Forum » Na cesti » Problemi človeštva - težka noga
Problemi človeštva - težka noga
Temo vidijo: vsi
Engineer_ ::
Engineer_> povej to njegovim staršem, jih boš zagotovo potolažil.
Vseeno mi je za njegove starše, ker jih ne poznam in ker moj namen ni objokovat mrtvih, ampak pomagat živim, da takšni tudi ostanejo.
to storiš samo s tem da jim dopoveš, da morajo biti v prometu 100% pozorni in previdni. Če bodo mnenja da je počasna vožnja vedno varna in bodo nepozorni bodo pač mrtvi kot ta na posnetku.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
jype ::
Engineer_> to storiš samo s tem da jim dopoveš, da morajo biti v prometu 100% pozorni in previdni.
To velja vedno, ampak ker niso vsi taki supermani kot jaz, se potem zgodijo nesreče.
Komot pa rečeš, da morajo voziti po omejitvah. To ne terja nobene posebno zahtevne sposobnosti, omogoči pa odpuščanje vseh vrst napak v prometu brez neprijetnih dogodkov.
Engineer_> Če bodo mnenja da je počasna vožnja vedno varna in bodo nepozorni bodo pač mrtvi kot ta na posnetku.
To je laž (ker nihče ne pravi, da je počasna vožnja varna, zgolj da je bistveno varnejša od hitre, pa ker nihče ne pravi, da ljudje ne bodo umirali, če bodo vozili počasi, zgolj da bodo umirali bistveno manj).
To velja vedno, ampak ker niso vsi taki supermani kot jaz, se potem zgodijo nesreče.
Komot pa rečeš, da morajo voziti po omejitvah. To ne terja nobene posebno zahtevne sposobnosti, omogoči pa odpuščanje vseh vrst napak v prometu brez neprijetnih dogodkov.
Engineer_> Če bodo mnenja da je počasna vožnja vedno varna in bodo nepozorni bodo pač mrtvi kot ta na posnetku.
To je laž (ker nihče ne pravi, da je počasna vožnja varna, zgolj da je bistveno varnejša od hitre, pa ker nihče ne pravi, da ljudje ne bodo umirali, če bodo vozili počasi, zgolj da bodo umirali bistveno manj).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Engineer_ ::
samo ne bodo vozili po omejitvah, dojami to :D to se ne bo zgodilo, vedno se najde nekdo, ki divja. zato je nedopustno biti nepozoren.
Če si nepozoren, če nisi zmožen vedno opazovati kaj se dogaja okoli tebe na cesti prosim, prodaj avto in pokliči taksi ali pa se vozi izkjlučno samo s kolesom kjer storiš manj škode (ubiješ samo sebe ali polomiš pešca).
Pač ni vsak primeren za upravljat 1 tono težek stroj.
in komot bodo ljudje divjali, če bodo hoteli, ko se bodo navadli kje stoji radar.
V prometu te reši samo pozornost. Tako do avtov kot do pešcev in kolesarjev. Nič drugega, niti omejitve in visoke kazni za prekoračitev le teh.
Če si nepozoren, če nisi zmožen vedno opazovati kaj se dogaja okoli tebe na cesti prosim, prodaj avto in pokliči taksi ali pa se vozi izkjlučno samo s kolesom kjer storiš manj škode (ubiješ samo sebe ali polomiš pešca).
Pač ni vsak primeren za upravljat 1 tono težek stroj.
Engineer_> Komot pa rečeš, da morajo voziti po omejitvah. To ne terja nobene posebno zahtevne sposobnosti, omogoči pa odpuščanje vseh vrst napak v prometu brez neprijetnih dogodkov.
in komot bodo ljudje divjali, če bodo hoteli, ko se bodo navadli kje stoji radar.
V prometu te reši samo pozornost. Tako do avtov kot do pešcev in kolesarjev. Nič drugega, niti omejitve in visoke kazni za prekoračitev le teh.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
jype ::
Engineer_> samo ne bodo vozili po omejitvah, dojami to :D to se ne bo zgodilo, vedno se najde nekdo, ki divja. zato je nedopustno biti nepozoren.
Ni problema, bodo pač preživeli znaten del življenja v zaporih. Ker jih je malo, je to sprejemljiv strošek, ki ga bo itak v nekaj desetletjih zmanjšala še obvezna uporaba avtomatiziranih vozil.
Engineer_> Pač ni vsak primeren za upravljat 1 tono težek stroj.
Drži.
Engineer_> in komot bodo ljudje divjali, če bodo hoteli, ko se bodo navadli kje stoji radar.
Ko bo radar stal povsod, pa ne bodo več divjali.
Ni problema, bodo pač preživeli znaten del življenja v zaporih. Ker jih je malo, je to sprejemljiv strošek, ki ga bo itak v nekaj desetletjih zmanjšala še obvezna uporaba avtomatiziranih vozil.
Engineer_> Pač ni vsak primeren za upravljat 1 tono težek stroj.
Drži.
Engineer_> in komot bodo ljudje divjali, če bodo hoteli, ko se bodo navadli kje stoji radar.
Ko bo radar stal povsod, pa ne bodo več divjali.
jype ::
Engineer_> Nič drugega, niti omejitve in visoke kazni za prekoračitev le teh.
IMO so omejitve zgolj potuha. Ceste bi morale biti brez omejitev, kazni za povzročitev nesreče pa tako visoke, da si jih nihče ne bi mogel privoščiti.
Engineer_> razen če bo radar stal na vsak km.
Ni več daleč čas, ko bodo še gosteje posejani.
IMO so omejitve zgolj potuha. Ceste bi morale biti brez omejitev, kazni za povzročitev nesreče pa tako visoke, da si jih nihče ne bi mogel privoščiti.
Engineer_> razen če bo radar stal na vsak km.
Ni več daleč čas, ko bodo še gosteje posejani.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Engineer_ ::
Ni problema, bodo pač preživeli znaten del življenja v zaporih. Ker jih je malo, je to sprejemljiv strošek, ki ga bo itak v nekaj desetletjih zmanjšala še obvezna uporaba avtomatiziranih vozil.
do takrat pa spremljat promet in pazit, da se ne nastaviš na pot divjaku. Ker ko si enkrat mrtev ti kdo v tvojem avtu je vsak izgovor odveč.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
jype ::
Engineer_> do takrat pa spremljat promet in pazit, da se ne nastaviš na pot divjaku.
Ja, ampak divjak je še vedno pretežno kriv in odgovoren za smrt tistih par ljudi.
Ja, ampak divjak je še vedno pretežno kriv in odgovoren za smrt tistih par ljudi.
gusto ::
Engineer, škoda da se ne zavedaš kakšne bedarije pišeš.
Žal ljudje nismo roboti, nismo nezmotljivi in se nam lahko zgodi da smo nepozorni. Razen tebe seveda. Ti lahko po mestu voziš pijan z 160 km/h, pri tem predvidiš vse nevarne situacije, se jim zogneš, obvoziš otroka, ki skoči na cesto, se izogneš kamnu ki pade na cestišče. Ti si car, nezmotljiv, mi pa smo bedaki, ki vozimo skozi rdeče luči.
Zato je nedopustno biti nepozoren. Če si nepozoren, če nisi zmožen vedno opazovati kaj se dogaja okoli tebe na cesti prosim, prodaj avto in pokliči taksi ali pa se vozi izkjlučno samo s kolesom kjer storiš manj škode.
Žal ljudje nismo roboti, nismo nezmotljivi in se nam lahko zgodi da smo nepozorni. Razen tebe seveda. Ti lahko po mestu voziš pijan z 160 km/h, pri tem predvidiš vse nevarne situacije, se jim zogneš, obvoziš otroka, ki skoči na cesto, se izogneš kamnu ki pade na cestišče. Ti si car, nezmotljiv, mi pa smo bedaki, ki vozimo skozi rdeče luči.
Engineer_ ::
ireleevantno zate, ki si mrtev.
pa umirajte. Če nisi zmožen pozorno spremljati prometa nisi za na cesto. pojdi z avtobusom.
Engineer, škoda da se ne zavedaš kakšne bedarije pišeš.
Zato je nedopustno biti nepozoren. Če si nepozoren, če nisi zmožen vedno opazovati kaj se dogaja okoli tebe na cesti prosim, prodaj avto in pokliči taksi ali pa se vozi izkjlučno samo s kolesom kjer storiš manj škode.
Žal ljudje nismo roboti, nismo nezmotljivi in se nam lahko zgodi da smo nepozorni. Razen tebe seveda. Ti lahko po mestu voziš pijan z 160 km/h, pri tem predvidiš vse nevarne situacije, se jim zogneš, obvoziš otroka, ki skoči na cesto, se izogneš kamnu ki pade na cestišče. Ti si car, nezmotljiv, mi pa smo bedaki, ki vozimo skozi rdeče luči.
pa umirajte. Če nisi zmožen pozorno spremljati prometa nisi za na cesto. pojdi z avtobusom.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
gusto ::
jype ::
Engineer_> seveda je, stala ga je življenja.
Ne, ni. Teža njegove napake se ne spreminja glede na dejanja drugih, kakor se tudi teža dejanja prehitre vožnje divjaka ne spreminja glede na dejanja drugih.
Prehitra vožnja divjaka bi bila enako nevarna tudi če ne bi zapeljal skozi tistega polota, ampak šele skozi šleparja v naslednjem križišču.
Ne, ni. Teža njegove napake se ne spreminja glede na dejanja drugih, kakor se tudi teža dejanja prehitre vožnje divjaka ne spreminja glede na dejanja drugih.
Prehitra vožnja divjaka bi bila enako nevarna tudi če ne bi zapeljal skozi tistega polota, ampak šele skozi šleparja v naslednjem križišču.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Engineer_ ::
irelevantno, važno je le da je audi vozil toliko hitro, da je lahko ubil vse v VW. in za takšno dejanje je dovolj že 90 kmh.
Najbolj bedno je to da je zaviral le voznik audija, ki ni mogel varno zaustaviti, voznik polota pa ni niti reagiral.
Najbolj bedno je to da je zaviral le voznik audija, ki ni mogel varno zaustaviti, voznik polota pa ni niti reagiral.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
jype ::
Engineer_> irelevantno
Ne, ni. Hitrost tistega, ki vozi prehitro, ni nepomembna, temveč ključna. Napake ostalih so znatne, a niso ključne.
Engineer_> Najbolj bedno je to da je zaviral le voznik audija, ki ni mogel varno zaustaviti, voznik polota pa ni niti reagiral.
Ne, to je normalno in celo pričakovano.
Ne, ni. Hitrost tistega, ki vozi prehitro, ni nepomembna, temveč ključna. Napake ostalih so znatne, a niso ključne.
Engineer_> Najbolj bedno je to da je zaviral le voznik audija, ki ni mogel varno zaustaviti, voznik polota pa ni niti reagiral.
Ne, to je normalno in celo pričakovano.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Engineer_ ::
seveda so. ključno tu je bilo da je šel polo čez rdečo.
povsem identično bi bilo če bi šel polo čez železniško progo ko bi začelo utripati. Vlak bi ga zradira, dvoja o usodnosti napake potem ne bi bilo.
povsem identično bi bilo če bi šel polo čez železniško progo ko bi začelo utripati. Vlak bi ga zradira, dvoja o usodnosti napake potem ne bi bilo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
jype ::
Engineer_> seveda so. ključno tu je bilo da je šel polo čez rdečo.
Ne, ključno tu je, da voznik Audija ne bi mogel ustaviti niti v primeru, da bi skozi rdečo luč peljal gasilski tovornjak na nujni vožnji, voznik tovornjaka bi ga pa zaradi obscene hitrosti zelo verjetno prav tako spregledal.
Ne, ključno tu je, da voznik Audija ne bi mogel ustaviti niti v primeru, da bi skozi rdečo luč peljal gasilski tovornjak na nujni vožnji, voznik tovornjaka bi ga pa zaradi obscene hitrosti zelo verjetno prav tako spregledal.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Engineer_ ::
ne, ker bi vlak ali tramvaj VW enako zradirala, če bi jima ta poizkusil takole odvzeti prednost.
voznik gasilca na nujni vožnji bi prav tako zradiral VW.
Engineer_> seveda so. ključno tu je bilo da je šel polo čez rdečo.
Ne, ključno tu je, da voznik Audija ne bi mogel ustaviti niti v primeru, da bi skozi rdečo luč peljal gasilski tovornjak na nujni vožnji, voznik tovornjaka bi ga pa zaradi obscene hitrosti zelo verjetno prav tako spregledal.
voznik gasilca na nujni vožnji bi prav tako zradiral VW.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
Oki ::
Engineer_> seveda so. ključno tu je bilo da je šel polo čez rdečo.
Ne, ključno tu je, da voznik Audija ne bi mogel ustaviti niti v primeru, da bi skozi rdečo luč peljal gasilski tovornjak na nujni vožnji, voznik tovornjaka bi ga pa zaradi obscene hitrosti zelo verjetno prav tako spregledal.
Če bi imeli gasilski avtmobili takšno rdeče-belo rampo, bi tudi bili krivi, ker nimajo pravih barv ramp. In bi jih vsak kolesar spregledal, ker niso prave barve. Se pravi, kriv bi bil gasilec... Saj to je pa ja jasno....
alexa-lol ::
Engineer_> V prometu MORAŠ biti previden, to je tvoja osnovna naloga. MORAŠ zagotoviti v prvi vrsti varnost sebe in vseh v svojem vozilu kot tudi vseh ostalih. In to, da nekoga izsiliš, potem pa si misliš da je itak on kriv ker je divjal NI LOGIČNO. sploh.
Motiš se. Nemogoče je, da nekdo, ki vozi previdno, divja.
Engineer_> dopovej to mlademu vozniku, ki ne bo nikoli imel žene, otrok.
Ni mi treba.
Engineer_> morda ga bo to potolažilo.
Vseeno mi je zanj, ker ga ne poznam - ni mi pa vseeno za tistega, ki divja, pa misli, da to ne nosi posledic in ga ne naredi odgovornega za posledice vožnje s takšno hitrostjo.
mrtev pa je ta, za katerega se ti jebe ;) Ta, katerega je ubila napaka, ki jo je storil on. S tem je ugasnil tudi življenja vseh v svojem avtu.
ampak ja, njegova duša je rešena ker ni on glavni krivec za smrt. On je varen počasen voznik in se mu ne more nič zgoditi. Je lahko nepozoren, šlampast kreten. aha, nism vedel da gre to tako.
Ni ga ubila napaka, ki jo je storil on. Ubila jih je kinetična energije, katere del se je ob trku sprostil.
Če bi se Audi v njih zaletel z 50km/h (2500 enot kinetične energije) bi vrjetno vsi preživeli ker so vsi avtomobili skonstruirani da zagotovijo varnost potnikov pri zmernih hitrostih.
Ker se je Audi v njih zaletel s 160km /h (25 600 enot kinetične enrgije - 10x več) pač niso imeli nobene možnosti preživetja.
Voznik Pola/Golfa je sebe in potnike očitno spravil v nevarno situacijo ampak ni pa kriv za njihovo smrt.
Če greš v slume Sao Paula in te nekdo ubije pač nisi ti kriv ker si bil tam ampak on ker je sprožil pištolo.
FlyingBee ::
očitno je v njegovem svetu kazen za prevozit rdečo in/ali izsiliti prednost - takojšnja smrt na mestu
jype ::
Saj to ne bi bilo tako narobe: Pred semaforje se postavi pirotehnično napravo, ki jo prožita fotocelica in radar. Če vozilo pripelje v rdečo, ali pa če pripelje prehitro, se naprava sproži in pred vozilo dvigne jeklen zid, projektiran za ustavitev približno petdeset tonskega bremena pri hitrosti 100 kilometrov na uro. Potem se s tako napravo opremi vsa križišča, pa smo rešeni.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Gathish ::
Ker je to zastonj? In ker je tak zid komot vgradit v cesto? 50 ton pri 100km/h pa ni tako malo ;) Mogoče si računalničar, nisi pa fizik.
Arto ::
Mah saj ma prav. Semafor ima svoj namen, omejitev je pa bolj kot ne priporočilo. Sej so nas učili v avtošoli:
Semafor > Rampa za železnico > Ležeči policaj > Znak za omejitev
Kazni so tudi temu primerne - če voziš 160 v območju z omejitvijo 50, ponavadi dobiš 40EUR s polovičko, če pa prevoziš rdečo greš za 10 let v zapor.
Semafor > Rampa za železnico > Ležeči policaj > Znak za omejitev
Kazni so tudi temu primerne - če voziš 160 v območju z omejitvijo 50, ponavadi dobiš 40EUR s polovičko, če pa prevoziš rdečo greš za 10 let v zapor.
FlyingBee ::
Mah saj ma prav. Semafor ima svoj namen, omejitev je pa bolj kot ne priporočilo. Sej so nas učili v avtošoli:
Semafor > Rampa za železnico > Ležeči policaj > Znak za omejitev
Kazni so tudi temu primerne - če voziš 160 v območju z omejitvijo 50, ponavadi dobiš 40EUR s polovičko, če pa prevoziš rdečo greš za 10 let v zapor.
dober zaključek teme, Engineer tebi pa samo eno: 100% pozornost ti želim vedno in povsod
Engineer_ ::
tudi tebi, da te ne ubije pijanec v audiju. Pred semaforjem se navadi podzavestno pogledat na semafor in levo/desno, tudi če imaš zeleno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
FlyingBee ::
Tezaab ::
Arto ::
FlyingBee ::
hehe, še dobro, da je samo po avtocesti tako divjal, ker se ne more na rdečo luč zgovarjat
http://www.siol.net/novice/slovenija/20...
http://www.siol.net/novice/slovenija/20...
Vajenc ::
Kaj se pa gredo ti miličniki?! Na začetku (bivše) cestniske postaje je vendar jasno gorela zelena luč.
Not only is there no God, but try finding a plumber on Sunday.
Woody Allen
Woody Allen
Engineer_ ::
"norel" je ob 21.00 ko je avtocesta praktično prazna. Z BMW voziti 250 kmh po avtocesti pa je nevarno približno toliko kot s cliotom 120 kmh.
Sicer pa je težko komentirat brez posnetka provide ali je divjal po polni avtocesti ali povsem prazni ;)
ne, tega ni storil voznik VW.
Sicer pa je težko komentirat brez posnetka provide ali je divjal po polni avtocesti ali povsem prazni ;)
tudi tebi, da te ne ubije pijanec v audiju. Pred semaforjem se navadi podzavestno pogledat na semafor in levo/desno, tudi če imaš zeleno.
Ja pa ravno to je tisto, česar audi ni storil!
ne, tega ni storil voznik VW.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
jype ::
Engineer_> Z BMW voziti 250 kmh po avtocesti pa je nevarno približno toliko kot s cliotom 120 kmh.
Za tistega znotraj BMW že mogoče, za več kot 7 milijard ljudi, ki niso not, je pa bistvena razlika.
Za tistega znotraj BMW že mogoče, za več kot 7 milijard ljudi, ki niso not, je pa bistvena razlika.
Engineer_ ::
Engineer_> Z BMW voziti 250 kmh po avtocesti pa je nevarno približno toliko kot s cliotom 120 kmh.
Za tistega znotraj BMW že mogoče, za več kot 7 milijard ljudi, ki niso not, je pa bistvena razlika.
zato po nemških avtocestah ni omejitev ja.
Ali pa jih tam ni ker ljudje znajo biti pozorni in ne izsiljujejo. (kot je standard na balkanu, kjer moraš nujno izsiliti nekoga ki vozi hitro, da ga s tem upočasniš in si glavni kavboj na cesti).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
Engineer_ ::
golf je šel čez križišče in ni naredil nič.
audi je zaviral. žal je šel prehitro in ni mogel ustaviti, ampak je reagiral. voznik vw pa je šel egoistično čez križišče, kot da je pod vplivom mamil in ni niti pospešil niti zaustavil niti obrnil volana, NIČ.
;)
Pač sta se v istem križišču znašli najslabši možni obliki voznikov.
audi je zaviral. žal je šel prehitro in ni mogel ustaviti, ampak je reagiral. voznik vw pa je šel egoistično čez križišče, kot da je pod vplivom mamil in ni niti pospešil niti zaustavil niti obrnil volana, NIČ.
;)
Pač sta se v istem križišču znašli najslabši možni obliki voznikov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Voznja v rdeco luc... (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 20444 (16733) | anketar |
» | Kako se obravnavajo primeri ko bi nekdo lahko preprečil nesrečo pa je ne? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13147 (10819) | koyotee |
» | Slovenci vedno bolj brezbrižni na cesti. (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 26975 (22981) | FlyingBee |
» | Kolesarji in voznja v rdeco luc (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Šport | 39954 (36013) | jype |
» | Prevožena rdeča luč (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 94394 (82797) | fosil |