» »

Miti, zmote in nepoznavanje predpisov

Miti, zmote in nepoznavanje predpisov

1
2
3

Tezaab ::

Oprosti, ce tole smatras kot trolanje, ampak... meni se zdi nagon o samoohranitvi zadostna motivacija. Se posebej, ce ves, da se nihce drug v prometu ne drzi predpisov.

šernk ::

Na žalost večinoma kolesarji na kolesu ko gredo čez prehod za pešce ne sestopijo s kolesa, kot bi morali dokler ne pridejo na drugo stran ...


pešeč čaka ob prehodu za pešce: mu ustavim
kolesar čaka ob kolesu na prehodu za pešce: mu ustavim
kolesar čaka na kolesu ob prehodu za pešce: naj kar čaka

tudi pešec ob prehodu za pešce nima absolutne prednosti in mora nakazati, da želi prečkati cesto, ter se prepričati da lahko to varno stori. Drugače lahko 2 ženski, ki klepetata 10min čakaš. Lahko ti pa tudi skoči direktno pred avto ( v tujini pogosta praksa, ko želijo izsiliti odškodnino).
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Olórin ::

lakotnk, prosim za citat iz zakonika, ki določa da mora kolesar NUJNO uporabiti kolesarsko pot

dodatno:
23. člen
14. pločnik je del ceste, ki je ločen od vozišča in je namenjen in urejen za promet pešcev, lahko pa tudi za mešani promet pešcev in kolesarjev;
http://www.uradni-list.si/1/content?id=...


jype, lahko ti kaj več poveš o tem, ali so kolesarji zakonsko obvezani voziti po kolesarski stezi? jaz takšnega člena ne najdem. najdem samo neka priporočila za varno vožnjo kolesarjev, but thats about it.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

m0LN4r ::

Treba je dodati, da mora v tem primeru kolesar kolesarit s hitrostjo peščev. Ne pa dirkat.
Mogoče ni v zakonu, je pa v mestu TABLA, na kateri to piše.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

mn ::

Olórin je izjavil:

lakotnk, prosim za citat iz zakonika, ki določa da mora kolesar NUJNO uporabiti kolesarsko pot

dodatno:
23. člen
14. pločnik je del ceste, ki je ločen od vozišča in je namenjen in urejen za promet pešcev, lahko pa tudi za mešani promet pešcev in kolesarjev;
http://www.uradni-list.si/1/content?id=...


jype, lahko ti kaj več poveš o tem, ali so kolesarji zakonsko obvezani voziti po kolesarski stezi? jaz takšnega člena ne najdem. najdem samo neka priporočila za varno vožnjo kolesarjev, but thats about it.


Lakotnik ti je v svojem zadnjem post-u citiral člen zakona (93. če se ne motim), ki to predpisuje.

Olórin ::

aha našel sem samo tole:
Kolesa in kolesa s pomožnim motorjem

103. člen

(1) Kolesarji morajo voziti po kolesarskem pasu, kolesarski stezi ali kolesarski poti. Kjer teh prometnih površin ni, smejo voziti ob desnem robu smernega vozišča v smeri vožnje.

Madona, so se celo spomnili to dodati v zakonik, lepo od njih.

mn je izjavil:



Lakotnik ti je v svojem zadnjem post-u citiral člen zakona (93. če se ne motim), ki to predpisuje.


lakotnik ni sposoben normalno citirati, njegovi posti so povsem nepregledni. Se vlečejo kot kurja čreva, iskati kaj je citirano in kaj je hotel napisati je en velik no-go.
... ali pa je samo črna tema slo-techa izjemno slaba, so razlike med sivim in belim textom premajhne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

m0LN4r ::

Ni to tema o mitih?
Mene zanima ali je res MIT, da lahko policaj kaznuje kolesarja, če se pelje v nasprotni smeri na kolesarski stezi, kot pa jo veleva puščica na njej.

Praktičen primer:
Pred bajto je kolesarska steza, na kateri je dovoljeno peljati le navzdol po ulici (puščica). Na drugi strani ceste je obratno.
Cilj je doma navzgor po ulici na isti strani.
Torej bo moral kolesar it prek na drugo stran ceste se odpeljat tam navzgor po ulici in potem nazaj na to stran, če noče kazni?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Shegevara ::

m0Ln4r, ja peš bi blo treba it po zakonu, puščice niso brezveze.

Ampak če te pa polcaj zarad take malenkosti ustav, je pa tud žalostno in nesramno.

m0LN4r ::

Shegevara je izjavil:

m0Ln4r, ja peš bi blo treba it po zakonu, puščice niso brezveze.

Ampak če te pa polcaj zarad take malenkosti ustav, je pa tud žalostno in nesramno.

Torej najhitrejše in pravilno bo,
na kolo dol po ulici do prehoda,
dol s kolesa čez cesto,
na kolo in nazaj gor,
dol s kolesa čez cesto,
na kolo in še malo dol.
Vmes pa še 4x dol in gor s kolesa, saj prečkaš še 4 križišča na poti ?! :)) :)) :)) :))

Kazen je 40EUR :D
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Shegevara ::

nevem kaj ti nej rečem? :D Kje pa je takšna situacija. A lahko na zemljevidu pokažeš, me res zanima

jaz imam tud eno vprašanje. Lahko, kot pešec, prečkaš zebro po zarisani modri črti?



Še eno vprašanje. Je označen semafor namenjen tudi za kolesarja, ki prečka območje semaforja. Namreč, vedno se slabo počutim, ko grem velikrat naravnost čez polno rdečo :))



Je vožnja v to smer dovoljena s kolesom?

m0LN4r ::

Komot lahko:



Je pa skoraj v vsaki ulici enako. B bi moral prestavt bolj levo. Ampak tako je.
To da lahko greš okoli po spodnji brez prečkanja je samoumevno.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Shegevara ::

tudi jaz sem zapravljal ure pred zemljevidom in na terenu, ko sem v Ljubljani se prvikrat začel voziti s kolesom, ni tak mačji kašelj priti na plan s potjo, ki te ne bo vodila "čez rit v žep" hkrati pa bo vožnja po te poti ostala ne-sankcionirana s strani policije.

TESKAn ::

Mit: Ko se prižge oranžna luč, se da gas, ko se prižge rdeča, imaš še štiri sekunde časa, da zapelješ v križišče.
Realnost: Ko ugasne zelena, ustavi in čakaj. Vaše visočanstvo bo preživelo z pol minute zamude, drugi bomo pa tudi veseli, da niste parkirani sredi križišča ko crknjen konj in ovirate pretočnost.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Mehmed ::

Shegevara je izjavil:



Še eno vprašanje. Je označen semafor namenjen tudi za kolesarja, ki prečka območje semaforja. Namreč, vedno se slabo počutim, ko grem velikrat naravnost čez polno rdečo :))




Ze pesce ne velja. Tko da stopi z kolesa pa ga porini mimo semaforja pa lepo naprej.

MIHAc27 ::

@Shegevara: Za sliko št. 3 - Ne ker je to pločnik. Lahko greš edino peš ob kolesu.

St235 ::

Olórin je izjavil:

aha našel sem samo tole:
Kolesa in kolesa s pomožnim motorjem

103. člen

(1) Kolesarji morajo voziti po kolesarskem pasu, kolesarski stezi ali kolesarski poti. Kjer teh prometnih površin ni, smejo voziti ob desnem robu smernega vozišča v smeri vožnje.

Madona, so se celo spomnili to dodati v zakonik, lepo od njih.

mn je izjavil:



Lakotnik ti je v svojem zadnjem post-u citiral člen zakona (93. če se ne motim), ki to predpisuje.


lakotnik ni sposoben normalno citirati, njegovi posti so povsem nepregledni. Se vlečejo kot kurja čreva, iskati kaj je citirano in kaj je hotel napisati je en velik no-go.
... ali pa je samo črna tema slo-techa izjemno slaba, so razlike med sivim in belim textom premajhne.


Z drugimi besedami si nepismen, ne veš o čem govoriš in potem se napihuješ kot žaba?

Že na prejšnji strani sem ti citiral, dva člena , ki jasno povesta,da kolesar mora voziti po kolesarski stezi. Ravno tako ne gre za nič novega ampak je bilo to že v Zakonu o varnosti cestnega prometa. Pod črto spet nakladaš in nimaš pojma o čem govoriš.

Enako kot si nabijal o temu, da so pločniki kar naenkrat območja za pešce.

MIHAc27 je izjavil:

@Shegevara: Za sliko št. 3 - Ne ker je to pločnik. Lahko greš edino peš ob kolesu.


Ali seveda po nasprotni strani kjer je na sliki avto oziroma po kolesarski stezi če tam obstaja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Bellzmet ::

Se pravi:
1. če je kolesarska steza je obvezno voziti po njej
2. če ni kolesarske steze je potrebno voziti po desni strani ceste (po pločniku se ne sme)
3. v coni za pešce pa se lahko vozi, vendar tako da se ne ogroža pešcev
4. ko kolesar hodi ob kolesu dobi praktično pomen pešca in ga je potrebno počakati na prehodu za pešce
5. če se vozi na kolesu zanj prehodi za pešce ne veljajo

Drži?

Pa še tole:
2.1 se pravi če ni kolesarske steze in se kolesar vozi po pločniku (namesto po cesti) lahko dobi kazen?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bellzmet ()

Tezaab ::

Bellzmet je izjavil:


Pa še tole:
2.1 se pravi če ni kolesarske steze in se kolesar vozi po pločniku (namesto po cesti) lahko dobi kazen?

Policija in mestno redarstvo definitivno menita, da ja.

St235 ::

Vse od 1-5 drži.

6. Prehodi za pešce še kako veljajo. Kolesar mora prav tako kot avto omogočiti pešcem, da prečkajo cesto. Nima pa kolesar na prehodu za pešce nikakršne prednosti pred ostalimi vozili.

2.1 - da, kolesar za vožnjo po pločniku lahko dobi kazen.

Tezaab je izjavil:

Bellzmet je izjavil:


Pa še tole:
2.1 se pravi če ni kolesarske steze in se kolesar vozi po pločniku (namesto po cesti) lahko dobi kazen?

Policija in mestno redarstvo definitivno menita, da ja.


Zakon in sodniki se z njimi strinjajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Mehmed ::

3. lahko vozi v coni za pesce, razen kadar je ekstra tabla da ne sme

GrimReaper ::

Pred bajto je kolesarska steza, na kateri je dovoljeno peljati le navzdol po ulici (puščica). Na drugi strani ceste je obratno.
Cilj je doma navzgor po ulici na isti strani.
Torej bo moral kolesar it prek na drugo stran ceste se odpeljat tam navzgor po ulici in potem nazaj na to stran, če noče kazni?

Ne vem kje je tukaj problem. Sej s kolesom se povečini vozi kot z avtom. Z avtom tudi nebi šel po levi strani navzgor.
Pa kaj imate take probleme s policaji, meni je bolj pomembna moja varnost, se pravi ne bom šel v kontra smer, kjer me lahko kak hiter kolesar zgazi.

Torej najhitrejše in pravilno bo,
na kolo dol po ulici do prehoda,
dol s kolesa čez cesto,
na kolo in nazaj gor,
dol s kolesa čez cesto,
na kolo in še malo dol.
Vmes pa še 4x dol in gor s kolesa, saj prečkaš še 4 križišča na poti ?!

Pa zakaj do prehoda. Kot rečeno se s kolesom voziš kot z avtom in ne kot bi bil peš. Cesto lahko na kolesu prečkaš tudi kjer ni prehoda.
Za zavijanje levo iz stranske ulice, se normalno postaviš pravokotno na cesto, se prepričaš da imaš v pravi prestavi za dober pospešek (spredaj na srednjem zobniku, zadaj nekje na tavelki polovici kasete), ne da potem obtičiš sredi ceste, pogledaš levo, desno, najbolje še enkrat levo in zapedaliraš čez.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Pixy222 ::

Mene zanima, ali lahko v spodnjem primeru uporabljam vzporedno makedamsko cesto in ali moram tudi v tem primeru ustaviti pri rdečem semaforju.
Konkreten primer: ponoči vozim po cesti in se prižge rdeča luč. Nikjer nikogar, torej zapeljem na vzporedno makedamsko cesto in se peljem po desni strani mimo semaforja. Za semaforjem se ponovno pravilno vključim na asfaltirano cesto. Sem v prekršku?


še link street viewa: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Pixy222 ()

Mehmed ::

Ce bi bil tist makadam plocnik mogoce, tko pa mislim da ne.

joze67 ::

Shegevara je izjavil:

Še eno vprašanje. Je označen semafor namenjen tudi za kolesarja, ki prečka območje semaforja. Namreč, vedno se slabo počutim, ko grem velikrat naravnost čez polno rdečo :))




Ne. Semafor je namenjen avtomobilom. Glej ZPrCP-UPB2 (Uradni list RS, št. 82/13 z dne 8. 10. 2013), člen 99, odstavek 5.

Tezaab ::

joze67 je izjavil:

Shegevara je izjavil:

Še eno vprašanje. Je označen semafor namenjen tudi za kolesarja, ki prečka območje semaforja. Namreč, vedno se slabo počutim, ko grem velikrat naravnost čez polno rdečo :))




Ne. Semafor je namenjen avtomobilom. Glej ZPrCP-UPB2 (Uradni list RS, št. 82/13 z dne 8. 10. 2013), člen 99, odstavek 5.

Bolj kot berem ta clen, bolj se mi zdi, da pomeni: "ce sta kolesarska in pespot vzporedna in je postavljen nek svetlobni znak za pesce (za kolesarje pa ne), morajo ta znak upostevati tudi kolesarji". Ne pa "ce sta kolesarska in pespot vzporedna, je kolesarjem potrebno upostevati samo svetlobne znake, ki so postavljeni za pesce". Lakotnik?

čuhalev ::

V kakšnih okoliščinah lahko kolesar vozi skupaj z avtomobili na cesti in ne na kolesarski stezi? Obstaja kakšna listina, dovoljenje?

Sprašujem, ker so prehodi nivojev kolesarske steze ponavadi ,,slabo speljani" in neprimerni za hitrosti nad 5 m/s oziroma je vožnja po kolesarski stezi bistveno manj varna (tako za kolesarja kot za ostale) kot vožnja po cestišču.

šernk ::

Edini pogoj ko je kolesar lahko na cesti je, da kolesarske poti ni vzporedno s cesto, oziroma da je slednja neprevozna (zapora poti zaradi dela, slabega vzdrževanja,...)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

St235 ::

Tezaab je izjavil:

joze67 je izjavil:

Shegevara je izjavil:

Še eno vprašanje. Je označen semafor namenjen tudi za kolesarja, ki prečka območje semaforja. Namreč, vedno se slabo počutim, ko grem velikrat naravnost čez polno rdečo :))




Ne. Semafor je namenjen avtomobilom. Glej ZPrCP-UPB2 (Uradni list RS, št. 82/13 z dne 8. 10. 2013), člen 99, odstavek 5.

Bolj kot berem ta clen, bolj se mi zdi, da pomeni: "ce sta kolesarska in pespot vzporedna in je postavljen nek svetlobni znak za pesce (za kolesarje pa ne), morajo ta znak upostevati tudi kolesarji". Ne pa "ce sta kolesarska in pespot vzporedna, je kolesarjem potrebno upostevati samo svetlobne znake, ki so postavljeni za pesce". Lakotnik?


IMO imaš prav. Semafor je postavljen desno od kolesarske steze, nekih psoebnih dodatnih svetlobnih znakov za kolesarje ni, tako da ta semafor velja za kolesarje (če ne bi bilo kolesarske steze sploh ne bi bilo dileme. Še posebej je pri tem treba upoštevat tudi to, da pešci prečkajo tako cestišče kot kolesarsko steze in je smiselno, jim semafor da rpednost pred obojimi.

Mehmed ::

St235 je izjavil:

(če ne bi bilo kolesarske steze sploh ne bi bilo dileme.


Ce bi bil ta robnik desno od kolesarja, kolesarska pa zarisana na cesti namesto na plocniku, ravno tako. Noben ne bi dvakrat pomislil a velja semafor, pa bi bila situacija cist ista.

St235 ::

se strinjam.

Tisti zgoraj citiran člen se nanaša na situacije kot je tale:
Drenikova in Verovškova Kolesar pleje desno od semaforja, v križišču pa je potem samo semafor za pešca. Sicer ni najboljši primer, ker se kolesarska steza takoj za križiščem konča ampak ok.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

thramos ::

Jaz sem mislil, da je tam, kjer se mora tudi kolesar ustaviti, označeno z črto čez kolesarsko stezo, npr. takole.. Zakaj sem tako mislil nimam pojma. :)

St235 ::

Postavi se v obratno vlogo. Če ne bi bilo črte, ali bi avto moral ustavit pri rdeči luči? Za kolo ne velja čisto nič drugače.

thramos ::

A je kje sploh semafor za avtomobile brez črte? Oz. čemu sploh so namenje črte (na kolesarski)?

No, pa tvoj zgornji primer je zelo slab, ker z kolesom načeloma sploh ne smeš nadaljevati naravnost. Kolesarska se nadaljuje desno, tako da semaforja sploh ni treba upoštevati, ker nikomur ne sekaš poti (no, sej kolesarjem ga nikjer ni treba upoštevati /jype off).

driver_x ::

šernk je izjavil:

Edini pogoj ko je kolesar lahko na cesti je, da kolesarske poti ni vzporedno s cesto, oziroma da je slednja neprevozna (zapora poti zaradi dela, slabega vzdrževanja,...)


Jaz se na odseku ceste, ki ga uporabljam, vozim po cesti in ne po kolesarski stezi. Kolesarska steza ima vsakih 5m izvoz in je pri hitrosti koli 40km/h s kolesom praktično neprevozna.

shmandi ::

Po kolesarski se pač nimaš kaj vozit 40km/h

thramos ::

Imaš.

No, tale "kolesarska" je nevozna tudi pri 25 km/h.

shmandi ::

Tudi marsikatera cesta ni vozna pri najvišji dovoljeni hitrosti. Pa to še ne pomeni, da se bodo vozniki vozili po sredini ceste ali nasprotnem pasu. Razmere na naših cestah pač niso idealne. In tega se morajo zavedati tako vozniki kot kolesarji.
To me potem spominja na tisto, ko je na obvoznici zastoj, se pač nekdo pelje po odstavnem pasu, ker le tam lahko pelje 100km/h

St235 ::

thramos je izjavil:

A je kje sploh semafor za avtomobile brez črte? Oz. čemu sploh so namenje črte (na kolesarski)?

No, pa tvoj zgornji primer je zelo slab, ker z kolesom načeloma sploh ne smeš nadaljevati naravnost. Kolesarska se nadaljuje desno, tako da semaforja sploh ni treba upoštevati, ker nikomur ne sekaš poti (no, sej kolesarjem ga nikjer ni treba upoštevati /jype off).


A je kje sploh semafor za avtomobile brez črte? Oz. čemu sploh so namenje črte (na kolesarski)?

V mestih zelo redko, ampak sama odstonost črte ne pome, da semaforja ni treba upoštevat. Črte so namenjene temu, da nakažejo, kjer se je potrebno ustaviti oziroma da dodatno opozorijo na neko izredno ureduitev (semafor, neprednostna cesta...)

No, pa tvoj zgornji primer je zelo slab, ker z kolesom načeloma sploh ne smeš nadaljevati naravnost.

Seveda lahko pelješ naravnost. To da za križiščem zmanjka kolesarske steze ne pomeni, da se tam ne sme vozit. (seveda pa se ne sme vozit od znaka za prepoved naprej.

jype ::

shmandi> Pa to še ne pomeni, da se bodo vozniki vozili po sredini ceste ali nasprotnem pasu.

Dej ti koga druzga tkole farbat, no.

thramos ::

St235 je izjavil:


V mestih zelo redko, ampak sama odstonost črte ne pome, da semaforja ni treba upoštevat. Črte so namenjene temu, da nakažejo, kjer se je potrebno ustaviti oziroma da dodatno opozorijo na neko izredno ureduitev (semafor, neprednostna cesta...)
Ok, ja. Torej na to, ali semafor velja za kolesarje vpliva sploh vpliva lega semaforja?

No, pa še nekaj, kje mora počakati kolesar v tem primeru, ko je na semaforju rdeča?

shmandi je izjavil:

Tudi marsikatera cesta ni vozna pri najvišji dovoljeni hitrosti. Pa to še ne pomeni, da se bodo vozniki vozili po sredini ceste ali nasprotnem pasu. Razmere na naših cestah pač niso idealne. In tega se morajo zavedati tako vozniki kot kolesarji.
To me potem spominja na tisto, ko je na obvoznici zastoj, se pač nekdo pelje po odstavnem pasu, ker le tam lahko pelje 100km/h


Hja, tale kolesarska je v vseh pogledih tako nevarna, da je v vsakem primeru najbolje voziti po cesti. Ne glede na hitrost. Tako za varnost pešcev, kot kolesarjev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: thramos ()

shmandi ::

jype je izjavil:

shmandi> Pa to še ne pomeni, da se bodo vozniki vozili po sredini ceste ali nasprotnem pasu.

Dej ti koga druzga tkole farbat, no.


Ravno o tem govorim. To je pač kultura vožnje pri nas.

ProGo ::

thramos je izjavil:

Imaš.

No, tale "kolesarska" je nevozna tudi pri 25 km/h.


To je poden od "kolesarske". Kdorkoli je to odobril, bi ga bilo treba žgečkat po podplatih. Že na polnovzmetenem me premetava, vsakih 4m gor in dol, kaj šele na cestnih gumicah.
Kolesarska bi morala biti cel cestišča (v enakem nivoju), uvozi v stranske ceste pa dvignjeni.

pickle_rick ::

Zanima me situacija, kot je na Tržaški od FRIja proti Mercatorju oz. Petrolu na drugi strani. Kolesarska steza nasproti FRI (smer Dolgi most) zavije desno za zgradbe in naredu ovinek, ker ni dovolj prostora ob cesti. Ali si v prekršku, če voziš po cesti do križišča, kjer se kolesarska spet začne? Ker kolesarska steza ni vzporedno z cesto, ampak nekaj ulic višje.

shmandi ::

Kolikor vem, na nobeni dvopasovnici ni dovoljena vožnja kolesarjem. Torej bi moral biti prometni znak, ki prepoveduje vožnjo kolesarjem ali pa kjer kolesarska zavije znak za obvezno smer za kolesarje.

WarpedGone ::

pešeč čaka ob prehodu za pešce: mu ustavim

Tole je sploh biser CPP in razumevanja prometa.
Če je za tabo kolona, tvoja ustavitev pešcu koristi.
Če pa za tabo ni nikogar, bo zaradi tvojega ustavljanja moral čakat vsaj 2x dlje, kot pa če bi ti z nespremenjeno hitrostjo peljal mimo.
Ustavljanje bo tudi povečalo tvoj lasten strošek vožnje in povečalo onesnaževanje okolja.
Zaviranje je dodaten stres za asfalt in pospeševanje dodaten hrup za okolje.

Sami minusi, ker folk nima treh čistih kaj se dogaja okrog njega.
Zbogom in hvala za vse ribe

Mehmed ::

pickle_rick je izjavil:

Zanima me situacija, kot je na Tržaški od FRIja proti Mercatorju oz. Petrolu na drugi strani. Kolesarska steza nasproti FRI (smer Dolgi most) zavije desno za zgradbe in naredu ovinek, ker ni dovolj prostora ob cesti. Ali si v prekršku, če voziš po cesti do križišča, kjer se kolesarska spet začne? Ker kolesarska steza ni vzporedno z cesto, ampak nekaj ulic višje.


Ne, ce te nocejo na cesti imajo table za to da ti prepovejo.
Tebi ta kolesarska ne koristi vec, ker ne gre v smer kamor si namenjen. Ne rabis na blef probat a mogoce spet zavija po tvojmu okusu ali pa ugotavljat a je blo premalo prostora. Mogoce so samo preskrti za ekstra kolesarsko.

Tezaab ::

Mehmed je izjavil:

pickle_rick je izjavil:

Zanima me situacija, kot je na Tržaški od FRIja proti Mercatorju oz. Petrolu na drugi strani. Kolesarska steza nasproti FRI (smer Dolgi most) zavije desno za zgradbe in naredu ovinek, ker ni dovolj prostora ob cesti. Ali si v prekršku, če voziš po cesti do križišča, kjer se kolesarska spet začne? Ker kolesarska steza ni vzporedno z cesto, ampak nekaj ulic višje.


Ne, ce te nocejo na cesti imajo table za to da ti prepovejo.
Tebi ta kolesarska ne koristi vec, ker ne gre v smer kamor si namenjen. Ne rabis na blef probat a mogoce spet zavija po tvojmu okusu ali pa ugotavljat a je blo premalo prostora. Mogoce so samo preskrti za ekstra kolesarsko.

In kot po nakljucju je tam tabla, ki ti prepove voznjo naravnost (implicitno). Postavljena sta tako znak, kot talna oznacba, da je za kolesarje dovoljeno samo zavit desno. link

MrStein ::

Tisti znak zgleda nestandarden.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

MrStein ::

Parkiranje na cesti.

Čeprav se redko prakticira, je to dovoljeno. (za razliko od parkiranja na pločnikih, kjer je obratno: prepovedano je, a se pogosto prakticira)

65. člen
(ustavitev in parkiranje)

(1) Ustavitev ali parkiranje na vozišču je dovoljeno le na desni strani vozišča v smeri vožnje. Če so na desni strani vozišča tirnice, je dovoljena ustavitev ali parkiranje na levi strani vozišča. Na enosmerni cesti je dovoljena ustavitev ali parkiranje na obeh straneh smernega vozišča.

(4) Ustavitev in parkiranje je prepovedano:

1. na prehodu za pešce, stezi za pešce, pločniku ali v območju za pešce. Če je s predpisano prometno signalizacijo dovoljeno parkiranje na pločniku, mora biti za pešce zagotovljen najmanj 1,60 m širok del pločnika, ki ne sme mejiti na vozišče;

12. na vozišču v naselju, kjer poteka dvosmerni promet in ločilne črte niso vrisane;
13. na vozišču ceste zunaj naselja;
14. na smernem vozišču ceste v naselju z dvema ali več prometnimi pasovi;
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

krneki0001 ::

GrimReaper je izjavil:

Mene zanima za povsem tamala krožna, če zaviješ takoj desno, ali smeš dat že pred vstopom v krožišče desni smernik? Ker sem nekaj slišal, da nebi smel dajat.


Ja točno tako, če prihajaš v malo krožišče in greš takoj naslednji izhod ven, daš smernik že pred vhodom v krožišče.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prehod za pešce / kolesarje

Oddelek: Na cesti
2210310 (8120) predi
»

Prednost na cesti (teorija)

Oddelek: Na cesti
103491 (3248) black ice
»

Pravilna vožnja v krožiščih (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5612734 (11528) darkolord
»

Krožno križišče - prednost (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
18346547 (42500) floyd1

Več podobnih tem