» »

Renault Megan sprednji amortizerji

Renault Megan sprednji amortizerji

googleg1 ::

Zdravo,

Pri hiši imamo Renault Megane letnik 2018, 50k prevoženih, 90% po avtocesti. Zadnje dva tedna je začelo spredaj ropotati. Na servisu so ugotovili, da so šli sprednji amortizerji, kar je potrošni material in ne spada pod garancijo.

Lahko pričakujemo menjavo amortizerjev vsakih 50k km ali je to posledica kakšnega enkratnega dogodka (luknje) ?

Lp

Invictus ::

U, fak, po enem letu ?

To je pa kmalu...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

fikus_ ::

Za enega bi razumel, da je napaka v njem, dva ...?! Mogoče kakšna slaba serija?

Zateži jim, da vsaj nekaj krijejo na garancijo, če ne, pojdi k nekomu, ki se ukvarja z amortizerji, bo verjetno cenejše.

joyeli ::

Katalog od Megana, glej stran 24 spodaj :D https://www.cdn.renault.com/content/dam...

Utk ::

Če ni garancije, in pri renoju je itak ni, vsaj ne dajaj gor originalnih, ker so očitno zanič. Če ne daš originalnih, je pa čisto vseeno, če ti jih zamenja nekdo drug...

Wrop ::

So baje problemi pri amortizerjih. Na Renault forumu je že eden omenil, da mu je že začelo pokati med vožnjo. Imel pa ni niti 40k narejenih. Če prav vem, so mu krili 50 % cene.
Meni se je tudi začelo pojavljati neko pokanje, tudi 40k prevoženih. Moram tudi sam iti.

anketar ::

đis krajst, nov avto pa morš že menat, kje pa delajo te megane?

poweroff ::

Jaz imam sicer Megana letnik 2007 in stalno nekaj ropota, poka... sem bil večkrat pri mehaniku in je rekel "ja, to so pa francoski avti, veste". Zdaj se ne sekiram več. ;)
sudo poweroff

Cr00k ::

Ne bluzite, jaz s cliom naredim vsak teden 1200km in po +100kkm je še vse na mestu in nič ne poka, od tega je tretjina po "odličnih" bosanskih kolovozih...

OP: preveri kakšne tuje Renault forume in kaj lastniki delajo v takih primerih... imaš vse možne nadomestke. Bi pa vseeno vztrajal, da vsaj delno krijejo strošek menjave. Po 50kkm je pri 2018 letniku res prekmalu. Fotr ima leto starejšega in kakšnih 30kkm več pa nima problema.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cr00k ()

spenstar ::

Takole to izgleda na novem Meganu 4. Pa to se ni vse, problemi so s sobami za ciscenje stekel, pokanje na zadnji premi, elektroniko, pobiranje gum zaradi zamaknjene optike, stabilizatorji...
http://www.renault-klub.si/forum/viewto...
SPENSTAR--builder

zobnik ::

Dobr te bodo nate*nil, prej kak stabilizator poka.
Amortizerji lahko je ležaj amortizerja, da pa bi prav amortizer zanič bil pa bi blo vse mastno.

googleg1 ::

joyeli je izjavil:

Katalog od Megana, glej stran 24 spodaj :D https://www.cdn.renault.com/content/dam...
Hvala za ta link. Težko bomo zahtevali delno kritje servisa, če imajo v katalogu specificirano da je med 40kkm in 60kkm priporočljiva menjava amortizerjev.

Po kakšnih cestah je po vašem mnenju največja obraba amortizerjev. So to lokalne ceste, hitre ceste ali avtoceste ? Po mojem mnenju na avtocesti ne bi smela biti velika obraba.

Pa že tako je bil avto kakšen mesec nazaj na servisu, ker je nekaj pokalo zadaj. Se je izkazalo da je serijska napaka pri ležajih. Domnevno so bili premalo podmazani. Na srečo so menjali v garanciji.

facepalm ::

Verjetno se zgovarjajo na amortizerje saj so res potrosni material. In glej ga zlomka, priporocajo menjavo ravno pri takih kilometrih, ki jih ima OP.
Sem ze vozil avto z unicenim amortizerjem. Med simptomi ni bilo nikakrsnega zvoka ali pokanja, le mastno okoli amortizerja in avto je malenkost visel na eno stran. Pa seveda je streslo cel avto, ce je tisto kolo priletelo na luknjo.

Edit: pojdi k popoldancu po drugo mnenje, da vidis ce te pri Renaultu vlecejo za nos.

Jaz sem samo zaradi njihovega servisa (dveh) predcasno prodal Renaulta in ga ne kupim vec. Vsaj novejsega ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

KAVINSKY ::

googleg1 je izjavil:

Po mojem mnenju na avtocesti ne bi smela biti velika obraba.


Odvisno od stanja cestišča. Vsak dan pri 130kmh zadevati iste luknje kar uničuje amortizerje.

fikus_ ::

Še enkrat, pojdi k nekomu, ki se ukvarja z amortizerji, pozabi na renault servis, ti bodo zmontirali original zanič amortizerje.

brbr21 ::

Eh.. pazi, da te ne nategnejo. Problematično je zgornje vpetje amortizerja in ne sam amortizer. Guma je pretrda in prične pokati. Ne vpliva na vozne lastnosti. Druga težava so stabilizatorji. Oboje se pojavlja tudi pri Talismanih, predvsem 4control.

Upam, da nisi za povrh še lastnik najmočnejše verzije, ker potem ti ne uide še saga z menjalnikom in elektroniko. Več si lahko prebereš na avtomobilizem.com
Na splošno pa imaš veliko možnosti za težave z notranjo elektroniko (bluetooth, keyless, LED....). Nikoli niso sloveli po izjemni zanesljivosti, vendar poslušam, da so s 4. serijo presegli vse lastne rekorde.

boro10 ::

Kdo ve je pri novejših ta problem odpravljen?

Imaš dizla?
Pozdrav

spenstar ::

boro10 je izjavil:

Kdo ve je pri novejših ta problem odpravljen?

Imaš dizla?

Jaz bi pocakal na fazo2, ker potem odpravijo vecino tezav ali zaradi serijskih napak materiala oz. dobaviteljev.
SPENSTAR--builder

googleg1 ::

boro10 je izjavil:

Kdo ve je pri novejših ta problem odpravljen?

Imaš dizla?
Govora je o dizlu 115KM.

boro10 ::

spenstar je izjavil:

boro10 je izjavil:

Kdo ve je pri novejših ta problem odpravljen?

Imaš dizla?

Jaz bi pocakal na fazo2, ker potem odpravijo vecino tezav ali zaradi serijskih napak materiala oz. dobaviteljev.


A ni kolikor vem Megane 4 zunaj že od 2016? Prej bo novi prišel
Pozdrav

googleg1 ::

Da povem še epilog zgodbe. Račun za menjavo obeh sprednjih amortizerjev je bil 300EUR. Po manjšem prerekanju in klicarjenju na Renault zastopništvo v Ljubljani se je izkazalo, da menjavo amortizerjev podaljšano jamstvo krije samo do 50kkm. Avto je imel okoli 52kkm.

Utk ::

Zakaj zaboga si dal spet original amortizerje gor?

poweroff ::

googleg1 je izjavil:

se je izkazalo, da menjavo amortizerjev podaljšano jamstvo krije samo do 50kkm. Avto je imel okoli 52kkm.

Temu se reče programirana odpoved. Skrajno nepoštena praksa.

Rešitev: vsaj neoriginalne dele začni uporabljat, da jih vsaj malo kaznuješ.
sudo poweroff

Invictus ::

Utk je izjavil:

Če ni garancije, in pri renoju je itak ni, vsaj ne dajaj gor originalnih, ker so očitno zanič. Če ne daš originalnih, je pa čisto vseeno, če ti jih zamenja nekdo drug...

Tole...

Kar sem jih sam menjal, sem vedno dal Monroe (al kako se jim že reče). Vsi mehaniki pravijo da so boljši od skoraj vseh originalov :).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

BlackHole ::

Za nove Megane je znano, da imajo vgrajene sprednje stabilizator štangice (cirka 30EUR) slabe kvalitete, zato jih menjujejo kot po tekočem traku z boljšimi, pod garancijo seveda. Lahko pa so te tudi nategnili. Pelji ga raje še h kakemu domačemu mehaniku, ki ga poznaš ti ali pa kak tvoj kolega.
edit: Vidim, da si že "rešil".
LP Marko

Zgodovina sprememb…

zobnik ::

googleg1 je izjavil:

Da povem še epilog zgodbe. Račun za menjavo obeh sprednjih amortizerjev je bil 300EUR. Po manjšem prerekanju in klicarjenju na Renault zastopništvo v Ljubljani se je izkazalo, da menjavo amortizerjev podaljšano jamstvo krije samo do 50kkm. Avto je imel okoli 52kkm.


a še poka ?

fikus_ ::

Googleg1 malo so te nateg.....

https://www.autodoc.si/bilstein/12775677

Smo ti pisali, da pojdi k nekomu drugemu, ne Renault servis!

zobnik ::

to je sam amortizer, kje so še protiprašne, guma + ležaj amortizerja in optika.....fedr...

googleg1 ::

Ropotat je nehalo :). Drugega proizvajalca amorortizerja nismo vgrajevali, bo pa to prva stvar, ki jo bomo naredili, če se bo stvar ponovila. Glede računa je pa tako, da je bil en
amortizer 60EUR. Ostalo je bilo delo + optika.

Je pa tako, da dokler imaš garancijo se mi zdi pametno servisirat tam kjer je bil avto kupljen. Tokrat sicer niso šli nič na roko, kar je bila sigurno slaba izkušnja. Sem mislil, da bodo vsaj dodatno krili stroške dela ali pa dali popust na storitev. Šola za drugič.

mirator ::

googleg1 je izjavil:

Zdravo,

Pri hiši imamo Renault Megane letnik 2018, 50k prevoženih, 90% po avtocesti. Zadnje dva tedna je začelo spredaj ropotati. Na servisu so ugotovili, da so šli sprednji amortizerji, kar je potrošni material in ne spada pod garancijo.

Lahko pričakujemo menjavo amortizerjev vsakih 50k km ali je to posledica kakšnega enkratnega dogodka (luknje) ?

Lp

Jaz imam tudi Megana letnik 2015, pa do sedaj nisem imel problemov.
Če je to kar trdiš res (to veš samo ti), potem bi lahko uveljavljal tudi kot skrito napako. Samo pot bi bila zelo trnava in tudi stroški dokazovanja, ne bi bili majhni, ni pa nujno, da ne bi bil uspešen.

googleg1 ::

mirator je izjavil:


Jaz imam tudi Megana letnik 2015, pa do sedaj nisem imel problemov.
Če je to kar trdiš res (to veš samo ti), potem bi lahko uveljavljal tudi kot skrito napako. Samo pot bi bila zelo trnava in tudi stroški dokazovanja, ne bi bili majhni, ni pa nujno, da ne bi bil uspešen.
Letnik 2015 je prejsna generacija, verjetno z drugimi problemi. Ne vem kako bi lahko uveljavljal skrito napako, ker v navodilih za vzdrževanje (linkano v tej temi) piše da je priporočljiva menjava amortizerjev med 40 - 60 kkm. Če recimo olja ne bi menjal pri 30k in bi razneslo motor, bi tudi težko dokazoval da sem ga vzdrževal skladno z navodili proizvajalca.

Je pa sigurno grdo, da je številka nesorazmerno manjša od povprečne menjave amortizerjev pri ostalih znamkah in navsezadnje tudi na ostalih Renault avtomobilih.

Wrop ::

googleg1 je izjavil:

Ropotat je nehalo :). Drugega proizvajalca amorortizerja nismo vgrajevali, bo pa to prva stvar, ki jo bomo naredili, če se bo stvar ponovila. Glede računa je pa tako, da je bil en
amortizer 60EUR. Ostalo je bilo delo + optika.

Je pa tako, da dokler imaš garancijo se mi zdi pametno servisirat tam kjer je bil avto kupljen. Tokrat sicer niso šli nič na roko, kar je bila sigurno slaba izkušnja. Sem mislil, da bodo vsaj dodatno krili stroške dela ali pa dali popust na storitev. Šola za drugič.


Kaj potem točno je bilo menjano? Amortizer, blažilnik? Koliko je prišla optika? Delo? Ker verjetno tudi mene to čaka.

Mogoče kdo ve, kakšna je razlika med temi Bilstein in temi, ki jih vgrajujejo? Pa kakšna je razlika med Bilstein B4 in B6? Ima sploh smisel kupiti 2x dražje?

fikus_ ::

Zobnik, zamenjali so mu amortizer!
Torej pri komu drugemu:
2 x 50 eur amortizer Bilstein + poštnina Autodoc = 105 eur
Optika 50 eur
delo 2 uri 40 eur

torej pod 250 eur, s tem da sem cene zaokroževal navzgor!

zobnik ::

optika je cca 30 evrov, ampak jo ni nujno delat, ker končnik ne menjaš. spredaj se štela optiko večinoma samo na vzvodu notranjega končnika....ti pa vzame čas.

fikus_ ::

Uradni/pooblaščeni serviserji imajo za vsa dela normiran čas! Dela 0,5 ali 2 uri je čisto vseeno, če je norma 1,5 ure.

2dark ::

googleg1 je izjavil:

joyeli je izjavil:

Katalog od Megana, glej stran 24 spodaj :D https://www.cdn.renault.com/content/dam...
Hvala za ta link. Težko bomo zahtevali delno kritje servisa, če imajo v katalogu specificirano da je med 40kkm in 60kkm priporočljiva menjava amortizerjev.


OK, tole pa vidim prvič, da bi celo tovarna imela izrecno zapisano , da se tako hitro menjajo amortizerji. Krš od avta, da mu moreš menjat amortizerje pri 40.000 km.

poweroff ::

Jaz sem za optiko dal 20 EUR, kolikor se spominjam.
sudo poweroff

IL_DIAVOLO ::

Wrop je izjavil:

googleg1 je izjavil:

Ropotat je nehalo :). Drugega proizvajalca amorortizerja nismo vgrajevali, bo pa to prva stvar, ki jo bomo naredili, če se bo stvar ponovila. Glede računa je pa tako, da je bil en
amortizer 60EUR. Ostalo je bilo delo + optika.

Je pa tako, da dokler imaš garancijo se mi zdi pametno servisirat tam kjer je bil avto kupljen. Tokrat sicer niso šli nič na roko, kar je bila sigurno slaba izkušnja. Sem mislil, da bodo vsaj dodatno krili stroške dela ali pa dali popust na storitev. Šola za drugič.


Kaj potem točno je bilo menjano? Amortizer, blažilnik? Koliko je prišla optika? Delo? Ker verjetno tudi mene to čaka.

Mogoče kdo ve, kakšna je razlika med temi Bilstein in temi, ki jih vgrajujejo? Pa kakšna je razlika med Bilstein B4 in B6? Ima sploh smisel kupiti 2x dražje?




Torej, če ne misliš nižat vozila, rabiš samo B4.

facepalm ::

2dark je izjavil:

googleg1 je izjavil:

joyeli je izjavil:

Katalog od Megana, glej stran 24 spodaj :D https://www.cdn.renault.com/content/dam...
Hvala za ta link. Težko bomo zahtevali delno kritje servisa, če imajo v katalogu specificirano da je med 40kkm in 60kkm priporočljiva menjava amortizerjev.


OK, tole pa vidim prvič, da bi celo tovarna imela izrecno zapisano , da se tako hitro menjajo amortizerji. Krš od avta, da mu moreš menjat amortizerje pri 40.000 km.


Seveda ni misljeno, da so pri 40kkm amortizerji za v smeti ampak, da ne blazijo vec tako ucinkovito.
40kkm je res hitro, pri 80 - 100kkm pa jih je vecina ze za zamenjat, vendar ljudje tega ne opazijo in se mirno vozijo do 200kkm.
Seveda se bodo oglasili poznavalci, kateri imajo pri 100kkm se amortizerje v takem stanju, kot so bili novi.
Takim svetujem, da se zapeljejo z enakim avtom iz salona (testna voznja) in primerjajo nagibanje v ovinkih in poziranje lukenj.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zanesljiv test amortizerjev?

Oddelek: Na cesti
307418 (5232) easyrider3
»

Vzdrževanje -+15 let starega avta (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7613391 (9933) WizzardOfOZ
»

Nova ali stara Octavia? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11819542 (15605) solatko
»

Avto za 1000€ (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15331088 (26315) Heavy
»

Renault Megane GrandCoupe

Oddelek: Na cesti
346273 (4994) neooo

Več podobnih tem