Forum » Na cesti » Opel Astra 2012
Opel Astra 2012
Antares88 ::
Živjo!
Razmišljam o nakupu astre stare 2-3 leta. Odločil se bi za 5-vratno bencin 1.4 Turbo 120KM ali pa 1.6 bencin 116KM.
Nikoli si nisem lastil opla in me na zanima kako je z novejšimi astrami - cena servisov, zanesljivost avtomobilov in primerjava kakovosti motorjev / stroškov servisa med navadnim bencinarjem ter turbo bencinarjem.
lp, nino
Razmišljam o nakupu astre stare 2-3 leta. Odločil se bi za 5-vratno bencin 1.4 Turbo 120KM ali pa 1.6 bencin 116KM.
Nikoli si nisem lastil opla in me na zanima kako je z novejšimi astrami - cena servisov, zanesljivost avtomobilov in primerjava kakovosti motorjev / stroškov servisa med navadnim bencinarjem ter turbo bencinarjem.
lp, nino
GGGGG ::
Imel sem 2 opla v zadnjih 3 letih + resno sem gledal tanovo astro.
120 konjskega turbo motorja nisem vozil, sem pa vozil 140 konjskega. Meni osebno deluje malo slabotno in leno, ampak se da peljat. 1.6 atmosferca ne kupovat, ti bo žal. Klasičen atmosferc, ki se kam premakne, ko ga priganjaš nad 4000 obratov. Turbo je veliko bolj udoben za vozit.
Sicer pa kakšnih večjih težav jaz nisem zasledil. Če kupuješ 2 do 3 leta star avto poglej, če imajo kje možnost podaljšanja garancije ali pa vzemi vsaj aftermarket garancijo (motivservice ali kaj podobnega), pa te nima kaj skrbet.
Pa še to. Jaz sem namesto Astre karavan 1.4 turbo vzel Chevrolet Cruze SW, kar lepo opremljenega z 2.0 dizlom za cca. 6 jurjev manj z boljšo opremo. Avtomobila sta bratranca. Cruze je narejen na modificirani platformi prejšnje astre. Dobiš ga z oplovim 1.4 turbo motorjem (140 konjev). Chevrolete bodo v kratkem nehali prodajati in ponavadi se da dobiti res dober deal.
120 konjskega turbo motorja nisem vozil, sem pa vozil 140 konjskega. Meni osebno deluje malo slabotno in leno, ampak se da peljat. 1.6 atmosferca ne kupovat, ti bo žal. Klasičen atmosferc, ki se kam premakne, ko ga priganjaš nad 4000 obratov. Turbo je veliko bolj udoben za vozit.
Sicer pa kakšnih večjih težav jaz nisem zasledil. Če kupuješ 2 do 3 leta star avto poglej, če imajo kje možnost podaljšanja garancije ali pa vzemi vsaj aftermarket garancijo (motivservice ali kaj podobnega), pa te nima kaj skrbet.
Pa še to. Jaz sem namesto Astre karavan 1.4 turbo vzel Chevrolet Cruze SW, kar lepo opremljenega z 2.0 dizlom za cca. 6 jurjev manj z boljšo opremo. Avtomobila sta bratranca. Cruze je narejen na modificirani platformi prejšnje astre. Dobiš ga z oplovim 1.4 turbo motorjem (140 konjev). Chevrolete bodo v kratkem nehali prodajati in ponavadi se da dobiti res dober deal.
Antares88 ::
ikst hvala za info! Si bi mislil, da je 120KM turbo za tak avto dovolj.
Kako je pa kaj s cenami servisov med atmosferci VS turbo motorji?
Kako je pa kaj s cenami servisov med atmosferci VS turbo motorji?
GGGGG ::
Saj je dovolj načeloma. Pač, nekateri turbači drugih znamk so malo bolj suvereni. Ampak to ne pomeni, da je avto podhranjen.
Glede servisa pa žal ne vem. Jaz sem imel enega opla dizla, drugega pa 2.0 turbo. Za oba so bili redni servisi na pooblaščenem servisi cca. 150+- eur ("tamali", olje, filtri itd). Podobno, kot plačujem za ostale avtomobile.
Zelo poceni se mi je zdel veliki servis za astro 2.0t. Menjava jermena z vsemi napenjalci, tekočinami, filtri itd. je na nepooblaščenem servisu prišča malenkost čez 300 eur z original GM deli.
Pri turbo motorju kakšnih posebnosti ne bi smelo biti. Razlika je v tem, da ima turbo verigo, 1.6 16v pa jermen. Tukaj nekaj prihraniš.
Glede servisa pa žal ne vem. Jaz sem imel enega opla dizla, drugega pa 2.0 turbo. Za oba so bili redni servisi na pooblaščenem servisi cca. 150+- eur ("tamali", olje, filtri itd). Podobno, kot plačujem za ostale avtomobile.
Zelo poceni se mi je zdel veliki servis za astro 2.0t. Menjava jermena z vsemi napenjalci, tekočinami, filtri itd. je na nepooblaščenem servisu prišča malenkost čez 300 eur z original GM deli.
Pri turbo motorju kakšnih posebnosti ne bi smelo biti. Razlika je v tem, da ima turbo verigo, 1.6 16v pa jermen. Tukaj nekaj prihraniš.
GrimReaper ::
Če gre vse kot je treba, menjaš pač samo olje, tako da v ceni rednih servisov ni razlike.
Seveda dolgoročno gledano, so pa atmosferci skoraj neuničljivi (10 let za šalo, 15 let tudi ni nek hud dosežek). Kako je s turbobencinarji iz prve roke ne morm rečt, tudi ostali težko, ker pač niso toliko časa zunaj.
Drugače je pa 1.6 atmosferca vozit prava muka. Če si sam na cesti, ne boš doživel nobenega užitka v vožnji. V soboto sem svojega teral tako 2. kot 3. skoraj vsakič do blokade, pa nisem imel na koncu popolnoma nič od tega.
Če pa voziš za ostalimi, ki seveda vsi po vrsti šparajo bencin kolikor se da in vozijo v najbolj skrajnem primeru 50 tam kjer je 90, nimaš potrebe po večji moči.
Do prve možnosti za prehitevanje seveda, tam bi si takoj želel vsaj 50 konjev več. Ker drugače pa to poteka tako da moraš drugo zvozit do 6000 obratov, drugače ni šans da karkoli prehitiš z bogim 1.6.
V bistvu pri tem ni nobene razlike kot je bilo, ko sem vozil 1.2, tam tam sta oba, čeprav ima 12s, 1.2 pa je imel 14s do 100, ampak 50-90 v drugi, kar je najvažnejše za prehitevanje, pa oba naredita v 6 sekundah.
Potem če prestavljaš pod 4000 je vse skupaj bolj žalost, ker pod 3000 ti ne sme past, ker se potem avto en čas ne premakne. Sam če vozim brez potrebe po hitrosti, šaltam v klanec gor pri 5000, po ravnem pa pri 4000, naprej od tretje pa lahko tudi pri 3000.
Verjetno nisi tako neučakan kot sem sam v prometu, ampak pod 1.4 140KM vseeno nebi gledal, ker Astra J je 1300kg težak avto. S tem motorjem ima 9,9s do 100, kar je povsem sprejemljivo za normalno vožnjo.
Sam imam pa že tolk vrh glave teh počasnih avtomobilov, da gledam samo še take z okol 7s do 100 oz. da vsaj s čipom pridejo do 200 ali več KM.
Seveda dolgoročno gledano, so pa atmosferci skoraj neuničljivi (10 let za šalo, 15 let tudi ni nek hud dosežek). Kako je s turbobencinarji iz prve roke ne morm rečt, tudi ostali težko, ker pač niso toliko časa zunaj.
Drugače je pa 1.6 atmosferca vozit prava muka. Če si sam na cesti, ne boš doživel nobenega užitka v vožnji. V soboto sem svojega teral tako 2. kot 3. skoraj vsakič do blokade, pa nisem imel na koncu popolnoma nič od tega.
Če pa voziš za ostalimi, ki seveda vsi po vrsti šparajo bencin kolikor se da in vozijo v najbolj skrajnem primeru 50 tam kjer je 90, nimaš potrebe po večji moči.
Do prve možnosti za prehitevanje seveda, tam bi si takoj želel vsaj 50 konjev več. Ker drugače pa to poteka tako da moraš drugo zvozit do 6000 obratov, drugače ni šans da karkoli prehitiš z bogim 1.6.
V bistvu pri tem ni nobene razlike kot je bilo, ko sem vozil 1.2, tam tam sta oba, čeprav ima 12s, 1.2 pa je imel 14s do 100, ampak 50-90 v drugi, kar je najvažnejše za prehitevanje, pa oba naredita v 6 sekundah.
Potem če prestavljaš pod 4000 je vse skupaj bolj žalost, ker pod 3000 ti ne sme past, ker se potem avto en čas ne premakne. Sam če vozim brez potrebe po hitrosti, šaltam v klanec gor pri 5000, po ravnem pa pri 4000, naprej od tretje pa lahko tudi pri 3000.
Verjetno nisi tako neučakan kot sem sam v prometu, ampak pod 1.4 140KM vseeno nebi gledal, ker Astra J je 1300kg težak avto. S tem motorjem ima 9,9s do 100, kar je povsem sprejemljivo za normalno vožnjo.
Sam imam pa že tolk vrh glave teh počasnih avtomobilov, da gledam samo še take z okol 7s do 100 oz. da vsaj s čipom pridejo do 200 ali več KM.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Antares88 ::
Turbo je bila glavna preferenca že na začetku ampak me je zanimalo kako je v primerjavi z 1.6.
Turbo bencin sem vozil samo novega golfa karavan in sem bil presenečen nad odzivnostjo motorja.
ikst in greamreapper slučajno vesta glede razlike pri ceni za zavarovanje / registracijo za 1.4 turbo med 120KM pa 140KM ter poraba med tema dvema motorjema? Čist tako nasplošno..
Turbo bencin sem vozil samo novega golfa karavan in sem bil presenečen nad odzivnostjo motorja.
ikst in greamreapper slučajno vesta glede razlike pri ceni za zavarovanje / registracijo za 1.4 turbo med 120KM pa 140KM ter poraba med tema dvema motorjema? Čist tako nasplošno..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Antares88 ()
GrimReaper ::
Za zavarovanje je prvi v kategoriji 80-90kW, drugi pa 100-110kW, tako da nekaj razlike je, tudi 100€, odvisno koliko bonusa imaš.
Porabo imata po uradnih podatkih oba enako, navadni verziji 4,7-7,9l, start/stop verziji pa 4,6-7,1l, za realno bi sam vzel kar največjo, se pravi 8 oz. 7l, če ga boš pa res šparal pa kak liter manj.
Porabo imata po uradnih podatkih oba enako, navadni verziji 4,7-7,9l, start/stop verziji pa 4,6-7,1l, za realno bi sam vzel kar največjo, se pravi 8 oz. 7l, če ga boš pa res šparal pa kak liter manj.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Chevrolet Cruze 1.6 bencinOddelek: Na cesti | 7800 (5799) | tech1 |
» | Nasvet pri menjavi / nakupu avtomobila (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 36152 (28853) | IL_DIAVOLO |
» | Koliko za avto?/Turbo vs atmosferski bencinar? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 73252 (61641) | hojnikb |
» | Nakup novega avta do 13k (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 24537 (19333) | Assassub |
» | Nakup avtomobila (do 9000€) (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 18129 (15936) | trololo2 |