Forum » Loža » Twingo-kakšno olje
Twingo-kakšno olje
totek24 ::
Zanima me kakšno olje je predpisano za twingo?
Za motor je motorno olje, za bremze je olje za zavorni sistem, za menjalnik pa verjetno olje za menjalnike. Mislim nisem nic spustil.
P.S.: Bo treba pametneje zacet vprasanja postavljat.
Če kdo kaj rabi: http://www.bolha.com/index.php/ukaz/show/kat/-4/userid/totek
Zgodovina sprememb…
- spremenil: totek24 ()
ttommy ::
Ja logično,da gre v motor motorno olje.Najpogosteje je tema motorno olje,zato pač nisem bolj podrobno pisal.
Še enkrat-nimam knjige za Twingota,pa me zanima točno kateri tip ELF olja je predpisan za motor Renault Twingota?
Hvala za odgovore....
Še enkrat-nimam knjige za Twingota,pa me zanima točno kateri tip ELF olja je predpisan za motor Renault Twingota?
Hvala za odgovore....
Gamer
AngelOfDeath ::
Mogoče bi moral vprašat na kakšnem avtomobilskem foromu. Sicer pa mehaniki ponavadi dajo v motorni prostor listek, kjer je napisano kdaj je bilo menjano in kakšno olje je bilo :). Sklepam da maš 15 - 40 ali pa kaj podobnega :).Olja za dizelske in bencinske so ponavadi drugačna.
edit: Slovnica
kekz ::
Od kod in kako ljudje veste, katero olje je boljše in katero je slabše (voda? )?
Jaz v moj avtomobil že od vsega začetka nalivam Proton (med ljudstvom je na slabem glasu).
Z avtomobilom sem do zdaj naredil malo manj kot 300.000 km, še nobene okvare na motorju, motor sploh še nikoli ni bil odprt. Zdaj pri malo manj kot 300.000 km mi pa že popije dobrega pol litra olja na 10.000.
Torej, kaj bi pri tem profitiral s Kastrolo(m)?
Jaz v moj avtomobil že od vsega začetka nalivam Proton (med ljudstvom je na slabem glasu).
Z avtomobilom sem do zdaj naredil malo manj kot 300.000 km, še nobene okvare na motorju, motor sploh še nikoli ni bil odprt. Zdaj pri malo manj kot 300.000 km mi pa že popije dobrega pol litra olja na 10.000.
Torej, kaj bi pri tem profitiral s Kastrolo(m)?
Mr.Ecko ::
Tankal elf 5w-40 ga je po 15 000 km pokuru pol litra. Vprašal mehanike in po forumih .Predlagali castrola. Nabavil Catrol GTX3 Magnatec 5w-40. 4l je cca 12k.za tvinota bo ok že kaj drugega.Aja protona ne tankam niti v rotacijsko kosilnico.
chucki ::
za twingota je pa res vseen kak olje vlijes saj to ni dirkalnik
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
kekz ::
No res. Nisem omenil, protona ne točim v tvingota. Imam mazdo 6 s 300.000 km .
Ker ne uporabljam kastrole, sem očitno profitiral že ~200 jurčkov
Ker ne uporabljam kastrole, sem očitno profitiral že ~200 jurčkov
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kekz ()
Mr.Ecko ::
Po želji.Rajši dam prar urjev več za olje.menjam ga pa na 20 000 km 7pride glih na 1 leto. Na koliko ga pa ti ?
dejansan ::
sem mogoče prejle malo prehitro napisal, ker nisi napisal kateri motor imaš
če imaš kaj starejšega potem ni nič narobe, če imaš pa 16v potem pa 5w40
kar se pa samih proizvajalcev tiče pa bmk., edina razlika je bila pri alfi, ko sem začel tankati selenio, drugače pa kupiš tistega, ki je cenejši, razen, če je avto še v garanciji potem ga pa nimaš dosti za praskati
če imaš kaj starejšega potem ni nič narobe, če imaš pa 16v potem pa 5w40
kar se pa samih proizvajalcev tiče pa bmk., edina razlika je bila pri alfi, ko sem začel tankati selenio, drugače pa kupiš tistega, ki je cenejši, razen, če je avto še v garanciji potem ga pa nimaš dosti za praskati
dejansan
kekz ::
"razen, če je avto še v garanciji potem ga pa nimaš dosti za praskati"
Zakaj le?
Proizvajalec ne predpisuje znamke olja. Predpiše viskoznost, kvaliteto in interval menjave.
Zakon pa celo določa, da ni nujno izvajati servisov na pooblaščenih servisih, da bi ti veljala garancija.
Zakaj le?
Proizvajalec ne predpisuje znamke olja. Predpiše viskoznost, kvaliteto in interval menjave.
Zakon pa celo določa, da ni nujno izvajati servisov na pooblaščenih servisih, da bi ti veljala garancija.
dejansan ::
kako je danes ne vem, pred 3 leti je ribnu motor, ravno pri renaultju in glej ga zlomka ker ni bilo notri elfa pa ker so bili filtri od drugega proizvajalca garancije ni bilo več sploh, tako da kekz....
dejansan
kekz ::
To je evropska zadeva stara že vsaj 4 leta. Res pa Slo. še ni 4 leta članica, tako da ne vem, od kdaj smo se mi prilagodili temu. V glavi še vedno ne, saj niti servisi tega ne vedo. Očitno bo morala pasti prva tožba, da jih bo razsvetlilo.
Niti vgrajeni neoriginalni deli ne prekinejo garancije. Bo moral kar pooblaščeni DOKAZATI, da je okvara posledica tega.
Na netu se najde tole:
Evropska komisija je v svojih usmeritvah k GVO 1400/2002 na to vprašanje,ki je bilo zastavljeno pod številko 37, jasno odgovorila, da vozilo NE izgubi garancije prizvajalca, četudi je bilo servisirano na nepooblaščenem servisu,ki pa mora storitev opraviti po servisnih normativih proizvajalca.
Nepoznavanje prava je lahko drago
Niti vgrajeni neoriginalni deli ne prekinejo garancije. Bo moral kar pooblaščeni DOKAZATI, da je okvara posledica tega.
Na netu se najde tole:
Evropska komisija je v svojih usmeritvah k GVO 1400/2002 na to vprašanje,ki je bilo zastavljeno pod številko 37, jasno odgovorila, da vozilo NE izgubi garancije prizvajalca, četudi je bilo servisirano na nepooblaščenem servisu,ki pa mora storitev opraviti po servisnih normativih proizvajalca.
Nepoznavanje prava je lahko drago
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kekz ()
Cokolesnik ::
Obnavljam tole temo, čeprav ne v povezavi z oljem, ampak kot uporabnik Twingota.
Moral bi menjati izpušno cev + lonec, pa me original z montažo pride 160 EUR, neoriginal pa 80 EUR !
Kaj pravite - izkušnje, bi lahko brez skrbi vzel neoriginal (monter je preverjen in kakovosten) ?
Garancija velja tudi za neoriginalne dele (v mojem primeru 18 mes.).
Moral bi menjati izpušno cev + lonec, pa me original z montažo pride 160 EUR, neoriginal pa 80 EUR !
Kaj pravite - izkušnje, bi lahko brez skrbi vzel neoriginal (monter je preverjen in kakovosten) ?
Garancija velja tudi za neoriginalne dele (v mojem primeru 18 mes.).
Uporabniki naj pred pisanjem sporočil uporabljajo iskalnik www.google.com.
Čokolešnik ne vsebuje nobenih aditivov, konzervansov ali umetnih barvil.
Čokolešnik ne vsebuje nobenih aditivov, konzervansov ali umetnih barvil.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Cokolesnik ()
Fizikalko ::
V svojo dizel prdo dajem le in zgolj ARAL (Pumpe Duse). Stane okrog 4 jurje na liter. Jebat ga, nočem tvegat. Poraba je pa menda precej manjša, čeprav ne vem oz. ne morem govoriti, koliko olje k temu res prispeva, ker vedno uporabljam le in zgolj to olje. Mam pa na 96kW(130KM) TDI-ju porabo dobrih 5 litrov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Fizikalko ()
stromar ::
Vsaj pri našem avtu je bilo tako da je neoriginalni izpuh zdržal 2x dlje kot originalni in to za 2x nižjo ceno
perci ::
Ma to je tko...če delaš dolge vožnje ti bo zdržal dlje, če delaš kratke pa manj, pa ni važno a je original al ne. Fotr ma mondeota s 270k kilometri pa ima še vedno original izpuh gor, ki zgleda kot nov (vsaj zadnji lonec, spodaj nisem gledal).
Ejsi_Disi ::
Tako, kot je perci rekel. Nima veze original, neoriginal, ampak dolžina relacij. Kake razlike v kvaliteti med obema pa ni.
Cokolesnik ::
Kaj pa porečete na tole, povzeto iz Renault -ove spletne strani:
Ohranite originalno kakovost vašega Renaulta!
6 neizpodbitnih razlogov, zakaj izbrati originalne nadomestne dele Renault:
Varnost
Laguna II, Mégane II, Scénic II, Espace IV, Vel Satis: pet zvezdic na testnih trkih Euro NCAP.
Samo originalni nadomestni deli Renault zagotavljajo omenjeno stopnjo varnosti in spoštujejo izvorne značilnosti vozil iz izbora tako, da ponujajo optimalno zaščito.
Kakovost
Kakovostni nadomestni deli Renault ohranijo zmogljivost in zmanjšajo pogostnost servisnih pregledov. Tako je potrebno pri izvedenki Espace IV svečke menjati na 120.000 km in ne več na 30.000 km, kot pri prejšnji izvedenki.
Ugodje v vožnji
Renault si prizadeva povečati ugodje v vožnji svojih vozil, zato nenehno izboljšuje udobje svojih modelov z vidika zvočne izolacije.
Oblika
Da bi lahko v celoti izrazil inovativne estetske podvige, je moral Renault za nekatere dele izvesti raziskave o novih materialih in novih proizvodnih tehnikah.
Tehnologija
Renaultovi motorji koristijo najnovejše tehnološke dosežke, s čimer zagotavljajo manj onesnaževanja in nižjo porabo goriva. K temu si prizadevamo tudi z originalnimi nadomestnimi deli Renault.
Okolje
Vec kot 90% vseh delov modelov osebnih vozil znamke Renault je razgradljivih, velik del originalnih nadomestnih delov Renault pa vsebuje snovi iz ponovno predelanih delov,kot na primer zvočni izolatorji in nosilna plošča pri Espaceu IV. Razvoj posameznih sklopov pri Megane II je šel v smer poenostavljanja ponovne predelave njegovih delov, na primer amortizerjev. Skrb za zaščito okolja se odraža v Renaultovih prizadevanjih za čim boljše izgorevanje goriva in v iskanju novih sistemov obdelave izpušnih plinov.
Sicer povsem pričakovano na njihovih spletnih straneh in kljub temu iskrena hvala, da ste podali dragocene izkušnje, ki jih imate z neorig. deli. V mojem primeru bi mogoče izpostavil večjo hrupnost in večjo obremenitev okolja za neoriginalni izpuh?
Ohranite originalno kakovost vašega Renaulta!
6 neizpodbitnih razlogov, zakaj izbrati originalne nadomestne dele Renault:
Varnost
Laguna II, Mégane II, Scénic II, Espace IV, Vel Satis: pet zvezdic na testnih trkih Euro NCAP.
Samo originalni nadomestni deli Renault zagotavljajo omenjeno stopnjo varnosti in spoštujejo izvorne značilnosti vozil iz izbora tako, da ponujajo optimalno zaščito.
Kakovost
Kakovostni nadomestni deli Renault ohranijo zmogljivost in zmanjšajo pogostnost servisnih pregledov. Tako je potrebno pri izvedenki Espace IV svečke menjati na 120.000 km in ne več na 30.000 km, kot pri prejšnji izvedenki.
Ugodje v vožnji
Renault si prizadeva povečati ugodje v vožnji svojih vozil, zato nenehno izboljšuje udobje svojih modelov z vidika zvočne izolacije.
Oblika
Da bi lahko v celoti izrazil inovativne estetske podvige, je moral Renault za nekatere dele izvesti raziskave o novih materialih in novih proizvodnih tehnikah.
Tehnologija
Renaultovi motorji koristijo najnovejše tehnološke dosežke, s čimer zagotavljajo manj onesnaževanja in nižjo porabo goriva. K temu si prizadevamo tudi z originalnimi nadomestnimi deli Renault.
Okolje
Vec kot 90% vseh delov modelov osebnih vozil znamke Renault je razgradljivih, velik del originalnih nadomestnih delov Renault pa vsebuje snovi iz ponovno predelanih delov,kot na primer zvočni izolatorji in nosilna plošča pri Espaceu IV. Razvoj posameznih sklopov pri Megane II je šel v smer poenostavljanja ponovne predelave njegovih delov, na primer amortizerjev. Skrb za zaščito okolja se odraža v Renaultovih prizadevanjih za čim boljše izgorevanje goriva in v iskanju novih sistemov obdelave izpušnih plinov.
Sicer povsem pričakovano na njihovih spletnih straneh in kljub temu iskrena hvala, da ste podali dragocene izkušnje, ki jih imate z neorig. deli. V mojem primeru bi mogoče izpostavil večjo hrupnost in večjo obremenitev okolja za neoriginalni izpuh?
Uporabniki naj pred pisanjem sporočil uporabljajo iskalnik www.google.com.
Čokolešnik ne vsebuje nobenih aditivov, konzervansov ali umetnih barvil.
Čokolešnik ne vsebuje nobenih aditivov, konzervansov ali umetnih barvil.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Cokolesnik ()
minime ::
Glede na odgovor nad mojim... Katalizator čisti izpušne pline.Izpušni lonec bo zdržal glede na vrsto vožnje. Kratke vožnje ga ne segrejejo, posebaj pozimi.Nabere se voda in prične rjevet.
Tisti povzetek je samo reklama na za boljšo prodajo "original rezervnih delov."
Original rezevni deli so v večini primerov enaki cenejšim "ponaredkom".Jermene. ležaje, šponarje delajo isti stroji samo embalaža je druga.
Glede olja.Za twingo bo čisto zadovoljen s tem kar je imel notri dozdaj. Če je starejšega letnika je to navadno mineralno olje 15w-40.Naj še enkarat povem.Če je bilo tankano mineralno olje recimo prvih 100.000 km, in potem vliješ sintetiko je velika verjetnost, da se bo zaradi čistilnih dodatkov v sintetiki zamašil oljni filter. Če imaš servis na 10.000 km kupi 15w-40 (znama po želji, jaz in večina mehanikov priporoča castrol).Ne pozabi na oljni filter.
Renaulti imajo nek čuden antifriz zelene barve, ki postane po 5+ letih agresiven.Če ne veš kdaj je bil antifriz nazadnej menjaj zamenjaj še to. Če boš menjal svečke priporočajo NGK!
Tisti povzetek je samo reklama na za boljšo prodajo "original rezervnih delov."
Original rezevni deli so v večini primerov enaki cenejšim "ponaredkom".Jermene. ležaje, šponarje delajo isti stroji samo embalaža je druga.
Glede olja.Za twingo bo čisto zadovoljen s tem kar je imel notri dozdaj. Če je starejšega letnika je to navadno mineralno olje 15w-40.Naj še enkarat povem.Če je bilo tankano mineralno olje recimo prvih 100.000 km, in potem vliješ sintetiko je velika verjetnost, da se bo zaradi čistilnih dodatkov v sintetiki zamašil oljni filter. Če imaš servis na 10.000 km kupi 15w-40 (znama po želji, jaz in večina mehanikov priporoča castrol).Ne pozabi na oljni filter.
Renaulti imajo nek čuden antifriz zelene barve, ki postane po 5+ letih agresiven.Če ne veš kdaj je bil antifriz nazadnej menjaj zamenjaj še to. Če boš menjal svečke priporočajo NGK!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: minime ()
IceIceBaby ::
V mojem primeru bi mogoče izpostavil večjo hrupnost in večjo obremenitev okolja za neoriginalni izpuh?
Zakaj sklepaš, da bo neoriginal izpuh bolj hrupen ? Pri izpuhih v tem razredu res ni neke hude znanosti in povsem brez škode lahko namontiraš cenejšo varjanto. Seveda, se bo pa renault trudil, da bo prodal čim več svojih delov.
IceIceBaby ::
jaz in večina mehanikov priporoča castrol
Lahko vprašam zakaj Castrol in kako se razlikuje od Elfa ali Essota recimo ?
minime ::
No še več mehanikov mi je priporočalo catrol kot pa elf(med njimi tudi glavni mehaniki na renault servisih).Eden od razlogov je bil, ker elf-a motorji pijejo. Ko sem kupil avto je imel elf sintetiko 5w-40 in ga je popapal cca 1l na 20.000km. Pri mejavi sem nabavil catrola magnatec 5w-40.Potem ga ni popil več kot 2 dl.Cena obeh je bila približbo ista.
Neda sem mi pričkat katero olje je oh in sploh. Če hočeš kaj drugega po želji..
Neda sem mi pričkat katero olje je oh in sploh. Če hočeš kaj drugega po želji..
Fizikalko ::
Za neuke: to, koliko ojla popije mašina, je odisno od kvalitete izdelave mašine (natančnosti izdelave), ne pa toliko od olja. Jaz dajem v mojega najboljše olje za dizle, pa ga kljub temu pije kake pol litra na 10k.
IceIceBaby ::
Sej ni moj namen pričkanje :) Samo vedno je dobro slišat izkušnje uporabnikov.
Drugače jaz prisegam na Mobil 1 za malo bolj občutljive stroje in Esso ultron 10w40 za malo starejše avtomobile. Exxon, ki izdeluje obe olje je namreč eno redkih podjetji, ki izdeluje pravo sintetično olje (Mobil 1). Večina ostalih (Elf, Castrol, Valvoline...) prodajajo le obdelano (hydro cracked) mineralno olje.
Drugače jaz prisegam na Mobil 1 za malo bolj občutljive stroje in Esso ultron 10w40 za malo starejše avtomobile. Exxon, ki izdeluje obe olje je namreč eno redkih podjetji, ki izdeluje pravo sintetično olje (Mobil 1). Večina ostalih (Elf, Castrol, Valvoline...) prodajajo le obdelano (hydro cracked) mineralno olje.
IceIceBaby ::
Ogromno je odvisno tudi od načina vožnje. Drugače pa vsak motor pije olje.
Pri mestni vožnji, kjer gre za kratke relacije se v olju sicer nabira voda (počasi, a vztrajno) in kljub temu, da motor popije nekaj olja se ta meša z vodo in količina se ne spreminja bistveno.
Pri relacijskih vožnjah, kjer motor zadiha in se pošteno segreje ta voda sproti izhlapeva in poraba olja je bolj realna.
Pri agresivni vožnji in konstantnem tiščanju v obrate je obraba olja logično še višja.
Je pa res, da ima avto z različnimi olji različno porabo. Ampak poraba nikakor ni merilo za kakovost olja. Enostavno mora olje ustrezat predpisom tovarne, to je vsa znanost.
Pri mestni vožnji, kjer gre za kratke relacije se v olju sicer nabira voda (počasi, a vztrajno) in kljub temu, da motor popije nekaj olja se ta meša z vodo in količina se ne spreminja bistveno.
Pri relacijskih vožnjah, kjer motor zadiha in se pošteno segreje ta voda sproti izhlapeva in poraba olja je bolj realna.
Pri agresivni vožnji in konstantnem tiščanju v obrate je obraba olja logično še višja.
Je pa res, da ima avto z različnimi olji različno porabo. Ampak poraba nikakor ni merilo za kakovost olja. Enostavno mora olje ustrezat predpisom tovarne, to je vsa znanost.
minime ::
Za neuke: to, koliko ojla popije mašina, je odisno od kvalitete izdelave mašine (natančnosti izdelave), ne pa toliko od olja. Jaz dajem v mojega najboljše olje za dizle, pa ga kljub temu pije kake pol litra na 10k.
Pri meni je bila razlika...
Po tvoji logiki bo motor pokuril enako količino redkega 0w-30 ali pa gostega 20w-60 .
Zadnjič mi je eden znanec rekel, da je za njego avo čito vredu extralube iz leclerca.Rekel je da ni še nobeden motor zaribal zaradi slabega olja... samo da ga je dovolj v motorju dovolj...
Vsak hvali svojega proizvajalca, ampak mislim da bo twingo zadovoljen s tem kar je imel dozdaj...
Pri meni je bila razlika...
Po tvoji logiki bo motor pokuril enako količino redkega 0w-30 ali pa gostega 20w-60 .
Zadnjič mi je eden znanec rekel, da je za njego avo čito vredu extralube iz leclerca.Rekel je da ni še nobeden motor zaribal zaradi slabega olja... samo da ga je dovolj v motorju dovolj...
Vsak hvali svojega proizvajalca, ampak mislim da bo twingo zadovoljen s tem kar je imel dozdaj...
kekz ::
Načeloma je poraba olja odvisna tudi od olja. Ampak ne od znamke ampak od viskoznosti. Bolj redko tekočega mašina popije več. Zato se včasih v zelo zgurane mašine daje bolj gosto tekoče olje. Vendar pa zaradi bolj gosto tekočega dobimo večje trenje.
Ampak teoretično bi moral 5W-40 imeti enako viskoznost ne glede na znamko.
Ampak teoretično bi moral 5W-40 imeti enako viskoznost ne glede na znamko.
Fizikalko ::
Točno. Ampak ta odvisnost je precej manjša kot odvisnost od kvalitete izdelave mašine.
Še nekaj: mašina kuri več bolj kvalitetna olja. Ne pa obratno, kot večina mislite.
Še nekaj: mašina kuri več bolj kvalitetna olja. Ne pa obratno, kot večina mislite.
kekz ::
Eh, olje, olje ...
Mojemu "študentskemu" avtu je nekoč puščala voda v olje. Vode je bilo vedno manj, olja pa vedno več.
No, zadevi bi težko rekel voda ali olje.
Dokler se mi ni ljubilo popraviti (resimo ene 20.000 do 30.000 km) sem vsake toliko (na približno 2.000 do 3.000 km) odlil malo olja in ga prelil nazaj v vodo.
Motor je delal tudi s tem (ni zaribal!), tekočina pa je izgledala, kot da bo iz nje nastalo novo življenje
Mojemu "študentskemu" avtu je nekoč puščala voda v olje. Vode je bilo vedno manj, olja pa vedno več.
No, zadevi bi težko rekel voda ali olje.
Dokler se mi ni ljubilo popraviti (resimo ene 20.000 do 30.000 km) sem vsake toliko (na približno 2.000 do 3.000 km) odlil malo olja in ga prelil nazaj v vodo.
Motor je delal tudi s tem (ni zaribal!), tekočina pa je izgledala, kot da bo iz nje nastalo novo življenje
Vikking ::
Tole z olji je prava štala. Vsak proizvajalc avtomobilov se osredotoči na eno znamko, dobavitelj mu je zaradi velike količine da poceni, nalima gor svojo znamko: motul, elf, castrol, proton. Ugotoviš da itak par firm dela olje prodaja se pa po svetu v miljon različnih znamkah.
Hec je v tem da v vsaki državi najdeš neko znamko, kjer je veliko boljša od drugih. Temu prispeva pač močna reklama ponudnika olja v dani regiji.
Tko kot prodajajo recimo diesel: prima, alpine.. same bučke.
Hec je v tem da v vsaki državi najdeš neko znamko, kjer je veliko boljša od drugih. Temu prispeva pač močna reklama ponudnika olja v dani regiji.
Tko kot prodajajo recimo diesel: prima, alpine.. same bučke.
kekz ::
Moj zdajšnji avto nima preveč rad preveč dobrega olja. Najboljša olja so preveč redko tekoča, moj avtomobil pa ima nad ventili oljne hidravlične dročnike, ki avtomatsko regulirajo zračnost ventilov. Če natočim preredko olje, dobijo ventili večjo zračnost, ker so dročniki premehki. Mašina začne glasno šklopotati in tudi moč ji nekoliko upade zaradi zmanjšanja kotov odprtja ventilov. Škoduje pa načeloma nič.i
minime ::
"Drugače jaz prisegam na Mobil 1 za malo bolj občutljive stroje in Esso ultron 10w40 za malo starejše avtomobile. Exxon, ki izdeluje obe olje je namreč eno redkih podjetji, ki izdeluje pravo sintetično olje (Mobil 1). Večina ostalih (Elf, Castrol, Valvoline...) prodajajo le obdelano (hydro cracked) mineralno olje."
Koliko mije poznano mineralno olja boljše mažejo, ampak jim s starostjo ta sposobnost upade.
Koliko mije poznano mineralno olja boljše mažejo, ampak jim s starostjo ta sposobnost upade.
krneki0001 ::
W twingota elf excelium (nekoč sinthese) 5W-40 ali 5W-50 pa je čist odlična izbira. Izpuh pa neoriginalen za 80 evrov.
krneki0001 ::
kekz olje za menjalnik je od 75W90 pa do 90W.
5W-50 je olje za motorje in recmo temu približno najboljše za naše razmere in poleti in pozimi. Pozimi normalno zdrži do -18 stopinj, da je še čisto tekoče in tudi pri ogreti mašini višjih temperaturah odlično maže mašini.
Prva cifra pri oznaki viskoznosti olja pomeni hladen vžig, druga pa viskoznost olja pri ogreti mašini na delavno temperaturo.
5W-50 je olje za motorje in recmo temu približno najboljše za naše razmere in poleti in pozimi. Pozimi normalno zdrži do -18 stopinj, da je še čisto tekoče in tudi pri ogreti mašini višjih temperaturah odlično maže mašini.
Prva cifra pri oznaki viskoznosti olja pomeni hladen vžig, druga pa viskoznost olja pri ogreti mašini na delavno temperaturo.
kekz ::
50 je izredno gosto tekoče olje za motorje. Običajno se uporablja v zelo zguranih mašinah in/ali v tropskem podnebju.
Pri nas je običajno 30 do 40. V menjalniku pa moja mašinca nima 90 ampak 75 in ga je kar težko dobiti .
Pri nas je običajno 30 do 40. V menjalniku pa moja mašinca nima 90 ampak 75 in ga je kar težko dobiti .
krneki0001 ::
20W-50 se uporablja za stare zgonjene mašine, ker je gost tudi pri visokih temperaturah in ne "uhaja skozu bate".
Športni avtomobili imajo skoraj vsi olje xxW-60 ali to pomeni, da je že tok gosto? Ne, pomeni samo da ima tok boljše mazanje pri visokih temperaturah in da se bolje oprime kovine.
Sam imam v prednjem diferencialu 90W-140 olje(probaj ga kje dobit - če ga pa že dobiš je pa cena ubijalska - 7000 sit za liter nekvalitetnega, če je kvaliteten pa še več), v ostalih diferencialih in mejalniku ter reduktorju pa 75W-80.
Športni avtomobili imajo skoraj vsi olje xxW-60 ali to pomeni, da je že tok gosto? Ne, pomeni samo da ima tok boljše mazanje pri visokih temperaturah in da se bolje oprime kovine.
Sam imam v prednjem diferencialu 90W-140 olje(probaj ga kje dobit - če ga pa že dobiš je pa cena ubijalska - 7000 sit za liter nekvalitetnega, če je kvaliteten pa še več), v ostalih diferencialih in mejalniku ter reduktorju pa 75W-80.
El Barto ::
@kekz
Nevem kateri avto voziš, a si ravno opisal da imaš bolj fuč dročnike, ali pa da ti oljna črpalka ne zagotavlja dovolj olja (več možnih razlogov), ali pa mogoče tudi, da je motor konstruiran samo za navadna mineralna olja.
Aja hidravlični dročniki niso neka najnovejša tehnika.
No jaz v svoji Alfici vozim Selenio Racing 10W60 - polnosintetično, v menjalniku pa tudi polnosintetiko Tutela ZC synth 75W, pač oboje po priporočilih tovarne.
Olja za menjalnik gradacije okol 75W je ko dreka, a me nebo nihče več pripravil v nakup ELF-ovega olja. Čeprav je presegal zahteve za menjalniško olje, se je v 500 km praktično prežgal (pa ne samo v moji 2.5, ampak tudi v mamini 1.6), zatorej sem olje menjal dvakrat.
S "kastrolo" imam tudi slabe izkušnje, pa Valvoline Turbo V (mineralno) se je tudi malce poslabšalo.
Za twingota pa poglej priporočene gradacije olja, iz tega se pa da tudi najti ustrezne ekvivalente raznih firm. Mogoče Agip, vendar ne vem kako se obnese v Renaultih.
Nevem kateri avto voziš, a si ravno opisal da imaš bolj fuč dročnike, ali pa da ti oljna črpalka ne zagotavlja dovolj olja (več možnih razlogov), ali pa mogoče tudi, da je motor konstruiran samo za navadna mineralna olja.
Aja hidravlični dročniki niso neka najnovejša tehnika.
No jaz v svoji Alfici vozim Selenio Racing 10W60 - polnosintetično, v menjalniku pa tudi polnosintetiko Tutela ZC synth 75W, pač oboje po priporočilih tovarne.
Olja za menjalnik gradacije okol 75W je ko dreka, a me nebo nihče več pripravil v nakup ELF-ovega olja. Čeprav je presegal zahteve za menjalniško olje, se je v 500 km praktično prežgal (pa ne samo v moji 2.5, ampak tudi v mamini 1.6), zatorej sem olje menjal dvakrat.
S "kastrolo" imam tudi slabe izkušnje, pa Valvoline Turbo V (mineralno) se je tudi malce poslabšalo.
Za twingota pa poglej priporočene gradacije olja, iz tega se pa da tudi najti ustrezne ekvivalente raznih firm. Mogoče Agip, vendar ne vem kako se obnese v Renaultih.
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
IceIceBaby ::
Za malo bolj športne avtomobile, ki dosti preživijo v rdečem polju priporočam Motul 300v 15w50 double ester. Taprava sintetika z dodatkom estra, za extremne pogoje.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | golf 6 1.2 tsiOddelek: Na cesti | 4864 (3802) | hojnikb |
» | Motorna olja (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 20421 (11677) | hojnikb |
» | motorna olja (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 20356 (17406) | andromedar |
» | Motorno olje: 10w40 ali 5w50Oddelek: Loža | 5201 (4940) | Mesar |