Forum » Na cesti » Slovenci vedno bolj brezbrižni na cesti.
Slovenci vedno bolj brezbrižni na cesti.
SkIDiver ::
Boš rekel da se ti še ni zgodilo da bi kak italijan kar tako malo ustavil avto sredi ceste zato da je šel nabirat regrad na travniku ob cesti? Ali pa rikverc po uvozu na avtocesto ker ne zna brat table in je narobe zavil?
Ne. Ni se mi še zgodilo nič od naštetega. Me je pa marsikje po italiji navdušila njihova agilnost pri mestni vožnji. Ko je zelena se spelje in se pelje. Pri nas pa malce traja, da se začne kolona premikat ob zeleni.
Engineer_ ::
ja, res imajo agilno mestno vožnjo.
Tipičen Rim:
mesto kjer prometnih zakonov in kulture vožnje ni. (opazite koliko avtov je parkiranih sredi in okoli krožnega križišča, tudi v nasprotni smeri vožnje. Da o pešcih sredi križišča ne govorimo)
Tipičen Rim:
mesto kjer prometnih zakonov in kulture vožnje ni. (opazite koliko avtov je parkiranih sredi in okoli krožnega križišča, tudi v nasprotni smeri vožnje. Da o pešcih sredi križišča ne govorimo)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
SkIDiver ::
Moj marsikje ni vključeval rima, ker tja nisem še nikoli rinil. Ne rečem, da je povsod rožnato. Ni pa tudi ne tako črno kot razberem iz tvojih prispevkov.
Engineer_ ::
no, v tem primeru pa rečem da tudi v Sloveniji ni tako črno. Ko se zapelješ izven Ljubljane vse postane bistveno boljše.
Sodeč po vožnji po Ljubljani pa bi si človek rekel da je afera kupovanja vozniških dovoljenj bistveno hujša kot so nam predstavljaji po medijih v zadnjih nekaj tednih.
Seveda je še nekaj drugih tipičnih lokacij, vendar pač omenim najvidnejšo. S tem se bo strinjal tudi jype, ki ima z ljubljanskimi vozniki stik na vsakodnevni ravni.
Sodeč po vožnji po Ljubljani pa bi si človek rekel da je afera kupovanja vozniških dovoljenj bistveno hujša kot so nam predstavljaji po medijih v zadnjih nekaj tednih.
Seveda je še nekaj drugih tipičnih lokacij, vendar pač omenim najvidnejšo. S tem se bo strinjal tudi jype, ki ima z ljubljanskimi vozniki stik na vsakodnevni ravni.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
jype ::
Engineer_> zahtevam takojšen citat kjer sem navedel da pričakujem
Evo ga:
Engineer_> oni so sposobni ustavit celo kolono da gredo v trafiko nekaj kupit. ali pa da parkirajo avto...sredi ceste.. in gredo nekam za par ur.
Evo ga:
Engineer_> oni so sposobni ustavit celo kolono da gredo v trafiko nekaj kupit. ali pa da parkirajo avto...sredi ceste.. in gredo nekam za par ur.
Engineer_ ::
Engineer_> zahtevam takojšen citat kjer sem navedel da pričakujem
Evo ga:
Engineer_> oni so sposobni ustavit celo kolono da gredo v trafiko nekaj kupit. ali pa da parkirajo avto...sredi ceste.. in gredo nekam za par ur.
kje piše da kaj pričakujem od njih?
Če pa jaz grem mimo vozila in se po isti cesti vračam čez 5 ur, avto pa je še vedno sredi ceste.... kaj to tebi pove? Da je tako zabit da ga ni odmaknil v tem časi ali celo tako ignorantski da ga je zopet tja parkiral? :D
Nikakor pa ne piše da sem mnenja da sem do česa upravičen. če bi bil, bi njihov avto pripel na mojega in jim ga odpeljal na odpad, tako pa tega pač ne morem početi.
Morda bi blo zanimivo za kak teden biti redar ali pa voznik pajka.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
jype ::
Engineer_> kje piše da kaj pričakujem od njih?
Slabo vidiš?
Engineer_> Morda bi blo zanimivo za kak teden biti redar ali pa voznik pajka.
Še en!
Slabo vidiš?
Engineer_> Morda bi blo zanimivo za kak teden biti redar ali pa voznik pajka.
Še en!
Engineer_ ::
Engineer_> oni so sposobni ustavit celo kolono da gredo v trafiko nekaj kupit. ali pa da parkirajo avto...sredi ceste.. in gredo nekam za par ur.
kje tu piše bilokaj o mojih pravicah ali pričakovanjih?
Daj citiraj relevantne stvari prosim, da gre debata naprej.
Ali pa še bolje..move along, povej še kaj drugega.
kje tu piše bilokaj o mojih pravicah ali pričakovanjih?
Daj citiraj relevantne stvari prosim, da gre debata naprej.
Ali pa še bolje..move along, povej še kaj drugega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
jype ::
Engineer_> Ali pa še bolje..move along, povej še kaj drugega.
Saj sem povedal: Odstranit vso prometno signalizacijo, pa se naj vozijo 20, če se že morajo voziti.
Saj sem povedal: Odstranit vso prometno signalizacijo, pa se naj vozijo 20, če se že morajo voziti.
Engineer_ ::
Niti ni slaba ideja. bi bil zelo zanimiv eksperiment, če bi se dalo to narediti na nekem manjšem območju.
sem nekoč slišal za primer kjer so v nekem tujem mestu odstranili vso prometno signalizacijo in so ljudje vozili po svoji vesti. Bojda se je število nesreč drastično zmanjšalo saj so vsi uporabljali glavo.
je pa bila ta novica pred precej leti in je ne najdem več.
sem nekoč slišal za primer kjer so v nekem tujem mestu odstranili vso prometno signalizacijo in so ljudje vozili po svoji vesti. Bojda se je število nesreč drastično zmanjšalo saj so vsi uporabljali glavo.
je pa bila ta novica pred precej leti in je ne najdem več.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
St235 ::
sam tudi najslabši italianci cigani so svetlobna leta pred našo vozniško kulturo. Namreč za razliko od tipičnega slovenca niso škodoželjni. Tam niče nikogar ne blokira zato, ker ima prednost in mu lahko pokaže da ima prav. In tukaj slovenci pogrnemo po celi črti in smo med najslabšimi šoferji kar jih je. Bolj kot to da nekdo parkira sredi ceste, me moti to,da če se to zgodi mu bo 10 slovencev na licu mesta pripravljenih jebat vse po spisku, razbit svoj in še tri avte, da kretenu dopovejo,da se tako ne dela in potem še 10km svoje frustracije stresat na vsa vozila okoli sebe. Pelji v itliji 60 po prehitevalnem pasu, pa te bodo prehiteval tudi po bankini in travniku če bo treba, nobeden pa ne bo pred tebe zapeljal in bremzal.
jype ::
Engineer_> sem nekoč slišal za primer kjer so v nekem tujem mestu odstranili vso prometno signalizacijo in so ljudje vozili po svoji vesti. Bojda se je število nesreč drastično zmanjšalo saj so vsi uporabljali glavo.
http://www.minds.com/blog/view/24821546...
Že nalimano v to temo.
http://www.minds.com/blog/view/24821546...
Že nalimano v to temo.
Engineer_ ::
sam tudi najslabši italianci cigani so svetlobna leta pred našo vozniško kulturo. Namreč za razliko od tipičnega slovenca niso škodoželjni.
Poglej si cel video. posebej bodi pozoren na dogajanje od 0.55 dalje. ob 4.30 nek tip v karavanu teži temu k snema. bodi brez skrbi da so škodoželjni isto ali še bolj kot mi.
prosim, če ne poznate italije ne zagovarjajte tistih ciganov no.
Vožnja po avtocesti in tip gre prehitevat vmes med 2 avtomobiloma. in to je za vas dober voznik?
Engineer_> sem nekoč slišal za primer kjer so v nekem tujem mestu odstranili vso prometno signalizacijo in so ljudje vozili po svoji vesti. Bojda se je število nesreč drastično zmanjšalo saj so vsi uporabljali glavo.
http://www.minds.com/blog/view/24821546...
Že nalimano v to temo.
hvala za link, točno to sem bral takrat
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
Utk ::
Lakotnik29, res je. Čeprav ne vem, če je to zaradi pomanjkanja kulture. Jaz se bolj nagibam k pomanjkanju pameti, ker niti ne vejo kaj delajo narobe.
jype ::
Utk> ker niti ne vejo kaj delajo narobe.
Pogosto so najbolj glasni ravno tisti, ki delajo narobe.
Ampak če telesnim invalidom odstopamo prednost, lahko to storimo tudi za mentalne - je tako bolje za vse.
Pogosto so najbolj glasni ravno tisti, ki delajo narobe.
Ampak če telesnim invalidom odstopamo prednost, lahko to storimo tudi za mentalne - je tako bolje za vse.
St235 ::
Vožnja po avtocesti in tip gre prehitevat vmes med 2 avtomobiloma. in to je za vas dober voznik?
nope to je zelo slab in nevaren voznik. Nekdo, ki pa zaradi tega zgubi živce in ogroža sebe in njega pa je idiot, ki nima kaj delat na cesti.
Engineer_ ::
hja, tako pač je jype. V nasprotnem primeru sicer hitro lahko kdo zaradi neumnosti umre.
lakotnik, si pogledal cel video? tudi tisto kjer voznik modrega karavana doživlja manjši izpad road ragea? le ta je seveda malce zadušen ker je tip očitno videl kamero.
Niso tako nedolžni in vsekakor niso boljši vozniki od slovenskih.
lakotnik, si pogledal cel video? tudi tisto kjer voznik modrega karavana doživlja manjši izpad road ragea? le ta je seveda malce zadušen ker je tip očitno videl kamero.
Niso tako nedolžni in vsekakor niso boljši vozniki od slovenskih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
FlyingBee ::
Engineer_> sem nekoč slišal za primer kjer so v nekem tujem mestu odstranili vso prometno signalizacijo in so ljudje vozili po svoji vesti. Bojda se je število nesreč drastično zmanjšalo saj so vsi uporabljali glavo.
http://www.minds.com/blog/view/24821546...
Že nalimano v to temo.
jah, dober primer je, ko je na drugi strani prometna nesreča ali pa je na isti strani že odstranjena na odstavni pas: nobenih dodatnih znakov, vsi vozijo po pameti in kaj je rezultat, gneča skoraj tako veliko kot da bi bila nesreča še vedno "sveža" ... ne dat ljudem proste "roke" in misli
hja, tako pač je. V nasprotnem primeru sicer hitro lahko kdo zaradi neumnosti umre.
saj to se dogaja iz dneva v dan
Zgodovina sprememb…
- spremenil: FlyingBee ()
St235 ::
Poglej si cel video. posebej bodi pozoren na dogajanje od 0.55 dalje. ob 4.30 nek tip v karavanu teži temu k snema. bodi brez skrbi da so škodoželjni isto ali še bolj kot mi.
Sem pogledal. Kje si ti videl kakšno škodoželnost in idiotsko obnašanje značilno za naše ceste pa samo ti veš. Tako, da ja upoštevaj svoj nasvet, razen če sedaj menjavanje olja pomeni tudi nesporno avtoriteto glede vozniške kulture. O mahanju z roko, pa raje nebi, ker vse kar si uspel povedat je da v življenju še nisi videl italijana kako komunicira. Ravno tako, če bi pogledal cel posnetek bi videl, da sta ga provocirala že par minut prej. Da o manveru, ko se iz notranjega pasu krožnega križišča probata zrinit pred njega ne govorim. Ja, ful primerljivo z zgoraj opisanim obnašanjem voznika v BMW.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Engineer_ ::
Vožnja po avtocesti in tip gre prehitevat vmes med 2 avtomobiloma. in to je za vas dober voznik?
nope to je zelo slab in nevaren voznik. Nekdo, ki pa zaradi tega zgubi živce in ogroža sebe in njega pa je idiot, ki nima kaj delat na cesti.
Ravno tako, če bi pogledal cel posnetek bi videl, da sta ga provocirala že par minut prej.
očitno rabiš menjavo olja. koleščki so ti malce zaškrtali. Pišeš neskladja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
St235 ::
Očitno si napol slep. Vse kar tip naredi je da pomaha skozi okno, če bi italijo videl še kje kot s prstom na zemljevidu bi vedel da italijani povejo več z rokami kot z besedami, pa zato niso izgubili živcev. Če ti v tej gesti vidiš italijana, ki je izgubil živce potem res ne veš o čem govoriš.
Britanski voznik po drugi strani pa se obnaša precej podobno kot vidiš na slovenskih cestah. Jebat v gavo vse okol sebe, pa naj stane kar hoče.
Britanski voznik po drugi strani pa se obnaša precej podobno kot vidiš na slovenskih cestah. Jebat v gavo vse okol sebe, pa naj stane kar hoče.
Engineer_ ::
3:40 naglo prehitevanje po desni, voznik modrega karavana izsili avto.
3:50 na kratko ga posnameta s kamero
4:05 on vozi po njunem pasu skozi krožno
4:15 shit happens
samo zato da je lahko žugal z roko.
Videti je bilo kot da gre za tipično italijansko vožnjo ker vozijo po 2 avta po 1 pasu in ga je anglež pač hotel prehiteti.
3:50 na kratko ga posnameta s kamero
4:05 on vozi po njunem pasu skozi krožno
4:15 shit happens
samo zato da je lahko žugal z roko.
Videti je bilo kot da gre za tipično italijansko vožnjo ker vozijo po 2 avta po 1 pasu in ga je anglež pač hotel prehiteti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
St235 ::
jaz na tistem posnetku vidim dva narcisoidna britančka, ki trpita za sindromom kolonializma se vozita skrajno idiotsko, ogrožata vse okoli sebe, naredita kar nekaj prometnih prekrškov in zraven še dobesedno drkata v glavo voznika karavana. Ta pa jima svoje mnenje sporoči tipično italiansko, z gesto.
Nikjer pa ne vidiš z njegove strani nikakršne škodoželnosti, bremzanja, norenja, skakanja iz avtomobila, ki bi ga bil deležen, če bi britanca enake idiotizme zganjala pri nas.
ja, in temu s strani britančkov sledi tipično šerifovsko slovensko obnašanje, ki se nadaljuje tako, da poskušata karavan izsilit na izvozu iz krožnega. Še posebej ker sploh ni izsilul niju ampak čisto tretji avto, ki ga to ni niti najmanj ganilo.
Nikjer pa ne vidiš z njegove strani nikakršne škodoželnosti, bremzanja, norenja, skakanja iz avtomobila, ki bi ga bil deležen, če bi britanca enake idiotizme zganjala pri nas.
3:40 naglo prehitevanje po desni, voznik modrega karavana izsili avto.
ja, in temu s strani britančkov sledi tipično šerifovsko slovensko obnašanje, ki se nadaljuje tako, da poskušata karavan izsilit na izvozu iz krožnega. Še posebej ker sploh ni izsilul niju ampak čisto tretji avto, ki ga to ni niti najmanj ganilo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Engineer_ ::
ne poslušam z zvokom. meni je izgledalo kot da nista vedela da gre za zoožanje, kar je sicer butasto. nato sta ga hotela prehitetu. vozniki pred njima vozijo po 2 vštric še kakšne 3 avte naprej. moder voznik je bil tudi čisto na desni.
no saj nima veze. meni se to pač ne zdi ok. neko rogoviljenje z rokami kot da si bog.
no saj nima veze. meni se to pač ne zdi ok. neko rogoviljenje z rokami kot da si bog.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
St235 ::
Lej če ti ne razumeš razlike med nevarno vožnjo na eni strani in škodoželjnostjo na drugi strani ti pač ni pomoči. Ti pa uspe v vsaki temi diskreditirat vse kar si kadarkoli povedal, ker očitno si na cesti precej manj kot si sanjal v drugi temi.
Nihče ne trdi, da je voznik karavana ravnal pravilno, ali da taka vožnja ni nevarna, samo to nima popolnoma nič z tem, da se XY oseba loti šerifovat in zajebavat. In to je tista bistvena razlika, ki Slovence dela nesposobne in idiote za volanom.
bi pač takoj povedal,da nimaš pojma o čem govoriš. kakšno zožanje? a si sploh kdaj videl krožno križišče da take klatiš?
Nihče ne trdi, da je voznik karavana ravnal pravilno, ali da taka vožnja ni nevarna, samo to nima popolnoma nič z tem, da se XY oseba loti šerifovat in zajebavat. In to je tista bistvena razlika, ki Slovence dela nesposobne in idiote za volanom.
ne poslušam z zvokom. meni je izgledalo kot da nista vedela da gre za zoožanje, kar je sicer butasto. nato sta ga hotela prehitetu. vozniki pred njima vozijo po 2 vštric še kakšne 3 avte naprej. moder voznik je bil tudi čisto na desni.
no saj nima veze. meni se to pač ne zdi ok. neko rogoviljenje z rokami kot da si bog.
bi pač takoj povedal,da nimaš pojma o čem govoriš. kakšno zožanje? a si sploh kdaj videl krožno križišče da take klatiš?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Engineer_ ::
ne, sploh niso škodoželni. nevem če sm to že kdaj videl v sloveniji.
bi pač takoj povedal,da nimaš pojma o čem govoriš. kakšno zožanje? a si sploh kdaj videl krožno križišče da take klatiš?
oni so vozili po 2 avta vštric. potem ko se je končno pas tako zoožal da ni bilo prostora za 2 avta pa so se pospravili po 1 avto na 1 pas.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
St235 ::
Predlagam da se poigraš tukaj: http://varna-voznja.si/igra-krozisca, da bo vsaj vedel kako se pravilno uporablja krožišča.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Engineer_ ::
poglej izvoz iz krožišča no.
ob 4:20 gredo vštric iz 2 pasovnega krožnega na 1 pas, nato je zoožanje. en avto celo prehiti kamion pred seboj. na izvozu iz krožnega. in to se dogaja na 1 pasu.
ob 4:20 gredo vštric iz 2 pasovnega krožnega na 1 pas, nato je zoožanje. en avto celo prehiti kamion pred seboj. na izvozu iz krožnega. in to se dogaja na 1 pasu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
St235 ::
ne, sploh niso škodoželni. nevem če sm to že kdaj videl v sloveniji.
bravo, svaka ti čast našel si dva italijana, ki sta se stepla na cesti. Pri čemer niti tega ne vemo ali sploh gre za road rage ali čist kaj tretjega...
To česa pa ti nisi videl v sloveniji, pa glede na do sedaj napisano obsega tako velik spekter dogodkov, da je škoda sploh razmišljat o temu.
Engineer_ ::
Road rage is aggressive or angry behavior by a driver of an automobile or other road vehicle. Such behavior might include rude gestures, verbal insults, deliberately driving in an unsafe or threatening manner, or making threats. Road rage can lead to altercations, assaults, and collisions that result in injuries and even deaths. It can be thought of as an extreme case of aggressive driving.
in road rage ne sodi na cesto. pa naj bo to rogoviljenje z rokami ali nevarna vožnja.
0.22 hoče ubit človeka tako da bi ga povozu.
0.58 kamion hoče izrinit voznika za seboj, čeprav avti pred njim vozijo z isto hitrostjo kot kamion.
1:40 smeh...
1:55 tip je dejansko hotel povoziti psa ki je bil na cesti, je še na gas pritisnil.
ne, nismo najslabši vozniki.
in road rage ne sodi na cesto. pa naj bo to rogoviljenje z rokami ali nevarna vožnja.
0.22 hoče ubit človeka tako da bi ga povozu.
0.58 kamion hoče izrinit voznika za seboj, čeprav avti pred njim vozijo z isto hitrostjo kot kamion.
1:40 smeh...
1:55 tip je dejansko hotel povoziti psa ki je bil na cesti, je še na gas pritisnil.
ne, nismo najslabši vozniki.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
St235 ::
poglej izvoz iz krožišča no.
ob 4:20 gredo vštric iz 2 pasovnega krožnega na 1 pas, nato je zoožanje. en avto celo prehiti kamion pred seboj. na izvozu iz krožnega. in to se dogaja na 1 pasu.
jezus, pa imaš sploh vozniško? Dvopasovno krožno,ki se zoži? Daj nehaj prosim, ker se ne morem več smejat. A ti sploh veš, da imajo krožna križišča lahko več pasov in, da se načeloma krožno križišče lahko zapusti samo iz zunanjega? Razen če ni z talno signalizacijo posebej določen drugačen režim? Daj poglej si link zgoraj, da ne boš v avtošoli takih neumnosti delal.
In ne, to da kup italijanov tam vozi vzporedno ne pomeni, da je pravilno. In če bi pogledal posnetek bi videl, da se potem lepo razvrščajo v kolono. Pa lepo prižgi zvok in bo več kot očitno ratalo, kako britanca poskusita blokirat karavana in se pri tem privoščljivo režita, kljub temu, da sta onadva tista ki sta nepravilno zapustila krožno.
Engineer_ ::
POGLEJ VIDEO.
OB 4.20 LJUDJE IZ DVOPASOVNEGA KROŽNEGA ZAVIJEJO NA 1 PAS...VŠTRIC. medtem na 1 pasu poteka prehitevanje avtomobila ki prehiteva kamion...ne preklete izvozu iz krožnega.italijani pač... kaj naj ti rečem :D in ti se na to izgovarjaš kot na varno vožnjo in da jaz nevem kako vozit ker mislim da je to neumno? :D
italijan v modrem avtu je tudi narobe odreagiral. moral bi ju izpistiti naprej če sta se sillila pa se je začel nek road rage...kdo bo koga. a bo on njima dopovedal da nimata prednosti ali pa bosta ona odvzela prednost. bedarija. no, važno da je on zmagal ko je pritisnu na gas in jima požugal, imaš prav!...
ne. trdim da MI vprimerjavi z ITALIJNI niti okvirno nismo slabi vozniki!
OB 4.20 LJUDJE IZ DVOPASOVNEGA KROŽNEGA ZAVIJEJO NA 1 PAS...VŠTRIC. medtem na 1 pasu poteka prehitevanje avtomobila ki prehiteva kamion...ne preklete izvozu iz krožnega.italijani pač... kaj naj ti rečem :D in ti se na to izgovarjaš kot na varno vožnjo in da jaz nevem kako vozit ker mislim da je to neumno? :D
italijan v modrem avtu je tudi narobe odreagiral. moral bi ju izpistiti naprej če sta se sillila pa se je začel nek road rage...kdo bo koga. a bo on njima dopovedal da nimata prednosti ali pa bosta ona odvzela prednost. bedarija. no, važno da je on zmagal ko je pritisnu na gas in jima požugal, imaš prav!...
ne. trdim da MI vprimerjavi z ITALIJNI niti okvirno nismo slabi vozniki!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
St235 ::
A sploh midva o isti temi? Daj mi en vir za kretenizem, da sem takšno vožnjo označil za varno? Kot sem ti v sorodni temi že večkrat povedal: nehaj podtikat besede, če ne veš o čem govoriš.
In ja, kadarkoli zamenjam iditozime, ki sem ga deležen na slovenskih cestah (zgoraj opisan primer BMWja) za kaotično in nevarno vožnjo kot jo imajo italijani, da o turkih, egiptu, kitajski, tajski... sploh ne govorim. Ker za italijana vem, da me bo lahko izsilil, da me bo lahko prehitel po desni in naredil še xy neumnost. Vem pa, da se ne bo namenom zaletel vame.
In ja, kadarkoli zamenjam iditozime, ki sem ga deležen na slovenskih cestah (zgoraj opisan primer BMWja) za kaotično in nevarno vožnjo kot jo imajo italijani, da o turkih, egiptu, kitajski, tajski... sploh ne govorim. Ker za italijana vem, da me bo lahko izsilil, da me bo lahko prehitel po desni in naredil še xy neumnost. Vem pa, da se ne bo namenom zaletel vame.
imagodei ::
Predlagam da se poigraš tukaj: http://varna-voznja.si/igra-krozisca, da bo vsaj vedel kako se pravilno uporablja krožišča.
V splošnem luštna simulacija, ima pa 1 ali 2 bizarni situaciji, pri katerih sem kao "pogrnil", pa v resnici in tudi po pravilih zagotovo ne bi bila krivda moja.
- Hoc est qui sumus -
St235 ::
trdim da MI vprimerjavi z ITALIJNI niti okvirno nismo slabi vozniki!
trdiš neumnost, ker v življenju še nisi kaj dosti vozil.
Engineer_ ::
In ja, kadarkoli zamenjam iditozime, ki sem ga deležen na slovenskih cestah (zgoraj opisan primer BMWja) za kaotično in nevarno vožnjo kot jo imajo italijani
izvoli, uživaj:
Pri nas vsaj v rush hourju ljudje strpno čakajo v kolonah na svojem pasu. se ne drejnajo in tolčejo po drugih avtih z odbijači da bi jih porinili naprej.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
St235 ::
Predlagam da se poigraš tukaj: http://varna-voznja.si/igra-krozisca, da bo vsaj vedel kako se pravilno uporablja krožišča.
V splošnem luštna simulacija, ima pa 1 ali 2 bizarni situaciji, pri katerih sem kao "pogrnil", pa v resnici in tudi po pravilih zagotovo ne bi bila krivda moja.
srčno upam, da nisi pogrnil 2/4 :) , kjer je situacija precej podobna zgornjemu posnetku.
In ja, kadarkoli zamenjam iditozime, ki sem ga deležen na slovenskih cestah (zgoraj opisan primer BMWja) za kaotično in nevarno vožnjo kot jo imajo italijani
izvoli, uživaj:
.
.
.
Pri nas vsaj v rush hourju ljudje strpno čakajo v kolonah na svojem pasu. se ne drejnajo in tolčejo po drugih avtih z odbijači da bi jih porinili naprej.
V rush hourje kje? v spodnji kungoti? Smo imel že na tem forumu en primer kako je voznik kombija nekoga po gobcu v duhu strpnega čakanja in vozniške kulture. Da o šerifovanju, ko se v vsaki kolini najde nekdo, ki mora čim bolj zaprt prehod med vozili, da se kak motorist ne spravi mimo sploh ne govorimo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Engineer_ ::
o takih mi pa ne govori, mi dvignejo pritisk vsakič ko jih vidim to počet. Motoristu je grozovito vroče v njegovi zaščitni obleki, se nujno mora premikat da mu zračniki dovajajo zrak pod obleko in ga hladijo. Zato vendo prehitevajo kolono, še posebno v vročem soncu, saj se temperatura pod obleko drugače katastrofalno dvigne.
osebno se z avtom vedno postavim tako da imajo motoristi 100% prosto pot mimo avta. Po potrebi jim to z roko tudi jasno pokažem, da vedo da gredo lahko mimo vozila.
Če ti ni jasno zakaj to počnem: daj poleti motoristično obleko nase in stoj 20 minut pri miru ob 15.00 na soncu.
osebno se z avtom vedno postavim tako da imajo motoristi 100% prosto pot mimo avta. Po potrebi jim to z roko tudi jasno pokažem, da vedo da gredo lahko mimo vozila.
Če ti ni jasno zakaj to počnem: daj poleti motoristično obleko nase in stoj 20 minut pri miru ob 15.00 na soncu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
D3m ::
Ahhhh brez veze.
To je pravi road rage.
In Soviet russia....blah blah blah.
To je pravi road rage.
In Soviet russia....blah blah blah.
|HP EliteBook|R5 6650U|
St235 ::
ja, pa saj je v bistvu vseeno ali prehiteva kolono zato, ker mu je vroče, zato ker se mu mudi na pivo, al pa preprosto zato ker lahko. Jaz v avtu ne bom nič hitreje ali počasneje kamorkoli prišel zato, če njega oviram.
Sem se pa spomnil, na izjavo sodelavca pred kratkim, ko se voziva z avtomobilom in se približujeva semaforju. On se z avtom pomakne skrajno do desnega roba. Ko ga opozorim, da je s tem preprečil kolesarju,da bi lahko peljal mimo, je bil njegov odgovor, saj me nima kaj prehitevat po desni, če ni kolesarske steze. Pravno formalno je imel čisto prav, ampak to je točno tisti idiotizem o katerem govorim in ga ne prenašam v slovenskih voznikih.
Pa ne samo v slovenskih voznikih, seveda ga najdeš povsod, ampak moje izkušnje kažejo na to, da je takšnih idiotov v Sloveniji neverjetno veliko.
Sem se pa spomnil, na izjavo sodelavca pred kratkim, ko se voziva z avtomobilom in se približujeva semaforju. On se z avtom pomakne skrajno do desnega roba. Ko ga opozorim, da je s tem preprečil kolesarju,da bi lahko peljal mimo, je bil njegov odgovor, saj me nima kaj prehitevat po desni, če ni kolesarske steze. Pravno formalno je imel čisto prav, ampak to je točno tisti idiotizem o katerem govorim in ga ne prenašam v slovenskih voznikih.
Pa ne samo v slovenskih voznikih, seveda ga najdeš povsod, ampak moje izkušnje kažejo na to, da je takšnih idiotov v Sloveniji neverjetno veliko.
bzzero ::
tole komot postaviš kam v Slovenijo.... očitno imamo balkanci to v krvi . In ja, se strinjam - kje v Italiji, Avstriji, Nemčiji take objesnosti ne doživiš. Pri nas bi se pa pobili za 10 sekund časa in malo prijaznosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bzzero ()
aerie ::
Smešno. Pa ste vi že dejansko kdaj bili izven Slovenije? Takšne in podobne situacije se pojavljajo povsod. Če vi na lastne oči tega tam še niste doživeli, to še ne pomeni, da tega tam ni. Človeška neumnost namreč ni geografsko pogojena.
solatko ::
Vsaka država ima neke svoje vrste obnašanja v prometu. V nekaterih promet poteka tekoče, brez velikih izpadov, drugje pa izgleda kot velik kaos, v katerem se tam živeči odlično znajdejo, turisti in slučajni obiskovalci pa v ta kaos, po navadi, prinesejo veliko zmedo. Situacija je pač taka, da ima tudi vsak kaos, svoja pravila (nepisana), katerih se redni udeleženci bolj ali manj držijo. Tako je za italjanska mesta značilno hitro speljevanje, vožnje na centimeter (prijatelj je včasih rekel, ko gre za mišji kurac, je vse v redu), pa tudi ob manjših trkih, praktčno ni reakcije - se normalno pelje naprej. Dejansko v Italiji težko najdeš nepoškodovan avtomobil, saj jim ta reč služi za tisto, kar je bila narejena - prevoz iz točke A v točko B in male poškodbe, na funkcionalnost, ne uplivajo.
Spomnim se časov velikih nakupovalnih izletov v Trst. Še danes mi ni jasno, kako so lahko v dobre pol ure, Trst z avti napolnili, po zaprtju trgovin pa v pol ure spraznili in to 2x dnevno.
Če bi se to dogajalo v Sloveniji, bi še danes čistili kaos od prvega zastoja izpred 40 let.
Zgodilo se mi je, da sem moral na drug konec Trsta. Poslovni partner je vozil pred menoj in skozi cel trst sva peljala po nekih stranskih cestah, celo pot, med 80 in 100. Tiste vožnje verjetno ne bom pozabil celo življenje. Niti enkrat ni bilo potrebno bremzat ali na hitro spreminjat smeri, zaradi kakšnega skoka pešca ali kaj podobnega. Seveda je bilo nekaj mahanj z rokami in nogami, vendar se je ta nora vožnja končala srečno za vse udeležence. Se je pač zaradi nekega vzroka tako mudilo.
V Italiji se pač tako vozi in večina se temu prilagodi. Cesta med Bazovico in Opčinami je bila dvopasovna, vendar dovolj široka, da so bili velikokrat tudi po 4-je avtomobili vštric, dva v eno smer in dva v drugo. Tam se pač vozi po desnem robu vozišča in je vedno prostor še za kakšen avto vmes. Tudi varnostna razdalja je Italjanom španska vas, vendar je začuda manj trkov v rit, kot pri nas (vsaj jaz jih ob ene 200kkm prevoženih po italjanskih cestah nisem videl - seveda malih trkov, zaradi kakršnih naredijo naši vozniki zastoj (do 5km/h), ne štejem).
Sicer je pa v prometu važno to, da imaš vedno rezervo, torej da ne voziš 110% svojih zmožnosti ali zmožnosti vozila, temveč 70-80%, saj je reakcija pri taki vožnji po navadi pravočasna in pravilna.
Drugo pravilo je - glej kaj se dogaja zadaj, s tem lahko preprečiš marsikateri nalet vozila, ki ne bo moglo ustavit v primeru potrebe.
Z opazovanjem prometa zadaj, tudi vidimo, kdaj smo na cesti ovira in se na primernem kraju lahko umaknemo.
Seveda je za ugotovitev lastnih zmožnosti potreben čas in prevoženi kilometri, je pa pokazatelj že to, kolikokrat na dan moramo na hitro zavirat, spreminjat smer, skratka kolikokrat na dan, se znajdemo v neugodni situaciji.
Vedno je potrebno pričakovati, da se drugi udeleženci ne bodo držali pravil, naredili napako, izsilili......, skratka, dober voznik je pripravljen na vse in ga vožnja ne utruja, temveč relaksira.
Za sproščanje adrenalina in zatiranje frustracij pa si izberite kak šport, ne pa cesto.
Spomnim se časov velikih nakupovalnih izletov v Trst. Še danes mi ni jasno, kako so lahko v dobre pol ure, Trst z avti napolnili, po zaprtju trgovin pa v pol ure spraznili in to 2x dnevno.
Če bi se to dogajalo v Sloveniji, bi še danes čistili kaos od prvega zastoja izpred 40 let.
Zgodilo se mi je, da sem moral na drug konec Trsta. Poslovni partner je vozil pred menoj in skozi cel trst sva peljala po nekih stranskih cestah, celo pot, med 80 in 100. Tiste vožnje verjetno ne bom pozabil celo življenje. Niti enkrat ni bilo potrebno bremzat ali na hitro spreminjat smeri, zaradi kakšnega skoka pešca ali kaj podobnega. Seveda je bilo nekaj mahanj z rokami in nogami, vendar se je ta nora vožnja končala srečno za vse udeležence. Se je pač zaradi nekega vzroka tako mudilo.
V Italiji se pač tako vozi in večina se temu prilagodi. Cesta med Bazovico in Opčinami je bila dvopasovna, vendar dovolj široka, da so bili velikokrat tudi po 4-je avtomobili vštric, dva v eno smer in dva v drugo. Tam se pač vozi po desnem robu vozišča in je vedno prostor še za kakšen avto vmes. Tudi varnostna razdalja je Italjanom španska vas, vendar je začuda manj trkov v rit, kot pri nas (vsaj jaz jih ob ene 200kkm prevoženih po italjanskih cestah nisem videl - seveda malih trkov, zaradi kakršnih naredijo naši vozniki zastoj (do 5km/h), ne štejem).
Sicer je pa v prometu važno to, da imaš vedno rezervo, torej da ne voziš 110% svojih zmožnosti ali zmožnosti vozila, temveč 70-80%, saj je reakcija pri taki vožnji po navadi pravočasna in pravilna.
Drugo pravilo je - glej kaj se dogaja zadaj, s tem lahko preprečiš marsikateri nalet vozila, ki ne bo moglo ustavit v primeru potrebe.
Z opazovanjem prometa zadaj, tudi vidimo, kdaj smo na cesti ovira in se na primernem kraju lahko umaknemo.
Seveda je za ugotovitev lastnih zmožnosti potreben čas in prevoženi kilometri, je pa pokazatelj že to, kolikokrat na dan moramo na hitro zavirat, spreminjat smer, skratka kolikokrat na dan, se znajdemo v neugodni situaciji.
Vedno je potrebno pričakovati, da se drugi udeleženci ne bodo držali pravil, naredili napako, izsilili......, skratka, dober voznik je pripravljen na vse in ga vožnja ne utruja, temveč relaksira.
Za sproščanje adrenalina in zatiranje frustracij pa si izberite kak šport, ne pa cesto.
Delo krepa človeka
murmur ::
Avto je nov bmw 7 s koprskimi registrskimi oznakami.
KP. Najhitrejsi vozniki v regiji. Ko/Ce vozis s predpisano hitrostjo se jim zadaj dobesedno strga.
black ice ::
SkIDiver ::
Aston_11 ::
Težko te relaksira. Edino, če si lepo za kamionom na AC, potem komot vse odmisliš. Drugače pa ni šans in je logika dobrega in kalmiranega voznika faill.
St235 ::
Zakaj? Če se ne obremenjuješ in živciraš zaradi prekrškov ostalih v prometu je vožnja čisto sproščujoča zadeva. Če pa seveda moraš nenehno pazit na to, da nekomu voziš za ritjo, da se kdo ne zrine vmes; ti nabije pulz na 200 vsakič, ko moraš sklopit tempomat, ker se nekdo ne umakne pravočasno z prehitevalnega pasu in podobne duševne motnje pa verjamem da je vožnja zelo stresna.
Aston_11 ::
Če pa seveda moraš nenehno pazit na to, da nekomu voziš za ritjo, da se kdo ne zrine vmes;Lih obratno. Meni postane stresno, da mi vozijo v riti, jaz pa se jim nimam kam umaknit, ker bi se jim rad. Med dva kamiona pri 130-140 ni ravno smotrno in varno, do konca kolone kamionov je dolga. Izbiri sta dve - ali za kamion ali po gasu, kar pa za sabo potegne, da moraš biti še bolj pozoren in pazljiv, ker so hitrosti večje...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Držanje pravil po cestah (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 69442 (61162) | BigWhale |
» | razlogi za tako vožnjo (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 21583 (13654) | šernk |