Forum » Loža » Originalni ali neoriginalni avto deli. To je zdaj vprašanje.
Originalni ali neoriginalni avto deli. To je zdaj vprašanje.
Cokolesnik ::
Lastniki jeklenih konjičkov gotovo poznate nezanemarljive stroške pri vzdrževanju vašega vozila. Crkne to, crkno ono...
Dilema nastane, ko mi mehanik ponudi cenejši, a neoriginalni del za moj avto. Pravi, da je le embalaža drugačna. No, v mislih imam Renault, če ta informacija kaj pomaga.
Kaj torej? Vsekakor si želim zanesljiv in varen avto.
Dilema nastane, ko mi mehanik ponudi cenejši, a neoriginalni del za moj avto. Pravi, da je le embalaža drugačna. No, v mislih imam Renault, če ta informacija kaj pomaga.
Kaj torej? Vsekakor si želim zanesljiv in varen avto.
fRiK0 ::
Kokr jaz vem več al man kopujemo potrošni materjal (lonci za auspuh, diske, ploščice) neoriginal pač zaradi cene itd., kar se vidi tudi pri dem da je prej fuč sam se še zmer splača. Aja firma je VW.
Hvala
LP Tadej
LP Tadej
Zgodovina sprememb…
- spremenil: fRiK0 ()
maksimvs ::
Zadeva je sledeča: večina proizvajalcev ne proizvaja delov za svoje avtomobile sama, ampak jih kupuje od svojih pogodbenih partnerjev. Primer za Renault: hladilnike za katrco je za njih izdeloval Valeo. Stal je 24k sit. Isti hladilnik v embalaži od Valea pa me je stal 10k sit.
Tako da če je del kvaliteten se bolj splača vzet neoriginal. Je pa res da pri izpuhih ki jih izdeluje neki no name Janez v domači delavnici lahko pride do precejšnje razlike v kvaliteti.
Tako da je samo vprašanje kater del na avtu menjaš!?
Tako da če je del kvaliteten se bolj splača vzet neoriginal. Je pa res da pri izpuhih ki jih izdeluje neki no name Janez v domači delavnici lahko pride do precejšnje razlike v kvaliteti.
Tako da je samo vprašanje kater del na avtu menjaš!?
jRk0 ::
lahko se zgodi da bo neki janez doma nardil boljsi avspuh btw...
You fuck up once, you loose two teeth.
maksimvs ::
Bullshit jRkO...to bi veljalo samo v primeru če bi se pisal Akrapovič
Zgodovina sprememb…
- spremenil: maksimvs ()
ali3n ::
Jaz sem ležaje za katro kupoval v Agrotehniki Gruda na Tržaški - oddelek "rezervni deli za traktorje"; popolnoma enak komplet ležajev (SKF, identične kode,..), le da sem ga dobil zavitega v papir in ne v Renault škatlici... je stal 1450 sit (original na servisu bi me stal 6700 sit);
Načeloma je tko, da če je isti proizvajalec, potem kupi "neoriginal", drugače pa sezi po originalnih delih.
Kar se pa "janezovih auspuhov" tiče: če je res dober, je najmanj tako drag kot originalen...
Načeloma je tko, da če je isti proizvajalec, potem kupi "neoriginal", drugače pa sezi po originalnih delih.
Kar se pa "janezovih auspuhov" tiče: če je res dober, je najmanj tako drag kot originalen...
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."
Sid Izprijeni ::
Če si kupu rabljen avto, ni dileme: kupi neoriginalne dele. Stanejo dvakrat manj, sploh pri Renaultu je pa tko, da je cel kup neoriginalnih samo zato, ker nimajo uradne oznake. Vprašaj mehanika, od kod mu neoriginalni deli. Lahko te sicer tudi nategne, ampak mislim da ga načelno boli k, ker ima on isto profita, ne glede na to, katere dele ti proda. Ne vem, jaz vedno vzamem neoriginalne, ki mi jih sicer tudi mehanik predlaga in mislim, da z njimi nima večjega dobička kot z originalnimi. Lahko pa se tudi motim in me nateguje kot psa...
The true challenge of Creation lies not in the engineering...
...but rather in the ability to control one's project.
...but rather in the ability to control one's project.
Zavo ::
Če kupuješ ležaj imam izkušnje!
Nekje vsakih 6 mesecev ali pa 15 - 20.000 Sit mi crkne neoriginalni ležaj, ki stane 5kSit!
Originalni stane nekje okoli 20kSit!
Aja, vozim Laguno!
Nekje vsakih 6 mesecev ali pa 15 - 20.000 Sit mi crkne neoriginalni ležaj, ki stane 5kSit!
Originalni stane nekje okoli 20kSit!
Aja, vozim Laguno!
undefined ::
Neoriginalni deli so čisto OK, sam da so novi. Po nekaj letih pa boš avto itak prodal, tako da je le pomembno koliko plačaš. Pa še to, po mojih izkušnjah niso neoriginal deli nič slabši. Še posebej za rabljen avto se ne splača kupovat originalov.
ABX ::
Odvisno kaj menjaš, če nepravilno delovanje kosa lahko povzroči kako škodo na motrju potem ni za se hecat, če je to samostojni del kot recimo izpušni sistem, kak blatnik, luč, ... potem načeloma ni nič narobe probat z neoriginalom.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Azrael ::
Pri ležajih je najbolj važno kako se montirajo. Pri katrci (IMV) so šli originalni ležaji v prednjih kolesih (prva vgradnja) komaj 2 leti, neoriginalni ležaji FLT (Made in Poland) pa 20 let. Torej Zavo zamenjaj mehanika, ker ti ali podtika fuč robo ali ne zna pravilno montirat ležajev, ki so pomemben element za varno vožnjo.
Lp. Azrael
Lp. Azrael
Nekoč je bil Slo-tech.
krneki0001 ::
Sam sem že skos nba renaultu (5 turbo) in mi ležaji držijo približno pol leta (50.000 - 60.000 km)
kupujem originalne kvalitetne, ker so malo cenejši od neoriginalnih a z isto kvaliteto. Kar se pa tiče kakih končnikov ali pa kaj podobnega pa vedno A-NET ali pa MOTOMAT, ker so deli več kot 3X cenejši. Večje dele(blatniki, vrata,stekla) pa hodim na odpad v italijo iskat. Kar se pa tiče celih delov - recimo kompletna roka z amortizerjem on vsem skupaj - to tudi vse na odpadu v italiji. Nazadnje sem kupil:
- prednji odbijač
- prednji blatnik
- vrata
- zadnji del avta
- pokrov prtljažnika
- zadnji odbijač
- prednjo in zadnjo luč
za vse to sem dal 16.000 sit v italiji na odpadu
LP
Nebivedu
kupujem originalne kvalitetne, ker so malo cenejši od neoriginalnih a z isto kvaliteto. Kar se pa tiče kakih končnikov ali pa kaj podobnega pa vedno A-NET ali pa MOTOMAT, ker so deli več kot 3X cenejši. Večje dele(blatniki, vrata,stekla) pa hodim na odpad v italijo iskat. Kar se pa tiče celih delov - recimo kompletna roka z amortizerjem on vsem skupaj - to tudi vse na odpadu v italiji. Nazadnje sem kupil:
- prednji odbijač
- prednji blatnik
- vrata
- zadnji del avta
- pokrov prtljažnika
- zadnji odbijač
- prednjo in zadnjo luč
za vse to sem dal 16.000 sit v italiji na odpadu
LP
Nebivedu
Gadjit ::
Imam r5 kupujem samo neoriginalne dele sam in ne,da mi jih mehanik proda! Originalni deli so ful predragi: menjo platine z kondenzatorjem original okol 6.500 sit neoriginal 2.500 SIT.
Velik je od mehanika odvisn kok zadevo pošlihkta.
Velik je od mehanika odvisn kok zadevo pošlihkta.
wince ::
JP za renaulta se splaca kupovat neoriginal dele... al pa gres na izlet po italianskih odpadih oz. kjer "reciklirajo" avte... (npr. ogledalo pri nas 20k sit v TS si ga odmontiras 2k sit, hladilnik pri nas 45-50k sit TS 5k sit, al pa zadnji lonec original 130eur konkurenca 60eur, ki gre tako al tako po 40-50k km...)
Zavo: ne vem kaksne lezaje mas ti to meni so na R21 zdrzali original okoli 160-180000km
Zavo: ne vem kaksne lezaje mas ti to meni so na R21 zdrzali original okoli 160-180000km
perci ::
Imam cliota 2, torej restyle tistega čist ta starega modela, letnik 96 (december) v glavnem.
Zanimajo me tri stvari:
1. Kje se za renaulta kupuje neoriginale dele, oz kateri mehanik v Lj. oz okolici je kvaliteten in ne sili folka v pobiranje mila.
2. Se za menjavo sprednjega odbijača bolj splača neoriginalen del ali del iz odpada - najbrž velke razlike v ceni vsega skupaj niti ni, saj moraš itak pol vse skup še barvat in glede na to, da imam metalik...se mi kar mal gravža vse skupi.
3. Kje bi dobil poceni stranske letvice za cliota. Enkrat so mi jih spizdili in ko sem v revozu sprašval kolk zadeva košta, me je skor kap. 6,5 čukov je sam ena zadnja letvica. Jst rabim obe zadnji, torej reci in piši 13 tisočakov. Za kos nekvalitetne plastike. Za kozlat. Skratka - kje se da to dobit poceni - ne zastonj, ker te variante so v nasprotju z mojimi načeli ;)
Zanimajo me tri stvari:
1. Kje se za renaulta kupuje neoriginale dele, oz kateri mehanik v Lj. oz okolici je kvaliteten in ne sili folka v pobiranje mila.
2. Se za menjavo sprednjega odbijača bolj splača neoriginalen del ali del iz odpada - najbrž velke razlike v ceni vsega skupaj niti ni, saj moraš itak pol vse skup še barvat in glede na to, da imam metalik...se mi kar mal gravža vse skupi.
3. Kje bi dobil poceni stranske letvice za cliota. Enkrat so mi jih spizdili in ko sem v revozu sprašval kolk zadeva košta, me je skor kap. 6,5 čukov je sam ena zadnja letvica. Jst rabim obe zadnji, torej reci in piši 13 tisočakov. Za kos nekvalitetne plastike. Za kozlat. Skratka - kje se da to dobit poceni - ne zastonj, ker te variante so v nasprotju z mojimi načeli ;)
IceIceBaby ::
Ukradi enemu iz avtomobila pa mu pusti prešerna zataknjenega za brisalce :)
Ne resno. Letvice pa odbijači pa take stvari se napol zastonj dobijo na odpadih. Če mas srečo in avto kot je clio (ki jih je miljon pri nas) lahko dobiš odbijač iste barve in ti ga ni treba barvat.
Kje so dobri odpadi za renault me pa ne spraševat. Vem samo za citroene :)
Ne resno. Letvice pa odbijači pa take stvari se napol zastonj dobijo na odpadih. Če mas srečo in avto kot je clio (ki jih je miljon pri nas) lahko dobiš odbijač iste barve in ti ga ni treba barvat.
Kje so dobri odpadi za renault me pa ne spraševat. Vem samo za citroene :)
||_^_|| ::
za karoserijske dele je najbolš salomonca odpret. jst sm dubu oba odbijača od a6 za 30k pa sm jih zmontiru na svojga. Drugač pa kar se jermenov, ploščic, diskov, ležajev, itd. tiče: nikoli originala. ni vredno.
Cokolesnik ::
vse na odpadu v italiji. Nazadnje sem kupil:
- prednji odbijač
- prednji blatnik
- vrata
- zadnji del avta
- pokrov prtljažnika
- zadnji odbijač
- prednjo in zadnjo luč
za vse to sem dal 16.000 sit v italiji na odpadu
Fantje, res ste me prijetno presenetili. Nisem si mislil, da so tudi takšni odpadi. Reciklažo in ponovno (smotrno) uporabo že uporabljenih dobrih vedno pozdravljam. Ne vem pa, kaj si mislijo proizvajalci (originalnih) delov, če imajo tako hudo konkurenco. Ali pa je kljub temu dovolj "ziherašev", snobov (petičnežev), upokojencev in manj ekonomistov.
Uporabniki naj pred pisanjem sporočil uporabljajo iskalnik www.google.com.
Čokolešnik ne vsebuje nobenih aditivov, konzervansov ali umetnih barvil.
Čokolešnik ne vsebuje nobenih aditivov, konzervansov ali umetnih barvil.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Cokolesnik ()
ABX ::
Baje da obstaja zavarovanje.
In nekdo da več kot 100.000 Sit za avto.
In nekdo da več kot 100.000 Sit za avto.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Binji ::
Eh..jst sm ze dve sprednji levi luci dobu na odpadu (ne sprasevat zakaj sm jih sploh rabu ), pa se brisalc in se me bojo kej vidli.
Za brisalc sm dau 500sit (sm jim se zmeri douzn ) za luc pa 5k (original je 14.5k)
Za brisalc sm dau 500sit (sm jim se zmeri douzn ) za luc pa 5k (original je 14.5k)
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Binji ()
mrTwelveTrees ::
ah, orginal se splača + orginal servis (ista firma)
ti zamenjajo, če pa hitr crkne peleš tja pa kao reklamiraš pa ti vse zastonj zrihtajo !
nazanje sem menjal ležaje cca 30.000 sit eden, frend ki ima isti avto pa jih je menju že po 35.000 km ! (neorginalne)
vozima pa Hyunadi lantro l.97
no drugače se splača oginal dele za potrošni material, kot so ležaji, itd..
za luči, pleh pa to pa greš rajši v italijo :)
ti zamenjajo, če pa hitr crkne peleš tja pa kao reklamiraš pa ti vse zastonj zrihtajo !
nazanje sem menjal ležaje cca 30.000 sit eden, frend ki ima isti avto pa jih je menju že po 35.000 km ! (neorginalne)
vozima pa Hyunadi lantro l.97
no drugače se splača oginal dele za potrošni material, kot so ležaji, itd..
za luči, pleh pa to pa greš rajši v italijo :)
Binji ::
IceMan: vem vem ma sm itak rabu celo rocko, sam kaj ku gumic se zdej nism menjou..
Drgac pa se originalnih delov res skorej ne splaca-razn par izjem sevede (bolj pomembni deli avta)
Drgac pa se originalnih delov res skorej ne splaca-razn par izjem sevede (bolj pomembni deli avta)
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!
SkIDiver ::
Neoriginalni deli so čist ok sam treba vedt kaki neoriginalni deli so to. Neka x neoriginal roba, recimo ležaji tud niso pametna naložba. Če ti pr 130 km/h zablokira ližaj niti pomislt ne kaj rata. Drugače se pa splača dost kupovat na avtoodpadih. Greš mal okol pa prefirbcaš pa vidš, če ti kj paše. Najlažje se pa deli dobijo za Renaulta pa Mercedesa (starejše) pa VW. ostalo tolk ne vem. Očetu je zakuhal motor na R21 zarad termostata na pumpi, ki se ni odpru in ni voda cirkulirala in je šlo k vragi. Šel mal na odpad pogledat pa je dobil drug motor za 14k in še danes dela, ko nov. Ravno tako za mercedesa. batni obročki crkjot poginjot. Je šel na odpad pa kupil drug motor, reci in piši za 7,5k notri so bli pa novi batni obročki, novi ležaji za glavno gred motorja, nova veriga za povezavo glavne gredi in ventilske gredi, novo tesnila za glavo in novo tesnilo za oljni pokrov.
Treba je sam pogledat pa se najde.
Treba je sam pogledat pa se najde.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Najcenejši avtodeliOddelek: Na cesti | 8442 (1873) | strucko89 |
» | Ali so japonski avtomobili res boljši? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 47271 (39213) | Dami |
» | Twingo-kakšno olje (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13084 (11562) | krneki0001 |
» | Postrošni material pri avtu in cena le tegaOddelek: Loža | 3364 (3200) | Vikking |
» | kateri avtocic (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 10055 (7912) | krneki0001 |