač garancijo, kakršno ponuja prodajalec (zato je problem pri preprodaji določenih izdelkov, če prav je garancija 1 leto ali več, velja to za tistega, ki je izdelek kupil za nadaljno prodajo, če proda isti dan, je za končnega potrošnika praktično enaka, če pa izdelek pri preprodajalcu leži pol leta, pa za ostalo odgovarja, ta in se zato zgodi, da se temu strošku, poizkuša na vsak način izognit).
Veliko naših ponudnikov nabavlja robo v D ali še kje drugje po svetu in so garancije lahko velik problem, sploh v izdihljajih - zadnjih dneh garancije (najmanj čas prevoza, ki lahko traja več kot en teden).
Okapi - Ravno zaradi poljubnih podaljšanj garancije in tako direktnega goljufanja proizvajalcev, praviloma zadostuje račun, s samim garancijskim listom, če prav 5x poštempljanim in podpisanim, brez računa, ne dobiš garancijske usluga ali pa servis od trgovine zahteva kopijo računa za reklamiran izdelek.
Sicer pa to spada v kategorijo ponarejanja listin.
RMA za OEM no goo.
Stvar je pač v tem, da nek sestavljalec ne kupi sestavnih delov posebej, temveč za več kosov skupaj. Lahko jih sestavlja dalj, kot je tovarniška garancija, zato garancijo prevzame sestavljalec - v tem primeru Lenovo. Tam se tovarniška garancija šteje od dneva sestave, torej je možno, da je tudi garancija sestavljalca že potekla, predno do izdelka pride končni kupec. Zato praviloma velja potrjena garancijska izjava z datumom nakupa, saj od takrat naprej teče garancija za končnega kupca. Kako poteka, je stvar pogodbenih strank - proizvajalec-grosist-maloprodaja, stranka ima pač garancijo, kakršno ponuja prodajalec (zato je problem pri preprodaji določenih izdelkov, če prav je garancija 1 leto ali več, velja to za tistega, ki je izdelek kupil za nadaljno prodajo, če proda isti dan, je za končnega potrošnika praktično enaka, če pa izdelek pri preprodajalcu leži pol leta, pa za ostalo odgovarja, ta in se zato zgodi, da se temu strošku, poizkuša na vsak način izognit).
Veliko naših ponudnikov nabavlja robo v D ali še kje drugje po svetu in so garancije lahko velik problem, sploh v izdihljajih - zadnjih dneh garancije (najmanj čas prevoza, ki lahko traja več kot en teden).
Okapi - Ravno zaradi poljubnih podaljšanj garancije in tako direktnega goljufanja proizvajalcev, praviloma zadostuje račun, s samim garancijskim listom, če prav 5x poštempljanim in podpisanim, brez računa, ne dobiš garancijske usluga ali pa servis od trgovine zahteva kopijo računa za reklamiran izdelek.
Sicer pa to spada v kategorijo ponarejanja listin.
Delo krepa človeka
mn ::
Mimogrede, proizvajalec verjetno že iz serijske številke proizvoda ve, da je šel v OEM vgradnjo. V tem primeru ti nič ne pomaga tudi če ne zahteva računa.
kratos ::
No probam vsekakor lahko, zgubit nimam kaj pri uveljavljanju garancije pri proizvajalcu. In ja na računu ne piše točnega modela diska oz. firme.
Sicer pa se mi disk zažene kakor ga je volja, zdaj imam ubuntu iz usb ključka za najbolj nujne zadeve vendar po nekaj urah prižganega računalnika mi ob restartu zažene disk in windowse vendar moram imeti srečo, tako da sem si vse podatke shranil in nebom utrpel kakšne večje škode kot denarne.
btw: ker izgleda da si bom menjal disk me zanima če ima kdo kakšno hitro priporočilo za SSD ? samsungi so baje dobri (Ironija ker mi je ravno samsung crknil haha) vendar nimam pojma katerega ter kakšno velikost (mislim da bi bil 256gb dovolj). Če je kdo slučajno v kratkem kaj kupoval in se je v to poglobil, katerega ste kupili?
hvala še enkrat vsakemu posebej za vse uporabne informacije, bodo tako meni v prihodnosti kot komu drugemu ki bo naletel na to temo z podobnimi težavami prišle še kako prav.
Sicer pa se mi disk zažene kakor ga je volja, zdaj imam ubuntu iz usb ključka za najbolj nujne zadeve vendar po nekaj urah prižganega računalnika mi ob restartu zažene disk in windowse vendar moram imeti srečo, tako da sem si vse podatke shranil in nebom utrpel kakšne večje škode kot denarne.
btw: ker izgleda da si bom menjal disk me zanima če ima kdo kakšno hitro priporočilo za SSD ? samsungi so baje dobri (Ironija ker mi je ravno samsung crknil haha) vendar nimam pojma katerega ter kakšno velikost (mislim da bi bil 256gb dovolj). Če je kdo slučajno v kratkem kaj kupoval in se je v to poglobil, katerega ste kupili?
hvala še enkrat vsakemu posebej za vse uporabne informacije, bodo tako meni v prihodnosti kot komu drugemu ki bo naletel na to temo z podobnimi težavami prišle še kako prav.
mn ::
No probam vsekakor lahko, zgubit nimam kaj pri uveljavljanju garancije pri proizvajalcu. In ja na računu ne piše točnega modela diska oz. firme.
Definitivno poizkusi. V najslabšem primeru boš na istem kot če ne narediš nič. Tudi prijavo originalnega podjetja bi jaz na tvojem primeru naredil.
Samo ne preveč pričakovati.
solatko ::
mn - Vsi proizvajalci imajo beleženo, kaj gre v maloprodajo in kaj sestavljalcem. Naprimer zunanji diski - če jih sestavlja prodajalec iz ohišja in diska, lahko vsakega posebej vrneš po postopku RMA, če pa prodajalec nabavi že izdelane zunanje diske, pa tega lahko reklamiraš samo pri sestavljalcu cele naprave, ne pa disk posebej, ohišje posebej.
Vse sestavljene naprave, se reklamirajo kot celota, posameznega sestavnega dela ne moreš reklamirat. Seveda so izjema garažni sestavljalci, kjer pa ni OEM komponent.
Za delovne postaje brand name sesatvljalcev, za prenosnike, HI-FI stolpe....., ne moreš uporabiti postopka RMA temveč izključno pooblaščeni servis na podlagi računa nakupa in garancijskih pogojev prodajalca.
kratos - Lahko poizkusiš, vendar ti že spletna stran ne bo odprla RMA naloga, brez tega pa ne moreš pričet postopka. Lahko pa poizkusiš na Lenovo.si in boš tam dobil navodila za nadaljne postopke. Garancije ni sam napisal prodajalec (verjetno), je moral te roke dobit od delalerja v Nemčiji ali kjerkoli je kupil. Na Lenovo imajo zaznambe, v kateri državi je bil prenosnik prodan in pod kakšnimi garancijskimi pogoji.
Pripravi si servis tag številko, ker operiraš pri vseh samo s tem.
Vse sestavljene naprave, se reklamirajo kot celota, posameznega sestavnega dela ne moreš reklamirat. Seveda so izjema garažni sestavljalci, kjer pa ni OEM komponent.
Za delovne postaje brand name sesatvljalcev, za prenosnike, HI-FI stolpe....., ne moreš uporabiti postopka RMA temveč izključno pooblaščeni servis na podlagi računa nakupa in garancijskih pogojev prodajalca.
kratos - Lahko poizkusiš, vendar ti že spletna stran ne bo odprla RMA naloga, brez tega pa ne moreš pričet postopka. Lahko pa poizkusiš na Lenovo.si in boš tam dobil navodila za nadaljne postopke. Garancije ni sam napisal prodajalec (verjetno), je moral te roke dobit od delalerja v Nemčiji ali kjerkoli je kupil. Na Lenovo imajo zaznambe, v kateri državi je bil prenosnik prodan in pod kakšnimi garancijskimi pogoji.
Pripravi si servis tag številko, ker operiraš pri vseh samo s tem.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
kratos ::
Super hvala, je že naročen. Predvidevam pa da je ta hdd ki ga imam zdaj, priklopljen prek sata3 kabla a ne ?
Janac ::
Spock83 ::
Segate ima online tool, ki ti pove če je še v garanciji. Če ti tam ne najde potem je OEM in nimaš kaj. Če ti na Segate pravijo, da je v garanciji lahko brez problema pošlješ na Segate.
Opkow ::
Kratos
Tukaj (PDF) pise da podpira SATA 3 oz Serial ATA, SATA 6.0Gb/s, integrated in chipset.
Tukaj imas navodila kako odpreti prenosnik in zamenjati disk.
Tukaj (PDF) pise da podpira SATA 3 oz Serial ATA, SATA 6.0Gb/s, integrated in chipset.
Tukaj imas navodila kako odpreti prenosnik in zamenjati disk.
kratos ::
@Janac ta dva dneva bom še počakal, kaj pa veš mogoče celo dobim mail od njih kot mi je trdil... sicer je zelo malo verjetno vendar vseeno v dveh dneh nebom izgubil nič :)
Hvala killer za linke, zamenjat znam vsako komponento in tudi vem da podpira sata3 samo zanima pa me če je hdd že povezan z sata3 da mi ni potrebno kupovat dodatnega kablovja :)
Hvala killer za linke, zamenjat znam vsako komponento in tudi vem da podpira sata3 samo zanima pa me če je hdd že povezan z sata3 da mi ni potrebno kupovat dodatnega kablovja :)
mtosev ::
saj ni kabla. tisto je konektor direktno na matični
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
kratos ::
mtosev ::
ja
kablov v prenosnikih za priklop diskov ni.to kar ti praviš,da si rabi za starejši komp je verjetno ker je imel ide konektor ti pa si gor priklapljal sata disk
kablov v prenosnikih za priklop diskov ni.to kar ti praviš,da si rabi za starejši komp je verjetno ker je imel ide konektor ti pa si gor priklapljal sata disk
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
r3dkv1c4 ::
Nama s kolegom so nekoč, cca. 2 leti nazaj, zamenjali wd-jev 500gb disk, ki je bil ravno tako del sestavljenega laptopa.
Vse je odvisno od proizvajalca.
Tako, da vseeno poizkusit ni greh, kajne?
Podpiram pa zamenjavo z ssd-jem in ja z580 ima direkt sata3 priključek.
namesto dvd-ja namestiš nek hdd za storage.....če boš menjal potrebuješ caddy iz ebaya je najcenejši.
primer caddy-ja:http://hddcaddy.com/en/lenovo-ibm-hdd-c...
Vse je odvisno od proizvajalca.
Tako, da vseeno poizkusit ni greh, kajne?
Podpiram pa zamenjavo z ssd-jem in ja z580 ima direkt sata3 priključek.
namesto dvd-ja namestiš nek hdd za storage.....če boš menjal potrebuješ caddy iz ebaya je najcenejši.
primer caddy-ja:http://hddcaddy.com/en/lenovo-ibm-hdd-c...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: r3dkv1c4 ()
c3p0 ::
Segate ima online tool, ki ti pove če je še v garanciji. Če ti tam ne najde potem je OEM in nimaš kaj. Če ti na Segate pravijo, da je v garanciji lahko brez problema pošlješ na Segate.
Problem pri njih je "edino" ta, da nazaj dobiš refurbished disk, ki praviloma hitro crkne, se mi je pa že tudi zgodilo da sploh ni deloval. Torej, povsem neuporabni RMA servis.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Garancija, 45 dni, nov izdelek (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 41721 (17246) | Furbo |
» | Plačala sem eno pečico dobila drugo (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13527 (10860) | starfotr |
» | Prenosljivost garancije (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 14963 (12899) | solatko |
» | 45 dnevni rok (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 11528 (9070) | čuhalev |
» | DEMISE d.o.o. oz. DEMISE-PC d.o.o (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 19152 (14967) | RejZoR |